Focuksen viat

Izfox

Kiinnostaisi tietää hiukan, mitä on odotettavissa, jos ostaa esim -06 mallisen Focus farmarin?
Nykyinen autoni on Peugeot 307 farmari vm. -03.

Se on toiminut todella moitteettomasti. Sitä ennen minulla on
Ollut neljä mazdaa peräkkäin.

15

2017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M4232

Itselläni on 07 Focus farkku, kilometrejä on nyt 93 tkm. Mitään vikaa ei ole ollut.
      Loistava ajettava ja hyvä turvallisuus, hyvät tilat. Ainoa miinus on korkeahko rengasmelu.

• Fault Code C1288

ESP:n rikkoutuminen on tyyppivika juuri -06 malleissa. Maksaa hunajaa (2000-3000EUR) korjata. On omaa kokemusta asiasta!

• j

ei maksa enää kovin paljoa
        Juuri itse korjasin osa maksaa 188euroa. joutuu vaan irrottamaan abs pumpun ja vaihtamaan siitä yläpuoliskon.

• Juakko68

Mulla Focus X 5d Trend 1.6-koneella -vm 07, ajettu 32500 km.
      ABS-hydraulipumppu (ESP system fault) vaihdettu takuuna, ei muuta vikaa.
      Vähän puhtia kaipaisi lisää, 2-litrainen kone voisi olla kiva...

• !?!?!!

Laatikon synkrot ei kestä. Tyyppivika.

• Timba...

" ESP:n rikkoutuminen on tyyppivika juuri -06 malleissa. Maksaa hunajaa (2000-3000EUR) korjata. On omaa kokemusta asiasta! "

he he omaa kokemusta, hintaa ei tuon tarkemmin muista :))

-06 itelläni 110 t ei mitään vikaa ole ollut, norm huollot.

• harkitseeee
        Timba... kirjoitti:

" ESP:n rikkoutuminen on tyyppivika juuri -06 malleissa. Maksaa hunajaa (2000-3000EUR) korjata. On omaa kokemusta asiasta! "

he he omaa kokemusta, hintaa ei tuon tarkemmin muista :))

-06 itelläni 110 t ei mitään vikaa ole ollut, norm huollot.

Olikos näissä 1.6:ssa ketjukone?

• 15+9
        harkitseeee kirjoitti:

Olikos näissä 1.6:ssa ketjukone?

osta focusta pikkukoneella, liikaa vikoja ja hermo menee niiden nuhaisuuteen.

• HUOM ETUpäässä
        15+9 kirjoitti:

nuhaisuus on pieni "vika" olen omistanut 1.6sia 7eri autoo 2000 luvulla ja focus 04 on näppärin tähän mennessä. onhan se kevytkin. ja vikoja ei ole 2v omistusaikana ollut.taitaa olla nämä haukkujat etupäässä muita kuin fordisteja

• hyvin liikkuu
        15+9 kirjoitti:

Hyvänhän tuo 1.6 litranen ja sataheppanen liikutelee tuon kokoista autoa, ainakin yksin ajaessa. viiddellä hengellä satasen vauhdista ohitukseen lähtö vaatii sitten raan voiman sijaan ajotaitoa.

• ei vikalistaa

Meillä -07 1.6 viisiovinen, ei pienintäkään vikaa, toisin ajettukin vasta 30 tonnia kun on vaimon kauppakassina.

• Fordisti57

MInulla on ollut 8 vuotta Focus. -99 oli 3 vuotta ja nyt -03 viisi vuotta eikä kertakaan mainittuja vikoja ole ilmennyt. Olen ajanut fokuksella n. 120 tkm .
      Toiset ovat tottuneet että aina täytyy VALITTAA , KITISTÄ ja ARVOSTELLA.

• H. Larsson

Näin se menee ei kannata uskoa puoltakaan mitä täällä kirjoitellaan, itsellä 01
        Focus 1,6 ja mittarissa tasaan 200tkm josta 1,5 vuoden aikana ajanut 22 tkm
        ainut korjaus tänä aikana monitoimihihnan vaihto rullineen ja sytytystulpat.

Kyllä se auton kunto on pitkälti kiinni ajotavasta ja että hoitaa huollot ajallaan!

• Frazier

vm.05 2,0 Sport. 58tkm poiki etupyörän laakeri. Muita ylimääräisiä remppoja ei ole ollut. Kohta 100tkm mittarissa.

• Frazier

Typo. Siis kohta 130tkm mittarissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      98
      4128
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      29
      2900
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      245
      2337
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      60
      2132
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1456
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1300
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      90
      1119
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1101
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      71
      984
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      57
      955
    Aihe