Samsung S5230 kosketusnäyttö-ongelma

....................

Ostin tommosen kännykän melkein heti kun tuli mut nyt tullu ongelma: kosketusnäyttö ei ota vastaan kosketuksia. Takuuta ei enää ole joten pitäis lähettää Tampereelle SCF-huoltoon, osaako kukaan sanoa paljon maksaa kosketusnäytön korjaaminen?

Ps. huomasin, että näytön vasemmassa yläreunassa näkyy outo hehkulampun kuva, näkyykö muilla sama?

31

4537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      sama täällä ja näkyy myös tuo hehkulamppu.. en sitte tiiä mikä siihe on menny

    • huoh hitsi

      mulle tuli myös yht äkkiä ja hehkulampun kuva on myös ;/

    • .,.,.,.,.,

      ja juurikin samainen vika myös täällä!!

    • gnfnfn

      samalla rahalla saat nokian 5230 jossa kosketusnäyttö toimii ja navigaattorit skulaa

    • rebecca22

      minullakin hehkulampun kuva yläkulmassa ja kosketusnäyttö lopetti täysin yhtäkkiä toiminnan. saitteko toimimaan ja miten? Kiitos!

    • jenna.eerola

      kakakakakak

    • poika vaan

      Ostakaa samsung galaxy mini ja toimii tosi hyvin.SUOSITTELEN!!!!!!

    • fsfafafshetrhtrjdgs

      Hiton hyviä vastauksia hei ! Suuretkiitokset

    • auttakee

      mulla sama ongelma, voiskohan joku kertoo, miten saa ton luurin taas toimimaan? tosiaan se hehkulampun kuva ylänurkassa ja näyttö ei ota kosketusta...HELP

    • huggohaistaaamugmmon

      ota puhelin käteesi,aseta se maahan ja heitä sitä isolla tiilellä..samsung on surkein puhelinvalmistaja ikinä, ei kannata ostaa vaikka kuinka hienoja ovatkin..

    • nyt hei oikeesti

      Tuolta ainakin saa oikeesti tietää hinnan www.hetihuolto.fi näyttää Samsung S5230 löytyvän listastakin.

    • jennuliini91

      miten samsung S 5230 saa radion kiinni laitettuu ku en löydä mitenkää

    • oplkijuhy

      mullaki näkyy se ihme hehkulamppu ja ei toimi kosketusnäyttö -.-

    • ostakaauus

      galaxy mini ja galaxy y s5360 on loistavia puhelimia.

    • s5230

      Onko kukaan saanut selville vielä, et mikä vaivaa? Meninpä fiksuna sammuttaa puhelimen ja ottaan akun irti, et jos sit toimis, eipä toiminut ei. Nyt ei mee sit ollenkaan päälle, kun tarvis sim näppäillä.

    • puhelimeton

      samoilla fiiliksillä iteki täällä. ja samalla tavalla toimin iteki. mulla tänään lakkas reagoimasta kosketukseen se kosketusnäyttö. sammutin puhelimen ja käynnistin uudelleen nii eipä toiminu ehei. pitäs pin-koodi näppäillä mut eihän se reagoi. :/ ärsyttävää...

    • Känny

      Mul on sama känny mut ei oo tota ongelmaa.

    • jepjep

      Puhelin menee päälle normaalisti ja reagoi näppäimiin erikoisessa järjestyksessä 7=4 8=2 9=3 jne.. ei pysty vahvistamaan pin-koodia kuitenkaan..

      • Pyykkäri

        Sama vika. Kosketusnäyttö kohdistaa kosketuksen eri paikkaan. Olen muutaman kerran saanut sen toimimaan raa'asti vääntelemällä kuin märkää rättiä.
        Puhelin on niin halpa, että ei varmaankaan kannata korjauttaa ja siksi on turha sitä edes sääliä.


    • arghhhh

      mullakin toi hehkulampun kuva eikä näyttö toimi! ois kiva tietää saako tän ongelman jotenki korjattua...

    • s5230 samsung

      osaako kukaan neuvoa saako kotikonstei toimimaan?

    • sama vika pukkas kanssa omaan, jotenka törkkäsin samsungille viestiä asiasta, katotaan mitä laittavat takasi...

    • lollods

      sama ongelma onko jo ratkaistu itse ajattelin avat koko laitteen ja tarkistaa kaiken itselläni myös toinen ongelma että takakansi ei mene kiinni vaaan rehottaa yhdestä kohdasta eikä minulla ole mitään hehkulampun kuvaa ?

    • lollods

      ratkaisin oman ongelmani avasin varovasti ja näytön ohjauksen piuha oli lähteny irti

    • HÄH

      Mulla kyseessä sama känny mutta ei tollasta ongelmaa.

    • ÄÄÄÖÖÖÅÅÅ

      miten saan vaihdettua/poistettua sen valepuhelun äänitteen???

    • Nokian omistaja

      Vinkki kaikille: laittakaa se puhelin ilman akkua muutamaksi tunniksi johonkin lämpimään, esim. takan reunalle, mutta ei mihinkään todella kuumaan paikkaa. Kun puhelin on lämmennyt, niin koittakaa toimiiko! Mulla ainakin toimi, mutta kun puhelin kylmenee, ei toimi enään...Saatte ainakin numerot ja tärkeät jutut pois.

    • sindeee

      mulla kans palaa hehkulampun kuva eikä näyttö toimi.. ihan ykskaks alko.. eilen vielä toimi välillä kun oli akku irti muutaman tunnin mut nyt ei ollenkaan enää toimi näyttö.. onko kukaan saanu selville mikä vikana?

    • Yuii ~

      Itellä meni n. vuosi sitten oma ihan paskaksi, ei myöskään näyttö enää toiminut, vaikka puhelinta en ees ollut hirveämmin heitellyt yms. Siinä sitte loppu akku eikä sitä koskaan saatu enää päälle. Ilmeisesti aika yleinen ongelma näissä puhelimissa.. :I

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2823
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      21
      1031
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      993
    Aihe