monster high - nuket

Draculaura

Tietääkö kukaan koska rantautuvat suomeen? Ovat mattelin valmistamia, siksi laitoin tänne barbipuolelle sen sijaan että olisin laittanut yleiseen osioon koska täällä varmaan käy harrastajia enemmän joka osaisi kertoa.

45

3700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jodi66

      Aivan ihania nuo nuket! Toivottavasti tulevat myös Suomeen, niin voin ostaa kaikki kokoelmaani. Sopisi hyvin Living dead dollsien seuraan, joita myöskin kerään! ;) Tulisikohan näistä joulun uusin hittituote? Eikö nää oo aika uusi juttu jenkeissäkin ja tänne rantautuu kaikki viiveellä..

    • 12+20

      Minäkin odotan noita saapuvaksi suomeen, varmaan tulee just joulumarkkinoille :3. Aika jännä juttu sinällään kun ei ole koskaan barbit, bratzit yms kiinnostaneet mutta noi on aivan pakko saada kaikki.

      • jodi66

        No minulla löytyy kokoelmasta myös Bratzeja ja Barbieita, mutta kauhu on minulla se pää keräilykohde ja intohimo. Noissä nukeissa yhdistyy sopivasti kauhu ja söpöys, mistä pidän. Varsinkin tuo Frankenstein tyttö on ihana, mutta kyllä noi muutkin on PAKKO saada! :)


      • mmmoonnsssterr
        jodi66 kirjoitti:

        No minulla löytyy kokoelmasta myös Bratzeja ja Barbieita, mutta kauhu on minulla se pää keräilykohde ja intohimo. Noissä nukeissa yhdistyy sopivasti kauhu ja söpöys, mistä pidän. Varsinkin tuo Frankenstein tyttö on ihana, mutta kyllä noi muutkin on PAKKO saada! :)

        itse en pidä Frankiesteinistä. Jotenki sitä vaan on liikaa (?!?!?!). Siis sillee jos ootte huomannu, Yasminia on ollu kaupassa eniten. sitte cloeta jne. Ja se muistuttaa sillee yasminia, (ette varmastikaan tajua mun höpötyksiä) ei siis varsinaisesti ... äh! No kuiteski suosikit onn Draculaura (=Jade ♥) ja Clawdeen (=sasha♥). Ja se Blue Lagoona on kans aikass nätti :)) itsekin olen ajatellut että monsterit tulee varmaankiin jouluksi.


      • jodi66
        mmmoonnsssterr kirjoitti:

        itse en pidä Frankiesteinistä. Jotenki sitä vaan on liikaa (?!?!?!). Siis sillee jos ootte huomannu, Yasminia on ollu kaupassa eniten. sitte cloeta jne. Ja se muistuttaa sillee yasminia, (ette varmastikaan tajua mun höpötyksiä) ei siis varsinaisesti ... äh! No kuiteski suosikit onn Draculaura (=Jade ♥) ja Clawdeen (=sasha♥). Ja se Blue Lagoona on kans aikass nätti :)) itsekin olen ajatellut että monsterit tulee varmaankiin jouluksi.

        En nyt lähtisi Bratzeihin vertaamaan, mutta jos olisi pakko niin itse pitäisin tuota Frankiesteiniä Jadena ja Cleo De Nileä Yasminina. Mielestäni Frankie on paras juuri siksi, että se on eniten "kauhu". Onhan tuo Draculaurakin aika paljon esillä, varsinkin nyt kun vampyyrit on/oli in. :)


    • Spekulointia..

      Onko näistä ollut mitään infoa missään suomalaisessa sivostossa tms? Alkaa jotenkin pelottamaan etteivät tule suomeen ollenkaan myyntiin :l
      Kun niistä on nyt tulossa jo kolmas "aalto" maissa joissa niitä myydään(ekahan sisi oli ne normaalit, toka oli dawn of the dance tms ja kolmas on rantateema), ja miltään suomalaiselta sivostolta en ole onnistunut löytämään mitään infoa että olisivat suomeen jossain vaiheessa tulossa.

    • =(

      Lähetin viestiä mattelille(? ainakin mattelin sivuilta ohjattiin kys. paikkaan) ja tällainen vastaus sieltä tuli:

      "Hei,

      Kiitos mielenkiinnostanne koskien edustamaamme tuotemerkkiä!
      Valitettavasti emme voi vielä kuitenkaan vahvistaa milloin nämä olisivat tulossa markkinoille.
      Tulevalle keväälle 2011 niistä ei ainakaan vielä mainita."

      Eli ei taida olla tulossa pitkään aikaan, jos tulevat ollenkaan =(

      • tghthdsthtjstjsrtjsr

        Näyttävät kyllä enemmän Bratzeilta kuin Barbeilta, vaikka ovatkin Mattelin tekemiä.


      • stardollllllllllllll

        Monster High-nukeista on tehty "paperinuket" Stardolliin ja siellä on tällä hetkellä myös myynnissä omalle medollille (avatarille) Monster High -vaatteita. Käykääpä katsomassa jos kiinnostaa.


    • Jjjeeeeee

      Löyty Br leluista ;D, näköjään tulleet nyt suomeen. Jos kaupaatte niin kannattaa suunnata Br:ään

      • Jjjeeee

        Äh, siis kaipaatte XD ei kaupaatte


      • Draculaura kans

        Mä näin yhen sittarissa!


    • jodi66

      ja minä kun juuri raahasin 5 monster high nukkea kreikasta, kun luulin ettei tuu ollenkaan suomeen. mistä päin olet? itse kävin myyrmäen ja kampin keskuksen br kaupat läpi ja ei ainakaan vielä näkynyt nukkeja. myöskään br lelujen sivuilta ei vielä löydy nukkeja. onkohan nämä vasta tulossa niin että joku kauppa on tehnyt jo varaslähdön? ;)

      • Jjjeeee

        Myllyn Br leluissa oli(siis raisioissa), mut ei ollut paljoa, muutama sellanen pehmoleluhommeli ja sit 3 näit normaaleja nukkeja, tosin voi olla et niitä oli ollu enemmän mut sit niit oli myyty.
        Toivottavasti tulee pian muihinkin Br:leluihin ;)


      • Draculaura kans

        Löysin sittarista


    • jodi66

      Katoin että Toys r us lelukaupan sivuilta löytyy nukkeja!!!!! Löytyy sitä ensimmäistä ns. perus sarjaa ja sitten vielä sellasta missä nuket on puettu yöasuihin!!!! JEEEEEEE!!!! Pikkasen harmittaa, että tuli nukkeja raahattua Kreikasta asti, mutta olivat sielä 10e halvempia mikä pikkasen lohduttaa. :)

    • jodi66

      Nyt oli tullut nukkeja Myyrmäen BR leluihin. Kävin pari päivää sitten niitä kyselemässä ja sanoivat että nukkeja on jo varastossa ja tänään ne oli vihdoin nostettu esille. Neljä "dead tired" nukkea lähti mukaan eli nyt on kokoelmassani jo 9 Monster High nukkea! JEEE! :)

    • Frankielove

      Citymarketissa on:) Ostin omani eilen, Dead Tired-Frankien. Haaveissa olisi Lagoona Bluen "normiversio", jonka äiti sano ostavansa jos olen kiltisti 8)
      Heii, tietääkö kukaan, onko noille tulossa sellasia irtovaatteita niinku esimerkiksi Barbieille?

    • jodi66

      Ainakin nukeille on tehty irtovaatteita ja huonekaluja mm. ruumisarkku sängyt ja Lagona Blue nuken dead tired version mukana tulee "vesiallas/suihku" jossa nukke nukkuu yönsä hih! Saa nähdä tuleeko näitä Suomeen myyntiin, mutta siis on kyllä valmistettu. Myös Monster high meikkejä on valmistettu ja kaikkea muuta kivaa oheissälää! Toivotaan, että tulevat Suomeenkin. Nukethan on vuoden vanha juttu, joten ollaan tääl vähän jälkijunassa. Tota "normiversiotahan" löytyy myös ainakin jedi ja kummitus nukke ja kaikista alkuperäisistä nukeista on myös tehty päivitetyt 2011 versiot yms!!!! Poika nukkejakin taitaa olla ainakin 4 erilaista monsteria. Mä oon ihan hurahtanut näihin, vaikka olenkin jo 28v "vanha täti". Keräilymielessä itselleni ostan ja tuli juuri hankittua BR-lelujen kanta-asiakas korttikin kun tulee nyt käyty siel entistä useammin. Hih! :)

    • jodi66

      Esim.täältä löytyy kuvat sporttivaatteista, mutta löytyy siis muunlaisiakin vaatteita mutta pistän tämän nyt tähän vähän suuntaa antamaan www.flickr.com/photos/29399546@N08/5301076389/ :)

    • jodi66

      Monster high huumassa satuin löytämään, että ainakin joissain Prismoissa myytäis nukeille vaatteita mutta itse nukkeja ei ainakaan vielä myydä. Ja tuttu sanoi, että jotkut Bratzien vaatteet käyvät myös monstereille. ;)

    • Monsteri<3

      Ihanaa että ovat vihdoinkin tulleet suomeen. Olen jo kauan aikaa kateellisena katsellut kuvia ja videoita ympäri nettiä näistä nukeista, ja olin jo menettämässä toivoa siitä että saataisiin suomeen nää myyntiin.

      Itse olen hommannut nyt näitä kaksi ;) sen perus Draculauran, ja sit Ghoulian. Nyt pitäisi saada rahaa hommattua että sais muutkin hankittua...

      Mahtaakohan muuten Dawn of the dance ja Gloom beach sarjat tulla myös? Kun kaupoissa vissiin on just ne ihan perus nuket, ja sit sitä Dead tired sarjaa.

    • MONSTERI :p

      Mistä kaupoista näitä nukkeja saapi???

      • Draculaura kans

        Näin sittarissa. :D Ostaispa joku mulle semmosen.


    • jodi66

      BR lelut, Toys r us, Anttila, Prisma, City Market yms. Eli lähes kaikkialta jo.

    • Draculaura kans

      Niitä on alkanut ilmestyä jo kauppoihin. Itse näin semmosen nuken ns. 2 viikkoo sitte. haluisin sellasen mutta ne on aika kalliita. NE ON AIVAN IHANIA! Jos haluat pääsät Moster highin nettisivuille tässä osoite (suomenkieliset) :

      http://fi.monsterhigh.com/?mh

      Sieltä voi luke kaikkea niistä nukeista, katsoa videoita ja yms. Tässä englannin kieliselle:
      http://www.monsterhigh.com/

      Suosikkin on muuten Draculaura :D

    • monster high fani

      moi itselläni on clawdeen wolf (normi tyyppi) ja frankie (pyjama tyypinä) ai on ostaa kaikki ne tyypit ja jutut äitini on menossa ulkomaille ja lupasi kattoo löytyykö yms sänkyjä....

    • joomoi

      ne on tullu jo (: mul on frankie stein

    • Fani <3

      Mult löytyy Draculaura, Clawdeen, Ghoulia ja sit Dead tired Ghoulia myös. Noi muut siis on niit tavallisii paitsi toi yks Ghoulia ;)
      Lisäks on pari semmost pehmolelua

    • i <3 draculaura

      Mulla ei oo vielä monster high nukkeja mut äiskä lupas harkita et se ostaa mulle sellasen jos oon kiltisti.

    • ilove MONSTERS<3

      mä oon menossa just tänää ostaa joko frankien tai blue lagoonan!!! on kyllä ihania

    • monster high fani

      jee sain tänää cleon ja deucen nyt mul on nämä kaikki:clawdeen,ghoulia,draculaura,lagoona tavallisina ja frankie pyjama tyyppinä ja cleo ja deuce

    • i <3 Draculaura

      Nyt just käytii ostaas draculaura! Kyl o nättei!!!!!!!

    • Abbey ja Spectra?

      Monster high sarjasta on tullut uusi kaksi Abbey ja Spectra. Suomeen ne eivät ole vielä rantautuneet mutta katsoo jos jouluksi tulisi

    • ....................

      Monster high nuket on jo ollut myynnissä kuukausia myllyssä sieltä olen itse ainakin ostanut 2kk sitten maksoi aika paljon mutta on ne hienoja.

    • Ghoulia on rakkaus

      Oon ollut ihan innoissani kaikesta Monster Highin liittyvästä siitä lähtien, kun Mattel julkisti nukkesarjan joskus 2010 puolella. Ihanaa, että viimeinkin rantautuivat Suomeen, ja oonkin käynyt näitä jo useasti lähicittarissa ihastelemassa. ♥ Harmikseni siellä myydään vain niitä pehmoja ja Dead Tired -versioita, että jos normiversion haluan, niin pitää etsiskellä jostain muualta. :c Mutta sitten kun olen taas rahoissani, saatan käydä ostamassa itselleni ainakin sellaisen Dead Tired Ghoulian. :) ♥

      Harmi tosiaan, ettei kaikkia hahmoja ole vielä tuotu Suomeen, sillä englanninkielisillä sivuilla olisi ainakin kaksi TOSI ihanaa. ;_; ♥ Mutta ehkä ajan kanssa, kun meni näiden ekojen nukkejenkin tänne saamiseen jonkin aikaa.

      Ja ikää löytyy tosiaan 18 vuotta, että heh. ^^;

    • kertoisitteko......

      suomessa ei oo niit kaikki menee yonne kuvahakuun ja toraleista,spectrasta,clawdista,neferasta,abbeystä jacliosta yksittäisversio ettei tarvi ostaa deuce niitä saa englannista kai tai jostakin muualta suomesta ei ainakaan kertoisiko joku että mistäs sais et sais kokoelmaan itelläni on vaan frankie stain mutta lisää haluun

    • Frankie Stain

      JEE SÖPÖI!!!
      Nuket eli monster higet on tosi söpöi!Mun paras on ....... tai no en mä tiiä!ihan sama ne kaikki on parhait!!(mut frankie on paras)

    • mä tiedän kaiken

      mä tiedän kaiken monster highsta kysykää mitä vaan niin mä vastaan

    • Lagoona-fan
      • Lagoona fani

        Mistä saaa ihan ensimmäisen lagoona bluen nukkena


    • no mun mielestä jotkut on rumia nukkeja mut en oikee tiiä mite ne on valmistettu varmaan siinä kesti varmasti yli 2h ku ne pitää saada pelottaviks :D

    • Nukke_keräilijä

      hei jos joku olisi valmis myymään sellaisen create a monster paketin olisin todella kiinostunut :)

    • karkki004

      mistä netti paikasta niitä voi tilata ?

    • julia2004

      Mullapa on niitä 31 kaks poika ja 29tyttöä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe