Velkaneuvonta

Velkaantunut

Millaisia kokemuksia on velkaneuvonnasta Kuopiossa? Kohdellaanko ihmisenä vai jonain muuna?

5

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jip.

      Jos tuollainen asia on kynnyskysymys ja sen takia jättäisit menemättä neuvontaan, se saattaa kertoa jotain velkaantumisen taustatekijöistä. Jotkin asiat elämässä tulee vain hoitaa vaikka ne olisivat kuinka epämiellyttäviä tahansa.

      No toivottavasti olet joka tapauksessa menossa.

    • hanhikki3

      Minä läksin ainakin itkien pois jo kymmenminuuttisen jälkeen. Ei tullut tädiltä mitään apua. käski vain keskustella aviomiehen kanssa, vaikka sanoin kuinka ettei hänen kanssaan voi neuvotella tai tulee perhetragedia. Oli niin tyly ja nenän vartta pitkin katsova että eipä vähempää voisi tuntea olevansa luuseri ja hylkiö. Tarkoituksena maksaa kuitenkin olisi n. 500 e/kk, vaan kun tietäisi minne?? Nyt on uusi yritys erilhenkilölle.

    • joopajoo3

      jip on varmaa ite nii täydellinen velkaantuminenkin kun voi johtua niin monesta eri syystä ja jos ne tuommosta samaa kuraa siellä neuvonnassa suoltaa ni ei sinne hirveästi sillon kiinnosta mennä. itse sain hyvää palvelua mut tosin kyllä eri paikkakunnalla Kuopiosta en tiedä :)

    • Debit

      Kuopion kaupunki itse on tällä menoa velkaneuvonnan asiakas kunhan Pysäköntilaitos velkoineen kaatuu kaupungin niskaan!!

    • CHARLOTTE

      ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA NETTIHUIJAREISTA?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe