Maksullista naista Rovaniemellä?

puuttees

Tietääkö kukkaan, et löytyskö roista hyvää maksullista naista?

44

10741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halloota..........

      Eikö ilmanen kelpaa? Suomalaisilta saa ilmaiseksi, venäläiset sentäs ymmärtävät pyytää maksun.

    • .........

      Kuitenkin oikeasti haet miestä.

    • rahalla saa

      Ravintoloissa kiertää tummaihoinen hoikka nainen...

      • jonesi98

        =D repesin ku näin sen pyytävän joltain ikälopulta 300euroa yöltä Hemingwayssa.


      • isi-isä
        jonesi98 kirjoitti:

        =D repesin ku näin sen pyytävän joltain ikälopulta 300euroa yöltä Hemingwayssa.

        löytyyhän niitä


      • AV0SSA
        jonesi98 kirjoitti:

        =D repesin ku näin sen pyytävän joltain ikälopulta 300euroa yöltä Hemingwayssa.

        Miten hoikka pystyy pyörimään kadulla?


      • rahalla saa
        jonesi98 kirjoitti:

        =D repesin ku näin sen pyytävän joltain ikälopulta 300euroa yöltä Hemingwayssa.

        Ja loppuillasta maksu tippuu 250e kahdelle miehelle yhteensä mikäli ei asiakkaita ole tarjolla!:D Hemingwayssa myöskin kuultua/nähtyä!:D


    • av0ssa

      Miksi maksaa yhdestä kerrasta? Mene naimisiin niin saat maksaa loppuikäsi.

    • portsari.

      mee onnelaan,siellä on.

    • Jepjepjep...

      Eikö irtoa kuin rahalla? Heh, säälittävää...

      • Vehkeet likakaivoon.

        Maksullista naista hakeville varma tieto: Menkää Korkalovaaraan tai Ounasrinteelle paikallisiin räkäköihin istumaan, saatte varmasti seuraa paikallisista "kaunottarista". Tosin se vaatii ensin sen että juotatte näitä bulldogin näköisiä naisia noin viidenkympin edestä, sen jälkeen saanti on varmaa. Ei muuta kuin naisen perässä tämän vuokrakämppään ja kohta paska haisee ja balalaikka soi...


      • = 21
        Vehkeet likakaivoon. kirjoitti:

        Maksullista naista hakeville varma tieto: Menkää Korkalovaaraan tai Ounasrinteelle paikallisiin räkäköihin istumaan, saatte varmasti seuraa paikallisista "kaunottarista". Tosin se vaatii ensin sen että juotatte näitä bulldogin näköisiä naisia noin viidenkympin edestä, sen jälkeen saanti on varmaa. Ei muuta kuin naisen perässä tämän vuokrakämppään ja kohta paska haisee ja balalaikka soi...

        Enempi varmaan löytyy maksullisia keskustan räkälöistä ja niitä räkälöitäkin huomattavasti enempi.
        Miksi täytyy aina "mollata" korkalovaaraa ja ounasrinnettä. Samanlaisia räkälöitä ja myöskin maksullisia löytyy muistakin lähiöistä, esim. viirinkangas, pöykkölä, syväsenvaara.


      • repomies1912
        = 21 kirjoitti:

        Enempi varmaan löytyy maksullisia keskustan räkälöistä ja niitä räkälöitäkin huomattavasti enempi.
        Miksi täytyy aina "mollata" korkalovaaraa ja ounasrinnettä. Samanlaisia räkälöitä ja myöskin maksullisia löytyy muistakin lähiöistä, esim. viirinkangas, pöykkölä, syväsenvaara.

        Pöykköläkö räkälä? In your dreams.


      • äly älä jätä!
        repomies1912 kirjoitti:

        Pöykköläkö räkälä? In your dreams.

        Repomies taitaa olla vähän tyhmä, tai ei sitte ymmärrä lukemaansa.

        Eihän missään ollu mainittu että pöykkölä olis räkälä, vaan PÖYKKÖLÄSSÄKIN on räkälä, eli juottola, vai miksi sitä kutsutaan. Kyllä sieltäkin löytyy naisia jos minkälaisia.

        Menikös nyt jakeluun, eli ymmärsitkö kirjoituksen???


      • Pentti Köyri
        äly älä jätä! kirjoitti:

        Repomies taitaa olla vähän tyhmä, tai ei sitte ymmärrä lukemaansa.

        Eihän missään ollu mainittu että pöykkölä olis räkälä, vaan PÖYKKÖLÄSSÄKIN on räkälä, eli juottola, vai miksi sitä kutsutaan. Kyllä sieltäkin löytyy naisia jos minkälaisia.

        Menikös nyt jakeluun, eli ymmärsitkö kirjoituksen???

        Olen asunut pöykkölässä 20 vuotta ja siellä ole nähty sen ensimmäistäkään räkälää. Teknisesti ottaen ensimmäinen baari tulee ku pöykkölästä poistutaan, tämä kantaravintola, ja sielläkään oo koskaan ketään mitä oon harvakseltaan käyny :D Ja mitä maksullisiin naisiin tulee, ohan tuo mahollista että vois ollakkin jossain, mutta sitäkin epäilen hyvin vahvasti. Oisin kyllä kuullu todennäköisesti jos niitä jossain olisi täälläpäin. Mainittavaa vielä että pöykkölä on arvostettua omakotitalo aluetta, ei mitään kerrostalo slummia missä pyörii persaukiset kutjut.


      • repomies1912
        äly älä jätä! kirjoitti:

        Repomies taitaa olla vähän tyhmä, tai ei sitte ymmärrä lukemaansa.

        Eihän missään ollu mainittu että pöykkölä olis räkälä, vaan PÖYKKÖLÄSSÄKIN on räkälä, eli juottola, vai miksi sitä kutsutaan. Kyllä sieltäkin löytyy naisia jos minkälaisia.

        Menikös nyt jakeluun, eli ymmärsitkö kirjoituksen???

        Typosin. Piti kirjoittaa "Pöykkölässäkö". ;) vanhat silmäni eivät toimi enää. Äly älä jätä! nyt lopetat minun kiusaamisen tai asut kohta itse räkälässä.


      • jahajas
        = 21 kirjoitti:

        Enempi varmaan löytyy maksullisia keskustan räkälöistä ja niitä räkälöitäkin huomattavasti enempi.
        Miksi täytyy aina "mollata" korkalovaaraa ja ounasrinnettä. Samanlaisia räkälöitä ja myöskin maksullisia löytyy muistakin lähiöistä, esim. viirinkangas, pöykkölä, syväsenvaara.

        Jaa-a, ei täällä Syväsenvaarassakaan räkälää ole, eikä siellä kyllä ole maksullista muutakuin juomat...


      • tähtiäsilmissä

        ?..


      • 54r56

        Kyllä vielä viime viikolla Syväsenvaarassa oli räkälä .
        Ne Syväsenvaaran naiset punanaamaisia kaljaämpäreitä .
        Maksaa pitäisi , että sormella koskisi .


      • kokemusta
        Pentti Köyri kirjoitti:

        Olen asunut pöykkölässä 20 vuotta ja siellä ole nähty sen ensimmäistäkään räkälää. Teknisesti ottaen ensimmäinen baari tulee ku pöykkölästä poistutaan, tämä kantaravintola, ja sielläkään oo koskaan ketään mitä oon harvakseltaan käyny :D Ja mitä maksullisiin naisiin tulee, ohan tuo mahollista että vois ollakkin jossain, mutta sitäkin epäilen hyvin vahvasti. Oisin kyllä kuullu todennäköisesti jos niitä jossain olisi täälläpäin. Mainittavaa vielä että pöykkölä on arvostettua omakotitalo aluetta, ei mitään kerrostalo slummia missä pyörii persaukiset kutjut.

        Ja paljon puhut! Samanlainen alue se pöykkölä on ku muutkin.....se pubi kantaa kyllä viikonloppuiltaisin ihan samanlaisin juotettavia akkoja ja kotia sitten hoitoon....sinne 2 kerroksisiin siinä museon melkein vastapäätä!!!! että semmosta sulle!!!!


    • opistoko

      silloin tällöin ainakin netissä maksullinen sihteeri ilmoittelee....

      • tulemaan

        jonkimoista linkkiä


      • Takaa päen
        tulemaan kirjoitti:

        jonkimoista linkkiä

        köyriä rehevää puutteessa olevaa 35v rouvaa,eikä maksa mitään.


      • tekosiveys
        Takaa päen kirjoitti:

        köyriä rehevää puutteessa olevaa 35v rouvaa,eikä maksa mitään.

        toivottavasti on pöykkölässä ja Pentti Köyrikin ymmärtää, että himot ne on rouvillakin!


    • sykkivää

      jätkät kyllä eksy aiheesta

      • heh, heh

        Menkää pohjanhoviin siellä saa ilmaista ja sanovat nämä pohjanhovin "kaunottaret" vielä että pohjanhovissa on laatu kullia niin sinne vain teidänlaiset miehet niin saatte hetken kuvitella olevanne jotain. Heh, heh. Laatunsa itte kullakin no riippuu mihin vertaa


    • Lihasta!

      Mistä saa miestä? Kunnon kankea?

      Lihaksikas ja timmi runko olisi hyvä. Pidän hyväkuntoisesta eli siten hyvämuotoisesta vartalosta. Miehillä tuppaa olemaan löysää lihaa. Ei kiitos. Se on rumaa ja niin velttoa.

    • kokemus+hoito

      mies-tissit-levee perä!!!huraa!!!
      siihenkö lisätään pari homoo ja kaakattava akkalauma,nii jo on paketti pulukasa!!!

      ja hörp
      ja taas mennään!!

      • isontalon kalle

        mie en oo saanu vaikka oon tarjonnu mitä. aina ne sannoo että ei oo semmoinen nainen. enkä mie omasta mielestä mikkään rumakaan ole?. vissiin. mutta naista en oo saanu mies muistiin, liekkö ennee ees ossaisin, mutta halut ois kovat. nii no ei se niin kova olekhan ku mie luulin. ja sitten ne sannoo vielä senkhi että sie oot liian juovuksissa, vaikka enhän mie ole juonu monhen vuothen. mutta ku eihän sitä selvin päin naishin tohi lähetä miä oon vain pari pullo pilsneriä ottanu ja siitä menoksi vuan.


      • Autoilija Karpo
        isontalon kalle kirjoitti:

        mie en oo saanu vaikka oon tarjonnu mitä. aina ne sannoo että ei oo semmoinen nainen. enkä mie omasta mielestä mikkään rumakaan ole?. vissiin. mutta naista en oo saanu mies muistiin, liekkö ennee ees ossaisin, mutta halut ois kovat. nii no ei se niin kova olekhan ku mie luulin. ja sitten ne sannoo vielä senkhi että sie oot liian juovuksissa, vaikka enhän mie ole juonu monhen vuothen. mutta ku eihän sitä selvin päin naishin tohi lähetä miä oon vain pari pullo pilsneriä ottanu ja siitä menoksi vuan.

        Eikös ne ole maksullisia ne sinitakkiset tuolla jotka pyörivät kadun varsilla autojen ympärillä ja tyrkyttävät itteänsä ja yrittävät ottaa vielä kuviaki. Monet autoilijat näkyvät karttavan heitä kuin ruttoa ja lähtevät karkuun ennen kuin kerkiävät antaa kuittia tai ottaa sitä kuvaa susta. Mitä lie saksalaisia huoria. olkaa tarkkaavaisia, sillä sielä naisten seassa saatta pyöriä joitaki miehiäki samoihin asusteisiin pukeutuneina.


      • martta75v
        isontalon kalle kirjoitti:

        mie en oo saanu vaikka oon tarjonnu mitä. aina ne sannoo että ei oo semmoinen nainen. enkä mie omasta mielestä mikkään rumakaan ole?. vissiin. mutta naista en oo saanu mies muistiin, liekkö ennee ees ossaisin, mutta halut ois kovat. nii no ei se niin kova olekhan ku mie luulin. ja sitten ne sannoo vielä senkhi että sie oot liian juovuksissa, vaikka enhän mie ole juonu monhen vuothen. mutta ku eihän sitä selvin päin naishin tohi lähetä miä oon vain pari pullo pilsneriä ottanu ja siitä menoksi vuan.

        Tuu sie liukastinvoiteen kanssa kyllään. Suat säälistä.


      • veikko20
        martta75v kirjoitti:

        Tuu sie liukastinvoiteen kanssa kyllään. Suat säälistä.

        moi . mielelläni tulen kerro osoite


    • ?

      ?

    • peter.

      Mina halun etta tule viisumi vapaus! Site tule monit nuorit venalais naiset matkustan Rovaniemele. Odotan se paiva.

      Peter

    • 69Pera
    • kukkuruluuruu

      Keskikaupungilla on räkälöitä ja yms.

    • Kokemusta on

      Halvemmaksi tulee maksaa kerran pari kk sen 200-300€ kuin mennä naimisiin.

    • muuvalta muuttanu

      Ihmettelen mieki miks tää nimimerkki 'puuttees' hakee maksullista. Nää rollon muijathan jakaa ilmaseks ja kelle vaan. Helppoja muijia kaikki tässä kaupungissa. Ei pahemmin tarvi etes vongata.

      • Maksa ihmees

        Täälläpäin naiset vonkaa muualta tulleilta kun eivät paikkakuntalaisilta saa...


    • PanuManu
    • puuttees

      naista vaikka maksullista löytyykö roista

      • Ekx-opettaja

        Otan poskeen harrastuspohjalta,ajattele jotaki mukavaa niin se on sama imeekö mies vai nainen.Minulla ei ole partaa eikä viiksiä.Perseeseen en anna edes rahasta mutt hanakka olen imemään.Sen jälkeen et enää ikinä halua naista.
        Terv vanhempi herrasmies


    • oscarsson

      Miksi siitä maksaa haluat?

    • ahkeruus

      Erityisesti Pöykkölän rouvat ovat pahasti puutteissa ja päästävät kenet vain pirttiviljelyksilleen kuokkimaan suuressa hädässään. Siitähän Pöykkölä tunnetaan. Eri asia voiko sitä räkäläksi sanoa, ehkä jollakin joskus vähän jäänyt siivoamatta vessa. Mutta auttaahan pitää, maa pitää muokata ja kevättyöt tehdä, kohta taas alkaa sesonki ja seslongin levitys

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1801
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1348
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1230
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1150
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1105
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1017
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1002
    Aihe