RE/MAX

NmM4

Mikä ja millainen tuo Remax on työpaikkana?

70

17377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 07s70

      Remax on kiinteistövälitys yritys. En suosittele, ainakin täällä Pohjois-Suomen kaupungissa ei homma toimi. Miinusta tuli niin paljon että joudun makselemaan niitä pitkään....
      7 hyvää ja 8 vielä parempaa luvattiin, mutta mikään ei pitänyt paikaansa.

      • LiikaOnLiikaa

        Taasko näitä Vantaa asioita vatvotaan täällä kymmenien vuosien päähän?

        Eikö voisi jo unohtaa ?


      • Tade
        LiikaOnLiikaa kirjoitti:

        Taasko näitä Vantaa asioita vatvotaan täällä kymmenien vuosien päähän?

        Eikö voisi jo unohtaa ?

        Ei vaan unohdu, kun taas törmäsin remaxin välittäjän joka haastaa riitaa. Ei muut välittäjät samaan sorru.


      • Anonyymi

        En minäkään suosittele Remaxia. Röyhkeää meininkiä.


      • Anonyymi
        Tade kirjoitti:

        Ei vaan unohdu, kun taas törmäsin remaxin välittäjän joka haastaa riitaa. Ei muut välittäjät samaan sorru.

        Minulla samanlainen kokemus Remaxista. Alhaista toimintaa.


      • Anonyymi

        Korkeinhalinto-oikeus teki vihdoin päätöksen Remaxin asuntokauppalain törkeistä rikkomuksista. Nyt on firma kovan paikan edessä, työntekijät lähtee rehellisiin firmoihin.
        Oikeudenkäyntikulut ja lakimiespalvelut tuli maksamaan 134 500 euroa kolmen vuoden riitelystä. Liiketoimintkielto koko ketjulle. Olin 3kk kusetettavana. Alan kokemus 20 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeinhalinto-oikeus teki vihdoin päätöksen Remaxin asuntokauppalain törkeistä rikkomuksista. Nyt on firma kovan paikan edessä, työntekijät lähtee rehellisiin firmoihin.
        Oikeudenkäyntikulut ja lakimiespalvelut tuli maksamaan 134 500 euroa kolmen vuoden riitelystä. Liiketoimintkielto koko ketjulle. Olin 3kk kusetettavana. Alan kokemus 20 vuotta.

        👍totta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkeinhalinto-oikeus teki vihdoin päätöksen Remaxin asuntokauppalain törkeistä rikkomuksista. Nyt on firma kovan paikan edessä, työntekijät lähtee rehellisiin firmoihin.
        Oikeudenkäyntikulut ja lakimiespalvelut tuli maksamaan 134 500 euroa kolmen vuoden riitelystä. Liiketoimintkielto koko ketjulle. Olin 3kk kusetettavana. Alan kokemus 20 vuotta.

        Olen harkinnut laittavani asuntoni myyntin remaxille. Joutuuko todellakin maksamaan 10% saadusta tarjouksesta vaikka asunto ei siis menisikään kaupaksi. Mitenkäs rahojen palautus tapahtuu jos kauppoja ei synny. Täytyykö mennä oikeuteen??


    • 7s07

      Se on kiinteistövälitysyritys.
      Ainakaan täällä Pohjois-Suomessa ei homma toimi. 7 hyvää ja 8 vielä parempaa lupaavat, mutta mikään ei pidä paikkaansa. Maksettavaksi jäi monen monta euroa, ei velalla oikein perhettä elätetä.

    • Tetradeks

      Pienellä paikkakunnalla haasteellinen paikka, kovalla työlläkään ei saavuta luvattuja tuloja.

      • jksdfhl

        Ei kannata mennä töihin!!! Täällä turussa homma ei toiminut ollenkaan.. Paljon luvattiin mutta loppujen lopuksi mitään ei saanut. Itse kun lähdin kyseisestä firmasta toiseen tuli minulle perästä lasku jonka arvo oli 15 000 € koska olin heidän mukaansa rikkonut 6 kk kilpailukieltoa. Varokaa mihin laitatte nimenne!


      • Älä valita turhasta
        jksdfhl kirjoitti:

        Ei kannata mennä töihin!!! Täällä turussa homma ei toiminut ollenkaan.. Paljon luvattiin mutta loppujen lopuksi mitään ei saanut. Itse kun lähdin kyseisestä firmasta toiseen tuli minulle perästä lasku jonka arvo oli 15 000 € koska olin heidän mukaansa rikkonut 6 kk kilpailukieltoa. Varokaa mihin laitatte nimenne!

        Olen ollut jo hyvän aikaa kyseisessä firmassa pk-seudulla ja en voi kun kehua. Suosittelen lämpimästi kaikille.


    • no ei kannata!

      remaxissa olet yrittäjä! eli maksat kaiken itse. hommaat läppärin, kännykän, maksat bensat, kaäyntikortit, mainoskulut. SEKÄ vielä ns toimistomaksun...
      laske itse, paljonko pitää myydä että saat kustannettua nämä kaikki...
      olin toimistossa n 2 kk ja lähdin kun kaikki maksupuoli selvisi!
      ei todellakaan kannata!

    • Juokseeko palkka?

      Summa summarum, laskutettavia palkkioita pitäisi saada n. 10000 euroa kuukausitasolla, että pääsee jonkinlaiselle palkalle. Aloittaessa oma talous pitää olle kunnossa, että kestää vähintään 3 kuukautta ilman tuloja. Lisäksi sopimuspuoli on aika lailla Remaxia suosiva, ja kaikki kilpailukieltoa ja sopimussakkoja käsittelevät kappaleet kannattaa viivata yli.
      Verottajan kanta on vielä arvoitus katsooko verottaja Remaxin lukuun toimivan
      yrittäjän itsenäiseksi yrittäjäksi vai katsooko se työn veronkierroksi. Olennainen osa on paljonko toiminnasta tapahtuu määräysten alla ja tehdäänkö toimeksiantoja myös muille toimistoille, vai pelkästään yhdelle?

      • ajfphf

        10.000 € palkkiotili ei riitä siihen, että saisit edes kohtuullista palkkaa itselle. Vähintään pitää olla n. 15000 € palkkiotili, että pärjäät edes joten kuten.

        Välittäjän työ on mukavaa, mutta raskasta työtä. Suosittelen hakeutumista, johonkin luotettavaan suomalaiseen yritykseen, jossa saa myös ammattiin liittyvää koulutusta.


      • Lavanya
        ajfphf kirjoitti:

        10.000 € palkkiotili ei riitä siihen, että saisit edes kohtuullista palkkaa itselle. Vähintään pitää olla n. 15000 € palkkiotili, että pärjäät edes joten kuten.

        Välittäjän työ on mukavaa, mutta raskasta työtä. Suosittelen hakeutumista, johonkin luotettavaan suomalaiseen yritykseen, jossa saa myös ammattiin liittyvää koulutusta.

        No niinhän se laskutettavien palkkioiden määrä pitää olla muissakin ketjuissa se 10-15 000 €/kk, että pääsee jonkinlaisille palkoille. Ei se Kiinteistömaailmassa tai OPKK:ssa ole sen helpompaa. Itse olen ollut RE/MAXilla nyt muutaman kuukauden ja homma on lähtenyt tosi mukavasti käyntiin. Minun mielestäni ala on kokonaisuudessaan sellainen, että hommia on pakko painaa koko ajan täysillä. Eli joko teet kauppaa paljon tai sitten et ollenkaan. Välimuotoja ei oikein tunnu olevan.

        Tietty, jos välittäjällä on LKV-tutkinto, niin sittenhän voi perustaa oman putiikin, mutta kyllä siinäkin hommassa riittää aloitus- ja kiinteistä kustannuksia. Se ei Etuovessa ja Oikotiellä ilmoittelu ole mitenkään ilmaista. Kiinteät kustannukset ovat helposti 3000-5000 €/kk, pääkaupunkiseudulla tietysti vielä enemmän. Kaikki on siis suhteellista.

        Minusta RE/MAX tarjoaa hyvän alun välittäjille, ja varsinkin Helsingissä tuntuu menevän lujaa. Toivon, että samaa draivia olisi joskus muuallakin Suomessa.


      • bsbgs

        Kun se yrittäjä tekee omalla verokirjalla, niin ei sitä kyllä työntekijäksikään katsota.

        Oma yritys on oma, se että on frankkari, on vaan yksi (tosin raskas) velvoite yrittäjälle. Toki kääntöpuolena on ehkäpä mietitympi sapluuna..


      • VILLIVÄLITTÄJÄ
        bsbgs kirjoitti:

        Kun se yrittäjä tekee omalla verokirjalla, niin ei sitä kyllä työntekijäksikään katsota.

        Oma yritys on oma, se että on frankkari, on vaan yksi (tosin raskas) velvoite yrittäjälle. Toki kääntöpuolena on ehkäpä mietitympi sapluuna..

        Verottajalle ei ritä oma verokirja, vaan yrittäjän on oltava AVI:n rekisterissä välittäjänä ja maksettava omat vakuutukset - pelkkä frankkari ei siis riitä.


    • No, onhan noita muitakin ketjuja, kuten kiinteistömaailma, jossa on pelkkkiä yrittäjävetoisia pikkupuljuja "suuren tominimen" alla (yksikään kiinteistömaailman frachising yritys ei oikeasti ole suuri, suurimmassakin taitaa olla n. 20 välittäjää).

      Ja löytyyhän noita muitakin, kuten kotipizza jne..

      Eli siinä mielessä on laillista.

    • entinen välittäjä

      Kiinteistönvälitys on ylikilpailtu ala, joten miksi lähtisitte sellaiselle alalle, jossa kilpailu on saavuttanut huippunsa ?

      Sanokaa yksikin hyvä syy ?

      Se jos on asiakaskuntaa, laittakaa oma toimisto, ei työntekijöitä.

      Muistakaa että kiinteät kustannukset ovat esim. oikotien ja etuoven ansiosta suuret.

      Jos kerran perustaa, voi olla vaikea lopettaa.

      Joten kannattaa miettiä useamman kerran...

    • miksumax1

      Olen ollut erittäin tyytyväinen RE/MAX:lle päätymiseeni. Ne jotka ei myy 10.000 euroa / kk ei pärjää missään muuallakaan. Kiintesitönvälitysala on kova laji ja siinä pärjää vain ne jotka tekee työn hyvin, rehellisesti ja ovat ahkeria. Meitä on vaan niin kovin vähän.

    • Pitkään alalla ollut

      Re/Maxin malli sopii erityisesti jo alalla olleille. Siellä pääsee tosi hyvään ansiotasoon verrattuna muihin isoihin välittäjiin.

      • VILLIVÄLITTÄJÄ

        Jep.. jep ... olen ollut Remaxin huippymyyjä ja silti en siellä yltänyt hyvään ansiotasoon .... Remaxin laskutus kaikessa oli hävytöntä.... eli välittäjä maksoi kaikesta raskaimman mukaan ja markkinointi oli kokonaan välittäjän omissa rahoissa.


    • 8+2

      Miten tuo 10.000,00€ on käytännössä ansaitaan, eli kuinka monta tavis-osaketta tarvitsee kuukaudessa myydä että saa laskutettua tuon verran? Ristus, että kuulostaa kyllä kovalta hommalta...

      • about...

        3-4 asuntoa/kk. 10.000- alv= n. 8.064 ja siitä jää n. 72% myyjälle eli n. 5.800. Siitä pois vielä pöytämaksu ym. kulut n. 1.500€. Käteen jää n. 4.300€ eli n. 53% alvittomasta. Esim. Kiinteistömaailmassa maksetaan 25-30%. Verot tuosta pois. Suurin voittaja asuntokaupassa onkin verottaja. Ja jos et myy yhtään, olet miinuksella tuon 1.500€. Välittäjällä pitää ollakin oma talous kunnossa. Ei voi elää kädestä suuhun. Ja kannatavuutta tulee tarkastella pitkällä aikavälillä. Alalla on valitettavasti kovan paineen alla toimijoita (joilla se talous ei ole kunnossa) ,jotka sitten sortuu väärinkäytöksiin ja pilaa siinä samalla koko alan maineen. Pitkään alalla ollut on tod.näköisesti turvallinen valinta. Summa summarum, kovaa työtä.


      • 12+2
        about... kirjoitti:

        3-4 asuntoa/kk. 10.000- alv= n. 8.064 ja siitä jää n. 72% myyjälle eli n. 5.800. Siitä pois vielä pöytämaksu ym. kulut n. 1.500€. Käteen jää n. 4.300€ eli n. 53% alvittomasta. Esim. Kiinteistömaailmassa maksetaan 25-30%. Verot tuosta pois. Suurin voittaja asuntokaupassa onkin verottaja. Ja jos et myy yhtään, olet miinuksella tuon 1.500€. Välittäjällä pitää ollakin oma talous kunnossa. Ei voi elää kädestä suuhun. Ja kannatavuutta tulee tarkastella pitkällä aikavälillä. Alalla on valitettavasti kovan paineen alla toimijoita (joilla se talous ei ole kunnossa) ,jotka sitten sortuu väärinkäytöksiin ja pilaa siinä samalla koko alan maineen. Pitkään alalla ollut on tod.näköisesti turvallinen valinta. Summa summarum, kovaa työtä.

        Kiitos kovasti vastauksesta. No mitenkä helppo tuo 3-4 asuntoa on myydä kuukaudessa? Pärjääkö ihan uutteralla työnteolla, vai ovatko nämä nyt näiden huippumyyjien huippulukuja? Jos on ihan alalle tuleva perus-pulli, joka on kuitenkin kova tekemään hommia avoin ja rehellinen, voiko pärjätä?
        Kiitos etukäteen :)


      • Monta muuttujaa
        12+2 kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksesta. No mitenkä helppo tuo 3-4 asuntoa on myydä kuukaudessa? Pärjääkö ihan uutteralla työnteolla, vai ovatko nämä nyt näiden huippumyyjien huippulukuja? Jos on ihan alalle tuleva perus-pulli, joka on kuitenkin kova tekemään hommia avoin ja rehellinen, voiko pärjätä?
        Kiitos etukäteen :)

        Pääkaupunkiseudulla isommat palkkiot kuin pienillä paikkakunnilla. 10.000€ palkkioita ei ole vielä huippumyyntiä. Kovat luut tekee 20.000€/kk ja siitä ylöspäin. Keskivertovälittäjä pääsee tuommoisiin kuukausiin silloin tällöin. Tuon 10k voi saada kahdellakin "tavisasuntokaupalla". Kuukaudet eivät tosiaankaan ole veljiä keskenään. Noilla mainitsemillasi ominaisuuksilla varustettu pärjää kyllä. Ensimmäiset kuukaudet on yleensä uudella välittäjällä vaikeat, mutta kyllä se siitä. Homma lähtee vauhtiin, kun saa omaa hankintaa. Yleensä palkkiosta puolet hankkijalle ja puolet myyjälle, joten oman hankinnan myyminen on kannattavinta. Markkina ei ole nyt paras mahdollinen...


      • Tunne
        about... kirjoitti:

        3-4 asuntoa/kk. 10.000- alv= n. 8.064 ja siitä jää n. 72% myyjälle eli n. 5.800. Siitä pois vielä pöytämaksu ym. kulut n. 1.500€. Käteen jää n. 4.300€ eli n. 53% alvittomasta. Esim. Kiinteistömaailmassa maksetaan 25-30%. Verot tuosta pois. Suurin voittaja asuntokaupassa onkin verottaja. Ja jos et myy yhtään, olet miinuksella tuon 1.500€. Välittäjällä pitää ollakin oma talous kunnossa. Ei voi elää kädestä suuhun. Ja kannatavuutta tulee tarkastella pitkällä aikavälillä. Alalla on valitettavasti kovan paineen alla toimijoita (joilla se talous ei ole kunnossa) ,jotka sitten sortuu väärinkäytöksiin ja pilaa siinä samalla koko alan maineen. Pitkään alalla ollut on tod.näköisesti turvallinen valinta. Summa summarum, kovaa työtä.

        Oho..3 kohdetta / kk 10.000 euroa tarkoittaisi 3333,33 euron palkkiota per asunto. Eli aika alakanttiin on laskelma tehty. Jos välittäjä on alan ammattilainen ja arvostaa omaa ammattitaitoaan, ei hän mene alle 3,0% sis alv palkkioihin.


      • Remaksilaiseksiko?
        about... kirjoitti:

        3-4 asuntoa/kk. 10.000- alv= n. 8.064 ja siitä jää n. 72% myyjälle eli n. 5.800. Siitä pois vielä pöytämaksu ym. kulut n. 1.500€. Käteen jää n. 4.300€ eli n. 53% alvittomasta. Esim. Kiinteistömaailmassa maksetaan 25-30%. Verot tuosta pois. Suurin voittaja asuntokaupassa onkin verottaja. Ja jos et myy yhtään, olet miinuksella tuon 1.500€. Välittäjällä pitää ollakin oma talous kunnossa. Ei voi elää kädestä suuhun. Ja kannatavuutta tulee tarkastella pitkällä aikavälillä. Alalla on valitettavasti kovan paineen alla toimijoita (joilla se talous ei ole kunnossa) ,jotka sitten sortuu väärinkäytöksiin ja pilaa siinä samalla koko alan maineen. Pitkään alalla ollut on tod.näköisesti turvallinen valinta. Summa summarum, kovaa työtä.

        Eikö tuosta 4 300€ enää tarvitse maksaa tuloveroa?


      • VILLIVÄLITTÄJÄ
        about... kirjoitti:

        3-4 asuntoa/kk. 10.000- alv= n. 8.064 ja siitä jää n. 72% myyjälle eli n. 5.800. Siitä pois vielä pöytämaksu ym. kulut n. 1.500€. Käteen jää n. 4.300€ eli n. 53% alvittomasta. Esim. Kiinteistömaailmassa maksetaan 25-30%. Verot tuosta pois. Suurin voittaja asuntokaupassa onkin verottaja. Ja jos et myy yhtään, olet miinuksella tuon 1.500€. Välittäjällä pitää ollakin oma talous kunnossa. Ei voi elää kädestä suuhun. Ja kannatavuutta tulee tarkastella pitkällä aikavälillä. Alalla on valitettavasti kovan paineen alla toimijoita (joilla se talous ei ole kunnossa) ,jotka sitten sortuu väärinkäytöksiin ja pilaa siinä samalla koko alan maineen. Pitkään alalla ollut on tod.näköisesti turvallinen valinta. Summa summarum, kovaa työtä.

        Taisit unohtaa markknoinnin - tai sitä eivät useimmat välitäjät siis tee!


      • VILLIVÄLITTÄJÄ
        Remaksilaiseksiko? kirjoitti:

        Eikö tuosta 4 300€ enää tarvitse maksaa tuloveroa?

        Ja tietenkin kaikesta yrityksen tulosta maksetaan ensin vero ja sitten vielä palkasta vero.


      • VILLIVÄLITTÄJÄ
        12+2 kirjoitti:

        Kiitos kovasti vastauksesta. No mitenkä helppo tuo 3-4 asuntoa on myydä kuukaudessa? Pärjääkö ihan uutteralla työnteolla, vai ovatko nämä nyt näiden huippumyyjien huippulukuja? Jos on ihan alalle tuleva perus-pulli, joka on kuitenkin kova tekemään hommia avoin ja rehellinen, voiko pärjätä?
        Kiitos etukäteen :)

        Asunto viikossa - kyllä pärjää jos palkkio kohdillaan, huippumyyyjä myy 100 asuntoa vuodessa.

        Työteliäs ja rehellinen pärjää alalla kuin alalla, siis myös välittäjänä ja koulutusta kannattaa hankkia koko ajan ... vaikka KiAT alkuunsa ... ilman koulutusta on ihan hukassa!


    • myyjäksi ryhtyvä :)

      Kiitos vastauksesta. Minä luulin, että välittäjä hankkii myytävät kohteet itse, vai kuinka?
      Entäs sitten, kun puhutaan että ala on todella kilpailtua, niin onko se aina ja ikuisesti niin että joka puolella on kova kyynärpää-taistelu, vai onko mahdollista ihan vaan keskittyä omiin hommiin ilman että joku on jatkuvasti naljailemassa tai taklaamassa vierellä, noin kärjistetysti. Haluan vaan tehdä duunia, kiva jos siitä tienaakin mutta minun ei ainakaan ole pakko saada myytyä maailman jokaista luksuskohdetta, voin hyvin myydä perusasuntoja vaikka vähän enemmänkin :)

      • ammattimyyjä

        Myytävät kohteet hankitaan itse. Ala on (tietenkin) kilpailtua, mutta kerropa mikä ala ei hyvinvointi-Suomessa olisi? Jokaista markkinoilla liikkuvaa euroa kohtaan on ottajia, oli kyseessä kiinteistövälitys tai vaikka jätekuljetus. Kilpailun kovuus kuitenkin suuntautuu kilpailijoihin, ei omiin kollegoihin. Tai jos on, vaihda äkkiä yritystä.

        Myynnissä tienaa tosi hyvin, mutta se vaatii tuloksia. Huono myyjä tienaa tosi huonosti, oli kyseessä REMAX:in kiinteistövälitys tai vaikka L&T:n jätekuljetusten myyjä. Hyvä myyjä taas tienaa hyvin, oli toimiala mikä vaan.

        Myynnissä on tietenkin tärkeää osaaminen, mutta ikinä ei voi ylikorostaa asennetta, motivaatiota ja sitä hillitöntä draivia millä painetaan eteenpäin. Jos ne puuttuvat, ei edes osaaminen auta.


    • välittäjän renttu
    • Häh

      Kauppalehden uutisten perusteella voi kysyä ( vastausta en tiedä)

      Onko R e m a x i l a i s i a narutettu ?

      eikö Remaxin johto ole esittänyt palkkaamilleen yrittäjilleen jo noin 2 vuotta sitten annettua hallinto-oikeuden päätöstä että käteen nostettava raha on normaalia palkkatulon verotusta eikä uloslaskutusta.

      Onko yhtiön johto jättänyt tämän remaxilaisille kertomatta ?

    • out out

      Itse pitää tajuta ja nostaa kytkintä

    • V iskee

      Taitaa olla Remax yrittäjillä alkamassa V-mäinen aikakausi.
      Ei käy kateeksi.
      Nyt ei riitä seli seli

      • Prinsessa Kaisuli

        Ensin Habita...maksoi palkat kilsoina ja nyt sitten kikkailee Remax. Ihme meinikiä välitysalalla, kun ei pystytä normaaleja veroja makselemaan. Ja sitten vielä ihmiset käyttävät näiden verokikkailijoiden palveluita. Huh huh. Kyllä sais tällekin alalle laittaa tiukemman valvonnan...


    • xctvybunimo

      Kaikki on täysin laillista. Jutussa ei muistettu mainita että Kouvolan hallinto oikeus on antanut asiasta lainvoimaisen päätöksen.

      http://www.finlex.fi/fi/oikeus/hao/2011/kouvolan_hao20110563

      Yrittäjä maksaa YEL:n ja verot tuloistaan. Kaikki on täysin laillista. niin kuin yrittäminen yleensäkkin.

      Tolla kauppalehden periaatteella lähes kaikki vakuutusmyyjät, parturikampaajat jotka vuokraavat tuolin olisivat laittomia ja moni muu jotka toimivat samalla periaatteella..

      Kaivettu jostain ikivanha juttu, jonka perusteita ei ole tarkistettu miten oikeus on asian päättänyt.

      • VILLIVÄLITTÄJÄ

        Remaxin yrittäjät evät ole yrittäjiä, vaan verotusta kierretään. Ihan yksiselitteinen ja oikea tämä verottajan kanta.
        Jos on yrittääjä, niin pitää olla AVI:n reksterissä ja vakuutukset kunnossa.
        Tämä on myös asiakkaiden edun mukaista.


    • Petsku999

      Aika epävakaata hommaa asuntojen välitysbusiness työntekijän näkövinkkelistä. Re/Max vissiin kikkailee verottajan kanssa siitä tulee vielä jälkipyykkiä. Eipä tuo homma ole mua varten.Mukavaahan myyntityö on, sitä voi tehdä teknisellä alalla 8-16 välisenä aikana ja kellokorttia leimaten. Välittäjät tekee töitä silloin kun muut ovat vapaalla töistä, esim viikonloppuisin on paljon asuntonäyttöjä. Saapa nähdä, välittäjiä on paljon, ala siivoaa itsensä tasaisin väliajoin eli montakohan firmaa taas tässä kaatuu.

    • HarriHooooo

      Tiedä työpaikkana mitään, huonoin kiinteistövälityskokemus ikinä. Ottavat kohteenkin pois myynnistä eivätkä puhu mitään muutenkin olematon yhteydenpito.

    • LKV10

      Miksi pitää kommentoida jos ei tiedä mitään mistään? Suuri osa ihmisistä on tyhmiä, laiskoja...ottakaa asioista selvää jos kommentoitte!

    • Kummallistatouhua

      Kuka maksaa eläke- yms muut vakuutusmaksut?

    • LVV

      Remax taitaa lopettaa Suomessa kun konsepti ei toiminut? Eikä tainneet myyjänkään sillä perheitään elättää..

    • Eienääikinä

      Ainakin Tampereella kannattaa välttää REMAXIA

    • LVV

      Eikö tämä ole poistunut Suomen markkinoilta? Oli kuulemma firmaan melkoinen floppi kuten Habita.

    • henriii1

      toimiiko vielä Suomessa?

    • Huonostikohdeltu

      Tampereen Remax pysykää kaukana.

      • Tarjottiintöitäsieltä

        Voitko kertoa vähän lisää?


    • tyytyväinenR

      Taitavat olla Remaxin kilpailijat edellä kommentoimassa kielteisesti. Olen kuitenkin tavannut lukuisia välittäjiä kun työ asuntojen parissa toisesta näkökulmasta ja tyytyväisimmät ja ammattitaitoisimmat ovat olleet juuri Remaxilla.

    • mm.Elegance

      Re/max kannattaa kiertää niin kaukaa kuin suinkin mahdollista, niin työpaikkana kuin asiakkaana. Ei mitään hyvää sanottavaa pk-seudun puljuista. Myynti-ilmoitukset tehty päin honkia, eikä mistään kanneta vastuuta. Raha kelpaa kyllä, mutta kun palautteen aika tulee, niin kappas kun toimaria myöten kukaan ei vastaa yhteydenottoihin.

      • Anonyymi

        Ei vastaa kukaan sähköpostiin ei edes TJ


      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


    • mm.Capital

      Kannattaa kiertää todella kaukaa niin alan ammattilaisena kuin uutena tulokkaana.

    • LVV

      Eikö tämä ketju aikaa sitten jo ajanut toimintansa Suomessa alas?

    • HessuHöpötin

      Remaxilla pitää saada 15 000€ kuussa, että pärjää joten kuten taloudellisesti. Lisäksi olen miettinyt, kuuluuko joidenkin toimistojen liiketoimintasuunnitelmaan palkata mahdollisimman monta välittäjää maksamaan pöytämaksuja. Takuupalkkahan on 0€ Remaxilla. LIsäksi pitää maksaa itse markkinointikulut, eläke yms. Kalliiksi tulee.

    • Anonyymi

      Kannattaa hieman epäillen ostaa Renmaxilla oleva asunto tai myydä . Myyjät franchising yrittäjiä huonoilla ehdoilla, joten voivat vedättää tietämätöntä.

      Myyjät nuhjuisia:)

      • Anonyymi

        Tampereella ainakin homma toimii


    • Anonyymi

      Helpointa aloittaa REMAXilla on omaamalla vähintään 10k-20k kassa, jolla pääsee alkuun, kun alussa ei välttämättä saakkaan heti kauppaa. Alalle hakeutuu paljon jengiä jolla talous muuten kunnossa (esim. Parisuhteessa toinen ansaitsee riittävästi).

      50/50 malli on alotuksessa aika vakio jos haluaa maksaa pienempää toimistomaksua.

    • Anonyymi

      Helsingissä ainakin Remax Family, epäkohteliasta ja huonoa palvelua. Hyvin tyly vanhahko naisvälittäjä. En suosittele.

      • Anonyymi

        Helsingin pahamaineisin REMAX FAMILY. Saanut tukun varoituksia aluehallintoviranomaisilta. Ulosotossa autoja myöten. Konnia koko porukka.


    • Anonyymi

      Jätä väliin, välittäjien vedätystä ja valehtelua.
      Haluaa sun rahat, ne säästöt joita sulla siis tietysti suositellaan olevan.
      Nämä kaikki uudet epäonnistujat sitten mustamaalataan lähdön jälkeen.
      Laskun saat 100% myös kun lähdet.

    • Anonyymi

      Minulla kävi omakotitalossa hinta arvio tekemässä REMAX -Anne Järvinen. Asun itse Emäsalossa.
      Hän arvioi minuun omakotitalon 70000€ halvemmalla, kun toiset firmat? Tämä on ihan huijausta!! Remax firmalla oli samanlainen omakotitalo myynnissä, paljon huonommassa kunnossa (Porvoossa).Tonne olis tarvinnu laitta lisäksi uudet ikkunat, vesi- viemäri liittymät ja salaojat. Mutta toi talo oli vaan yks viikko myynnissä sitten meni kaupaksi. Minun omakotitalo sijaitse paremmassa paikassa ja on tehtytyy monta kertaa enemmän remonttia lisäksi rantaoikeus. Minä kysyin vielä ,Anne Järviseltä miksi semmoinen hintaero?? Koska minulla on tehty salaojat ja paljon muita remontteja. Hän vastasi minulle että salaojat ei ole noin tärkeät .??
      Tuli Remax firmalta 70000€ pienempi hinta.

      • Anonyymi

        Se välittäjän hinta-arvio on tosiaan hinta-arvio. Saitko talosi kaupaksi tuolla 70 000e korkeammalla hinnalla? Sillähän sitä merkitystä on.


    • Anonyymi

      Joooooo en suosittele
      Myytiin omk talo
      Joa saatiin pahamieli myyjän ammattitaodottoman palvelun vuoksi.
      Paska firma
      Tämä tapahtui kevät 2022

    • Anonyymi

      Uusia kokemuksia remaxista työnantajana..

    • Anonyymi

      Kaikki firmat minkä nimessä on X on lestaadiolaisten omistuksessa, ei huijausta.

    • Anonyymi

      Eli huijausta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe