Lämpötila Turkissa loka-marraskuussa

Arion

Hei!

Onko kokemuksia Turkin etelärannikon lämpötiloista/säästä loppusyksystä loka-marraskuun aikoihin? vieläköhän lämpöä riittää marraskuulla?

14

12037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7ak77

      Lokakuun lopussa, jos ei sada, lämpötilat vielä päivällä 25-30C, yöt jo viileitä. Marraskuun alussa lämpötila on n 23c taas edellyttäen ettei sada! Merivesi on lämmintä, siinä voi uida. Turisteja ei ole paljonkaan liikkeellä. Mukavaa aikaa.

    • lämpöä on

      tuollaiset 0 - 2 astetta.

      • Anonyymi

        Oliko tuo jalkapallopelin lopputulos minkä joukkueiden välinen.

        Oltiin viimeisimmällä reissulla 5.10-27.10-23 todella lämmintä 24-30 joka pv.
        Yhtenä päivänä satoi n.2h melkoisen kovaa, iltapäivällä jo taas lämmintä silloinkin. Myös illat oli nyt poikkeuksellisen lämpöisiä, yhtenä iltana vain tarvitsi pitkähijaista paitaa.
        Me matkustamme aina lokakuussa turkkiin eri paikkakunnille, viimeksi olimme avsallarissa, ed. syksy kusadasissa.
        Meille turkki valikoitunut suosikiksi mm. lyhyt lentomatka, hyvä palvelu ja edullisen hintatason myötä. Kreikassa monta pettymystä reissuillamme syystä jos toisestakin


    • jaakkoolavi

      säät näyttävät olevan. Itse en ole syksyllä Turkissa vieraillut, viikon päästä lähdetään Antalyaan ja katsellaan miltä näyttää - nyt on luvattu n. 30 päivälämpötiloja ja yöksikin yli 20. Katsele Turkin Ilmatieteenlaitoksen sivustoa www.meteor.gov.tr - löydät sieltä lisätietoa keleistä. "Ei lämmin luita riko".

    • silveri

      Onko kellään tietoa, millaiset ovat säätilat Alanyassa huhtkuun alussa? Voiko jo löhöillä auringossa?

    • ving

      viime vuoden huhtikuussa oli kylmä, ja sato paljon. paikallisetkin sano etteivät muista koska olis huhti-toukokuussa satanu näinkin paljon, en tiedä sitte miten on tänä vuonna. viime viikolla siellä tuli lunta... :) huhtikuussa merivesi on vielä kylmää eikä hirveesti tehny rannalle mieli mennä.

      loka-marraskuukin voi olla kylmä, lokakuun lopulla jos aurinko paistaa, tarkenee t-paidalla, iltasin saa hytistä ja vetää pitkät housut/takin päälle.

    • käynyt

      Olen lomaillut useasti Alanyassa ja muuallakin Turkin etelärannikolla lokuussa. Jos on hyvää tuuria, saattaa olla jopa helteistä (-09 oli lähes 30 päivittäin). Sateet mahdollisia, viime syksynä lokakuussa oli todella rajut sateet, kesti monta päivää..

      Illat on jo aika viileitä. Joku kyseli huhtikuun säästä; päivällä voi olla rantakelit, mutta illat ja merivesi aika vilpoisia.

    • Perhelomalainen

      Me oltiin pari vuotta sitten ekaa kertaa syyslomalla Turkissa, tosin Marmariksessa syyslomalla. Itsekin vähän pelkäsin ilmoja, mutta meille sattui ainakin ihan hyvät ilmat sille viikolle. Päivisin oli sellasta Suomen hellettä ja kesäkeliä, ertaakaan ei satanut, mutta yhtenä päivänä oli aamupäivästä vähän pilvisempää. Illat oli vähän viileitä, itse jouduin laittamaan pitkähiasta päälle mutta mies ja lapset meni t-paidalla :)
      Seuraava viikko näytti silloin jo hivenen epävakaisemmalta kuin meidän lomaviikko.



      Ens lokakuussa ollaan syyslomalla menossa Alanyaan ekaa kertaa, saas nähä miten nyt käy, onko yhtä hyvä tuuri.

    • Ruskettunut

      Hyvin riitti lämpöä 25.10 - 18.11.2017 Kokemusta on!☺

    • lörpötinpäs

      Alanya on hirveä paikka!
      Älkää Luojan tähden menkö sinne!

    • Helena87

      Alanyassa saa nainen helposti sängynlämmittäjän viereensä. Silloin ei tule kylmä.

    • piarahduskos

      Tällä palstalla ainoa asia mistä Alanyaa kehutaan on aurinko.
      Voin vakuuttaa että se paistaa muuallakin.

    • Anonyymi

      Joo miehen sieltä saa joka yöksi lämmittämään paikkoja viimeksi kun olin otin joka päivä ainakin kaksi eri kundia kyllä me suomalaiset muijat osamme moni osasi jo sanoa jonkun sanan suomea.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe