AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Miks kännissä oksentelee?

Miks kännissä oksentelee?

4 Vastausta 799 Lukukertaa
kertokaa mulle, miks kännissä osa tyypeistä rupee oksenteleen? mä oon ryypiskelly jo aika monta kertaa, enkä oo kertaakaan joutunu laattaamaan. johtuuks se siitä, että ne juo niin paljon, ettei mahaan mahdu enempää vai mistä? eli siis periaattessa jos joisin vaikka nopeesti 6 pulloo kaljaa tai sitten ottaisin vähäsen viinaa, jossa ois samanlainen vaikutus humaltumiseen kuin 6 kaljapullossa, niin kummassa lentäis laatta helpommin?
ja eikös se oo sillain, että jos menee kännissä nukkuun, niin sit seuraavana aamuna on krapula, mut jos menee jo ees osaksi selvinpäin, niin krapula on epätodennäköinen?
sit oon huomannu, että eukot tulee känniin parista siideripullosta.. onko normaalia vai onko se esittämistä?? niin ja sit ne rupee käymään päälle, tulee nuolemaan, sanovat että rakastavat, sit ne vaan suuttuu ja rupee itkemään... ihan outoo! mistäs tää johtuu??

Mielenkiintoisia ilmiöitä

Alkoholi on keskushermostoa lamauttava, tappava hermomyrkky jonka aiheuttaman myrkytyksen ensioireet koetaan useimmiten miellyttävinä.

Oksentelu on kehon luonnollinen reaktio myrkyn poistamiseksi elimistöstä.

Krapula kertoo myrkytystilan edenneen niin pitkälle että on syntynyt pysyvä aivovaurio.

Naiset ovat useimmiten kevytrakenteisempia kuin miehet ja tarvitsevat siksi pienemmän määrän alkoholia humaltuakseen (n. 20-30% vähemmän.)

Estojen katoaminen myrkytystilan aikana johtuu alkoholin vaikutuksesta aivojen eri osien väliseen tiedonkulkuun. Alkoholi estää aivokuoren lähettämää informaatiota ja aivokuori juuri on se aivojen "inhimillinen" osa jossa käsitellään tunne, moraali ym. päätöksentekoa, aivotoiminta painottuu aivojen alemmille alueille ja siksi känniset käyttäytyvät kuin elukat.

hä...

Kuinka elukka käyttäytyy? Esim. kuinka aasi käyttäytyy!

toisilla on

herkempi vatsa

harjoituksen

Arvoisa Nuoriso: Se on harjoituksen puuteetta. Kun pääsette tähän ikään (37v. jees!), niin tollaset 8 tuoppia ei tunnu missään, ei okseta ei tee mitään pahaa. Täytyis vaan jostain kehittää lisää...
 /   /  /  / Miks kännissä oksentelee?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta