AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Omistaja/haltija

Omistaja/haltija

3 Vastausta 548 Lukukertaa
Ostin tieliikkennemönkijän 2005, joka maksoi 16000e maksoin puolet käteisellä ja toinenpuoli myyjäliikkeen käytössä olevalla op-rahoituksella kolmen vuoden maksuajalla. Rekisteriotteseen tuli omistajaksi myyjäliike ja haltijaksi tulin minä. Olen kerran käyttänyt katsastuksessa nyt on käytävä katsatuksessa samalla on tarkoitus muutaa rekisteriotteseen omisajaksi oma nimi, olen maksanut rahoituksen pois. Miten on kun omistaja edelleen myyjäliike, joka kylläkin on lopettanut rahoitusyhtiön nimeä ei näy rekisterioteessa. Miten saan mönkijän muutettua omiin nimiin?
kyllä rahoitusyhtiön pitäisi lähettää sinulle uusirekisteriote jossa olet omistaja,no luultavasti saat konttorilta uuden otteen
Sinun täytyy ottaa yhteyttä rahoitusyhtiöön. He eivät automaattisesti lähetä 2 osaa sinulle. Rahoitusyhtiössä he täyttyvät sinun tietosi siihen jonka jälkeen he luovuttavat sinulle paprerin ja sitten suuntaat konttorille

luulis

että kun on varaa ton hintaseen leluun,joku muu hoitaa rahvaalle kuuluvat jutut,ei vittu !mönkkäri kolmen vuoden osarilla!!!! Suomi nousuun!!!
 /   /  /  / Omistaja/haltija

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta