Rauhallinen ja kiltti nainen turn-off?

jennifer.

Mitä mieltä miehet ovat naisesta, joka on rauhallinen, ystävällinen ja kilttikin? Itse olen siis enemmän tämän tyyppinen nainen, ehkä myös hieman ujo. Osaan kyllä suuttuakin, jos tarve vaatii :D Mutta jotenkin vain tuntuu, että pitäisi olla ylisosiaalinen ja vilkas bilehile, jolla on miljoonia sosiaalisia suhteita, että kelpaisi miehille. Ulkonäössäni ei ole vikaa, tiedän olevani nätti ja myös miehet ovat sanoneet niin usein. Miksi sitten en kuitenkaan kelpaa? Olen tullut siihen tulokseen, että vika täytyy olla luonteessani. Kertokaa, millainen sitten on tylsä nainen?

43

4840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Man from the moon

      sä ainakin yrittää muuttaa roolias ja kokeilla miltä bilehile elämäntyyli maistuu. Jos huomaat että on vientiä ja itsetunto nousee niin saatat jäädä koukkuun siihen elämäntyyliin ja löytää siitä oman elämäsi käänteen....joko hyvään tai huonoon suuntaan.

      Kuulostat erittäin hyvältä tapaukselta jonka moni tervehenkinen mies ottais puolisokseen. Minä en voi koska olen jo varattu:)

    • samaan törmännyt

      olen luonteeltani täysin samanlainen nainen kuin sinä(en ehkä ujo kuitenkaan) ja törmännyt samaan ongelmaan! Kumpa se rajoittuisi vain parisuhde markkinoille mutta kun työmarkkinoillakin ihannoidaan sellaista hyppivää ja pomppivaa, kiljuvaa adhd "jenkkinaista". ELI tälläinen huonokäytöksinen ja kova ääninen ja säheltä on parempi työntekijä,kuin rauhallinen, fiksu, asioihin ripeästi, mutta rauhallisesti tarttuva henkilö? sama taitaa päteä siellä treffiosastolla, pitää olla juurikin, kuten sanoit, bilehile että joku mies kiinnostuisi...

      Mutta hei "sielunsisko", eikös me tytöt lähdetä kuule vähän maailmalle, katselemaan vähän miehiä eri maihin, on meinaan kultturaalisia eroja ja joissakin maissa kännissäsekoilu ja bilehile meininki on säälittävää eikä ollenkaan arvostettua vaan siellä arvostetaan meidän kaltaisia normaaleja fiksuja naisia!

      • ,.-,-.,-.,-.,.-

        too true itselläni on sama "ongelma", olen rauhallinen ja kiltti ja todellakin usein tuntuu, että Suomessa arvostetaan sellaista supersosiaalista, itsevarmaa ja dynaamista yksilöä. Itse viihdyn loistavasti sellaisten seurassa ja monet parhaista kavereistani ovat tällaisia suuria persoonia mutta sellaista ei itsestäni koskaan tule. silti on hyvä opetella small talkia, kyllä se ura elämässä on helpompaa, kun tuntee oikeita ihmisiä ja tulee juttuun pomon ja työkavereiden kanssa, vaikkei meistä mitään ylimpiä ystäviä tulisikaan.
        mitä tulee parisuhteisiin avioiduin ulkomaalaisen miehen kanssa. en ole katunut päätöistä :D


      • Mieluminmettässä

        Joo pitäis olla helmat korvissa ja humalassa räkäposkella bilettämässä kihnuttaen tanssilattian kaikki miehet läpi, että miehille kelpais. Mutta kun se ei luonnolle sovi. Mieluumin kotosalla kokkailemassa, saunoen, leffassa, harrastamassa, ystävien kanssa iltaa istuen rupattelemassa tai luonnon helmassa ym... Sitä olisi kiva, kun mies tykkäisi tehdä noita juttuja yhdessä.


    • ujo ja hiljainen

      Rauhallinen, ujo ja kiltti nainen on - kuten itsekin olet jo arvannut - vähemmän huomiota herättävä kuin bilehile.

      Olemme aika merkillisiä me miehet; menemme ensin kauniimpien perään, kilpailemme heistä kovasti, jolloin sinunkaltaisesi kuvittelee pelin menetetyksi. Sitten petymme, ja huomaamme sen mukavan naisen jo lähteneen kotiin.

      Ulkonäöllä ei kuitenkaan ole niin paljon merkitystä, me tiedämme sen mutta vaisto ajaa meitä kohti niitä kauniimpia. Emme itsekään ymmärrä aina, miksi.

      Olemme siis kertakaikkiaan tyhmiä.

      Mitäpä jos etsisit meitä hieman aktiivisemmin itse, vaikka ujo oletkin. Meistä ne ujommat saattavat sinuun ihastua, mutta emme uskalla tehdä aloitetta. Me ujommat saatamme roikkua vaikka täällä palstalla... ja yrittää opetella täältä sitä elämää jota emme livenä sitten koekaan... (?)

      Luonteesi on juuri sellainen mitä me kunnolliset miehet toivommekin; luonteessasi ei ole mitään vikaa.

      • jennifer.

        miksi sanot kauniimpien? Tarkoittaako sinusta, että jos nainen on kiltti ja rauhallinen hän on automaattisesti vähemmän kaunis? Niinkuin sanoin, ulkonäössäni ei todellakaan ole mitään vikaa enkä sano tätä itsekehuakseni. Pukeudun myös muodikkaasti jne. Nyt oli kyse ainoastaan luoneesta.

        Ja sinulle "sielunsiskoni". Olet aivan oikeassa. Juuri siltä minustakin tuntuu, että myös työelämässä pitäisi olla koko ajan äänessä oleva, että olisi suosittu ja hyvö työntekijä. Tälläiset rauhallisemmat jää aina heidän varjoonsa.


      • ujo ja hiljainen
        jennifer. kirjoitti:

        miksi sanot kauniimpien? Tarkoittaako sinusta, että jos nainen on kiltti ja rauhallinen hän on automaattisesti vähemmän kaunis? Niinkuin sanoin, ulkonäössäni ei todellakaan ole mitään vikaa enkä sano tätä itsekehuakseni. Pukeudun myös muodikkaasti jne. Nyt oli kyse ainoastaan luoneesta.

        Ja sinulle "sielunsiskoni". Olet aivan oikeassa. Juuri siltä minustakin tuntuu, että myös työelämässä pitäisi olla koko ajan äänessä oleva, että olisi suosittu ja hyvö työntekijä. Tälläiset rauhallisemmat jää aina heidän varjoonsa.

        Yleensä ensimmäisenä miehen ensimmäisen huomion vievät naiset jotka ovat jo huomion kohteena. Jotenkin alitajuisesti mies ajattelee että siinä naisessa täytyy olla sitä jotakin, kun muutkin ovat hänen perässään. Yleensä he ovat ne kauniimmat, ja ne jotka keskustelullaan tms. vetävät huomiota.

        Kuten jo sanoin, siinä ei ole mitään järkeä.

        Vaikka oletkin kaunis, et välttämättä ole huomion keskipisteenä jollet sitä hieman itsekin hae.

        Mutta miksi sinun pitäisi tyytyä olemaan passiivisena - jos itse valitset sen jonka kanssa haluaisit kokeilla jutella, en usko että kukaan kaunista naista työntää luotaan pois, ei ainakaan mukavan luonteen takia.

        Jotenkin uskon että tulet parhaiten toimeen sellaisen miehen kanssa joka ei ole aktiivinen käymään menopaikoissa; joka on itsekin rauhallinen ja kenties hieman ujo (?). löytyykö harrastustesi tms. piiristä mahdollisuuksia löytää sinun kanssasi yhteensopivia miehiä ?


      • Anonyymi

        Ei ujot ja rauhalliset oo rumempia,aika törkeetä


      • Anonyymi
        ujo ja hiljainen kirjoitti:

        Yleensä ensimmäisenä miehen ensimmäisen huomion vievät naiset jotka ovat jo huomion kohteena. Jotenkin alitajuisesti mies ajattelee että siinä naisessa täytyy olla sitä jotakin, kun muutkin ovat hänen perässään. Yleensä he ovat ne kauniimmat, ja ne jotka keskustelullaan tms. vetävät huomiota.

        Kuten jo sanoin, siinä ei ole mitään järkeä.

        Vaikka oletkin kaunis, et välttämättä ole huomion keskipisteenä jollet sitä hieman itsekin hae.

        Mutta miksi sinun pitäisi tyytyä olemaan passiivisena - jos itse valitset sen jonka kanssa haluaisit kokeilla jutella, en usko että kukaan kaunista naista työntää luotaan pois, ei ainakaan mukavan luonteen takia.

        Jotenkin uskon että tulet parhaiten toimeen sellaisen miehen kanssa joka ei ole aktiivinen käymään menopaikoissa; joka on itsekin rauhallinen ja kenties hieman ujo (?). löytyykö harrastustesi tms. piiristä mahdollisuuksia löytää sinun kanssasi yhteensopivia miehiä ?

        Ne jotka hakee huomiota ovat usein enemmän juovuksissa,onpa yksinkertainen ajattelu,jos krapulasiskon haluut vierees ni omapa on jaunokaisesi,Onneks on hellempiäkin miehiä


    • Nimi: M. Erkki

      Missä tilanteessa tämä kelpaamattomuus on käynyt ilmi? Onko sinut jätetty seurustelun aikana vai etkö ole päässyt treffeillekään asti?

      • Tmp88

        Minä olen kiltti, rauhallinen, ystävällinen ja muutenkin hyväkäytöksinen mies. En siis todellakaan ole mikään renttu ja se varmaan syy onkin sinkkuiluun. Ehkä minä joku päivä löydän sinunlaisesi naisen ja sinä löydät sellaisen miehen jolle kelpaat :)


    • täydellistä

      kommenttia on luonteestasi sanoa näin lyhyistä lauseista,mut ei nyt mitään negatiivistakaan hyppää silmille.
      Itselle ainakin "kelpaa" tuollainen rauhallisempi tapaus.Ne näyttää vain olevan aika hakusessa!Kanoja kyllä piisaa,mutta missä naiset..fiksuus on kyllä vain positiivinen asia!
      Ja miehenäkin törmännyt samanlaiseen ongelmaan,ennakkoluuloja varmasti monellakin mutta jotain "ihmeellistä" pitäis olla aina tekemässä..
      Ja tämä ilmiö ei nykyään enään liity vain baareihin vaan on jokapaikassa läsnä.

    • 6+9

      Moni mies olisi sinusta varmasti kiinnostunut. Mutta kelpaako sinulle mies, joka on rauhallinen, ystävällinen ja kiltti?

      • kelpaahyvinkiitos

        "Mutta kelpaako sinulle mies, joka on rauhallinen, ystävällinen ja kiltti? " No todellakin, etsin juuri sellaista miestä!!!


      • Kyllävainon

        Kiltille, ja tasapainoiselle naiselle tuonkaltainen mies on juuri se paras.


      • Anonyymi
        kelpaahyvinkiitos kirjoitti:

        "Mutta kelpaako sinulle mies, joka on rauhallinen, ystävällinen ja kiltti? " No todellakin, etsin juuri sellaista miestä!!!

        Yleensä se rauhallinen, ujo ja kiltti mies ei uskalla tehdä aloitetta. Baarissa uskaltaa lähestyä naista, vasta kun on ottanut useamman oluen. Kännikalana sitten saa tietysti pakit myös siltä kiltiltä tytöltä.

        Puhun kokemuksesta, olin juuri tällainen ujo ja rauhallinen poika.


    • Naisen vastaus

      Itse olen luonteeltani sinunkaltainen ja en koe joutuneeni muiden varjoon. Päinvastoin.

      En pidä kovin hiljaisista miehistä, vaikka tuolla joku sellaista suosittelikin. Seurustelukumppanini ovat olleet minua puheliaampia ja avoimempia. Olen jonkin verran omalaatuinen persoona, mikä saattaa viehättää miehiä.

    • nanaaa92

      Aika jännä. Itse olen juurikin melko rauhallinen (tosin tarpeen tullen voin räiskyäkin), ystävällinen ja kiltti. Ja ujo. En tykkää erityisemmin juhlia ja viihdyn pienissä porukoissa, mieluiten olen kahdestaan rakkaan/jonkun hyvän ystävän kanssa. En polta, en juo, en kiroile. :D Ikinä en ole kuullut mitään negatiivista siitä, päinvastoin suurin osa innostuu entistä enemmän kun nämä selviää! :D Ehkä olet vain kohdannut vääriä ihmisiä jotka eivät osaa arvostaa kauneuttasi ja luonnettasi. :)

    • määvaanjoo

      Mielenkiintosita, itse olen ehkä vähän vastakkainen sinuun verrattua, mutta samaa ongelma täälläkin. Pääsen kyllä helposti juttusille ihmisten kanssa, mutta juuri kukaan ei kiinnostu sillä tavalla oikeasti.

      Olen sosiaalinen ja puhelias ihminen, jolla paljon kavereita ja menoja. Tykkään käydä viihteelläkin, mutten suinkaan joka viikonloppu enkä millonkaan ole kauheassa soosissa liikkeellä. Minusta tuntuu että niin sanotut pelmiehet kiinnostuvat koska olen iloinen ja spontaani tyyppi, mutta heidän aikeensa ovat käyneet selväksi. Kiitos ei. Jos taas yritän höpötellä "järkevämmän ja rauhallisemman" miehen kanssa, he säikähtävät omaa puheliasiuuttani ja menevät totaalisen lukkoon. Enkä tässä tarkoita että olisin mitenkään suunapäänä kenenkään kimpussa, mutta jos toinen ei vastaa ku lyhyesti en jaksa kauaa jututtaa Eli siinä pulmaa kerrakseen :)

      Olen oikeasti kunnollinen ja hyväntahtoinen ihminen, mutta en halua ruveta olemaan sellaisen ihmisen kansssa jonka seurassa joudun hillitsemään omaa olemistani, sosiaalisuuttani ja tavallaan menevyyttäni (ja tällä en tarkoita muita miehiä, vaan yleistä elämänasennetta).

      Eli olkoon niin tai näin, vaikeeta näyttää kaikilla olevan :)

      • mmmmmmm

        ...se on just sitä ku näkee jonkun rauhallisemman niin se ensvaikutelma on että ihan tavallinen henkilö eikä tuu sitä kiinnostusta tutustua lähemmin tai jutella enemmän...


    • jyrtse1

      Olet aivan upea. Niin ainakin kuvittelen. :-) Osaat kirjoittaakin. :-) Inhoan ihmisiä, jotka aliarvioivat muita.

    • yksimielipide

      En kiinnostu naisesta, joka on kana, bimbo tai jollain tapaa kovasti itsestään meteliä pitävä tai jatkuvasti esille tuova. Mutta vähän räväkkyyttä ja pieniä kuplia luonteessa pitää olla, koska itsekin olen sellainen. Rauhallinen, ystävällinen ja kiltti kuulostaa liian... rauhalliselta ja asialliselta. Tylsältä ja pidättäytyneeltä.

      Et välttämättä sitä ole, en sitä tarkoita. Enhän sinua tunne :) Mutta tylsä nainen on aina asiallinen, käytännöllinen ja järkevä. Ei heittäydy hetkeen, hulluttele tai isosti näytä tunteitaan. Liian rationaalinen, enemmän keskittynyt suorittamiseen, tulokseen ja siihen miten asiat pitää tehdä, ennemmin kuin antaa vaan palaa kun juuri nyt tuntuu siltä.

      Vähän sekava sepustus, mutta kuvaukseni tylsästä naisesta ehkä avautui.

    • kiltti mies.

      Rauhallinen ja kiltti mies on varmasti turn-off?

    • Ujo myös

      Olen kiltti, rauhallinen ja vieläpä ujo nainen. Tosin tsemppaan asian kanssa ja avaan kyllä suuni porukassa. Olen myös huomannut että hölmöä huumoriani arvostetaan. Varmasti sinussakin on muutakin kuin vain hiljaisuus, ujous ja rauhallisuus, anna särmän tulla esiin välillä.

      En itsekään tiedä miksi, mutta aina on ollut miehiä riesaksi asti jopa teininä, jolloin en todellakaan puhunut yhtään mitään. Nykyisin onnellisesti naimisissa, ja yksi piirre joka miestäni minussa viehätti oli "viehkeä ujous". Huomaan edelleen, että se jostakin syystä tenhoaa joihinkin miehiin, varmaan niihin, jotka itse ovat enemmän äänessä. Minäkin hakeudun luontaisesti ekstroverttien miesten seuraan, koska he täydentävät minua ja minusta on mukavaa kun toinen menee rohkeasti tilanteisiin ja minä saan tulla vähän selän takana. Ole ylpeä luonteestasi!

    • nostradamus2

      Kiltit on huonoja panoja sängyssä,mutta hyviä äitejä.

      • Oli hyvät temput

        Hyvä äitisi on elävä todiste, ettei väitteesi pidä paikkaansa.


    • Hyvä ihminen

      Rauhallinen, ujo ja kiltti nainen kuulostaa ihanalta, erityisesti silloin jos ulkopuolikin on kunnossa. Tylsä nainen on sellainen ulkoisesti ja sisäisesti ruma ja tylsä, itsestään huolta pitämätön tupakantupruttaja.

    • Täälläkin olisi rauhallinen ja kiltti sinkkumies, joka ottaisi kovin mielellään rauhallisen, kiltin ja vaikka ujonkin naisen itselleen, mutta itsekään en oikein osaa/uskalla mennä baarissa tai missään muuallakaan kiinnostavaa naista "iskemään". En oikein tiedä missä sinunlaisiisi naisiin voisi jotenkin luontevasti tutustua ilman sellaista väkinäistä iskemismeininkiä? :)

    • 20+4

      Itsestäni rauhallinen, ujo ja kiltti nainen on ainoa joka kiinnostaa itseäni. Itse olen hieman kömpelö naisten kanssa... tai ehkä tietämätön/hidas. Olen pariin otteeseen manannut päässäni kun joku söpö, ujo tyttö on osoittanut kiinnostusta minuun kohtaan ja en ole tajunnut sitä vasta kuin jälkikäteen tai jos ystävä on kertonut minulle. Olen saanut enemmän aloitteita näiltä ns. bilehileiltä, mutta en tunne heihin mitään vetoa ja yleensä itselläni on hieman erilaiset elämänarvot kuin heillä joten ei nappaa.

      Noita rauhallisia naisia on vain erittäin vaikea löytää. Itse harrastan erilaisia urheilulajeja, mutta todella harvoin noista lajeista löytyy ujoja naisia... ehkä kerran parin-kolmen vuoden välein. Tosin harrastamani lajit ovat muutenkin aika miesvaltaisia. Baareissa en tykkää käydä ja eipä sieltä löytynyt ketään kiinnostavaa silloin kun nuorempana kävin.

    • tyytyväinenmies

      Itse kiinnostun bilehileistä, koska olen vähän rauhallisempi. Sellainen energinen ja kaunis nainen on parasta mitä voi olla. Nykyinen nainen tanssi keskellä baarin lattiaa miesjoukon keskellä ja huitoi kopeloivia käsiä pois peppunsa päältä. Pitkä tukka ja korkeat korot ja hymy. Vau! Sellainen joka tiesi mitä halusi, ja tiesi olevansa kuuma. Nauroi ja oli vähän kuin villivarsa. Pitkät hiukset ja sellainen estottomuus tanssiessa. Ei ollut yhtään kylmä ja jutteli vitsaillen kuin kaverilleen. Jotenkin tuo uutta eloa tällaiseen rauhalliseen mieheen, joka kuitenkin nauttii sosiaalisista tilanteista ja ihmisistä.

      Miehenä näen naiset ensin hyvin paljon ulkoisesti: liikkeet, eleet, ulkonäkö. Ujojen kannattaa kiinnittää näihin huomiota. Miksi ette katsoisi silmiin ja hymyilisi kunnon flirttavaa hymyä, tai menisi tanssimaan. Itse en tykkä sellaisesta pikkusievästä käyttäytymisestä. Jotenkin väkinäistä. Tuntuu myös että ujojen kanssa joutuu tekemään kamalasti töitä, saadakseen sieltä jotain irti.. Ei oikein riitä kiinnostus, ja toisekseen ujot myös välillä vaikuttavat kylmiltä/ tympääntyneiltä. Eli sellainen nyökkäily jne on minulle enemmän "lähde menemään, ei kiinnosta"-viesti. Harvoin jaksan itsekään ketään iskemällä iskeä & tehdä vaikutusta. Tanssiessa hauskanoloisen ihmisen kanssa se on paljon luontevampaa. Kehonkieli ja huumori.

      • 7+20

        Miksi ujon introvertin pitäisi teeskennellä olevansa ulospäinsuuntaunut estoton villivarsa? Se vasta teennäistä olisi. Sinun naismakusi on tuollainen, jotkut estottomat itsevarmat miehet taas pitävät rauhallisemmista. Ei ole olemassa mitään kaavaa.

        Yhtä hyvin voisin antaa sinulle palautetta siitä, että miksi hiivatissa rauhalliset miehet eivät yritä olla vilkkaampia, koska rauhallisuus välittää viestiä tylsästä luonteesta. Erilaisuus on rikkaus.


    • kiltti mies.

      Osaako rauhallinen kiltti ujo nainen sanoa rakastan sinua kulta?

      • Kiltti,ujo ja empaat

        Varmasti osaa sanoa, kun se oikea sattuu kohdalle. Joka päivä täytyy kertoa rakastavansa kumppaniaan.


    • yksi introvertti

      Vastakohdat vetävät helposti puoleensa kun herättävät erilaisuudella mielenkiinnon, mutta eivät välttämättä toimi pitkään yhdessä.

      Introvertti Introvertti = Eivät päädy yhteen koska kumpikaan ei uskalla tehdä aloitetta. Eikä juttuakaan oikein heti löydy kun kummatkin ovat enemmän hiljaa. Jos jonkun ihmeen kautta kuitenkin päätyvät yhteen, niin saattavat tulla pitkään toimeen keskenään.

      Introvertti Extrovertti = Päätyvät helposti yhteen koska toinen puhuu mielellään ja toinen kuuntelee. Alussa molempia saattaa kiinnostaa toisen itsestään "poikkeava" kiehtova luonne. Suhde voi kestää pidempään mutta voi myös helposti tulla epätasapainoinen, jos ei oikeasti ymmärrä toisen luonnetta ja tunteiden ilmaisua. (Extrovertti pitää introverttia kylmänä, ja introvertti ei jaksa päivittäin extrovertin jatkuvaa korkeaa tunneskaalaa.)

      Extrovertti Extrovertti = Saattavat päätyä helposti yhteen kun molemmat ovat meneviä. Mutta toisaalta molemmat helposti vaan pälättävät toistensa päälle eivätkä keskity siihen mitä toinen sanoo. Pidemmästä suhteesta voi tulla myrskyisää kun molemmat tykittävät ajatuksiaan ja tunteitaan täysillä.

      Itse olen tuollainen hieman introvertti mies... Ja ne ulospäin suuntautuneet bilehile naiset ovat ne minkä kanssa helpoiten päätyy juttelemaan. Mutta en näe koskaan pidempää tulevaisuutta heidän kanssaan kun ei ajatusmaailma oikeasti kohtaa.
      Sellaisesta hieman introvertista, viehkeän ujon, naisen löytämisestä haaveilen, mutta tuskin tulen koskaan oikeasti sellaista itselleni löytämään. Siinä kun on paljon vaikeampi saada sitä kemiaa aikaiseksi kun kumpikaan ei sitä automaattisesti siihen välille ammenna.

      • ,.-,.-,.-.-,.-

        itse olen hieman introvertti, viihdyn kyllä kavereiden kanssa, mutta näen heitä about 3-4 kertaa viikossa jos töitä/koulua ei lasketa eli viihdyn myös paljon ihan yksikseni ja ahdistun, jos joka pv on joku tapaaminen sovittu.
        olen naimisissa erittäin extrovertin miehen kanssa jolla on runsaasti ystäviä joita hän tapaa päivittäin. meillä tämä toimii loistavasti, mies on usein tapaamassa kavereitaan (toki vietetään aikaa myös yhdessä) jolloin minun ei tarvitse 24/7 pälättää hänen kanssaan.


      • 1+9

        On olemassa myös suht. puheliaita introvertteja. Kaikki introvertit eivät ole ujoja. Introverttiys ei tarkoita sitä että on aina hiljaa, vaan että pitää vain ladata akut välillä yksinäisyydessä. Itse olen tavannut aika lailla kaltaiseni miehen, vaikka olenkin ujohko, mutta päässyt iän myötä sen yli. Molemmat olimme aloitteellisia ja päädyimme helposti yhteen.


    • bilehile?

      Mä olen kai bilehile nainen, mutta tuntuu jotenkin erikoiselta tällainen lokerointi. Eihän se, että tutustuu helposti ja on sosiaalinen, rakastaa tanssimista ja uskaltaa rohkeasti keskustella, kerro vielä mitään arvomaailmasta & elämänarvoista. Voiko olla niin, että kohdallesi on sattunut aina samantyylinen bilehile?

      Ujo voi olla yhtä bimbo kuin bilehilekin ja toisin päin. Esimerkiksi ujon ystäväni kanssa meillä on kuitenkin hyvin samanlaiset arvot.

      Voi olla, että miehetkin liian helposti luokittelevat naisen vain bilehileeksi. Itse en ainakaan kovin helposti tuo itsestäni sitä syvällistä puolta esille, varsinkaan jossakin baarissa yhden/kahden illan aikana.. Kevytmielinen keskustelu on helppoa ja hauskaa. Henkilökohtaisempia asioita tykkään keroa ihan vain kahden.

    • Anonyymi

      Ehkä ne miehet näkevät sinussa naisen joka olisi heille mieleen, mutta kokevat samalla itsessään riittämättömyyden tunteita. Usko hyvään puuttuu toisilla miehillä.

    • Anonyymi

      Monet miehet roikkuu näissä huomiohakuisissa jos etsivät vain yhden yön koristetta. Ne normaalit ja fiksut ei yleensä löydä siksi seuraa baareista. Ehkä joku joka käy siellä useammin alkaa tarkemmin huomata sinut. Nämä bimbot menettää miesten mielenkiinnon kun miehelle paljastuu ettei heitä voi ottaa vakavasti. Miehet nyt on sellaisia että näkevät eron naisessa, jossa on vaimoainesta ja kuka on helppo nakki. Vie aikansa miehelläkin että on valmis siirtymään näihin vakavasti otettaviin. Älä ala vetämään roolia, kun luulet että miehet arvostaa niitä äänekkäitä, huomiohakuisia jotka tyrkyllä. Heidät vaan saa helposti, joten mies käyttää mieluusti tilaisuuden hyväkseen. Seuraavana aamuna se on jo unohdettu.

    • Anonyymi

      Väitän että kyse on yksinkertaisesti siitä että et kohtaa miehiä henkilökohtaisella tasolla ja kutsu heitä elämänkaavaasi. Se että olet ystävällinen ja kiltti avautuu miehille päin ilman henkilökohtaista suhdetta yksinkertaisesti "olet tavallinen" - ja tässä tapauksessa tavallinen ei ole tylsän tavallinen - vaan sellainen neutraali nainen joita kävelee miehen ohi päivästä toiseen ilman henkilökohtaista merkitystä.

      Jos sinua itseäsi ei kiinnosta kukaan mies lähtökohtaisesti etkä anna minkäänlaista oikeasti henkilökohtaista tarttumapintaa niin miehet eivät koe että sinua kannattaisi lähestyä tai yrittää mitään. Noiden "toisenlaisten" naisten ainoa ansio saattaakin olla se että he kutsuvat miehet osaksi kaavaansa vaikka he ovat itsessään kyseenalaisia, kunhan he huomioivat miestä edes jollain tavalla seksuaalisesti tai romanttisesti tai edes ilmaisevat että seuraa kaipaisivat niin he ponnahtavat signaalina miehen tutkassa mahdollisena kohteena jota kohti lähteä pyrkimään.

      Oletko ajatellut että kyse voi yksinkertaisesti olla siitä että sinun itsesi pitäisi ehkä yksinkertaisesti valita se mies jolle alat signaloimaan kiinnostusta ja olemassaoloasi tuntevana, elävänä, huomionkaipuisena naisena joka suhtautuu ja toivoo tuosta miehestä ehkä jotain? Eli vika ei ole edes luonteessasi vaan siinä kohtaamiskulmassa ja kemiassa mihin miehet asetat ja mitä miehiltä odotat vs. mitä itse teet?

      Esimerkiksi minä en ole aikapäiviin saanut minkäänlaista positiivisita kohtaamista naisilta, Tiedän etten ole mitenkään paska äijä, en mitenkään negatiivinen tai latistava, minä vain en etsi naisseuraa vain naisseuran takia vaan elän omia juttujani - osaksi siksi että tekemäni aloitteet ovat olleet yhtä tyhjän kanssa ja muutenkin suhteissa on tullut nenille, annan siis naisten olla nykyisin rauhassa ja odotan naisväestöltä signaalia että minustakin joku voisi olla kiinnostunut nimenomaan minusta, ihmisenä. Voisi sanoa että olen turhautunut ja siksi jokseenkin passiivinen.

      Miten turhautunut voi tutustua ujoon? Kerroppa se.

    • Anonyymi

      Ei kun tällaiset rauhalliset ja kiltit on juuri ihanimpia.

    • Anonyymi

      Minusta ei, enemmänkin (epävakaa) arvaamaton ja riitaisa nainen on turn-off. Itse haluan rauhallisen ja kiltin, siksi arvostan myös näitä omanlaisia luonteenpiirteitä. Samis. Koen, et hänenlainen on myös ajatteleva ja toiset huomioiva, ymmärtävä ja sovitteleva luonne samalla 👍😇🙏

    • Anonyymi

      Naisena vastaan, olen tuon kaltainen. Saa olla kiltti ja rauhallinen mutta jos haluaa parisuhdetta pitää haalia somealustat ja laaja juorupiiri ympärilleen joilta onkia päivitetyt tiedot siitä kuka on kenen kanssa, kuka eronnut, kuka bii/lesbo/hetero/homo tai kuka on kenenkäkin sukulainen. Kuka on se tyyppi, jolta haetaan hyväksyntä mahdolliseen pahisuhteeseen. Ja tärkeimpänä älä ainakaan urheilupiireihin tunkeudu. Siellä pätee tämä huippuyksilöiden auktorisointi. Parhaalle parasta jne.
      Mikään ei ole ns. yksitysyyden piirissä.
      Vielä vaikeammaksi pariutumisesta tulee jos sinulla on ylihuolehtiva suku ja lapset.
      Pitäisi itsekin löytää se hissukka jolla ei ole mihinkään suuntaan minkäänlaista kontaktia, saa minimoitua mahdollisuuden että ympäristösi ryssii aloitetut deitit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe