Mitä tupakkia nuoret polttaa?

hyhrööki

Mitkähän ovat suosituimmat tupakkamerkit nuorten keskuudessa? Mitä sauhutatte mieluiten? En siis kannusta polttamaan mutta haluan tietää, vähän sama kuin että pissikset tykkäävät makeista alkoholijuomista.

66

3780

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkjkmdk,uj

      oon huomannu että enimmäkseen polttavat jotakin halpaa pussitupakkaa ja sitten käärivät ite..

      • aesfrg

        chesterfield, pall mall halpoja ja hyviä :)


      • jippikayjee
        aesfrg kirjoitti:

        chesterfield, pall mall halpoja ja hyviä :)

        Mallun punasta!!


      • 18+18
        jippikayjee kirjoitti:

        Mallun punasta!!

        mallun punanen on taivas


    • Randompossu

      Pall Mall on nuorten keskuudessa suosittu, koska se on halvinta paskaa mitä löytävät.

    • Polttelevat

      Ainakin omassa kaveripiirissä malboroa, LM:ää ja mall pallia. Itse tosin polttelen enimmäkseen sikareita.

      • luumukiisseli

        LM, malboro, jotai paskaa venäläistä, tehää kyl yleensä ite ja sit kaikkee halpaa mitä saa


      • junnut....
        luumukiisseli kirjoitti:

        LM, malboro, jotai paskaa venäläistä, tehää kyl yleensä ite ja sit kaikkee halpaa mitä saa

        MARLBORO ei malboro. huomaa maRlboro


    • Monkibomber_93

      Heidenauta tulee polteltua aika reippaasti kesällä.

      • reerer

        halpatupakeista kaikkein parhaimman makusta. oli ainaki ennen saman tehtaan tuota ku mallu,
        pallmalllin sininen täyttä paskaa, välistä on semmonen 3cm tulipää ja koko tupakka aivan täyttä paskaa, smartin sininen ei taasen maistu oikein miltään,, lm sininen maistuu hyvälle mutta liian laimeaa, saa vetää 2tupakkaa putkeen että pärjää vähä aikaa polttamatta.


    • houriva

      bonus on tällä hetkellä halvinta, suomessa myytävää

      • en kyllä polta paljo

        ihan paskaa:(


    • tyttööö__

      poltan yleensä sätkiä ku tykkään enemmä ja sit ku ei lopu nii nopeesti,ja niistä yleensä bonuksen punasta... tai sitte valmiista lm punasta,bonuksen punasta,chesterfieldin punasta tai venäläistä viceroyn punasta,mut ei koskaan vihreetä; sama ku imis suunraikastinta eikä myöskää marlboroo... x)

    • stederi

      punasta malluu ja paljon :D

      • röökääjätonmulkkuja

        älkää polttako ollenkaaa.. haisette vaa paskalta ja kuolette nuorina


      • eiggarihemppari
        röökääjätonmulkkuja kirjoitti:

        älkää polttako ollenkaaa.. haisette vaa paskalta ja kuolette nuorina

        en suosittele myöskään polttamista vaikka olenkin 19 ja poltan itekkin (chesterfieldin sinistä) mut itse asiaan sillon ku mä olin 13-14 kovat jätkät poltti punasta lämää ja niin sanotut "nössöt" poltti jotai tyylii pall mallin vihreet mut se oli sillo :D


      • TuPa K o I t S i J a
        eiggarihemppari kirjoitti:

        en suosittele myöskään polttamista vaikka olenkin 19 ja poltan itekkin (chesterfieldin sinistä) mut itse asiaan sillon ku mä olin 13-14 kovat jätkät poltti punasta lämää ja niin sanotut "nössöt" poltti jotai tyylii pall mallin vihreet mut se oli sillo :D

        Nykyäänkin vihreä on kuulemma homoille ja punanen parasta


    • Xovda

      Näyttäisivät polttavan Pall Mallia, L&M:ää ja Chesteriä. Itse en polta vakituisesti, mutta jos poltan jotain niin punaista Marlboroa sitten.

    • åooooomitö

      Poltetaan mitä ikinä jämiä löydäöteään. sen siitä saa ku kukaan ei osta!!

    • hojikullipaska

      pacoa minä poltan. merkistä ei oo hajua.

    • rich&famous

      kultast teini malluuuu

    • Se on vaan TYHMÄÄ!

      Smoking is FAIL!!!.

      • fhgfdhfgh

        Sä oot fail


    • Smartboy

      Hyi lapset, ei saa polttaa tupakkaa tulee pöpö keuhkoon.!

    • moikkelis tispis

      pall mall punasta käännän

    • katsuh__

      no hy olkoo! mut jos ny jtn nii si kyll pallimallia ja lämärin vihree/sinine...;)

    • summergirlie

      L&M sininen taitaa olla ihan klassikko jo.

    • ijelf

      itte alotin tos kahta ja puolta kuukautta vajaa vuos sit (ja onnistuinlopettaan melkeen heti ku koulut oli loppu)(4.6)

      Mut asiaan alotin lämän punasel (sain keukokuumeen parin viiko tupruttelun jälkee)
      poltin punast suht pitkää.. sit taisin vaihtaa smarti siniseen,poltin sitä sitte kevät talveen saakka. yritin siin välis polttaa vihreet..

      ja sit joskus talvel poltin jtn belmontin hopeeta.. peräti pari päivää

      sit siirryin takas siniseen ja loppu vuos meniki sit siin et poltin sinistä.. ja merkit sit oliki loppu vuoden pall mall, (välil) smartti,(välil) bonus ja lämä, mut pääsääntöisesti meni pall malli..

    • Älkää edes aloittako

      Kaikkea ne varmaan polttavat jota saavat jonkun vastuuttoman hakemaan.
      Olem polttanut nyt noin 13 vuotta, enkä ole hakenut kertaakaan kenellekkään, enkä hae, sillä sen alottamisen olen itse huomannut sillon aikoinaan melkosen typeräksi ajatukseksi. kuten aikaisemmin sanottiinkin Älkää polttako! tai alottako polttamaan!

      Onse varmasti niin hienoa sillon kun kokeilee tai alottaa...mutta näkisitte nuoret ihmisen tässä kuosissa kaikkineen sairauksineen ja vaivoineen, jotka todennäköisesti on siitä enimmäkseen kuitenkin johtunut, ei paljon naurattaisi teitäkään omalla kohdalle osuessa, tai sen parhaan kaveruksen osalle osuessa.

    • ;)

      smartin vihree ja sininen, bonuksen ja merlboron punanen ;)

    • pololololo

      ömmm ......LM punasta, sinistä bonusta tai samrtin sinistä

    • enpäs polta!

      En polta kun on aivot vielä päässä. Sanokaapa nyt mikä siinä oikeesti niin "siistiä" on? Onko se se kun muutkin niin sitten minäkin?

    • Mies

      Bonuksen kultasta topasta, ja L&M vihreää askista.

    • Norttimummo_93

      North State. Koska se on vahvinta ja paras laatu.

    • abcdaa

      lm ehottomasti se menthol on aivan sairaan hyvvää. ja lm sinine

    • smoke98

      mallun punasta.
      siinä on nikotiinii enempi kuin muis

    • fghjudfyjc

      omas kaveripiiris minä :D ainai tulee poltettuu l&m , mallu , chesterfield yms. punasta ofc :DD

    • toselic

      chessu punanen tällä hetkellä. kesäsin vaihtuu usein vihreään pallmalliin tai parhaassa tapauksessa malluun o:

    • Ciccie

      Chessu ja lm

    • aaaaaaaaaaaaaaa

      Kultaista Marlboroa polttelen, vaikka olenkin viime aikoina harkinnut vakavasti tupakoinnin lopettamista.

    • Rööki, miksi?

      Nyt kysyn, mikä vittu siinä tuapakssa on niin erikoista? Mun faija polttaa, mutsi polttaa, isoisä poltti, setä polttaa, setä poltti, faija joutunu leikkaukseen tupakoinnin takia... Mikä vittu siin kiinnostaa? Haluutte siis vetää sellasta joka pilaa keuhkot, vie rahat (iso aski n. 5-6e)

      Kiinnostaa tietää miks, ja jos vastaukseks tulee et: Ollaa nii kovii ite et uskalla.
      Fakta: Mulle ei tulla urputtaa, en tarvii röökii näyttääkseni kovalta, säälin sinua jos tarvit röökiä näyttäkses kovikselt...

    • chesterfield tytsy96

      chessun sininen, mut oon ajatellut lopettamista

    • ÄläEesKokeile!

      Välillä tuntuu että oon ainut teini jolla on järki päässä! Mun kaveri piirissä polttaa tosi moni(ollaan 14-vuotiaita) ja ne on yrittäny lopettaa, mut ei ne oo pystynykkää, ku liian suuri riippuvuus! Joten mitä järkee alottaa ku kuitenki tulee katumaan sitä myöhemmin. Itelläni on pokkaa kieltäytyy, jos kaverit tarjoo ja toivoisin etten ois ainut tätä laatua...

    • PARASTA SKEIDAA

      HAISTAKAA PASKA,VIHREE SMARTTI ON PARASTA

    • (Y)

      tunkekaa tupakinne pers.eeeseenne t 16 v

    • turpajuhla

      tuliko teille saatanan urputtajat mielee et joitaki tyyppei ehkä auttaa se röökii stressin lievittämises et jos luulette et kaikki polttaa sillai et vittu ollaa koviksii ny ni ootte aivan väärässä. ja sitte viel palatakseni asiaan poltan north statea ja chessun punasta

    • wethsr

      Tyypit käärii ite tupakkansa tai sit mitä mä oon nähy nii aika sekalaista tyypit polttelee,vähä riippuu tieteski ihmis persoonasta....jokkut tykkää vahvemmista sätkist ja jokkut esim. L&M sinisest (ja se o aik laimeet kamaa)....

    • BO-NUSS

      Bonuksen kultasta!

    • L&M

      L&M punasta;)

    • hööhööhöhöhö

      Lämää, mallua, bonusta, chesterii... mitä kätee sattuu, oma lemppari on forward tai mikä se ny olikaa :PPP

      • Kovisäijä

        Poltan lm forward two in onee ja bommaan ksoota... Oon saatanan kova jätkä..: te??


    • unforgiven.

      Pehmeän askin "vanha kunnon" punanen Marlboro, norttiakin tulee polteltua topasta kultanen aroma.

    • toivottavasti ei mitään

    • duffman3

      Chessun punanen, smartin vihree ja Lucky strike ja toki ku mutsi polttaa nii aina välillä köbään sätkinä pall mallin punast tai smartin punast ja sillonku mutsi ostaa askeja nii sillon saatan köbätä pari bonuksen punasta ! ;D

    • lifemocker

      mitä helvetin väliä sillä on!?

    • moisruzistöö

      Marijuanan vihreetä. Hyvän makusta ja tahmeeta

    • karolica

      LM sininen!!! :)

    • LM...

      Kaikki polttaa ryssä lämää.

      • RYS-SÄ

        siis venäläistä


    • efijijaijfsj23i

      Venäläistä LM koska todella halpaa tupakkaa tai kääritään sätkää

    • Halpaa on

      Venäläistä LM:ää lähinnä tai sitten kääritään ite...

    • Niin.

      Eikös kaikista halvinta askitupakkaa ole se litlin goldfield vai mikä lie?

    • jäseneksi

      Mahorkkaa

    • JööJöö

      Ainakin minun paikkakunnalla yleensä sätkiä(Bonus, Pall Mall, LM), myös venäläinen LM Punainen askitupakka on hyvin suosittua.

    • polttelija

      Ite poltan yleensä bonuksen kultasta toppaa mutta sillon ku on rahoissaa nii punasta norttia

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe