Tupakansavusta niuhottajat!

UusSavuton

Nyt teillä on elämänne mahdollisuus toteuttaa unelmanne savuttomuudesta kunhan saatte Suomen viranomaiset jonkinlaiseen tolkkuunsa...
Euroopassa on esim.Englannissa myynnissä sähkötupakka joka ei herkimpähipiäisellekään tupakanvastustajalle pitäisi ongelmia aiheuttaa!Suomi kun vaan on "peräkammarinpoikien/tytöjen"luvattu maa niin tietysti sitäkin vastustetaan!Mistä ne sitten voisivat enää valittaa kun tupakansavu loppuisi...?!

24

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savustuspönttö

      Onhan noita mielialalääkkeitä Sinulle tarjolla, mene vaan rohkeasti psykiatrin puheille.

    • Tupakoimaton mies

      Itse olen ollut tupakoimaton kohta koko ikäni eli n. 30 vuotta, eikä ole vielä koskaan tullut mieleenikään vetää sparrua huuleeni roikkumaan.

      Ymmärrättekö minkä takia grillaaminen on kesäisin kielletty parvekkeella (sähkögrillilläkin). Se ei ole kielletty sen takia, että parveke syttyis tulee siitä grillaamisesta vaan siitä grillaamisesta syntyvien hajuhaittojen vuoksi...saman tulisi koskea parvekkeella tupakoimista juuri näistä samoista syistä.

      Olin Salon Nokialla töissä n. 3 vuotta ja kun päästiin kotiin oli sitten mikä vuoro hyvänsä niin jokainen tupakoitsija alkoi kaivamaan taskustaan tupakkaa ja sytkäriä jo eteisessä. Se ei ole todellakaan mukavaa kun 20-30 tehdastyöntekijää sytyttää tupakit samaan aikaan, niin se on sellainen piirre ihmisessä, mitä mä en ymmärrä ettei ajatella ollenkaan sitä että porukassa voi olla sellainen joka ei tupakoi, eikä tahdo myrkyttää omia keuhkojaan, mutta silti pitää ehtiä bussiin ja kulkea sen tupakkasavun lävitse.

      Ei ole sellaista päivää ollutkaan, etteikö olisi kävelylenkilläni mua vastaan kävellyt muijaa, jolla ei olisi sparrua sormien välissä tai huulien välissä roikkumassa. Ensin sitä ajattelee että helvetin hyvännäköinen ja kroppainen muija, mutta kyllä se tupakka vie ainakin multa kaiken viehätyksen kyseisestä muijasta välittömästi. Elikkä pisteet meni!

      • Afgani veteraani evp

        Grillaamisesta tulee hyvä ruan tuoksu....
        Et tosiaan ole mikään MIES vaan ehkä jonkinlaiset munat omaava NEITI!


      • reijokin
        Afgani veteraani evp kirjoitti:

        Grillaamisesta tulee hyvä ruan tuoksu....
        Et tosiaan ole mikään MIES vaan ehkä jonkinlaiset munat omaava NEITI!

        täydellinen ääliö


      • Toinen tupakoimaton

        Minun puolestani tupokoijat saavat polttaa perinteisiä tupakoita, sähkötupakoita ja vaikka kaasutupakoita,l mutta minun hengitysilmaan niitä käryjä ei tarvi tulla tupruttelemaan.

        Naisten suhteen samaa mieltä, tupakoivat saavat olla minun puolestani ihan rauhassa.


      • Tupakoimaton MIES
        Afgani veteraani evp kirjoitti:

        Grillaamisesta tulee hyvä ruan tuoksu....
        Et tosiaan ole mikään MIES vaan ehkä jonkinlaiset munat omaava NEITI!

        Onko se sitten MIESmäisyyttä laittaa sparru huuleen ja myrkyttää muut sillä tupakan savulla? Hah-hah...ja vielä kerran HAH? Oletko kuullut että passiivinen tupakointi lisää syöpäriskiä kuin aktiivinen tupakointi...eli lopeta se tupakointi ja ajattele muitakin ihmisiä!

        Ruuasta tulee toki paremman tuoksuisia hajuja kuin tupakasta, mutta minkä takia pitää taloyhtiön sääntöjä rikkoa ja grillata parvekkeella kun se on kerran kielletty!?

        Miesmäisyyttä on se että ei ala tupakoimaan ja tietää seuraukset ja lisäksi ymmärtää itse lopettaa tupakoinnin ennen kuin siitä tulee mitään seurauksia (se vaatii "selkärankaa" ja se mittaa parhaiten miehisyyttä). Neitimäinen on minusta sellainen, joka ei tiedä siitä koituneita seurauksia itselleen tai muille tai ei vaivaudu asioita pohtimaan tai ottamaan selvää!

        Pari linkkiä:
        http://www.suomenash.fi/fi/tupakkatuotteet/tupakoinnin kustannukset
        http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2256137

        http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=13906 :D


      • Entinen 40 tupakkaa/
        Toinen tupakoimaton kirjoitti:

        Minun puolestani tupokoijat saavat polttaa perinteisiä tupakoita, sähkötupakoita ja vaikka kaasutupakoita,l mutta minun hengitysilmaan niitä käryjä ei tarvi tulla tupruttelemaan.

        Naisten suhteen samaa mieltä, tupakoivat saavat olla minun puolestani ihan rauhassa.

        Nyt kun olen ollut neljä vuotta tupakoimatta ja haistelen toisten tupakan savuja en voi muuta kuin todeta, että olin inhottava ihminen silloin kun poltin.
        Kesäillat istuin parvekkeella lukemassa ja tupakkaa polttelemassa, enkä ikinä olisi uskonut millaisella paineella ne hajut naapuriin menivät.
        Koska olen itsekin sitä tehnyt, en viitsi naapureille huudella heidän tupakan poltostaan, mutta itseäni todella hävettä nyt.
        Anteeksi entiset naapurit, vahinko vaan että asun nyt niin kaukana etten voi henkilökohtaisesti pyytää anteeksi aiheuttamiani hajuhaittoja.


    • adolf peikko

      nii just!

      • homo sapiens sapiens

        Eletään jo vuotta 2011, kuka ääliö vielä tupakoi?


      • Vasta 2011
        homo sapiens sapiens kirjoitti:

        Eletään jo vuotta 2011, kuka ääliö vielä tupakoi?

        "Jo vuotta 2011"?
        Ääliö dorka olet itse sillä aurinkokunta on VASTA KESKI-IKÄINEN!


    • janeta

      ihme hemmetin niuhottajia.. hankkikaa helvetti hei elämä :D ei tällästä kestä lukeakkaan..

      • paska haisee!

        Niin, ja itsehän nostit tämän vanhan ketjun ylös.
        Oliko ilmaantunut tuohon sivupalkkiin, sähkötupakasta kun on joku tehnyt hakuja, niin hetihän tuohon sivuun ilmaantuu näitä vanhoja ketjuja.
        Tämä on vähän sama kuin TS:ssa on jossain luetuimpien juttujen sivupalkissa juttu että ensi viikolla voi tulla ensilumi. No, jopas minä eilen vähän ihmettelin sitä että ai, nytkö jo! Vaan sitten huomasin, että, jaa tämähän on vanha stoori!

        P.S. Ootteko huomanneet että Turun poliisi jakaa taidevalokuvia instagramissa... On ne hienoi otoksii! TS kertoi tuostakin.

        Ja tupakasta yleensä: No, jos naapurisi tupakoi parvekkeellaan, niin saat toki sen loppumaan (tai toki voi tulla nyrkistä, riippuu naapurin olemuksesta) kun valjastat kaikki seudun kakaramaiset tyypit hillumaan paskantuottajaksi ja haisee paskalle ja paska haisee, ja jos vielä siinä itselläsi on lapsia, tutti-ikäisiä, niin ei kuin leikit että noo, tupakkaa ne siellä vetelee ja paska haisee.... Oisko noille vauvoille kans sitte sitä sähkötuttii tarjolla.
        Ihmiset on kummia otuksia! Aina niitä pitäs miellyttää.....

        Ällistyttävä havainto: Paska haisee, ja sitä pitää kuuluttaa ihan niin kuin jokaiselle halukkaalle ja kovaan ääneen huutamalla.


      • adolf hitler
        paska haisee! kirjoitti:

        Niin, ja itsehän nostit tämän vanhan ketjun ylös.
        Oliko ilmaantunut tuohon sivupalkkiin, sähkötupakasta kun on joku tehnyt hakuja, niin hetihän tuohon sivuun ilmaantuu näitä vanhoja ketjuja.
        Tämä on vähän sama kuin TS:ssa on jossain luetuimpien juttujen sivupalkissa juttu että ensi viikolla voi tulla ensilumi. No, jopas minä eilen vähän ihmettelin sitä että ai, nytkö jo! Vaan sitten huomasin, että, jaa tämähän on vanha stoori!

        P.S. Ootteko huomanneet että Turun poliisi jakaa taidevalokuvia instagramissa... On ne hienoi otoksii! TS kertoi tuostakin.

        Ja tupakasta yleensä: No, jos naapurisi tupakoi parvekkeellaan, niin saat toki sen loppumaan (tai toki voi tulla nyrkistä, riippuu naapurin olemuksesta) kun valjastat kaikki seudun kakaramaiset tyypit hillumaan paskantuottajaksi ja haisee paskalle ja paska haisee, ja jos vielä siinä itselläsi on lapsia, tutti-ikäisiä, niin ei kuin leikit että noo, tupakkaa ne siellä vetelee ja paska haisee.... Oisko noille vauvoille kans sitte sitä sähkötuttii tarjolla.
        Ihmiset on kummia otuksia! Aina niitä pitäs miellyttää.....

        Ällistyttävä havainto: Paska haisee, ja sitä pitää kuuluttaa ihan niin kuin jokaiselle halukkaalle ja kovaan ääneen huutamalla.

        Mua ei vois ainakaan vähempää kiinnostaa, mitä naapurit ajattelee...olkoon asia mikä tahansa. Jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin kytätä ja valittaa, niin niillä ei ole elämää :)


      • tip tap
        adolf hitler kirjoitti:

        Mua ei vois ainakaan vähempää kiinnostaa, mitä naapurit ajattelee...olkoon asia mikä tahansa. Jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin kytätä ja valittaa, niin niillä ei ole elämää :)

        Joo mut olis korkea aika alkaa kirjoittamaan nohin savustimiin kaikenlaisia tekstejä, kun ei näytä tuo kyttääminen loppuvan.
        Metrsedes bentsiin voisi laittaa vaikka tekstin kylkeen, että autoilu tappaa.
        Johonki toiseen sitten taas,että autolla savustaminen aiheuttaa keuhkovaivoja, syöpää kanssaliikkujoille tai et liiallinen autoilu alentaa autoilijan kuntoa.
        Ainakin se on tappanut siilit täält turun seurult, ei oo näkynyt muutamaan vuoteen niitä enää, toivottavasti ei sentään sukupuuttoon kuole ne. Sit voiki kirjoittaa auto kylkeen, et autoilu tappaa sukupuuttoon. Tai hyönteisetki o elämän arvossii, eiväkkä kuulu kaasuttajien tuulilaseihi.

        Ja olisko asiallista, et kaasuttajat sammuttaisivat autonsa, sillo ku ova jonkun työpaikan tai muun oven takana, etteivä savustais siel sisäl olevii ihmissii.

        Voi että mää tykkään valittaja narsisteista, ne o nii yksinkertassii, etteivä tajua, et vaikka mistä aiheesta saa väännettyy vieläkin pahemman vasta-argumentin joka osuu aina kyseisen omaan nilkkaan. Valittajanarskut luulee, et on trendikästä valittaa eikä aina aiheellakaan oo niin väliä juu.


    • Kaik lakkoo

      On se nyt vaan niitä, että mies ei vedä tupakkaa, vaan tupakka miestä. Tutista on päästy eroon, niin halutaan toista tilalle.

      Mies on sellainen joka sanoo mitä tekee. Nynnyt antavat periksi heikkouksilleen.

      • Olet homo

        HAISTA VITTU SAATANAN HOMOPASKARUNKKARI


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe