Uusi erotiikkaravintola Saloon Rummunlyöjänkadulle!!

Villi Seireeni

Saloon avataan uusi, suomalainen erotiikkaravintola Villi Seireeni pe 22.10.klo 21 osoitteeseen Rummunlyöjänkatu 16. Ravintola avoinna joka päivä klo 21-02!

201

6817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmöläisten hommaa

      Aika on mennyt jo ohi "erotiikkaravintoloista". Ei näe sekään kapakka ensi kevättä, ja hyvä niin.

    • Separatööri

      Vai niin. Yksi meijerimuseo taas lisää......

      • kaameeta o.

        KAIKI ämmät näytää sielä tisejä!!!
        Huh-Huh!


    • tylsää2

      Eipä noissa viitsi käydä kun ei saa istua rauhassa. Pääsylipuista huolimatta tytöt on päällekäyvästi kärkkymässä tippiä. Baari jossa pari tankoa pöydillä, tytöt tanssimaan, normibaarin pääsylippu tai vähän kalliimpikin, eikä tippien kärkkymistä niin jopa viihtyisinkin hyvää musiikkia kuunnellen ja drinkkejä ilman örvellystä nautiskellen.

      • saanut

        Turussa oon käynyt parissa tisipaikassa, tyttö/tytöt tulee istuu syliin tanssin aikana ja kihnaavat siinä takapuolta miestä vasten...Virossa saa sentään puristella vähän tisuja ja privaatin puolella tyttö antaa "hoidon". Kyllä tyhjeni.


    • taasdko huoralaitos

      Tsisös taasko venakkoja ja virolaisia tyrkyttämässä itseään..varatkaa toki kortsut mukaan. Kyllä ne muutakin myy kuin paljasta pintaa. Taudeista ei voi olla niinkän varmaan. Kyllä nää horatsut on niin moneen kertaan käytety...

      • Anomuumi

        Hahaha, salolaiset vinkuu tissibaarin korkeista kuluista ja ryssää pelätään.


      • salonsonni
        Anomuumi kirjoitti:

        Hahaha, salolaiset vinkuu tissibaarin korkeista kuluista ja ryssää pelätään.

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho


      • pilhulla poikkeeja
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        olen huonoissa liitoissa kärvisteleville ystävilleni yrittänyt takoa päähän järkeä jo vuosia. Kun on valmis pistämään 500-1000 kuussa noihin "lotkoihin", niin saa riittävästi ja parempaa seksiä. Tämä pitää stressitason sen verran matalalla, että kotonakin luistaa paljon paremmin.

        Voin vain sydämestäni sanoa, että riitaisan avio/avoliiton paras pelastus on rahahutsu jolta saa huomiota ja pilhua


      • janis petke
        pilhulla poikkeeja kirjoitti:

        olen huonoissa liitoissa kärvisteleville ystävilleni yrittänyt takoa päähän järkeä jo vuosia. Kun on valmis pistämään 500-1000 kuussa noihin "lotkoihin", niin saa riittävästi ja parempaa seksiä. Tämä pitää stressitason sen verran matalalla, että kotonakin luistaa paljon paremmin.

        Voin vain sydämestäni sanoa, että riitaisan avio/avoliiton paras pelastus on rahahutsu jolta saa huomiota ja pilhua

        Niin ja sitten te sossun elätit heräsitte kun mahlat valui reisille :D


      • vulvaa ihailen

        Soon hienoo kun päästään ihaileen Venälästä Vulvaa!
        Hyvä, hyvä!


      • tosimies hommailee
        vulvaa ihailen kirjoitti:

        Soon hienoo kun päästään ihaileen Venälästä Vulvaa!
        Hyvä, hyvä!

        Mun mielestä se on tosi kivaa kun pääsee paneen ulkomaalasia muijia. Jos akka rutisee kotona eikä anna toosaa joka kerta kun äijä pyytää niin ei muuta kun hiippaillaan muna pystyssä Villiin Seireeniin ja ostetaan viinaa ittelle ja niille muijille kun siellä on töissä ja sitten pannaan.
        Ja kun mennään yöllä takasin himaan niin herätetään eukko ja työnnetään spermanen muna sen suuhun.


      • ollikallan olli
        vulvaa ihailen kirjoitti:

        Soon hienoo kun päästään ihaileen Venälästä Vulvaa!
        Hyvä, hyvä!

        Kauvan eläkön hyvä kansanväline vulva!


      • erotiikaa o
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        Erotiika ravintolasa o niinku erotiikaa.Samoi meilä Ollikalasa o erotiikaa ku yks muija anta perssetä kaikile jätkile.


      • Amoksen broidis
        pilhulla poikkeeja kirjoitti:

        olen huonoissa liitoissa kärvisteleville ystävilleni yrittänyt takoa päähän järkeä jo vuosia. Kun on valmis pistämään 500-1000 kuussa noihin "lotkoihin", niin saa riittävästi ja parempaa seksiä. Tämä pitää stressitason sen verran matalalla, että kotonakin luistaa paljon paremmin.

        Voin vain sydämestäni sanoa, että riitaisan avio/avoliiton paras pelastus on rahahutsu jolta saa huomiota ja pilhua

        Rakastan horatsuja. Samoin myös veljeni Amos rakastaa horatsuja.


      • sinne mentiin
        Amoksen broidis kirjoitti:

        Rakastan horatsuja. Samoin myös veljeni Amos rakastaa horatsuja.

        Muistakaame käytä jooka päivä Errotiika Ravintolassa Villi Seireeni. Muuton se menee konkkaan ja miten me sitte päästäsiin kattomaan akkojen tissejä ja perrseitä.


      • puhun asiaa
        pilhulla poikkeeja kirjoitti:

        olen huonoissa liitoissa kärvisteleville ystävilleni yrittänyt takoa päähän järkeä jo vuosia. Kun on valmis pistämään 500-1000 kuussa noihin "lotkoihin", niin saa riittävästi ja parempaa seksiä. Tämä pitää stressitason sen verran matalalla, että kotonakin luistaa paljon paremmin.

        Voin vain sydämestäni sanoa, että riitaisan avio/avoliiton paras pelastus on rahahutsu jolta saa huomiota ja pilhua

        Laitan AINA 5000 - 10 000 euroa kuussa Horatsun Perrseeseen ja sitten viheltelen tosi Tytyväisenä.


      • asjakas aa
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        Niin oikke! Tarvitseeme pinppiä!


      • nautime akkoja
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        Suommen mies pannee!


      • heras miäs
        asjakas aa kirjoitti:

        Niin oikke! Tarvitseeme pinppiä!

        Onippi mielen virkistä. Toosi on, toosa nautinon meile herras miehile anta.


      • heras miäs
        heras miäs kirjoitti:

        Onippi mielen virkistä. Toosi on, toosa nautinon meile herras miehile anta.

        Koskas oon niinku heras miäs nii korjan virhen. Mun piti niinku sano etä
        pinppi mielen virkistä.
        Nin se o oiken sanotu.


      • sanon hih
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        hih


      • ookei
        erotiikaa o kirjoitti:

        Erotiika ravintolasa o niinku erotiikaa.Samoi meilä Ollikalasa o erotiikaa ku yks muija anta perssetä kaikile jätkile.

        Kunnon perssepano selvittä kaiki onkelmat.


      • hih!
        salonsonni kirjoitti:

        Mä olen tyytyväinen. Ei tarvi roikkua iltoja kapakoissa ja vongata. Illassa menee nopeesti pari sataa tarjoiluun ennen kun saa panon kun emot haluaa tanssia loppuun asti. Aamuyöllä saa muijalle selitellä miksi taas meni niin pitkään.

        Nyt menen duunin jälkeen luukulle, heitän muutaman kympin tiskiin ja lotkon kanssa "tanssihuoneeseen" Nopea neuvottelu ja eikun hommiin. Ei ole paikkaa eikä tyttöä jolta ei tällä alalla irtoa panoa kahteensataan. On tullut sen verran kierrettyä.

        Ja ennen seitsemää ollaan jo oman kullan kainalossa katsomassa telkkaria. Ja rakkaus kukoistaa. Eikä se vaadi muuta, kuin pari kertaa viikossa käy vetämässä löysät pois. Helppoa kuin heinänteko ja halpaa kuin vehnäjauho

        Vehnäjauhot perrseeseen!
        Hih-hih!


      • jees perrse
        puhun asiaa kirjoitti:

        Laitan AINA 5000 - 10 000 euroa kuussa Horatsun Perrseeseen ja sitten viheltelen tosi Tytyväisenä.

        tytyväsytä löytyy


      • hyvä hyvä
        sanon hih kirjoitti:

        hih

        Voi veljet, pinppiä!


      • hyvä.kiihotus
        hih! kirjoitti:

        Vehnäjauhot perrseeseen!
        Hih-hih!

        Ohranjyvistä valmistetua oluta juome. Loput ohranjyvät työnäme muijien perrseeseen ja kume sit pannaan niitä anukseen niin saataan hyvää kitkaa ja hermmonysttyrä kiihotusta.


    • nyt menee hyvin

      Minusta on HYVIN hauskaa ja kehittävää, että saamme Kotikaupunkiimme kansainvälistä tasoa olevan tissi-, perrse- ja vitttunäyttelyn. Samalla kun ihailemme korkeatasoisten leidien pillluja ja perrsereikiä, voimme keskustella henkevästi esimerkiksi Herra Elopin viimeisimmistä esiintymisistä, Vietnam-kysymyksestä ja paljosta muusta.
      Ja viinaakin saamme jos maksamme.

      • Jorma Ollikkala

        No se on vaan tyhmää maksaa liikaa, nimittäin, täällä ollikkalassa saa ilmatteeks sekä pillua että kiljua, jos tuuri käy saa seepran raidallista kyrpää.


      • tohtori tohtoruus

        Mielestäni erotikkaravintoluus on hyvin mielenkiintoinen substanssi postmodernissa yhteiskunnassamme.


      • viki viheltä

        Meet paneme taikkuja persseeseen ja sitte päälle vihellellää.


      • ystävää kaivaten
        tohtori tohtoruus kirjoitti:

        Mielestäni erotikkaravintoluus on hyvin mielenkiintoinen substanssi postmodernissa yhteiskunnassamme.

        Mistä tunnet sä ystävän?
        Oisko se siitä, että se antaa sulle perrsettä?
        Niin se varmasti on.


      • eläintieteilijä
        Jorma Ollikkala kirjoitti:

        No se on vaan tyhmää maksaa liikaa, nimittäin, täällä ollikkalassa saa ilmatteeks sekä pillua että kiljua, jos tuuri käy saa seepran raidallista kyrpää.

        Sellaista puhutaan, että raidallisella seebrahevosella on raidallinen kyrrpä?
        Kuinkahan ollee?


      • oppikirja niin sanoo
        eläintieteilijä kirjoitti:

        Sellaista puhutaan, että raidallisella seebrahevosella on raidallinen kyrrpä?
        Kuinkahan ollee?

        Jos kyseessä on miespuolinen seebrahevonen, vastaus kysymykseenne on myönteinen.
        Naispuolisilla seebarhevosilla on pilu.


      • oppikirjaamo
        oppikirja niin sanoo kirjoitti:

        Jos kyseessä on miespuolinen seebrahevonen, vastaus kysymykseenne on myönteinen.
        Naispuolisilla seebarhevosilla on pilu.

        Meinaten siis, että naispuolisilla nais-seebrahevosilla on pilu.
        Toissin sanoin vitu.


      • Utelias Untamo
        oppikirja niin sanoo kirjoitti:

        Jos kyseessä on miespuolinen seebrahevonen, vastaus kysymykseenne on myönteinen.
        Naispuolisilla seebarhevosilla on pilu.

        Mutta onko sillä naispuolisella nais-seebrahevosella sitte raidallinen pilu?


    • apinuutta on.

      Emmä siellä Villissä Seireenissä viitti käydä, täällä Ollikkalassa on paljon paremman näkösiä jakorasioita. Mä meen mieluumin tohon Trunkkens Munkkenssiin, kun sielä saa olla kännissä niinku apina.

    • Näin se on

      Vain syrjäyneet ,mammanpojat ja tyhmät maksavat tavarasta jota lukematon määrä miehiä on venyttäny ja taudit levii. Säälittää nää "urhot" jotka kuvittelee olevansa mailman parhaimpia rakastajia,kun venakko/thaikku ääntelee ja vääntelee allaan. Ei suinkaan nautinnosta vaan inhosta.ja yleensä ne eivät edes enää tunne mitään,kun tavara on jatkuvassa käytössä.

      • yks niistä urhoista

        Äläs sano, me ollaankin niin viisaita, ettei panna venakkoa/thaikkua vitttuun vaan pannaan sitä perrsereikään! Mitäs siihen sanot, "näin se on"?


      • Näin se on
        yks niistä urhoista kirjoitti:

        Äläs sano, me ollaankin niin viisaita, ettei panna venakkoa/thaikkua vitttuun vaan pannaan sitä perrsereikään! Mitäs siihen sanot, "näin se on"?

        Ai niinkö se onkin, perun puheeni, koska olette noin kekseliäitä.


    • käärme

      koska saloon avataan uusi glupi ja mihin?

      • pannaan menemään

        Villi Seireeni on jo perustettu, pöllö! Ja osotekin sulle on tossa alussa kerrottu, Rummunlyöjänkatu 16.
        Kuinka monta kertaa sulle pitää sanoa samat asiat?


    • yks tyttö vaa

      Me Salolaet tytöt vaatitaan että sinne Villiin Seireenii tulee esiintyy se Pensseli Setä ja se näyttää meile Tytöile Munaa.

      • toinen tyttö

        Ja sit me kans vaatitan että se sutii meitä sillä Pensselillä pillluuseen. Siis sillä munallaa.


      • tott
        toinen tyttö kirjoitti:

        Ja sit me kans vaatitan että se sutii meitä sillä Pensselillä pillluuseen. Siis sillä munallaa.

        ei pidä paikkaansa.aloittaja ei ole tainnut kalenteriin kusaista.perjantai on nimittäin 19 päivä.vasta maanantaina on 22 päivä... kuuuuuuuuuuusettttttttaja.juntti ääliö


      • 6336jne
        tott kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa.aloittaja ei ole tainnut kalenteriin kusaista.perjantai on nimittäin 19 päivä.vasta maanantaina on 22 päivä... kuuuuuuuuuuusettttttttaja.juntti ääliö

        luehan myös vuosiluku!!


      • kolmas tytö
        toinen tyttö kirjoitti:

        Ja sit me kans vaatitan että se sutii meitä sillä Pensselillä pillluuseen. Siis sillä munallaa.

        Meet kaiki tytöt rakkastetaa Penseli-Setää kun se on nii kiva setä.


      • selvä kun pläkki
        tott kirjoitti:

        ei pidä paikkaansa.aloittaja ei ole tainnut kalenteriin kusaista.perjantai on nimittäin 19 päivä.vasta maanantaina on 22 päivä... kuuuuuuuuuuusettttttttaja.juntti ääliö

        Älä inise! Perjantai on 22. päivä ja sillä selvä!


      • asjakas kovamuna
        6336jne kirjoitti:

        luehan myös vuosiluku!!

        Se on hyvä nimi Ravintelille toi Silli Viereeni.


      • rksatan ripausta
        6336jne kirjoitti:

        luehan myös vuosiluku!!

        Toi ole hienno toi tomonen rippaus.


      • sillee
        selvä kun pläkki kirjoitti:

        Älä inise! Perjantai on 22. päivä ja sillä selvä!

        Aina joskus sitä tulee paneskeltua vosuja.


      • hyvähyvä
        sillee kirjoitti:

        Aina joskus sitä tulee paneskeltua vosuja.

        Kauvan eläkön vosut.


    • mee uskottiin saloon

      M ollaan sitä miltä, että erotiikkaravintola Villi Seireeni on avattava HETI eikä 15.päivä!
      Terveisin
      yks aho vaan
      yks nalle vaan

      • 8668jne

        Sitten kun ehdin avaan klubin "Silli viereeni"; siis kunhan jään eläkkeelle...

        Terveisin Hilkka Hillo


      • meinaan vaan.
        8668jne kirjoitti:

        Sitten kun ehdin avaan klubin "Silli viereeni"; siis kunhan jään eläkkeelle...

        Terveisin Hilkka Hillo

        Rakas Hilka! Annaksää mulen pilua?


      • hilloska
        meinaan vaan. kirjoitti:

        Rakas Hilka! Annaksää mulen pilua?

        Anan.
        Odotas pari vuotta ja suosittele sopivaa paikkaa klubilleni!


      • meinaan vaan.
        hilloska kirjoitti:

        Anan.
        Odotas pari vuotta ja suosittele sopivaa paikkaa klubilleni!

        Eiks se olis kaikesta parempi paikka toi Kaupahalli?
        Siis siinä kun oli ennen Mölly Paari niin siihen on noi Numppa ja Ranta-Cox perustanet Kaupahaalin. Sielä sä voit pitää sun Klupia ja sielä riitää asiakaita kun ne ostaa perunia ja porkanoita ja sauna-palvi-kinkua ja sit ne tulee ja panee sua persseeseen.
        Mä tuun kans paneen sua ensin vitttuuseen ja sitten perrsseeseen. Tää johtuu siitä kuma rakasta sua. Sä oot hilloska armani mun.


      • tuleva asjakas
        hilloska kirjoitti:

        Anan.
        Odotas pari vuotta ja suosittele sopivaa paikkaa klubilleni!

        Rakas Hilloska, anakko sä mullen hillomunkeja? Onko sula Hyvät Perät?


      • klupilainen klups
        hilloska kirjoitti:

        Anan.
        Odotas pari vuotta ja suosittele sopivaa paikkaa klubilleni!

        Hilloskan persse on kaikesta parempi persse. Tämän johdosta me miehet AINA jonotamme Hilloskan klupille.


      • hilu taas
        klupilainen klups kirjoitti:

        Hilloskan persse on kaikesta parempi persse. Tämän johdosta me miehet AINA jonotamme Hilloskan klupille.

        Kiitos rohkaisevista sanoista, rakaat !

        nyt opiskelen tilinpitoa ja muuta sellaista bisnestouhua, eten vaan tule esim. veroa kiertäneeksi!
        perästä kuuluu...

        Hillot kuumenee näin syssyllä joka päivä hellan kulmalla ja voishan sitä kaupahaliinkin ryhtyä..


      • mävaantääl
        hilu taas kirjoitti:

        Kiitos rohkaisevista sanoista, rakaat !

        nyt opiskelen tilinpitoa ja muuta sellaista bisnestouhua, eten vaan tule esim. veroa kiertäneeksi!
        perästä kuuluu...

        Hillot kuumenee näin syssyllä joka päivä hellan kulmalla ja voishan sitä kaupahaliinkin ryhtyä..

        Hilun olisi syytä opetella ensin kirjoittamaan oikein


      • hilla hikka
        mävaantääl kirjoitti:

        Hilun olisi syytä opetella ensin kirjoittamaan oikein

        No eksää huamaa, et mää samastun näihin tulevin asiakkaisiini...

        Osaan kyl kirjottaa oikein ja väärinki monella kiälel!!

        mut hyvää jatkoa vaan totisille tosikoillekin =)

        P.s. suosikkiasiakkaitani tulevat olemaan kunnolliset tullimiehet, jos junat eivät ole muuttuneet eikä piha ole liukas...


      • hilloskaa rakstan
        hilla hikka kirjoitti:

        No eksää huamaa, et mää samastun näihin tulevin asiakkaisiini...

        Osaan kyl kirjottaa oikein ja väärinki monella kiälel!!

        mut hyvää jatkoa vaan totisille tosikoillekin =)

        P.s. suosikkiasiakkaitani tulevat olemaan kunnolliset tullimiehet, jos junat eivät ole muuttuneet eikä piha ole liukas...

        Ää se mitää haitaa, vaikk o piha liukas ku vaa sun pilllus on liukas oi rakas Hilkani mun.


      • Thorb:n broidis
        hilla hikka kirjoitti:

        No eksää huamaa, et mää samastun näihin tulevin asiakkaisiini...

        Osaan kyl kirjottaa oikein ja väärinki monella kiälel!!

        mut hyvää jatkoa vaan totisille tosikoillekin =)

        P.s. suosikkiasiakkaitani tulevat olemaan kunnolliset tullimiehet, jos junat eivät ole muuttuneet eikä piha ole liukas...

        Rakas Hilka, vaikka sä tykkäät eniten tunnoll... eiku kunnollisista tullimiehistä, niin pääsisinkö mä sinne sun klupille panolle kun mä oon paljas uneksija? Samoin mun veljeni Thorbjoern on kans paljas uneksija.
        Saataisko muute joskus tulla kylään sun luo? Pantais sumppi pihiseen.


      • hillopers-oona
        Thorb:n broidis kirjoitti:

        Rakas Hilka, vaikka sä tykkäät eniten tunnoll... eiku kunnollisista tullimiehistä, niin pääsisinkö mä sinne sun klupille panolle kun mä oon paljas uneksija? Samoin mun veljeni Thorbjoern on kans paljas uneksija.
        Saataisko muute joskus tulla kylään sun luo? Pantais sumppi pihiseen.

        Hei vaan veljekset ja muut ihqut! ja tosikko också

        Hikka lähtee ny opintomatkalle Montmartrelle muistelemaan hurjaa nuoruuttaan, kun tuli älliä ja kukkia..
        pakkaat mukaan myös uimaseuran narut, joilla teitä sittemmin tulen kietomaan...

        See you later!
        A bientot et bienvenue chez moi!


      • hilloskaa rakstaen
        hillopers-oona kirjoitti:

        Hei vaan veljekset ja muut ihqut! ja tosikko också

        Hikka lähtee ny opintomatkalle Montmartrelle muistelemaan hurjaa nuoruuttaan, kun tuli älliä ja kukkia..
        pakkaat mukaan myös uimaseuran narut, joilla teitä sittemmin tulen kietomaan...

        See you later!
        A bientot et bienvenue chez moi!

        Raks Hilloperrse-Oona! Sä ällös meit hylkää kosk meet rakstetaa sua ja meet nii kaipaame sun pilua.


    • Hähkänän mies.

      Me Hähkänäläiset pidämme Suuressa Arvossa Erotiikka-Ravintolaa, sillä siellä saamme katsoa kuinka akat näyttävät meille t i s s e j ä ä n. Kotona Hähkänässä muijat antavat meille vain pimeässä ja peiton alla, joten emme koskaan pääse ihailemaan akkojen t i s s e j ä.
      Mutta onneksi meille nyt siis tulee Saloon Erotiikka-Ravintola Villi Seireeni!
      Hyvä!

      • Hähkänän vaimo.

        Ei kai se vaan ole mun ukkoni kun tommosta kirjottaa että haluu mennä johkin Porno luolaan katteleen venälästen ja virolasten eukkojen utareita. Ja vielä taimaalaisiakin portoja kun ne näyttää utareita.
        Mä sanon teille että mä annan mun ukolla aina joka lauvantai saunan jälken ja jos ei se riitä niin olkoo ilman.
        Mä ole Uskovanen Vaimo ja mun mielestä tommoset Porno luolat pitäs kieltää ja kaikki kun pitää semmosia nin ne pitää laittaa Putkan.


      • semmosta puhutaan
        Hähkänän vaimo. kirjoitti:

        Ei kai se vaan ole mun ukkoni kun tommosta kirjottaa että haluu mennä johkin Porno luolaan katteleen venälästen ja virolasten eukkojen utareita. Ja vielä taimaalaisiakin portoja kun ne näyttää utareita.
        Mä sanon teille että mä annan mun ukolla aina joka lauvantai saunan jälken ja jos ei se riitä niin olkoo ilman.
        Mä ole Uskovanen Vaimo ja mun mielestä tommoset Porno luolat pitäs kieltää ja kaikki kun pitää semmosia nin ne pitää laittaa Putkan.

        Kyl se on sun ukkos kun kaipailee sinne pornoluolaan. Täällä meilläpäin puhutaan, että se tilas Taimasta 10 kilon laatikon Viakraa että sit jaksaa kun se lopulta pääsee karkaan sun valvonnasta sinne Villiin Seireeniin.
        Sitä Viakraa se nyt sitte popsii sulta salaa liiterissä ja passkahuussissa ja muna senkun jököttää pystyssä.
        Semmosta siis puhutaan täällä meilläpäin Hähkänässä.


      • niin siin käy.
        semmosta puhutaan kirjoitti:

        Kyl se on sun ukkos kun kaipailee sinne pornoluolaan. Täällä meilläpäin puhutaan, että se tilas Taimasta 10 kilon laatikon Viakraa että sit jaksaa kun se lopulta pääsee karkaan sun valvonnasta sinne Villiin Seireeniin.
        Sitä Viakraa se nyt sitte popsii sulta salaa liiterissä ja passkahuussissa ja muna senkun jököttää pystyssä.
        Semmosta siis puhutaan täällä meilläpäin Hähkänässä.

        Nokian Matkapuhelin Tehtas pitää kuulemma Pikku-Joulut Villisä Seireenisä.
        Saas nähtä että kuin käy kun äijät juo fiunaa ja kattelee rippareitten persseitä. Sit molo alkaa seisoon ja sit pannaan.
        Kotona eukko marmattaa ja sit tulee Avio-Ero.


      • hyvä pleissi
        Hähkänän vaimo. kirjoitti:

        Ei kai se vaan ole mun ukkoni kun tommosta kirjottaa että haluu mennä johkin Porno luolaan katteleen venälästen ja virolasten eukkojen utareita. Ja vielä taimaalaisiakin portoja kun ne näyttää utareita.
        Mä sanon teille että mä annan mun ukolla aina joka lauvantai saunan jälken ja jos ei se riitä niin olkoo ilman.
        Mä ole Uskovanen Vaimo ja mun mielestä tommoset Porno luolat pitäs kieltää ja kaikki kun pitää semmosia nin ne pitää laittaa Putkan.

        Hyvä pleissi se on toi Villi Seireeni.
        Vitu.


    • uskotan salooseen

      Koskas meet uskome Salooseen, nii meet uskome myäs Errotikkaravinteli Villiin Seireeniiseen.
      Tervesin
      yks aho vaa
      yks nalle vaa

    • uusinta uutta saloon

      HUOMIO!!! Hilkka Hilloperrse ja Thorbjoernin broidi bongattiin viikonloppuna illalliselta Villissä Seireenissä.

      Silminnäkijän mukaan pari asteli sisälle pornoluolan takaovesta.

      - He kuiskailivat hyvin intiimisti, silminnäkijä kertoi.

      Molemmat olivat pukeutuneet rennosti farkkuihin ja T-paitoihin. Thorbjoernin broidiksella oli päässään lippalakki. Illan mittaan pari kävi silminnäkijän kertoman mukaan ainakin kolme kertaa vessassa panolla. Sielläkin kuulemma käyttivät takaovea! Pano perrseeseen!!!!

      Hilkka Hilloperrse ja Thorbjernin broidis kuulemma rakastavat toisiaan.
      Jotkut tosin epäilevät heidän vain tehneen mainostempun, jolla mainostavat Hilloskan uutta klubia "Silli viereeni".

      Pysykäämme kuulolla!

      • hillohilu

        Mrrmur..

        Onks mul kaksoisolento ?
        Ei oo!
        Minä Hilu herkkuahteri pukeudun aina hameeseen! joskus pitkään klänninkiin...
        useimmiten lyhyeen ja leveään, vaikka nuo polvet onkin päässy vähän jo rupsahtamaan
        vaikka ei se haittaa, sanoihan jo entinen gynekologikin että sivvuunhan ne koivet heitetään...

        joten en ollut siellä enkä sen kans sillai sillonka

        ja lippistä käytän vain ratsastaessani ja ruoskaa kans
        muuten lierihattuja, jos nyt päähinettä kaipaan

        kuulemisiin parin vkon päästä
        ennen minua ei näy e kuulu täällä eikä muualla finlandiassa

        pusipusi, pitäkää hauskaa


    • amerikka auttaa.

      KAIKKEA SITÄ SATTUU JA TAPAHTUU!

      Erotiikkaravintola Villin Seireenin asiakkaat saivat viime viikolla nähdä, kuinka Hilka ‎Hillopersse suutelee estottomasti kieli ojossa Thorbjoernin broidista ja antaa miehen käsien ‎vaeltaa rinnoillaan. Parin toimet etenivät illan mittaan panemiseksi, kuinkas muuten.
      Kun Thorbjorn kuuli, että hänen broidiksensa oli yhtynyt Hilu Hilopyllyyseen, hän närkästyi ‎ja lähti siitä paikasta Ollikkalaan ryyppäämään kiljua yhteen murjuun, jota emännöi eräs ‎huonomaineinen nainen.‎
      Silminnäkijöiden kertoman mukaan Hilloska yritti selittää käytöstään Thorbjoernille, mutta ‎mies rimpuili pois naisen otteesta. Hilka Hilloperrse oli kuulemma yrittänyt anella miestä ‎puhumaan kanssaan - tuloksetta.

      ‎- Ei oo fiilistä nyt, Thorbjoern murahti.

      Hilkka Hilopyly itki ja suri Thorbjoernin käytöstä. Untakaan ei tullut. Tea ja Teija, jotka ovat ‎kuulemma Hilloskan ”uskottuja naisia” lohduttivat Hilloskaa lesboilemalla hänen kanssaan
      Tupakkapaikalla Villin Seireenin pihalla Thorbjoernin broidis jutteli miesten kanssa ja kehui ‎suureen ääneen Hilka Hillopersseen pilllua ja perrsettä.

      Nyttemmin on Hilka Hilloska esittänyt väitteen, että hän ei ole edes ollut Villissä Seireenissä ‎kyseiseen aikaan, vaan se oli joku toinen ämmä, joka jakoi tavaraansa Thorbjoernin ‎broidikselle.

      Mainittakoon, että Thorbjoern löydettiin seuraavana aamuna katuojasta Ollikkalasta. ‎Oli vieläkin ympäripäissään ja housujen sepalus oli auki. Olikohan pannut sitä ‎murjun emäntää edellisenä yönä? Siltä hiukan vaikuttaa.‎
      Asiassa on monta selvittämätöntä kohtaa, mutta ei syytä huoleen, sillä FBI tutkii ‎tapausta.‎

      • kansanvälisii uutisi

        Mä ole kuullu simmottis etä Hilka Hillopilu on katonut Ulko-maille. Lähti lipettii, otti siis pitkät.
        Interpol o laitanu seen perän Ettintä-kuulutuksen. Nii etä kai se saataan kohta kii.


      • myytii kämppä.
        kansanvälisii uutisi kirjoitti:

        Mä ole kuullu simmottis etä Hilka Hillopilu on katonut Ulko-maille. Lähti lipettii, otti siis pitkät.
        Interpol o laitanu seen perän Ettintä-kuulutuksen. Nii etä kai se saataan kohta kii.

        Muta jos se haastetaa Käräjile, nii jutu raukee kun Salon kaupuki myi Oikeus-Talosa eikä niitä Käräjii voi syksylä ja talvela misään Torillakaa pitää.


      • rakkastame_uskolisesti

        Meet täälä Ollikalasa RAKKASTAME Hilka Hillopilua. Hän meitän armaame on.


    • häntä lemin

      On Hillka Hillopilu Naisista kaunein ja viisain. Mä häntä siks rakstan. Ja on benis mulla eregdiosa kun Hilkkan toosasta unelmmoin.

    • hilloska

      Hei, taas! Hilka Hillopilu täälä, ja aikuisen naisen matka elämänsä kuntoon jatkuu. ‎Konsteina ovat ihana nusssiminen, kahvakuula perrseessä, juokseminen ‎mullkun perässä ja muut hauskat liikuntamuodot. Tavoite on elää täyttä elämää ‎‎24 tuntia vuorokaudessa, vaikka tunnit eivät millään meinaa riittää. Tämän ‎johdosta olen pidentänyt vuorokauteni kestämään 28 tuntia. Neljä tuntia lisää ‎joka päivä paneskeluun!‎
      Haluan kuitenkin korostaa, että noudatan sukupuolikuria.

      • Hikka Hillo ite

        HUOM!

        EI OLE ALKUPERAÄINEN HILU!!


      • looni paljastusi
        Hikka Hillo ite kirjoitti:

        HUOM!

        EI OLE ALKUPERAÄINEN HILU!!

        Olisha se pitäny arvata, ettei kyseessä olut alkkuperäne orikinaali Hilu kun se sanos noutattavasa sukupuolikurija.

        Oikee aito Hilu EI noutata sukupuolikurija vaa paneskelee iha kuritomalla tavala.


      • hertta hillo
        looni paljastusi kirjoitti:

        Olisha se pitäny arvata, ettei kyseessä olut alkkuperäne orikinaali Hilu kun se sanos noutattavasa sukupuolikurija.

        Oikee aito Hilu EI noutata sukupuolikurija vaa paneskelee iha kuritomalla tavala.

        nih, ja alkuperä-inen ei harrasta kuntoilulajeja eikä käytä apuvälineitä (vrt. kahvakuula yms.)

        kylä mää tiärän kun oon sen sisko!!


      • Maisa Marmelaaatip.
        hertta hillo kirjoitti:

        nih, ja alkuperä-inen ei harrasta kuntoilulajeja eikä käytä apuvälineitä (vrt. kahvakuula yms.)

        kylä mää tiärän kun oon sen sisko!!

        Morjens vaa! Mää ole Maisa Marmelaatipilu ja se on mula tosi magee toosa.
        Tai emmää itteäni kehu muta kun kaiki jätkät sanoo nii.
        Vitu!
        Mää oo kans ajatelu, etä jos perustasi tone Ollikalaasee niinku yks porno-klupi niin kuis kävis ton panemisen kaa.
        Ku jätkät vaa juo kiljuu eikä muista etä meilä ämmilä o kans toi vitu.


      • konstailujaa.
        hertta hillo kirjoitti:

        nih, ja alkuperä-inen ei harrasta kuntoilulajeja eikä käytä apuvälineitä (vrt. kahvakuula yms.)

        kylä mää tiärän kun oon sen sisko!!

        Raks Herta Hillloo! Työnä säki ninku KAHVA-KUULA sun perssesee. Tege tosi mage.
        Vitu!


      • tarttis saata
        Maisa Marmelaaatip. kirjoitti:

        Morjens vaa! Mää ole Maisa Marmelaatipilu ja se on mula tosi magee toosa.
        Tai emmää itteäni kehu muta kun kaiki jätkät sanoo nii.
        Vitu!
        Mää oo kans ajatelu, etä jos perustasi tone Ollikalaasee niinku yks porno-klupi niin kuis kävis ton panemisen kaa.
        Ku jätkät vaa juo kiljuu eikä muista etä meilä ämmilä o kans toi vitu.

        Raks Maissa!
        Antasiks sä mulen pilua?


      • liikuva änestäjä
        Maisa Marmelaaatip. kirjoitti:

        Morjens vaa! Mää ole Maisa Marmelaatipilu ja se on mula tosi magee toosa.
        Tai emmää itteäni kehu muta kun kaiki jätkät sanoo nii.
        Vitu!
        Mää oo kans ajatelu, etä jos perustasi tone Ollikalaasee niinku yks porno-klupi niin kuis kävis ton panemisen kaa.
        Ku jätkät vaa juo kiljuu eikä muista etä meilä ämmilä o kans toi vitu.

        Morjens Maisa! Mula olis sullen semmosta asjaa ttä kuma ensin käyn äänestämäsä nii voisinks mä senjälken tula sun luo ninku panole?


      • tervesi hilu
        Hikka Hillo ite kirjoitti:

        HUOM!

        EI OLE ALKUPERAÄINEN HILU!!

        Mää ole allkuperääne Hilu ja mulla on hyvät perät.


    • Hertta Hillopilllu

      Saanen huomauttaa, että me sisarukset Hilkka Hillopilllu ja Hertta Hilllopilllu avaamme uuden, korkeatasoisen klubin Saloon heti kun Hilkka H. palaa opintomatkalta Hampurin Reeperbahnilta ja Pariisin Montmartelta.
      Hilkka on lähettänyt matkaltaan monta sähköpostiviestiä, joissa hän kertoo, miten ulkomailla naiset tyydyttävät miehiä.
      Noudatamme kyseisiä oppeja klubillamme, sitten kun olemme sen perustaneet, mikä tapahtuu lähitulevaisuudessa.

      • sukupuollikurija.

        Mä halusisi tietä, etä noutattanko sielä Lupilla Sukupuolikurija?
        Meinaan vaa etä jos ei noutateta nii mä en tuu sine koska mä ole ristitty sinku.


      • ootame niitä

        Meet kaiki miehet ototame Hilka Hilopiluva ja sen siskova Herta Hilopiluva etä neet perrusta meile lupi.
        Sielä meet varmangi saataan tyytytystä.


    • Asijakas.

      MIKSIKKÄ VILLI SEIREENI OLI EILEN KIINI? OVI LUKOSA EIKÄ AVATTU VAIKA ME KOLKUTETIIN!

      • Villi Seireenin boss

        Arvoisa "Asijakas"! Kuten varmaan olette huomannut sosiaalisesta mediasta, eilen suoritti Saloon valtiovierailun Aleksei Adsjubei. Hänen ohjelmaansa kuului tutustuminen Villin Seireenin villeyteen.
        Suljettu tilaisuus, ymmärrättehän.


      • Asijakas.
        Villi Seireenin boss kirjoitti:

        Arvoisa "Asijakas"! Kuten varmaan olette huomannut sosiaalisesta mediasta, eilen suoritti Saloon valtiovierailun Aleksei Adsjubei. Hänen ohjelmaansa kuului tutustuminen Villin Seireenin villeyteen.
        Suljettu tilaisuus, ymmärrättehän.

        NO EN KYL VARMANA YMMÄRÄ!
        Meit olis tullu montta jätkä Ollikalasta sine Teitän Paariin. Meki olis halutu nähtä ku akat näyttä toosaas.
        Miks vaa joku Aleksei Atsupei saa katto ämmie tavara?


      • tipsomaatti t.
        Asijakas. kirjoitti:

        NO EN KYL VARMANA YMMÄRÄ!
        Meit olis tullu montta jätkä Ollikalasta sine Teitän Paariin. Meki olis halutu nähtä ku akat näyttä toosaas.
        Miks vaa joku Aleksei Atsupei saa katto ämmie tavara?

        Se on tiplomatijaa semmone!
        Se on kova sana toi tiplomatija!


      • ei tuu mitän
        tipsomaatti t. kirjoitti:

        Se on tiplomatijaa semmone!
        Se on kova sana toi tiplomatija!

        Meiitsi kävis joka päivä Villisä Seirenisä niinku hiihtolenki jälken muta kun empääse hihtään ku ei oo latu-koneta.


    • asiakas asseri

      Erotiikka ravintolaa ilman kunnon lihakauppaa ei varmaan kukaan toivo mutta se Keikamestan pieni lihakauppa ei kyllä ‎täytä hyvän lihakaupan kriteerejä.

      Keikamestan lihakaupassa laatu ja tuoreus on ollut vaihtelevaa samoin myyjien siisteydessä olisi vähän ‎toivottavaa. Viimeksi kun ostin sieltä pilllua se alkoi maistua vanhalta jo kahden päivän kuluttua, kun ‎taas tuore teinipilllu säilyy hyvinkin viikon. Niin ja ne valikoimat, nehän ovat aivan surkeat.

      Käykääpä katsastamassa joku oikea lihakauppa, kyllä niissä on hygieniataso ja valikoimat ihan eri ‎planeetalta.
      Turun ravintoloissa se pienimmänkin lihakauppiaan valikoima on paljon runsaampi. Sama ero laadussa ja ‎valikoimissa jos verrataan vaikkapa Aurajoen varreb ravintolalaivojen tarjoamaan pillluvalikoimaan.Lisäksi nämä ovat huomattavasti edullisempia.

      Toivottavasti erotiikkaravintola kuitenkin Saloon saadaan ja sinne osaavia kauppiaita jotka ymmärtävät että ‎oikean hyvän laadun merkityksen, Se kun on muutakin erikoismyymälä korotetuin hinnoin. Laatu syntyy ‎hyvästä hygienista, tilojen siisteydestä, ammattitaitoisesta palvelusta, tuoreudesta ja korkealaatuisista ‎muijista.‎

      • hykieenikko hyks

        Se on tärkee pointti et muijat huolehtii hykieniastaan.


      • tärkee&järkee
        hykieenikko hyks kirjoitti:

        Se on tärkee pointti et muijat huolehtii hykieniastaan.

        Toi alapesu on tärkee homma.


      • nainen maalta
        tärkee&järkee kirjoitti:

        Toi alapesu on tärkee homma.

        Muisttakaame pestä pilu Mänty-Soopalla.


    • aviovaimo a.

      Olin eilen illalla mieheni kanssa syömässä Villissä Seireenissä.Ravintola oli täynnä ja olimme itsekin ‎odottaneet tovin että saimme vapaan pöydän.
      Alkupalat syötyämme ja odotellessamme pääruokia tuli yhtäkkiä mitään kysymättä tuntematon ‎nainen pöytäämme istumaan ja alkoi availemaan mieheni sepalusta. Ilmoitin hänelle suoraan, ‎että hän voisi poistua pöydästämme ja odottaa jotain yksinäistä miestä. Siitäkös nainen suuttui ‎ja sanoi, että hän on töissä Villissä Seireenissä ja hänen toimenkuvaansa kuuluu imeä kaikkien ‎miesten siitintä. Onneksi tilanne ratkesi kun tarjoilija opasti naisen erään yksinäisen miehen luo. ‎Myöhemmin illalla näin heidän menevän vessaan panolle. Onko sopivaa avata toisen naisen ‎aviomiehen sepalusta?‎

      • porttari tulee

        Olette todella öykkärimäisiä asiakkaita! Ihan varmasti saatte porttikiellon Villiin Seireeniin.
        Se on teille ihan oikein!


      • niin se menee

        Sepalus PITÄÄ avata ja sitten ottaa sieltä muna esiin. Sen jälkeen ohjelmassa seuraa siittimen imemistä.


      • ales rivolokia
        niin se menee kirjoitti:

        Sepalus PITÄÄ avata ja sitten ottaa sieltä muna esiin. Sen jälkeen ohjelmassa seuraa siittimen imemistä.

        Tomonen homma o rivolokiaa.


    • huolestunut hupu

      Masentuneita huorria on meidän kaupungissamme tällä hetkellä todella paljon. Meillä ei ole ollenkaan resursseja siihen, että he saisivat antaa miehille kokonaisvaltaista ja tehokasta hoitoa. Tämä on pelottava ajatus, sillä huorrissa on meidän miestemme tyydytyksen tulevaisuus. Mitkä ovat sinun mielestäsi syyt huorrien masennukseen?

      • tiedostava tim

        Kai se on perimmäisenä syynä se, että ei riitä asiakkaita siellä Villissä Seireenissä, koska eukot jakaa toosaansa ilmaiseks Ollikkalassa. Eikä jätkien tartte mennä sinne ravinteliin edes viinan perässä kun Ollikkalassa jätkät tekee kiljua, juovat itte ja myyvät toisille, esim. tupurilaisille.
        Näin se on nähtävä.


    • vaihtoehtoisuutta

      Talvi lähestyy uhkaavasti ja miehet alkavat miettimään jo vaimon vaihtoa. Milloin sinä yleensä vaihdat ‎vaimoa? Täällä Ollikkalan suunnassa on todella monella miehellä on jo uusi vaimo, vaikka uskon että ‎joulu tulee vasta kuukauden päästä. Silloin menen Villiin Seireeniin ryyppäämään ja kenties myös ‎ostan palveluita venakoilta ja thaikkumuijilta.‎

    • Silli Veireeni

      Kannattaako lähteä testaamaan paikka?

      • Whisky-Taavetti

        Tottakai kannattaa lähteä testaamaan venakkojen ja thaimuijien tavaraa!
        Itsekin lähden sinne tänään.
        Samoin Pena, Kukkis, Miettinen, Kake ja Untamo.
        Kaikki me mennään sinne tänään.
        Tule sinäkin!


    • sinne mennään.

      Koskas tänän on perjantaki, niin me mennään kaikki Villiin Seireeniin kattoon kun ripparimuijat rippaa.

      • hyvii ripparei

        Mä kävin ennen aina HÄH paarissa muta nykyän käyn VAIN Villisä Seirenisä.
        Joka päivä käyn sielä kattomassa rippareita.
        Siel on nii hyvii ripparei.


    • hudrtghofkb

      Ei Salossa edes ole tuon nimistä raflaa olemassakaan.

      • ravintelin ville

        Totta kai se on olemassa, pöllö! Etkö osaa lukea? Viestiketjun aloituksessa sanotaan, että se avataan 22.10., siis lokakuussa ja nyt ollaan joulukuussa.
        Olet sä kans yks hellvetin pösilö!


    • Kallukka kakle

      Oliks nää herkupeput siellä sesisualiseilla mesuila ja?

      • täh ?

        Siis onks siellä NAISasiakkaillekin vastaavat palvelut ?


      • luontaisetua
        täh ? kirjoitti:

        Siis onks siellä NAISasiakkaillekin vastaavat palvelut ?

        Naisille työnnetän luontaisetuna dildo vitttuuseen.


    • Aarnolds

      Nimeni on Aarnolds ja asun Ollikkalassa. Valmistan kiljua ja juon sitä joka päivä. Täten olen aina kännissä.
      Kännissä ollen mieleni tekee aina pilllua. Sen johdosta käyn Joka Päivä Villissä Seireenissä.
      Se on tosi hyvä paikka.
      Siis Se Villi Seireeni.

      • silliä kullekin

        Silli Viereeni on hyvä ravinteli.


      • ent.Hilloska
        silliä kullekin kirjoitti:

        Silli Viereeni on hyvä ravinteli.

        No hei taas!
        Hilkka Pers´vaquot (os.Hillo) täällä. On toi kotiinpaluu ollu vähä hidasta...
        Ranskasa jouduin ihan vahinkosa naimisiin yms.

        Ny oon jo Tanskassa takaisin tulonpäällä!
        Mukaan tarttuu varmaan muutama hyvä ohje silliruuista, joita sitten tulen tarjoamaan teille, rakkaat tulevat asiakkaani!

        Muutenkin kaikkea uutta ja ihmeellistä ole (kai) nähnyt ja kokenut, kun vaan pysyisi muistissa.
        Lievä alzheimer taitaa olla ainakin tullut!

        Kevätterveisin Hilu

        ..jatkan vielä hetken täällä Nytorvilla guljailua (kunnes olen tienannut matkarahat kotikulmille)


      • panoa kaipaavat
        ent.Hilloska kirjoitti:

        No hei taas!
        Hilkka Pers´vaquot (os.Hillo) täällä. On toi kotiinpaluu ollu vähä hidasta...
        Ranskasa jouduin ihan vahinkosa naimisiin yms.

        Ny oon jo Tanskassa takaisin tulonpäällä!
        Mukaan tarttuu varmaan muutama hyvä ohje silliruuista, joita sitten tulen tarjoamaan teille, rakkaat tulevat asiakkaani!

        Muutenkin kaikkea uutta ja ihmeellistä ole (kai) nähnyt ja kokenut, kun vaan pysyisi muistissa.
        Lievä alzheimer taitaa olla ainakin tullut!

        Kevätterveisin Hilu

        ..jatkan vielä hetken täällä Nytorvilla guljailua (kunnes olen tienannut matkarahat kotikulmille)

        Rakas Hilloska! Joko olet myynyt itseäsi jätkille niin paljon, että matkarahat on lompsassa?
        Tule heti takaisin kotoisaan Salon kaupunkiin, me täkäläiset herrasmiehet odotamme sinua molo housunpuntissa sojottaen.
        Ja hyvät silliruuatkin kyllä maistuis siinä aina panemisen välissä kun alkaa hiukasemaan.


    • jouluki se tule koht

      Tänänkin met poijat vaa mennää Villii Seireenii ihailee horatsui.
      Horatsut lämmitä mieltä tämmösesä pakkasesa.

    • kovat bileet

      Vaan olipa meillä juhlat lauantaina Villissä Seireenissä kun kylän "kerma" juhli jääkiekkojoukkuetta. ‎Ukkomiehet toisten naisten kimpussa ja toiste päin. Alaikäiset junnut tuhannen päissään eikä ‎järkkäreillä lupia. Kuorma-auto karkasi käsistä ja osui Kastun talon seinään.‎
      Sen takia se talon päätyseinäkin siinä Mölly-baaria vastapäätä jouduttiin purkamaan.‎

    • ravintelin asjakas

      Soon tosi hyvä ravinteli.

    • hih hilkka

      nih, kielitieteilijöille vielä huomautus, että kai muistatte sanan vaquot ääntyvän "vakoo" !!

      • mielenkiinnostusta

        Hilkka Hillopilllu pelastaa kaupunkimme konkurssilta perustamalla tänne hyvä silliravintolan.
        Sellaistakin puhutaan, että kyseisen ravintolan takahuoneessa harrastettaisiin sukupuoliyhteyttä. Kuinkahan ollee?


      • lafkamo hans
        mielenkiinnostusta kirjoitti:

        Hilkka Hillopilllu pelastaa kaupunkimme konkurssilta perustamalla tänne hyvä silliravintolan.
        Sellaistakin puhutaan, että kyseisen ravintolan takahuoneessa harrastettaisiin sukupuoliyhteyttä. Kuinkahan ollee?

        Sitä kun aina välillä panee, niin sitten ailkaa hiukaseen ja kun sitä syö suolasilliä, niin sitten tulee jano ja olut ja viina maistuu.
        Niin että Hilkka Hillopilllulla on hyvä liikeidea.
        Toivottavasti Yrityssalo maksaa Hilkalle kunnon starttirahat.


    • Muuten menisin

      Erotiikkabaaris on varmaa ikävä mennä kuselle, ku kaivaa seisokis olevan veitikan esiin ja alkaa kusemaan, ni vieres oleva mies voi luulla, et oon hänest kiihottuu. Siin voi saada syyttä turpaan.

      • virtsaten

        Soon tosi huollestuttavaa. Tämän johdosta: pankaame AINA vaan narttuja.


    • panohommat kuntoon

      Allekirjoittakaamme Kansalaisaloite, jossa vaadimme, että horatsut antaisivat joka toinen päivä ilmaiseksi kun Salossa on Iilopin toimien takia niin paljon työttömiä ja kyllä hekin tarvitsevat panoa.

      • horatsut on ok

        Se on hyvä paikka toi Trunkkens Munkkens ja toi Pessavaarikin on aika hyvä mut paras kaikista on Villi Seireeni.
        Siellä mä käyn joka päivä ja sit kans joka ilta.
        Hyviä horatsuja!


    • me tullaan

      Me kaikki Salolaiset tytöt tullaan Villi Seireeni erotiikkaravintolaan kun sinne tulee se tosi ihqu Pensseli Setä esiintyyn.

      • näyttääkö?

        Näyttää "pensseliä" vai mitä?


      • pensseli käytössä
        näyttääkö? kirjoitti:

        Näyttää "pensseliä" vai mitä?

        Käyttää "pensseliä"!!!


    • koulutamme

      Me Kouluttajat käymme joka ilta Villissä Seireenissä.

      • pum-pum

        Me tykistöaliupseerit käymme aina Villissä Seireenissä panolla.


    • yrittäkäämme

      Nyt kun Nokia on lakkautettu, perustakaamme kaikki paljon uusia erotiikkaravintoloita Saloon. Ei muuta kun kiljusaavit pihisemään Ollikkalassa, sieltä ostamme juomat ja kaikki hutsut töihin ravintoloihin.
      Täten tuemme salolaista yritystoimintaa!

    • hyvä pleissi

      Erotiikkaravintola Villi Seireeni lienee Uusi Nokia.
      Hyvä, sellaista olemme tänne Saloon kaivanneetkin.

      • pampua perssesen

        Hyvä, hyvä! Uusi Nokia!


    • onnen aika koittavi

      Hienoa! Tuskin maltamme odottaa perjantaita lokakuun 22. päivää! Kun kello lyö 21, menemme heti sisään pää edellä.
      Ties vaikka törmäisimme jo ovella jonkun ämmän tisseihin.
      Saas nähdä!
      Ihan varmasti nyt koitaa kotikaupungillemme Uusi Onnen Aika!

      • sinne vaa sisän

        Joulusin paneme Kyrrpä Perrsesen.


    • 18k

      saako mennä 18k

      • erektiolainen

        Kaiki saa mennä, kunhan vaan on k y r p ä kovana!


      • mälit perssesen
        erektiolainen kirjoitti:

        Kaiki saa mennä, kunhan vaan on k y r p ä kovana!

        persseeseen oi peipi, sinne vaa kaiki mälit.


    • asd

      Ei siel oo pakko käydä vitun homot!!!!!

      • pannaan pukin muoria

        Kyllä siellä on ihan PAKKO käydä.
        Erityisesti jouluisin.


      • tiedosta kiitollinen
        pannaan pukin muoria kirjoitti:

        Kyllä siellä on ihan PAKKO käydä.
        Erityisesti jouluisin.

        Saako joulupukin muoria panna perrseeseen?
        Saako tonttutyttöjä panna perrseeseen?


      • tietäme
        tiedosta kiitollinen kirjoitti:

        Saako joulupukin muoria panna perrseeseen?
        Saako tonttutyttöjä panna perrseeseen?

        Kunnon perrsepano selivttä kaiki onkelmat.


    • hyvä lafka

      Joulupukkikin käy panolla Villissä Seireenissä.

      • nin puhutan

        Joullupukkin Muorri osti eillen Villistä Seirrenistä Tilton ja työstää itteään persseeseen.


    • Neuvvosta Kiitolinen

      Meet AINA tarvihemme OIKKE Pilllupaikkaa.
      Nii että : Näyttääkö ne Ämmät Vitttua vai eikö ne näytä Vitttua?
      Toivoo:
      Neuvvosta Kiitolinen

    • Pannemisin.

      Ämmät näytää Vitua.
      Ämmät käytää Vitua.
      Ei muutta ku Pannemisin.

    • A:n broidis

      veljeni Aarnolds pani eillen yhtä ämmää Perssesen errotika ravintola Villi Seireeni WCssä.
      Tiekste sano etä onko sillä ny Kupa?
      Oon tosi huollestunnu.

    • nin sanotan

      sanon: pilu.

    • parras oo

      Mun miälesttä toi ViliSeireni oo Kaiseta Parras Paika kun hässitän.

    • perseestä

      OLETTE SAIRAITA SALOSSA

      • olan tervveittä

        Oleme Tervveitä Salosa.


      • hih.

        HIh.


    • milloin kihloihin?

      Olimme sukuloimassa miehen tädin luona. Täti kysyi, että jokos te olette menneet kihloihin. Minä sanoin että miehen pitää kyllä sitä varten kysyä jotakin. Mies tokaisi että eipä tässä ole ehtinyt muilta kiireiltä. Koska on oikea aika mennä kihloihin?

      • enstex sine

        Sit vois niinku mennä Kihloihi ku o enstex jätkä käynny kattomassa vitttuja Villisä Seirrenisä.


      • opinsauna
        enstex sine kirjoitti:

        Sit vois niinku mennä Kihloihi ku o enstex jätkä käynny kattomassa vitttuja Villisä Seirrenisä.

        Meinaan vaan, että sit jätkä tietää millaiseen rakoon se molo pitää työntää.


      • Anonyymi

        Menin viimme viikola Kihlohin. Ens vuona menen Naimisin. Vietäme Hääme Villisä Seirenisä.


    • sine vaa

      Vitttuuseen baby, vitttuuseen:))

    • Naapuri sanosi

      Nappurissani assuva hemmo T. Mommssen sano: k y r p ä ä p e r s sesen, peipi.
      Totta munasa. Kunnon Persse Pano selivttä Onkelman jos Toissenki.

      • soon pano puki

        Joullupuki pane:
        1) Jouulupuki Muorria Perssesen.
        2) Kaikia >Tonttu Tytöjä Perssesen.
        On siinä Meilä Toosi Kova Pano-puki!


    • sisään vaan!

      Kohta avataan! Hyvä, molo pystyssä ollaan!

    • meinan van

      Onko sielä hyvijä horatsuja?
      Siis sielä Villisä Seirenisä?

      • persselänen

        Löytä Matakan Järrjestäjääisi Sun Persseestä!‎
        Hih!‎


    • kysymppä vaa

      Mistä mää löytäsin jonku hyvä horon? Ons siä Villisä Seirenisä?

    • hei vaan!

      Hyvä Ravinteli, sellasta tarvitaan! Paljo pillluja näyteille!

    • niitä katsotan

      Hauskaa ku saataan Erotika Ravintola täne. Nähtään tisejä ja perrseitä.

    • pystyssä.

      Muna pystyssä sinne me hiippaillaan.

    • Showtimemies

      ei varmaan avata. Täällä ei riitä asiakkaat

      • hyvin menee

        Ihan kohta avataan. Kaikki miehekkäät miehet menevät sinne. Ja jos joskus saadaan Pensselisetä esiintymään, varmasti myös sutturat tulevat paikalle.


    • kannattaako mennä?

      Oletteko viime aikoina käyneet Villissä Seireenissä? Millaisia eukkoja siellä on?

      • apinahommaa

        Paras mesta on toi Trunkkens Monkkeys. Sielä on toosi paljon toosia kännisiä apinoi.


      • sit mentin

        Eihä sitä vielä oo avattu, avataa vasta 22.10. Soon ens keskiviiko.


      • pildee
        sit mentin kirjoitti:

        Eihä sitä vielä oo avattu, avataa vasta 22.10. Soon ens keskiviiko.

        onks siel nuoria horatsujaki.vanhat ei kiinnosta


    • pannoo

      Ooooooooooooooo

    • hauska.jutu

      Mun mielesstä soon toosi cool ko ämmät näyttä piluu.
      Samon persetä.

    • aan.broidis

      Veljeni Aarnolds kävi siellä panolla ISÄN PÄIVÄNÄ kunse on niinku ISÄ. (Muija ei hoitannu ehkäsyä.) Hyviä horatsuja sielä kuulema on, niin sanos mun veljeni Aarnolds.

    • yks.pimu.vaan

      Tuleeks se Pensselisetä tänne uudestaan? Olis niiku isyyden-näyttö juttu käräjillä.

      • yks.lissu

        Pensselisetä on kiva setä. Hyvä molo.


    • suvaitsevainen.nainen

      Tuleeko sinne Ravinteliin kans Beduiinikundeja näyttään munaansa?

    • maisemien.ihailua

      Voisiko Viisas Pääministerimme antaa niille pakolaisjätkille sen verran fyffeä, että pääsevät sinne ravintolaan vähintään 3 kertaa viikossa katsomaan stripparimuijien vittua?
      Valomerkin jälkeen voivat sitten harrastaa keskenään anaaliyhdyntää.

      • nin.vois.käytä

        Jos pääminist. Sipil. tulissi sine, erotikaravint.:aan, neet paakolaset vois ime sen munaa.


      • tyydytys.on.tärkeää

        Villi Seireeni on Kansainvälisen Tason omaava Anniskeluravintola. Kansainväliset vosut, esim. venäläiset ja virolaiset ovat AINA tervetulleita tyydyttämään Salon Miehisten Miesten penistä.
        Sellaista olen kuullut puhuttavan.


    • odotus_on_pitkä

      Pitääks meidän odottaa lokakuuhun asti? Pitkä aika!

    • sinne.mennään

      Perhana, sinne mennään! Akat näyttää tissejään! Upeeta!
      Missit on vaan pikineisä mut täälä ne näyttää iha oikeesti paljasta tissiä.

    • kännisii.apinoi

      Trunkkens Munkkens paarissa on paljon kännisii apinoi, myös akka-apinoi ja ne näyttä meille tissejäns.

      • vulva.mieltäin.kiehtoo

        Voisivatko akka-apinat näyttää myös Vulvaansa herrasmiehille?


    • sinnemennän

      Eikö sitä vois avata jo aikasemmin, ei jakseta otottaa Lokakuhun astikka.

    • sinne.mennään

      HEI VAAN!!! Kohta se avataan, hienoa!

      • Börje.salosta

        Oletko homo?


    • lokakuuta.ootan

      HYVÄ JUTTU! Nyt kun se ihme Setalaisten Paari lopetti, niin tilalle saataan oikeen Kunnon Porno Luola!
      Svetlaana ja Tamara ja Irina ja Olka sielä järjestää ohjelmaa Herras-Miehillen. Sinne mennään!
      Tulis vaan Lokakuu oikke noppeest!

    • ilahus

      Mie oo vanha Viipur evakko. En mie sitä viinaa kaipaa ko miu serkku ko asuu Sisä-Suomes nii hää tä tekkee pontikkaa ja lähettää sitä ain miulle. Ja ko on oike hyvää pontikkaa nii ei sitä alkkohoolii ees kaipaakkaa.
      Mut jos siel Villis Seireenis sai katella ja haistella muijie toosaa, se kyl ilahuttas vanha Viipur evako mielt.

    • Lissu.ja.tytöt

      Hei vaan, mun nimi on Lissu ja mä haluun tietää, tuleeko se Pensselisetä kans esiintyyn sinne? Sillä on kiva "pensseli" jolla se sutii.

    • toiveet-toteen

      Perhana, tulis Lokakuu oikke nopeesti. Muuta emmä osa toivoo.

    • Viilisireeni

      Joka vuosi Lokakuun lähetessä tätä ihmettä odotetaan kuin kuuta nousevaa. ...

    • asiakas.aa

      Asun Helsingissä ja ennen tulin käymään Salossa ihan vain sen takia, että siellä oli tosi hyvä Pakistanilainen erotiikkaravintola nimeltä Peshavaari-paari. Siis Helsingintien ja Rummunlyöjänkadun risteyksessä. Siellä sai juoda riisiviinaa pään täyteen ja siellä oli yks Muslimineito, jolla oli huppu päässä mutta kun se nosti hameen helmaa, niin ei ollu pikkuhousuja ollenkaan. Kyllä oli karvainen tavara!
      Mutta kun viime viikolla olisin tullut käymään Peshavaari-paarissa, niin paikalla oli joku kahvila, eivätkä myyjättäret suostuneet näyttämään mulle toosaansa.
      Toivottavasti se Villi Seireeni tulee pian!

      • sielä.viihtyme

        Meikä kävi kans sielä Pessavaari paarissa mut se oli nii tympeetä etä kun muijat rippasiva niin ne ainna jätti ihme huivvin päähäsä.
        Enä en käy sielä. Käyn vain Ipaneeman yö-kerhosa.


    • Anonyymi

      Hei. Onko Salossa ena erotika ravintola?

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe