Älytöntä puhua ruuhkasta!!

Joustava liikenne

Ruuhka Kehä-1 ??

Suomenkieessä, liikenne ruuhkasta ei ole edes määritelmää!
Ei ammattilaisillakaan. Kysykää vaikka Destialta.


Herttoniemestä Pitäjänmäelle ajaa päivällä 12-15 minuutissa.

Työmatkaliikennöinti aikaankin matkaan ei mene 20 min enempää.


Busilla 550 matka taituu lähes samassa ajassa.


Jos olis RUUHKA niin matka Hertsikasta Pitskuun kestöäsi tunnin.

6

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%&

      Ruuhka on tulevaisuutta! Mannerheimintiellä varattiin jo yksi kaista busseille. Kun tämä tehdään kaikilla muillakin kaduilla -> ruuhka. Helsinki siirtyy näin metropolien joukkoon, ainakin tältä osin. Ilotyttökortteli tosin puuttuu. Perustetaan sitä suunnittelemaan työryhmä, niin eiköhän sitten alaa hommat luonnistua.

    • driverA

      Mä vähän epäilen tätä 20minuuttia.. oletko itse kokeillut? Kyllä siihen ainakin 30min menee aamu"ruuhkassa".. ja mun mielestä se on paljon tuolle matkalle!

    • ota selvää asioista

      Yöllä ajaa varmaan tuossa ajassa tuon matkan.
      Mutta kokeillepa se arkiaamuna klo 08-09 nurkilla

      Ja ihan vaan tiedoksi;

      Kehä I on Suomen vilkasliikenteisin yleinen tie, jonka keskimääräiset liikennemäärät lähentelivät yli
      80 000 ajoneuvoa vuorokaudessa.
      Vilkasliikenteisimmällä tieosuudella Pakilan kohdalta kulkee huippuvuorokausina yli 113 000 ajoneuvoa,
      ja liikenne-ennusteiden mukaan vuonna 2030 vilkkaimmassa kohdassa liikennemäärät tulevat olemaan lähellä 150 000 ajoneuvoa vuorokaudessa.

      Kyllä siellä ruuhkaa on, voin kertoa kokemuksen syvällä rintaäänellä

    • kiitos tomppelit

      Kunnon ruuhkassa ehtii naimaan vaimoa muutaman kerran, ennen jonon liikkumista... tämmöstä ei ole stadissa. Hesassa ON RUUHKA, jos YKSI AUTO ON VALOISSA. Silti vittumaisimmat tilanteet syntyy, kun joku MULKKU ahnepäissään ajaa risteyksen TUKKOON, ja 50 autoo saa venata pääsyä ohi. Liikennekulttuuri on vaan niin paska, et se kaatuu itseensä.

      Missä se KESKUSTUNNELI kuppaa, kun se helpottas tilannetta?VIHREET pani kampoihin ja TURHAA tyhjäkäyntiä tulee rajusti ja ihan turhaan

    • pullamössöt

      niinkiuin sanottiin 60-luvulla, kun oikeinkirjoitus ei sulta onnistu? Opislele suomenkielen oikeinkirjoitus.

    • sae333

      Olen asunut kaksi vuotta Los Angelesissa(2004-2006), jossa ruuhkat ovat ihan mahdottomia, mutta kyllä suomeen palattuakin olen huomannut että kyllähän täälläkin ruuhkia on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe