AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / miten kertoa tunteet pojalle?

miten kertoa tunteet pojalle?

31 Vastausta 2 400 Lukukertaa
olen 14vuotias tyttö. miten voisi kertoa tunteet ihastukselle? olen jutellut pari kertaa facebookissa ja se toimi ihan hyvin mutta miten voisin edes vihjaista. sen tiedän etten voi puhua hänelle suoraan. kokemuksia?
Kannattaisi pyytää häntä johonkin kahden kesken, sanomatta kuitenkaan suoraan että olet ihastunut. Tämän voi heittää myös tyyliin "by the way", jolloin kiinnostus herää pojissa ehkä enemmänkin. Edes kukaan poika ei voi olla näin tyhmä ettei tajuaisi tuollaista "vihjettä!" =D
kiitos vastauksesta mutta en millään pysty sanomaan kasvotusten tunteista... miten voisin sanoa sen facebookissa niin tyhmältä kun kuullostaakin:D
Voisit toki ensin odottaa ja tutustua kunnolla ja sitten muutaman viikon päästä kysyä jotain että mitä mieltä se on susta, sehän saattas sinä aikana vaikka tykästyykin suhun jos vaikutat sen mielestä mukavalta... Itellä kävi exän kanssa näin. Mut jos haluut että se saa jo ennemmin tietää niin sano vaikka että se on kiva tai jotain... :D
Ei sun tartte heti tuntteista kertoo, pyydä vaan johonkin. Näin poika tajuaa kiinnostuksesi ilman että sanot. Toisaalta voi olla noloa jos poika ei suostukaan, mutta tämä riski on aina kun sanoo ihastukselle tykkäävänsä tai pyytää häntä jonnekkin. Onnea vaan, uskon että kaikki menee hyvin :=)
Mulla on kauheen kinkkinen tilanne ku ihastus tietää et tykkään siit , mut se ei (kai) tykkää must .. :( miten saisin lämmitettyy sitä ? :D
Sä et mitenkään voi kasvotusten sanomalla nolata itteäs pahemmin kuin sanomalla sen facebookin välityksellä miten tahansa
Sanot vaan suoraan. mikäs sen helmpomapaa ja varmasti mukava yllätys toiselle.

Näinpä

Mäki oon tyttö. Niin se oli mullaki et facessa tutustuttiin ja lifessä rakastuttiin. :) Juttelin sen kans aika pitkän keskustelun kaikesta mahollisesta ja loppuun laitoin: "Moikka! <3" Seuraavana päivänä kysy et tykkäänkö siitä. Nolotti, mut kun sain sen sanottua niin hyvin meni. Nyt mulla on maailman iiihanin poikaystävä. :) Jos haluat alottaa pienesti niin kokeile säkin tota "sydän loppuun"- tekniikkaa. ;)
Mä kyllä tekisin ton omalle ihastukselleni, mut ku se ei oo faces
:<

Puhelimessa

Itse viettänyt 3 vuotta yhden pojan perässä kaverina, johon sitten ihastuin ja lopulta rakastuin tämän tunteiden myötä. Suutelimme ja nukuimme sylikkäin, muttemme seurustelleet... En ollut edes varma, rakastiko kyseinen henkilö minua vai tyydyttikö vaan halunsa minuun, joten kun tämä soitti minulle intissä ollessaan, sanoin suoraan, että rakastan tätä ja yritin saada tämänkin kertomaan omat ajatuksensa. Kysyin suoraan, alkaako hän nyt vältellä minua, suhtautuuko hän tähän myönteisesti, muttei rakasta minua, vai rakastaako hänkin minua. Omaksi ihanaksi onnekseni sain kuulla, että hänkin rakastaa minua. Koska minulla ei ollut mahdollisuutta kertoa kasvotusten koskaan, kysyin puhelimessa, kun kumpikin pystyi puhumaan.
Voi mulla on samankaltaisia ongelmia! Olen ihastunut rinnakkaisluokkalaiseen poikaan, pystyn jutella hänelle, mesessä, fasebookissa, tekstailla, hän on soittanutkin minulle. Puhuminen onnistuu, mutta kun minun pitäisi kertoa että 'tykkään susta' meen ihan lukkoon! Ja olen syksyllä menossa yläasteelle, haluaisin sanoa ennen yläastetta. Enkä ole mitenkään ujo, mutta tässä asiassa menee kyllä pupu pöksyyn!
No. Jos Facebookissa aiot kysäistä niin kannattaa kysyä mitä se on mieltä susta :) jos poika on ihastunut sinuun ja rohkea, niin saattaa laittaa jotain aivan ihanaa :D ja tiedät että hän on ihastunut. Mutta jos poika ei ole kiinnostunut sinusta niin hän ottaa (jos on viisas) sen ihan ystävä kysymyksenä, ei oo facebookissa mikään iso juttu. Kannatan kokeilemaan.
mul on noi kaikki samat ongelmat. Yläaste ens syksynä, ja haluisin kertoa ihastukselle ennen sitä. Mutta miten? Ollaan nähty niin että kavereita mukana, mutta 2ei kertaakaan. Auttakaa joku mua!!!!!!!!!. Oon niin ihastunun et en voi ajatella muuta... <3
Mulla on sellanen ongelma etten osaa päättää kummasta tykkään enemmä, en haluu mitään säätöö kahen pojan kaa samaa aikaa, mut mua pelottaa, että jos se toinen saa kuulla etten haluu sen kaa mitään niin mitä se sit aattelee. Molemmat on tosi kivoja toinen on vaa aktiivisempi juttelee, mutta se asuu kauvempana ku se toinen, toisaalta menisin sen 20 km bussilla sinne vaikka jokapäivä sen takii, mutta kuitenkin mietityttää se toinen poika, ku yritän miettiä oikein tarkaa kumpi, niin en saa vastausta. Arpaako täs pitäs heittää ? -.-
se on jännä ku mun koulu on 20 km mun himast,samanlainen tilanne tai...
Tuttuni yks poika on ns.paremmassa porukassa kuin minä ja oon ihastunu siihen miten voisin kertoa tunteistani niin ettei se sitten naurais kaveriporukkansa kanssa? Uskon että sekin on vähän ihastunu?! Merkkejä siitä?:olitiin helsingissä luokkaretkellä ja se halus esim. Istuu linnanmäellä laitteissa mun vieressä ja muutekii ilveilee tunnilla sillee leikkimielisesti. Oisko mahiksia vaikka kysyy facebookissa?
Tykkään yhestä pojasta mutta en uskalla kertoo tunteistani sille.kyllä yhellä retki päivänä se kyy linkassa että tykkäänkö siitä?en vastannu.ois oluu noloa vasta kaikkien kuullen!voisitteko auttaa että miten kertosin tun teistani sille!!!!pliiis!!!!
Sano suoraan, että tykkäät siitä. Ite aaattelen ihastusta all the time, mutta en viittii kertoo kellekkään koska se on mun "exän" paras kaveri ja mun entisen parhaan kaverin exä. Ei oo ketää jota pyytäis että vihjailisi sille ees vähän ku ei oo paljo kavereita. :(
Mulla on kans yks ongelma, ku mun ihastus sai tietää puol vuotta sitte et tykkään siitä ja seki ehkä tykkää musta, mut en oo varma et tietääkö se et tykkään siitä vielä. Miten saisin kerrottuu sille et tykkään siitä tai ees vihjastuu siitä, mut en kehtaa/uskalla sanoo sitä suoraa...???
mul on mun yks luokkalainen poika johon taian olla jo ihan rakastunu..
mut se tykkäs must alkuvuodest mut ei se enää mua ees moikkaa
pyysin sitä just eilen fb kaveriks, ku poistin sen yks kerta ku se alko vittuileen.
just nytki sanoin sille "mooi (:" nii se sanoo vaan "mo" haluisin ees jotenki kertoo sille.. mut en oikeesti tiiä miten! joko se kuolee nauruu tai ei haluu olla mun kaa missää tekemisis !!! tää on iha hirveetä. :( !
Mulla semmone tilanne et oon rakastunut mejä luokkalaiseen poikaan, ja oon kertonu sille et tykkään siitä facessa. Se sano et voidaan olla kamui eikä kumminkaa juteltu enää yhtään sen jälkeen.. Sit aloin taas jutskaan sille faces ja alettiin tekstaileenkin. Pari kk:tta mulla oli pieni usko et se ois voinu tykätä musta mut sitte taas tapahtu niin, et ei juteltu ollenkaan. Mitäs mun pitäs tehdä et meistä tulis enemmän kamui ku oon ihan sairaan ujo enkä uskalla jutella face to face?
oon 12v..oon kutos luokalla ja ihastukseni 5 ja oon tyttö... kaikki alko kun sain kuulla että tämä poika pyytää mua diskossa tanssimaan...mutta ei kuitenkaa pyytäny...diskon jälkeen alettiin jutelleen facebookissa ja kuulin kaverilta että hän on ihastunut minuun...muutama viikko juteltiin ja juteltiin vaan mut mä en ollu kiinnostunu siitä pojasta...se pyys mua alkaanki ehkä kolme kertaa mutten alkanut....nyt mäki oon alkanu ihastuu siihen ja en pysty ajattelemaan muuta kun tätä kyseistä poikaa..mutta kuitenki mä oon aika varma siitä että se ei enää tykkää musta): mitä siis teen että saisin keskustelumme heräämään taas eloon?? ja pojan kiinnostumaan minusta
Laita facebookkiin vaikka viesti hänelle moi! :)) Mitäs sää?

Ja etenet hitaasti! ;)

Kui kauan tosta on? Onks siitä enemän kuin viikko? :) Onks siit enemmä kui puol vuotta?

Sitte voit pyytää jossain vaiheessa sitä sun kaa ulos? :)
Olen tulenpalavasti ihastunut, mutten osaa sanoa sitä Hänelle. Hän on minua pitempi ja urheilullisempi... Olemme hyvää kaveria ja sillee, vaikka olen vähän hermostunut ja sählä hänen seurassaam..Olen huomannut Hänen(Mielestäni mailman söpöin ja ihanin poika♥♥♥) katsovan minua sillai pitkään, sillee kiinnostuneesti<3<3<3 Tiedän et se poika on hieman jotenkin varovaisempi sanoissaan ja tekemisissään mun seurassa, koten jos sil on mua kohtaan suurempia tunteita, se ei uskalla kertoo... :( Välillä, kun ajattelee minkälaisia todennäköisiä sydänsurui mä saan ehkä jo pian, mä haluaisin vetäytyä koko rakkauselämästä. Kun ajattelee Häntä, peruuttaa nuo ajatukset♥
Tunnistan itseni tuona poikana, mut en tiiä ajatteleeko se tyttö musta niinku sä :P
ei mitkään vihjailut toimi. suoraan se pitää kertoa että toinenkin ymmärtää!
Kannattaa kertoo suoraan tunteista,koska haluan itekki sanoo pojalle tunteistani ja kaikki sanoo et kannattaa sanoo suoraa.
Mullakin on ihastus! <3<3 Voiko Facebookissa sanoa ihastukselle, että "tykkään susta" vaikka tykkäyksellä tarkoitetaan rakastamista? vai pitääkö sanoa että; "rakastan sua"? mielestäni menee ällönsiirapiks ;b
Oon ihastunu tulenpalavasti yhteen luokkalaiseen poikaan.. Sillä on kaksossisko ja aattelin et voisin kertoo ihastumisestani ekaksi sille ja se vois kertoo veljelleen...? Tai sitten ajattelin kun se istuu takanani, voisin myös lähettää sille lapun. Tai voisin pyytää extrarohkeaa bestostäni kertoon...? Mikä on teidän mielestä paras noista kolmesta? Pliis help me!
Laita lappu :33
Minä joskus kerroin ihastukselleni facebookissa että tykkään siitä. Se oli yllättyny että miks just siitä, mutta ei se ottanu sitä pahasti, alko vaa juttelee facessa pitempään vaikkei musta tykkääkkään :)
 /   /  / miten kertoa tunteet pojalle?

Keskusteluhaku

Laaja haku
EXIT-hanke

Onko aikuinen yrittänyt ostaa sinulta tai kaveriltasi seksipalveluita?

Katso video

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta