talking people finland

adsaasaassa

Mitä tämä firma myy?Kukaan siellä töissä oleva/ollut miten homma toimii?

49

5752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut töissä

      itse olin töissä puoli vuotta, homma pelitti oikein hienosti ja palkkakin oli erittäin hyvä (reilu 8e provisiot eli noin 12e tunnilta ja plakatkin tuli aina ajallaan! Ei ollut mitään ongelmia niinkuin muilla samantyyppisillä firmoilla on ollut... Eli jos etsit työpaikkaa kannattaa ainakin kokeilla, helppoa rahaa :)

    • ollut myöskin töissä

      itse olin myös töissä 4kk, toimi homma niinku ylhäällä mainittiinkin tosin 7e provisiot. Samaa 12e palkkaa sai tunnilta keskimäärin provisioiden kanssa. Itse työhän ei ole hääviä mutta opettavaista kylläkin. tyytyväinen :)

    • kristian7

      potkut tulee heti jos et tee paljon myyntiä. suuri vaihtuvuus kyllä.

      • santtura24

        Oikein! Niin pitääkin jos ei hoida hommiaan. Myyjän tehtävä on MYYDÄ!. Siis saada myydyksi. Jos joku pystyy, toinen ei, vika on myyjässä joka ei myy. Harmittavaa mutta totta


    • marttiehtia

      mysteeri

      • boxereitahöyliäalkka

        no ei myydä mitään siellä


    • LJR

      Westerfield-tuotteita myydään, ja aloitetaan myyntipuhe sanomalla, ettei olla myymässä mitään.

      • LJR

        Äsken tuli taas puhelu salaisesta numerosta. Kysyin myyjältä, onko hän Talking Peoplesta. Hän myönsi olevansa. Yleensä yrityksen nimeä ei mainita, myyjä saattaa esittäytyä etunimellään. Tälläkin kertaa aloitettiin väitteellä, ettei olla myymässä mitään. Pyysin saada puhua johtajan kanssa, ja sainkin vähän aikaa. Kysyin ja kommentoin asioita jokseenkin kiihtyneellä mielellä pyrkien kuitenkin välttämään asiattomuuksien sanomista. Hän sanoi, ettei tähän pidä enempää käyttää myyntiaikaa, ja laittoi lopputervehdyksen (hyvää päivänjatkoa tms.) jälkeen puhelimen kiinni, vaikka olisin jatkanut keskustelua. Minunkaan toimintani ei mennyt oikein, sillä en pysynyt ainakaan koko puhelun aikaa rauhallisena.

        Olen saanut yhteydenottoja muistakin telemarkkinointiyrytyksistä. Muilla ei ole yleensä tapana sanoa, etteivät ole myymässä mitään. Muiden telemarkkinoijien saapuvissa puheluissa myös yleensä näkyy soittajan numero.


      • Kalakalakala

        Olin myös kyseisellä firmalla ja kaikki sujui hyvin
        .palkka ajoissa ja oikein.suosittelen lämpimästi.ainoa miinuspuoli on että palkka tulee 25 pvä seuraaavaa kuuta eli pitää odotella melkeinpä kaksi kuukautta


      • muksmukspokspoks
        Kalakalakala kirjoitti:

        Olin myös kyseisellä firmalla ja kaikki sujui hyvin
        .palkka ajoissa ja oikein.suosittelen lämpimästi.ainoa miinuspuoli on että palkka tulee 25 pvä seuraaavaa kuuta eli pitää odotella melkeinpä kaksi kuukautta

        on siinä toinenkin haitta moraali menee lopullisesti sielä töissä olemisella. Olin joskus kesän aikoihin sielä, ja se oli jotain kamalaa, asiakkaina toimii suurionsa 1930-1940 luvulla syntyneitä yksinäisiä miehiä. Ja mikä kamalinta, ainakin helsingis toimipisteellä todella rasittava esimies. Kyttää sekunttikellolla ihan kirjaimmellisesti taukoa. Jos olit 10 sec liian pitkään valittaja iskee. Kun hän erikseen kävelee tauolla soittopistettä ympäri ja kyttää ruudulla näkyvästä sekunttikellosta kauanko työntekijät on ollut tauolla. Ja pimahtaa, jos luku on liian monta kymmentä sekunttia. Ja mitä tulee asiakkaisiin, sen ikäisille kaupustelu pitäisi olla laitonta. Ilmaistuotteita, "sinulla on kaksi viikkoa aikaa kokeilla", nii ja jos et ehdi siinä 2 viikossa peruuttaa, niin saatte muuten uuden pakkaukset ja joudutte myös maksamaan niistä, koska sopimus mikä tulee sen pakkauksen mukana kerrotaan, että jos et ehdi ajoissa peruuttaa sä maksat sen seuraavan paketin, koska se on "tulossa jo sinulle". Kerran ei ollut edes 1,5 viikkoa kulunut, niin asiakas pääsi maksaa siitä seuravaasta pakkauksista, vaikka ei tainut hirveän halukas olemaan..


    • kyllästynyt

      Kuukausi lilaukseska ei vielä kuulunt mitään toimitusta.

    • tuma581

      Tilasin tukisukat-tutustumistarjous. Sukkia ei ole kuulunut mutta tilausvahvistus tuli. Tuli myös Omega 3-öljykapseleista vaikken semmoisia ole tilannut. Tilausvahvihtuksessa ei mitään päivämäärää. Ainoastaan peruutuksen eräpäivä. Peruuttaa voi puhelimitse tai heidän nettisivuiltaan. Nettisivu onneton-en sieltä löytänyt mahdollisuutta perua. Nyt kokeilen soittaa heidän antamaansa numeroon-katsotaan kuinka käy.

      • uusavuttomat

        Ihan selkeät ne sivut on. Itte perunu aina sieltä.


    • Ällöä

      Myydään siellä - ja epäilyttävin keinoin mm. iäkkäille ihmisille.

    • Raivostuttavaa

      Aivan puhdasta ihmisten huijausta. Myyvät esim. sukkia ja alushousuja joita ei voi palauttaa maksamatta itse postimaksua. Kerrotaan puhelussa vain ilmaisesta tuotteesta eikä siitä että joka kuukausi tulee paketti jossa alushousut 26€.

    • Tsjatso

      Tumpelot. Emätumpelot. Sekä myyjät että ostajat.

    • Ei_kannata

      Myyvät tuotteita mutta eivät noudata kuluttajasuojalakeja vaan huijaavat asiakkaita. Ei kannata olla missään tekemisissä tämän firman kanssa. Työntekijäksi jos lähtee mukaan niin voi päästä vielä juttelemaan poliisin kanssa petosepäilyjen takia.

      • näinäh

        Juuri tämä on riskinä puhelinmyyjäksi ryhtyvällä. Pomo käskee myydä tietyn spiikin mukaan, mutta jos firma jää kiinni kusetuksestaan se onkin myyjän vika.

        Yksittäinen myyjä (eli sinä, joka nyt harkitset tätä uraa) muka omasta päästäsi kusetit ja keksit kaiken itse ahneuksissasi, kun oli niin kiire saada kauppa, vaikka noudattaisit kirjaimelleen valmista spiikkiä.

        Aivan järkyttäviä vastaanpakoilijoita jokainen, joka perustaa tällaisen huijausfirman. Huijaavat työntekijöitään aivan yhtä pahasti kuin asiakkaitaan.

        Palkkaus on tahallaan juuri niin sekava kuin se on. Siitä ei juristikaan ota selvää. Eikä ole tietenkään tarkoituskaan. Tarkostus onkin, että se on sekava, jotta työntekijä ei tajuaisi, että hänelle tosi asiassa luvataan aivan erilaista palkkausta joka hetki. Kun hakija ei ole vielä allekirjoittanut sopimusta, palkaksi luvataan pohjapalkkaa, seuraavassa hetkessä se on muuttunut takuupalkaksi ja jossain välissä pelkiksi provisioiksi. Tämä on piilotettu niin taitavaan sanahelinään, että juristikin naurahtaa. Ja jos joku uskaltaa kyseenalaistaa palkkauksen systeemin, niin hänen älynlahjojaan epäillään, vaikka hän on luultavasti heittämällä älykkäin koko huoneessa.

        "Asiakkaalle pitää luoda tarve"

        -ai niinkö?

        Ai ihan tosissaan joku dementoitunut mummo tarvitsee tätä ylihinnoiteltua p*skaa? Vain patologinen valehtelija sanoo tuollaista skeidaa uusille työntekijöille kirkkain silmin. Kaikki rehelliset ihmiset näissä firmoisa, lähtekää kun teillä vielä on kunniantuntuntonne!

        Ainoa myynti mitä näillä firmoilla on perustuu vanhuksille ja muille höynäytettäville kohdistettuihin täsmähuijauksiin. Ihmiselle soitetaan hänen oman kotinsa rauhaan, hänen omaan henkilökohtaiseen puhelimeensa. Alemman älykkyyden omaava saattaa pitää puhelua tärkeänä tai soittajaa omaisenaan. Itse asiassa monet spiikit on rakennettu niin kierosti, että melkein kuka tahansa voi mennä vipuun. Saati sitten sellainen, jolla on vaikeuksia kuullun ymmärtämisessä.

        Kukaan ei puhelinmyyntiä todella mihinkään tarvitse. Paitsi tietenkin ne, jotka tätä huijausta johtavat ja rikastuvat muiden heikkouden kustannuksella. Samaa heikoista hyötymistä he jatkavat haukuissaan, jos joku myyjä valittaa, että hänen palkassaan on epäselvyyksiä. Kuulemma oma syy, kun on luuseri. Kuitenkin huippuhyvät myyjätkin jäävät näissä firmoissa naurettaviin ansioihin verrattuna siihen, mihin heidän kyvyillään oikeasti pääsisi. Yleensä huiput jossain vaiheessa lähtevätkin ja kyllästyvät puhelinmyyntiin, kun huomaavat, että heidän ei tarvitse myydä itseään niin halvalla.

        Kyseisestä firmasta en tiedä mitään. Puhun puhelinmyyntifirmoista yleisellä tasolla.


      • Asiakashakuinen

        Yleisellä tasolla minäkin nyt haluan puhua. Monessa eri firmassa, monia eri tuotteita myyneenä mielestäni asia on niin, että spiikki ei ole muu kuin puheenrunko. Ole saanut kaikista paikoista palkan ja ajallaan. Tärkeintä on kaupan päätös. Asiakas odottaa sitä. Ei muuten ota. Asiakas tarvitsee päätöksen, varsinkin, jos on hiemankaan empiväinen. Myyntityössä on vain se vika, että pitäisi lähteä kentälle. Puhun kokemuksesta yritysmyynnistä nyt. Siksi kannatan puhelinmyynnissä aikojen varaamista edustajille. Haastavaa työtä, mutta ei tarvitse hirmuisesti kulkea pitkin ja poikin jokapaikassa. Uuvuttavaa hommaa olla itse kaupparatsu.


    • ainaväärinlaskettu

      joo, ja sit ne jättää palkkoja myös maksamatta paljon lupauksia mut selityksiä tulee kun pitäis olla liksa tilillä

    • LJR1

      Nykyään Talking Peoplesta tulevan puhelun numeron näkymistä ei ole estetty, mutta muuten on aika saman tapaista meininkiä kuin aikaisemminkin. Viimeksi minulle kaupattiin sieltä Elite Sport -sukkia ja energiajuomajauhetta. Muistaakseni puhelussa käytettiin vain nimikettä Elite, joka saattaa olla nimenä harhaanjohtavan lähellä Nike Elite -sukkamerkkiä. Myyjä ei oma-aloitteisesti maininnut firman nimeä Talking People, mutta myönsi sen kysyttäessä.

    • tyytyväinen52

      Minusta on ainakin mukava saada ilmaispaketteja tutustumis mielessä. peruutus helpottui heti kun sain peruuttaa myös internetin kautta,asiakas palveluun pääsee jonottamatta,olen tyytyväinen. Helppoa ja sutjakasta toimintaa ja tuotteet hyvälaatuisia.

    • TurhautunutEXmelkeen2v

      Talking People on muuttunut todella paljon työpaikkana kun siellä alko YT:t. Sieltä lähti kolme todella hyvää esimiestä pois ja jäljelle jäi pikkupomo joka on täys kp. Harmi koska moni meistä on lähteny tämän hlön takia koska vie vaan täysin voimat ja motivaation. Uskon että moni vielä lähtemässä. En voi suositelle työpaikkana kenellekkään.

    • Exduunari26

      Minäkin työskentelin firmassa aikaisemmin ja yt jälkeen kun jäljelle jäi vain yksi kiho, on meininki ihan lamaantunut. Palkoista puuttuu aika ajoin kaikilta jotain ja niiden saamisesta saa taistella ja ne maksetaan vasta seuraavaan palkkaan aina jos silloinkaan. Palkka aivan surkea ja myyntiä ei meinaa tulla millään enää. Ei luottamusmiestä, kunnon terveydenhuoltoa (jos minkäänlaista) ei palkankorotuksia vaikka oisit vuosia ollut töissä. Ei mitään etuja.. En suosittele!

    • letsdowork

      Talking people on toiminut jo aika monta vuotta Suomessa ja en ymmärrä miksi ihmiset tulevat tänne puhumaan asioista joista ei ole oikean käden tietoa? Palkat on maksettu ainakin minulle(olen työntekijä) aina ajoissa, joskus jopa päivää tai kahta ennen. Nämä yt:t Helsingissä koski ainostaan Hallinnon puolta ja ei suoraan liittynyt mitenkään operatiiviseen tekemiseen. Onhan se fakta, että vuosien saatossa on asiat muuttunut ja puhelinmyynti hieman hankaloitunut mm. lain takia. Iso merkitys on ollut epärehellisillä yrityksillä tällä alalla. Tällä alalla ei juurikaan muutenkaan ole hirveästi etuja, mutta kyllä minä tullessani töihin kävin työhöntulotarkastuksessa. Pakko siis olla joku terveydenhuolto?

      Mutta arvon kollegat...se on fakta, että kaikki tällä alalla ei pärjää. Silloin pitää katsoa peiliin ja miettiä omaa asennetta työntekoon. Joillekkin sopii kaupan kassa paremmin tai vaatemyyjä. Ne jotka haluavat tienata enemmän tekee aktiivista myyntityötä.

      Itse olen tyytyväinen, mutta uudistuksia kaivataan koko alalle.

      • promomies

        Hieno kirjoitus. Harmi vain että itse "esimiehen" suusta. Joka tapauksessa kaikki tietää sen että palkat ovat pienet vaikka kuinka myisi noita "ilmaispaketteja" jotka ovat lähtökohtaisesti todella huonolaatuisia (ainakin ne mitä me saatiin töissä palkinnoksi hyvistä myynneistä)? samoja tuotteita myydään halpamarkettien hyllyillä ja vielä edullisemmin. Luontaistuotteista ei ole tietoa saatavilla ja vaikka kuinka ruinasimme tietoa niin niistä tuli sitä todella niukasti. Epäillyttävää? Miksi meistä "vakkareista" ei kukaan päässyt sitten työhöntulotarkastukseen myynnistä? Huijausta sanon minä ja tähän varmasti muutkin voivat yhtyä oli sitten oikean- tai vasemman käden tietoa.

        #kysynpähänvaan?


    • UhriofVesaautomyyjä

      Nimenomaan, esimiehen suusta. Taitaa esimiehellä olla kohta p#askat housuissa, CV:ssä hieno lommo ja Herra Konkurssi koputtamassa firman ovea.
      Itse olin myymässä suomen nr1 kusetus firmassa ratkaisupuolella missä kusetus oli arkipäivää. Esimies ei kertonut milloin perustunti palkkiomallista siirrytään 100% provikka malliin. Itse menetin mukavasti euroja, ystäväni satoja ja satoja lisää. Esimies väitti, että kaikki sovittu esimiesten kesken kaikkine palaveripäiväkirjoineen! Olisi ollut reilua kertoa firman duunariosastolle. Jeps 3 tosi pätevää esimiestä lähti firmasta pois ja sen jälkeen alkoi vasta syöksykierre. Firman nykyinen pikku pomo " ex autokauppias" potkut saanut sellainen, on valitettavasti väärässä paikassa. Nyt siellä soittelee 2 myyjää! vaikka tilaa on 20:nelle. Esimies ei soittele, vaan istuu pöydän äärellä peukaloita pyöritellen, täyttäen ja etsien uutta työpaikkaa mol.fi sivuilla. Esimiehen pitäisi näyttää henkilökunnalle esimerkkiä, soittamalla itse, puskemalla enemmän energiaa ja motivaatiota firman tulevaisuutta ajatellen. Mr. Lindstr0m, POTKUT entiselle autokauppiaalle. Talking People Finland=Modernin ajan Titanic.

    • EliteOmegaSport

      Firma myy kulutustuotteita ajatuksella, että ensimmäinen erä 2 viikon aikana on "maksuton" mutta jos jättää ilmoittamatta, niin silloin alkaa lasku tippumaan postiluukusta. Olin itse 8kk myymässä kulutustuotteita huonolla palkalla, vain siksi että suurta vastuuta luvattiin tulevaisuudessa, jonka yhteydessä firmalla oli käytössä erittäin antiälyllinen palkkiomalli. Kyseisellä " autokauppias" esimiehellä on tapana aina huomauttaa jos vaikka piti 2min liian pitkiä taukoja, mikä on ihan naurettavaa kyttäämistä, syö kaiken luovuuden. Sain jopa omin silmin todeta, että työntekijöitä passitettiin kotiin kesken työpäivää, syy koska myynti ei vetänyt tarpeeksi tekijöiden kesken, vaikka kotiin passitetuilla oli ruhtinaallinen vähimmäistunti määrä sopparissa kirjoitettuna. Kyselin pikkasen ratkaisun syytä esimieheltä: Valitettavasti Talking People Finland ei ole hyväntekeväisyys organisaation. Tarkemmin sanottuna rikotaan työsopimuksia firman hyvinvoinnin takia jne. Toivon, että kyseinen pikku essee herättää keskustelua mitä asialle voidaan tehdä nyt ja myös tulevaisuudessa. Jos esimiehellä on sen verran gutsia tulla esiin ja tule ja kerro oma mielipiteesi asiaan liittyen. Terv, EliteOmegaSport

    • Exduunari26kaveri

      Olen aivan samaa mieltä. Yhtiön kohtalo ei ole valoisa. Valitettavasti. Elämäni paras esimies lähti kahden muun esimiehen yhteydessä. Ai caramba.

    • Sukkanainen

      Tuttu juttu. Valitettavasti Xd

    • ZeppelinX_X

      ÄÄÄÄk. Kauppoja 12 yhtenä päivänä ja provikka 2#euroa? Loistavaa= Ei

    • promomies

      Olen täysin samaa mieltä. Kuulostaa siltä, että ilmaispaketti myyntityyli ei ole kannattavaa, ei pelkästään meikäläisen näkökulmasta, vaan myös monen muun ex myyjien keskuudessa. Esimies, missä piileskelet. Nyt on oikea hetki todistaa, että kaikki täällä ovat väärässä. Respect.

      • Täällävielämuttaksuan

        Mutta kysymys miksi maajohtajaa ei olla vaihdettu? Claus Lindström ei valitettavasti ole oikea henkilö johtamaan ihmisiä. Hänen hämärät ratkaisut eivät varmasti kestä päivänvaloa ja tämä valitettavasti heijastuu kaikkeen mitä täällä taphtuu.


    • Myyntieivedä

      Juu. Ei kyllä maajohtajan ratkaisut päivänvaloa kestä. Googlaa Claus Lindström niin huomaatte että kyseinen henkilö on monessa yrityksessä mukana ja huonosti menee niissä myös. Liikevaihto laskee, omavaraisuus myös. Pelkkä miehen CV puhuu puolestaan. Kohtelias mies, mutta jos homma ei toimi, niin silloin pitää ratkaisuja tehdä.

    • MagikMikeXXL

      Tuttua hommaa! Luvattiin loistavat palkat provikat ja palkka aina ajallaan maksettuna jne......hö hö hö Kuulemma kolmen AAA yhtiö. Tekojen perusteella yhden Ö yhtiö. Ei millään pahalla, mutta niin makaa kuin petaa. Onko muilla ex duunareilla omia mielipiteitä jaettavana. Pliis...cmon chikas and fellas?

      • aaa2013

        AAA luokitus on siis vuodelta 2013. Sillä ratsastetaan. Uutta ei ole myönnetty sen jälkeen.


    • Zephira

      Mikään yllämainituista kommenteista ei yllätä. Iltalehdestä löytyy mielenkiintoinen artikkeli Talking People Finland ja Gothian yhteistyöstä. Taisi mennä käräjille. Firma hävisi.

    • Hyvinpyyhkii
    • GothiaXxXZeropoints

      Oho! Entisenä firman puhelinmyyjänä tiesin Iltasanomien artikkelista, mutta se, että toimari on noin monessa jutussa mukava, oli rehellisesti sanottuna melkoinen yllätys.
      Tiesittekö, että 96% työnantajista on sitä mieltä, että lounasetu lisää työntekijöiden hyvinvointia! Oliko Talking P#OPLE Finland 4% joukossa, joka ei ollut samaa mieltä?

    • Pekka.T.A.Mikkonen

      Otan ilman muuta AINA ilmaispaketteja vastaan kun sieltä Helsingistä soitetaan:)
      Vuodesta 2012 alkaen on minulle soiteltu, uskokaa pois, mutta laskujeni mukaan 13 kertaa!!! Milloin mitäkin sukkia, höyliä, omega3 tai pesujauheita, niin AINA PERUUTAN heti kun paketti tippuu postiluukusta. Ilman muuta suosittelen samanlaista toimintatyyliä, koska firmalla on aina koira haudattuna. Jos oikeasti haluaa laatutavaraa kohtuuhinnalla, niin oikeasti oikea osasto on Tokmanni tai K/S supermarketit. Otan nopeasti pientä kommenttia esiin noista esimies asioista mitä täällä on kirjoiteltu: REKRYTOI HITAASTI, POTKUT NOPEASTI. Terv, B2B, B2C ammattilainen " Senior Customer Manager " viimeiset 22-vuotta. Hyvää joulun odotusta.

    • VapaudenpatsasFinland

      Kävin kyseisessä yrityksessä työhaastattelussa ja kyllä siellä oli ihmettelemistä kun 15 työpistettä vapaana, vain 2 työskentelemässä. Kyllä se esimies siellä kehui maasta taivaisiin, että täällä tienaa helposti 2 tonnia kuukaudessa jne. Kyllä nyt sokea aasi sen myös huomaa, että firma ei ole terveellä pohjalla.

    • Metsuripullo

      Käsittämätöntä että yritys on pystyssä kaikista ongelmista huolimatta. Onko Suomessa tosiaan sen verran huijattavia ihmisiä että firma elää tyhmien kustannuksella? Herätkää immeiset !

    • Oikeassa

      Salossa tämän firman tämän hetken ykköstoimisto sijaitsee. Ja itse olin siellä lähes neljä vuotta ja kertaakaan ei palkkaa maksettu myöhässä vaan joitakin kertoja jopa etukäteen ja ihmettelen tuota, että ei pystynyt tai tiennyt peruuttamisesta, kun puhelussa vähintään kolme kertaa se mainitaan ja varmistetaan, että asiakas sen myös tajuaa ja kaikki sukulaiset ja tuttavani ketkä joitain ilmaispaketteja sieltä otti kehuivat, että peruutus hoitui helposti alle minuutissa. Itse koen ,että minulla on korkea moraali ja en kertaakaan noiden vuosien aikana valehdellut kenellekään asiakkaalle saadakseni kaupan. Asioista kannattaa puhua vain jos niistä on oikeaa tietoa!

    • SaloNOkia

      Varsinkin, kun itse firman esimies puhuu!! hahaah

    • puhelinmyyjä10v

      Monesta katkerasta viestistä paistaa läpi että on tainnut tulla YT neuvottelujen kautta monoa mielipuolelle joka täällä kuittailee ja mollaa yritystä. Itse olin töissä Helsingin toimistolle ja ei ollut minkäänlaisia ongelmia palkan tai myynnin suhteen. Hyvä että itseensä täynnä olevat pikkupomat sai lähdöt, ei ollut ainakaan mun silmissäni minkäänlaista osaamista niillä kahdella miehellä, pitkät lounaat oli kyllä hallussa. Olisin jatkanut pidempäänkin mutta sairaus tuli vastaan joten jouduin jäämään pois. Ei mitään pahaa sanottavaa kyllä tästä yrityksestä, päinvastoin.

    • NylonBikinis

      Yritys pelleilee kulutajasuojalaki osion kanssa eli 2 viikon palautusoikeudesta. Ihmiset menevät halpaan ja firma saa rahaa. Tosin ei kauan, koska firma huhujen mukaan menossa konkurssiin. Salon toimisto pulassa ja Helsingin toimisto on puolijalka haudassa eli taloudellisesti saattohoidossa. Menkää katsomaan firman toimistoa Vallillaan. Ei ole hääppöistä.
      Kysymys. Katsokaa verohallinon palvelusta ja selvittäkää kuink paljon yhtiön ykköspomo Suomessa tienaa! HIrveä summa!

    • BambuElite

      Nyt tuli tieto, että TPF helsingin toimisto suljetaan.

    • Tietääkökukaan

      Onko lopettanut jo toimintansa?

    • 9870oli

      Salon toimistoo jatkaa. aspa jää helsinkiin...muuten helsingin toimisto menee kiinni 30.6.2017. Johto vaihtuu.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1858
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe