konkurssi

57

Kyllä tällä menolla ei hyvä seuraa mitä me 50-60 ikäiset tarvitsemme muuta kuin ruokaa ei me mitään rääsää tarvita meillä on jo kaikkea nuorille pitäis saada työtä jotta ne pystys alottamaan elämän ja kuluttamaan mutta tällä menolla ei hyvä seuraa saahan sitä luvata 100000 tuhatta työpaikkaa joka ei toteudu höpö.

2

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velka on ihanaa

      Ja päätin, et en enään ikinä tee TYÖTÄ ja maksa kovaa veroa pikku tuloista. Nyt on vapaata 24h ja pikku eläke riittää pakolliseen. Suosittelen samaa ratkaisua monelle, sillä tän surkeen maan eteen ei kannata enään panostaa. Päättäjät sählää ja parantaa vain kavereiden asemaa.

      NUORET siis ne jotka on silleen kondiksessa, et voi tehdä töitä pitää saada niitä töitä. Turhia ihmisiä väännetään väkisin duuniin isolla rahalla "koulutuksen" nimissä. Aivan väärä tapa sellanen. Mut paha on LAKI, kun se sallii alle 2 e mamut töihin. Kukaan oikea duunari ei suostu sellaseen diiliin, joten rikollisilla on ikuiset markkinat. Alihankinta ketjut, joissa on useita portaita PITÄÄ KIELTÄÄ kokonaan. Päättäjät ei tee mitään, kun niiden oma etu huononis.

      Tulevat vaalit näyttää miten THE kansa palkitsee nykyiset valtikan heiluttajat. Jos tahti ei muutu, niin perikato tulee varmuudella ja suomen pikku "vippaukset" menee perintään. Halpa laina muuttuu yhdes yössä kalliiksi. Jolloin suomi menee myyntiin ja rakas naapuri ojentaa auttavankäden ja lunastaa koko maan halutessaan. Siinä sitten voi itkee kerjalaa takas.

      • Alibabamama5555

        Olen samaa mieltä.Olen päättänyt etten ikinä enää mene töihin.
        Jos kiinnostaa syyni,( lue ketju alempana; otsikolla "kulissien takana päiväkodeissa."
        mitkä ketjun aloittajan mielipiteiden
        sekä toiseksi kirjoittajan mukaan ovat lisänä omaan
        päätökseeni.Kyllä tämän maan hallitus on ihan Putinin ja Hitlerin asenteilla
        varustettuja! Tarja Halonen itse kävi juuri Putinin kanssa tekemässä taas sopimuksia
        ja näyttämässä kuinka hän "osaa".

        Kuuseen koko akka ja tiskariksi koulujen keittiöihin, siinäpähän näkisi mitä on työteko
        oliskohan akalta unohtunut mistä on lähtöisin, pr....kl

        Ei se ole maahanmuuttajien vika miten tämän maan politiikka menee.
        Itse en ole koskaan kutsunut ketään maahanmuuttajaa rumilla nimillä
        hekin ovat ihmisiä toisten ihmisten joukossa!

        Eu on mitä on ja jos kansa ei äänestänyt sitä vastaan ajoissa, niin siinä nyt ollaan ja pysytään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4425
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      240
      2184
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1610
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      270
      1227
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1107
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1074
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1055
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      969
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      953
    Aihe