Pitäisikö yrittää iskeä kuntosalilla?

mitäs tässä tekisi

Olen tässä jo jonkin aikaa kuntosalilla katsellut erästä nuorehkoa miestä, joka on aivan hemmetin hyvännäköinen. Veikkaisin iäksi ehkä 23, itse olen pari vuotta nuorempi. Olen yrittänyt ja yrittänyt keksiä sopivaa puhelun aloitusta, mutta kaikki päättyy siihen, että pidän jonkin tyhjänpäiväisen small talkin vetämistä salilla, jossa useimmat ehkä haluavat keskittyä siihen, mitä tekevät, jotenkin tunkeilevana.

Mitä mieltä te miehet olette kuntosalista paikkana saada naistuttavuuksia? Mitä ajattelisitte, jos joku tulisi vain suoraan kysymään teiltä, että "moi, mitäs ajattelit tehdä lauantaina"? Vaikken osaakaan olla omaa ulkonäköäni kohtaan kovin objektiivinen, sanoisin kuitenkin, että suurin osa miehistä varmaan rankkaisi minut jonnekin ylempään keskikastiin, eli mistään hirviöstä tai edes hiirulaisesta ei kuitenkaan ole kohdallani kyse...

78

11329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Välimallinjätkä

      Jostain syystä naisen evoluutio ei ole edennyt vielä niin pitkälle, että nainen osaisi tehdä juuri tuon, jota sinä nyt ehdotat! En tiedä kuntosalista, mutta ainakin kaupassa, kadulla, baarissa, koulussa... missä tahansa tuo toimisi etenkin jos olet kivan näköinen.

      Täällä minun kaupungissani naisia on yli puolet... Jotain tarttis tehdä. Voi miten monta naista saisikaan seuraa ihan vaan sillä, että avaisi suunsa. Katsokaas me miehet olemme jo kyllästyneet pakkeihin ja rukkasiin. Ei kiinnosta lähestyä hyvännäköisiä naisia paitsi humalassa kun kaikki on hälläväliä. Otamme sen naapurin liisan näköisen tytön mieluummin. Se ei anna pakkeja. Se lähtee kahville helposti, kun vaan kysyy siltä.


      Mä olen varattu, mutta lähtisin heti kahville, jos joku tulis kysymään "moi, mitäs aattelit tehdä lauantaina"

      • siksuaeikukaahuolikk

        Anteeksi nyt kovasti mutta älä puhu evoluuiosta mitään kun et siitä tiedä. Evoluutio koskee KOKO LAJIN kehittymstä, eikä jompaa kumpaa sukupuolta!


      • ♀♂♀♂
        siksuaeikukaahuolikk kirjoitti:

        Anteeksi nyt kovasti mutta älä puhu evoluuiosta mitään kun et siitä tiedä. Evoluutio koskee KOKO LAJIN kehittymstä, eikä jompaa kumpaa sukupuolta!

        Suuntavaisto, 3D-ajattelu jne on miehille kehittynyt paremmiksi, koska siitä on ollut etua metsästyksessä. Naisilla on aivojen "moniajo" on kehittyneempi kun kotipesällä on pitänyt hoitaa lapsikatrasta ja kokata siinä sivussa. Mikä termi kuvaa tätä kehitystä?


      • <Rudeboy>
        ♀♂♀♂ kirjoitti:

        Suuntavaisto, 3D-ajattelu jne on miehille kehittynyt paremmiksi, koska siitä on ollut etua metsästyksessä. Naisilla on aivojen "moniajo" on kehittyneempi kun kotipesällä on pitänyt hoitaa lapsikatrasta ja kokata siinä sivussa. Mikä termi kuvaa tätä kehitystä?

        Toi on täyttä paskapuhetta. "Naisilla on aivojen "moniajo" kehittyneempi kun kotipesällä on pitänyt toisella kädellä vahtia lasta ja toisella kokata." Ei terve. :D Kyllä se myytti naisen moniin asioihin samanaikaisesti keskittyvistä aivoista tarkoittaa vain sitä, etteivät osaa keskittyä yhteen asiaan kerralla kunnolla. Mites ne miehet sitten, kun toisella kädellä täytyi pidellä keihästä, toisella karttaa ja kolmannella kompassia ja vielä tähystellä sekä mahdollista saalista että mahdollista vaaraa. ^^

        Mitä itse asiaan tulee, ootko tyttö mistä kaupungista ja miltä salilta?


      • huippu perussuomi
        <Rudeboy> kirjoitti:

        Toi on täyttä paskapuhetta. "Naisilla on aivojen "moniajo" kehittyneempi kun kotipesällä on pitänyt toisella kädellä vahtia lasta ja toisella kokata." Ei terve. :D Kyllä se myytti naisen moniin asioihin samanaikaisesti keskittyvistä aivoista tarkoittaa vain sitä, etteivät osaa keskittyä yhteen asiaan kerralla kunnolla. Mites ne miehet sitten, kun toisella kädellä täytyi pidellä keihästä, toisella karttaa ja kolmannella kompassia ja vielä tähystellä sekä mahdollista saalista että mahdollista vaaraa. ^^

        Mitä itse asiaan tulee, ootko tyttö mistä kaupungista ja miltä salilta?

        Voi että on raskasta olla komea! Kaikki, jokaikinen nainen katsoo ja haluaa omistaa.. no minkäs teet??


      • tsuhnaaja..
        huippu perussuomi kirjoitti:

        Voi että on raskasta olla komea! Kaikki, jokaikinen nainen katsoo ja haluaa omistaa.. no minkäs teet??

        kun kääntää rautaa oikein rajusti tulee kova pieru...


    • Ei kiitos yleisölle

      Mutta itse en välitä 32 vuotiaana vastakkaisesta sukupuolesta pätkääkään sillä mielellä liikkuvan salilla. Kaikkein paras on antaa toisten treenata rauhassa ja jos jotain on, niin voihan sitä lapun antaa missä on puhelinnumero ja nimi. Sanot et soita ku pääset lähteen. Mitään kuitenkaan niin tärkeetä ja kiireellistä et suustas voi päästää salilla etteikö se ois tasantarkkaan kivempi hoitaa ulkopuolella ilman yleisöä.

      • 8DDDDDDDDDDDDD

        Kevyt lihapää...Steroideja naamaan ja vesipäänä repimään rautaa!


      • 11 2

        No on sulla elämässä kiire, kun ei ehdi parii sanaa toisen ihmisen kanssa vaihtaa, hohhoijaa.


      • hyvää joulua

        Iik, maine menisi ja tyttöbakteereja tulisi.


    • .....

      Mitä mieltä te miehet olette kuntosalista paikkana saada naistuttavuuksia?

      Hyvä paikka. Siellä naiset yleensä fiksuja ja itsestään huolta pitäviä.

      Mitä ajattelisitte, jos joku tulisi vain suoraan kysymään teiltä, että "moi, mitäs ajattelit tehdä lauantaina"?

      Ilahtuisin.

      • jos...

        hän treenaa tosissaan ja nostaa reilun kokoisia painoja. Joku parin kilon käsipaino hauiskäännössä antaa vaikutelman tylsästä ja intohimottomasta naisesta, mutta sanotaan nyt 15 kiloa ja siitä ylöspäin herättää jo miestreenaajienkin huomion. Katsos, sporttinen mies haluaa yleensä sporttisen naisen.


      • hyvää joulua
        jos... kirjoitti:

        hän treenaa tosissaan ja nostaa reilun kokoisia painoja. Joku parin kilon käsipaino hauiskäännössä antaa vaikutelman tylsästä ja intohimottomasta naisesta, mutta sanotaan nyt 15 kiloa ja siitä ylöspäin herättää jo miestreenaajienkin huomion. Katsos, sporttinen mies haluaa yleensä sporttisen naisen.

        Vai yhdessäkö sitten vetäisitte hormooneita ja kasvattaisitte rintakarvoja


    • Pojanryökäle21v

      Nainen tekee aloitteen --> Mahtavaa
      Mitä se aiheuttaisi minussa --> Ilahtuisin
      Mitä jos naisen kieli menee solmuun ja hän punastuu --> Söpöä
      Mitä vastaisin hänelle --> Luultavasti sopisin hänen kanssaan treffit
      Entä jos olisinkin jo varattu --> Ilmottaisin asiasta ja kiittäisin tarjouksesta, piristyisin silti
      Voiko suhde alkaa tällaisesta --> Ehdottomasti
      Mitä tilanteen jälkeen --> Ajattelisin häntä varmaan koko ajan, en nukkuisi yöllä
      Haluaisitko, että sinulle tapahtuisi jotain tällaista --> Unelmoin sellaisesta, miesten aloitteenteko on aikansa elänyttä
      Lopuksi --> Anna mennä vaan, ja muista hymy (automaatio) ;)

      • ulappa ilangolla

        Joo, en kyllä ymmärrä yhtään tuota että naiset pelkää aloitteen tekoa. Ilahtuisin siitä ehdottomasti, vaikka sitten kieltäytyisinkin niin olisi se silti piristävää. Yhtäkään järjellistä kommenttia naiselta en ole kuullut, miksi he eivät tee aloitteita, muuta kuin että "jos mies tekee aloitteen niin silloin saan tuntea itseni Naiseksi". Joo, tosiaan, onko tuo nyt sitten se ainoa syy.


      • vapaa mies

        Nainen tekee aloitteen -> ei tee ja jos tekee niin kiertää sen niin ettei voi käsittää alotteeksi suoraan, koska tulee asenteella, jos saan pakit

        Mitä se aiheuttaisi minussa -> ei mitään ihmeellistä, näitä riittää.

        Mitäs jos naisen kieli menee solmoon ja hän punastuu -> riippuu punastujasta

        Mitä vastaisin hänelle -> saattasin suostua, jos se heti miellyttää

        Entäs jos olisin varattu -> sitte kerrotaan ja that´s it

        Voiko suhde alkaa tällaisesta -> riippuu onko tyyppi sellanen keltä ei kysytä koskaan tai kysytään useammin

        Mitä tilanteen jälkeen -> sitte mennään tutustumaan

        Haluaisitko, että sinulle tapahtuisi jotain tällaista -> no joo, jos se olisi potenttiaalinen, kyllä vastapuolen pitää tietää mihin rahkeet riittävät. Yleensä eivät tiedä. Harvoin urheilullinen, ei tupakoiva haluaa tupakoivaa tms.. samanhenkisyys tärkeää.

        Lopuksi -> Kysyt niin tiedät, ihmiset ei lopu ja vastaukset. Asenteella kuitenkin että olet todella etsimässä sitä oikeaa saa mukavempia vastauksia. Panoseuraa kärttävän kannattaa kertoa yhden illan kuvio suoraan, niin ei tartte kummankaan pettyä suotta vieden aikaa toisiltaan.

        Mies suostuu aina satunnaiseen seksiin-> ei suostu todellakaan.


    • dsgsg57

      Olisi mun mielestä ainakin mahtavaa niin salilla kuin muuallakin. Itsekin tulee kuudesti viikossa treenailtua, mutta silti aina naiset ohittaisi treenin.

      Toi esittämäsi aloitus olisi ehkä vähän liian suora. Toki ite lähtisin silti, mutta parempi olis ehkä tosiaan joko alottaa jollain small talkilla tai sitten edes selittää jotain "...oon kiinnostunut..:". Oon ainakin ite sen verran hidasälyinen näissä asioissa että voisi tulla sellainen "miten niin?!" -fiilis noin suorasta kysymyksestä.

      Toivottavasti saat rohkeutta kerättyä!

    • MR Groove

      ... yo. kirjoittajan kanssa. Kennattaa jutustella hieman. Hakeudu vaikka treenaamaan lähelle ja sarjojen välillä voi vähän avata juttua. Silloin tilanne ei tule puun takaa ja mies ehtii vähän valmistautua ehdotukseesi. Jos on keskittynyt omaan treeniin, niin karmit kaulassa tehty sisääntulo saattaa aiheuttaa ihmetystä - mikäs epätoivoinen ämmä toi nyt on.

    • kyll

      kimppuun vaan, ehdottomasti! mulla sama ongelma, en uskalla mennä tsikujen luo juttelemaan, flirttailen vaan silmilläni

      • ainakin.

        Sanoisin,kuule teini evvk. sillä nyt treenataan. Itse menen kuntosalille treenailemaan,en katselemaan misujen periä enkä kroppia.


      • lähentelijöitä..
        ainakin. kirjoitti:

        Sanoisin,kuule teini evvk. sillä nyt treenataan. Itse menen kuntosalille treenailemaan,en katselemaan misujen periä enkä kroppia.

        niin tai menis jos nainen tekis ehdotuksen..? mutta..miespuolisena en uslaltais ehdotella missään ns. yl. paikoilla..en ! esim . kaupan kassallako..jossain hiihtoladuillako. yms. niin johan meikää vietäis SUKUPUOLISESTA HÄIRINNÄSTÄ ja lujaa..! vartijan-poliisin toimesta.. että ei se vaan mee kuin elokuvissa..


    • että näin

      kunhan keski-ikäistyt ulkonäkö ei ole enää se ykköskriteeri ja tärkein asia. Näin se yleensä menee.

      • Soutulaitteessa :-p

        Voisinko siis kysyä miehenä salilla toiselta josko hän tahtoisi suihinoton? Tai vaikka edes "kahville"?


      • Kylpylämies
        Soutulaitteessa :-p kirjoitti:

        Voisinko siis kysyä miehenä salilla toiselta josko hän tahtoisi suihinoton? Tai vaikka edes "kahville"?

        Jos toinen mies onkin hetero niin ei todellakaan olisi kannattanut kysyä. On kyse kuitenkin ihan eri asiasta kuin miehen ja naisen välinen flirttailu. Miehestä riippuen voit saada hänet äärimmäisen kiusaantuneeksi tai hän voi jopa käydä kiinni rinnuksiisi. Homobaarit on sitä varten, sillä siellä voit olla huoletta, heterot ei ikimaailmassa eksy sinne.


      • martinpenis
        Kylpylämies kirjoitti:

        Jos toinen mies onkin hetero niin ei todellakaan olisi kannattanut kysyä. On kyse kuitenkin ihan eri asiasta kuin miehen ja naisen välinen flirttailu. Miehestä riippuen voit saada hänet äärimmäisen kiusaantuneeksi tai hän voi jopa käydä kiinni rinnuksiisi. Homobaarit on sitä varten, sillä siellä voit olla huoletta, heterot ei ikimaailmassa eksy sinne.

        Jos päätät iskeä niin älä iske liian lujaa tai silmiin. Se sattuu melko paljon.


    • satunnaisesti salill

      Mun mielestä on oikein positiivista, jos joku nainen tulee iloisesti kysäisemään vaikka että miten jotain laitetta käytetään, tai saako hän hetken päästä jatkaa laitteella, jota itse käytän. Siinä voi heittää jotain juttua kuten "en ole yleensä tehnyt tätä, mutta ajattelin nyt kokeilla... tai "käyn yleensä eri päivänä/aikaan, ja nyt ei ole tuttujakaan paikalla", tai mitä vaan kevyttä, mihin toinen varmaan tarttuu kiinni jos on juttu/tutustumistuulella, tai jättää puheet lyhyeksi, jos on vaan treenaamassa tosissaan. Ei se ole yhtään turhan päällekäyvää, kun vaan seuraa toisen reaktioita, että huvittaako se juttelu vai ei.

    • +0ikj9u

      Eiköhän moni bodarimies ole löytänyt itselleen salilta miehen.

    • hallupiukka

      Ehdottomasti meet jutteleen rohkeesti. Ite miehenä olisin ihan innoissani jos joku tulis yleisellä paikalla SELVINPÄIN jutteleen, ja selvästi iskemään. Baareissa ny aina on joku känninen kullihaukka hihas roikkumassa :) mut ei "kaupungilla". Parasta on vaan mennä kysymään että haluatko lähteä jonnekin viikonloppuna tai vastaavaa. Suoraa kannattaa kysyä, koska me miehet ollaan nii tyhmiä ja hitaita. Jos yrität hienovaraisesti vihjata jätkälle et pokaa mut, niin se varmaan tajuaa vasta kotona illalla et ei v...u se muija yritti iskeä mua :) Eikä haittaa vaikka menee sanat solmuun. Tuskin se jätkä ajattelee et en varmaa lähe mihkää ton kaa ku ei kerta osaa edes iskeä. Rohkeasti vaan. Harmittaa sitte jälkeenpäin, jos et nääkkään sitä jätkää enää tjsp. Onnea yritykseen :)

    • uskova75

      eihän sitä ikinä tierä missä se tosi rakkaus alku liekkinsä saapi. Juttua vaan kehiin jos ihastuksen oot saanuna. Voit ainoastaan voittaa. Tsemiä tuleviin juttutuokioihisi.

    • Mies salilla

      Usein funtsinut samaa asiaa ja vaikka ikäni olen saleilla ja muualla urheilun parissa pyörinyt niin täytyy sanoa että aika outona pitäisin naista joka tekisi aloitteen.. Kuulostaa kyllä tosi omituiselta, mutta niin se vaan taitaa valitettavasti mennä. Surullista että baareissa naiset kyttäävät ja vaanii joka nurkan takana. Oiskin ihan hienoa jos joku herkkuperse tulisi vaikka salilla juttelemaan. Noh, onhan nettikin keksitty mistä löytää seuraa jne. Tuntuu vain että menee aikaa hukkaan jos lähtee salille ja muualle aina sillä mielin että jospa nyt vaikka löytyisi joku kiva nainen. Baarit ja netti taitaa olla edelleen se vaihtoehto josta jotain voi löytyä...

    • X

      Kylla tuo sinallaan ihan hyvalta kuulostaa. Kuriositeettina voi ottaa esille taallakin palstalla olleita juttuja joissa joku on noin tehnyt ja sitten kun ei ole kiinnostanut, niin hyva kantapaikka jossa on kaynyt, on jaanyt kayttamatta sosiaalisesti ikavan tilanteen takia. http://mattiviikate.newsvine.com/

      • www.mave.foorumi.eu

        :D


    • joo....

      Sä voit kysyä apua jonkun laitteen tai painojen käytön kans.

    • Uhriksi pääsyt

      Et teille vai meille,eiks siitä sulla kuitenkin ole
      kyse?
      Selviää kerrasta lähteeko asia käyntiin
      edes aloituksesta

    • marianneK

      Tässä muutamia juttuja. Olen siis käynyt saleilla, monilla erilaisilla 22-30 vuotiaana. Eli aika kauan. Nyt on kotisali kun kyllästyin jonottamaan laitteille ja kyllästyin typerään musiikkiin. Kyllästyin siihenkin että sidottiin jollain jäsenyydellä yhdelle salille, enkä olis voinut enää vaihtaa mielen mukaan salia toiseen.

      Mutta siis, jos mies on vapaa ja sinä olet hyvännäköinen, ei sinun tarvi häntä iskeä! Hän iskee sinut.

      Jos hän ei ole iskenyt sinua, ei hän ole kiinnostunut. Voit olla hyvännäköinen yms. mutta jokaisella on oma makunsa. Kaikki ei tykkää kaikista. En minäkään tykkää david beckhamista vaikka hän on niin kuuluisa. En voi tajuta miten niin tavallisen näköinen vois olla jotenkin kiinnostava!

      Voihan olla että hän kertakaikkiaan välttää kaikkea kontaktia salilla. Ota huomioon että jos hän pitää tuosta salista ja aikoo käydä siellä vastedeskin, voi olla riski alkaa heilata jonku kans joka käy siellä ja sit kun ei jutusta tulekaan mietään, törmätä siihen samaan mimmiin siellä joka viikko!

      Kävin itse ulkona ja kahveilla salituttavien kans. Mutta koskaan ei niistä tullut sen enempää. Kivaa oli mutta kuntosali on pyhä paikka. Niinkuin kirkko.

      Noin karkeasti ottaen kuitenkin kaikki ne miehet, jotka olivat vähänkin pariutumisen tarpeessa, kyllä kokeilivat kepillä jäätä ainakin jossain yhteydessä. Loput olivat joko varattuja tai heillä oli sama pyhäkoulu-periaate salista kuin minullakin, eli muita treenaajia ei vikitellä.

      Tässä muutama näkökulma. Me ollaan kaikki yksilöitä, ehkä joskus saat tietää mikä on tuon sinun ihastuksen persoona :)

      • rvg5r

        Ei pidä paikkaansa, että jos mies on kiinnostunut, niin hän tulee taatusti iskemään.

        Ihan itsestäni vapaana miehenä tiedän, että suurinta osaa niistä naisista, joista olen ollut todella kiinnostunut, en ole yrittänyt iskeä. Osin siksi, että moni on ollut varattu ja osin siksi, että olen epäillyt että saatan vaan nolata itseni, koska ovat olleet sen verran kuumia tapauksia ja mun on ollut vaikea uskoa, että mikään onnistunut lopputulos olisi mahdollinen.

        Eikä sali kyllä ole mulle yhtään sen pyhempi paikka kuin ruokakauppa tai vaikka bussipysäkki.


    • mielipiteeni....

      Siitä vaan kysymään.

      Miestä pidetään muutenkin aina rohkeana naiset eivät yksinään ollessa tuolaista ehdottele tai kysele vaikka olisivatkin kiinostuneita. Sun pitää ottaa selvää ja mitä ulkonäköön tulee niin sehän on aina katsojan silmissä. Joku nainen saattaa pitää enemmän siitä hiirulaisesta kuin jostain ammatti bodarista.

    • ukkeliini 2

      pohjois-pohjanmaalla?

    • kiukii

      Olipas yllätys! jälleen nämä naisten samaiset kliseet tulee esille Nainen ei voi lähestyä miestä sen täytyy mennä toiste päin, olen kyllä keskitasoa paremman näköinen yms. Kai se jätkä nyt olis oikeasti tullu ajat sitte sulle jo jotain sanoon jos olet "keskikastia korkeammalla" ulkonäölläsi tai edes hyvä perslovi mihi tyrkätä!

    • <Joonas>

      Miesten aloitteiden tekeminen on todella jo aikansa elänyttä. Se on nykyään kliseinen läppä. Tässä odotellaan, milloin tytöt alkaisi tekemään aloitteita.

      Mutta yksi vinkki: omasta kokemuksesta olen huomannut, että ne naiset, jotka sitten antavat ymmärtää olevansa kiinnostuneita, ovat aivan liian lääpällään ja helppoja ja antavat käsityksen, ettei ole realismi paikallaan ja ovat vain ihastuneet omaan mielikuvaansa eivätkä siihen mieheen.

    • Voi rähmä sua

      sinä olet ja piste.
      Mitäs jos, entäs kun , olisko mahdollista, kävisköhän,........... Juuri hiirulaiset ja epävarmat kyselevät, Naiset tietää että puhe on keksitty käytettäväksi tavoitteiden saavuttamiseen.

    • Santeri777

      Kysymys:

      "moi, mitäs ajattelit tehdä lauantaina"?

      Vastaus:

      Riippuu kysyjän olemuksesta :

      - Ulkoinen olemus, timmi naisellinen kroppa aina herättää mielenkiinnon.
      - Perustyyli, täysjärkiselle vastauksena herännyt mielenkiinto, pissikselle/wanna be -tyypille välitön torjunta.
      - Sosiaalisuus, mukavalle ja avoimelle luonteelle löytyy aina aikaa.

      Eli oikein hyvä paikka hakea tuttavuuksia tuo kuntosali, niihin yleensä menevät jo valmiiksi samantyyliset ihmiset ylipäätänsäkkin (miinuksena nämä pissis/wanna be/tekstiilipellet jotka käyvät niissä "näyttäytymässä").

    • Hessu 85

      koska et uskalla, muuta kuin kysellä täältä vinkkejä. Auttasko jos alkaisit elään ihan omaa elämää ja tekeen päätöksiä sen suhteen sekä parhaassa tapauksessa myös kantamaan vastuun niistä.

    • Koomailija6

      jotain yleistä, mene vaikka lähelle treenaamaan ja ala heittää jotain juttua. Yhtäkkiä heitettynä tuo saattaa yllättää miehen. Itse lähtisin toki silti, jos en pitäisi ulkonäöltä tai persoonaltaan jotenkin aivan epäsopivana.

    • kuntomedia1
    • tämä toimii

      Taju kankaalle ja hinaat huomaamatta auton takakonttiin.

      • www.mave.foorumi.eu

        isketty on?


      • www.mave.foorumi.eu

        :D


    • xemppiä.

      siitähän on hyvä lähteä yhteiselle jatkolle. tulkaa vaan naiset keksimään tekosyitä millon mistäkin aiheesta

    • vapaa mies

      "Mitä ajattelisitte, jos joku tulisi vain suoraan kysymään teiltä, että "moi, mitäs ajattelit tehdä lauantaina"? "

      Tällainen avoimuus aina sytyttää ja sellaiseen on helppo vastata rennosti vaikka "menen (jonkun artistin) keikalle, tuutko seuraks?"

    • Paperit kiitos..

      "Veikkaisin iäksi ehkä 23, itse olen pari vuotta nuorempi." Entäpä jos hän onkin kymmenen vuotta vanhempi, vieläkö kiinnostaa?

    • 8+8

      Lähden kohta kuntosalille. Tuleppas nyt sinne iskemään minut.

      • muuten menisin

        Tänään on itsenäisyyspäivä, salitkin ovat kiinni.


      • 8+15
        muuten menisin kirjoitti:

        Tänään on itsenäisyyspäivä, salitkin ovat kiinni.

        Ei ne kaikki olleet. Kävin salilla. Kukaan nainen ei kuitenkaan tullut iskemään.


      • 4+12
        8+15 kirjoitti:

        Ei ne kaikki olleet. Kävin salilla. Kukaan nainen ei kuitenkaan tullut iskemään.

        Yllättävän monta treenaajaa oli eilen itsenäisyyspäivänä salilla. Eli kyllä, kuntosalit ovat avoinna myös pyhäpäivisin, kun käyttää kulkukorttia.
        Tosin ei tullut yksikään nainen iskemään, mitä nyt kysyi onko ylätalja vapaa..

        T: Leppävaaran Fitnessclubin kuntoilija


      • hidasälyinen
        4+12 kirjoitti:

        Yllättävän monta treenaajaa oli eilen itsenäisyyspäivänä salilla. Eli kyllä, kuntosalit ovat avoinna myös pyhäpäivisin, kun käyttää kulkukorttia.
        Tosin ei tullut yksikään nainen iskemään, mitä nyt kysyi onko ylätalja vapaa..

        T: Leppävaaran Fitnessclubin kuntoilija

        ja sä missasit tilaisuuden jäädä jutustelemaan!!!


    • Anna mennä vaan. Itseäni ei ainakaan haittaisi jos joku nainen tulisi juttelemaan salilla. Hyvä paikka sali on saada naistuttavuuksia. Ainakin on silloin kiinostunut kuntoilusta ja itsestä huolta pitämisestä joka mun mielestä on tärkeä asia. Jos joku siitä ottaisi nokkiinsa että tullaan salilla kyselemään ja juttelemaan niin omapahan on ongelmansa.

    • LAAHAAJA

      Jo tokkiisa, ilman vaiheita. Tiedät mitä haluat, ota se siis!

    • dfshdf

      Itse (nainen, 23v) menin tarkoituksella juoksemaan juoksumatolle törkeän hyvännäköisen miehen viereen. Katselin häntä peilin kautta, ja mies kyllä huomasi sen, sillä katseemme kohtasivat useampaan otteeseen. Kumpikin halusi ilmeisesti tehdä toiseen vaikutuksen, joten päädyimme "juoksukilpailuun", kumpikin lisäsi vauhtia samaan tahtiin. Minä voitin (mietin tosin edelleen, että luovuttiko mies tahallaan..), ja lopuksi mies kommentoi, että aika hyvin vedetty. Siinä sitten vaihdoimme parit sanat, ja sovimme kahvit seuraavalle illalle :)

      Valitettavasti tämäkin esimerkki on miehen tekemästä aloitteesta. Mutta pointti on se, että minusta kuntosali ei ole ollenkaan hassumpi paikka iskemiseen. Minä pidän urheilullisista miehistä, ja taas urheilulliset miehet pitävät usein urheilullisista naisista, ja kuntosalihan on oiva paikka, missä törmää kaltaisiinsa. Joten anna mennä vain! Helpoin tapa alkaa jutella on esim. kysyä josko saisit tehdä samalla laitteella välissä yhden sarjan verran kun mies pitää paussia sarjojen välissä. Silloin hän jää odottelemaan lähistöllesi, ja varmasti jatkaa keskustelua jos on kiinnostunut!

      • kunto kuutio

        Kyllähän sä petasit tuossa miehelle aika hyvän tilaisuuden aloittaa juttelu ja osoitit jonkinlaista kiinnostusta. Hyvin sä vedit!


      • LAAHAAJA
        kunto kuutio kirjoitti:

        Kyllähän sä petasit tuossa miehelle aika hyvän tilaisuuden aloittaa juttelu ja osoitit jonkinlaista kiinnostusta. Hyvin sä vedit!

        VETOSI OLI TOSIAAN AIKA RAUTAINEN. NÄIN SE TOIMII: KUN TIETÄÄ MITÄ HALUAA JA HALUAA SITÄ YHTÄ, NIIN PELISSÄ ON HELPPO EDETÄ MAALIIN SAAKKA.
        OSOITIT SIIS IHAILTAVAA PÄÄTTÄVÄISYYTTÄ JA PERIKSIANTAMATTOMUUTTA PÄÄMÄÄRÄSI SAAVUTTAMISESSA. OTTAKAAMME KAIKKI TÄSTÄ OPIKSI!


      • jadhsjfh
        kunto kuutio kirjoitti:

        Kyllähän sä petasit tuossa miehelle aika hyvän tilaisuuden aloittaa juttelu ja osoitit jonkinlaista kiinnostusta. Hyvin sä vedit!

        Pakko muuten vielä kommentoida, että näin muutamien treffien perusteella tuo kuntosalimies vaikuttaa olevan paljon muutakin kuin vain hyvännäköinen, kyllä tässä on nyt ihan kunnolla ihastuttu :) Terv. nainen 23v


      • Beri

        Aika usein tiedän penkkipunnerruksen toimivan vastaavasti.

        Pyytää toisen varmistamaan ja pistää tankoon niin vähän rautaa että tulee "heittämällä" ylös.
        Sen jälkeen kiittää ja pyytää saada tarjota kahvit korvauksena "varmistamisesta".


      • totaalitasapainoinen
        jadhsjfh kirjoitti:

        Pakko muuten vielä kommentoida, että näin muutamien treffien perusteella tuo kuntosalimies vaikuttaa olevan paljon muutakin kuin vain hyvännäköinen, kyllä tässä on nyt ihan kunnolla ihastuttu :) Terv. nainen 23v

        Pakko muuten vielä kommentoida, että näin muutamien treffien perusteella tuo kuntosalimies vaikuttaa olevan paljon muutakin kuin vain hyvännäköinen, kyllä tässä on nyt ihan kunnolla ihastuttu :) Terv. nainen 23v

        Onneksi olkoon! Hyvin ovat nyt pullasi uunissa, oikeanlainen kypsyysväri nousee pintaan ja lopullinen maalisi jo häämöttää. Kohta voitkin jo vahvistaa piiritystäsi yhä tiukemmaksi, jolloin ratkaisevan iskun tekeminen on enää muodollisuus. Näinhän se homma toimii - kaltaisiasi päättäväisiä ja terveellä tavalla halukkaita yksilöitä tämä maailma tarvitsisi runsain joukoin lisää. Esimerkkiäsi sietäisi noudattavan kaikkien vastaavien emootioiden myllerryksissä painivien kanssasisarten...!


    • SikaLimppu

      Ottaakohan miehen lähetin vastaan eroottista singaalia jossa viestinä olisi iske kiinni kuntosalin saunassa?Itse en jaksaisi alkaa ruljanssia kahvittelun kautta vaan toivoisin suoraan asiaan hyökkäystä..Onkohan tämä ihan poikkeuksellista ja miten sen saisi vastapuolelle tiedoksi

      • SULLA VAHHOO

        kyllä toki jos kerran sisko on noin päättäväinen, jotta kaikkensa tekkeepi asian etteen...kunnioitettavaa.


    • soijgsdij

      hämmentyisin, että "mitäh, nainen tulee juttelemaan", koska tälläistä ei ole tapahtunut varmaan viimeiseen 5 vuoteen. Ilman muuta tuntuisi mukavalta, vaikka vaan laitteen toiminnasta kyselisit. Kyllä se vaan niin on, että monen miehen päivä kirkastuu, jos joku nainen jotain sanoo, tai vaikka vähän flirttailee :)

    • PartolaGOGO

      Todellakin pitäisi. Hienoa, että naisetkin uskaltavat lähestyä. Itseäni on lähestytty kuntosalilla siten, että nainen tuli polkemaan viereistä kuntopyörää ja vilkuili aina välillä minua sivusilmällä. Hän luki samalla kirjaa polkiessaan, joten oli helppo avata keskustelu kommentoimalla toimintaa tehokkaaksi. :)

      Vaikkei tästä nyt varsinaisesti mitään sen kummempaa seurannut, niin hyvä mieli jäi kuitenkin pitkäksi aikaa. Väittäisin, että me miehet olemme lähes poikkeuksetta mielissämme, jos meitä uskaltaa lähestyä.

      Salilla kannattaa tietysti varoa, ettei kesken sarjan aloita keskustelua. Saattaa miesparka pelästyä ja sattuu pian tapaturmia. Sen verran harvinainen toiminta on kuitenkin kyseessä, että ei sitä osaa välttämättä odottaa.

    • alana85

      Itellä ei tulisi mieleenkään :O Siis ainakn ite olen niin punanen ,hikinen ja läähätän kuin koira niin en viittis mennä sen näkösenä iskeen ketään :D Tietty jos et sillai hirveitä hikitreenejä vedä salilla niin sitten on asia erikseen . Ja mistä voit tietää esim onko se treenaja varattu , se varmaan kannattaisi kysyä ensimmäisenä. Ja en tiijä haluaisinko ite tulla isketyksi salilla, ja mitä jos se juttu ei toimikkaan tai saa pakit tai jms niin jomman kumman pitäs vaihtaa salia. Ei ehkä paras paikka iskeä oo kuntosali

      • 12+9

        Mun mielestä monet salimuijat on TODELLA kuumia, vaikka tiedän etteivät ole edes parhaimmillaan siellä kesken treenien. Ei pelkoa siis tuosta.


    • Preoriaa

      Vitsit kun mäkin uskaltaisin lähestyä miestä kuntosalilla. Monta kuumaa tapausta on tullut salivuosien aikana nähtyä, mutta en oikein osaa mennä puhumaan niille. Jotenkin vanhoista kokemuksista tulee pelko että he kaikki ovat kumminkin varattuja.

      Nyt tekee mieli lähtee salille, jos vaikka uskaltaisi hymyillä jollekin. :) Ja pliis, miehet: jos näette jonkun kiinnostavan tapauksen, olkaa rohkeampia kuin me nössöt tytöt, jotka ei vaan uskalleta lähestyä. ;)

    • johdattelua

      Olet nainen. Jos mies on hetero ja vapaa, riittää kun menet hänen lähelleen ja katsot silmiin. Kun hän katsoo sinua, alat hymyillä. Mies tekee aloitteen ja uskoo keksineensä asian itse. Muista hidastella liikkeissäsi riiiittävästi, jotta mies ehtii saada viestin, prosessoida sen ja avata suunsa.

    • onks täää vapaa

      aivan hvetin ok. pelissi. siellä näkee tärkeimmät eli muodot ja käytöksenkin. ei muuta kuin asiaan, mutta miten aloite

    • lskdjfbsdkl

      *Nosto*

      Olisi mielenkiintoista tietää, miten tässä jutussa ketjun aloittajalle on käynyt..?

      Ja oma mielipiteeni aloittajan varsinaiseen kysymykseen: itse olisin erittäin mielissäni jos mua yritettäisiin iskeä salilla.

    • kuolarikalle

      iskeekö naiset jos mulla on tää kirottu sormus?

      • se blondi sielmä

        Tottakai. Kihlasormus on kihoittava


    • rohkeutta arvon nais

      noiiin vauhtia naiset. tulkaa kyykkytrikoissa eteeni jtta saa testospuhtia treeneihini. tullkaa suoraan kohti ja pidellään toisiamme lanteilta , treenataa yhdeesä mennään suihkuun vasta kotonasi yhdessä ja rentoudutaan hieroen ties muutakin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2784
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      517
      2624
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1835
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      31
      1739
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1713
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1659
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1252
    8. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1072
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      69
      1071
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      54
      1067
    Aihe