AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

 /   /  /  / Yamaha DT50 -"viritys"

Yamaha DT50 -"viritys"

315 Vastausta 68 333 Lukukertaa
Tiedän että DT:ssä on kierrostenrajoitin, mut sen lisäksi putkessa jotain ylimääräistä.
Jos nämä "ylimääräisyydet" ottaa pois tai vaihtaa tehoputkeen niin mitä käy?
-Saako/paljonko mopoon saa lisää tehoa ja kiihtyvyyttä, ja laillisen 50km/h ei pitäisi ylittyä?

(moponi on vm. -03)

osta..

ostat hullut viri sarjan sit vaihat välitykset niin et se menee 50km/h

juu'u

osta siihen tehopuola(C.D.I) vaihtamalla tämän alkuperäisen tilalle saat käyttöösi enemmän kilo-voltteja ja parantuneen suorituskyvyn, se maksaa n. 70e.. ja tehoputken ku hommaat niin kulukee aika vi**n kovaa :D

mulla....

..... on tehari ja se menee lähemmäs sataa...

asd

nii vittu kai se menee 100 ku sun mittari kusee
Tiedätkö mikä olisi tehokkain tehoputki yamaha dt50cc?
kundo on tehokkain
Gianlelli on paras 50cc pytyllä!
ihan totta ^

kilo-voltteja, wittu mikä idiootti

tehot sanotaan kilo watteina, ei kilo voltteina, joka on jännite

Tarkoittiko kenties..

Jospa kenties tarkoitti kilovolteilla puolan tuottamaa tehoa eikä mopon tehoa...?
voltti kun on edelleen jännitteen, ei tehon yksikkö
Päivän naurut sain tosta kommentista... Ei oo näemmä ´tehon yksiköt eikä paljon muukaan hallussa

Teinix

Rajoitahan tuota angstias!ei tommosia penikoita pitäs päästää asiallisille sivuille

mopo

nii ko ot dt 06 ja siihen ehkä laitan cdi teho putken niii kannattaako ostaa kaasaria tai sotain parenpaa esim. toho mäntää
älä missään nimessä vaihda kaasaria isompaan, se ei auta muuhun kuin bensan kulutukseen voin kertoa kokemuksella

ei pidä paikkaansa

kyllä kaasari vaikuttaa niin vit**ti mutta pitää vaa olla seokset kohdallaa eikä tietenkä liian iso max 6mm vakioo isompi...
TOMMOSIA PENIKOITA??? vittu ketkä muut ku mopopojat lukee näit sivuja!!!!

cdi

missäs kohti mopoa se cdi boxi on 06 vm ku pitäs saaha vähä lisää kierroksia???
siis yamahassa...
07 ylöspäin on vaan cdi-boksilla rajotettu kierrokset, siit vm alaspäin on eri kuristukset. HYVÄT IHMISET vittu GOOGLATKAA NII LÖYTYY 1 MINUUTISSA VASTAUKSET
Wittun idiootti 07 ylöspäin on morici ja alle 07 vm on cdi-boksi ois kannattanu GOOGLETTAA kunnolla!

cdi

osaatkos kertoo missä se cdi sijaitsee yamahassa?

cpi

kyllä. sun perseessä

CDI

kylläse ylensä siellä penkin alla on
Joo itellä on 2003 vuoden deeteessä tommonen CDI ja kuriton vakioputki ni menee sen 75km/h
ihan näin tiedoks dt.s ei oo cdi boksii vaan moric jos on samas ajotietokone ja se pitäis poraa

molopää

ainoostaan 2007 ja sitä ylöspäin on se morikki!!!
sen pystyy myös ohittamaa ledillä ääliö

sanmar

mutta lediohitus on aivan perseestä, koska se ei ohita boksia kokonaan. se aiheuttaa kaikennäköistä epämiellyttävää pätkintää ja tukkoonmenoa. EN SUOSITTELE. itse ostin toisen moricin jonka porasin. hyvin toimii.
Moricia ei ole pakko porata, voit ohittaa sen esim. ledillä
alle 2003 vuojen dt:ssä on cdi boksi mutta sen jälkee tuli moric
Sitä ei kyllä kannata porata. asentaa nappirajottimen tai lyö ledin johonki piiloon vaan sinivalkoiseen johtoon............

vastaus...

Se menee jotain 80-90kmh.ilman kierrosten rajoitinta n55-60kmh. kiertää paremmin ja kiihtyvyys on toista luokkaa.jos otat kuristimet pois ja kierrostenrajoittimen kannattaa vaihtaa isompaan pääsuuttimeen, että saat kunnon säädöt.
tehoa saattaa tulla 5-7hv. jos et"tiennyt"pakarin alkukäyrässä on holkki joka kannattaa poistaa esim:porakoneella. jos haluat kunnon tehot niin osta Metrakitin tehoputkI, viripuola ja kaikki edellä mainitut niin kyllä alkaa karstat palaa ja skootterit jäämään.

Huom. mopo oli vuosimallia -03 !!!!

Niin, että tiedoksia vain sulle mikko ja muille jotka ei tätä tiennyt että -03 ja vanhemmissa mbk x-limiteissä ei todellakaan ole alkukäyrässä mitään holkkia! mbk x-limitin malli vaihtui -04 palkkirunkoiseen joissa sitten on se holkki siellä alkukäyrässä.
Mutta mutta se cdi-boxin vaihto viricdi-boxiin(kierrosten ohitin) olisi aika kannattavaa, koska ihan vakiona mopo menee tukkoon aika nopeasti.
Ei sillä pahemmin vauhtia saa, mutta kyllä se sen n.60km/h kulkee sen jälkeen.
Jos se ei riitä niin seuraavaksi kannattaakin ostaa tehari, metrakit ja turbokit ovat hyviä tehareita joiden hintaluokka on sellaista 150€ pintaan.
niin. jospe tiedoks vaan että 03 alaspäi olevissakin on se kuri alkukäyrässä
mulla on dt vm 04 jossa on holkki alkukäyrässä ja vahvistan että 07 ylöspäin on morrikki

metrakit

kröhöm... metrakit on aivan persiistä, turbokit se olla pitää
Metra-kit on kyllä tiedoks vaan paljon parempi kuin joku vi**n turbo kitti. Turbo kitti on vaan semmosille köyhille paskoille joilla ei oo varaa metraan. Metrassa on paremmat äänet ja parenpi teho-laatusuhde kun jossakin hel**tin turbo kitissä. Jos ostaa turbo kitin kannattaa vaan saman tirn syödä päänsä ja hypätä roskikseen!!!
vitun ääliö dt menee kovempaa kurittomal putkel ku metral!! ja jos ostat tk ni menee joku 80-90 riippuu väleist.. et iha tiedoks sullekki vaa

...

Mitä vittua te kakarat tääl angstaatte ei vittu kiistelette jostai vitun tehareist ku kysytää vaa yksinkertast kysymystä et miten dt:n saa kulkee vittu miks mopon tarvii kulkeee 1700000 km/h jos haluutte jotai nopeempaa ostakaa crossi tai prätkä ni pääsette radalle ajaa tai odottakaa et täytätte 16 ni saatte kevarin vittu mopo on mopo eikä sen tarvii 500000 kulkee

säy

EI OO RAHAA
nyt tuli asiaa juuri näinmopo
Jöö että meneekin kurittomal vakioputkel ku metral -.-'''''' ihan vaan että kokemusta on ni metralla menee kovempaa "vitun ääliö"!
Otin alkukäyrästä holkin pois, väleillä 13-65 meni about 85 mut kiihty paskasti. nyt välit 11-65 ja kiihtyy hyvin, kulkee sen 75-80km/h
ja nyt on 90mm suutin
jos otatte kurin pois, vaihtakaa ihmeessä isompi suutin koska sillon se ei saa kierroksia kunnolla eikä kulje yhtä kovaa. sillon ei kannata ajaa yli 9000 kierrosten. ja kannattaa ajaa silloin ryyppy päällä.
metra-kitti on niile joille kuriton vakioputki on liian tehokas
Heittäkää ny nuo teinikitit roskiin ja ostakaa tecnigas!!!
Niin ostakaa E-nox
Gianelli on PAREMPI kun E-nox
totta tuoki ^
Ittellä on e-nox ja ledi rajottimen johdon välissä menee mittariin 85km/h ja mittari kusettaa jollakin 10 eli 75km/h menee oikeesti ja kiihtyy kyllä vitun hyvin ja välit on 10/62
Mitää turbokittejä tai metrakit. Teghinas enox ! Joooooo sori pakko vastata näihin 7vuotta vanhoihin :DD

YAMAHA DT -03

Rajoittamattomalla "boksilla" ja 11/52 väleillä mopo meni itselläni 64km/h gps. Tosin pannu oli hiukan väljä.
Mulla 11/52 välit, ducatin rajottamatttomalla boksilla, gianellin teharilla ja sha 15mm kaasarilla( jota ei saa mitenkään säätöihin, vaihdan phbn 16mm) menee 79gps. vääntää helvetin hyvin ja hyvä piikki! suosittelen siankieltä muillekkin vanhan detsin omistajille :)
mul on toi 03 vuoden dt ja siinä rajottamaton boksi ja välit 10/52 ostin just siihen gianellin teharin niin riittääkä että väihdan pääsuutinta vai tarvisko ostaa isompi kaasari vakion tilalle?

vastataan

mun dt:ssä on tehari puola ja suutin menee joku noin 90 mut mul on kyl phot eco kierrosten rajoitin mikä menee päälle kun mopon sammuttaa ja kun painat kauko säätimestä nappia niin ottaa taas hanukkaa eli voit säätää siitä missä kohtaaa se rupeaa rajottamaan mulla kun poliisit testas niin mopo meni 50
nii on mulkii mopos suutin
Mun vm -06 dt:ssä tyhjä vakioputki 11-50 välit isompaa suutinta en nyt muista mikä ja tietenkin rajoittamaton cdi niinkun tässä vuosimallissa on. Ja sama Phot-Eco rajoitin, poliisi penkitti 51 km/h ja lähin kotio ajamaan tapauksen jälkeen ~80 km/h. En uusista detseistä niin tiedä mutta en ymmärrä miksi ne saa kulkemaan vasta jollain tehareilla ja kaasareilla. Vanhemmat saa kulukeen helposti !
Mulla on -07 detsi... Saa yhtä helposti kulkeen moricilla olevan ku cdilläkin. poraa tai ohita ledillä/rajottimella moricci SUOSITTELEN OHITTAMISTA!!!!! ja sit itellä on viel 110 suutin pipecross tecginas enoxin kokoputkisto 10-65välit KIIHTYY NIIN PERKELEESTI! Ja 74 kulkeen mittariin ja 66 setä sinisten gepsiin Isommilla väleiillä testattu niin siinä 87gepsiin suoralla:3 tehoputki ei oo pakollinen saa hyvin kulkeen ilmanki..:)

yamaha dt 50 viritys

menee jotai 80km/h (+-5)jos otat ne "ylimääräiset" pois..

niin

Kyllä mun deetee menee päälle 110 siinä on arrowin tehari,75cc athena ja 21mm lortto. Kannattaa vaan ostaa se parempi puola ja turbokit menee ainakin 90 j akiihtyvyys n kohtalaista. Metrakin ei muuten sovi minarelliin mielummin gianelli a turbokit.

asiaaa....

mistä noita cdi bokseja saa esim duncanin 'rajoittamaton' joka on vakiona aprillia rx:ssä

phot eco

Minkä värinen on johto johon phot eco pitää kytkeä. Meinaan siis sitä magneetolta tulevaa johtoa. (impulssikäämi)

johdon väri

no se johdon värihän on niin witun keltanen

se ei ole

mikä rajoittaa mopos kulkua sähköisesti. Vakiona -07 dt on ''rajoittamaton'' c.d.i. kierää ~10 000, moric boksi (löytynee penkin alta) on se joka rajoittaa kiekkoja, siihen tekee pienen jujun nii kyllä kierää ajossakin tuon 10 000
vitun sönkkö DT ei ole mitään cdi. Dt:ssä on vain puola ja morik. Ja vakioputki kiertää kyllä pidemmälle kuin metra , mutta paras putki on Malossi MHR Supermoto kierto alue ei lopu samalla tavalla kuin esim. tk ku alkaa nykii jä rätisee, malossi kiertää piikin loputtua (13500rmp) jälkeenkin jopa 15000 paremmalle puolelle.
vittu Malossi On Iha perseestä ja vitut kiertää 15000!
Hommaa LeoVince v6 nii sit saattaa kiertääkki joku 14000.
yamaha dt:ssä on 06 alaspäin cdi ja 06 ylöspäin tulee moric vitu idiootit opetelkaa ennenku tuutte järkeilee ja cdi ja moric sijaitsee penkin alla kuri on alku käyrässä. menkää saatana vaikka. http://www.motot.net/wiki/Yamaha_DT50R_kuristukset ja kattoka sielt saatanan ES JONNET
mun gianelli piikki lopuu 22700 rpm :)
Tarkotit varmaan ducatin

onko huiput?

toi sun "peli" kulkee siis vain 110 km/h, kun se vois kulkee 160km/h jos ostat Jyväskylässä omalla pajalla tehdyn setin ei maksa kun 200e jos ostat suoraan multa.kiiht. on muuten witun hyvä 0-100 6,4 sec.

setti

minkäköhä laine setti sulla on, joku 800 cc über turbo ydinreaktori ja kolme turbokitin teharia päällekkäin. polttoaine on varmaa uraani ja heppoja on joku 600...just näin

lol

mulla onki riejussa 110 pytty, 26mm dellorton kaasari sarja metrakitin prorace tehari titaniumin kiertokanki ja vittu turbo ja kaasut menee 230kmh
Nii unissas!
sori metraa kyllä saa minarellin. mutta ei sitä hullukaan osta, totaalisen paska putki. paitsi vanha metra on asiaa.
Kannattaa vaihtaa se arrowi johonkin muuhun tehariin! koska tutulla oli nuo samat virit ja sama mopo niin tuli kiertokanki moottorinposkesta ulos että kannattaa vaihtaa se arrowi toiseen

kunnon virittæminen

oli vanhasti honda monkey laitoin 200cc pytyn ja ja valit 14:20 4-tahtinen turbo kittti ja viiittu taka kumi niin iso etta taka kumi otti rapakaaria vasten ku piene pomppu tuli.... ja palon muutakin oli.. oli kivaa kunnes kytat tuli kulki sen 195km/h vittu ku vituttaa ku ei menny yli 200 ja lentokoneenverot tuli :/
EN USKO MULKLA ITELLÄ NUO SAMAT JA KULKEE VAAN 35 OSTA PV

PS: Oon lesta

JeP

mulla meni 82 ku kuristukset pois otin
mittariin oletan... otetaas siit se 10 pois ni alkaa olee oikeita nopeuksii : )
itellä kulkee pv vittu satasta mulla on pves italkitti ja sewn tarra menin sillä suviseuroihi nii vitun hyvi kulki RAAATO
hei äidin pikku paskiaiset!!! itellä dt 50x 2010 ja kulki sillo joskus 75kmh ja sit kerra olin miitis nii joku vitun nörtti homo oli saanu iha uude KTM DUKE 125 ja vittu se nöyryytti mut ku se veti sil paskal mun ohi ja näytti mul viä keskisormea.vittu kun pääsin kotiin tilasi heti seuraavan päivän 22millise kaasarin ja MHR TEAM 80CC ja vahvistetun kampuran ja 15-46 välit ja tein ite semmose alakauttase putke. nyt ootan et nään sen dukeilijan ja pääsen näyttää sil et ei siin tarvita mitää kevarii jos haluu ajaa yli 130kmh.perkele keuliimuute viä 4 kaasust 85kmh vauhist ja huiput nyt sen 137kmh nii et sinä pv jonne millo mennää viivoil!!!
MUUTE TOS JOULUAATTONA OLIN KÄYMÄS DETSIL KAUPAS NII JOKU APRILIA RX 70CC OLI SII PIHAL JA VENASI ET SE OMISTAJA TULEE JA SITKU SE TULI NII SE SANO ET SIIN APIKAS ON 70CC AIRSAL vittu ET APIKKA JÄI DETSIL KU TIKKU paskaa............PS.minarelli on kyl vitusti tehokkaampi kun joku rabasa!!

kysymys

missä kohtan on pakoputessa kurit DT:ssä
Alkukäyrän ja paisarin liitos kohdassa. Eli sellainen pyöreä nipukka paisarin alussa, joka on 3 hitsipisteellä kiinnni.
SUN PENIKSESSÄ SIINÄ TERSKAN PÄÄSSÄ PS PENISGURU
uus (07 ylöspäin) detsi menee vaan kovin hikisesti vakioputkella. ei mitään järkeä pistää siihen peliin pitempiä välejä että menis 80. kannattaa jättää vakioputki koskemattomaksi ja ostaa vaan tehari. sain 85€ hintaan tecnigas enoxin ja hyvin menee sillä. jaksaa jopa vääntääkin vaihteet loppuun. niillä pitemmillä väleillä siis. ja huippuja kertyy sen 85.

nii

n tota otin kuristukset putkesta pois mulla menee sen 74 kun oon vaihtanu suuttimen ysikymppiseksi mut mul on siis 07 vuosimalli ja siin on rajotin kiinni kun painan kaasuu ja mittari ylittää kuudenkymmenen niin rajotin ottaa kiinni mutta se kiihtyy silti vielä siihen 74 ota vaan kuristukset pois putkesta niin sil lähdetään :P

Yamaha dt50r 2001

Pitäisikö yamaha dt50r:n vm.2001 putkessa olla missä kohtaa supistukset? Poikkasin putken "etupöntön" jälkeen ja ennen takapönttöä eikä mitään ihmeellistä näkynyt... ei näkynyt myöskään alkukäyrässa.

Sen takapöntön ulostulon vaihdoin isompaan. Lisäksi on se parempi cdi-boksi ja kulkee tasaisella 60km/h 5-vaihteella ja alamäkeen 65km/h. 6-vaihteella ei enää jaksa mennä ja esim. vastatuulella hyytyy 50km/h.

Onko tämä normaalia? Saisko isommalla suutimella kulkemaan kovempaa? Mikä suutin olis hyvä tohon dellorto 14.12 kaasariin? Auttaisko tehari? Mopo on kuitenkin tarkoitus pitää suhkot vakiona mutta sais se 70-80km/h kulkea ;)

....

voithan kokeilla isompaa suutinta mut ite väitän että sul on liian raskaat välit eli _ei_jaksa_vetää_
Kui teijä dt:t ei kulje ku jtn 60, vaik kurit pois... Mull o -02 ja kurit o kii viel, mut rajottamato cdi ja kulkee 85 navigaattorin mukaan.

ps. Paljonkoha mahtais kulkee jos ottaa kurit pois?

hei!

tiiätkö miten saisin menemään oman yamahan sen 60km/h ja kiihtyisi hyvin mulla on siis 07 yamaha

huoh

joo eli ota kurit pois putkesta ja poraa cdi boksiin nollan kohalle 8,5 millinen reikä niin menee 83 mittarin mukaan eli 74 oikeasti

en tahdo veroi!

en tahtoisi veroi ja haluisin sen mopon menemään jonkun 60km/h ja vääntämään ja kiihtymään :P :D

lolol

helvetti 07 mallissa on kierroksen rajoitin kiinni cdi boksissa ota kurit vittuun niin se menee 58 eikä tarvi muuta tehä

fkjsf

se menee paskaks se koko rajotin ja menee koko mopo iha kauheen ääniseks sun muuta!

assd

se rajoitin ei mee paskaks ja ei siinä tule sen isommat äänet kun normaalisti ottaa vaan paremmin kierroksia..... mut jos et uskalla kureja ottaa pois niin ei sitä saa nopeempaa kulkemaan millään ja suuttimen vaihto ei nosta nopeutta

Dt:n kurit

Minulla on dt vm. 07 ja haluaisin kulkeen sen noin 60km/h ja kysyisin se kohta putkesta joka on pistetty kolmella kuusiokolo ruuvilla kiinni niin kun sen ajaa niin onko siin jossain kohassa kurit? Ja siitä putken alusta lähtee toinen pieni putki niin se on varmaan kanssa jonkunlainen kuristus? voiko sen tukkia tai katkasta kokonaan pois?

perkel

joo tota siinä kun avaat sen putken niin sielä on semmonen kuppi ota se pois sieltä niin sit menee noin 65 km/h älä koske siihen pikku putkeen se on ilmanputsariin menevä putki jos katkaset 4en niin voit saman tien ostaa uudet putket mut joo eli ota se kuppi irti se on kolmesta kohtaa kiinni hitsilä ota rälläkällä se irti ja laita putki takasin niin pitäsi auttaa ja säilytä se kuppi

asd

okei kiitos.

yamaha dt

se pikkuputki ilmanputsariin liittyy päästöihin sillä ei ole käymiseen mitään tekemist kuritus putkesta tuorevoitelu pois seos bensat tankkiin sylinteri irti poraus ekaan ylikokoon 40.50 seur 41.00 viim 41.50 kannattaa ottaa se eka huutelukanavat on tarpeeks isot samoin pako muista pakoaukon reunojenpyöristys kampiakselin laakerit vaihtoon koska tuorevoitelu toimii huonosti pakkasella se on jo tod näk tehnyt vahinkoa 10/52 välitys väännön puolelle kampiakseleita saa valmiita jotka kestää 14000rpm/min mutta nää jo riittää osat 120eur koneen aukaisuun sen tosi mekaanikon taidot

DT kurit

Otin vähänaika sitten jammustani kurit pois ja isä huomasi sen tietysti! Voitteko kertoa saako tuota kuristusta takas ilman mitään hitsaus laitteita ku ei sellatteita omisteta? Mahtaisiko kuristus pysyä tuolla putkessa jos junttaisin sen kiinni vasaralla. Kolvi ja tinaa on mutta niistä ei varmaankaan ole apua tina sulaa vaan tuonne putkeen? :)

helposti

Niin, teet semmosen läpyskän mis on 3 reikää niille kuuskolmioruuveille sopivat, poraat siihe läpyskää niin pienen reijän että se kuristaa, sitten kiinnität vaan sen läpyskän nii kyl kuristaa

Dt50 vm2005

Nii mulla olis tollane DT vm.2005, miten saisin sen kulkemaan n.60km/h? Olen lukenut edellisiä viestejä, mutta mistä moposta löytää sen kierrosrajoittimen?
Kiitos jos viitsitte vastata, olen vielä melko amatööri näissä mopoissa :)

EI NÄIN

Miks vitus kirjottelette ja kyselette mopo asioita tältä sivulta ku menisitte www.motot.net ni tiedätte kaiken mopoista!!!

apina... !

EI NÄIN
Kirjoittanut: joku toi / 26.4.08 / klo 00:21

Miks vitus kirjottelette ja kyselette mopo asioita tältä sivulta ku menisitte www.motot.net ni tiedätte kaiken mopoista!!!

vaikkapa siks että motottista ei kaikki välttämättä tiedä ja kaikki ei ossaaa käyttää sitä ja mototti on täynnä just sinun kaltasia kusipäitä !

evot

Ei tuon vuosmallin vehkeissä ole mitään muita kuristuksia kun pakoputken alkukäyrässä.

-.-'

04-06 on vain pakoputken kuristin.. 07---> on kierrostten rajoitin

kiinni

ite ainakin otin vaa vasaran ja hakkasin sen sinne kiinni
Ostakaa parmakit 110 setti ei tarvi naukua ku muut mopopojat ajelee eelle.. Sillä kerkiääpi nätisti:)

ei vissiin tiiä.

ei naab ! mulla on 08 dt jossa kuin muissakin on moric ite oon katkassu sini valkeen johon ja laittanut 8 millin ledin ja kierrokset on kovat n.12.000. ja moricin O kohdalle ku poraa 6 millin poralla suht suoran reijän niin kierroksia antaa niin vitusti.. boksi menee "paskaks" poraamalla tarkotan sitä että boksii ei saa enää rajottaa mutta ledillä saa boksin taas rajottaa ku ottaa ledin pois ja laittaa piuhat yhteen itellä ledillä siks että poliisit ahistelee niin maan vitusti on mulla myös tehari e-nox ja 52 13 välit menee ihan kivasti

tota...

en mä ainakaan kurei sinne
missä ne kurit siaitsee ?
saatanan paska 07dt ei ole mitään vitun cdi

teeppä näin

teet kato niin et poistat kuristukset paisarin ja alkukäyrän välistä ja sitte ostat perkeleenmiosen takarattaan.. (joku lähemmäs 70piikkinen) ja sitte se moricin poraus / ohittaminen.
menee senjälkee ehk joku 60-70 ja keulii mukavasti. ittelläni vm. -04 dt ja kurin poistettu ja pienempi takaratas.. ei kiihy mitenkää luomavasti mutta kulkee about 85 (mittariin 95) sellasta :D
joo ja huutaa ihan vitusti sen jälkee =)))) onnee kone rempalle sit sen jälkee =D älä tee noin ^^

83 mittarin mukaa

jos 83 mittarin mukaa ni oikeesti 74? ei se mittari nii paljoo heitä viel noissa vauhdeissa
Se on Moric ja siihen o:n kohdalle 5mm reikä.
Kuhan ette tee 5mm reikää kaikki sujuu hyvin..

Rajoitin pois

Nouseeko nopeus yhtään jos vaihtaa sen CDI -boxin tilalle uuden puolan ja antaa kurien olla?? Kun ei sen tarvis kauheen kovaa mennä mut toi täys vakio on niin tukkonen
kuri pois vaa rohkeesti :)

www.motot.net

ÄLKÄÄ KYSELKÖ Suomi24 FOORUMILLA MITÄÄ! PORUKKA VAAN JAUHAA paskaa TÄÄLLÄ! www.motot.net menkää sinne kyseleen, saatte oikeaa tietoa

En tajuu...

En tajuu mitä tääl oikee selitetää... Ite olen porannu moric boxin läpi O:n kohalt 5mm kokosen reijän ja silti se räksyttää vitun ikävästi vastaan. Mulla 08 vuosimallia. kulkee 70 mittarin mukaan, kun laittaa 52 rattaan taakke ja ottaa kurin pois putken alusta. toiminu mulla yli 30tkm.
*Facepalm* etkai vaan tehny niiku kirjotit :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
TOTTA. suomi24 kusee niin totaalisesti ettei mitään rajaa. kaikki pelkkiä urpoja täällä eikä oikeesti tiedä mistään mitään. sitten tänne tulee yhtäkkiä herraisoherra joka sanoo että aijai mopojen virittäminen on laitonta ja vaarallista ostakaa kevarit ja maksakaa 8000€.

random

kuristukset ku otat pois ni kulkee vähän päälle 80

kyllä..

Kyllä se lähtee vm. -03 kiitämään. Otat paisarista kuristuksen/holkin pois tai vaiha tehari(suosittelen leovince v6)
KYLLÄ LÄHTEE!
mitä jos unohdat sen leovincen. siinä ei ole piikkiä ja sen änkkä on ehkä hirvein ikinä.

mitä jos

Mulla on 08 yamaha dt ja ajattelin että kuinkahan lujaa kulkis jos ottais kurin pois pakoputkesta ja vaihtais jonku 95 suuttimen. Ja jättäis rajoittimen koskemattomaks.

välitykset

mulla on yamaha dt 08 ja kulkee jotai 70km/h. Pitäis saada kulkemaan alle 65km/h. muuttuuko nopeus jos vaihtaa pelkästään taka rattaan paria piikkiä isommaksi.

Suutinta..

Itselläni rieju parhaista parhain. Technigas tehari ja 102 suutin kyllä kiihtyy ja kulkee niin ettei mittari riitä. En sitten tiedä cdi boxeista mutta laittaa rajottamattoman ja teharin ja ison suuttimen ni menee hulluna

niimpä..

ei se mee kurittomana ja suuttimella ku 50-65..

yannu

moro mä osta honda cr 80 nii miten lkannattaa virittäää??nfurerfnefwjkgiwbreg
liian iso suutin jos morikkiin ei koske 90 pitäs riittää

Itellä afds

En tehnyt muutaku suurensin pakoaukkooo hieman ( poralla) ja kulkee nyt sen max 55 kmh kiihtyy ja vääntää niin vitusti! Voi olla et jos ton tekee joutuu vaihtaa ehkä suuttimen,itse en kuitenkaan joutunut

terv. Yamaha DT 50r -05 omistaja

KURITON PUTKI

Ostaisin kurittoman putken yamaha 08 dt:seen. Jos joku myisi niin pistää viestiä tuleee. Tartteisin putken aika välittömästi nimittäin alkaa vakio Detukallla ajaminen kyrsiä!

joo

Osta multa Tegnigas e-nox tehoputki 50€?

Km?

Paljonko sillä on ajettu ja onko naarmuja/lommoja ?
mulla ois turpokit tehari 150e ajettu varmaan jotain 500 eikä paljo naarmuja näy
vai että kiihtyy ihan vitustee ku porailet vähä -.-''''''''''''

juu

itellä o dt -02 ja vireinä tehopuola + tk tehari ja kulkee tasan 80km/h 10 piikkisel eturattaal.

ledin koko

minkä tehonen sen ledin pitäs olla joka tulee kiinni siihen sinivalkoseen johtoon?

gdghdhf

Otat sen putken holkin, prikan tai mikä ny dt onkaa pois ja laitat isomman takarattaan tai vaihat molempia hammasrattaita nii et menee sen 50 km/h. Itellä derbi x-tream jossa tehopuola, gianellin tehari ja 22 kaasari menee semmonen 120 km/h
osaisko kukaan sanoa onko turvallista laittaa 08vm dt:seen tehoputkia eli voiko kone esim leipoa kiinni sen teharin takia. olen jo ohittanu rajottimen vaihtanu suuttimen reilusti isompaan ja viilannut imukaulaa hieman isommaksi.
Tartteeko holkin pois otos katkasta putkee 09 vuoden jammu dt x:ssä
ei tartte aukasee vaan alkukäyrästä ne 3 pulttia ja kopistelee holkin pois
mikä tehoputki ois paras ja tartteeko jotain muutaki muuttaa teharin myötä 09vm yamaha dt:seen jota on jo viritelty seuraavasti rajotin ohitettu suutin vaihettu 110:ksi ja imukaulaa viilattu hiukan isommaksi. paljon alkas kulkeen teharil ku nyt kulkee 65?

Suutin

Miten se suutin vaihdetaan ? Onko motot.net luotettavaa tietoa onko joku kokeillut niiden ohjeilla ?
Osta metra!! Pirun mukava ajaa!! Semmonen päälle 80 menee. Väleillä tietysti enemmän
kiitti
mä vaihoin dt 09 uuden suuttimen (95) ja sit ku käynnistin kierrokset nousi heti johki +7000 mistä johtuu???? ja muuten kuria on vähä porattu. kiitos vastaajille etukäteen!!!!

-.-

ettet vaan sorkkinu tyhjäkäyntiruuvia

mitä sä puhut?

no ensinnäki yamahassa ei oo kierros luku rajotinta ja miks nää yrität kusettaaa kaikkiia
ja mä en oo niin tyhmä että meen tohon lankaan :/ nii kannatttaa smiettii mitä puhuu jos sulla on ees mopo eli täähän on YAMAHA DT SIVU eikä mikää fude sivu :D
Mulla on yamaha dt 50 vuosimallii 2007 ja se hyytyy aikalailla pieneenkin mäkeen nii voisko joku kertoo mitä kannattais tehä et ei hyytyis. enkä haluis tehä mitää suuria pysyvii muutoksii mopoon. mopoon on vaihettu huollossa isompi suutin.
kuri pois helppo homma

idiootti

OPETTELE YHDYS SANAT !

urpO!

OPETTELE YHDYS SANAT !
Vai että ei Yammussa ole kierrostenrajotinta... Missähän tynnyrissä oot kasvanu tai sit oot vaan surkea trolli =DD

Suuttimesta

laitoin just technigasin e-nox teharin ja 95 suuttimen -08 DT:hen. Onko muilla kokemuksia,että riittääkö toi 95 suutin teharin kanssa vai täytyiskö olla isompi?

suutin

mulla ainaki on tehari ja 150suutin

Yamaha DT vm-07

Itsellä yamaha DT50R josta porattu moric CDI poxin kuri pois O:n kohdalta vaihdettu suutin ostettu turbokitin tehoputki ja vaihdeltu välityksiä 95 km/h kulkee : )

mmmmm

mitä kuristuksia on vuojen 06 Yamaha Dt;ssä

Yamaha Dt 09

Jos ohittaa moricin ledillä, nii voiko siinä hajota jotakin, jos esim meneekin jostaa kumman syystä välivapaalle, kun mikään ei estä kieroksia nousemasta? niin kestääkö dt sen vai estääkö jokin asia vielä, ettei tule ns. ylikieroksia? Ja toinen kysymys mitä kuristuksia on putkessa ja miten ne saadaan irti?
mulla arrowi ja 15/65 välit niin niillä ottaaa 108 mittariin tasasella. ja kiihtyy ihan kivasti. jos ootte laittamassa teharia niin laittakaa arrow/gianelli. itellä ollu metra ja turbokitti. toisessa hyvät alaväännötja toisessa hyvät yläväännöt, mutta arrowissa tunnustaa olevan kumpaaki enemmän. :D suosittelen...

ootko aatellu katsastaa

Jos et oo katsastanu sitä mopoos kevariksi, en paljo menis kehuu tekosillani, kusta lähinnä on päässä joka virittelee ja vielä ajelee sillä tiellä.

Mitä meinaat seuraavaksi:D

Missä sulla kulkee raja laillisen ja laittoman välillä? Ajat nyt laittomalla ajopelillä, missä vaiheessa aiot siirtyä lailliseen kulkupeliin? Hyväksytkö, että sä vaan saat ajaa laittomalla ajoneuvolla, vai pitäskö kaikkien saada ajaa, siis ihan kaikkien? Jos toinen ajaa sun päälle viritetyllä mopolla ja joudut lopuksi elämää pyörätuoliin, hyväksytkö sen tyynesti? Entä, kun itse ajat kolarin sillä laittomalla ajopelillä ja joudut itse maksamaan korvauksia mahdollisesti lopun elämääsi, hyväksytkö sen tyynesti? Hyväksytkö myös, kun seuraavan kerran poliisi pysäyttää sut ylinopeudesta ratsiassa ja saat kaiken mahdollisen sanktion maksettavaksi, sakot, verot vakuutukset jne yhteensä n. 2000€?
Nonniin, taas yks paskahousu lisää, kuka luulee tietävänsä jostain jotain ja olevansa hyvä ihminen... Kaveri jäi kiinni, mopo meni sen 90 poliisin tutkaan ja maksettavaa tuli yhteensä 590e... hanki elämä.

---

2000e? Niin oliki! Jos mopedi menee päälle 64 niin pyörii siinnä 300-750e tienoilla. Että meneppäs sinä lutkuttamaa sitä poskeas muualle, jos et asiasta sen pahemmin tiijäkkään.

kuulkaas molopäät

just te vitun aasit ketkä puhuu laittomasta ja laillisesta annan teille pienen vinkin
1:virittäminen ei vaikuta ajotaitoon (ihan sama kun vaihdat LADA:si MAZDA:aan)
2:hevon vittujako valtio niitä vitun huonoja lakeja kylvää (laittas mopojenkin rajoitukset esimerkiksi (60km/H) ps:mopot ovat alkujaan tehty kulkemaan 50-130km/H ja valtiot ovat näitä härveleitä kuristaneet
3:te ketkä siellä valitatte kaikesta olette juuri sitä vitun pohja sakkaa,kenestä ei ole muuta kuin harmia ja me maksamme veroillamme juuri teidänlaistenne vitun aasien elannot tekemällä raskasta duunia ja kiitokseksi saadaan jotain vittuilua (TÄMÄN VÄHÄVEROISEN VALTION NIMISSÄ)

HAISTAKAA vittu TAI TULKAA SANOO JOSKUS KASVOTUSTEN NIIN NÄHDÄÄN ETTÄ KUKAHAN SE OTTAA KOLARIN JONKUN MUUN KUIN AJONEUVON KANSSA*!
ostappa suoraan 125cc kone nii ei tarvi turhia viritellä :D
mistä sais 8mm ledin???

Voi vittu me kauppaa!

"mistä sais 8mm ledin??? "
Ei varmaan jostain kingkongin tapasesta paikasta kannattas ettiä? Ite löysin sellasesta ainaki!

Dt50r -01

miten saisin -01 vuoden dt:n vääntämään paremmin. tuppaa nimittäin hyytymään pieneenkin mäkeen. rajotettu puola paikallaa. en haluis saada kulkee yli 60 km/h.
Tilaa easypartsilta tecnigas e-nox ja mc scatterilta rajottamaton cdi boxi niin niillä menee 50-60 ja kiihtyy hyvi
Joka vitun ikinen äijä imekää munaa runkvistit!

Holkka pois

Pystyykö holkan poistamaan putkesta ilman että ottaa putkea irti moposta?

jooei

ei pysty jammust ottaa pois ilma et putki o irti, ainakaa jollei rälläkäl ala putkee pistää tuhantee osaa..mulla on yamaha dt (vanha malli) eli vm. o 2003 mis o tehopuola ja kuri pois nni kyl 12-52 väleil menee 85-90km/h ja sen verra kiihtyy et kurittomat sekä osat tehari mopot jää.

Dt 07

Terve Detukkiin pitäs teharia ostella! Tarkotus olis saada sellainen millä mopo ottaa hyvän piikin ja tehoalue ois hyvä. Mikä olisi omasta mielestänne se parhain? Hinta ei saisi olla paljoa yli 200.

Teharin osto

älä vitussa osta ainakaan turboshittii tai kundo!!! Osta mieluiten vaikka vanha metra tai leovince
kokemuksesta voin sanoo ett noi kaks teharia on sama asiaku kilopaskaa

2010 dt

mitä pitäs tehdä uudelle dt:lle että olisi nopeampi lähtö (liikennevaloista) kun tuntuu aika nuhaselta

Kuri pois

Ota kuri pois putkest nii kiihtyy ihan mukavas ja ottaa ihan pienen piikin (on kokemusta). viel ku vaihat isomman suuttimen nii menee mittarii 80 eli oikeest varmaa joku 70. itellä on osa kureist täl hetkel pois ,suutin 90 ja välit 12/60 nii menee suoral mittarii 73.

kiitti

nyt kiihtyy jo ihan kivasti kun putkesta kuri pois ja huomenna pitäis tulla postissa suutin ja isompi etu ratas.
Onko muilla ollut ongelmia vaihteiden kanssa kun tuntuu että vaihteet olis paskana + vaihtaja on jäänyt jokaviikko jumiin (aikaa mannyt nykiessä 10 min että alkanu vaihteet toimimaan) mopolla ikää on 1kk

suu suu suutin

laitat isomman suuttimen kaasariin tai ostat vähän isomman kaasarin, kurit pois putkesta, ja sit jos ei miellytä nii teho putki taikka urpo kitti kiinni

vaihteet

nyt on ollu viikon isonpisuutin ja kurit pois ,mutta kysymys on että onko muilla paljonkin vaihteissa hämärää esim :3tai4 vaihde ei mene päälle ja kun laittaa vaihteita pienemmälle niin kuuluu jumalaton pamaus vaikka kytkin on pohjassa

KYSYMYS!

Miten saisi yamaha DT 50X 2010 kulkee sen 55?
paljonko kulkee jos ostaa vakio dt:hen turbo kitin?
vaihappa ketjut isommiks ja vähä kireemmälle nii se kiihtyy pikkuse laiskemmi mut kulkee nopeempaa
putkesta kuri pois ja 92 suutin nnin kulkua on 70

juu

itel 07 dt50r alla, kurit pois putkesta ja cdi boxis ledi kii, kulkee semmoset 80 suoral vakioväleil..

viri apua!

Miten sais Yamaha DT 50X kulkeen n. 60 ja että kiihtyisi hyvin?

suuutin

mikä on vakio suutin -09 dt:ssä

prkl

pitäs ottaa kuri pois mut ei helvetti meinaa saada niitä pultteja irti siitä,et ei saa koko hommaa edes auki.ne on nii tiukas et oisko kellää neuvoa millä sais helpommin ne irti sit :D
Paljonko menee suurinpiirtein detukka, jossa on 95 suutin, giannellin putki, ja 15-48 välit?

yamaha dt50x -09

mikä kaasari ja suutin ois hyvä turbokitin kanssa?
vm. -09
vakiokaasari isommalla suuttimella toimii hyvin pelkän teharin kanssa.myös 16mm ihan hyvä
Osaako porukka arvioida, paljonko menisi suurinpiirtein Yamaha DT, jossa olisi kuri otettu putkesta, 95 suutin vakiokaasuttimessa, sekä 14-52 välitykset? Vastauksia nopeaa! Kiitos jo etukäteen! :)

hei

niiden pulttien ottamisessa ei oo mitään vaikeeta verrattunua niiden kolmen hitsauksen poistamiseen
Teil o tääl jotai kisaa metrasta ja turbokitistä pitäkää se turpa kii ja ostakaa hebo vai eikö massi riitä? :D
Tehkää ite putkenne, niin saatte niistä ihan sellaiset kuin haluatte. Nykyään on jo tietokoneetkin apuna putken tekemisessä, jolloin se suunnittelu on paljon helpompaa mitä ennen.
Linkkejä teko-ohjeisiin?
itel Dt:ssä turbokit tehari 75pytty ja porattu moric ja mummikin polkee pyörällä ohitte
jou! mä oon kova nelosluokkalainen mopopoika joka vetää kaikkia 15-17 vuotiaita turpaa. jos ette usko niin vittu tulkaa päälle mullo dT ja ihaa vittu hyvvää.. oon irrotanu pakoputken rauta sahalla siitä takarenkaa lähelt mennee 120 ja sit laittanu penki ale 70 sylinterin. rupes leipoo no ei ruvennu osaa tehä iha ittekki pullia ei tarvi mopoa siihe hommaaa mut joo d
joo älä kiusaa 4 luokkalaisia oon 5 sel mut en oo nii lapselline et kiusaan pienempiä ES on hyvää
moro! mulla on yamaha dt joka hyytyy alamäkeen ja joka kulkee vain 42km/h. että voisko joku jelppii miten sais pikku käsirahalla dt:seen vähä lisä potkua. vuosimalli oh 2005
mitkä välit ois hyvät jos haluun että menee 65km\h jos ohitan moricin ja otan kurin pois putkesta. 10\65 lähellä?
^^
10/50
nii mulla on se dt joka hyytyy alamäkeen nii voisko joku sanoo että kannataako ostaa vaikka tecnigassin tehoputkee dt:seen vai leipooko se sillä. välitys juttuun että oisko 14/48 välit hyvät kyttiä pakkoon ajamisessa ku mulla ois tuomone derbi drd pro jossa on leovince V6 ja 80 sylinteri mut siinä on vaan 10/70 välit. mä oon vähä tyhmä että en tajua nuista välitys jutuista paljoo mitää. mä ajoin kuopion kyttii pakoon viime kesänä ja just ja just pääsin pakoon ku derbi vinku vaan 60km/h. se dt on vuosimallii 2005 ja se on vitun hyvä vaikka on vähä luuska. voiko muuten deeteeseen laittaa harley davidsonin tangon että se keulis paremmin ja voiko siihen laittaa takapainot että se ei sutis talvellla niin helpostin. mun älyosamäärä sitten 24% vakiosta että moro!!!!!!
ootko vähä helari!
Moi mullakin on sama ongelma... Laitoin mun räxään 200kg puntin taka lipalle niin vittu että pärisee!
joo eli ostakaa koku tehari teidän dt.seen.Kurit on niin lujassa kiinni että niitä ei saa millään pois sieltä.Sitten vain vaihdat suutinta 95-100 ja ohitat cdi boksin.Jos pelkäät smurffeja niin pistät rajoittimen.
pitää olla kyl tyhmii smurffei jos ei huomaa et mopo ei anna normiverran kierroksii
tai ammutte ittenne.
Viittiskö joku kertoo et onko kaasuvaijerin vaihto miten vaikee homma ku meni katkeemaa.
Kaasuvaijerin vaihto o vitun vaikee homma. Siin o kaikkia säätöjä ja muita nii paljo ettei peruspena sellasta osaa vaihtaa/säätää. Suosittelen viemää jonnekki korjaamolle nii siellä ne ammattilaiset osaa laittaa sen paikoillee niinku kuuluuki. Tuskin maksaakaa paljoo. 10€?
toimiiko phot eco jos on porattu moric?
miten saisin DTn mene 60k/h tai vähän alle 60
kyseesä on siten 2007 vuosmalli !
hiero tankkii ja hyppää 2 kertaa päällä nii kiihtyy paremmin ja kulkee ainaski 90km/h :D
se kaasuvaijerin vaihto homma on ihan helppo jos se vaijeri on katkennut siitä kaasukahvan vierestä. siinä vaijerin keskellä on sellanen mutikka niin siitä voi vaihtaa sen alku vaijerin.
Mulla (oli) yhyyy... yamaha dt 05. tehari, rajottamaton boxi, kaasari 24mm. Omatekonen turboahdin. suutin kokoa 120. viripytty.(80cc) ja sanokaapa mun sanooneen dt keuli!!!!
Ja välit oli eessä 8 takana 92 tilattuna ameriikoista. Ja muuten meni vaikka kutosella puuhun 5 päällä....Ja kulutus sano että... praaaaappppp....eli n 15l/100km :))))
Ittel on toi DT 06 ni onks toi moric helppo porat ? ja sehän löytyy penkin alt , itel menee se rapiat 60 ni kui paljo se lisäis nopeut jos porais sen moricki ?
mulla on 07 dt ja siinä on metra se menee yli 80 ja vakiolla meni 70 morikkia ei ole porattu ja ala vääntöä tuli vitusti lisäää.piikki parani paljon vakio putkeen verrattuna.et älkää yhtään mollakko metraa.
Mulla on Yamaha DT kanssa (2006) ja siitä on otettu putkesta kurit pois ja kierrostienrajotin pois, ja sit välit 12/65... menee sen 55 ehkä ja kiihtyy iha kivasti :)
niit "ylimääräsiä" kutsutaan usein kureiks
tartteeko vaihtaa suutinta jos on 2011 vuosmalli jos ottaa kurin pois.
kyllä, itelläni on 96 suutin ni iha kivasti se menee
Suutin kannattaa vaihtaa, nimittäin jossei vaihda saattaa hajottaa mopon. Ja tuohon itse aiheeseen, jos otat kurit pois menee n. 60km/h, boksin poraat n. 70-80km/h. Jos vaihdat välit niin että menisi 50km/h tajuat kai että se kone saattaa leipoa sillä se huutaisi kaasu pohjassa niin pahasti.
pitääkö suuttimen olla vakio kaasariin 6mm vai 5mm sopiva.
mikä ois hyvä eturatas jos takana on vakio 62. kuriton vakioputki moric porattu ja isompi suutin, sais kulkee ja kiihtyy hyvi
No 10/70 kiihtyy perkeleesti ei kule mihkään. 52/13 esim ni kulkee pirusti.
takana on vakiona 60 -09 mallissa, laita eteen 10
kun tunget eteen 2 piikkisen rattaan niin on hyvä
Nutipäät. Lyhentäkää tulpanjohtoo nii sähkö kulkee nopeemmin!!!!
oon hommaamassa yamaha dt50x:ää vm.2011 ja haluisin sen kulkeen sen 60km/h riittääkö pelkkä kurien pois otto ja suuttimen vaihto.

ps. saako alkukäyrästä kurit pois ilman että joutuis hitsaan putken kiinni ja paljonko sitä holkkia pitää porata
Just tollaset urpot jotka leijuu et mopo menee yli satasta on niin retardeja. Ja sit ihmetellään ku jarrut ei pidä ja liikenteessä törttöillään ja tullaan stop merkkien takaa että loukkaantumiset ku kasvaa.
Ja nyt on keksitty ratkaisu et mopokortin hinta nostetaan 1.6 2011 sitten 500€ ja kaikki turhat teoriatunnit päälle.

Ettekö voi odottaa että ootte 16v ja hommaatte kevarin ja sen viritätte tappiin??
tuli pää kipeeks ku luki noin kaikki:P
Ostakaa apikka, vuosimalli pitää olla 2005 siitä alaspäin. Itellä vanha omistaja varmastikkin vaihtanut kaasarin koska itettä turbokit ja välit on 12/51 ja kulkee n.100 välillä alle ja välillä vähä päälle. suutinta tietystä olen vaihtanut. Se on 5 min homma ku vaihan vakio putken tai tehoputken teharilla ne sata ja vakiolla n.50-55. Apikka helpoin virittää! Ja tilastojen mukaan tehokkain kone 8.2h täystehosena kun taas yamahassa 4.5h täystehoisina. ja tuohon väliin mahtuu ne derbit ja muut. :))
eikö dt:ssä ole sähköne kierros rajotin joka rajottaa kierrokset noin 8000 joten jos ostan teharin niin kulkeeko se sen yli 60km/H vai ottaako rajotin vastaan ja ei anna mennä kuin 60? koska itse haluaisin ettei tulisi veroja ja kiihtyvyyttä tuo tehari toisi varmaankin?
virittäkää talvella ei kesällä, tulee vain harmia kun lyödää teharia kiinni.. itse ajelen tyytyväisenä kurittomalla ja ei tarvitse poliiseja pelätä. panostan näin kesällä enemmän ulkonäköön kun virittämiseen. talvella sitte tehari paikalleen!eivät testaa nimittäin talvella niin hevin,
didli vaa mopopojat

ostakaa mauto
Mauto on pelkkä 4 rengasta, vaihdekeppi ja mouvikori, osta rikas paskamaha yamaha dt!
jos haluat ettei mopo mee yli 50 älä viritä sitä urpo
vitun URPOT OSTAKAA GILERA SMT/RCR EI OO MITÄÄN SAATANAN RAJOTTIMII JAMAHA ON IHAN paska
jammu on paras
Mul on Yamaha DT 50cc. Siihe laitoin 1000 kuutioisen koneen ja kaasari on 60 milline ja siin 66 suutin... Se ei käynnisty en kyl tiiä miks.
tota olisin ostamassa selkami centeristä yamaha dt tä 2011 vuosmallina et oisko teidän mielestä hyvä ostos
mulla on dt vuosimallia 2004 ja otin hukkaputken päästä tulpan pois. mopoon tuli asiallisemmat äänet ja kiihtyvyys ja vääntö muuttu melko paljo:)
linkittäkää mistä voi tilata Tecnigasin tai turbikitin joka käy yamaha dt 50x :ään vm 2010
kirjoita google yamaha dt viriosat siel lukee ,joku mcscannes
Voi vittu näitä saatanan mopo poikia... itselläni oli yamaha dt vm 2007 uutena sen ostin tämä kyseinen -larze- kysyi mitä mopo kulkisi jos laittaisi teharin mutta ei porauttaisi moricia joten suosittelen kyllä pelkän kurin poistoa koska deeteen vakio putki on melkein yhtä tehokas kuin teharit, MUTTA mopo tulee kulkemaan yli verojen 63-69 km/h paikkeilla vaihda vaikka välejä niin nopeus vähän laskee.
ps nykyinen vero raja on tietääkseni 60... tai näin veljeni väitti.
kaikki voisivat kyllä antaa ihan asiallista tietoa näille apua tarvitseville eikä jauhaa täyttä paskaa kyllä huomaa että täällä puhuu 11 vuotiaat pennut mitkä ei tiedä asiasta paskan vertaa.
Huom tietoa kannattaa hakea mieluiten motot.net:istä sieltä saat asiallisia vastauksia toisin kuin täältä...
minulla on 01 DT ja siinä on 12/52 välit, rajottamaton CDI boksi ja metrakitin tehari ja kulkee sen rapiat 90 km/h...
-09 Dt 13/52, porattu moric, vakioputki

Kulkee 83 oikeeta, mee metrakittis kaa vittuun :D se on vääntöputki
arrowi se olla pittää ja isompi suutin sillä mennee jo lujasti ku välit on oikeat
mikä pytty kannattaa hommata malagutiin/ dt??

Mul on kuri poissa rajotin porattu ja 12 piikkine edes.
Jos haluut saada yamaha dt 50 2007- ylöspäin kulkemaan siihe 60 km/h
vähän yli tai alle (suunnilleen 72 mittariin) ni otat vaa ronskisti holkin alkukäyrästä
pois, 90 suutin ja 13 piikkinen eturatas. sitte jos haluu viel vähä lissää nopeutta nii eliminoi moric boxi poraamalla tai ohittamalla ledillä tai diodilla. noilla virityksillä ei ole hintaakaa ku sen suunnilleen 10e. ja kiihtyvyyskin on erinomainen. sitte jos 60 km/h on liikaa nii laitat vaa 12 piikkisen eteen nii on ihan lain sallima mopo (55-57) ja sitte niille jotka kehuu kuinka tämä samainen mopo menee vakiona 55-57 nii haistakaa v**** olen testannu gps:ään
nii meni sen 48 km/h!! mittariin 56-57 km/h!
paljonko ois yamaha dt 50 arvo joka on vuosimallia 2008 ja ajettu 1600km ja sitten siihenn laitettu viriossaa m.
-Airsal 70cc pytty
-Technigas e-nox
-12 ratas eteen
-Isompi suutin
-Bilteman ilmanputsari

ja siihe on vaihettu takalippa ja kierrosten rajotin ohitettu ledillä...
ja sitte miinuksena ois että penkinjatke ja vasen taka-kate on haalistunut auringosta( oli haalistunut kun ostin) ja pari pientä lommoa(nekin oli valmiina)
Kulkee Vakiona 50km/h!
ostakkaa vittu ohitettu turboahdin ja suzuki PEEVEE
Hei miten saan DT:n (2011) kiithymään paremmin..?? Tarvis kiihtyvyyttä, muttei nopeutta lisää
laitat 10 piikkisen eturattaan ja 70 piikkisen taakse
retard, jos oikeesti laitat nuo 10/70 välit ni voit sanoo moro mopolles, vakio ei kestä sitä huudatusta mikä tulis noitten välien kans koska vauhti loppuu sinne 35-45 kohille ja kierrokset tapis... jos et halua nopeutta, älä viritä
itsellä ollu dt:ssä 10/70 välit kohta 2 vuotta. ei oo leiponu ja mittaris kohta 35000. kuri pois putkesta nii menee noilla väleillä 55 RETARD.
mulla on 2004 vuosimallia oleva dt ja vituttaa kun on niin saatanan laiska! mistäköhän pääsen käsiksi tähän kierrosrajottimeen ja miten saan sen ottamaan enemmän kierroksia ??? joku asiasta tiätävä kertoisitko??
Dt on paskin mopo minkä tiiän joten ostakaa derbi suoraan.
dt on paras!!!!!!!! terpi täys paska läjä
ja jos haluu jermelii ni viilaat vakio pytyn tai jonku halvan 70cc 26mm mikuni kaasari gianelli tehari ja rajottimen ohitus tai poraus (viripuola)
2011 vuoden dt.ssä on tuore voitelu jos siit ottaa kureja pois pitääks siinä säätää voitelua.
80 mhr dopplerin kampura voca racin putkin 21mm kaasari 15 40 välit kulkee sen 140-150. Ns tappivirit
kulkeeks dt kovempaa jos vaihan pelkästään suutimen ja välit??
lol mitä mennä maksaa joistai mhr osista ku osaa viilata nii saa helposti jollai halvalla 70cc:llä enemmä jermelii ku jollai mhr 80cc mutjos sen sit viilaa ni se on jo iha omaa luokkaansa ja tee vielä ite teho putki ni saat siitäki kaikki halutut tehot ulos:D
Itellä on dt.ssä (2002) rajoittamaton CDI boksi ja kurit putkesta hemmettiin ja välit on 11/52 ja kulkee 90-100 km/h. Että mietin tässä että lentääkö mäntä pytystä läpi jos lyö teharin??
Nonni kaikki joilla ei oo elämää jotka luulevat tietävänsä kaiken. Yamaha Dt on kestävin ja paras mopo mitä ikinä löytyy.. Sen saa kulkeen niin helvetisti kun on CDI boksi, kuriton vakioputki, melkein vakio välit 13/52 ja 85 suutin että kulkee sen 100!! Ja mittari ei siinä pelaa mutta sain lukea lehdestä.. Ajoin poliisin tutkaan 102km/h loivaan alamäkeen.. Kiinni eivät saanet (jostain syystä) ja lehdestä luin että alajärven suunnilla on mopo-poika ajanut viritetyllä mopolla 102km/h poliisin tutkaan lisätietoja kaivataan.. Että nyt ei meinaa vauhtikaan tässä riittää että pitäis hommata athenan 170cc pytty.. Ja nää 60mkM/H mulkut ottakaa kurit vittuun myykää mopot ja menkää yleisellä!! Mopot on tehty niille jotka niitä osaa käyttää että 60 ja 60 joko pidät vakiona tai ajat viritetyllä.. ja jos virität niin viritä kunnolla kaikista paskin viri on se että menee just jonkun 70km/h että smurffit saa tutkaan tarpeeks ja kilvet mäjeelle. Että viritätte sillain että kulkee vähintää 80km/h ettei tuu mitää hättää.
kaverit heittelee tänne ihan omijaan : D ei kuule tietoakaan 100km/h, ei jaksa vääntää noilla väleillä, tehari ja kuriton putki on kaks ihan eri-asiaa, paisari erilainen, joka muuntelee paluuvirtausta... luulet varmaan että 85 suuttimella meno menis kovemmaks? kiihtyy ehkä hitusen ja kulkee korkeintaan 3 km/h kovempaa. 170cc pyttyy et saa tungettua am6, tila ei riitä, tai aika paljon joutuisit lohkoja avartamaan, aika kestävän kampiakselin saat rakentaa... itellä on derbissä kiinni turbokitin alakauttanen, hebon teholäpät/hiilikuituläpät ja kurkku, kevennetty kisa kampia-akseli 19mm kaasari, jäykät kytkinjouset, rajoittamaton CDI boxi, ilmanputsari vaihdettu vapaavirtavaan, tuorevoitelujärjestelmä otettu pois (pistää tankkiin ei leivo) välit 15-58... ja parhaana 73cc barikit.. sigman moottoripyörä mittariin on tallentunut 111kmh jossakin paikassa... välejä pidentämällä voisi ehkä 120-125 olla johonkin alamäkkeen ihan kelpo vauhti
viilatulla vakio pytyllä pääsee ohi^
mut iha jees edwdwqfwefqw derpimies:))
mul on isompi suutin leovitsi tehari välijä muuteltu 72 pytty... mut mopo on raiskattu paska mut kyl se sen 115 meni ku kesällä koitin