VARO Viipurissa tätä

Jari

Kävin 8.5 ostosmatkalla Viipurissa. Useita kertoja siellä käynneenä olen oppinut varomaan taskuvarkaita, kerjäläisiä ym.Yleinen ostoshan siellä on nämä cd-levyt. Minäkin niitä olen jkv. ostanut, vaikka tiedänkin mitä se aiheuttaa musikintekijöille ja kuka siitä hyötyy Venäjällä. Ilm. tieto mahdollisesta cd levyjen tuontikiellosta suomeen on aiheuttanut paikallisissa myyjissä paniikin. Huijataan oikein kunnolla kun vielä voi.Ostin muutana levyn jonka myyjä minulle listaltani oli kerännyt. Annoin suurehkon setelin myyjälle ja laittelin levyjäni kassiin. Kun olin ne sinne saanut pyysin vaihtorahaa itselleni. Myyjä kiisti sen ja sanoi, että se oli sopiva raha. Inttämisen jälkeen halusin rahani pois ja kaupan purkamisen. Myyjä uhkaili paikalla pyörivään suureen (120-150 kg) mieheen, että on syytä poistua ja heti.No, mitäpä siinä olisi voinut? Sinne meni muutana kymmenen euroani mafialle.Opetus: Kiertäkää kaukaa Viipurin kauppahallin sisääntulon oikealla olevat myyntitiskit.Myyjä oli pieni tumma hiuksinen heppu, jolla oli musta paita päällä jossa teksti Nike.Iso epäsiistin näköinen köriläs pyöri siinä myyntipöytien ympärillä.

11

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä

      Viipurin kopiot ovat niin pieni osa piratismia jolla ei ole mitään merkitystä. Teostolle voi olla jopa hyötyäkin, kun tulee artistit tutuksi. Tanssipaikoilla käynti lisääntyy ja eipä sitä Viipuriin lähdetä ostamaan sitä uusinta levyä vaan lähikaupasta. On kuten itsekin ihmisiä jotka eivät osta vaikka ei Viipurista tuonti kielletään. TÄNÄ päivänä on helpompi saada tiettyä musiikkia sekä elokuvia Internetistä paljon edullisemmin kuin Viipurista. Jos haluaa piraatteja Viipuri on kallis paikka! Etenkin nyt kun huijaukset ovat lisääntyneet.

      • matkalainen

        Hei..

        viitisen vuotta sitten tuli itsekin viipurista levyjä haettua..silloin ei ollu probleemia vielä.

        enpä tän kummempia käy moralisoimaan..sanonpa vaan, että kuka leikkiin ryhtyy sen leikin kestäköön. Mafiahan rahat siinä käärii ja kyllähän se instassi osaa rahastaan huolen pitää.


    • Tania

      Venäjän-matkalla ikävästi. Olin vanhempieni kanssa 3-vuotiaana ostamassa laittomia tavaroita, mutta mun porukoilla ei riittäneetkään rahat. Niinpä ne korstot otti mut panttivangiksi ja sanoi, että sitten kun rahat tulee, pääsen kotiin.

      Vanhemmillani oli jo ennestään 5 lasta, joten ne ajatteli, että kyllä sinne yksi joutaa. Sen jälkeen asuin Venäjällä, Moskovan liepeillä 17 vuotta. Nyt olen 28 ja asun Suomessa. Olen ajatellut pistää omatkin lapseni Venäjälle sisäoppilaitokseen, kun on niin hyviä kokemuksia, vaikka itse olin kyllä lastenkodissa.

      Sain paljon elinikäisiä ystäviä. Pistäkää kaikki vaan lapsenne sisäoppilaitokseen ulkomaille. Itselleni Venäjä on luonnollinen valinta, kun puhun lapsille kotona venäjää.

      Ne ovat nyt 8-, 6-, 5- ja 3-vuotiaat. Aion lähettää kaikki ensi syksynä Venäjälle, kun olen nyt mennyt uusiin naimisiinkin, eikä mieheni asuntoon mahduta me kaikki. Nuorin menee esikouluun, muut tavalliseen kouluopetukseen.

      Nyt pitää lähteä töihin.

      • Gea

        niin varman kävi ja kaikki uskoo..


    • pyöreä / kulma

      Onko näilla kavereilla mitään muuta myytävänä ?

      • muutakin

        Esitin asian, ei mennyt ku minuutti, 6 oli tarjolla, tietenkin valitsin sen nuoren ja nätin jonka kanssa tutustuimme monrepoon ym mukaviin nähtävyyksiin. Yö vietettiin autossani , pidin häntä kädestä ja hänkin minua siitä. Ihana yö.
        Kyllä siis on muustakin tarjontaa.


    • Marko 135 kg

      Moi

      Käyn max 2 kertaa kesässä Viipurissa, yleensä ajelen suoraan Raivolaan tai Pitskuun. Piraatteja en ostele, koska netistäkin niitä voi ladata.

      Lueskelin Jarin tekstin ja tulin siihen tulokseen, että nokkela myyjä on taas jallittanut tzuhnaa 10-0. Sehän on uhkaillut Jaria ilmiselvästi minulla. Mä oon varmaan ollu ostamassa valkosipuleita tai maalais smetanaa torilta. Tuntomerkit täsmäävät, "pyörivään suureen (120-150 kg)" (humalassa) ja "Iso epäsiistin näköinen köriläs".

      Kyllä maailma on pieni. Sori Jari, ihan vilpittömästi

    • itsepalvelu

      Ostakaan ns kulttuuri matka. Niillä on paljon enemmän tekemistä sekä nähtävää.

      Monasti on myös itsestä kiinni, miten paikalliset suhtautuvat asiakkaisiinsa ?

      10 sanalle venäjää tulee, hyvä hintasuhde.

      • Tanya.

        Vanhemmillani oli jo ennestään 5 lasta, joten ne ajatteli, että kyllä sinne yksi joutaa. Sen jälkeen asuin Venäjällä, Moskovan liepeillä 17 vuotta. Nyt olen 28 ja asun Suomessa. Olen ajatellut pistää omatkin lapseni Venäjälle sisäoppilaitokseen, kun on niin hyviä kokemuksia, vaikka itse olin kyllä lastenkodissa.


    • maailmanympäri

      Nyt tänne on tullut oikea maailman matkaaja Jari. Viipurista piraatteja ja sitten itkeen jos joku huumehörhö huijaa.
      Oliskohan Jari parempi kun jatkat matkailua siellä peräkammarissa ja annat vaikka äitille rahan niin se tuo sulle musiikit viipurissa käydessään. Otsikko oikein isoilla kirjaimilla VARO.

      • ääliö

        Jari tuli tälle palstalle 10 vuotta sitten.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe