naisten viestit ja flirtit

mies_40

Olen 40v mies ja viimeisen viikon aikana saanut kahdelta naiselta flirtin ja kahdelta muulta lyhyen viestin mielenkiinnosta ilman että olisin itse muuta kuin vieraillut heidän profiileissaan. Profiilissani ei ole kuvaa, joten olen tulkinnut tämän yllättävän myönteiseksi palautteeksi. Oletin, että netissäkin (kuten sen ulkopuolellakin) mies tekisi aloitteet ja naiset valkkaisivat saamistaan aloitteista kenestä ovat kiinnostuneet. Onko näin? Kuinka usein naiset lähettelevät flirttejä ja viestejä miehelle, joka ei ole ensin ottanut yhteyttä? Onko yleistä, että joku nainen esim .lähettelee flirttejä vähän joka toiselle jonka profiilin näkee vai voinko tulkita saamani huomion jotenkin erityiseksi?

17

1533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselleni ei ole viestiä lähettänyt ensin muuta kuin sellainen paikkakuntalainen nainen, joka tuntee siskoni ja tunsi minut kuvasta.....

      Muuten ei naisisilta viestejä tule. Itse saa lähetellä. Niihin sitten naiset joko eivät vastaa tai vastataan muutaman kerran ja sitten pärstäkerroin ei enää kelpaakaan kun en ollutkaan heti parin viestin perusteella se ihmemies jota naiset ovat etsimässä....

    • Juu ei ne naiset todellakaan lähettele viestejä/flirttejä ainakaan kovin helposti. Minä olen ollut täällä 3 vuotta "passissa" :) ja olisinkohan saanut alle viisi viestiä. Tosin kaikilta venäläisiltä,virolaislta ja vironvenäläisiltä tulee viestejä/flirttejä joita tämän sivun ylläpito ei saa jostain kumman syystä rankattua pois kokonaan. Aikoinaan ei ollut kuvaa ilmotuksessa ja sit kun joku nainen pyysi sitä niin lähetin sen ja sain kommentiksi et ai ton näkönen niin eipä tuo tunnu kauhean mieltä ylentävältä.
      Ennemmin se menee niin et ite saa lähetellä viestejä sekä flirttailla. Flirtittejä olen lähetellyt varmaan jotain alle 50 kappaletta mut kun profiilini on katottu niin flirtti on hylätty saman tien. Olen pikku hiljaa tulossa siihen tulokseen et kun naiset näkevät naamani niin olettavat heti et olen ihan paska mies. Tosin he erehtyvät pahasti. UGH olen puhunut.

      • panchovilla

        Jos kolme vuotta on "passissa" ollut, eikä ketään löydy, niin mielestäni se kertoo enemmän deittipalvelusta kuin ihmisestä...

        Täälläkin mainostetaan: "Profiileja yhteensä 94024 | Online-tilassa 2779" ja kaksi metriä korkeilla kirjaimilla ILMAINEN. Pitävätkö paikkansa luvut ja ilmaisuus?

        Epäilisin sitä, koska kukaan ei tunnu löytävän ketään ja monessa profiilissa lukee "TOSI". Toisinsanoen onko niin, että profiileissa on iso prosentti viimeksi 2v sitten kirjautuneita ja TOSI-logoa ei saa ilmaiseksi profiiliinsa?


      • Olen muutamia flirttejä lähettänyt, kun profiili on herättänyt erityistä kiinnostusta. Useimpiin on tullut vastauksena viesti ja päästy paremmin alkuun kun miesten "mitä kuuluu" aloitusviestillä. Vielä "se oikea" ei kuitenkaan ole tullut vastaan.
        Enenmmän olen kirjoitellut kuvattomille, koska miesten kuvat ovat joko kamalia tai jos on hyvän näköinen niin tietää sen liian hyvin itsekin ja etsii missiä. Kuvaa en itse laita työn takia, ja jos kuva on tärkein niin en sitä miestä tarvitse.


    • Xwomen

      Flirttejä lähetetään kaikille joista halutaan tietää lisää. Ei mitään erikoista - mutta voihan tuosta tulla jtn ihanaa!

    • ++++++++++++++++++++

      Onhan noita tullut....silloin kun oli kuva. mutta enpä paljoa perusta tulevalle viestille jos ei kuvia ole, profiilisihan yksi tuhannesta samanlaisesta ;)

    • ekaliot

      ei naiset lähettele flirttejä kuvattomille se nyt on ihan taivaan tosi. Ne on ollut niitä huijareite jostain muualta kuin täältä ja niille ei ole mitään merkitystä sillä minkälainen olet ja minkä näköinen kun sulla on vaan rahaa se riittää.

      Naiset tuijottaa tosiaankin siihen ulkonäköön ensin ja jos ei miellytä niin sitten blokataan pois.
      Ei sillä luonteella ole juurikaan merkitystä naiselle pääasia että että mies suostuu olemaan siinä roolissa kun hän haluaa ja että näkö miellyttää.
      Ei deittailu ruoki persoonaa vaan persoonan pitäisi olla mahdollisimman lähelle joukkoa mutta erottua silti porukasta.
      Eli rumat voi heittää heti toivonsa saada kontakti syntymään naiseen. Jos otetaan komea niin se aivan melkein sama mitä sieltä suusta sylkee ulos. Ainoastaan silloin se voi epäonnistua jos tyrii tosi pahasti.
      On vain kourallinen naisia jotka ei näe ulkonäköä suurena asiana ja niillä on sen verran kova kysyntä että tarjoilu loppuu kuin on ehtinyt edes alkaa.
      Deittailut on naisten markkinat ja siinä on aikas raaka peli.
      Joten unohtakaa se että saisitte muka jotain huomiota naiselta muuta kuin siinä tapauksessa että olette erityisen komea.
      Ainoa tapa saada itsensä esille rumalla on se että menee ulos tekee itsensä näkyväksi naisille.
      Se on ainoa keino siis rumalle. Tämä ei tietenkään koske naisia koska vaikka nainen olisi ruma niin silti hänellä riittää huomion antajia.
      Naiset haluaa että heidät huomioidaan miesten toimesta, mutta itse he haluavat pitää kontrollin itsellään.
      Joten solmivat vain suhteita niihin viehättävviin yksilöihin.
      Ja jos sattuvat sitten pettymään tekevät sen saman virheen uudestaan. Eli mitään parannusta ei ole odotettavissa. Miksi sitten naiset voivat valita väärin, enkä tarkoita että heidän pitäisi seurustella rumien kanssa. Se on minulle arvoitus, mutta ehkä syy löytyy hormooneista tai jostain sellaisesta
      Tai ehkä naisilla on liian paljon tarjontaa tai heidän hajuaistinsa on turtunut tai jotain yhtä ihmeeellistä.
      Joka tapauksessa uskon että menemällä ulos löytyy paremmin se oikea kumppani koska silloin huomaa heti kuka sopii ja kuka ei.
      Se on hienoa kun ihminen keksi nettideittailun mutta mielestäni olisi vielä hienompaa kun se lopetettaisiin myös. Jotkut menestyvät sillä saralla, mutta itse uskon että se prosentti joka oikeasti löytää jonkun netistä on minimaalisen pieni, oli sitten komea tai ruma.
      Sanoisin että onnistumisprosentti oikeassa elämässä on paljon suurempi.
      Sen verran kokemusta ainakin minulla on.

      • Hoh hoijakkaa.......

        En edes viitsinyt lukea tuota vali-vali viestiäsi kokonaan, kun sama toistui lauseesta toiseen...

        Mutta, on totta että JOKAISELLA, sekä naiselle että miehelle merkitsee toisen ulkonäkö jonkin verran, jon on toista mieltä niin henkilö valehtelee. Kuitenkin sitä ihastuu ulkonäköön ja jos se ei yksinkertaisesti miellytä toista niin eihän siinä voi väkisten toista katsella seuraavat vuosikymmenet.

        Ja toisekseen, millainen on RUMA mies tai nainen? Jollekin, toisen "ruma" on kaunis/komea, makuasioita kun on niin monenlaisia. Ihan ystäväpiirissänikin on täysin erinlaisia naisia, mitä tuohon miesten ulkonäkömieltymykseen tulee, eräät pitävät hoikista, toiset taas isomman kokoisista, yksi tummasta, loput vaaleista. Ja yksi asia mikä on täysin totta, on se, että jos henkilö on todella mukava, niin tämän ulkonäkökin muuttuu itseään miellyttäväksi.

        Meitä on moneksi, ja niin on myös mieltymyksiä sekä mielipiteitäkin.


      • - m31
        Hoh hoijakkaa....... kirjoitti:

        En edes viitsinyt lukea tuota vali-vali viestiäsi kokonaan, kun sama toistui lauseesta toiseen...

        Mutta, on totta että JOKAISELLA, sekä naiselle että miehelle merkitsee toisen ulkonäkö jonkin verran, jon on toista mieltä niin henkilö valehtelee. Kuitenkin sitä ihastuu ulkonäköön ja jos se ei yksinkertaisesti miellytä toista niin eihän siinä voi väkisten toista katsella seuraavat vuosikymmenet.

        Ja toisekseen, millainen on RUMA mies tai nainen? Jollekin, toisen "ruma" on kaunis/komea, makuasioita kun on niin monenlaisia. Ihan ystäväpiirissänikin on täysin erinlaisia naisia, mitä tuohon miesten ulkonäkömieltymykseen tulee, eräät pitävät hoikista, toiset taas isomman kokoisista, yksi tummasta, loput vaaleista. Ja yksi asia mikä on täysin totta, on se, että jos henkilö on todella mukava, niin tämän ulkonäkökin muuttuu itseään miellyttäväksi.

        Meitä on moneksi, ja niin on myös mieltymyksiä sekä mielipiteitäkin.

        "Ja yksi asia mikä on täysin totta, on se, että jos henkilö on todella mukava, niin tämän ulkonäkökin muuttuu itseään miellyttäväksi."

        Tässäpä tämä asia tulikin kiteytettyä. Nettideitissä kun ei vaan aina päästä siihen vaiheeseen, että ihan oikeasti selviäisi kuinka mukava ja kiva ihminen toinen olisikaan. Kun katsellaan kuvia ja kärsivällisyys ei riitä tutustumiseen kahta viestiä pidempään, niin eihän siitä ajassa ehdi selvitä vielä yhtikäs mitään toisesta. Jokaisella on varmasti mielessään jokin ulkonäköihanne ja tietysti toiset ihmiset viehättävät enemmän kuin toiset. Olen kuitenkin aina halunnut uskoa siihen, että tutustumalla kunnolla mukaviin ihmisiin saattaa huomata, että jokin muukin ulkonäkö saattaa olla varsin miellyttävä. Ongelma vain on siinä, että tähän pisteeseen hyvin harvoin päästään nettideitissä, jossa yleensä ollaan heti arvioimassa toista suhteen kannalta. Tällaista arviointia ei välttämättä tehdä heti niin tarkkaan muualla elämässä kohdattaessa. Selväähän se tavallaan on, että kriteerit ovat aika korkealla silloin kun mietitään heti uudesta ihmisestä, että haluaisinko ton kanssa nyt alkaa suhteeseen. Jos tutustutaan muissa kuvioissa niin saattaa se kiinnostus suhdemielessä tulla vasta sitten kun toista tuntee jo enemmän. Tästä syystä itse pyrin tutustumaan netissä miehenä aika avoimesti ihmisiin. Toivoisin vain löytäväni jokseenkin samalla tavalla ajattelevia naisia.


    • Daami69

      En tiedä onko se yleistä, kovasti ainakin tällä palstalla miehet marisevat etteivät naiset ota heihin yhteyttä.

      Itse olen laitellut silloin tällöin viestin ja ehkä pari kertaa flirtinkin joillekin miehille kun olen järjestelmällisesti käynyt oman alueeni mieleisiäni ikäluokkia läpi että kuka kiinnostaa ja kuka ei. Lähinnä mainostan kiinnostaville yksilöille omaa profiiliani että voivat käydä siitä tsekkaamassa kiinnostaako.

      Se virhe minkä miehet ja varmaan jotkut naisetkin tekevät on se että aletaan tuputtamalla tuputtamaan itseään jollekulle, kuvitellaan että jos vaikka mieli muuttuisi kun tarpeeksi vänkyttää. Näin ei ole, joten mielestäni tuollainen vihjaus että voisi katsoa tännepäin on ihan ok jos profiilissa on tarpeeksi perusteellinen kuvaus että tietää mitä on tyrkyllä.

      On turha hämääntyä kuvittelemaan että täällä on mukamas läjäpäin sopivia kumppaniehdokkaita. Ei todellakaan ole, joten ei kannata nokka pystyssä odotella että löytyy aina vaan parempi ja parempi nainen/mies kunhan vaan odottaa. Itse olen mielestäni kohtuullisessa määrin ottanut yhteyttä ja vastannut yhteydenottoihin, eikä se siltikään ole poikinut yhtään mitään pidemmässä juoksussa. Mutta pitää pitää toivoa yllä, tai ns. lottokuponki vetämässä.

      Jos nimittäin ei sitten niin kertakaikkiaan pysty pakottaman itseään sinne baareihin ja tansseihin. Mitä järkeä sinne menemisestä olisi kun sieltä voisi mukaan tarttua juuri sellainen tyyppi joka nimenomaan harrastaa baaria tai tanssimista, mitkä eivät ole ne oma kiinnostuksenkohde? Eikö olisi aika hassua että absolutisti menisi baariin sillä toiveella että sinne on sattunut toinen samanlainen ihan vahingossa juuri tänä iltana...

    • kypsätäti

      lähtee yleensä ekaksi minulta flirttikutsu. Enemmistö miehistä ei vastaa saamaansa flirttikutsuun mitenkään, mitä aina ihmettelen. Tämän vastaamattomuuden tulkitsen niin, että profiilini ei herätä minkäänmoista tunnetta, olen niin yhdentekevä, ettei tarvitse edes vastata hylkäävänsä flirttikutsun.
      Jos toinen vastaa flirttikutsuun kyllä, niin silloin lähetän viestin. Viestin saatan lähettää ilman flirttikutsuakin, jos profiilissa on jotain, mistä haluaisin tietää heti enemmän.

      Vastauksena kysymykseesi: kyllä ne nelikymppiset naiset lähettelevät niitä flirttikutsuja ja viestejä ihan oma-aloitteisesti odottelematta mitään miesten aloitetta. Mutkattomasti ja tasa-arvoisesti täällä voi viestejä lähetellä puolin ja toisin - ja ihan samalla lailla useimmat toimivat netin ulkopuolella, se tais olla joskus silloin 1950-luvulla viimeksi, kun naiset eivät tohtineet kiinnostustaan ilmaista :)

      Ja yhteydenotto lähtee niille miehille, jotka kiinnostavat, eikä sillä kuvalla profiilissa ole naisille ylipäätään niin isoa merkitystä kuin miehille tuntuu olevan. Itse viestittelen pääsääntöisesti kuvattomille profiileille. Miehiltä tulee massapostitusviestejä, mutta itse en ole koskaan sellaista harrastanut ja oletan, etteivät naiset yleensä tunne sellaista touhua omakseen. Jos saat siis viestejä naisilta, niin voit olla aika tyytyväinen profiiliisi!

      • aikuinennainenjo

        ...laitoin flirttiä muutamalle oikeasti todella kiinnostavalle miehelle ja jos se hyväksyttiin, laitoin viestin. Flirtti oli ainakin minun osaltani siis merkki todella-aidosta, ehkä jopa vähän ujosta (eli sellaisesta polvet veteläksi), kiinnostuksesta. Muuten olin passiivinen, koska uskon että oikeasti mies haluaa olla se, joka tekee aloitteen.

        Itse "roikotin" flirttejä silloin kun ne olivat periaatteessa kiinnostavila miehiltä, mutta minulla oli jo alustavia sitoumuksia muualle. Epäkiinnostavat hylkäsin saman tien.

        Mitä tulee tuohon kuvan kommentoimiseen, niin sanoisin etteivät sitä miehetkään harrasta. Itse en saanut positiivista kommenttia kuvastani kuin parilta, mutta yhtä miestä lukuunottamatta kaikki halusivat kuvan saatuaan tavata minut. Tästä vedin johtopäätöksen, etten ilmeisesti ihan hirveän pelästyttävä ole. Se joka torjui oli vielä sitä mieltä, että taidan olla hänelle liian "kova pala"....
        Kuvan kommentointi aikuisten osalta onkin typerää, riittää kiinnostaako kuvan nähtyä vielä tavata vai ei.

        Monet miehet suhtautuvat muuten ulkonäköönsä ja kuvaansa todella herkästi. Kuvaa lähettäessä ilmoitetaan että "tämmöinen mä nyt olen" tai "anteeksi kun mulla on kalju", "susta ei nyt varmaan enää tän jälkeen kuulu" tms.

        Vinkiksi sanoisin että sääliin vetoaminen herättää harvassa naisessa positiivisia tunteita. Huumorikin toimii paljon paremmin.


    • Jaa a on tullut kyllä molempia ja kuukauden olen ollut, ei kyllä haittaa yhtään.
      Mutta jos itse lähetät jollekin viestiä niin vastausta ei yleensä sen koommin kuulu.

      • nainen täält jostain

        Jaa-a nyt mä sit sanonkin niin et ite kun olen lähetelly mihille viestii niin eipä ne sit ole vastannu.. ja kuvakin siis on ollut profiilissa. No kaikkea ei voi miellyttää ulkoisella olemuksellaan... ja omasta mielestäni en ole mikään vanha kurppa vaan ihan tavallinen suomalais nainen.. ehkä se johtuu siitä että olen ihan tavallinen..... tai mikä tänäpäivänä on tavallista....

        ja siis oma aloitteinen viestittelyni on ollut sitä aitoa kiinnostusta ja halua tutustua paremmin.


    • Dongfanghong

      ...sain noin 10 flirttia 1 vuoden aikana, vastasin kaikkiin, mutta naiset olivat ärsyyntyneet, "miten kehtaat ottaa yhteyttä minuun" oli rivien välissä. Ei keneenkään kanssa tullut keskustelua, ei lainkaan tapaamista.
      Ajattelin kauan mikä on syy ja luulen, että se on kai suomalaisten naisten yksi tapa haukkua, kun toinen on nähtävästi epäsopiva. Esim ulkomaalainen, joka ei osaa olla juntti eikä juoppo vaikka yrittäisi.

    • rpiruiriti

      mikä on kun profiiliin on poistanut ja mailiin tulee mailei edellee

    • joojoo2

      Naisten viestit tyyliin mitä kuuluu? mikä meininki? moi? . Hauskinta tässä on lukea valituksia miesten viesteistä, naiset ei kyllä pistä tässä yhtään paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe