VAROKAA RAY POKERIA

TheNewPlayer

TÄNÄÄN OHJELMISTOVIRHEEN SEURAUKSENA MENETIN 50e. SOFTA ILMOITTI MINUT HEADS-UP SITTARIIN, VAIKKEN SIIHEN HALUNNUTKAAN, EIKÄ SOFTA AVANNUT TURAUSAULAA, JOSSA OLISIN VOINUT VIELÄ PERUA ILMOITTAUTUMISEN.

76

6993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eooooooooooo

      Tälläistä ei tapahdu! Mene satujesi kanssa vaikka pokerstarsille!

      • KAIKKI ISOLLA!!!

        No jos toi kaveri ei osaa edes ottaa Caps Lockia pois näppikseltään, niin ei varmaan ihme että klikkailee itsensä ties mihin turnauksiin, eikä osaa softaakaan käyttää. LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!


      • fiffu
        KAIKKI ISOLLA!!! kirjoitti:

        No jos toi kaveri ei osaa edes ottaa Caps Lockia pois näppikseltään, niin ei varmaan ihme että klikkailee itsensä ties mihin turnauksiin, eikä osaa softaakaan käyttää. LOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!

        Minulla oli kerran kolme rouvaa ja olisin voittanut sen käden. Ohjelma foldasi minun käteni, vaikka minä painoin sökötystä.

        Kerran taas kävi, että menin erääseen pöytään ja voitin kolme kättä peräkkäin. Putsasin lähes kaikki rahat siitä pöydästa omaan laariin. Kaikki kädet olivat ylivoimaisia ja niillä oli helppo pelata. Sellaista tuuria ei ole koskaan ennen käynyt.

        Tyypillistä ray:n ohjelmille on vielä se, että jos haluaa näyttää hävinneen käden muille pelaajille, se ei anna siihen aikaa tai mahdollisuutta.


      • 15+17
        fiffu kirjoitti:

        Minulla oli kerran kolme rouvaa ja olisin voittanut sen käden. Ohjelma foldasi minun käteni, vaikka minä painoin sökötystä.

        Kerran taas kävi, että menin erääseen pöytään ja voitin kolme kättä peräkkäin. Putsasin lähes kaikki rahat siitä pöydästa omaan laariin. Kaikki kädet olivat ylivoimaisia ja niillä oli helppo pelata. Sellaista tuuria ei ole koskaan ennen käynyt.

        Tyypillistä ray:n ohjelmille on vielä se, että jos haluaa näyttää hävinneen käden muille pelaajille, se ei anna siihen aikaa tai mahdollisuutta.

        Itsekin olen menetteänyt muutaman voittokäden softan takkuamisen takia. Mutta kokonaisuutena täytyy olla tyytyväinen. Jaot vaikuttaisi tähän asti rehelliseltä randomilta. Apuohjelmien puuttumisen huomaa ja tuntee pelaavansa ihmisten kanssa. Joidenkin ulkomaisten verkkojen rigged-tuntuma senkuin vahvistuu. Alhainen rake tuntuu todella hienolta. Näin hyvää rakebackia (50%) ei taida löytyä mistään ulkomaisesta verkosta. Jos löytyy jostain 40% RB niin siitäkin sponsorisivusto ottaa tilinhoitomaksut, tilinsiirtomaksut yms niin lopullinen RB on 20% hujakoilla ja tämä näkyy sentään heti tilillä. Vielä kun takuuturnauksissa on usein valueta, ihmettelenkin vaan miksi RAY ei ole saanut enempää pelaajia kuin 1500 huipputunteina. Mielestäni maailman parasta pokeria mitä netissä voi pelata.


      • fdsfdasafds
        15+17 kirjoitti:

        Itsekin olen menetteänyt muutaman voittokäden softan takkuamisen takia. Mutta kokonaisuutena täytyy olla tyytyväinen. Jaot vaikuttaisi tähän asti rehelliseltä randomilta. Apuohjelmien puuttumisen huomaa ja tuntee pelaavansa ihmisten kanssa. Joidenkin ulkomaisten verkkojen rigged-tuntuma senkuin vahvistuu. Alhainen rake tuntuu todella hienolta. Näin hyvää rakebackia (50%) ei taida löytyä mistään ulkomaisesta verkosta. Jos löytyy jostain 40% RB niin siitäkin sponsorisivusto ottaa tilinhoitomaksut, tilinsiirtomaksut yms niin lopullinen RB on 20% hujakoilla ja tämä näkyy sentään heti tilillä. Vielä kun takuuturnauksissa on usein valueta, ihmettelenkin vaan miksi RAY ei ole saanut enempää pelaajia kuin 1500 huipputunteina. Mielestäni maailman parasta pokeria mitä netissä voi pelata.

        Eihän se ole vielä ollut kovin pitkään auki, joten pelaajamäärät varmasti kasvaa nykyisestä moninkertaiseksi.


      • TheNewPlayer

        Eli softa teki mainitun virheen. Minulla myös noita softan tekemiä foldeja sattunut muutama, muttei onneksi kertaakaan isossa kädessä. Edelleen sittarin loputtua, kun vastaa kysymykseen "haluatko pelata uudelleen?" klikkaamalla KYLLÄ, softa ohjailee ties mihinkä turnauksiin. Aloituksessa mainitun jälkeen ei kuitenkaan ole automaattisesti rekisteröitynyt, vaan mennyt turnauksen aulaan.


      • sfdafsadfdsa
        TheNewPlayer kirjoitti:

        Eli softa teki mainitun virheen. Minulla myös noita softan tekemiä foldeja sattunut muutama, muttei onneksi kertaakaan isossa kädessä. Edelleen sittarin loputtua, kun vastaa kysymykseen "haluatko pelata uudelleen?" klikkaamalla KYLLÄ, softa ohjailee ties mihinkä turnauksiin. Aloituksessa mainitun jälkeen ei kuitenkaan ole automaattisesti rekisteröitynyt, vaan mennyt turnauksen aulaan.

        Olisikohan foldaukset tulleet ajan täyttymisen vuoksi? Kai tiedät, että menet sitout-tilaan, jos et tee mitään määritellyssä ajassa ja tämän jälkeen kaikki kätesi foldataan automaattisesti.


      • TheNewPlayer
        sfdafsadfdsa kirjoitti:

        Olisikohan foldaukset tulleet ajan täyttymisen vuoksi? Kai tiedät, että menet sitout-tilaan, jos et tee mitään määritellyssä ajassa ja tämän jälkeen kaikki kätesi foldataan automaattisesti.

        Vaan on foldannut välittömästi jaon jälkeen.


      • pokerbug
        TheNewPlayer kirjoitti:

        Vaan on foldannut välittömästi jaon jälkeen.

        Välillä kippaa itsekseen heti, välillä jumittuu pitkäksi aikaa eikä ehdi painamaan C/R. Viimeksi kun pelasin en nähnyt ollenkaan omia korttejani mutta näin vastustajan piilokortit. Sillon riitti ja rahat kotiin.


      • hslspöpö
        TheNewPlayer kirjoitti:

        Eli softa teki mainitun virheen. Minulla myös noita softan tekemiä foldeja sattunut muutama, muttei onneksi kertaakaan isossa kädessä. Edelleen sittarin loputtua, kun vastaa kysymykseen "haluatko pelata uudelleen?" klikkaamalla KYLLÄ, softa ohjailee ties mihinkä turnauksiin. Aloituksessa mainitun jälkeen ei kuitenkaan ole automaattisesti rekisteröitynyt, vaan mennyt turnauksen aulaan.

        Minä luulen,että ohjelma pelastaa toisen pelaajan sillä tavalla.Itselläni oli täyskäsi ja vihulla suora,ja sain peiteltyä käteni,kun vihu heittää riverllä all in,minä en itse kerennyt tekemään mtään kun ohjelma kippasi minut.Ja taas vitutti.


      • jeejee.
        hslspöpö kirjoitti:

        Minä luulen,että ohjelma pelastaa toisen pelaajan sillä tavalla.Itselläni oli täyskäsi ja vihulla suora,ja sain peiteltyä käteni,kun vihu heittää riverllä all in,minä en itse kerennyt tekemään mtään kun ohjelma kippasi minut.Ja taas vitutti.

        Että olisi samaa paskaa eri paketissa. Jos ei korttijako ole rigged niin sitten tasoeroja tasaamaan pistetään viallinen softa.


      • 22
        jeejee. kirjoitti:

        Että olisi samaa paskaa eri paketissa. Jos ei korttijako ole rigged niin sitten tasoeroja tasaamaan pistetään viallinen softa.

        Ensin kassa nousee pikkuhiljaa ja sitten alas,että ropisee ja depoja sisään.


      • eijeijei
        22 kirjoitti:

        Ensin kassa nousee pikkuhiljaa ja sitten alas,että ropisee ja depoja sisään.

        Mitä luulette jos peli olisi rehellistä? Ton kokosessa reilun tuhannen pelaajan mestassa nousisi 20-30 huippupelaajaa jotka putsaisivat muut jotka eivät pärjäisi ja lopettaisivat. Huippupelaajat eivät viitsisi toisiaan vastaan pelata koska tasoerot heidän välillään olisi niin pienet ettei voittajia olisi kuin raken nostaja. Huippupelaajat nostaisivat rahansa pois ja sijottaisivat autoihin ja asuntoihin. Rehellinen nettipokeri on mahdotonta, sitäkin on joskus kokeiltu mutta ei vaan toimi.


    • iggögh

      Nostaa oikeusjuttu ray:tä vastaan huijaamisesta,nyt pääpaikka olisi tiedossa.

      • : / // /(( (()"("

        Harmittaa kun tuokin paikka on täyttynyt hyvillä pelaajilla. Missään ei saa aloittelijat pelata rauhassa. Olen deponnut jo monia satoja. Kerran tosin sain 4binin voiton yhtenä päivänä. Se vasta oli päivä.


      • itku pillejä foorumi
        : / // /(( (()"(" kirjoitti:

        Harmittaa kun tuokin paikka on täyttynyt hyvillä pelaajilla. Missään ei saa aloittelijat pelata rauhassa. Olen deponnut jo monia satoja. Kerran tosin sain 4binin voiton yhtenä päivänä. Se vasta oli päivä.

        Olen pelannut raylla ensinmäisestä päivästä asti ja en ole huomannut yhtään bugia ja kaikki on toiminut normaalisti.!

        Pokeri forumit on nykyään täynnä itku pillejä ja fisuja jotka ei osaa hallita hermoja ja pelaavat päin vittua ja syyttävät pokeri sivustoa epärehellisiksi!

        On se kyllä kummallista kun heitä valvotaan ja kaikki generaattorit on tarkastettu moneen otteseen ja he ovat tuhlannet varmaan lähes 100,000€ testeihin että te voisitte pelata rehellistä pokeri mutta olette niin helvetin stereotyyppisiä ihmisiä että ei ole totta! Menkää nut saatana nukkumaan raamattujenne kanssa!

        Maailman paras pelaajakaan ei jää plussa joka kerta! Kortit tulee ja kortit menee se joka pelaa paremmin voittaa loppu päässä eikä 100 tai vaikka 10k käden jälkeen.

        Pokerin tärkeimpiin elementeihin kuuluu kärsivällisyys, keskittymiskyky, tunteiden hallinta, nöyryys ja tietysti tahto oppia lisää ja menestyä!

        Itse aloitin netti pokerin 4 vuotta sitten ja hävisin melkein 6kk putkeen ennen kuin aloin voittamaan pikkusen kalja rahaa. Kun huomasin että voin menestyä pokerissa niin mä aloin opiskelemaan ja nytt 3,5 vuotta jälkeen päin minun keski tunti ansio pokerissa on 276,80$ ja opiskelen vieläkin tosi paljon pokeria!

        Jos olet mennyt spammaamaan forumeita itku viesteillä niin voit olla 100% varma että aivosi ovat liian yksinkertaiset pokeriin.
        Pokeri sopii ylensä kaikista parhaiten heille joilla oli melkein vain kymppejä todistuksissa koulussa.

        Jos olit huono koulussa olet automaattisesti yhtä huono pokerissa koska et välitä opiskella, roiskit rahasi miten sattuu, et edes välitä laskee pot odseja vaan survot menemään kaikella mikä näyttää silmissäsi hyvältä, olet välinpitämätön ja pelaat tiltissä!

        Jos meinaat tienata rahaa pokerilla niin lopeta laittamaan allin ilman parasta kättä tai yli 85% mahdollisuutta voittoon. Pokerissä perus peli ja pikku potit ovat täkeitä niistä se palkka koostuu koska jos meinaat elää pokerilla joudut pelaamaan korkeamilla tasoilla ja siellä porukka osaa pelata joten suuri osa allineista on set uppej joita tulee puolen ja toisin.

        Jos todella tahdot menesty pokeri pelaajana on sinun koko ajan analysoitava preflop peliäsi ja muuttaa sitä niin että ne pienet blindit mikä on sinulle kuin roskaa ei mene helposti vastustajalle.


      • hyvä ray
        itku pillejä foorumi kirjoitti:

        Olen pelannut raylla ensinmäisestä päivästä asti ja en ole huomannut yhtään bugia ja kaikki on toiminut normaalisti.!

        Pokeri forumit on nykyään täynnä itku pillejä ja fisuja jotka ei osaa hallita hermoja ja pelaavat päin vittua ja syyttävät pokeri sivustoa epärehellisiksi!

        On se kyllä kummallista kun heitä valvotaan ja kaikki generaattorit on tarkastettu moneen otteseen ja he ovat tuhlannet varmaan lähes 100,000€ testeihin että te voisitte pelata rehellistä pokeri mutta olette niin helvetin stereotyyppisiä ihmisiä että ei ole totta! Menkää nut saatana nukkumaan raamattujenne kanssa!

        Maailman paras pelaajakaan ei jää plussa joka kerta! Kortit tulee ja kortit menee se joka pelaa paremmin voittaa loppu päässä eikä 100 tai vaikka 10k käden jälkeen.

        Pokerin tärkeimpiin elementeihin kuuluu kärsivällisyys, keskittymiskyky, tunteiden hallinta, nöyryys ja tietysti tahto oppia lisää ja menestyä!

        Itse aloitin netti pokerin 4 vuotta sitten ja hävisin melkein 6kk putkeen ennen kuin aloin voittamaan pikkusen kalja rahaa. Kun huomasin että voin menestyä pokerissa niin mä aloin opiskelemaan ja nytt 3,5 vuotta jälkeen päin minun keski tunti ansio pokerissa on 276,80$ ja opiskelen vieläkin tosi paljon pokeria!

        Jos olet mennyt spammaamaan forumeita itku viesteillä niin voit olla 100% varma että aivosi ovat liian yksinkertaiset pokeriin.
        Pokeri sopii ylensä kaikista parhaiten heille joilla oli melkein vain kymppejä todistuksissa koulussa.

        Jos olit huono koulussa olet automaattisesti yhtä huono pokerissa koska et välitä opiskella, roiskit rahasi miten sattuu, et edes välitä laskee pot odseja vaan survot menemään kaikella mikä näyttää silmissäsi hyvältä, olet välinpitämätön ja pelaat tiltissä!

        Jos meinaat tienata rahaa pokerilla niin lopeta laittamaan allin ilman parasta kättä tai yli 85% mahdollisuutta voittoon. Pokerissä perus peli ja pikku potit ovat täkeitä niistä se palkka koostuu koska jos meinaat elää pokerilla joudut pelaamaan korkeamilla tasoilla ja siellä porukka osaa pelata joten suuri osa allineista on set uppej joita tulee puolen ja toisin.

        Jos todella tahdot menesty pokeri pelaajana on sinun koko ajan analysoitava preflop peliäsi ja muuttaa sitä niin että ne pienet blindit mikä on sinulle kuin roskaa ei mene helposti vastustajalle.

        Mielestäni myös tälläinen rigged vaikutelma muilla saitella verrattuna tähän (lue taso on parempi). Ainakin mielestäni todennäköisyydet mennet ihan ok. Ainoa puute, että isoja pöytiä ei ole tai siis niissä ei ole pelaajia..alkupään mouholle tiedoksi, ei ne huippumiehet pelailen NL20 tai NL50 pelejä rayllä, tienaa paremmin isommissa pöydissä muualla...

        Suosittelen aloittelevalle pelejä raylla. Oma mielipiteeni on, että alle 10 eur sisäänosto pöydissä ei opi mitään. jollei ole vähintään sillä tasolla varaa aloitella, ei kannata haaskata aikaa pelailuun. 10 eur tasolla suurin osa täysin urpoja.


      • DDDD1212
        hyvä ray kirjoitti:

        Mielestäni myös tälläinen rigged vaikutelma muilla saitella verrattuna tähän (lue taso on parempi). Ainakin mielestäni todennäköisyydet mennet ihan ok. Ainoa puute, että isoja pöytiä ei ole tai siis niissä ei ole pelaajia..alkupään mouholle tiedoksi, ei ne huippumiehet pelailen NL20 tai NL50 pelejä rayllä, tienaa paremmin isommissa pöydissä muualla...

        Suosittelen aloittelevalle pelejä raylla. Oma mielipiteeni on, että alle 10 eur sisäänosto pöydissä ei opi mitään. jollei ole vähintään sillä tasolla varaa aloitella, ei kannata haaskata aikaa pelailuun. 10 eur tasolla suurin osa täysin urpoja.

        Enpä oo vie misään muualla saanu 2 päivän aikana 3 kertaa värisuoraa ja nähnyt olen viikon aikana likempänä 20 kpl värisuoria..... RIGGED!!!


      • l7iugäh
        DDDD1212 kirjoitti:

        Enpä oo vie misään muualla saanu 2 päivän aikana 3 kertaa värisuoraa ja nähnyt olen viikon aikana likempänä 20 kpl värisuoria..... RIGGED!!!

        RAY ON YHTÄ RIGGED KUIN MUUTKIN.


      • Pouker
        l7iugäh kirjoitti:

        RAY ON YHTÄ RIGGED KUIN MUUTKIN.

        Samalla lailla rigged kuin muutkin tosiaan eli huonot pelaajat häviävät paremmilleen... xD

        Itse olen reilussa kuukaudessa kasvattanut parin kympin sisäänostoni yli neljään sataan vaikka välillä on tullut hölmöiltyäkin (ja sitä myöten hävittyä).

        RAY:n pokeri on ehdottomasti paras vaihtoehto!


      • kuflö
        Pouker kirjoitti:

        Samalla lailla rigged kuin muutkin tosiaan eli huonot pelaajat häviävät paremmilleen... xD

        Itse olen reilussa kuukaudessa kasvattanut parin kympin sisäänostoni yli neljään sataan vaikka välillä on tullut hölmöiltyäkin (ja sitä myöten hävittyä).

        RAY:n pokeri on ehdottomasti paras vaihtoehto!

        Oletko kasvattanut kassasi 20-400 vai oletko siirtynyt NL20:stä NL400:taan.Hyi jokatapauksessa et ole noudattanut kassanhallintaa.PS.kohta tulet alas,että kolisee.Tule sitten kertomaan.


      • Pouker
        kuflö kirjoitti:

        Oletko kasvattanut kassasi 20-400 vai oletko siirtynyt NL20:stä NL400:taan.Hyi jokatapauksessa et ole noudattanut kassanhallintaa.PS.kohta tulet alas,että kolisee.Tule sitten kertomaan.

        10-20 tasolla olen pelannut parinkympin kassan vajaaseen pariin sataan jonka jälkeen olen pelannut sekä sitä että 25-50 tasoa ja kasvattanut kassan 400 euroon.

        Kyllä kassanhallinta on minulle ihan tuttu juttu.... =)


      • aggasagsags
        Pouker kirjoitti:

        10-20 tasolla olen pelannut parinkympin kassan vajaaseen pariin sataan jonka jälkeen olen pelannut sekä sitä että 25-50 tasoa ja kasvattanut kassan 400 euroon.

        Kyllä kassanhallinta on minulle ihan tuttu juttu.... =)

        50€ sisäänoston pöytiin sinulla tulisi olla n. 25x50€ pelikassa, joten ei toi kassanhallinta ole kovin tuttu juttu sinullekaan.


      • Pouker
        aggasagsags kirjoitti:

        50€ sisäänoston pöytiin sinulla tulisi olla n. 25x50€ pelikassa, joten ei toi kassanhallinta ole kovin tuttu juttu sinullekaan.

        Kyllä se on. Jos peli tuolla tasolla ei suju ja kassa alkaakin kasvamisen sijaan pienentyä niin minulle ei ole mikään ongelma hyvin nopeasti pudottaa tasoa. Pelailen edelleen sekä 10-20 että 50 tasoa, pöydistä ja oman pelin sujumisesta riippuen.


      • ?????
        Pouker kirjoitti:

        10-20 tasolla olen pelannut parinkympin kassan vajaaseen pariin sataan jonka jälkeen olen pelannut sekä sitä että 25-50 tasoa ja kasvattanut kassan 400 euroon.

        Kyllä kassanhallinta on minulle ihan tuttu juttu.... =)

        missähän olet pelannut kun RAY:llä ei noita pelaajia ole


      • nimimerkkivarattu
        itku pillejä foorumi kirjoitti:

        Olen pelannut raylla ensinmäisestä päivästä asti ja en ole huomannut yhtään bugia ja kaikki on toiminut normaalisti.!

        Pokeri forumit on nykyään täynnä itku pillejä ja fisuja jotka ei osaa hallita hermoja ja pelaavat päin vittua ja syyttävät pokeri sivustoa epärehellisiksi!

        On se kyllä kummallista kun heitä valvotaan ja kaikki generaattorit on tarkastettu moneen otteseen ja he ovat tuhlannet varmaan lähes 100,000€ testeihin että te voisitte pelata rehellistä pokeri mutta olette niin helvetin stereotyyppisiä ihmisiä että ei ole totta! Menkää nut saatana nukkumaan raamattujenne kanssa!

        Maailman paras pelaajakaan ei jää plussa joka kerta! Kortit tulee ja kortit menee se joka pelaa paremmin voittaa loppu päässä eikä 100 tai vaikka 10k käden jälkeen.

        Pokerin tärkeimpiin elementeihin kuuluu kärsivällisyys, keskittymiskyky, tunteiden hallinta, nöyryys ja tietysti tahto oppia lisää ja menestyä!

        Itse aloitin netti pokerin 4 vuotta sitten ja hävisin melkein 6kk putkeen ennen kuin aloin voittamaan pikkusen kalja rahaa. Kun huomasin että voin menestyä pokerissa niin mä aloin opiskelemaan ja nytt 3,5 vuotta jälkeen päin minun keski tunti ansio pokerissa on 276,80$ ja opiskelen vieläkin tosi paljon pokeria!

        Jos olet mennyt spammaamaan forumeita itku viesteillä niin voit olla 100% varma että aivosi ovat liian yksinkertaiset pokeriin.
        Pokeri sopii ylensä kaikista parhaiten heille joilla oli melkein vain kymppejä todistuksissa koulussa.

        Jos olit huono koulussa olet automaattisesti yhtä huono pokerissa koska et välitä opiskella, roiskit rahasi miten sattuu, et edes välitä laskee pot odseja vaan survot menemään kaikella mikä näyttää silmissäsi hyvältä, olet välinpitämätön ja pelaat tiltissä!

        Jos meinaat tienata rahaa pokerilla niin lopeta laittamaan allin ilman parasta kättä tai yli 85% mahdollisuutta voittoon. Pokerissä perus peli ja pikku potit ovat täkeitä niistä se palkka koostuu koska jos meinaat elää pokerilla joudut pelaamaan korkeamilla tasoilla ja siellä porukka osaa pelata joten suuri osa allineista on set uppej joita tulee puolen ja toisin.

        Jos todella tahdot menesty pokeri pelaajana on sinun koko ajan analysoitava preflop peliäsi ja muuttaa sitä niin että ne pienet blindit mikä on sinulle kuin roskaa ei mene helposti vastustajalle.

        heh
        ainakaan äidinkielenopinnot eivät olleet koulussa onnistuneet. Yhdyssana on vaikea asia.


      • keijooooo
        DDDD1212 kirjoitti:

        Enpä oo vie misään muualla saanu 2 päivän aikana 3 kertaa värisuoraa ja nähnyt olen viikon aikana likempänä 20 kpl värisuoria..... RIGGED!!!

        Höpö höpö


      • jjgiug

        ei siellä monella ole mitään mahista voittaa,itse kuulun niihin,n 500 kertaa flopin jälkeen suora auki päistä n 2 kertaa osunut,paljon olisi lisää,mut parhain,pudota helppi,h löi allin katsoin prosentit flopin jälkeen 99,(7)vai 5 joka tapauksessa ohi meni että heilahti,ps veikkaan että käry käy vielä..


    • mausas

      RAY:n pokeri on ollut positiivinen yllätys. I-pokerin softan fanittaja en ole koskaan ollut mutta se ei paljoa haittaa jos pelit ovat noinkin pehmeitä mitä ovat. Kun RAY:n pokeri aukesi tuli heti fiilis että kulta-aika on palannut. Kun kuuden ja kymmenen pöydissä flopinkatsomis % on 45-60, pelaan todella mielelläni vaikka I-pokerin ohjelmalla. Olen tosin vasta pelikassan luomisvaiheessa joten isommissa peleissä en ole vieraillut. Sen olen huomannut että pelaajat loppuvat NL-PLO 10c/20c jälkeen. Jos tähän ei tule muutosta ja pelaajamäärät eivät kasva on varmaankin pakko siirtyä myöhemmin taas muualle. Eli eipä suuremmin valittamista!

      • kuyflf

        Kyllähän siellä on löysiä pelaajia,mutta kun enää ei voita millään alkuhuuman jälkeen,koska siellä HUIJATAAN.


      • hffkffkcg
        kuyflf kirjoitti:

        Kyllähän siellä on löysiä pelaajia,mutta kun enää ei voita millään alkuhuuman jälkeen,koska siellä HUIJATAAN.

        Alussahan RAY kokeili rehellistä jakoa mutta tasasi pelikassoja sitten tuolla toimimattomalla softalla. Nykyisin toimii sitten softa mutta jako on rigged ; ) hah, on tää sellasta kieroilua ettei voi kun nauraa. Ja sitten joku tässä ketjussa väittää ettei softassa ole ollut mitään vikaa, itsellä n 10 kertaa päivässä. Taidat esiintyä RAYn mainoksessa kun tuollain olet etuoikeutettu, tai sitten sut on palkattu mainostamaan täällä : )) Pelaajien erottelu jatkuu vaan koska muuten syntyisi rehellinen kilpailu ja parhaat harjaisivat 90% pelaajista aina nollille ja enemmistö lopettaisi koko pokerin. Mutta karkottaa tuo jakokin, 1500 alkupaivinä nyt 600 pelaajaa. Eikä tarvi syyttää siellä RAYlla tätä palstaa, raha kyllä houkuttaa ihmisiä niin paljon että jos nettipokerista olisi mahdollista voittaa rahaa niin vähän kaikki sitä opiskelisivat lisää ja lisää eikä lopettaisi alle 10 M€. Nyt ei voita ellei ole mainosmies pokerihuoneelle, Full tiltin ammattilaiset saavat varmasti pelata rehellistä pokeri ja vieläpä ilman rakea : )))


      • fsdfdfdasafsfdsa
        hffkffkcg kirjoitti:

        Alussahan RAY kokeili rehellistä jakoa mutta tasasi pelikassoja sitten tuolla toimimattomalla softalla. Nykyisin toimii sitten softa mutta jako on rigged ; ) hah, on tää sellasta kieroilua ettei voi kun nauraa. Ja sitten joku tässä ketjussa väittää ettei softassa ole ollut mitään vikaa, itsellä n 10 kertaa päivässä. Taidat esiintyä RAYn mainoksessa kun tuollain olet etuoikeutettu, tai sitten sut on palkattu mainostamaan täällä : )) Pelaajien erottelu jatkuu vaan koska muuten syntyisi rehellinen kilpailu ja parhaat harjaisivat 90% pelaajista aina nollille ja enemmistö lopettaisi koko pokerin. Mutta karkottaa tuo jakokin, 1500 alkupaivinä nyt 600 pelaajaa. Eikä tarvi syyttää siellä RAYlla tätä palstaa, raha kyllä houkuttaa ihmisiä niin paljon että jos nettipokerista olisi mahdollista voittaa rahaa niin vähän kaikki sitä opiskelisivat lisää ja lisää eikä lopettaisi alle 10 M€. Nyt ei voita ellei ole mainosmies pokerihuoneelle, Full tiltin ammattilaiset saavat varmasti pelata rehellistä pokeri ja vieläpä ilman rakea : )))

        Surukseni joudun toteamaan, että oikeassa olet. Olin alkuun todella tyytyväinen RAY:n pokeriin. Aloitin pelaamisen siellä heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Aluksi homma oli todella vakuuttavaa: vahvat kädet pitivät, ei ollut set-up -käsiä ja yleensäkin taidolla pärjäsi aivan loistavasti. Oma pelikassa karttui vauhdilla, vaikka en tasoja nostanutkaan. Koko homma lähti alamäkeen 2 viikkoa sitten, ja nykyisin perusjako on omalla kohdallani tälläinen: Saan pieneen blindiin QT ja maksan. Floppiin tulee TT7. Jako etenee showdowniin, jossa vihu kääntää esiin KT ja vie potin. Lisäksi KK vs AA alkaa olemaan jo peruskaúraa. Sinne meni aidosti hyvä pokerihuone, kun ahneus voitti ja huonoista pelaajista on pidettävä väkisin kiinni. Sama juttu se on jokaisella saitilla, ei se siitä parane.


      • äänestäjä1000
        fsdfdfdasafsfdsa kirjoitti:

        Surukseni joudun toteamaan, että oikeassa olet. Olin alkuun todella tyytyväinen RAY:n pokeriin. Aloitin pelaamisen siellä heti ensimmäisestä päivästä lähtien. Aluksi homma oli todella vakuuttavaa: vahvat kädet pitivät, ei ollut set-up -käsiä ja yleensäkin taidolla pärjäsi aivan loistavasti. Oma pelikassa karttui vauhdilla, vaikka en tasoja nostanutkaan. Koko homma lähti alamäkeen 2 viikkoa sitten, ja nykyisin perusjako on omalla kohdallani tälläinen: Saan pieneen blindiin QT ja maksan. Floppiin tulee TT7. Jako etenee showdowniin, jossa vihu kääntää esiin KT ja vie potin. Lisäksi KK vs AA alkaa olemaan jo peruskaúraa. Sinne meni aidosti hyvä pokerihuone, kun ahneus voitti ja huonoista pelaajista on pidettävä väkisin kiinni. Sama juttu se on jokaisella saitilla, ei se siitä parane.

        Kokoomus Kepu hallitus kerää vaalirahoitusta,ei muuta.Pokeri aukesi sopivasti vaalien kynnyksellä,vaikka alkuun oli ehdoton ei koko nettipokerille.


      • sry
        äänestäjä1000 kirjoitti:

        Kokoomus Kepu hallitus kerää vaalirahoitusta,ei muuta.Pokeri aukesi sopivasti vaalien kynnyksellä,vaikka alkuun oli ehdoton ei koko nettipokerille.

        Joo aluksi RAYn pokeri oli ihan kuin olisi pelannut oikeassa korttipöydässä. RAY vain kokeili uutta huijaamisen muotoa, eli soft alkoi tökkimään kun oli iso potti ja hyvä käsi. Sain itsekin 10-kertaistettua kassani viikossa mutta sitten alkoi hyvän pelaajan vainoaminen entistä tökerömmillä softan tökkimisillä. Nyt jako on samanlainen kuin muuallakin. Espoon mukaovelat huijarit yrittivät kehittää pokerin "uutta nokiaa" mutta epäonnistuivat ja palasivat muiden pokerihuoneiden käyttämään RIGGED-korttijakoon. No kaatuuhan se nokiakin kohta androidille. haistakaa pitkä paska


      • fjenyr
        äänestäjä1000 kirjoitti:

        Kokoomus Kepu hallitus kerää vaalirahoitusta,ei muuta.Pokeri aukesi sopivasti vaalien kynnyksellä,vaikka alkuun oli ehdoton ei koko nettipokerille.

        kokoomuskepu tulee haukkaamaan paskaa jos tuollaista pokeria tarjoavat. Tietenkin kokoomuskepun kannattajat tulevat saamaan etuoikeuden pelata voitollista pokeria mutta missähän on rahoittajat kun kaikki vittuuntuvat rigged-jakoon ja alkavat pelaamaan ryysypokkaa kotonaan. : )))


      • Viva Las Vegas
        fjenyr kirjoitti:

        kokoomuskepu tulee haukkaamaan paskaa jos tuollaista pokeria tarjoavat. Tietenkin kokoomuskepun kannattajat tulevat saamaan etuoikeuden pelata voitollista pokeria mutta missähän on rahoittajat kun kaikki vittuuntuvat rigged-jakoon ja alkavat pelaamaan ryysypokkaa kotonaan. : )))

        Ainoa rehellinen pokeri on Las Vegasissa


      • ArvanHeitto
        sry kirjoitti:

        Joo aluksi RAYn pokeri oli ihan kuin olisi pelannut oikeassa korttipöydässä. RAY vain kokeili uutta huijaamisen muotoa, eli soft alkoi tökkimään kun oli iso potti ja hyvä käsi. Sain itsekin 10-kertaistettua kassani viikossa mutta sitten alkoi hyvän pelaajan vainoaminen entistä tökerömmillä softan tökkimisillä. Nyt jako on samanlainen kuin muuallakin. Espoon mukaovelat huijarit yrittivät kehittää pokerin "uutta nokiaa" mutta epäonnistuivat ja palasivat muiden pokerihuoneiden käyttämään RIGGED-korttijakoon. No kaatuuhan se nokiakin kohta androidille. haistakaa pitkä paska

        Olethan kova jätkä, jos rahapöydissä kymmenkertaistat kassasi viikossa. Tarkoittaisiko tuo sitten sisäänostoa 200-300-kertaisena.

        Minulle riitti RAY-pokeri lyhyessä ajassa. Olisihan sen pitänyt riittää heti ensimmäisellä istunnolla, jolloin näin kuuden hengen pöydässä pelaajan lähes 15-kertaisella pinolla. Missään en ole nähnyt pienillä tasoilla noin suurta stäkkiä kellään. Uskokoon, ken tahtoo.


      • ,ljgägäh
        sry kirjoitti:

        Joo aluksi RAYn pokeri oli ihan kuin olisi pelannut oikeassa korttipöydässä. RAY vain kokeili uutta huijaamisen muotoa, eli soft alkoi tökkimään kun oli iso potti ja hyvä käsi. Sain itsekin 10-kertaistettua kassani viikossa mutta sitten alkoi hyvän pelaajan vainoaminen entistä tökerömmillä softan tökkimisillä. Nyt jako on samanlainen kuin muuallakin. Espoon mukaovelat huijarit yrittivät kehittää pokerin "uutta nokiaa" mutta epäonnistuivat ja palasivat muiden pokerihuoneiden käyttämään RIGGED-korttijakoon. No kaatuuhan se nokiakin kohta androidille. haistakaa pitkä paska

        Olen huomannut saman,aiemmin softa foldasi jos olit ansoittanut huippu kädelläsi jonkun ja potti kasvoi suureksi,mutta nykyään softa toimii,mutta ohi tullaan vaikka väkisin,kun nyhdetään joltain rahat.Ja on alkaneet,ne ihmeelliset maksut jollain paskalla,joilla vääjäämättä voitetaan loppujenlopuksi.


      • adgsinyoas dbgiuy
        ArvanHeitto kirjoitti:

        Olethan kova jätkä, jos rahapöydissä kymmenkertaistat kassasi viikossa. Tarkoittaisiko tuo sitten sisäänostoa 200-300-kertaisena.

        Minulle riitti RAY-pokeri lyhyessä ajassa. Olisihan sen pitänyt riittää heti ensimmäisellä istunnolla, jolloin näin kuuden hengen pöydässä pelaajan lähes 15-kertaisella pinolla. Missään en ole nähnyt pienillä tasoilla noin suurta stäkkiä kellään. Uskokoon, ken tahtoo.

        Olenkin aika kova jätkä koska tosiaan kymmenkertaistin kassani viikossa ja seuravalla viikolla nousin vielä lisääkin, tai sitten jako on rigged. Ja itselläni oli omaha-pöydässä kerran vajaa kymmenkertainen sisäänosto nenän edessä, harmitti vain kun ei enää kukaan uskaltanut pelata pöydässä.


    • joo123123216

      vitsi työ ootte, ! 1 se kuka väitti et todistuksen arvaosanat 10 just sen takiahan Sahamies/ antonius ovat huipulla :) kumpikaan herra ei ole edes lukiota käynyt..

      2. joku sanoi et sen takia rigged kun muuten 10% katkoisi huonot ja pelaajat loppuisi.. = Niin se menee sitten ne huonot saa rahaa ja depoaa lisää..

      • No longer RAY

        Olen pelannut nettipokeria jo vuodesta 2002 ja kokeilin RAY:n "moottoria".
        Tällä hetkellä pelaan usealla sitella kohtuullisella menestyksellä.
        Kahdella stacki miinuksella, 4:llä merkkinen.
        Pelasin RAY:lla 6 x frollia tuloksena 2 x 1st, 3 x final table, 1 x sijoitus n.50.
        Siirryin "tilipuolelle" käteispöytiin ja peli muuttui varsin "lotoksi".
        Valitettavan usein potti meni riverillä ja siihen loppuu aktiivisen pelaajan into!
        Yhteenvetona voi todeta, että RAY kalastelee todella räikeästi uusia pelaajia frollien avulla ja sitten "kusee silmään 6-0".
        Mitä voimme odottaa yritykseltä, jonka motto on 60:40?

        Terveisin:
        AntiRAY


    • hänmies 123

      Samaa ihmettelee hänmies myös, todella moni rayn vakiopelaaja valitellut että viimeinen kuukausi mennyt ihan penkin alle,

      samaan aikaa Ray:n totaalikalat istuskelevat pöydissä 500bb pinoilla pelitaidon ollessa 0 luokkaa.

      Kävikö tosiaan niin että Ray havahtui ettei kohta olekkaan muita kun kourallinen reguja ja oli pakko ruukata ohjelmaa jottei kalat kaikkoaisi?

      Pelannut pokeria aktiivisesti 3vuotta ja voin sanoa etten ole vastaavaa putkea nähnyt missään , viimeinen 2 viikkoa ollut aivan uskomatonta olen mm hävinnyt täyskädellä nelosille 10krtss ja en todellakaan usko tuon olevan mahdollista rehellisellä satunnaisuudella.

    • hänmies jatkaa

      Voisin vielä mainita että toi 2 viikkoa on pyörinyt käytännössä 100€ miinusta / vrk keskiarvo tuolla on ollut viikossa 400€ plussaa siitä asti kun saitti aukesi..

    • jk

      ihan älyttömiä käsiä usein häviät täyskädellä nelosille,kokeilkaapa normipakalla kuinka usein tällaista tapahtuu,12 jaossta 2x neloset vastustajalla täyskäsi.......

      • bet456,

        ray pokeri on kaikkien aikojen paskin pokeri paikka, ei ihme jos pelaajat eivät sielä pelaa enään ovat sen verran viisaita ainakin minun tutut ja mitä pelaaja määristä katsoo on ihme jos pysyy paikka kovin kauan... ei muuta kun hujan hajan pelit vaan sinne...............................


    • fuck RAY

      Myönnettävä, että viimeaikoina peli muuttunut todella oudoksi. Porukka tekee aivan käsittämättömiä sankarimaksuja ja vetävät riverille asti 1-4 outtista ja järjestelmä sitten palkitsee sen osumalla. viimeinen niitti seuraava käsi, jonka oli flopin jälkeen tilanteessa: mulla KK taskut ja vihulla A4 off suite. floppi K 7 3 rainbow. koroteltiin vuorotellen ja MINÄ puskin all in. Vihu maksaa ässähailla
      ( potti 114 euroa) turn 2 river 5. Eli vitun kiva runner runner suora. Normaalisti olisin slowannut käden mutta jostain syystä en tälläkertaa, mutta mikä saa vihun maksamaan reilut 60 euroa ässähailla, jollei se tiedä jotain tulevasta?? pisti senverran miettimään, että nostin loput rahat pois ja suljin tilin

      • seurataan tilanetta

        Mulla sama tuntuma...mielestäni varsinkin uudet nimimerkit osuu näihin...Itsellä samanlainen KK:lla flopattu setti ja joku makso mun rereissun pf 85 ruutua. flopissa siis K ja yksi ruutu,, kaveri korotti potin vedin allinn tuli maksu sitten 2 ruutua...täysin tuntematon kaveri...ja sitten värillä ohi...Näitä nyt tullut sitten enemmän kuin pitäisi olla todnäk. itse seuraan tilannetta ja sitten johtopäätökset.

        Niin mielestäni se että saadaan näin koukutettua uusia pelaajia on firmoille yksi tapa..toivon kuitenkin ettei tämä rayn osalla pitäisi paikkaansa.


    • ei ikinä

      RAY parempi vai huonompi? EHDOTTAMASTI RAY ON HUONOMPI
      softa on surkea, mutta asiakaspalvelu alittaa softankin. RAY:lla on jääny aivot narikkaan, minä aloittaisin toimitusjohtajasta.

    • 34twrg

      Kuinka tavallista on, että KK:ta vastassa on aina ässä(t)?

      Ainakin omalla kohdalla on käyny todella useasti (ellei jopa joka kerta) niin, että ässät on löytyneet joko parina tai täydentyneet pariksi flopin tullessa pöytään kun itsellä on kunkkupari kädessä

    • pokergodness

      Tai mielummin alotatte uran ihan yhteisöjen kautta! jokka opettaa antaa ilmaisrahat NS. sponsori! ja kattokaa sitten mitä se pokeri on!

    • rikas pää

      mistä näitä reikä aivoja piisaa... lopettakaa koko pokerit ja tyhjänpäiväiset kattiloiden pyörittelyt. netti pelit ja pokerit on luusereita varten ! kunnon työhön siitä saatana ! Paskan luontiin... Luuletteko rikastuvanne ? vastaus = ETTE !

      • tyhjä pää

        Siis vastaus on että luulemme...muutenhan olisimme hölmöjä...

        äläkä tuu tänne aukoon päätäs tuosta pokerilla rikastumisesta ei mekään olla sun työpaikalla soittamassa suuta kun lapiot sitä paskaa....


        tää provo vaan siks ku toi edellinen kirjoittaja ei varmaankaan ole gaussinkäyrän kärki....


      • sikaspapää

        En ole rikastunut, mutta toimeentuloni on parantunut.
        Kyllä pokerinpeluu työstä käy ja on se mukavaa kun saa itse valita työaikansa.


    • --
      • ??????????

        Miksi olet homo?


    • rosvoroope66

      ray pokeri on maineensa veroinen ja pelaaja tasosta ja määrästä jokainen voi päätellä pelaako sielä vai ottaako helppoja pois

      • Ray kusettaa

        Varoitan kaikkia jotka harkitsevat Ray pokerin pelaamista. Kokemuksen tuomalla varmuudella sanon,että "satunnaisgeneraatori" minkä pitäisi kortteja jakaa on pitkälle kehitelty softa joka vie rahasi ennemmin tai myöhemmin.


    • ray huijaa

      Samat kokemukset jo usean vuoden ajalta.

    • softa ekspertti

      Pitkälle kehiteltyjä huijaussoftia on kaikilla saiteilla, kokemukseni mukaan. En ole löytänyt yhtäkään, jossa kortit tulisivat randomina.

      Ja tosiaan: RAY on myös testattu ja havaittu sen olevan rigged. Sitä en osaa kuitenkaan varmaksi sanoa, valitseeko generaattori voittavat pelaajat pelityylin mukaan, vai ovatko he talon pelaajia. Botteja on vähän tai ei lainkaan.

      • huhuh8

        eli ei oo sellasta saittia jossa voittaisit, ja sitten oot tehny päätelmän et sua huijataan, mikään muu ei ole mahdollista....eihän


    • Juhako Hjelppii ?

      Raypokeri...hah. kannattaa pysyä helve... kaukana tosta paikasta.
      Nettipokerissa ei voi huijata, jakoa ei voi ennalta tietää....muutaku coolerit(talo)
      Kattokaa youtube Online Poker Cheating exposed.
      Ja kiinnijääneet on vaan ollu ahneimpia...sekä yksityishenkilöitä.

    • Ray=paskat pelaajat

      siinä mielessä ihan oikein varottaa rayllä pelaamisesta, pelaajataso on heikko, lähinnä hupipelaajia aka. lottoajia jotka ei ymmärrä pokerista yhtään mitään. omaha peleissä voi olla value:ta, koppeja otetaan 5572rainbow käsillä oop 4bet poteissa. suomen paskimmat pelaajat kokoontuu tuolla.

    • rikkaaksi osakkaana

      Mä kokoonnun aina päivän päätteeksi katsomaan, kuinka pokeri sivustoni on tuonut raken muodossa minulle voittoa. Taas tullut useampi tuhat euroa tililleni kun tyhmät ja viisaat ovat pöydissä ottaneet yhteen. Ei pokeri kannata, mutta sivustossa osakkaana tai omistajana kannattaa olla, niin kuin minä.

      Säästyy myös aikaa kun ei tarvitse pelata. Käy vain päivän päätteeksi tarkistamassa paljon on tullut rahaa tilille. Tietty jos huvikseen pelaa pokeria niin sitten voi pelata, mutta ei tietenkään voittojen mielessä. Me osakkaat ja talo ollaan varmoja voittajia.

      Hyvää kevättä kaikille ja nauttikaa elämästä ! Se on sen arvoista !

    • Playtech sucks

      Tervetuloa joukkoon iloiseen. Playtechin softa on täysi paska. Olen USEIN menettänyt potin - viimeeksi kun softa laittoi "luovuta panostukseen" päälle. Fuck...
      Kuulisin mielelläni onko kukaan muu törmännyt samaan. Eli "luovuta panostukseen" menee automaattisesti päälle....

    • on käynyt sama joo

      juu on käyny sama muutaman kerran kyllä. ikävä virhe kyllä tarvii koko aika varoo meneekö rasti luovuta panostukseen kohtaan, mut on ikävä piirre et sanotaan et kaikki on huijausta missä ny ei itse satu pärjäämään näitä juttuja ku lukee kuinka pokerisoftat huijaa ja vie rahat, oisko mitenkään mahdollista että pelaatte päin helvettii ja ohivetoja tulee välillä kaikille, olen nähnyt esim raylla kaikenlaisii pelureita jotka häviävät kerta toisensa jälkeen varmasti rahansa jos ei tänään niin huomena sitten, ja syyttävät kuinka ray huijaa, totuus on se että kuuluukin hävitä rahansa,,,,,pokeri on muuten siitä hauska eli että läheskaikki ovat omasta mielestään mestareita siinä, vaikka edes perusasiat eivät ole hallinnassa.

    • sökö

      Hirveitä bugeja edelleen tuolla rayllä.Tänään maksoi itsestään ja seuraavan kortin jälkeen foldasi itsestää.
      Pitäisi todellakin videoida joka käsi ja peli.

    • coffu

      Joo en tykkään, kävin siks adoptoimassa casumon..

    • Nettipokerihuijaus

      Kaikki nettipokerit ovat huijausta. Samat kusetuskuviot toistuvat kaikilla sivustoilla. Ottakaa yhteyttä kaikki RAY ja PAF/BETSSON/POKERIHUONE -kombin kusetetuiksi tulleet. Teen tilastoja näistä kusetuksista ja toivottavasti saataisiin viedä asiaa eteenpäin päättäville tahoille, todisteiden kera. Itse nauhoittelen muiden pelejä em. sivustoilta joissa jo lyhyen otannan jälkeen näkee kusetuksen eli järjestelmällisesti järjestettyjen käsien toistuvan jatkuvasti.

      Yhteyden otot nimettömänä tai nimellä

      [email protected]

      KYYKYTETÄÄN HUIJARIT !!!

    • Uppia

      Millaiset kokemukset 2018

    • huhuijaa

      pelit samalla tasolla kuin muillakin saiteilla, tiukkaa ja kohtuu osaavaa porukkaa, onnekkain voittaa pitkässä juoksussa ei kovinkaan moni....

    • ihmettelensuuresti

      Olen pelannut aika pitkään ray;llä eri pokeri muotoja ja huomannut seuraavan kaavan toistuvan jokaisessa turnauksessa. Ensin menee ihan ok koska osaan kyllä pelata ihan ok pelii ja kerrytänki lähes poikkeuksetta stäkkii ja yleensä oon neljän joukossa merkki määrissä puolenvälin jälkeen. Lisäostojen jälkeen menee ihan jees muihin pöydässä oleviin verrattuna. Okei sitten kaava joka toistuu aina,, rahasijat lähestyy ja aina pöytään sijoitetaan uusi pelaaja joka korottaa kokoajan ja vetää kaikista ohi jatkuvasti. Sit kun itsellä tai jollain muulla oli hyvä hanska ihmeesti osaa aina luopuu toisin sanoen ei tee virheen virhettä ja kun tekee vetää ohi. Hmmm,,, hiukan alkanut epäillyttää toi sama kaava. Onks muut huomannu vastaavaa?

    • Sekraise

      Siis omat kokemukseni silloin tällöin siellä pelaavana eli kokeilen kerran vuodessa. Aivan alussa paikka oli mahtava...en huomannut muuta kuin että rahaa tuli kivasti...sitten aika pian tuli päivitys ja alkoi ilmaantumaan enemmän ja enemmän tilanteita joissa häviät selvässä johtoasemassa isot potit runnerrunner tyyppisiin tilanteisiin..ei aina näin karkeasti. Ja silloin päätin että pelit päättyy siinä saitilla. Otan aina vuoden bannin sivulle ja kokeilen miltä pelit näyttää siellä...ja näin olen sulkenut jo useita kertoja saitin...mutta suomalaista suosien kokeilen aina uudelleen...en Siis voi suositella tuolla pelaamista.

      • vainluuserintepäilevä

        Päivityksien jälkeen kaikessa vähän siellä täällä voi havaita asioiden olevan toisin mitä alun alkaen oli. Ostin epäileväisenä uuden koneenkin nähdäkseen tämän ja sitten harmitti ihan vitusti kun en uskonut sisäistä intuitiota aikaisemmin. ihmiset luottaa jo tänäpäivänä sokeasti nopeuksiin tekniikkaan joka antaa mainiot näkymät uuden tyypisille yrittäjille. Ei kukaan enää usko päin mitään vastaista väittävää, se on luuserin puhetta sillä, nyt käsillä on tekniikka kaiken hyvän elämisen edellytyksen helppous ja syystä iloisina silmät sikkurillaan on jokainen jo jopa "brexitiä" vastaan tai hekuttaa kylillä yhä isommistaasunoista autoista eläkkeistä ym ym ym ym kun lähdetään tähän juttuun mukaan


    • Anonyymi

      Huijausta tai ei niin turha lässyttää ,että olisi taitopeli. Tuuri ratkaisee yli puolet jaoista eli melkoista tuuria vaatii.

    • Anonyymi

      kokeile onneasi riskittä 10€ ilmaisbonuksella ja voita jopa miljoonia! rekisteröi tili linkin kautta niin saat 10€ ilman talletusta ja nosta mitä voitat. https://urly.fi/1hEN

    • Anonyymi

      On tapahtunut yllätyksellisiä foldauksia, joissa softa foldasi varman voittokäteni (kerran suora, kerran täyskäsi). Hyvä kuulla, että muillakin tapahtunut. Vakuuttaa vain, että kaikki eo ole aivan rehellistä. Muidenkin ihmeellisyyksien perusteella lopetin koko pelaamisen.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe