Terttu Sandholm

Varoituksen sana....

Haluan sydämestäni varoittaa tästä kyseisestä selvännäkijäksi ja jopa kouluttajaksi itseään tituleeraavasta henkilöstä. Olen itse selvännäkijä ja ihan uteliaisuudesta kävin viime kesänä hänen luonaan istunnossa. Itseasiassa soitin hänen palvelunumeroonsa ensin, jossa hän antoi ensin ympäripyöreän pienen tulkinnan ja kehotti sitten tulemaan luokseen kunnon istuntoon, josta veloittaisi 60 euroa.
Typerä olin mennessäni innostuneena vielä siinä vaiheessa häntä tapaamaan, sillä olin itse tuolloin todella vaikeassa elämäntilanteessa ja kaipasin kipeaästi apua. Olin hänen luonaan 2 tuntia, jonka aikana hän puhui itsestään ja vielä enemmän omasta paremmuudestaan ja kyvyistään kun paljastin olevani itse aloitteleva selvännäkijä. Hän kysyi miten työskentelen, sanoin että minulla erityisesti selväkuuloisuus on vahva, mikä tarkoittaa että tulkinnoissani saatan "kuulla" nimen tms. joka liittyy istujaan. Terttu sanoi että nämä ovat psykoottisia oireita eivätkä liity kykyyni mitenkään.
Mitä noista 2 tunnista jäi käteen? Tyhjä lompakko, ei tietoa tulevasta mutta sitäkin enemmän Tertun omista sekavista miesseikkailuista jotka olivat todella korkealentoisia. Oma syyni oli haksahtaa, toivon että
kukaan ei tekisi samaa virhettä.
Hän mainostaa itseään selvännäkijänä, mutta yllättäen hän puheissaan tuolloin pyörsikin itsensä vain "tietäjäksi", kun huomasi vastassaan olevan ehkä rehellisen selvännäkijän.

54

5456

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AalloillaX

      Jos joku vaatii maksua niin ei kai se voi oikeasti olla mikään näkijä ?
      Ehkä oikeille selvännäkijöille ei varata aikoja heitä kohdataan vain "sattumalta" silloin kun on tarve kohdata heitä ?

      Mulla on kokemuksia ajoittaisesta näkemisestä tai mitä se nyt onkin tulevien asioiden ennustamisia ( joskus ne ovat liittyneet ihmisten kuolemiin ei mitenkään pelottava kokemus. Tunne kohtaamansa tai jo ennestään tuntemansa ihmisen kuolemasta johon liittyy joskus syyllisyyttä siitä olisi pitänyt tehdä jotakin ettei se toinen olisi kuollut mutta että asioiden ehkä pitikin mennä juuri niin vaikka se tuottikin kärsimystä omaisille ).

      Ihmisiin liittyvissä jutuissa voisi kai käyttää jonkinlaista radio vertausta .

      Kun virittäytyy jotenkin oikealle "taajuudelle" ihmisten kanssa oma toiminta muuttuu esim. sellainen kaava tuntuisi olevan että muuttaa omaa toimintaasa vaikka lähtee jonnekkin mutta vaihtaa kuitenkin matkalla reittiä kohteeseen ja muutos tapahtuu juuri oikeassa paikassa oikeaan aikaan niin että kohtaa sen ihmisen joka piti kohdata (yleensä täysin vieras ).
      Kohdattava alkaa sitten jutella sinulle ehkä hyvinkin henkilökohtaisia asioitaan( täysin selvinpäin !) tapaamisessa teet jonkin palveluksen kohteelle ehkä sanot asioita joita itse ihmettelet että "miksi kerroin tuollaista " mutta kertomasi saa "kohteesi" toimimaan tavalla joka on hänelle jotenkin hyödyllinen ,tarpeellinen jopa välttämätön .

      Perättäisten tapahtumaketjujen(outojen sattumien) ehkä haluaisi olevan pelkkää sattumaa mutta toisaalta sattumillakin on rajansa .

      Peräkkäiset "sattumat "ihmetyttävät , huvittavat (vaikka niihin liittyvät asiat olisivatkin surullisia) mikä kai saattaa ehkä joutua suuresta hämmästyksestä kun ei vaan pysty keksimään mitään selitystä .

      Joskus on ollut tunne että olisi seurattu tarkasti laadittua käsikirjoitusta jossa kaikki toimijat saapuivat täsmälleen oikeaan aikaan "näyttämölle" jonka jälkeen lausutaan ennaltakirjoitetut vuorosanat.
      Erikoista tuossa "näytelmässä" on se että siinä "näyttelevät" saavat vuorosanansa reaaliajassa ja kaikki menee niin täydellisesti.

    • +++111

      Mun tuttu kävi tämän Terttu Sandhomin luona, ja kyllä on nyt nämä asiat aika lailla totutuneet, mitä ennustettiinkin. Että tälle mun kaverille ainakin oli Terttu tiennyt asioita.

      • avun sain

        Tertulle olen soittanut, tiesi kaika mukavasti tulevaa. Ystävällinen.


      • ystäväll
        avun sain kirjoitti:

        Tertulle olen soittanut, tiesi kaika mukavasti tulevaa. Ystävällinen.

        Terttu osaa olla ystävällinen, asuu Kempeleellä tilavassa rivitalossa, koti on yleellinen.


    • miten valita hyvin

      Miksi ennustajan pitää mennä ennustajalle, koska oma elämä on sekaisin? Katsoisi vain omaan tulevaisuuteen.

      Itse maksoin 120 euroa eräälle veroneuvojalle ja sain 1800 euroa veronpalautusta. Niillä rahoilla olin 3vk Roomassa täyttämässä elämän "tyhjiötä".

      Keinoja on useita! Elämä täynnä valintoja - tein itse yhden hyvän ja olen onnellinen siitä!

      • Näin se menee

        Näkijän on mentävä siksi toiselle näkijälle, että kaikkiallisuuden lain mukaan kukaan näkijä ei voi nähdä itselleen. Joten jos haluaa jotain tietää, on käytettävä "kolleegan" palveluita, tosin harkintaa kannattaa käyttää kenen palveluihin haksahtaa.


      • onpaseipäs

        "Kaikkiallisuuden laki", hmm:) Asia voi vaikuttaa enemmän faktalta kun vetoaa johonkin lakiin jota ei ole olemassakaan.


    • ylko

      Tertusta taytyy sanoa etta kyseessa on taysin tyhjanpuhuja. Minulle han ennusti aivan hurjia joista mikaan ei toteutunut. Ja kun otin myohemmin uudestaan yhteytta han myonsi ettei han ole mitaan muuta kuin psykologi joka puhuu mita ihmiset haluavat kuulla. Ja totesi ettei usko itse mihinkaan tassa maailmassa ja olevansa suuri skeptikko kaiken suhteen. Etta välttäkää koko ihmista älkääkä sille rahaa ainakaan antako tyhjänpuhumisesta.

      • trickortreat

        Ei T. Sandholm ole psykologi. Kummallista, jos hän väitti niin, vaikka toisaalta psykologi-nimikettä taidetaan käyttää ihan vaan vitsinäkin malliin keittiöpsykologi.


    • mmmbvbb

      Olet ennustaja joka meni ennustajalle? Todellista ironiaa, mutta siinähän teitä oli sitten kaksi huijaria, kerran tämä kyseinen henkilö oli huijari, ja kertomuksesi paljasti täysin saman sinusta.

    • nim::

      Te oikeat näkijät! Auttakaa Kestin asiassa! Auttakaa saamaan tyttö takaisin!

      • Heijari

        Kuka on Karoliina Kesti? Jos hän on joku kadonnut, niin älä nyt missään nimessä ota yhteyttä keneenkään huijariin vaan poliisiin. Selvännäkemistä ei ole olemassakaan, mutta on olemassa asioita joiden lopputulos on rationaalisesti pääteltävissä, tai joihin voi heittää niin ympäripyöreän vastauksen, että se menee väkisinkin suunnilleen oikein. Harmi vain että nämä amerikkalaiset tv-sarjat meedioista saavat ihmiset uskomaan tuollaisiin asioihin mistä ei todellisuudessa ole mitään näyttöä.


      • janäitähänpiisaa
        Heijari kirjoitti:

        Kuka on Karoliina Kesti? Jos hän on joku kadonnut, niin älä nyt missään nimessä ota yhteyttä keneenkään huijariin vaan poliisiin. Selvännäkemistä ei ole olemassakaan, mutta on olemassa asioita joiden lopputulos on rationaalisesti pääteltävissä, tai joihin voi heittää niin ympäripyöreän vastauksen, että se menee väkisinkin suunnilleen oikein. Harmi vain että nämä amerikkalaiset tv-sarjat meedioista saavat ihmiset uskomaan tuollaisiin asioihin mistä ei todellisuudessa ole mitään näyttöä.

        Tuossa pyydettiin apuja Kestin löytämiseksi, ei siis etunimeä mutta sinä haijari kysyt että kuka on karoliina kesti...hm... ymmärrätkö pointin


    • huuhaata koko...

      Miksi ylipäätään uskotaan yhteenkään selvinnäkijään. Ei ne oikeasti tiedä mistään mitään. Saavat vain ihmiset pelonvaltaan ja ahdistumaan. Jotka niihin sotkeutuvat ovat täysin sokeita

    • Elisabeth

      Ja jos "ennustaja " yhtäkkiä ei kuullosta mukavalta enää niin lopeta heti puhelu.Ei sit kannata tuhlaa aikaa. JOS nyt todella haluaa jutella näitten kanssa niin valitse joku kannustava.Mutta suosittelen vaikka terapia tai puhu diakonissan kanssa.Tai papin kanssa jos on erittäin huono olo.

      • ennustaja

        Missä Terttu ottaa vastaan. Aainakin mulle tieti ja osasi neuvoa.


      • kaunis women
        ennustaja kirjoitti:

        Missä Terttu ottaa vastaan. Aainakin mulle tieti ja osasi neuvoa.

        Terttu on mielestäni Oulussa asuva lääkärin rouva ja hyvin säilynyt nainen. On koulutukseltaan kosmetologi.


      • hehehehehe
        ennustaja kirjoitti:

        Missä Terttu ottaa vastaan. Aainakin mulle tieti ja osasi neuvoa.

        kuuleppas ennustaja kyllä sun pitäis tietää missä ottaa vastaan jos sulle jo vissiin tarkoitat tiesi?


    • iiris_

      kerran haksahdin myös minä soittamaan hänelle, ja sen koko ajan puhui vaan itsestään ei siis todellakaan mikään näkijä. Sain tosi tosi huonot vibat.

    • Epäluotettava!

      Ei tiennyt mistään mitään ja kaiken kukkuraksi levitti henkilökohtaisuuksiani kylillä. En suosittele kenellekkään!

      • kerran erehdyin

        Kerran olen Tertulle soittanut, en soita enää. En kertonut tilanteestani tai itsestäni mitään, pyysin vain ihmissuhteista näkemystä.
        Ennustus muutti kesken puhelun täysin päinvastaiseksi mikä se oli alussa, paljon puhui ihan jotain muuta ja omia asioitaan. Pitkitti sillä varmaan puhelua.
        En suosittele


    • janakpoj

      Joo, en myös suosittele. Yhdyn kaikkiin näihin edellisiin kommentteihin. Nainen puhui itsestään, röhi tupakkayskäänsä koko ajan ja oli ihan kuutamolla. Itse sain kertoa elämästäni ja sen perusteella hän ympäripyöreitä naurettavuuksia sitten kertoili. Tuli mieleen pelkän puhelinkeskustelun kautta, että nainen oli joko krapulassa tai kännissä....

    • petetty4

      Epäselvää sönkkäystä Tertulla.
      Soitn ja sekoili aikalailla jutuissaan. Ensin totesi yhtä ja sitten kun lysyin tarkentavan lysymyksen puhelun lopussa, vastasi päinvastoin ja teki tyhäksi koko puhelun. Aikamoista hädänalaisten ihmisten sieluilla leikkimistä.

    • Kempeleen Lenita

      Terttu pukeutuu ja esiintyy Lenitamaisesti!

    • överix

      Kuulehan "varoituksen sana..." mikä ihmeen ego sinulla on että pitää testata muita näkijöitä, mahtoiko olla kilpailijasi ja vei asiakkaitasi koska et sinä näe yhtään mitään. Kyllä näkijälläkin on miessuhteita, miksi ei olisi? pitääkö sitä niiden istua tunti toisensa perään vain odottamassa että joku ottaa yhteyttä? Olisit nyt reiluna ihmisenä pistänyt oman nimesi koska haukut toista hänen omalla nimellään. olet todella törkeä ihminen ja karma on tehnyt sulle temppujaan ja lompakkosi on tyhjä, joten ei taida sulla asiakkaita olla ja miksi olisi kun tuollaista sontaa jauhat?

      • Heh heh

        Ja tämän viisauden meille täällä taas jakoi , eräs miespuolinen "näkijä" joka väittää itseään Suomen parhaimmaksi jo 30v kokemuksella :-D
        Kuule sinut tunnistaa kirjoitustyylistäsi ja sanavalinnoistasi jo sokea erkkikin ;-)
        Tekikö karma sinullekin temppujaan kun nariset rahattomuuttasi ja asiakkiden häviämistä , syytellen siitä "netti saatanoita" vaikka ainoa syyllinen oletkin sinä itse. Kuka nyt maksaisi "näkijälle" joka riehuu haistattelenmassa, uhoamassa ja uhkailemassa nettipalstalla, no ei kukaan järkevä ainakaan.
        Sitä saa mitä tilaa...mietihän sitä ja sittenhän siinä raivossasi voitkin taas mennä päivittämään blogiisi kivoja herjoja "netti saatanoista" :-D


    • varokaa

      On hjyvä, että ihmiset kertoo totuuksia selvänäkijöistä, tai itseään sellaisiksi uskottelevia. Suuret on summat rahaa, jotka kannetaan huijareille.
      Tampereella toimii joku entinen terveydenhoitoammattilainen, joka eläkkeelle jäätyään alkoi selvänäkijäksi. Ei tiennyt mitään ja kallis oli. Toivottavasti ei enää ole huijaamassa ihmisiä. Muistelen, että oli nimeltään Siren.

      • paikkansa

        Tämän ennustaja on ilmeisesti Tuula Sinell (ei Siren), on sairaanhoidon opettaja, eläkkeellä. käy eripuolilla Suomea ennustamassa mm. jonkun kaupan takahuonessa, jossa ottaa vastaan.Kävin hänen luonaan kerran ja tiesi kanssa. Sanoo kuulemma aika reippaasti toisille.


    • karmatti1

      Tunnen tämän Kempeleen ladyn. Voin kertoa, että hän on sekopää. Osaa olla kuin enkeli ja seuraavassa hetkessä täysi piru. Mieliala vaihtuu jatkuvasti. Käy soittelemassa ihmisten ovikelloja ja laittaa kirouksia heidän päälleen.. Ei ole psykologi, eikä lääkärin vaimo.

      • huolestunut ystävä

        Karmatti, voitko ihan oikeasti kertoa faktoja tästä ihmisestä. Sain juuri selville, että hän on pyytänyt yli 10 000 euroa ystävältäni kaikenmoisiin menoihin, ja mies onneton on maksanut.


      • huolestunut ystävä
        huolestunut ystävä kirjoitti:

        Karmatti, voitko ihan oikeasti kertoa faktoja tästä ihmisestä. Sain juuri selville, että hän on pyytänyt yli 10 000 euroa ystävältäni kaikenmoisiin menoihin, ja mies onneton on maksanut.

        Ovat kuulema kihloissa...


      • Sari..
        huolestunut ystävä kirjoitti:

        Ovat kuulema kihloissa...

        Kaikki Tajunnanvirtalaiset "näkijät" eivät ole näkiöitä,kokemusta on.Se on vain rahastusta.


      • fartsua
        huolestunut ystävä kirjoitti:

        Karmatti, voitko ihan oikeasti kertoa faktoja tästä ihmisestä. Sain juuri selville, että hän on pyytänyt yli 10 000 euroa ystävältäni kaikenmoisiin menoihin, ja mies onneton on maksanut.

        Miksi tämä mies on maksanut Tertulle 10.000 e? Ennustuksesta tai antanut vinkit "vinkit hyvään onneen". Kerrotaan, että hänellä on yleellinen koti kalustettuna. Ennen muinoin joku ennustaja oli tiennyt hyvin presidentti Risto Rytille, hän oli lahjoittanut hyvästä tiedosta hyvän summan tietäjälle.


    • bmt4

      Itse olen selvänäkijä myös, lapsesta asti ollut. Ja Terttu ei nähnyt minullekaan.

      • varovainen

        Onko tämän kyseisen selvänäkijän nimi Terttu Sandholm? Voisiko joku ystävällisesti kertoa onko hän kyseinen henkilö.


      • sokeako
        varovainen kirjoitti:

        Onko tämän kyseisen selvänäkijän nimi Terttu Sandholm? Voisiko joku ystävällisesti kertoa onko hän kyseinen henkilö.

        No eikös "varovainen" tuolla tämän keskustelun alussa niin kirjoitetaan että hänestä on kyse? ei pitäis olla vaikea lukea.


      • varovainen
        sokeako kirjoitti:

        No eikös "varovainen" tuolla tämän keskustelun alussa niin kirjoitetaan että hänestä on kyse? ei pitäis olla vaikea lukea.

        Soitinpa minäkin hälle vuosi sitten. On täysin tyhjänjaarittelija. Itsestään puhui koko ajan. Tein Terttu Sandholmista valituksen hänen yhtiölleen. Valittakaa ihmiset näistä näkijöistä. Heitä koskee samat lait kuin muitakin ammatinharjoittajia. Itselleni tämä oli hyvä opetus. Olkaa kriittisiä näiden näkijöiden kanssa.


      • heheheheheeee
        varovainen kirjoitti:

        Soitinpa minäkin hälle vuosi sitten. On täysin tyhjänjaarittelija. Itsestään puhui koko ajan. Tein Terttu Sandholmista valituksen hänen yhtiölleen. Valittakaa ihmiset näistä näkijöistä. Heitä koskee samat lait kuin muitakin ammatinharjoittajia. Itselleni tämä oli hyvä opetus. Olkaa kriittisiä näiden näkijöiden kanssa.

        Hei Varovainen: et ole tosissasi? heheheheee :) entä mihin susta voisi valittaa että otat yhteyttä tai sinun kaltaisesi ottaa yhteyttä näkijöihin? miksi et laittanut luuria kiinni? Kukaan ei pakota ottaa yhteyttä näkijöihin- eli onko valituksesi millainen? otin yhteyttä selvännäkijään ja se vain jaaritteli omista asioistaan? päivän naurut tästä kyllä sai.


      • Asiaa !!!
        heheheheheeee kirjoitti:

        Hei Varovainen: et ole tosissasi? heheheheee :) entä mihin susta voisi valittaa että otat yhteyttä tai sinun kaltaisesi ottaa yhteyttä näkijöihin? miksi et laittanut luuria kiinni? Kukaan ei pakota ottaa yhteyttä näkijöihin- eli onko valituksesi millainen? otin yhteyttä selvännäkijään ja se vain jaaritteli omista asioistaan? päivän naurut tästä kyllä sai.

        En ole nimimerkki "varovainen", enkä ole koskaan soitellut näkijöille kenellekään, mutta ymmärrän kyllä pointin , että jos maksat suolaiset rahat siitä , että näkijä näkisi sinulle jotakin ja sitten se näkijä vaan jaaritteleekin koko rahan edestä omista asioistaan, on aihetta valittaa. Ei kukaan soita / käy näkijällä kuullakseen mitä näkijän omaan elämään kuuluu, se on aika tökeröä ja ammattitaidotonta touhua näkijältä, kai sitäkin ammatiksi voi sanoa jos kerran siitä rahaa toisilta ottaa ??!!

        Taidat itse huijata ihmisiä nimimerkki "heheheheheeee" kun selvään asiaan suhtaudut noin alentuvasti ja tökerön moukkamaisesti.


      • heheheheheeee
        Asiaa !!! kirjoitti:

        En ole nimimerkki "varovainen", enkä ole koskaan soitellut näkijöille kenellekään, mutta ymmärrän kyllä pointin , että jos maksat suolaiset rahat siitä , että näkijä näkisi sinulle jotakin ja sitten se näkijä vaan jaaritteleekin koko rahan edestä omista asioistaan, on aihetta valittaa. Ei kukaan soita / käy näkijällä kuullakseen mitä näkijän omaan elämään kuuluu, se on aika tökeröä ja ammattitaidotonta touhua näkijältä, kai sitäkin ammatiksi voi sanoa jos kerran siitä rahaa toisilta ottaa ??!!

        Taidat itse huijata ihmisiä nimimerkki "heheheheheeee" kun selvään asiaan suhtaudut noin alentuvasti ja tökerön moukkamaisesti.

        En ole näkijä. Mutta miksi ihmeessä jos soittaa näkijälle niin ylipäätään kuuntelee sen omia jaarituksia? "suolainen hinta"- kyllä jos näkijä puhuu itsestään. Sillä näkijän kuuluu katsoa ne asiakkaan tulevaisuuden asiat, näin olen ymmärtänyt.
        Siksi luuri korvaan jos näin tapahtuu. hyvänen aika on omaa tyhmyyttä jos kuuntelee näkijän jaarituksia. En muista kuka näkijä se oli kun soitin reipas vuosi sitten ja se siinä alussa jo jaaritteli niitä näitä eli pitkitti puhelua, sanoin että mentäiskö asiaan, nämä ei ole niitä miksi soitin ja laitoin luurin kiinni.
        Eikö asiakas voi käyttää järkeään tässä?????
        Harmi että tälläiset pilaa samalla kaikkien maineen.


      • Zhau
        heheheheheeee kirjoitti:

        En ole näkijä. Mutta miksi ihmeessä jos soittaa näkijälle niin ylipäätään kuuntelee sen omia jaarituksia? "suolainen hinta"- kyllä jos näkijä puhuu itsestään. Sillä näkijän kuuluu katsoa ne asiakkaan tulevaisuuden asiat, näin olen ymmärtänyt.
        Siksi luuri korvaan jos näin tapahtuu. hyvänen aika on omaa tyhmyyttä jos kuuntelee näkijän jaarituksia. En muista kuka näkijä se oli kun soitin reipas vuosi sitten ja se siinä alussa jo jaaritteli niitä näitä eli pitkitti puhelua, sanoin että mentäiskö asiaan, nämä ei ole niitä miksi soitin ja laitoin luurin kiinni.
        Eikö asiakas voi käyttää järkeään tässä?????
        Harmi että tälläiset pilaa samalla kaikkien maineen.

        TOI heheheheheeee, kuten huomaatte tykkää haukkua ja provosoida ihmisiä, se näyttää olevan ihan hänen leipätyötään. Samaa mieltä, nimimerkin takana ei ole mukava ihminen vaan sellainen joka opettelee karmaläksyään vielä hyvin pitkään kun tuossakin sitä karmaansa kerää mutta sitä saa mitä tilaa itselleen :)


    • Kaukotuntoinen

      Olen kyllä samaa mieltä. Kyllä hän osaa itsestä klaarata ja jopa muistakin asiakkaista. Se on manipulointia toisen mielen. Moni myös meediota esittävä voi ohjata jopa väärille teille koska asiakas uskoo kaikkeen. Nämä voi pyrkiä vain rahan toivossa tuottamaan vaan murhetta ihmisille iskostamalla ajatuksia mielitajuntaasi. Oikea näkijä ei veloita mitään ja kannustaa ihmistä oikeisiin asioihin ja ainostaa neuvoo. Ei jätä mitään arvailun varaan. Ja kuolemaa ei saa ennustaa kellekkään vaikka näkisikin sen. Yleensä he luovat nekatiivisuutta .Kokemusta on. Uskokaa omaan tuntemukseen hiljaiseen ääneen. Olette itse oman elämänne luojia ja näkijöitä. taisi puhua omasta psykoottisuudesta tämä näkijä.

    • yleellistä

      Hieno fiininainen, kallismakuinen. Hällä kaikki on yleellistä. Hoitaa itsensä kalliilla tuotteilla, ei ole mikä sattuu tyttö. Porvariperheestä.

    • miätaituo

      miks ipitää laittaa 2010 kirjoitettu viesti udelleen???vois sanoa että teillä on kusta päässä-myös näkijöillä jotka itseään näkijöiksi väittävät

      • Exylläpitäjä

        Ihan vaan tiedoksi että jos joku kommentoi vanhaan viestiin se nousee hiararkiassa ylöspäin joten ei tarvitse laittaa kenenkään uudelleen se nousee automaattisesti.
        Ennen kun seuraavan kerran tulet tänne räiskimään otahan asioista selvää.


    • Tertunsivut

      Miksi Terttu ei ole enää tajunnanvirrassa selvännäkijänä, ei ainakaan hällä sivua kuvien kanssa, ottako hän jossain vastaan tai onko joku muu numerosysteemi hällä?

      • Pisteenpaikka

        Kuulemani mukaan Terttu on kuollut. Monenlaisia kokemuksia/näkemyksiä hänestä näköjään ihmisillä on, ymmärrettävästi. Hän oli Persoona isolla P:llä. Minusta olisi kuitenkin fiksua lopettaa kommentointi tähän...


    • kaipauksellamuistaen

      Mihinkähän Terttu on menehtynyt, oli elämää ja virtaa täynnä. Se on harminpaikka osasi mulle neuvoa hyvin hoitotuoteitta iholleni, kun oli dipl.kosmetologi. Ja monessa maassa elänyt. Puhui monta kieltäkin. Edustusrouva. Jaksamista omaisille.

    • kotimyyntiin

      Kempeleellä T.S kolmio rivitalo-osake pantu myyntii.

    • puheystävä

      Kuka tietäisi Tertun viimeiset vaiheet, kaipauksella.

    • tiedostakiitos

      Jos joku tietää Tertun viimeiset ajat. Olisi kiva saada tietää miten päätty. Olisiko joku Kempeleeltä joka tietäisi? Odotan tänne viestiä. Kaipaan häntä.

    • muslimiko

      Terttu on voitu haudata aivan luterilaisten hautuumaalle. Hällä piti olla miesystävä, joka on ulkomaalaistaustainen. (iranilainen)? eikö häneltä voi saada tietää Tertun viime vaiheet.

    • kertottunäinkin

      Terttu on menehtynyt syöpään noin vuosi sitten keväällä hiljaisin ääinin. 64v

    • ikävätepaa

      Terttu oli suloinen ja ihana oli puhua hänen kanssaan, mulla on ikävä Terttua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe