Sää Hammametissa tammikuussa?

Eemeli 37

Jos ken tietää,niin kerrotko,onko Hammametissa tammikuun alussa kovin kylmää?

Kiitos asiallisista vastauksista :)

13

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylmääkylmää

      kylmä on, tällä hetkellä about 5 joten siitä voi päätellä kuinka lämmintä on kuukauden päästä....

      • marrtti

        Koko alkusyksy,siis lokakuukin oli aika kylmä ja tuulinen,nyt todella kylmää ja tammikuussa vielä pahempaa varmasti...........mene kesäkuun alussa,silloin rantsukelit ja paikkahan on upea,rauhallinen ;))


      • Woman;))
        marrtti kirjoitti:

        Koko alkusyksy,siis lokakuukin oli aika kylmä ja tuulinen,nyt todella kylmää ja tammikuussa vielä pahempaa varmasti...........mene kesäkuun alussa,silloin rantsukelit ja paikkahan on upea,rauhallinen ;))

        Olin viime vuonna tammikuussa Hamiksessa viikon,no...ei siellä rannalla voinut möllikkää ottaa,mutta nautin muuten kävelystä merenkohinassa,muutenkin kaikki on niin rauhallista,nautin suunnattomasti hiljaisuudesta...kujilla,kaduilla ravintoloissa ja äärettömän ystävällisistä ihmisistä,...useasti siellä matkanneena,joskus on hyvä olla ilman "kuumuutta" ja lämpöä oli silti riitttämin,oiskohan ollut siinä 19 plussaa ;)

        Suosittelen lämpimästi ;))


      • PöSiLö!!!!!!!!
        Woman;)) kirjoitti:

        Olin viime vuonna tammikuussa Hamiksessa viikon,no...ei siellä rannalla voinut möllikkää ottaa,mutta nautin muuten kävelystä merenkohinassa,muutenkin kaikki on niin rauhallista,nautin suunnattomasti hiljaisuudesta...kujilla,kaduilla ravintoloissa ja äärettömän ystävällisistä ihmisistä,...useasti siellä matkanneena,joskus on hyvä olla ilman "kuumuutta" ja lämpöä oli silti riitttämin,oiskohan ollut siinä 19 plussaa ;)

        Suosittelen lämpimästi ;))

        woman oot yhtään seurannut sää tilannetta nyt siellä, niin tietäisit että pohjois osissa on aikamoinen lumivaippa peittänyt maan... useita 10 senttejä on lunta maassa... eihän ne lämpötilat suomessakaan joka vuosi samat ole :)))


      • Valas pena
        PöSiLö!!!!!!!! kirjoitti:

        woman oot yhtään seurannut sää tilannetta nyt siellä, niin tietäisit että pohjois osissa on aikamoinen lumivaippa peittänyt maan... useita 10 senttejä on lunta maassa... eihän ne lämpötilat suomessakaan joka vuosi samat ole :)))

        Että hän oli siellä äkettäin , niin mittari näytti 38.
        Ja taisi nousta parhaimmillaan 40.
        Se oli dii maak !


      • ArTTU 35
        PöSiLö!!!!!!!! kirjoitti:

        woman oot yhtään seurannut sää tilannetta nyt siellä, niin tietäisit että pohjois osissa on aikamoinen lumivaippa peittänyt maan... useita 10 senttejä on lunta maassa... eihän ne lämpötilat suomessakaan joka vuosi samat ole :)))

        Seuraan kyllä aika tarkkaan säätilannetta jo työnikin puolesta ja sattumoisiin minulla asuu hyviä tuttavia Hammametissa sekä Tunisiassa,joten turhaa sitä on täällä saivarrella,mutta jos on pari kertaa heitetty ilmaan ja vain kerran otettu kiinni vaippaiässä,niin ymmärrän toki?!!

        Hyvää Alkanutta 2011 ja yhtä iloisia kommentteja ;))


      • PöSiLö!!!!!!!!!
        ArTTU 35 kirjoitti:

        Seuraan kyllä aika tarkkaan säätilannetta jo työnikin puolesta ja sattumoisiin minulla asuu hyviä tuttavia Hammametissa sekä Tunisiassa,joten turhaa sitä on täällä saivarrella,mutta jos on pari kertaa heitetty ilmaan ja vain kerran otettu kiinni vaippaiässä,niin ymmärrän toki?!!

        Hyvää Alkanutta 2011 ja yhtä iloisia kommentteja ;))

        "minulla asuu hyviä tuttavia Hammametissa sekä Tunisiassa" sijaitseeko hammamet sitten jossakin muualla kuin tunisiassa??? :DD minä sattumoisin asun itse tunisiassa joten, jospa et rupea väittelemään mistää lämpötiloista kanssani ;)


      • Daisa ;)
        PöSiLö!!!!!!!!! kirjoitti:

        "minulla asuu hyviä tuttavia Hammametissa sekä Tunisiassa" sijaitseeko hammamet sitten jossakin muualla kuin tunisiassa??? :DD minä sattumoisin asun itse tunisiassa joten, jospa et rupea väittelemään mistää lämpötiloista kanssani ;)

        Minä asun itse Hammametissa joka kuuluu Tunisiaan,mutta Tunisia on pääkaupunki,jota Arttu luulisin tarkoitti :)

        Ja säästä,tällähetkellä on aika kylmää elikkä mittari näyttää 11 ja illat tosi viileitä,lämmintä matkalle mukaan,niin kyllä täällä on todella mukavaa turistin oleskella,olen asunut nyt viisi vuotta Hammametissa ja käyn pari kertaa vuodessa kotomaassa Suomessa,jotenkin olen löytänyt itselleni "paikan" täältä,jossa on hyvä ihmisen olla :)


      • PöSiLö!!!!!!
        Daisa ;) kirjoitti:

        Minä asun itse Hammametissa joka kuuluu Tunisiaan,mutta Tunisia on pääkaupunki,jota Arttu luulisin tarkoitti :)

        Ja säästä,tällähetkellä on aika kylmää elikkä mittari näyttää 11 ja illat tosi viileitä,lämmintä matkalle mukaan,niin kyllä täällä on todella mukavaa turistin oleskella,olen asunut nyt viisi vuotta Hammametissa ja käyn pari kertaa vuodessa kotomaassa Suomessa,jotenkin olen löytänyt itselleni "paikan" täältä,jossa on hyvä ihmisen olla :)

        kun kerta 5 vuotta olet maassa asunut niin luulisi sinun tietävän pääkapungin nimikin, se kun ei ole tunisia vaan ihan pelkkä tunis :DDD


      • juuhjaah
        PöSiLö!!!!!! kirjoitti:

        kun kerta 5 vuotta olet maassa asunut niin luulisi sinun tietävän pääkapungin nimikin, se kun ei ole tunisia vaan ihan pelkkä tunis :DDD

        Jospa tuon oman risuni rajahdysalttiiseen nuotioon... Alkuperaiselle kysyjalle: kovin on vaihtelevaista nykyaan saatilojen suhteen. Viimeisen kuukauden aikana on taalla paakaupunkiseudulla saatu nauttia ennatyskylmista lampotiloista, noin 5 kylmimmillaan mittarin mukaan. Vaan tuntuu noin kymmenen astetta viileemmalta viiman ja kosteuden vuoksi. Rakeitakin on satanut, mutta ei lunta. Ja paakaupunkihan sijaitsee siis pohjoisessa, ei kuitenkaan kaikkein pohjoisimmassa kolkassa.

        Sitten taas esimerkiksi eilen (ja muutamana muunakin paivana) lampotila nousi 25 asteeseen, ei tuulta ja aurinkoinen taivas. Suorastaan kuumalta tuntui. Joten jopa paikallisille tuottaa vaikeuksia pukeutua saan mukaan, kun se vaihtelee niin paljon ja nopeasti. Yleisesti ottaen lampotilat heiluvat 15 asteen paikkeilla tammikuussa (sateisena ja tuulisena), taalla meidan seudulla.

        Luntakin on siis satanut, mutta pohjoisen vuoristoalueella.

        Eli varmaan kaikki tahan ketjuun osallistuneet ovat puhuneet totta ja olleet oikeassa, koska lampotila vaihtelee niin paljon ja voi saman paivan aikana olla eri eri puolilla maata.


      • Eemeli 37
        juuhjaah kirjoitti:

        Jospa tuon oman risuni rajahdysalttiiseen nuotioon... Alkuperaiselle kysyjalle: kovin on vaihtelevaista nykyaan saatilojen suhteen. Viimeisen kuukauden aikana on taalla paakaupunkiseudulla saatu nauttia ennatyskylmista lampotiloista, noin 5 kylmimmillaan mittarin mukaan. Vaan tuntuu noin kymmenen astetta viileemmalta viiman ja kosteuden vuoksi. Rakeitakin on satanut, mutta ei lunta. Ja paakaupunkihan sijaitsee siis pohjoisessa, ei kuitenkaan kaikkein pohjoisimmassa kolkassa.

        Sitten taas esimerkiksi eilen (ja muutamana muunakin paivana) lampotila nousi 25 asteeseen, ei tuulta ja aurinkoinen taivas. Suorastaan kuumalta tuntui. Joten jopa paikallisille tuottaa vaikeuksia pukeutua saan mukaan, kun se vaihtelee niin paljon ja nopeasti. Yleisesti ottaen lampotilat heiluvat 15 asteen paikkeilla tammikuussa (sateisena ja tuulisena), taalla meidan seudulla.

        Luntakin on siis satanut, mutta pohjoisen vuoristoalueella.

        Eli varmaan kaikki tahan ketjuun osallistuneet ovat puhuneet totta ja olleet oikeassa, koska lampotila vaihtelee niin paljon ja voi saman paivan aikana olla eri eri puolilla maata.

        Kiitos asiallisesta vastauksesta ja monelle muullekkin ed. mainituista kirjoituksista :)


      • wexipä
        juuhjaah kirjoitti:

        Jospa tuon oman risuni rajahdysalttiiseen nuotioon... Alkuperaiselle kysyjalle: kovin on vaihtelevaista nykyaan saatilojen suhteen. Viimeisen kuukauden aikana on taalla paakaupunkiseudulla saatu nauttia ennatyskylmista lampotiloista, noin 5 kylmimmillaan mittarin mukaan. Vaan tuntuu noin kymmenen astetta viileemmalta viiman ja kosteuden vuoksi. Rakeitakin on satanut, mutta ei lunta. Ja paakaupunkihan sijaitsee siis pohjoisessa, ei kuitenkaan kaikkein pohjoisimmassa kolkassa.

        Sitten taas esimerkiksi eilen (ja muutamana muunakin paivana) lampotila nousi 25 asteeseen, ei tuulta ja aurinkoinen taivas. Suorastaan kuumalta tuntui. Joten jopa paikallisille tuottaa vaikeuksia pukeutua saan mukaan, kun se vaihtelee niin paljon ja nopeasti. Yleisesti ottaen lampotilat heiluvat 15 asteen paikkeilla tammikuussa (sateisena ja tuulisena), taalla meidan seudulla.

        Luntakin on siis satanut, mutta pohjoisen vuoristoalueella.

        Eli varmaan kaikki tahan ketjuun osallistuneet ovat puhuneet totta ja olleet oikeassa, koska lampotila vaihtelee niin paljon ja voi saman paivan aikana olla eri eri puolilla maata.

        Hyvä ystäväni soitti juuri eilen illalla Yasmine Hammametista ja siellä oli tosi kylmää ja vesisadetta.......ja noista ilmoistahan ei tosiaan tiedä,tänään tätä ja huomenna kaikki jo toisin,mutta Tunisia lomakohteena kuitenkin oiva,ellei nuo mellakat nyt pilaa sitäkin paikkaa,sääli,jos niin käy!


    • zasku

      mun mielestä kannattais oottaa malliskuun pupliväliin sillo saattaa olla jo 20. Ainaki viimesenä kahtena vuotena oli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe