Huonoin laulaja Top5

lavamato

Kenellä suositulla laulajalla on oikeasti surkea ääni, tulkinta tai muu laulutekniikka?

Omat valintani:
1. Meiju Suvas, aina teennäinen, lahjaton ja jäykkä
2. Tom Waits, tuon äijän ei pitäisi yrittää laulaa
3. Neumann, pieni ja hento ote, tuonkaan äijän ei pitäisi yrittää laulaa
4. Axl Rose, tietenkin
5. Vesa-Matti Loiri, mylvintä pilaa kaiken, uusimmissa vähemmän

124

7013

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opiupoiuopiu

      Aika lailla samoilla linjoilla aloittajan kanssa, lisään seuraavat:

      Virve Rosti
      Muska Babitzin
      Ozzy Osbourne
      Juice Leskinen
      Britney Spears
      Paul Stanley

    • poppi soi

      ekat mitä tuli mieleen ulkomaisista.

      1. Britney Spears, yliarvostetuin ja lahjattomin määkijä ikinä. yliarvostettu siksi että paskat biisit ja lahjaton akka mutta silti kuuluisa
      2. Avril Lavigne, hento ja vikisevä ääni
      3. Kesha, ääntelee ihmeellisesti

    • zooz ozz

      Michael Jackson : kun laulaa ns. puhtaasti, ääni on aivan ok. Kun yrittää laulaa rankasti, ääni menee pieneksi rutinaksi. Ne typerät kiekumiset eivät auta asiassa.

      Bob Dylan: määkivä ääni, johon yhdistetty veltto laulutapa, ei hyvä.

      Olli Lindholm: ei merkittävää lauluääntä

      Martti Syrjä: äännevika (n,l)

    • kake randelin

      1. Sakke Järvenpää

      2. Neumann

      3. Eero Aven

      4. Kike Elomaa

      5. Pate Mustajärvi

      • ¤¤¤¤¤¤¤

        Maija Vilkkumaa.


    • Onhan nuita huonoja laulajia paljon ja helkkarin vaikea niitä on järjestykseen laittaa mutta tässä muutama:

      - Jenni Vartiainen (helkkari että on huono, voin fyysisesti pahoin jos joudun kuulemaan sen hönkimistä radiosta, ja silti sitä soitetaan niin pirun usein)

      - Kesha (määkivä lammas)

      - Anna Abreu (samat perustelut kuin Vartiasenkin kohdalla)

      - Britney Spears (järkyttävää. Aina kun tuo kuuluu ratiosta, olen valmis vaikka itsemurhaan)

      - Maija Vilkkumaa (emolehmän perse, jota ei voi kuunnella eikä katella menettämättä järkeään)

      - Antti Tuisku (kaikki tietää miksi, voiko surkeampi olla)

      - Avril Lavigne (ikipissis)

      - Rihanna (nenälaulaja, hyi vit.)

      - Katy Perry (ei ole koskaan osannut laulaa)

      • 1

        vittu ooot säälitävä!!!!! ei artisteja saa noin mollata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mikkä sit on parhaita??????????


      • :))
        1 kirjoitti:

        vittu ooot säälitävä!!!!! ei artisteja saa noin mollata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mikkä sit on parhaita??????????

        nii just voi mitä järkee täs hemmettin laulajjien haukkumisessa on kyl neki saa elää saattana


      • :))

        mun top 5

        1. kirka babztin hieno ääni hyvät biisit
        2. johnny cash (ei osaa laulaa mäkii nii et attuu korviin perhana)
        3.elvis (sama mitä' jhonylla epä virellisyyttä)
        4. johanna tervomaa (hirvee ääni)
        5 jonne aaron (voi vittu


      • :))
        :)) kirjoitti:

        mun top 5

        1. kirka babztin hieno ääni hyvät biisit
        2. johnny cash (ei osaa laulaa mäkii nii et attuu korviin perhana)
        3.elvis (sama mitä' jhonylla epä virellisyyttä)
        4. johanna tervomaa (hirvee ääni)
        5 jonne aaron (voi vittu

        sorry!


      • Osaatko sä?!?

        Hei osaatko sä muka laulaa paremmin kun kerta just hyviä laulajia rupeen haukkumaan. Jos susta tulee maailman suosituin laulaja niin siinä tapauksessa voit haukkua muita.:D


      • :))
        :)) kirjoitti:

        mun top 5

        1. kirka babztin hieno ääni hyvät biisit
        2. johnny cash (ei osaa laulaa mäkii nii et attuu korviin perhana)
        3.elvis (sama mitä' jhonylla epä virellisyyttä)
        4. johanna tervomaa (hirvee ääni)
        5 jonne aaron (voi vittu

        huom! tämän ei ole tarkoitus loukata ketään!


      • Anonyymi
        1 kirjoitti:

        vittu ooot säälitävä!!!!! ei artisteja saa noin mollata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mikkä sit on parhaita??????????

        Varmaan kommentoija joka laulaa nuotin vierestä.


      • Anonyymi
        Osaatko sä?!? kirjoitti:

        Hei osaatko sä muka laulaa paremmin kun kerta just hyviä laulajia rupeen haukkumaan. Jos susta tulee maailman suosituin laulaja niin siinä tapauksessa voit haukkua muita.:D

        Niinpä. Karaokessa laulat yleensä humalassa. Ja väärin.kuin ammuvainaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kommentoija joka laulaa nuotin vierestä.

        Santeri Kinnunen määkii kummasti, ottaisi malliin viljoista
        Taisto Ahlgren vinkuu

        Reijo Taipale ei muista sanoja

        Ismo Alanen on steppaaja

        Kerma perse Louise herm on kuuluvin


      • Anonyymi
        :)) kirjoitti:

        nii just voi mitä järkee täs hemmettin laulajjien haukkumisessa on kyl neki saa elää saattana

        Saavat elää, mutta eivät saa yrittää laulaa, ainakaan noimanni, loirilta onneksi uutta ei tule!


    • arvoz

      Elvis - kauheeta kakkaa.. ei osaa laulaa.
      gary moore - huhhuh. totaali scaissee..
      madonna - biisit vois toimia jos ei olis laulua olleskaan, äännevikaa ja muuta.

      suomalaisista vois mainita seuraavat hitvitykset:
      jari sillanpää - aina kun kuulee alkaa oksettaan
      katri helena - melkosta määkimistä

      listahan on loputon. miten tässäkin ketjussa olevat artistit ovat ylipäätänsä päässeet ikinä musiikin avulla julkisuuteen.

      • Hyvä kun muistutit. Unohdin Madonnan. Hyi hemmetti. Se ei kyllä osaa laulaa. Äänikään ei ole mistään kotosin.


      • ELVISONPARAS

        Kuules nyt arvoz, ELVIS ON MAAILMAN PARAS LAULAJA, ELVIKSEN LEVYJÄ ON MYYTY 2,5 MILJARDIA LEVYÄ, ENEMMÄN KUIN KUKAAN MUU! KUKAAN MUU EI OLE MYYNTY YLI MILJARDIA LEVYÄ PAITSI ELVIS.
        ELVIS ON KUNINGAS IKUISESTI

        JA KAIKKI KATEELLISET IDIOOTIT PALAKOON HELVETISSÄ!


      • Näin!
        ELVISONPARAS kirjoitti:

        Kuules nyt arvoz, ELVIS ON MAAILMAN PARAS LAULAJA, ELVIKSEN LEVYJÄ ON MYYTY 2,5 MILJARDIA LEVYÄ, ENEMMÄN KUIN KUKAAN MUU! KUKAAN MUU EI OLE MYYNTY YLI MILJARDIA LEVYÄ PAITSI ELVIS.
        ELVIS ON KUNINGAS IKUISESTI

        JA KAIKKI KATEELLISET IDIOOTIT PALAKOON HELVETISSÄ!

        NIIIIIIIIIIIIII! Nyt kyl puhut asiaa! Elvis on paras!


      • Anonyymi

        No onneksi sinä.olet?


      • Anonyymi
        ELVISONPARAS kirjoitti:

        Kuules nyt arvoz, ELVIS ON MAAILMAN PARAS LAULAJA, ELVIKSEN LEVYJÄ ON MYYTY 2,5 MILJARDIA LEVYÄ, ENEMMÄN KUIN KUKAAN MUU! KUKAAN MUU EI OLE MYYNTY YLI MILJARDIA LEVYÄ PAITSI ELVIS.
        ELVIS ON KUNINGAS IKUISESTI

        JA KAIKKI KATEELLISET IDIOOTIT PALAKOON HELVETISSÄ!

        Miksi sinä herra isokirjain aina olet oikeassa? Joka asiassa.kuka nyt on Elviksestä mitä mieltä. Mielestäni Elvis on hyvä mutta muutkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä herra isokirjain aina olet oikeassa? Joka asiassa.kuka nyt on Elviksestä mitä mieltä. Mielestäni Elvis on hyvä mutta muutkin on.

        Elvis oli böheessä kunnossa, 170 kiloo, yhtä laski kun loiro


    • 1

      hävetkäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! paskat!!!!!!!!!!!!!!!! ei äänelle voi mitäään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Retkuilija

      Kaija Koo ja Janne Tulkki.

    • -

      Nohei kuule laulakaa itte paremmi ja haukkukaa sitte o__O

      • surkein

        Chisu surkein naislaulaja.


      • Anonyymi
        surkein kirjoitti:

        Chisu surkein naislaulaja.

        Yksi tykkää yhdestä toinen toisesta.pitäkö siitäkin riidellä ?


    • Järkyttävää musaa

      Minusta Anssi Kela.

      Kerran ihmetteli radioissa miksei hänen levyt myy?

      Vastaus: Sairaan omituiset kappaleet, niin hirveä nykyään, että se lähellä
      kidutusta. Minua ainakin se kiduttaa, kun kuullen hänen laulunsa.
      Musiikki on kauhean kuulloista, eteenkin Levoton tyttö

      Oikeasti pitää sulkea radio, kun kuullen sen kappaleen ja haukkua se pystyyn

      sammunut tähti --> miksi hän edes yrittää.

      • ,,.,,,,,,,,

        Anna Puu surkea uikuttaja.


      • Anonyymi

        Laittakaa radio kiinni
        Pakko ei ketään ole kuunnella.


    • kuka kultaaaaaa saaa

      Kike Elomaa yrittää peittää vibraatolla äänen pettämistä ylä-äänissä. Ihan hirveää!

      Meijun tehty äänen värisyttäminen on melkein yhtä pahaa kuin Kikellä. Pure mua!

      Neumannin laulu on muuttunut väriseväksi ja iniseväksi kihinäksi.

      Yön Olli huutaa, ei laula. Siksi monet laulutaidottomat hänestä pitävätkin.

      Einistä en ole tykännyt ikinä laulajana.

      Juice-vainaan ääni oli mielestäni ruma.

      Martti Servon tyyli on niin hirveä, että lopulta siitä on pakko pitää.

      Kaikki huutamalla ja vibraatolla lapsesta saakka laulavat!

      • Juice1950-2006

        KUULEPPAS! JUICE ON SUOMEN paras iskelmä- pop laulaja! osaatko ite paremmin?


    • :))

      1 olavi virta
      2. topi sorsakoski
      3. muska babiztin
      4. juha vainio
      5. taisto tammi

    • Mitämitämitä

      No lähes kaikki suomalaiset naislaulajat... Sorry! Kaikilla sama vinkuva ääni, voi mennä eläinkauppaan ja ostaa vinkulelun:)

    • bieberswaggie

      Mun mielestä on ihan ok et jotkut sanoo ihan oikeesti mutta asiallisesti mistä ei tykkää, mutta se ku jotkut on sillee" hyi vtu mitä sontaa" nii mä vaan mietin et öööö.... Käykö kenelläkään mielessä et toi voi satuttaa sen fanejaa?? Haloo ihmiset vähän nyt niitä valoja päälle! En mäkää pahemmi siitä sannista tai sini sabotagesta diggaa mut en tuu tänne haukkuu niitä pystyy ku fanit ei paljo siitä tykkäis. En vaan tykkää niiden musiikista ja that's it! Eikä mulla oo mitää niitte faneja vastaa:DD Mä kuittaan tältä erää! Bye!

    • kalamies2

      kaikki ihan perseestä britney spears on kyl aika pro mut muut on täysii paskoi

      • Anonyymi

        Pierettää kuin ennen vanhaa, silloinkin ol paskakärven


    • piokgjy

      Kaikki mikä liittyy räppiin on paskaa niinkun suurin osa nyky musiikista mukaan lukien meiju sun muut einit.

      • Räppi is the best1

        Ei.


      • Fallen Angel
        Räppi is the best1 kirjoitti:

        Ei.

        1. Nichi Minaj, en osaa kirjottaa sitä evvvk, kauheeta paskaa
        2. One direction, pikku poikia
        3. Isak Elliot, vauva minä minä minä minä minääää
        4. Lady gaga, hyi
        5. No ei oo suurempaa mit noi kaikki ↑ tyyliset on iha paskoi. Mun mielipide, mä en myöskää tykkää Robinist, syy: Oon Fallen Angel. Sori vaa, en jaksa sitä et koht tulee joitai robin fanei tai directionereit ta näit muit jotka: hyii siis kuka sä luulet olevas!!" Tai "laula itte paremmi!" Joo et evvvk, mun juttu: Black Veil Brides. Emo. Scene. Scream. Metal. Valittakaa, haukkukaa, kiusatkaa meit emoi, me ollaan iha yhtä hyvii ku te muutkii


      • Oppisit arvostaa
        Fallen Angel kirjoitti:

        1. Nichi Minaj, en osaa kirjottaa sitä evvvk, kauheeta paskaa
        2. One direction, pikku poikia
        3. Isak Elliot, vauva minä minä minä minä minääää
        4. Lady gaga, hyi
        5. No ei oo suurempaa mit noi kaikki ↑ tyyliset on iha paskoi. Mun mielipide, mä en myöskää tykkää Robinist, syy: Oon Fallen Angel. Sori vaa, en jaksa sitä et koht tulee joitai robin fanei tai directionereit ta näit muit jotka: hyii siis kuka sä luulet olevas!!" Tai "laula itte paremmi!" Joo et evvvk, mun juttu: Black Veil Brides. Emo. Scene. Scream. Metal. Valittakaa, haukkukaa, kiusatkaa meit emoi, me ollaan iha yhtä hyvii ku te muutkii

        RAUHOTU!


      • Anonyymi

        Tuliko Meijusta teini ?


    • jollotuksia

      Monet edellämainituista on hyviä! Seuraavat ovat hyviä tulkitsijoita, mutta huonoja laulajia: 1. Juice Leskinen 2. Olli Lindholm 3. Maija Vilkkumaa 4. Eminem 5. 2 Pac

    • ehkäpä

      Cheek
      Cheek
      Cheek
      Cheek
      Cheek
      oikeesti voiko paskempaa laulajaa/räppäriä olla olemassa. Kuuntelen mielummin jopa lil waynen tupakkayskää.

      • :)))))))))))))

        Mua nyt vähän täs Cheekin fanina loukkaa toi :D


    • Huippuyksilö :)

      "ehkäpä", kylläpä Cheekin vaikutus on ollut jälleen tehokas. Hän on saanut sinun tunteesi elämään. Sellaisia ovat karismaatikot. Heidän, kuten Cheekin, tarvitsee vain tulla esille ja ihmisten reagoinnit alkavat.

      • ehkäpä totta

        No laulaa cheek ei kyllä osaa... Ihan hirveä ääni.
        Tähän voisi myös heittää:
        T-pain (siis mitävittua tää äijä ei edes kuulosta ihmiseltä)
        Pitbull ( kuulostaa vaan paskalta)

        Ja kaikki suomalaiset räppärit, joista kukaan ei osaa laulaa ja kaikkien setti on paskaa. Ja itseasiassa melkein kaikki suomalaiset artistit... Ei heru respektiä, koska ideat kopioidaan muualta ja suurin osa biiseistä paskoja tai muuten todella vittumaisia mainstream tuotoksia, joiden tavoite on tehdä rahaa ja joissa artistin voisi korvata ihan kuka tahansa.


    • Lohtua synkkyyteen

      Kyllä sinulla on nyt paha mieli :(
      Se vain nyt on niin, että muusikot eivät kysy sinulta lupaa olemassaololleen ja toiminnalleen. Auttaisiko sen tosiasian ymmärtäminen näin aluksi?
      Sitten kun olet hieman toipunut, niin voisit kuunnella Cheekin ihanan biisin "Niille joil on paha olla". Moni on saanut siitä lohtua.

      • Jaajoo

        Noh verrataampa cheekiä ihan artistina esim. Eminemiin, Kanye Westiin, Jay-z:hen, 2Pac:iin tai Dr. Dre:hen. Taitaa nämä kaverit olla vähän eri planeetalta Cheekiin verrattuna eikö? Ja Cheek on myös kiva kopioija https://www.youtube.com/watch?v=J2Il3ZAsVb8 ja https://www.youtube.com/watch?v=VEqFRznSNAs
        kyllä samplaaminen on ihan ok, mutta saman melodian suora käyttö on bullshit, joten lisätään listaan vielä david guetta, joka on kopioinnin mestari.


    • Lisää suosiota?

      Kyllä Cheekin biisejä arvioidaan toistamiseen. Ja eipä ihme, sillä hän on mestari ammatissaan. Silloin ei-faneille tulee kiire ilmoittaa somessa, että se ja se kohta on kopiointi. Onneksi tuollaisella ei ole taloudellisesti Cheekille mitään merkitystä. Ja saattaapa olla niinkin, että suosio vain kasvaa väärien syytösten myötä.

      • tottakaijuu

        Taidat olla aika tyhmä jos et näe että cheek on aika paska verrattuna kunnon rap artisteihin. Suomi on toivoton maa musiikin suhteen. Ja ei noi cheekin tulot nyt kauheen kovia oo... Yks huono vuosi ja äijä on pa.


      • Sontaa55

        Cheek on mutaa.


    • kulttuuriministeri..

      Toiveesi on kuvittelua.
      Cheek, monilahjakkaana, pärjää kyllä.
      Hän itse valitsee haluamansa.
      Hänestä tulisi tasokas kulttuuriministeri. Harmi, ettei hän ole, ainakaan vielä, lupautunut politiikkaan mukaan ... kulttuuriministeri Tiihonen ... kyllä olisi mielenkiintoista...
      Ja...
      Miksi ne sinun suosikkisi eivät menesty, vaikka ovat niin hyviä?

      • siismitävit

        Häh väitätkö ettei eminem, Kanye west, Jay-Z tai Ice cube ole menestyneet ja vieläpä pikkusen paremmin ku toi sun cheekkis. Taidat olla aika tyhmä...


      • Anonyymi
        siismitävit kirjoitti:

        Häh väitätkö ettei eminem, Kanye west, Jay-Z tai Ice cube ole menestyneet ja vieläpä pikkusen paremmin ku toi sun cheekkis. Taidat olla aika tyhmä...

        Taidat olla itse tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse tyhmä.

        Evanhankansan teiniidoli folkfredi lauleskeli vippaavansa vitosen, se oli hyväsydäminen iskelmätähti.


      • Anonyymi

        Cheekki on poskettoman hyvä bisnesmies.


    • suomalainen :)

      Joo ... tosiaan, ajattelin mielessäni suomalaisia muusikoita, "siis...".
      Mainitsemiasi muusikoita en tunne.
      Yksi hyvä riittää minulle fanituksen kohteeksi, suomalainen Cheek :)

    • vesku hieno mies

      Äläs nyt Vesku on hieno mies!

      • Kerroppas

        Kännissä vai selvin päin?


    • Ketä nää on?

      1) Janna
      2) Jonna
      3) Yona
      4) Jenna
      5) Jonne
      6) Kisu
      7) Kusi
      8) Rami Alanko
      9) Paula Koivuniemi
      10) E. Lastinen

      • Mara1965

        KUULEPPAS NYT! Paula Koivuniemi on eräs iskelmä-nais laulaja kyllä sinun se pitäisi tietää :) . Sori jos loukkasin


    • hehhh

      Huutonaurua, monet luetelluista "huonoista" laulajista ovat ROCK-laulajia. Rock musiikissa laulu on puheenkaltaista. Ja laulajilla on se oma äänensä.

    • CazzuHalonen

      1. Kaija Koo
      2. Kaija Kokkola
      3. Se Steel Cityn laulaja
      4. Kirka
      5. Kirill Babitzin

      • Anonyymi

        Etpä paljon tiedä artisteista. Tossa sun viisikossa ei oo kuin kaksi artistia!!!


    • Kiikkikii

      1. Suvi Teräsniska
      2. Olli Lindholm
      3. Jani Wickholm
      4. Neumann
      5. Kaija Koo

    • nojootuotatuota

      1. Pelle Miljoona
      2. Cheek
      3. Elastinen
      4.Se blondi räppäri
      5. Joku räppäri

    • eiaavistusta

      Kuuntelen vain parhaita.

    • 2312

      Milli Vanilli
      Kelly Overett (cappella)
      Miisa
      Bobby Farrell (boney m)
      Katrin Quinol (black box)

      Kyseiset esiintyjät eivät laulaneet levyille vaan toimivat vain näyttelijöinä.

    • SurkeaViisikko

      Pate M,eppujen Syrjä,SaijaV,Katri H,Mikko A.

    • Babar224

      Tähänkin pätee vanha sanonta: Makuasioista ei voi kiistellä!

      • laadunetsijä

        Mutta ne tarjoavat parhaat argumentit, jos vain osattaisiin perustella.

        Ettei jotain laulajaa arvostella huonoksi siksi, ettei se osaa laulaa (se on jo vahva argumentti, mutta syvempi perustelu voisi olla paikallaan), soitetaan 10 kertaa/pv, laulajan persoonallisuus pistää lähinnä ärsyttämään, kappaleiden sanoitus yhdessä laulajan persoonallisuuden kanssa.

        Ehkä mielestäni huonoimmat laulajat/esittäjät ovat niitä:

        1) Joiden äänen ja soitetun musiikin taso ja laatu eivät yksinkertaisesti riitä kappaleeseen tai se ylitetään (lauletaan nenään, ei palleasta/oikealla hengitystekniikalla tai pahinten huutamalla) tai soittamalla tyhjänpäiväistä musiikkia, joka pistää a) ärsyttämään tai b) herätä mitään tunteita.

        2) Laulun sanat ovat sitä, kuin kuuntelisi kappaletta jatkuvassa B-säkeessä tai sanat on arvottu ilman suurempaa sisältöä (kannattaa kuunnella laulujen sanoja ja miettiä mitä tällä halutaan sanoa, voi se välillä yllättää miten laulun sanat on valittu).

        3) Laulajan persoona nousee yli kappaleen = hyvä laulaja antaa kappaleen jäädä elämään eli huono laulaja yrittää vain esittää itsensä, mutta jättää laulun laadun huonommalle tasolle

        4) Listakanavien perussisältö (varmaan 90 % on ihan karmeata), joka kattaa kaikki em. kappaletta tai artistia huonontavat piirteet.

        Näistä on huonot laulajat ja bändit tehty.

        Mitään listaa en enää tee siitä kuka on huono laulaja, mutta mututuntumalla arvioisin, että nykyajan musiikista 80 % on musikaalisesti ja lyriikallisesti AIVAN surkeata, 15 % on ihan hyvää ja pieni 5 % on sellaista musiikkia johon kannattaa tutustua.

        Elämä on liian lyhyt kuuntelemaan luokatonta musiikkia ja siksi haen sitä pientä laadullisesti hyvää musiikkia.


      • Anonyymi

        Näin
        Mutta jokaisesta näköjään pitää saada riita aikaan.


    • Hihhy

      1. Michael Jackson
      2. Thom Yorke (Radiohead)
      3. Madonna
      4. kesha
      5. katy perry
      Epäkunniamaininnat:
      Elvis, Cardi B, Iggy Azalea, Lou Reed, Saxonin laulaja

    • Näinseon

      Ai huonoimmat? No J.Karjalainen, Anna Puu, Olli Lindholm, Michael Monroe ja Vesa-Matti Loiri. Kaikki ovat lisäksi tehneet todella huonoa musiikkia koko uransa.

      • Anonyymi

        Kuitenki levymyynti on hyvä.


    • radiokiinni

      Elli Haloo on naislaulajista karsein, sitten tulee tätä tusinatavaraa...sanni, anna puu,abreu pete parkkonen, tuisku jne.

    • paneskelisinjenniä

      Täälläkin haukutulla Jenni vartiaisella on jumalaisen seksikäs ääni. Hönkäily on tavaramerkki eikä sitä livenä harrasta, vain studiossa. Jenni on niitä harvoja jotka ei vingu ja honota nenäänsä tai lässytä kuin pikkulapset (Janna, Chisu, Sanni, Evelina ym).

    • PekkaBannaanicitruuna

      Jenni Vartiainenhan ei oikeastaan edes laula vaan hönkäilee muka seksikkäästi
      ,pyh ei ole
      kuin säälittävää kähinää.

    • jalkasienionvaarallinen

      kaikki on paskaa

    • Anonyymi

      Huonoimmat laulajat:
      1. Ksheekki
      2. Palefeis

      Näiden hemmojen kannattaisi laitta mikrofoni myyntiin.

    • Anonyymi

      Lauri Tähkä......vittu mitä kuraa.
      Aina tekis mieli hypätä kalliolta kun toi jollain kanavalla huutaa

    • Anonyymi

      Cardi B hyi hitto ihan täyttä kuraa, laulutaidosta ei voi puhuakaan, biisitkin aika huonoja.
      Ensimmäisenä huonoista muusikoista tulee mieleen nämä mumble räppärit (kuten lil pump), miksi tulleet musabisnekseen kun eivät selvästikkään tiedä musiikista hevon v*ttua? Jonku tikityksen päälle vaan päästellään typeriä ääniä ja höpötetään tyhjänpäiväistä sontaa. Ei osata laulaa, räpätä, soittaa saati käyttäytyä.

      Myös Billie Eilish, pelkkää ihme muminaa, kaikki biisit toistensa kopioita. Sit vielä semmonen ihme wannabekovis asenne ja uhriutuminen vaikka oikeesti ihan perus nykyteini. Mistään "erilaisuudesta" on turha puhua. Yliarvostetuin laulaja tällä hetkellä.

      Katy Perryllä joitakin hyviä biisejä, muttei oikeestaan oo hyvä laulamaan.
      Ariana Grandella toisin päin, osaa todellakin laulaa, mutta suurin osa biiseistä pelkkää kuraa.

      Suomalaisista tulee ekana mieleen Sanni, kuulostaa joltaki pikkuoravalta eikä biisitkään oo hyviä.

      Haloo Helsinki on aivan mahtava mutta tää uus "Ellips"? Voi hyvä luoja!

    • Anonyymi

      Paula Vesalan nostan kärkeen Finlandia-yninän jälkeen

    • Anonyymi

      Jos laulaa itse tekemänsä biisit ei äänellä väliä.

    • Anonyymi

      Sini Sabotage ja suurin osa muista räppäreistä. Myös Sanni on huono. Sitten on nämä musiikin absoluuttiset häpeäpilkut eli youtubettajat jotka alkaa tekemään "musiikkia". Arttu Lindeman ja Tuure Boelius nimittäin. Ihan oksettaa nuo

    • Anonyymi

      Tuo haloo helsingin inisijä ei ole edes laulaja, huutaa kuin M.A.N umminen.

    • Anonyymi

      Huonoin laulaja ikinä on Antti Tuisku...mieslaulajista ei nyt just tuu ketään mieleen.

      • Anonyymi

        Antti o hyvä ,ja parhaat tanssijat.


    • Anonyymi

      Tarja Turunen(nykyään)
      Olli Lindholm(ennen)
      Antti Tuisku
      Cheek
      Pate Mustajärvi

      • Anonyymi

        Ikurin kaasutin tukehtuu välittömästi jos laulussa on jokin sävelmä.

        Jonkinlaista rockia pystyy, tupakkayskästä huolimatta, vielä huutamaan


      • Anonyymi

        Tuiskulla on jostai syystä naisen ääni.

        Parhaat laulajat ovat pässi Innanen ja toinen määkijä m a nummine.


    • Anonyymi

      Chisu ja Sanni! Hyi! Ei niistä kumpikaan osaa laulaa. Kaikki kähisevät iskelmäkuninkaat! WTF.

    • Anonyymi

      Anna Puu{2008}! Hirveä. Eihän se laula ollenkaan. Vikisee vain ja 2000-luvun alun Kaija Koo. Yäks!

    • Anonyymi

      Kaikilla on omat idolit . Eikö saisi olla ?

      • Anonyymi

        Mulla ei Oo idolia, paitsi Salomon, mutta hän on Jeesus!


    • Anonyymi

      Ei aina aluksi.

    • Anonyymi

      Anna Puu vuodelta 2008, sillä Idolsia seurasin alle 18-vuotiaana. Loppukaudet, sillä jokainen artisti osasi laulaa tuotantokausina 1-3.

    • On sooloartisteja ja bändejä, joita en kuuntele, mutta en välttämättä sen takia, koska laulajalla on huono ääni. Ehkä musiikissa ei ole sellaista mikä nappaisi. Sitä jotain.

    • Anonyymi

      Kaikki, mikä tulee Radio Pookista. Eihän kukaan heistä laula ollenkaan. Lepertää vain. Hyi!

    • Anonyymi

      no jaa, Meiju Suvas kyllä pitää ottaa pois tuolta listalta, hänellä on hyvä huono laulu ääni. josta johtuen hän laulajana erottuu aina joukosta oli siinä joukossa laulamassa keitä hyvänsä Meijun lisäksi.

      Meijuhan oli mukana viimekerran vain elämää ohjelmassa ja osoitti yksiselitteisen selkeästi olevansa ammattilainen mitä laulamiseen tulee.

      Huono äänisiä laulajia, no esimerkiksi Bob Dylan on sellainen ja mitä vanhemmaksi tulee sitä huonomaksi ääni menee, levyttää silti ja käynee keikoillakin.

    • Anonyymi

      Olen tässä katsellut näitä niin sanottujen laulajien arvosteluja ja huomannut että tässä ovat nuoriso asialla minun mielestäni 95% ei liity mitenkään laulamiseen yritetään keksiä jotakin erikoista elikkä koitetaan kepillä jäätä että voiskohan tällä pärjätä ja saada vähän fyrkkaa vain tosi laulajilla on mahdollisuus pärjätä maailmalla.

    • Anonyymi

      Johanna Pakonen ja kaikki nykypoppi.

    • Anonyymi

      1. ANNA PUU
      Niin ja kaikki ne samalla tavalla laulavat tyttelit, joilla sama kirkuvan lasinen kurkkua kuristava kamala ....

    • Anonyymi

      Huonoja on käikki uuden polven kimittäjät.
      Ensimmäisenä mieleen tulee Diandra.

    • Anonyymi

      Anna Puu
      Jannika B
      Maija Vilkkumaa

    • Anonyymi

      Anna Puu
      Elastinen
      Sanni

      Tossa huonoimmat.

    • Anonyymi

      Se JVG:n kääkättäjä.." ei roomaakaan rakennettu viikossa.."

    • Anonyymi

      Robin
      Elastinen
      Anna Puu
      Jvg
      Neumann

      • Anonyymi

        Noimanni on määkijä, Sellanen mäkättävä lammas. Aivan kauhea


    • Anonyymi

      Anna puu’
      Sanni
      Juha Tapio
      Elastinen
      Neumann

    • Anonyymi

      Kyllä surkein ja huonoin on määkijä Nipa Niemi, ääntelee kuin vuohi

      Toiseksi kehnoin on ääneenitkijä ja ulisija loiri

      Kolmantena virrrenveisaaja lintholm

    • Anonyymi

      Noimanni
      Sanni
      Anna Puu

    • Anonyymi

      TAUSKI

    • Anonyymi

      Elastinen
      Juha Tapio

    • Anonyymi

      Kaikki räppärit Cheek mukaanlukien.

    • Anonyymi

      Popedan Pate
      Robin
      Puu
      Tero Vaara
      Sanni

    • Anonyymi

      Olavi Uusivirta
      Tuure Borelius
      Juha Tapio
      Neuman
      Kaija Koo

    • Anonyymi

      Haloo Helsinki (koko tuotanto)

    • Anonyymi

      1 palefase2 alma(v..tu,,!huutaja) kaikki vasemmiston laulajat,joku pahaolo kapitalismissa!.muuttakoon
      sosialismistivaltioon. elävät luokkasota aikaa.
      yle elättää näitä!

    • Anonyymi

      unohtu: maija vilkkumaa.sopis tuulettaa sak-instituutiota.punakaarti naisplutonan
      huutajaksi!

    • Anonyymi

      Anna Puu
      Maija Vilkkumaa
      Tero vaara
      Juha Tapio
      Paleface

    • Anonyymi

      Virve Rosti
      Virve Rosti
      Virve Rosti
      Virve Rosti
      Virve Rosti

      Siinä top5 huonoimmat laulajat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe