Nyt on käymässä, niin että kun tulee koeajettua 05vm 2.0hdi pösö ja jos on hyvä ja hiljainen ajella niin taidan ostaa nyt ranskalaiset eka kertaa muualtaki ku sieltä rilliltä.
Onko se millainen ollut ajaa ? Vetelä, napakka, luisteleeko laidasta laitaan ilman kuskin tahtoa jne.
Sitte ne viat, ja pitäkää s@@tana turvat kiinni jos ei ole KOKEMUKSIA. Onko millasta vikaa ?
Hermo on nyt vaan nin kerpeleen kireänä, kun meinaa jo järki lähteä näitten "laatuautojen kanssa"
ostin -08 2.0tdi farkku passatin, ajettu 95thkm, ajoin 12thkm jonka aikana uusittu, vauhtipyörä(kaksoismassa tms mutta kallis!!!!)kytkin, ja nyt sitte hajosi vaihdelaatikko, automaattinen.. Tämä on ollut elämäni kallein auto ja viimeinen volkkari!!! Tämä on uskomaton tarina kaikkinensa vikoinensa, ja myyjäliike nyt jo onneksi sanoi, että peru kaupat jos haluat. Olin kuin puulla päähän lyöty.. kaupat perutaan nyt perjantaina. Menetimpä silti n.1900e...ja hermoja ja yöunia melko paljo.
Tätä ennen "laatu" diesel avensis vm2006 ja täytyy sanoa ihan oikeasti että itku pääsi isolta mieheltä sen romun kanssa. PRIKULLEEEN, HUOM PRIKULLEEN samat viat kuin tuossa kirotussa passatissa!! Vaihelaatikko ei menny, mutta kytkin ja se vauhtipyörä sekä uus takakontin luukku piti ostaa..se oli ollut uudesta asti kiero, uskokaa tai älkää!!!!! vesi tuli sisään ja hirmu vinkuminen satasen vauhissa... kohta kait tässä visalaan joutuu tämän autoilun takia, uniinhan nämä kirotut paskakasat jo tulee.
Nyt olen niin tuskastunut, että rahaa en enää hirveitä autoon ja laita mutta kertokaapa onko nämä pösöt millaisia ?
Taksilla ajaminen olisi kait jo halvempaa kun tämä minun epäonninen autoilu.
Ehkä tämä on jo huonoa tuuria tai sitte tällaista hyväuskoista kusetetaan joka paikassa. Nyt ois halvalla pösö tiedossa ja ostan sen perjantaina jos vaan on mukava ajella. Noita vikoja ei tietysti etukäteen voi tietää mutta onkohan tällaiset em ongelmat mahollisia?
kiitos rehellisistä vastauksista, ei mitään provosointia kiitos.
407 ajo ominaisuudet ?
25
2126
Vastaukset
- ajellaan pökötillä.
Minä vastaan sinulle reilun 4 v.kokemuksesta. Omistan tälläisen 407 sw 205 mallisen. On sitten 2,0 bensiinikoneella. Ei vetele eikä kääntele mihinkään. Ajomukavuus juuri ratkaisi autonvaihdon pösön hyväksi. Toisena autovaihtoehtona oli volvo v 70. Pidän autosta vieläkin tosi paljon. Isoja remontteja ei ole ollut. Pieniä on ollut enimmäkseen näitä sähköön liittyviä. Nykyiset autot on rakennettu täyteen näitä höpötyksiä, joita ei arjessa tarvitse. Tä'mä on autona tosilämmin. Olen omistanut elämän aikana jo 16 autoa ja ei ole vastaavaa vielä sattunut kohdalle. Vikoja voi tulla myös pösöön kuten muihinkin. Kuten tiedät kokemuksesta. Ehkä Lexus voisi olla vähävikainen. Ei vain ole tarvis sijoitella semmoisia summia autoon, mitä sekin maksaa. Toivotaan parempaa onnea sinulle, että joskus aurinko alkais paistaa myös koskien autokauppaa.
- Peugeot sukeltaa
407 HDI ei tarjoa kovinkaan kummoisia kyytejä, päinvastoin kuin täällä usein väitetään. Pikkudieseli on herkästi kiihtyvä ja siitä plussaa, kun valitettavasti iso dieseli omaa merkillisen heikon alaväännön ynnä terävän turbo-potku 2000rpm tietämissä. Rengasmelu ja alustan äänet suuri miinus. Samoin vaatimaton suuntavakavuus ärsyttää.
406HDI antoi teknisesti laadukkaamman vaikutelman, kuin 407 HDI.
- kova jätkä
Kuten jo edellä kerrottiin, on 407 erittäin hyvä ajettava ja mukava. Ei noissa mitään vikoja ole, ihan liioiteltuja juttuja tällä palstalla.
Peugeot-foorumissa asiallista keskustelua tästä laadukkaasta leijonamerkistä ja siellä todellakin asioista TIETÄVIÄ (mm. jokseenkin kaiken tietävä insinööri) vastailemassa kysymyksiin.
Osta pois vaan, ei ole mikään nitisevä tojotakippo.- Ei savua ilman tulta
Minulla on ollut 4 pösöä ja huonoin niistä on ollut 407. Todellakin kitisi ja kolisi. Kuormankantokyky heikko ainakin sedanissa. Pieni maavara, pitkä etuylitys, pohjamuovi ihan lelu ja yliherkkä ajonvakautus, jota ei edes saa pysymään pois päältä (jää kiinni). Heikot valot. Ei sovellu talveen. Kesällä ihan kiva jos sattuu hyvä yksilö, mulle ei sattunut.
Eikä ne "jutut" vioista taida itsekseen syntyä. Kaiken tämän voit todeta koeajolla ja vikatilastoista. Sen takia käytetty 407 onkin niin halpa.
- Lexus on luxus
jos pösöön sorrut(tai yleensä ranskalaisiin autoihin). Merkki on nimittäin aina ollut viimeinen laatu ja vikatilastoissa. Osta Lexus vaikka käytettynä niin hinta on jo pudonnut ja saat takuuvarmasti kaikkein laadukkaimman ja vähävikaisimman auton ja ajettavuuskin kunnossa toisin kuin Avensiksessa. Mersuissa ja bemareissakin on enemmän vikoja kuin Lexuksessa.
- Puulan Tee
Tosi asia on se, että tuo "laatu" on kaikilla teollisesti valmistetuilla markkinoilla olevilla autoilla varsin samanlainen. Erilaisilla kertoimilla eri asioista voidaan toki saada syntymään samantasoisista autoista hyvinkin erilaiset "tulokset". Pelkästään määrätietoinen markkinointi sotkee erilaiset laatututkimukset varsin pahoin. Toyota on hyvä esimerkki siitä, kuinka määrätietoinen laatumarkkinointi on nostanut Corollat ja Avensikset aivan kärkeen, vaikka autot ovat aivan tavallisia japseja pikkuvikoineen ja puutteellisine ominaisuuksineen.
Toinen tekijä, joka sotkee laatukeskusteluja on eri automerkkien eritasoinen huoltotoiminta. Ei ole auton vika, jos huolto ei osaa hommiaan. - lsämkx
Puulan Tee kirjoitti:
Tosi asia on se, että tuo "laatu" on kaikilla teollisesti valmistetuilla markkinoilla olevilla autoilla varsin samanlainen. Erilaisilla kertoimilla eri asioista voidaan toki saada syntymään samantasoisista autoista hyvinkin erilaiset "tulokset". Pelkästään määrätietoinen markkinointi sotkee erilaiset laatututkimukset varsin pahoin. Toyota on hyvä esimerkki siitä, kuinka määrätietoinen laatumarkkinointi on nostanut Corollat ja Avensikset aivan kärkeen, vaikka autot ovat aivan tavallisia japseja pikkuvikoineen ja puutteellisine ominaisuuksineen.
Toinen tekijä, joka sotkee laatukeskusteluja on eri automerkkien eritasoinen huoltotoiminta. Ei ole auton vika, jos huolto ei osaa hommiaan.kuin yksikään ranskalainen auto.
- -BCV-
Toyota on laadullisesti yksi parhaista ja Peugeot yksi ylivoimaisesti heikoimmista. Minulla sattuu olemaan jo varsin pitkä omakohtainen kokemus molemmista merkeistä. Tälläkin hetkellä löytyy molemmat merkit tallista.
Havaintojen mukaan kummankin merkin autoissa esiintyy vikoja aivan samaan tahtiin. Pösöllä selkeitä ongelmia erilaisten muoviosien kanssa, jotka ovat oikeasti jo suunnitteluvaiheessa menneet suteen, kuten akun kansi pohjamuovi roiskeläpät jne. Kuskin pukilta arvioiden Toyotat ovat hiukan napakampia. Toisaalta Pösön moottorit kestävät normaaliajoa selkeästi pidempään.
Lisäksi Toyotan huolto vetää selkeästi pidemmän korren, joka näkyy korostuneesti erilaisissa "laatuvertailuissa".
Niinikään Pösön maahantuojan haluttomuus hoitaa lakisääteiset velvoitteensa laatuvirheiden osalta painaa koko merkin imagoa monellakin tapaa. - 1,6Hdi on pop
lsämkx kirjoitti:
kuin yksikään ranskalainen auto.
Mielestäsi on asiallista verrata 100 000€.n autoa 15000€.n itsekin pidän lexusta kyllä yhtenä parhaista autoista , mutta ajan kyllä 407.lla. ja olen autooni ollut tyytyväinen.
- TCS-428a
Älä unohda vanhaa sananlaskua
Paska, paskempi, peugeot- Masentunut.
Kiitos mielipiteistä.
Lexus vähäajettuna dieselinä tuoreena yksilönä näyttäisi olevan aika arvokas kulkuneuvo.
Taitaa mennä minulle turhan arvokkaaksi.
Jos ostais tuollaisen vähän ajetun vanhan diesel mersun voisi olla hyvä ratkaisu, tutulla on sellanen farmari mallinen vm -95 ja on oikeasti erittäin hiljainen ja hyväkyytinen, muistaakseni 3litran koneella.
Tietysti se, että niitä vähän ajettuja ei taho olla ja jotenki haluaisi tuoreen auton.
Ehkä se on näin, että pitäisi ostaa karvalakkimallinen Kia tms jonka sais uutena halvalla ja jossa takuuta hyvästi, se vois olla yks hyvä (mun tuurilla ei) vaihtoehto.
No jotenki taasen alkoi itseänikin ihmetyttämään se, että joutuuko taas ojasta allikkoon...
Paikallinen katsari ajelee vanhalla bx sitikalla kun kuulemma on niin hyväkyytinen ja huippuvarma peli =) Liekkö se niin, ei hyvänen aika. Sama katsari omistaa kyllä kyllä myös ison tuliterän mustan sika hienon BMW:n... ei taida vain raaskia ajella... tämä herra ei mene haukkumaan mitään autoa, jokainen kuulemma on tekninen vehje ja siksi vikaherkkä, joka lienee aika tarkkaan mietitty viisaus.
Tai sit tollanen karvalakki Opel, hintaa 10 tonnia ja saa jo melko tuoreen =) - Alotus tökerö
Masentunut. kirjoitti:
Kiitos mielipiteistä.
Lexus vähäajettuna dieselinä tuoreena yksilönä näyttäisi olevan aika arvokas kulkuneuvo.
Taitaa mennä minulle turhan arvokkaaksi.
Jos ostais tuollaisen vähän ajetun vanhan diesel mersun voisi olla hyvä ratkaisu, tutulla on sellanen farmari mallinen vm -95 ja on oikeasti erittäin hiljainen ja hyväkyytinen, muistaakseni 3litran koneella.
Tietysti se, että niitä vähän ajettuja ei taho olla ja jotenki haluaisi tuoreen auton.
Ehkä se on näin, että pitäisi ostaa karvalakkimallinen Kia tms jonka sais uutena halvalla ja jossa takuuta hyvästi, se vois olla yks hyvä (mun tuurilla ei) vaihtoehto.
No jotenki taasen alkoi itseänikin ihmetyttämään se, että joutuuko taas ojasta allikkoon...
Paikallinen katsari ajelee vanhalla bx sitikalla kun kuulemma on niin hyväkyytinen ja huippuvarma peli =) Liekkö se niin, ei hyvänen aika. Sama katsari omistaa kyllä kyllä myös ison tuliterän mustan sika hienon BMW:n... ei taida vain raaskia ajella... tämä herra ei mene haukkumaan mitään autoa, jokainen kuulemma on tekninen vehje ja siksi vikaherkkä, joka lienee aika tarkkaan mietitty viisaus.
Tai sit tollanen karvalakki Opel, hintaa 10 tonnia ja saa jo melko tuoreen =)provo "ostin -08 2.0tdi farkku passatin, ajettu 95thkm, ajoin 12thkm jonka aikana uusittu, vauhtipyörä(kaksoismassa tms mutta kallis!!!!)kytkin, ja nyt sitte hajosi vaihdelaatikko, automaattinen.. "
"normi" automaatissa ei ole KYTKINTÄ vaan turbiini... - ime moloo
Alotus tökerö kirjoitti:
provo "ostin -08 2.0tdi farkku passatin, ajettu 95thkm, ajoin 12thkm jonka aikana uusittu, vauhtipyörä(kaksoismassa tms mutta kallis!!!!)kytkin, ja nyt sitte hajosi vaihdelaatikko, automaattinen.. "
"normi" automaatissa ei ole KYTKINTÄ vaan turbiini...Passatin DSG ei olekaan normi"aito"automaatti.
- osta pois
ime moloo kirjoitti:
Passatin DSG ei olekaan normi"aito"automaatti.
Meillä on menossa neljäs Pesonen (2*405, 406, nyt 407). Hyviä kokemuksia, jonka vuoksi on pysytty merkissä. 407 on omistettu 2v eikä vikoja ole ilmaantunut. Mahtava ajaa, hiljainen, hyvät moottorit. Jousitukseen ja pyöränripustukseen joutuu jossain vaiheessa satsaamaan, mutta se ei ole ongelma, koska käytetyn sai TOSI sopuhintaan. Eli hinta/laatusuhde on enemmän kuin paikallaan.
- 80
Masentunut. kirjoitti:
Kiitos mielipiteistä.
Lexus vähäajettuna dieselinä tuoreena yksilönä näyttäisi olevan aika arvokas kulkuneuvo.
Taitaa mennä minulle turhan arvokkaaksi.
Jos ostais tuollaisen vähän ajetun vanhan diesel mersun voisi olla hyvä ratkaisu, tutulla on sellanen farmari mallinen vm -95 ja on oikeasti erittäin hiljainen ja hyväkyytinen, muistaakseni 3litran koneella.
Tietysti se, että niitä vähän ajettuja ei taho olla ja jotenki haluaisi tuoreen auton.
Ehkä se on näin, että pitäisi ostaa karvalakkimallinen Kia tms jonka sais uutena halvalla ja jossa takuuta hyvästi, se vois olla yks hyvä (mun tuurilla ei) vaihtoehto.
No jotenki taasen alkoi itseänikin ihmetyttämään se, että joutuuko taas ojasta allikkoon...
Paikallinen katsari ajelee vanhalla bx sitikalla kun kuulemma on niin hyväkyytinen ja huippuvarma peli =) Liekkö se niin, ei hyvänen aika. Sama katsari omistaa kyllä kyllä myös ison tuliterän mustan sika hienon BMW:n... ei taida vain raaskia ajella... tämä herra ei mene haukkumaan mitään autoa, jokainen kuulemma on tekninen vehje ja siksi vikaherkkä, joka lienee aika tarkkaan mietitty viisaus.
Tai sit tollanen karvalakki Opel, hintaa 10 tonnia ja saa jo melko tuoreen =)Jos ostat Peugeotin niin katsele ennemmin viimeisiä 406-malleja ja mielellään hdi-koneella. Paljon parempi ajettava, kuin 407. Saa edullisesti ja toimii kohtalaisesti. Eteen alustaosaa saa laittaa sillon tällöin, integroitu radio tiltannut, keskuslukko ei toimi. Itsellä ollut kolme vuotta ja kilometrejä tullut n. 180tkm. Mutta ajoasentoa tällainen pieni mies ei saa ko. autossa kohilleen, isompi kyllä.
Mutta: Ostappa ooppeli. Ihan tosissaan saa toimivan ja laadukkaan auton edullisesti, koska Opelin maine meni 90-luvulla pohjalukemiin GM:n myötä. Laatu on siitä kohentunut roimasti, maine ei vielä. Sen vuoksi myös hinnat edulliset. Kokemusta on lähipiiristä x3 ja alan olla itsekkin vakuuttunut seuraavan autoni merkistä. Opelissa myös ajoasennon saa kohdilleen ja luotettavuus näyttää olevan todella hyvä. Ihmettelen itekkin noita "laatuautoja" esim. Audia.. Tutulla ollut jo pitkään ja vikoja jatkuvalla syötöllä. Itsellä ollut kaksi BMW:tä. Ei ole enää, koska auton pitäminen kohtuuttoman kallista runsaiden vikojen ja kalliiden korjauskustannusten vuoksi. - dieseleitä.
80 kirjoitti:
Jos ostat Peugeotin niin katsele ennemmin viimeisiä 406-malleja ja mielellään hdi-koneella. Paljon parempi ajettava, kuin 407. Saa edullisesti ja toimii kohtalaisesti. Eteen alustaosaa saa laittaa sillon tällöin, integroitu radio tiltannut, keskuslukko ei toimi. Itsellä ollut kolme vuotta ja kilometrejä tullut n. 180tkm. Mutta ajoasentoa tällainen pieni mies ei saa ko. autossa kohilleen, isompi kyllä.
Mutta: Ostappa ooppeli. Ihan tosissaan saa toimivan ja laadukkaan auton edullisesti, koska Opelin maine meni 90-luvulla pohjalukemiin GM:n myötä. Laatu on siitä kohentunut roimasti, maine ei vielä. Sen vuoksi myös hinnat edulliset. Kokemusta on lähipiiristä x3 ja alan olla itsekkin vakuuttunut seuraavan autoni merkistä. Opelissa myös ajoasennon saa kohdilleen ja luotettavuus näyttää olevan todella hyvä. Ihmettelen itekkin noita "laatuautoja" esim. Audia.. Tutulla ollut jo pitkään ja vikoja jatkuvalla syötöllä. Itsellä ollut kaksi BMW:tä. Ei ole enää, koska auton pitäminen kohtuuttoman kallista runsaiden vikojen ja kalliiden korjauskustannusten vuoksi.Itselläni on ollut useita vuosia 406 HDI ja puolen miljoon raja on jo taakse jäänyttä elämää. Auto on vielä varsin hyvässä kunnossa ja nätti. Toki on siihen jo kuluvia vaihdettu tuhansien eurojen edestä.
Vaimolla on 407 HDI 1,6, joka on niinikään varsin miellyttävä tuttavuus. Kiva ja napakka ajettava. Toistaiseksi ei ole mitään ylimääräisiä korjauksia ollut. 115.000km mittarissa.
Käytetty diesel-pösö saattaa olla erittäin hyvä ostos, jos osaat itse katsoa vähän tekniikan perään.
- ex407 1.8 ja huh
Katsoppas em mallin etuakselistoa niin ymmärrät..se alapallolaak yms sekasikiö aina väljä: vaikuttaa kyllä ajettavuuteen: toki paljon paljon muita vikoja: en niitä erittele mutta jos ostat em mallin niin tulee ne sinullekin tutuksi
- *Sulo*
407 on hyvä auto, voit huoletta ostaa sellaisen.
Meillä on ollut nyt 5 pösöä perätysten, eikä yhdessäkään ole ollut mitään ongelmia.
Nyt on 407 hdi 1.6. Moottori on pieni, mutta väännön takia kulkee paremmin kuin edellinen 2 litran bensakone. Kulutus on seka ajossa kesällä 4,8 ja talvella webasto päällä 5,0 l/100 km. Tällä on ajettu nyt 140 tkm ja ainoa vaihdetut osat on jarrupalat, muutama polttimo ja sulat.
Pösöissä kuten monissa muissakin autoissa on dieseleissä hiukkasloukku. Sen vaihtoväli on 120tkm - jotain..
Pösöön saa tehdaskuunostetun n. 700 € työ 300 €. Sen voi myös itse pestä, lisätä ainetta ja päivittää tietokone jollain pikkukorjaamolla. Selviää näin parilla sataa.
Moneen autoon tämä loukku maksaa jopa 3000 €. - ByPeru
*Sulo* kirjoitti:
407 on hyvä auto, voit huoletta ostaa sellaisen.
Meillä on ollut nyt 5 pösöä perätysten, eikä yhdessäkään ole ollut mitään ongelmia.
Nyt on 407 hdi 1.6. Moottori on pieni, mutta väännön takia kulkee paremmin kuin edellinen 2 litran bensakone. Kulutus on seka ajossa kesällä 4,8 ja talvella webasto päällä 5,0 l/100 km. Tällä on ajettu nyt 140 tkm ja ainoa vaihdetut osat on jarrupalat, muutama polttimo ja sulat.
Pösöissä kuten monissa muissakin autoissa on dieseleissä hiukkasloukku. Sen vaihtoväli on 120tkm - jotain..
Pösöön saa tehdaskuunostetun n. 700 € työ 300 €. Sen voi myös itse pestä, lisätä ainetta ja päivittää tietokone jollain pikkukorjaamolla. Selviää näin parilla sataa.
Moneen autoon tämä loukku maksaa jopa 3000 €.saako pösön hirvittävään keulaan: laamavällyä?
- 2,7 Sw hdi
Itselläni on nyt 4v vanha, ajettu 130000km. Eikä ensimmäistäkään niveltä, eikä puslaa vaihdettu. Viimekeväänä tein ensikatsastuksen ilman mitään korjauksia. 407 SW 2.7hdi aut. 2007. Autossa on xenon valot, itse asensin siihen pitkille valoille vielä xenonit, niin hyvin näkee myös pimeällä. Em ole joutunut normihuoltoven lisäksi korjauttamaan, tai uusimaan yhtään osaa. Jos jarrupalojen vaihto on sitten remontti, niin sitten on yksi remontti tehty.
- näin toimii
*Sulo* kirjoitti:
407 on hyvä auto, voit huoletta ostaa sellaisen.
Meillä on ollut nyt 5 pösöä perätysten, eikä yhdessäkään ole ollut mitään ongelmia.
Nyt on 407 hdi 1.6. Moottori on pieni, mutta väännön takia kulkee paremmin kuin edellinen 2 litran bensakone. Kulutus on seka ajossa kesällä 4,8 ja talvella webasto päällä 5,0 l/100 km. Tällä on ajettu nyt 140 tkm ja ainoa vaihdetut osat on jarrupalat, muutama polttimo ja sulat.
Pösöissä kuten monissa muissakin autoissa on dieseleissä hiukkasloukku. Sen vaihtoväli on 120tkm - jotain..
Pösöön saa tehdaskuunostetun n. 700 € työ 300 €. Sen voi myös itse pestä, lisätä ainetta ja päivittää tietokone jollain pikkukorjaamolla. Selviää näin parilla sataa.
Moneen autoon tämä loukku maksaa jopa 3000 €.mikä pitää vaihtaa. Itselläni merkkihuollossa sanottiin, että se kemiallinen urea lisäaine vaihdetaan, ja järjestelmä puhdistetaan 160tkm välein. Sen kyllä saa tukkoon, jos ajaa jatkuvasti kylmällä koneella lyhyttä ajoa, ettei se puhdistusjärjestelmä ehdi lämmetä kunnolla, ja tehdä sitä pakokaasujärjestelmän puhdistus prosessia, jonka se tekee n, 500km välein.
- Vapaa palokunta
2,7 Sw hdi kirjoitti:
Itselläni on nyt 4v vanha, ajettu 130000km. Eikä ensimmäistäkään niveltä, eikä puslaa vaihdettu. Viimekeväänä tein ensikatsastuksen ilman mitään korjauksia. 407 SW 2.7hdi aut. 2007. Autossa on xenon valot, itse asensin siihen pitkille valoille vielä xenonit, niin hyvin näkee myös pimeällä. Em ole joutunut normihuoltoven lisäksi korjauttamaan, tai uusimaan yhtään osaa. Jos jarrupalojen vaihto on sitten remontti, niin sitten on yksi remontti tehty.
hyvin sanottu pösö ja sitikka toimivimpia autoja: niissä ei ole mitään ääliöitten suunnitteluja: jos ei pierre kuselaa lasketa: pisti laadunparannusta psa yhtiöihin: nyt uusi pösö ja sitikka kestää uutena pari viikkoa kolmella vialla tai 12 vialla : mutta pikkuvikoja: moottori vaihdelaatikko nerokkaat sähköt = joiden takia joka toinen sitikka ja pösöö palaa: varovasti laskettuna: siksi psa tuotteiden hanskalokerossa on nakkipaketti ja sinappia
- kyytiä on ollut
*itselläni on nyt ollut 407SW 1,8 bensa vm -06 uudesta asti eli viisi vuotta ja ihan mukavasti on mennyt
*auto on miellyttävä ja mukava ajaa tienpäällä -ei mikään leija kuten pari aiempaa Primeraani- ja mikä parasta se on todella lämmin, seikka jota osaa arvostaa täällä pohjoisessa
*viiden vuoden / 70 tkm aikana havaittuja/korjattuja vikoja: muutamat ajovalot, parkkivalot, rekkarikilven valot vaihdettu, normi määräaikaishuollot tehty, akku uusittu, jakohihnan vaihto sekä kuluvana osana etupyörän laakerin vaihto -joten ei mielestäni mitään "maailmaa kaatavia" juttuja ole ollut vastaan...
*mielenkiinto kohdistuukiin tulevaan 508 -mallisarjaan... - Pete9
Moikka
Ostin 407SW:n (2008) 2L pensakone. Tuntuu tosi hyvältä ajaa(ed. oli 320e farkku).
Pensuunia menee nurkissa 8L ja pitkässä ajossa olen päässyt 6,4:ään.
Auto ollut kuukauden ja ainoa mitä kaipaan on suurempi maavara edessä.
Onkohan kellään tietoa, miten voisi korottaa muutaman sentin (ei pukilla hehe)
T.Pete- ssssssssoooooooooooo
Olen ajanut kymmenien vuosien aikana useilla Pösöillä, kaikilla saanut hyvää edullista kyytiä. Kävin katsastuksilla, yli 600tkm ajetulla Pösöllä, muuta humautettavaa ollut, kuin takajarru hiukan eri arvoilla. Näillä palstoilla lapselliset kossit räksyttää muka omia kokemuksia, ja vikalistoja, toki kaikissa menee kulutus osaa lähestytään 500000 km, niin näyttää puolta kalliimmissakin menevän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
eerikäinen novassa sanoi ei kukaan enää aja manuaalivaihteilla
meillä on 3 autoa talissa ja kaikissa manuaalilaatikot, on meillä vielä tämmöiset vaikka toisin puhutaan.2402530Ilo, joka nousee silmiisi saakka
kun katseemme kohtaavat. Olet energinen, aito, ihana. Välillä tuijotat suoraan silmiini - enkä hämmenny, katson takaisin691796Jokaisella on omat syntinsä
Minä olisin niin mielelläni sinun. Ehkä joskus viittasitkin siihen. Olet nainen ajatuksissani jatkuvasti ja taidat tietä881630- 561599
En oikeasti
Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja. Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin166156190-luvulla maa syöksyi lamaan, ja silloinkin oli syypäinä samat tahot kuin nyt
Laman aiheuttajat olivat demarivetoinen virheellinen finanssipolitiikka, sekä ay-liikkeen taipumattomuus tilanteessa mik1491289Vakava varoitus perussuomalaisista!
Keskustan Annika Saarikolta veret seisauttavaa tekstiä, lukekaa uutinen kokonaisuudessaan, tässä siitä maistiainen: ”Ke2601248- 1731007
Olisitko ihminen minulle. Ihan ihminen vain.
Tiedätkö, että saan kyyneleet silmiini, niin syvästi sinua kaipaan. Meidän välillä on jotain todella syvää, kaunista ja56949Mä olisin niin iloinen
Jos vielä joskus nähtäis.. Ollaanko tulkittu mies toisiamme väärin?. Kumpikin luuli ettei toinen tykkää, vaikka molemmat62847