Serrapeptiini

stiina_T

Mihin se vaikuttaa? Ja miten?

89

39474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • markkinoinnin pohjat

      Tarkoitat varmaan serrapeptaasia. Oikeasti se ei vaikuta mihinkään. Valmisteen maahantuoja tietää sen eikä edes omalla sivullaa esitä mitään käyttötarkoitusta. Sensijaan hän kierosti linkittää keskustelupalstalle, jolle "kuka tahansa" saa postata nimettömänä tuotetta kehuvia tarinoita. Eikö olekin kieroa?

      • o.d.

        Mitä ja kuka kertoo näin ?
        Olemme omakohtaisesti todenneet että vaikuttaa nivelkipuihin sekä vatsan toiminnan tasapainoon.
        Kärsimysten aika meni ohi muutamassa viikossa - eli se siitä ettei se vaikuta mitään. Elämän laatu muuttui kun yö ja päivä.
        Että se vaikutuksista

        Ei tämä ole päänsärkyyn eikä tämä vaikuta sekunnissa tai päivässä vaan muutaman viikon jälkeen ja sitten on annistuksestakin kiinni kun aloittaa käytön
        eli kaksin tai kolminkertainen alkuannostus suosituksesta alussa antaa potkua asiohin mutta kaikki tällainen on koettava itse omalla riskillä koska me olemme yksilöitä.

        Tämä oli sanoja todellisesta elämästä ei kuvitelmista


      • Ei ole

        edes olemassa ainetta, jonka nimi olisi serrapeptiini.


      • Serrapeptaasi minun

        Hei!
        Olen noin 15 vuotta kärsinyt tapaturman aiheuttamista hermosäryistä. Selässä, jaloissa, istun pyörätuolissa, olkäpää alkoi oikein kunnolla särkemään. En saanut kunnolla nukuttua ja siihen ei tuntunut auttavan mikään. Mieheni oli lukenut netistä tästä aineesta. Heti seuraavana päivänä haettiin purkki Serrapeptaasia. Minulla ei ollut mitään odotuksia tablettien suhteen, otin jokapäivä aamulla 1 tbl 2000.000 U, ja kolmannen päivän illalla huomasin, että paha kipu oli poistunut olkapäästäni. Kipu oli todellista, koska olkapäässäni oli kalvoissa useita repeymiä, kun kaadui sen, kun tyhmäni yritin kävellä seinänviertä ulkona. Seurauksella kaakuminen mustalla jäällä, vuorokauden sokeus, alaselän pahentunut kipu, kunnon päänsärky, ranneluu murtunut pituussuunnassa ja olkapää mustana ja useita repeymiä olkapäässä. Ja tällaiseen vaivaan, jota olin kohta kärsinyt vuoden ja näitä muita 15 vuotta sain avun. Oletko itse edes koskaan koettanut ainetta, vai eikö sinulla ole kipuja, jotka tarvitsevat hoitoa. Hyvää Syksyä.


      • Anonyymi
        Serrapeptaasi minun kirjoitti:

        Hei!
        Olen noin 15 vuotta kärsinyt tapaturman aiheuttamista hermosäryistä. Selässä, jaloissa, istun pyörätuolissa, olkäpää alkoi oikein kunnolla särkemään. En saanut kunnolla nukuttua ja siihen ei tuntunut auttavan mikään. Mieheni oli lukenut netistä tästä aineesta. Heti seuraavana päivänä haettiin purkki Serrapeptaasia. Minulla ei ollut mitään odotuksia tablettien suhteen, otin jokapäivä aamulla 1 tbl 2000.000 U, ja kolmannen päivän illalla huomasin, että paha kipu oli poistunut olkapäästäni. Kipu oli todellista, koska olkapäässäni oli kalvoissa useita repeymiä, kun kaadui sen, kun tyhmäni yritin kävellä seinänviertä ulkona. Seurauksella kaakuminen mustalla jäällä, vuorokauden sokeus, alaselän pahentunut kipu, kunnon päänsärky, ranneluu murtunut pituussuunnassa ja olkapää mustana ja useita repeymiä olkapäässä. Ja tällaiseen vaivaan, jota olin kohta kärsinyt vuoden ja näitä muita 15 vuotta sain avun. Oletko itse edes koskaan koettanut ainetta, vai eikö sinulla ole kipuja, jotka tarvitsevat hoitoa. Hyvää Syksyä.

        Minkä niminen tuote tuo on Minulla on 120.000 Pc yksikköä. Vieläkö käytät tuota? Ja.miten voit nyt?Terv.Sinikka


    • mosse_

      Tässä kattava sivu, mihin serrapeptaasi vaikuttaa: http://www.serrapeptase.info/

      Serrapeptaasi vaikuttaa hyvin moniin tulehduksiin ja lievittää kipua: esimerkkeinä keukotaudit (astma) korvatulehdus, krooninen poskiontelotulehdus.
      Serrapetaasi-entsyymi vaikuttaa kaikkialla kehossa, korjaa tulehtunutta kudosta ja tuhoaa arpikudosta. Entsyymi läpäisee myös aivoverinesteen, eli ainakin teoriassa parantaa myös aivoissa olevaa tulehdusta.
      Myös selkäkipujen, hermopinteiden on kerrottu parantuneen käyttämällä serrapeptaasia.

      Suomessa myydään kahta Suomen Raisiossa tehtyä NaturaMedian Serrapeptaasia, 40.000iu ja voimakkaampaa 100.000iu.
      Annostus on yksi kappale päivässä tyhjään vatsaan, sillä jos mahalaukussa on ruokaa tai ottaa kapselin ruokailun yhteydessä, niin entsyymi ei pääse vaikuttamaan kunnolla.
      Itse suosittelen yhden kapselin ottamisen ennen nukkumaanmenoa tyhjään vatsaan.
      Suositus on n. viikon käyttö jonka jälkeen parin päivän tauko. Jos tuntee hengityksessä muutoksissa, niin käyttö pitää lopettaa heti (katso haittavaikutukset alempaa).

      Itse ostin 100.000iu vahvuisen purkin lokakuun lopussa, kun itseäni vaivasi monen päivän alavatsakipu, jonka epäilin olevan eturauhasen tulehdus johtuen kylmästä ilmasta. Kipu hävisi noin viikossa.
      Myöhemmin oikean käteni etusormen nivel kipuili, kun yritin taivuttaa sormea mm. kirjoittaessa. Pari kapselia vei kivun ja sormi toimii taas normaalisti.

      Ettei tuote olisi liian täydellinen, niin haittavaikutuksiakin löytyy:
      - Jotkut käyttäjät ovat kertoneet hengitysvaikuksista, kun käyttänyt liian kauan ja syönyt liian isoa annoksia.
      - Ainakin kaksi raportoitua keuhkokuume tapausta on kerrottu serrapeptaasin aiheuttaneen, jotka ovat parantuneet kun käyttö lopetettu.
      - Jotkut saavat allergisia oireita käsiin, kuten punaisia läiskiä, eteenkin jos syö yliannostusta.
      - Jotkut ovat kokeneet ns. mysteerisiä kipuja, joiden on serrapeptaasin arveltu aiheuttaneen.

      Itse suosittelesin serrapeptaasia varauksella; monet ovat saaneet hyötyjä ja vain harva haittavaikutuksia.

      • tarkempaa infoa

        Onko sinulla väitteittesi tueksi mitään faktoja? Tekstissä vilistävät samat sanamuodot kuin huiputustuotteiden todistamiskertomuksissa yleensä. Onko tuotteesta mitään näyttöä minkään sairauden tai oireen hoidossa?

        Tekeekö Naturamedia tosiaan entsyymit itse vai tulevatko nämä tuotteet jostain isommasta tehtaasta?


      • mosse_
        tarkempaa infoa kirjoitti:

        Onko sinulla väitteittesi tueksi mitään faktoja? Tekstissä vilistävät samat sanamuodot kuin huiputustuotteiden todistamiskertomuksissa yleensä. Onko tuotteesta mitään näyttöä minkään sairauden tai oireen hoidossa?

        Tekeekö Naturamedia tosiaan entsyymit itse vai tulevatko nämä tuotteet jostain isommasta tehtaasta?

        Mitään faktoja minulla ei ole sen enempää, olen koko ainetta käyttänyt vain pari viikkoa ja taukoja välissä. Nyt en ole käyttänyt ollenkaan, kun ei ole ollut syytä.
        Tekstistä tuli vähän mainosmainen, sillä ajattelin että ne ketkä eivät tiedä serrapeptaasista yhtään mitään, saavat jotain käsitystä.

        Esim. iherb.com -sivustolla myydään monen eri valmistajan serrapeptaasia ja ostajien arvosteluissa on mainittu mihin auttanut - en usko että kaupan työntekijät itse sepustavat sinne tarinoitaan.

        Serrapeptaasi taitaa olla aika uusi tuttavuus Suomessa; huomasin sen vasta tässä syksyllä yhden luontaistuotekaupan nettisivujen etusivulla ja samoihin aikoihin yhdellä suomalaisella foorumilla joku kertoi tuotteesta.
        Ei kyllä mitään hajua mistä NaturaMedian ainesostat tulee, huomasin vain purkin kyljessä missä ainakin purkitettu.

        Kun serrapeptaasin väitettiin olevan täysin turvallinen (mikä ei täysin pidä paikkaansa) niin ajattelin kokeilla ja kyllä tosiaan huomasin serrapeptaasin poistavan kipua.
        Sitä en tiedä kuinka paljon itse serrapeptaasi vaikutti, mutta olin valmis tuhlaamaan 40 euroa näin testiksi ja sen takia suosittelen sitä varauksella.


      • kylmä pisnestä
        mosse_ kirjoitti:

        Mitään faktoja minulla ei ole sen enempää, olen koko ainetta käyttänyt vain pari viikkoa ja taukoja välissä. Nyt en ole käyttänyt ollenkaan, kun ei ole ollut syytä.
        Tekstistä tuli vähän mainosmainen, sillä ajattelin että ne ketkä eivät tiedä serrapeptaasista yhtään mitään, saavat jotain käsitystä.

        Esim. iherb.com -sivustolla myydään monen eri valmistajan serrapeptaasia ja ostajien arvosteluissa on mainittu mihin auttanut - en usko että kaupan työntekijät itse sepustavat sinne tarinoitaan.

        Serrapeptaasi taitaa olla aika uusi tuttavuus Suomessa; huomasin sen vasta tässä syksyllä yhden luontaistuotekaupan nettisivujen etusivulla ja samoihin aikoihin yhdellä suomalaisella foorumilla joku kertoi tuotteesta.
        Ei kyllä mitään hajua mistä NaturaMedian ainesostat tulee, huomasin vain purkin kyljessä missä ainakin purkitettu.

        Kun serrapeptaasin väitettiin olevan täysin turvallinen (mikä ei täysin pidä paikkaansa) niin ajattelin kokeilla ja kyllä tosiaan huomasin serrapeptaasin poistavan kipua.
        Sitä en tiedä kuinka paljon itse serrapeptaasi vaikutti, mutta olin valmis tuhlaamaan 40 euroa näin testiksi ja sen takia suosittelen sitä varauksella.

        Jonkun tuotteen vaikuttavuuden kannalta on täysin yhdentekevää, kirjoittaako satunnainen kuluttaja tai kaupustelija itse kuinka hiveleviä todistamiskertomuksia. Teho selvitetään oikeassa elämässä laajoilla hyvätasoisilla tutkimuksilla, joilla verrataan muutosta testattavalla valmisteella ja lumevalmisteella. Jos tällaisia ei ole viitsitty tehdä ollenkaan vaan tuotteet on dumpattu kylmästi markkinoille, ei ehkä ole ihan eettisimmät tuottajat menossa mukana. Raha tietysti kelpaa.


      • Endometrioositar

        Tosi hienoa kuulla! Luontaislääkkeiden kohdalla onkin usein "kokeilun kautta tuloksiin". Yhdelle jeesaa jokin, toiselle toinen. Itse toivon, että Serrapeptaasi auttaisi endometrioosiin. Ensimmäinen purkki korkattu tänään, odotan malttamattomana tuloksia. Oma kokeeni on nyt seurata glutenittomaa ja maidottomaa ruokavaliota, välttää lisäaineita kaikilla tavoin ja syödä mahdollisimman paljon luomuna. Parapähkinät, parsa (ja kaikki kypsennetyt vihannekset) ja voi ovat hyviä. Lisäksi yritän välttää keinotkoisia tuoksuja, koska ne sotkevat hormoonijärjtelmää. Tällä reseptillä toivon, että endometrioosi helpottaisi.


      • lumika
        kylmä pisnestä kirjoitti:

        Jonkun tuotteen vaikuttavuuden kannalta on täysin yhdentekevää, kirjoittaako satunnainen kuluttaja tai kaupustelija itse kuinka hiveleviä todistamiskertomuksia. Teho selvitetään oikeassa elämässä laajoilla hyvätasoisilla tutkimuksilla, joilla verrataan muutosta testattavalla valmisteella ja lumevalmisteella. Jos tällaisia ei ole viitsitty tehdä ollenkaan vaan tuotteet on dumpattu kylmästi markkinoille, ei ehkä ole ihan eettisimmät tuottajat menossa mukana. Raha tietysti kelpaa.

        Näinhän se on muuten myös rokotevalmistajien kohdalla... Ei sielläkään maailmassa tehdä laajoja ja hyvätasoisia tutkimuksia. Raha kyllä kelpaa.


    • Tosi on

      Kyllä Serrapeptaasi auttaa ainakin nivelrikkokipuun ja on poistanut pitkään jatkuneen kivun mm. sormistani. Vasemman käteni etusormi oli turvonnut ja tulehduksesta kuuma, nyt kyllä epämuotoinen vielä ,mutta kipu ja tulehdus pois. Olin pitkään kipeä, enkä saanut normaalisti nukuttua, kun otin illalla tyhjään vatsaan 2 kpl:tta, nukuin iltakymmenestä suraavan päivän iltapäivän puolellle.Tunne oli mahtava.Olen nyt pitänyt taukoa syötyäni melkein 3 purkkia.

    • Huippu tuote

      Minulle suositeltiin Serrapeptaasia verenpaineeseen. Käytin yhden kapselin aamuin illoin ja se auttoi. Siinä sivussa huomasin iloisena yllätyksenä valtavien arpieni pienentyneen ja pehmentyneen miltei olemattomiksi.

      • Nivelrikko Oona

        Nyt on ihan pakko kertoa myös oma kokemukseni Serrapeptaasin käytöstä. En ymmärrä näitä kriittisiä kannanottoja. Noh, jokaiselle suotakoon omat mielipiteensä. Mieleeni tuli, vain ne lukuisat tuotteet joita kaupat on pullollaan...ostetaan me niitäkin. Niin, tämä tuote on minulle auttanut lievittämään nivelrikosta aiheutuvaa kipua ja tää on TOSI! Kohta korkkaan kolmannen purkin ja otan kapselin joka aamu tyhjään vatsaan. Kuorin sen auki ja laitan jauheen suoraan suuhuni veden kera.Tulehduskipulääkkeet on jääneet vähemmälle ja olen ollut jo pitkään ilman, Se, jos mikä saa aikaiseksi tyytyväisen olotilan. Olen kiitollinen, jos joku kertoisi, että miten kauaa tätä tuotetta voi yhtäjaksoisesti käyttää?


      • Anonyymi
        Nivelrikko Oona kirjoitti:

        Nyt on ihan pakko kertoa myös oma kokemukseni Serrapeptaasin käytöstä. En ymmärrä näitä kriittisiä kannanottoja. Noh, jokaiselle suotakoon omat mielipiteensä. Mieleeni tuli, vain ne lukuisat tuotteet joita kaupat on pullollaan...ostetaan me niitäkin. Niin, tämä tuote on minulle auttanut lievittämään nivelrikosta aiheutuvaa kipua ja tää on TOSI! Kohta korkkaan kolmannen purkin ja otan kapselin joka aamu tyhjään vatsaan. Kuorin sen auki ja laitan jauheen suoraan suuhuni veden kera.Tulehduskipulääkkeet on jääneet vähemmälle ja olen ollut jo pitkään ilman, Se, jos mikä saa aikaiseksi tyytyväisen olotilan. Olen kiitollinen, jos joku kertoisi, että miten kauaa tätä tuotetta voi yhtäjaksoisesti käyttää?

        Tämä ei voi olla serrapeptaasin vaikutusta. Se tuhoutuu mahalaukussa vatsahappojen vaikutuksesta. Sen takia se pitäisi olla kapseloitu niin, että kuoti silaa vasta ohutsuolessa. Todennäköisesti tämä on mainostajan kirjoittama, tai sitten on tapahtunut paraneminen muuta kautta.


    • kokeillut.

      Ostin itse yhden purnukan sitä. En huomannut, että olisi vaikuttanut mitenkään.

      • joku...

        Niin mihin vaivaan otit sitä ja ei vaikuttanut? Ei kai sitä huvinvuoksi oteta, silloin tehoakin paha sanoa jos ei vaivaa


    • Earl2

      Itse olin leikkausjonossa 2v vaivanneen peukalonnivelen ja ranteen takia. Sairaslomaakin useita viikkoja sinä aikana. 12 lääkärissä käyntiä. 3 kertaa kortisonia ja yhteensä 3kk tulehduskipulääkekuuria. Vaivat meni ohi 1kk serrapeptaasikuurilla. Peruin leikkauksen kun palautuin täysin normaaliksi ja hävisi kyhmy ranteesta. Eikä ole puoleentoista vuoteen vaivannut. Syön nyt 1 tablettia päivässä. Alussa 3-4...

    • Kisiwa

      Kyllä Serrapeptaasista löytyy histologisia tutkimuksia jo 15v takaa. Euroopasta sekä aasiasta. Todettu tehokkaaksi tulehduslääkkeeksi ja vastustuskykyä lisääväksi tuotteeksi.
      Vaikuttava-aine on valkuaista hajottava proteolyyttinen entsyymi... Valmistetaan nykyään käyttämällä ja erotetaan Serratia El 5 -pieneliöstä.

      Itse sain avun serrapeptaasista 15v. vaivanneeseen karpaalitunnelisyndroomaan ja jatkuviin niveltulehduksiin.

      Toimi ainakin minun kohdalla!

      • ~~ ~~

        Itse sain Serrapeptaasilla laskemaan verenpaineen. Syön vain yhden kapselin päivässä ja verenpaine pysyy 110 -120/90-75 tuntumissa.


    • Tuli mieleen..

      Olispa kiva lukea noita kriittisiä kirjoituksia lääketeollisuuden tuotteista. Aineistoa kyllä piisaa. Suomessa kuolee tuhansia ihmisiä joka vuosi lääkärin määräämiin lääkkeisiin ja varmaan jokaisella on kokemusta lääkkeestä joka ei auttanut, sai vaan ikävät sivuvaikutukset. : )
      Uskomushoitojen sijaan pitäisi puhua "virallisen totuuden uskojista". Heiltä kun ei löydy mitään kritiikkiä virallista auktoriteettia vastaan. Se vaatii uskoa!

    • Miten on?

      Kovin on ylistetty aine tuo serrapeptaasi, mutta minulla kun on nivelrikko polvissa ja muuallakin, aiheutti kovasti lisäsärkyä ja ehkä ottaa sydämenkin päälle.? Mitähän valmisteen myyjät ja tekijkät tästä ovat mieltä?

      • kulukuri

        Sama juttu,laskimotukoksen jälkeen ja ehkäistäkseni uusia tukoksia aloitin serrapeptaasin syönnin 1 kapseli päivässä 1000000 vahvuista. Olkapäissä oleva nivelrikko kipeytyi huomattavasti ja öisin ja aamuisin tosi kipeät,tosin kipu hellittää kyllä päivän mittaan.


      • xxx11
        kulukuri kirjoitti:

        Sama juttu,laskimotukoksen jälkeen ja ehkäistäkseni uusia tukoksia aloitin serrapeptaasin syönnin 1 kapseli päivässä 1000000 vahvuista. Olkapäissä oleva nivelrikko kipeytyi huomattavasti ja öisin ja aamuisin tosi kipeät,tosin kipu hellittää kyllä päivän mittaan.

        Oho, tulikohan yksi nolla liikaa


      • Anonyymi
        kulukuri kirjoitti:

        Sama juttu,laskimotukoksen jälkeen ja ehkäistäkseni uusia tukoksia aloitin serrapeptaasin syönnin 1 kapseli päivässä 1000000 vahvuista. Olkapäissä oleva nivelrikko kipeytyi huomattavasti ja öisin ja aamuisin tosi kipeät,tosin kipu hellittää kyllä päivän mittaan.

        Mutta sittenhän se vaikutti sulla, mua varoitettiin kun aloin serrapeptaasin käytön että kun nivelet alkaa puhdistua virtsahappokivistä ja kalkista, voi tulla kovaakin kipua ja tulihan sitä, mutta noin kuukauden päästä alkoi helpottamaan ja kivut hävisivät ja turvotus ja punoitus sormissa hävisi. Urehappo pitoisuus oli yli kahdeksansataa, nyt enää 400, mutta eihän sellaista ainetta tai edes virallista lääkettä ole olemassakaan joka tehoaisi kaikille. Jotkut teilaa hyvänkin tuotteen sillä perusteella ettei se itselle sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sittenhän se vaikutti sulla, mua varoitettiin kun aloin serrapeptaasin käytön että kun nivelet alkaa puhdistua virtsahappokivistä ja kalkista, voi tulla kovaakin kipua ja tulihan sitä, mutta noin kuukauden päästä alkoi helpottamaan ja kivut hävisivät ja turvotus ja punoitus sormissa hävisi. Urehappo pitoisuus oli yli kahdeksansataa, nyt enää 400, mutta eihän sellaista ainetta tai edes virallista lääkettä ole olemassakaan joka tehoaisi kaikille. Jotkut teilaa hyvänkin tuotteen sillä perusteella ettei se itselle sovi.

        Ureahapolla ja nivelpintojen kulumamuutoksilla ei ole mitään tekemistä keskenään, kyseessä on kihti. En tiedä, mitä tämä tuote aiheuttaa. Virallisia tutkimuksia ei ole.


    • dick

      Huomaan että ainakin verenkiertoni parani huomattavasti kun olen käyttänyt serrapeptaasia.

    • Tyytyväinen

      Ollaan miehen kanssa syöty pari purkkia ja olen huomannut, että poskiontelovaivat on helpottaneet, samoin on helpompi hengittää. Samoin elimistö on tullut "notkeammaksi". Minulla on reumaattinen tausta ja säryt on helpottaneet jo jonkin verran. Eli päätän jatkaa Serrapeptaasin käyttöä.

    • Hyvä aine

      Kiva ketju täällä. Vaikka tästä tosin näyttää kuluneen aikaa. Itse syön keuhko-ongelmiin Serrapeptaasia. Tosi hyvin irrottaa limaa. Samalla olen huomannut sen parantavan hyvin ihoani. Kaikki ylimääräinen näppy tmv katoaa kyllä, ja iho on tosi hyvän näköinen/tuntuinen. Ja raskausarvet ovat pienentyneet. Jatkan vielä käyttöä eli syön purkin loppuun...

      • Annavilina

        Miten se sun ihoa paransi? Hävittkö rypyjä pois, siis ilo silisi? Minä vasta aloittelen serrapeptaasin käyttöä. KERRO..


    • hyv,aih
    • Roosa Orvokki

      Minulla todettiin endometrioosi marraskuussa,olen 52 vuotias,munajohdin leikattiin kesäkuussa,useitten tulehduksien jälkitoimen piteenä. enkä haluaisi taas mennä leikkauspöydälle. Luin keskusteluissa tästä serrapeptaasista,ja tilasin sitä netin kautta,vahvinta mitä löysin. Aloin syömään sitä ja en sitten tiedä mistä se johtuu siitä vai jostakin muusta,olin ultrassa marraskuussa endometrioosi oli 4 cm ja nyt endometrioosi pesäke oli pienentynyt 1 cm, eli oli neljän viikon kuluttua 3 cm, ja toistaiseksi en tarvitse mennä leikkaukseen. Puolen vuoden päästä ultrataan ja katsotaan mikä on tilanne!

      • valakka1

        Ihan turhaa morkkaatte Serrapeptaasia. Olen elokuusta/12 syönyt serrapeptaasia 2 x 2 kapselia päivässä ja ilman tätä olisin hullujenhuoneella. Kesäkuussa todettiin selässäni 3nikamavälissä lievä pullistuma ja L5 juurikanavan ahtauma. Terveyskeskuksesta ei tarvi odottaa muuta kuin myrkkyjä Lyricaa, Tramalia ja 800 Buranaa, pää oli kuin Haminan kaupunki ja veriripulia viikkotolkulla. Ortonissa oltiin jo valmiita tekemään TT ohjattu puudutus hermon ympäristöön, mutta onneksi olin aloittanut ao.aineen käytön ja lääkärin kanssa keskusteltuani päätimme siirtää sitä ja tehdä toimenpide jos on tarvis. Nyt vuodenvaihde on käsillä ja hermosärky on poissa. En syö mitään muuta kuin Serrapeptaasia ja olen jo puolittanut annoksen ja katson josko se pysyisi hallinnassa. Koittakaas selittää mulle mikä siihen lopulta auttoi kun lääkäritkään eivät sitä pysty tekemään. Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille.


      • Anonyymi
        valakka1 kirjoitti:

        Ihan turhaa morkkaatte Serrapeptaasia. Olen elokuusta/12 syönyt serrapeptaasia 2 x 2 kapselia päivässä ja ilman tätä olisin hullujenhuoneella. Kesäkuussa todettiin selässäni 3nikamavälissä lievä pullistuma ja L5 juurikanavan ahtauma. Terveyskeskuksesta ei tarvi odottaa muuta kuin myrkkyjä Lyricaa, Tramalia ja 800 Buranaa, pää oli kuin Haminan kaupunki ja veriripulia viikkotolkulla. Ortonissa oltiin jo valmiita tekemään TT ohjattu puudutus hermon ympäristöön, mutta onneksi olin aloittanut ao.aineen käytön ja lääkärin kanssa keskusteltuani päätimme siirtää sitä ja tehdä toimenpide jos on tarvis. Nyt vuodenvaihde on käsillä ja hermosärky on poissa. En syö mitään muuta kuin Serrapeptaasia ja olen jo puolittanut annoksen ja katson josko se pysyisi hallinnassa. Koittakaas selittää mulle mikä siihen lopulta auttoi kun lääkäritkään eivät sitä pysty tekemään. Hyvää Uutta Vuotta vaan kaikille.

        Onko hermokivutvielä pysyneet kurissa serrapeptaasin avulla?


    • Höpöhöpötä

      Ei ainakkan minulla ole auttanut mihinkään vaivaan, ei niveliin yhtään mitään.

      • Maissi-Meirami

        Jos et saanut apua tästä tuotteesta, se ei merkitse sitä että aine ei toimisi. Me ihmiset ollan niin erilaisia ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. Minulle ei löytynyt sopivaa kemiallista lääkettä koviin hermokipuihin. Kun aloin käyttää serrapeptaasia kolmena alkupäivänä kivut tuntuivat jopa kovenevan, mutta olin päättänyt kestää viikon. Yllättäen turvotus laski muutaman päivän jälkeen ja kivut laantuivat, sellaisiksi että selviän ilman särkylääkettä. Myös helposti ärtyvät silmäni ovat voineet hyvin, silmälääkäri sanoi ihmetellen että silmäni eivät ole kuivat enää ja sidekalvot ovat normaalin näköiset. Myös reumaa sairastava ystäväni on saanut tästä tuotteesta ison avun, hän tosin muutti ruokavalionsakkin enemmän kasvisvoittoiseksi.


    • tyhjään vatsaan!

      Ostin sitä eilen. Kaippa olette huomanneet lukea ohjeet, pitää ottaa tyhjään vatsaan!

      Entsyymivalmistetta ei suositella yhdessä verenohennuslääkkeiden kanssa eikä antibioottikuurin aikana. Ei myöskään lapsille, raskaana oleville tai imettäville. Ei dialyysi- eikä hemofiliapotilaille.
      Valmistetta voi käyttää tarpeen mukaan kausittain tai jatkuvasti. Tärkeää on ottaa sitä säännöllisesti, 1 kapseli päivittäin tyhjään vatsaan eli joko viimeistään tunti ennen ateriaa tai aikaisintaan kaksi tuntia aterian jälkeen.

    • kokeilija2

      Värjäsikö aine pissanne kirkkaankeltaiseksi?
      Stressi laukesi heti.

    • Koekaniini

      Minulla on kokeilu menossa olen nyt syönyt 4 pur. ja jatkan varmaan vielä 2 purkkia Serrapeptaasi 100 000 u minulla on sitten tarkastus jos ei ole vaikutusta haen rahat takaisin ja palaan kirjoittamaan kommentit.

    • Sir Dalud

      Olen käyttänyt 3 purkkia useampaankin vaivaan, joita täällä lueteltu.
      Voi olla ettei vaikuta genetiikan vuoksi, mutta epäilen koska se on entsyymi.

      Mutta antakaa yksikin tutkimus kyseisestä ainesosasta niin saatan muuttaa mieleni. Kaikki nämä ihmevaikutuksen on ilman tutkimuspohjaa ja eri sivustot kopioivat niitä tietoja toisiltaan.

      Toimivia tuotteita on, tällä viedään kuluttajan rahat.

    • tiina-58

      Onko tullut uusia kokemuksia Serrapeptaasista?
      Ostin just purkin, 90 kpl 100.000 u.

      Tulehduskipulääkkeitä olen syönyt jo 3v ja lisäksi hermoratavaurio leikkauksesta, sekä voimakkaita tulehdussärkyjä, osittain lääkärin mukaan pitkittyneestä, hoitamattomasta masennuksesta peräisin olevia, ärtynyt vatsa, suolisto ym ym...

      Vasta kolme kapselia olen ottanut, yhden otin vähän ruokailun jälkeen, mutta taidankin ottaa yöksi, niin saa "rauhassa" vaikuttaa.
      Taidan ottaa näitä 2 vrk, jospa teho tulisi nopeammin.

      • Anonyymi

        Hei, Serrapeptaasi otetaan tyhjään vatsaan .


      • Anonyymi

        Hei, Serrapeptaasi otetaan tyhjään vatsaan .


      • Anonyymi

        Hei, Serrapeptaasi otetaan tyhjään vatsaan .


    • Asiatietoa kiitos

      Löytyykö niitä virallisia tutkimuksia, joissa kerrotaan mitä Serrapeptaasi sisältää, missä sitä tehdään ja miten se vaikuttaa, jos vaikuttaa ?

      Sitten kun näen virallisia tutkimustuloksia, saatan harkita kokeilemista.

      • Ihan turha tutkia...

        --Löytyykö niitä virallisia tutkimuksia--

        Mitä niitä tutkimaan, tutkimuksethan ovat ihan turhia vaihtoehtohoitajien mielestä.


      • Anonyymi
        Ihan turha tutkia... kirjoitti:

        --Löytyykö niitä virallisia tutkimuksia--

        Mitä niitä tutkimaan, tutkimuksethan ovat ihan turhia vaihtoehtohoitajien mielestä.

        Jos joku vielä lukee tätä; Serrapeptaasi löydettiin ensimmäisen kerran sikkiäistoukan suolistosta, serrapeptaasia tuotetaan luonnollisella käymismenetelmällä serratia-E15-bakteerin avulla. Sikkiäistoukkia ei näin ollen tarvitse vahingoittaa.


    • Serrapeptaasin perhe

      Aloitan tänään Serrapeptaasikuurin (100000U x 90kpl). Vatsavaivoihin ja krooniseen poskiontelotulehdukseen haen helpotusta.
      Kolmen kuukauden ajan olisi tarkoitus näitä popsia. - Katsotaan.

      • Serrapeptaasin perhe

        Ei inuliinista kai haittaakaan ollut. Ainakaan mitään ihmeparantumista en kokenut.


    • Zanttulini

      Serrapeptaasi hävittää munasarja kystia, kokemusta on. Suosittelen kuka niistä kärsii.

      • Endometrioositar

        Zanttuliini, tosi hienoa kuulla! Kuinka nopeasti sait tuloksia?

        Olisin kiinnostunut kuulemaan lisää Serrapeptaasin käytöstä endometrioosin hoidossa.

        Samoin, jos joku osaa kertoa, onko halvempi valmiste Serraflex yhtä tehokas, kuulisin mielelläni.


    • kissanpissa

      No eipä minulla auttanut millään tavalla munasarjan kystiin. En siis itse voi suositella ainakaan siihen tarkoitukseen.

      Lootuskauppa on vastannut kystien hoitoon liittyen, että riippuu kystan kasvunopeudesta, että auttaako serrapeptiini. Ympärille muodostuvaa tulehtunutta kudosta hoitaa ja voi vähentää oireita.

      Voi jollain auttaakin. Itselläni ei.

      • Tutkija.

        --Lootuskauppa on vastannut kystien hoitoon liittyen, että riippuu kystan kasvunopeudesta, että auttaako serrapeptiini.--

        Lootuskauppa lienee sitten jonkinlainen tutkiva tiedekunta jos se kerran vastailee tuollaisiin kysymyksiin.


      • Teoriassa edes
        Tutkija. kirjoitti:

        --Lootuskauppa on vastannut kystien hoitoon liittyen, että riippuu kystan kasvunopeudesta, että auttaako serrapeptiini.--

        Lootuskauppa lienee sitten jonkinlainen tutkiva tiedekunta jos se kerran vastailee tuollaisiin kysymyksiin.

        Serrapeptaasi, ei -peptiini.

        Syökää ohjeiden mukaan aamulla tyhjänä vastsaan, niin voitte saada edes teoriassa vaikutusta aikaan. Se on entsyymi ja se alkaa pilkkoa sitä syömäänne ruokaa sen ylimääräisen kudoksen sijaan...


    • ATL

      Haluaisin tietoa verenohennuslääke Pradaxa ja miten sen kanssa sopii Serrapeptaasi?

    • rykykmpp

      Onko astmaatikoilla kokemuksia tästä tuotteesta? Miten on vaikuttanut - jos mitenkään?

      • Astmaan ruokavalio

        Aastamaatikon pitäisi jättää viljat ja lisäaineet pois, turhaan sitä tunkee luontaistuotteita sisäänsä astman takia.


    • marsunen1

      Itse ajattelin nyt kokeilla tätä lasiaisen samentumien eliminoimiseen silmissä. Netissä on muutamakin tarina jossa nämä samentumat ovat lähes tyystin kadonneet. Eli tilaukseen lähtee.

      • Serrapeptaasistatietoa

        Mikä oli kokemuksesi... käytitkö serrapeptaasia?


    • Ercom

      Serrapeptaasi 200.000 u,minulla ainakin vaikuttanut niin uskon.
      Sairastan sepelvaltimo tautia,ohitusleikattu,kerran pallolaajennus tehty,2015 keväällä olin huonossakunnossa.Todettiin 2005 tehdyn pallolaj. stentin menneen tukkoon,aloitin serrap.syönnin ja 2 kuukauden kuluttua vointini rupesi kohoamaan.Nyt puolenvuoden käytön jälkeen nitrojen menekki lähes minimaalista,rintakivut lähes kokonaan kadonneet,veren kierto parantunut,sydämmen pumppausvoima tullut paremmaksi.Tämä on tosi,eipä minulla muita vaihtoehtoja juuri ollut käytettävissä.

    • RAL
      • GeorgeYök

        Serrapeptaasi aiheutti minulla todella kovaa pahoinvointia.
        Testasin kolme kertaa, pidin kapselin ottamisen välillä useamman päivän taukoa. Tunti kapselin ottamisen jälkeen alkoi mieletön pahoinvointi ja pitkään kestävä oksentaminen, henki tuntui lähtevän oikeasti.


      • Tiramisu22

        Onko vatsahappojen määrä tutkittu? Monikin valmiste voi ärsyttää tyhjään mahaan otettuna jos on vatsahappojen määrä alentunut. Näin myös mulla


    • Serrapeptaasistatietoa

      Kerään Serrapeptaasikäyttäjäkokemuksia... Olisiko jollain lisää?

    • krooninen

      Mulla auttaa krooniseen nuhaan. Liman muodostus loppui lyhyen käytön jälkeen kuin seinään. Nuhan syitä voi olla useampia, joten ei ehkä auta kaikkia.

    • kuutamollamyös

      Voitko paljastaa minkävahvuista ja kuinkapaljon otit? Kiitos

    • Teerentilli

      Odotukset olivat kovat, mutta mulla alkoi tulemaan mustelmia, kun oli syönyt tabletteja noin 2vkoa. Löysin googlesta yhden tekstin haittavaikutuksista ja mustelmat oli siinä mainittu. Limaa kyllä nousi kurkkuun ja särki vanhat hermokipu paikat,missä oli joskus ollut kipua. Huomasin, että suolisto toimii paremmin eikä ole ummetusta ja verenpaine laski liikaakin, koska kumarasta noustessa silmissä hetkeks pimeni.
      Olisin halunnut kokeilla pidempään, koska on suonikohjuja,diabetes,ms-tauti,kirsikka luomia ja arpia, mut jää nyt tähän kun mustelmia tulee.

    • Vesist

      Itselläni serrapaptaasi auttoi ison leikkauksen jälkeen. Olin ollut endometrioosin takia leikkauksessa ja seurauksena kovat kivut ja kiinnikkeitä. Noiden vatsanalueen kiinnikkeiden takia en siis pystynyt edes seisomaan suorassa. Sain äidiltäni kokeiltavaksi serrapeptaasi purkin ja parissa viikossa kivut lähtivät ja kiinnikkeet hävisivät.

      • Anonyymi

        Mustelmat saattavat johtua kuparin puutteesta.


    • Yskötti

      Aloitin kaksi viikkoa sitten ja limaa irtoaa keuhkoista eli lohkeava yskä. Kuuluukohan asiaan? Flunssaa minulla ei ole. Kuuluukohan sivuoireisiin? Tupakoinnin ole lopettanu 12 v sitten.

    • Semmoista

      EI vaikuttanut minulla mitenkään, kokeilin pitkään useampi vuosi sitten. Nyt kuitenkin ajattelin vielä, että josko kokeilisi peräpukamiin, ja yksi tuttu väitti että auttoi hänellä ruusufinniin. Onko näistä kokemuksia kenelläkään. Epäilen kyllä, jos toimisi oikeasti, niin olisi myös niitä tutkimustuloksia - vaan kun ei ole.

    • Titi

      Olen syönyt 2 vuotta jo Serrapeptaasia 200.000.U yhden kapselin illalla nukkumaan mennessäni. Ei ole ollut flunssaa,astma on parantunut,. Lääkeet jättänyt pois ja verenkierto on parempi. En enää hengästy ylämäissä enkä hiit harjoituksissa eikä pyörrytä ja huimaa kun salilla nostelee rautaa😀Paras tuote ikinä😀 . Varsinkin kun suvussa on perityvänä sepelvaltimotautia! Tätämä toimii.

    • Onnekantamoinen

      Minulla oli kolme vuotta kova jalan hermokipu ja serrapept.on auttanut ja kipu lääkkeet on kokeiltu aiemmin a-sta ö-hön.Ei vaikutusta.

    • Hei_Nimimerkit

      Onnekantamoinen
      12.2.2018 8:14
      ja
      Titi
      8.2.2018 17:55

      Voitteko ottaa yhteyttä ja kertoa lisää, mikäli tarinanne on totta.
      Haluaisin uskottavaa tietoa oikeilta ihmisiltä kun pelkään että osa on myyjien kertomuksia.
      Voin palkita yhteydenotot huomattavilla summilla, koska sitä meillä on ja tulee lisää 2 kertaa 8000e kk.
      sp. [email protected]

    • Eiuskonasia

      Olen luontaistuotekauppias, mutta myös Serrapeptaasin käyttäjä. Itselläni serra on toiminut erinomaisesti niin munasarja- kuin kilpirauhaskystaan. Minulla on myös nivelreuma ja fibromyalgia, joita hoidan paitsi ruokavaliolla myös serrapeptaasilla. Reumapolin lääkkeitä en ole tarvinnut vuosiin. Asiakkaani käyttävät serrapeptaasia monenlaisiin vaivoihin. Myös eläimet hyötyvät tuotteesta. Moni vanha nivelvaivainen hauveli on saanut notkeampia jatkovuosia tuotteen avulla.

    • DiagnoosiKrooninen

      Sain suosituksen kokeilla pitkään jatkuneeseen yskään ja pääkipuihin.
      Otin 200.000U Serrapeptaasia 1 tabl. yöksi.
      Päätin vain kokeilla tuotetta mielenkiinnosta tekemättä mitään muutosta muuten elämääni tai syömällä mitään muuta tuotetta samanaikaisesti. Lääkärit ovat nostaneet ns. kädet ilmaan yskästäni ja pääkivuista "kroonisia, mutta ei vaaraksi". Silti kumpikin vaikuttaa elämän laatuun, joten jos ei lääketiede auta siirrytään luontaisen lääkityksen puoleen.

      Ensimmäisen päivän jälkeen en huomannut mitään.

      Toinen päivä, kasvojen iho tuntui pehmeältä ja yskäkohtaukset oli helpottunut mutta olemassa. Pääkipua helpompi sietää.
      Sivuvaikutuksena pissa tuoksui todella voimakkaalle, virtsatulehduksen oloisia oireita ja munuaisten seutu selästä kipeä. Heräilin yöllä ilman syytä.

      Kolmaspäivä, heräilin yöllä ilman syytä. Yskä helpottunut entisestään, mutta olemassa. Yllätykseksi huomain, että sormien nivelet tuntuvat paineettomilta ja keveiltä taivuttaa (niissä nivelrikkoa).
      Pääkipu on muuttunut erilaiseksi, munuaisten seutu selästä kipeä ja virtsatulehduksen oliosia oireita. Silmä jossa oli varaa vuosi sitten Iriitti kipeytyi, mutta kipu meni ohitse iltaan mennessä.

      Neljäs päivä, nukuin paremmin, mutten hyvin. Edellisiin päiviin verrattuna en huomannut uusia merkkejä.
      Tein kuitenkin päätöksen perustuen selkäkipuun; en syö tabletteja yhtäjaksoisesti, ainakaan nyt alkuun. Pohdin jos ottaisin joka toinen päivä tai söisin arkipäivinä ja viikonloppuna en. Ehkä aloitin liian vahvalla (2000.000U) heti alkuun.

      Olisi mukavaa kuulla millaisia annostuksia muut ovat käyttäneet.
      Ja onko muilla tullut käytön aloituksen jälkeen esille tuntemuksia ns. vanhoissa vaivoissa, kuten minulla silmässä. Serrapeptaasista sanotaan, että se tuhoaa kuollutta, jote voisiko Serrapeptaasi koluta kehon kokonaisuutena läpi niin että se nostaa vanhoja vaivoja esille ennen kuin tervehtyminen voi alkaa kunnolla.

    • Anonyymi

      Minä syön vahvinta serrapeptaasia. Migreeni pysyy poissa aina vaan :) Ei voi kun suositella!

      • Anonyymi

        Me ollaan kristallina nevagessa.


    • Anonyymi

      Täällä moni peräänkuuluttaa tutkimuksia. En ole tuotetta kokeillut, mutta kiinnostaa. Tutkimuksia löytyy ihan googlettelemalla, turhaan niitä täällä tavallisilta käyttäjiltä tivaa. Tässä esim. yksi kooste, jonka lopussa myös linkit täydellisempiin teksteihin, sieltä vaan kahlaamaan tuloksia läpi: https://examine.com/supplements/serrapeptase/research/#sources-and-structure

      • Anonyymi

        No miksi ne tavalliset käyttäjät eivät sitten ensin googlaa niitä tuloksia ja laita sen kirjoituksiinsa lähdeviitteiksi? Todistustaakkahan on väitteiden esittäjällä.

        Jällivaaran Kurkimies
        --
        signature LHdHQW


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ne tavalliset käyttäjät eivät sitten ensin googlaa niitä tuloksia ja laita sen kirjoituksiinsa lähdeviitteiksi? Todistustaakkahan on väitteiden esittäjällä.

        Jällivaaran Kurkimies
        --
        signature LHdHQW

        Koska se oma kokemus ei ole sieltä tutkimuksista peräisin. Lähteellä tarkoitetaan sellaista tekstiä tai teosta, johon kirjoituksen sisältö perustuu tai johon siinä viitataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi ne tavalliset käyttäjät eivät sitten ensin googlaa niitä tuloksia ja laita sen kirjoituksiinsa lähdeviitteiksi? Todistustaakkahan on väitteiden esittäjällä.

        Jällivaaran Kurkimies
        --
        signature LHdHQW

        Minulle tuli vesiripuli ja lievää pahoinvointia,kun otin kapselin kokonaisena Oli pari taukopäivää ja sama juttu.Otin sitten puoli kapselia veteen liotettuna,ei mitään oireita.Toisen puolikkaan sitten seuraavana päivänä.Päivä pari taukoa,sitten samaan tahtiin.Verenpaine on laskenut normaaliksi,ei tarvii verenpaine lääkkeitä.Vilunväreet ovat hävinneet ,joita oli aamuisin.Lonkassa ja polvessa on vielä ajoittain kipuja,mutta kävelen päivittäin.Seurailen ja käytän purkin loppuun.


    • Anonyymi

      Serrapeptaasi on silkkiäistoukan suolistosta eristetyn serratiabakteerin tuottama proteolyyttinen (proteiineja pilkkova) entsyymi. Silkkiäistoukat tunnetaan vanhastaan silkin tuottajina, mutta 1980-luvulla huomattiin, että niiden suolistobakteeri serratia-E15 tuottaa entsyymiä, jonka tarkoituksena on pilkkoa silkkiäisrihmaa ja auttaa toukkaa pakenemaan nopeasti kotelostaan.

      Entsyymiä on jo 30 vuotta sitten käytetty Itävallassa ja Aasiassa onnistuneesti sen suotuisten ominaisuuksien vuoksi (Martindale The Extra Pharmacopoeia, 28. edit., 13233-h, 1753).

      Vaikka serrapeptaasi löydettiin ensimmäisen kerran sikkiäistoukan suolistosta, NaturaMedian Serrapeptaasi tuotetaan luonnollisella käymismenetelmällä serratia-E15-bakteerin avulla. Sikkiäistoukkia ei näin ollen tarvitse vahingoittaa.

      Serrapeptaasi-entsyymi on yksi luonnon tarjoamista erikoisuuksista!

    • Anonyymi

      Kävin luotaistuotekaupassa ostamassa purkin ja myyjä sanoi, että tuotetta ei enää tuoda Suomeen. Voiko tätä tilata ulkoimailta?

      • Anonyymi

        Serrapeptaasidta poistettiin joku osa jonka takia lääkeyhtiöt halusivat sen reseptille.
        En tiedä mikä laitettiin tilalle,se ja vsikutukset olisi hyvä tietää,lopetin itse käytön kun verenpaine nousi korkealle nyt uutta serraa syödessä ja verenpainelääkkeet tilalle niin kauaksi kun tämä selviää


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Odotan postista ekaa annosta Serrapeptaasia. Polven nivelrikkoon. Kaikki muut tuotteet testattu, mutta mistään en ole löytänyt pysyvää parannusta nivelkipuun, joka minulla on uusi. En ole sairastanut nivelrikkoa vuosikausia, mutta nyt noin 6 kk ajan yltynyt nivelkipu polvessa täytyy saada pienentymään. Kovempi treeni on tällä hetkellä tauolla, toki pystyn tekemään uintitreenejä normaalisti.

    • Anonyymi

      Tilasin serraa koiralle ja itsekin syönyt nyt kuukauden. Koiran nilkassa oleva patti ei ole siitään somentunut. Itsellä ääreisverenkierto parantunut selvästi, mutta selän kivut ehkä vain hieman. Haittana vatsan turvotusta ja etova tunne. Kokeilen nyt soodan käyttöä ja sitten taukoa....

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe