editions atlas

VbWeR

Tietääkö kukaan taskukelloja myyvästä yrityksestä (?) editions atlas? Vai oisko se sitten kellon merkki?
Ois haussa kyseinen taskukello ja tarvitsisin yhteystieoja mistä taskukellon voisi hommata.

57

6392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M Salminen

      Ninulta löytyy 16 kpl kaikki erilaisia ja käyviä mukaan hieno seinä taulu niille

      Hinta 40€ kappale ,jos kiinostaa voin laitaa kuvat niistä nettiin

      • o.suominen

        Joopas,minulla on myös 16 kpl,ovat kyllä hienon näköisiä,mutta silkkoa
        sisältä. Jotkut käy toiset ei joka asennossa. Hinta on tuolta Edition Atlaksesta
        tilattaessa muuten vähän alle 30euroa.
        Tunnettua Kiinalaista p..ka laatua!!


      • siinä kinkkikelloa

    • taskukokoa

      Jos haluaa kunnollisen taskukellon, kannatta marssia kelosepänliikkeeseen.

    • Tasku Nauris

      Täältä niitä saa: www.order-atlas.com

      Eikä maksa paljon: 4,9€

      • näin menee

        4,9 euroa on ensimmäisen kellon hinta, jota ei tarvitse maksaa jos tilat toisenkin, joka maksaa sitten 9,95 postikulut 3,95. Toisen kellon mukan tulee lisäksi seinäteline koko sarjalle, sekä kaksi vitjaa. Seuraavat jasitä seuraavat kellot maksavat aina tuon 9,95 3,95 euroa.


      • kauhistunnut

        ei kannata laittaa itseään kuseen kun näihin sortuu tulee vaikeuksia kokemusta on jos haluat palauttaa tuotteen eipä ole ihan helppoa


    • fkdofjkdfjkjoggggggg

      moi tasku nauris ootko ite tilannu siältä toim.aika on 3-4 viikkoa

      • fikkaris

        Moi tilasin ja kello tuli 3 viikon päästä ostin 1kpl 4,90 ja lopetin tilauksen. Kello käy ihan aikaa. Eikä kallis


      • kerro kuinka kauan?
        fikkaris kirjoitti:

        Moi tilasin ja kello tuli 3 viikon päästä ostin 1kpl 4,90 ja lopetin tilauksen. Kello käy ihan aikaa. Eikä kallis

        eipä taida kauaa käydä aikaa ja sen jälkeen se on roskaa. Mitä järkeä tuollaista kertakäyttöroskaa on ostaa?


    • Puhdasta Kuse*****

      Tilasin sellaisen ja tuli 3 viikon päästä kotiin, Totaalista skeidaa, ei edes käynyt vaikka kuinka yritin vetää. Teki mieli vetää seinään suoraan. Palautukseen meni ja toiste en moista moskaa tilaa.

      Hyvää ei saa halvalla.

      • siitä se viisaus alk

        toivottavasti muistat tuon viisauden lopun elämääsi, onnea!


    • Äly Hoi!

      Kaikenlaista rihkamaa aikuiset(?) miehet viitsiikin haalia...

    • tilannut

      Maksaa muuten tilattuna alle 9,95 euroa kappaleelta. Postikuluineen 13,90 euroa. Juuri eilen maksoin toisen kellon maksun. Kellot tulevat postissa kuukauden välein automaattisesti, ellet keskeytä tilausta. Seinäteline on ihan asiallinen ja kellot siihen ripustettuna aivan kelpo katseltavaa. Kellot ovat toimivia, mutta lähinnä sekundalaatua. Lieneekö kiviä ollenkaan akseleiden päissä, en ole tutkinut? Lasit ovat ainakin osin muovia, metalli on ilmeisesti myös metallipinnoitettua muovia tai jotakin kevytvalua. Jos haluaa edullisesti noita kelloja, saa osoitteen vaikkapa cooclettamalla Atlas edition. Näyttävät bisnismiehet kauppaavan jo niitä 30-40 euron hinnoin. No, pitäähän sitä klaupassa voittoa aina saada. :-)

      • atlkelli

        Eka kello maksaa 4,90 eur ,ja irtisanoa voi heti itsensä siitä,muuten tulee kelloja liukuhihnalta..


    • Käytä järkeäsi

      Kelloja tilatessa kannattaa miettiä, mikä on niiden tarkoitus. Näiden kellojen tarkoitus on nimenomaan koriste-esineenä oleminen. Kellot ovat aivan kuten valmistaja lupaa, kopioita alkuperäisistä vuosisatojen takaisista malleista. Valmistaja ei edes yritä myydä niitä minään muuna kuin keräilykoristeeksi.

      • no huhhuu!

        Onko tuollainen rihkama käräilykokohde. Vartavasten mahdollisimman halpaa romua myydää reippaaseen ylihintaa.


      • hkolpolppö
        no huhhuu! kirjoitti:

        Onko tuollainen rihkama käräilykokohde. Vartavasten mahdollisimman halpaa romua myydää reippaaseen ylihintaa.

        Mihin osoitteeseen sen rihkamakellon voi palauttaa


    • pete200

      Saatanan atlas lähettelee laskuja vaikka olen lopettanut tilaukset ajatsitten.
      Hujaritoimintaa.

      • Jo 5 keräilyautoa :)

        Minulla ei ainakaan ole moittimista kyseisestä paikasta :)


    • xcytvubiok

      Atlas-Collectionilla on myös autojen pienoismalleja, ehkä muitakin keräilysarjoja mitä kaupataan samalla kaavalla, tilaa ensimmäinen erittäin edulliseen hintaan, mukana tulee tarjous jossa sitä ei tarvitse maksaa jos tilaa seuraavan hieman kalliimpaan hintaan ja siitä taitaa muodostua sitten kestotilaus.

      • Asiantuntija!

        Todellista huijaritoimintaa!
        Itse en moiseen ole sortunut, vaan itse suuntasin clas ohlsoniin ja ostin laadukkaan Prologue-kellon, joka on tehty kovaan käyttöön.
        Hinta-/laatusuhde erinomainen.


      • Oikea asiantuntija
        Asiantuntija! kirjoitti:

        Todellista huijaritoimintaa!
        Itse en moiseen ole sortunut, vaan itse suuntasin clas ohlsoniin ja ostin laadukkaan Prologue-kellon, joka on tehty kovaan käyttöön.
        Hinta-/laatusuhde erinomainen.

        tännekin sinun piti kertoa surkea tarinasi elämässä epäonnitumisestasi.
        Vain onneton reppana hehkuttaa surkeasta, rumasta ja laaduttomasta kellokkeesta.


      • hulluus pois
        Asiantuntija! kirjoitti:

        Todellista huijaritoimintaa!
        Itse en moiseen ole sortunut, vaan itse suuntasin clas ohlsoniin ja ostin laadukkaan Prologue-kellon, joka on tehty kovaan käyttöön.
        Hinta-/laatusuhde erinomainen.

        Seko-/pervosuhteeltaan erinomainen prolomiehimys :D


      • Kelloharrastaja
        hulluus pois kirjoitti:

        Seko-/pervosuhteeltaan erinomainen prolomiehimys :D

        Jälleen kerran Prologueta vastaan hyökätään raukkamaisesti.
        Ettekö ole lukenut Prologue-julistusta. Se oikeuttaa Prologuen mainostamisen jokaisessa ketjussa. Prologue julistus on tehty Prologuen kannattajien saaman luovutusvoiton kunniaksi.
        Vaikka sanoisitte mitä, se ei poista faktaa, että Prologue on hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen kello.


      • hulluus pois
        Kelloharrastaja kirjoitti:

        Jälleen kerran Prologueta vastaan hyökätään raukkamaisesti.
        Ettekö ole lukenut Prologue-julistusta. Se oikeuttaa Prologuen mainostamisen jokaisessa ketjussa. Prologue julistus on tehty Prologuen kannattajien saaman luovutusvoiton kunniaksi.
        Vaikka sanoisitte mitä, se ei poista faktaa, että Prologue on hinta-/laatusuhteeltaan erinomainen kello.

        mieli-/sairaussuhde kohdallaan!!!


      • zzapssrrrzzt
        hulluus pois kirjoitti:

        mieli-/sairaussuhde kohdallaan!!!

        ehkä tuo Prologue fanaattisuus kaipaisi hieman ampeerihoitoa aivokoppaan korjaantuakseen.


      • kelloharrastaja
        zzapssrrrzzt kirjoitti:

        ehkä tuo Prologue fanaattisuus kaipaisi hieman ampeerihoitoa aivokoppaan korjaantuakseen.

        Ehkä teidän Prologuen vastustajioen pitäisi hyväksyä Prologuen vankkumaton sija suomi24 kellopalstalla.


      • zzapssrrzzt
        kelloharrastaja kirjoitti:

        Ehkä teidän Prologuen vastustajioen pitäisi hyväksyä Prologuen vankkumaton sija suomi24 kellopalstalla.

        en vastusta Prologuesta vaan sinua!


      • Puhun faktoja
        zzapssrrzzt kirjoitti:

        en vastusta Prologuesta vaan sinua!

        Suomessa on sananvapaus. Prologue on tullut jäädäkseen.
        Muutenkin tuommoiset spämmit ovat todella epäasiallisia, eivätkä kuulu keskustelupalstalle.


      • lähimmäisen neuvo
        Puhun faktoja kirjoitti:

        Suomessa on sananvapaus. Prologue on tullut jäädäkseen.
        Muutenkin tuommoiset spämmit ovat todella epäasiallisia, eivätkä kuulu keskustelupalstalle.

        Yksi se jaksaa harrastaa tyhmyyksiä, on siinä elämällä sisältö??
        Hanki joku liikunnallinen harrastus, niin pääsi ei jää junnaamaan noin pahasti.


      • Puhun faktoja
        lähimmäisen neuvo kirjoitti:

        Yksi se jaksaa harrastaa tyhmyyksiä, on siinä elämällä sisältö??
        Hanki joku liikunnallinen harrastus, niin pääsi ei jää junnaamaan noin pahasti.

        Onhan sitä sisältöä muutakin. Tämä on muuten vain hauskaa, sillä Prologue on tullut jäädäkseen.
        Deal with it.


      • hulluus pois
        Puhun faktoja kirjoitti:

        Onhan sitä sisältöä muutakin. Tämä on muuten vain hauskaa, sillä Prologue on tullut jäädäkseen.
        Deal with it.

        Prolopoika, haluamme nähdä millainen olet. Tule esiin.....
        Prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika......


      • Prologue on paras
        hulluus pois kirjoitti:

        Prolopoika, haluamme nähdä millainen olet. Tule esiin.....
        Prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika prolo poika......

        Noniin, aika rauhoittua.


      • heh....
        hulluus pois kirjoitti:

        mieli-/sairaussuhde kohdallaan!!!

        heh :)


      • vanha kääkkä
        Asiantuntija! kirjoitti:

        Todellista huijaritoimintaa!
        Itse en moiseen ole sortunut, vaan itse suuntasin clas ohlsoniin ja ostin laadukkaan Prologue-kellon, joka on tehty kovaan käyttöön.
        Hinta-/laatusuhde erinomainen.

        Juu, tilattiin kelloja ja niitä tuli ja tuli ja maksettiin ja maksettiin.
        Sitten irtisanottiin tilaus. Aina vaan tuli kelloja, palauteltiin niitä ja
        aina vaan tuli laskuja, nyt perumisesta on pari vuotta ja vieläkin
        yrittävät tasaisin välein velkoa yhtä kelloa, joka muka on maksamatta
        vaikka on sen seitsemän kertaa tiedossa heillä että on maksettu
        kaikki kellot paitsi niitä neljää viimeistä, jotka on palautettu
        ja joiden palauttamisesta on postin kuitti. summa kasvaa joka kerta ja
        joka kerta uhataan perintätoimilla. Kun lähettää taas uuden vastineen,
        kestää n. 3 kuukautta ja sitten tulee taas uusi lasku, joka on vitosen isompi
        kuin edellinen. En suosittele!


    • ^Jeee^

      Minä keräilen "Bus collection" sarjaa ja tosi hienoja ovat :)

      • Näin se on

        Niin minäkin, sekä myös Volvo collectionia ja olen erittäin tyytyväinen.


    • katlassi

      Ise tilasin suoraan Atlakselta vedettävän taskukellon,maksoi noin neljä euroa.
      Lienee valmistettu Kiinassa,ei kiviä ollenkaan. Toimii yllättävän hyvin noin halvaksi kelloksi, tarkoitettu keräilysarjaksi.

      • seinähullukello

        seinään vedettävä taskukello.


      • pöytälaatikkokello

        Älä masennu, tuo on kuitenkin yhtä hyvä kuin Proloquen "lippulaiva" joka kestää saman kuin kivetönkin kello.


      • tosi kelloharrastaja
        pöytälaatikkokello kirjoitti:

        Älä masennu, tuo on kuitenkin yhtä hyvä kuin Proloquen "lippulaiva" joka kestää saman kuin kivetönkin kello.

        Prologue kestää saunat, suihkut, pakastimen, astianpesukoneen jne. Kestääkö tuommoinen vesipitämätön kello sellaista rääkkiä?
        Ei kestä!


    • keijo3

      En todellakaan suosittele. Tilasin tuolta pienoismalli-bussin ja lopetin tilauksen ensimmäisen toimituksen jälkeen. Soitin asiakaspalveluun josta huonoa suomea puhuva nainen vastasi ja varmisti että tilaus katkeaa tällä puhelulla eikä uusia tuotteita enää lähetetä. Nyt on kuitenkin tullut jo kaksi kertaa tuon peruuttamisen jälkeen taas uusi paketti kotiin. Vein takaisin postiin ja säilytin kuitit todisteena että olen palauttanut tuotteen takaisin. Jos vielä lähettävät niin teen asiasta rikosilmoituksen.

      Paska maku jäi suuhun tuosta puljusta, en todellakaan suosittele!

      • dghdhdhdghdf

        Minulla ainakin vastaavat sähköposteihin (tosin vastauksessa kestää muutaman päivän) :)


    • Luuserit miettii näi

      Editions Fatlass.

      Nuff said!

    • Mummeli 85 v.

      On minulla kelloja jotka käyvät kaikki. Patterilla käyvien kellojen harrastajatkin
      näkevät kunnon kelonkoneiston.

    • pettynyt 13

      Usko tähän firmaan on mennyt ,pitkän asiakassuhteen jälkeen.

    • wauh, kyllä se kesti

      älää perkele, ihanko noin?

      • 13+2 on 15 =)

        Eipä ole ollut ongelmia tämän firman kanssa!


    • veikko2

      Hukkasin laskun juuri tulleesta kellosta ja naulakosta kelloille,jos tämä tulee perille,niin lähettäkää uusu lasku, veikko niemiselle. Kamppanjakoodi olisi
      231208 23168 kiitos

    • bussi_

      Mulla on nyt 25 keräilyautoa tullut "bus collection" sarjasta.. Paljonkohan niitä vielä tulee :)

      • bussi_

        Täytyy hankkia toinen vitriini :D


    • Ihan hauska pulju

      Muutama vuosi sitten lähdin mukaan keräilyyn, ihan huvituksesta. Ihan ok-kelloja, kevyeen satunnaiskäyttöön tai "keräilyyn". Kelloissa erilaisia kiinalaisia koneistoja, ihan oikeita (useimmat 17-kivisiä) ja kiinalaisen kellonvalmistuksen historiaa valottavia.

      Sellainen maku jäi, että kyseessä ei ole kovinkaan hyvin järjestetty organisaatio, lähetyksissä melko usein pientä mokailua (joka kylläkin korjattiin asiakkaan hyväksi).

      Itse asiakaspalvelu sujui aina mallikkaasti:

      -huonosti käyvän kellon tilalle aina uusi, ilman kuluja ja vanhan sai aina pitää
      -pari kertaa tuli ylimääräinen (ilmainen) kello ja kerran myös ylimääräinen ja ilmainen kelloteline
      -tilauksen sai lopetettua s-postilla helposti

      En tiedä miksi asiakaskokemukset noin kovasti vaihtelevat. Itse lähestyin ko. firmaa aina kohteliaaseen sävyyn ja huolitelluilla viesteillä. Ehkä tekevät jonkinlaisen "arvion" asiakkaansa yleisestä arvovallasta viestien laadun perusteella...

      • Nice~

        Nyt minulla on bus collection sarjasta tällä hetkellä 30 autoa ja keräilen myös silver cars kokoelmaa :) Upeita!


    • sfjsdkfjsdkljfsd

      Edellisen Tuulilasi -lehden välissä oli Atlas-Collection mainos Saab 99 Suomen poliisiautosta 1/43 mittakaavassa, tilasin sen mutta ei ole vielä toimitettu. Mulla on muitakin 80-luvun siviiliautoja niin poliisi-Saab on mainiota tilannekuva / dioraama -ainesta :D

    • Leelialel

      Toivotonta päästä tilaamaan edes yhtä pientä lintua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe