AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / The SLY Trilogy

The SLY Trilogy

14 Vastausta 685 Lukukertaa
Poika sai joululahjaksi kyseisen pelin.2 ja 3 pitäis puhua ohjelman suomea mutta ei löydetä kuinka se saadaan tulemaan. Voitteko auttaa.Paljon kiitoksia jo etukäteen.....
Meillä sama homma. Tilattiin Magnet-e:stä ja epäilen tuon olevan joku import versio jonka ovat itse tilanneet joltain ulkomaiselta tukkurilta edullisesti. Eli ei toimi täälläkään suomeksi.

Ahaa

Meidän peli tullut tuurin kyläkaupasta eli kun käyn ensi kerran siellä niin otan kyllä asian esille.Ettei vaan Keskinen tuonut sen ghanasta.etukannessa kyllä lukee että puhumme suomea

jep

Löytyy ps3 valikosta settings/SYSTEM SETTINGS/system language/suomi. Sieltä löytyy kyllä
Outoa joo näyttäisi olevan ettei kielivalikkoa (enää). Itse olin muutamia vuosia sitten ne kaikki 3 osaa ja kahdessa uudemmassa (2 ja 3) oli kielivalikko. Kiintoisaa mutta kuulostaa aika huonolta hommalta loppujen lopuksi kielen suhteen.
kiitti, taidan katsoa huomenna jos löytyisi.
mulla ku on suomi ps3 settingis mut ei ota
ei toimi suomi edeleen vaikka otan ps3 valikosta suomen.
Ainakin niin toimii suomeksi kun muuttaa kaikki mahd. ps3:n kieli+tekstivalikot suomeksi. Näin meillä, kun tekniikka ei ole vahvin puoleni :)
¨vittu että ootte säälittäviä :DD, mitenhä löysin näinki vanha viestiketjun :o
Mitenhän mäki löysin näin vanhan, ja luin jostain ettei kaikissa versioissa oo vaihtoehtona saada suomeks.
Sitä ensimmäistä osaa nyt ei saakkaan suomeksi. Vain 2. ja 3. osa on suomeksi dubattu.
Voiko tässä uusimmassa valita kielen englanniksi?

Muuten jää hyllyyn!
Voi.
sly 4 pystyy valitsemaan suomeksi tai jollekkin muulle kielelle. heti tulee kielivalikko ennen pelin aloittamista
 /   /  /  /  / The SLY Trilogy

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta