AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  / rasvaimu kokemuksia?

rasvaimu kokemuksia?

6 Vastausta 494 Lukukertaa
Olen menossa pian rasvaimuun joka tehdään vatsan seudulle. Olisi kiva kuulla toisten kokemuksia kyseisestä operaatiosta. Minkälaisen tukiliivin hankitte ja mistä? Olitko miten kipeä imun jälkeen ja oletko tyytyväinen lopputulokseen? Minkälaisia "hoitoja" Teitte ennen ja jälkeen operaation? Itseäni jännittää todella paljon :)
Vatsarasvahan on helppo saada laihduttamalla pois. Miksi maksaa moisesta?
No jos on ylimääräistä rahaa :) Se on mun synttärilahja... minkä maksan ihan itse,itselleni :) Oon jo lapseni tehny ja vatsani on kärsinyt.. nyt meen sen sitten korjaamaan. Ensin rasvaimu ja myöhemmin jos haluun niin kiristys. Oon omasta mielestä ihan ok painoinen,vatsaani on vain keräytynyt enemmän rasvaa,ja saan sen näin helpoiten pois :) enkä menetä niin rasvaa sellaisista paikoista joista tykkään.. esim rinnat :)
Mä olin alkuvuodesta vatsankiristysleikkauksessa ja muutama viikko sitten tehtiin imu ylävatsaan ja kylkiin. niistä kun ei rasva lähtenyt millään ja olen kanssa ihan normaalipainonen. En ole kertaakaan katunut kumpaakaan juttua, päinvastoin. Todella ihanaa pitää vaatteita, joita en ennen voinut kuvitellakaan.
Rasvaimu oli todella helppo juttu, ei tarvitse pelätä. Kivut vähäisiä, turvotusta on vieläkin jonkin verran,mutta aika parantaa. Tukiliivi kannattaa hommata kunnollinen, turvotuksienkin takia. Marena tukiliivi on hyvä. Lopputulos tulee vasta myöhemmin näkymään.
Joo mulla imetään ylhäätä,kyljet ja alavatsa.. Mulla on aika pahat raskausarvet saa sitten nähdä millainen on lopputulos. Odotan innolla tulevaa kesää :) Kun vain kaikki menis muuten hyvin.Toivottavasti näihin "operaatioihin" ei jää koukkuun.. eli kun yhden paikan saa kuntoon niin alkaakohan haluta sitten jotain muutakin. Esim uusia rintoja :D. Kiitos sulle asiallisesta vastauksesta.. Tosin kyllä haluaisin kuulla viellä toistenkin kokemuksia ja mielipiteitä.

tuun sit kertoo..

Eli mua imutetaan tällä viikolla :) Tuun sitten kertomaan,miltä se musta tuntui ja kannattiko! IIIKKK kun jännittää niin pirusti.
Miten kävi?
 /   /  / rasvaimu kokemuksia?
Norvital TESTOMAX

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta