Sähkökitara galluppi

WHIPPING DANCE

1. Mikä sähkökitaramerkki/merkit ja malli/mallit?
2. Vahvistin?
3. Minkätyyppistä musiikkia soitat?

37

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää Uutta Vuotta

1. Fender Stratocaster eri malleja, Squier Stratocaster eri malleja, Epiphone SG, Yamaha. Basso Daisy Rock Elite Stardust.

2. Marshall, Fender, Behringer.

3. Englantilainen hard rock, kotimaiset rautalanka-instrumentaalit, kotim. kitarointiin pohjautuva iskelmämusa laulun kera, omat tekeleet. Kotimaiseen kansanmusiikkiin pitäisi myös paneutua, mutta aika ei oikein riitä.

• GibsonSG

1. Gibson SG

2. Roland Micro Cube & Roland 15w Cube

3. Kaikenlainen rock

• KLJ6654

1. Gibson Les Paul Standard
      2. Fender 57 Twin-Amp
      3. Tanssimusiikki ja rautalanka

• mika2

Hieno kattaus sinulla. Minäkin niin kovasti tahtoisin tuollaisen 57 Twin-Ampin. Sehän on aikamoinen mörssäri, miten toimisi kotosalla keinokuorman kanssa? vai olisiko ihan tuhoon tuomittu ajatus. Siitähän puuttuu masteri, jos olen oikein ymmärtänyt? olen miettinyt vaihtoehdoksi 57 Deluxea tai 57 Champ, jotka ovat myös aika kalliita. Tiedätkö, miten nuo vertautuvat keskenään muuten kuin tehojen ja kaiutin elementtien suhteen.

• ainoat oikeet

1. Fender Stratocaster
      2. Vox ac 30/ac15
      3. Rautalanka

• SODD5

1. Epiphone Les Paul Studio ebony Deluxe edition
      2. Peavey Vypyr 15w mallintava
      3. Metal-Rock-Heavy

• RIP DIMEBAG

1. Ibanez RG420FBZ NBF
      2. Roland Cube-80XL
      3. Heavy & Rock \m/

• tube....
    • etsätiedäkukamäoon

1. Gibson SG:t (1964, 1970 & The SG 1979)
      Gibson LP:t ( 1969 Gold top, 1972 Standard)
      Gibson L-6 & Gibson Firebird VII
      Fender Tele:t (Special 1972 & 1979)
      Fender strato 1962
      Gretsch 6118
      Gibson 355
      Natikan resonaattori 1930, 2 kpl vanhoja Nasoja, Takaminen semiakustinen, Gibson hummingbird
      pari halpiskitaraa, Fenderin highway sarjaa

2. Marshall Jubilee stäkki & Fender Twin
      3. Ihan mitä tilataan

Listalta mahtaa puuttua joku, mutta tuossa ne mitä eniten käytän.

• soitat sä siel kadul

... On sul tosi pitkä optiikka järkkärissäs... heh, heh ja kukaan urpo ei ees tunne sua
        1) standardeja: sg, strato ja lp; customeja useampi strato, lp ja es; esp gl-56, jemi 7 ja muita laatu-japsikeppejä löytyy seinällinen; bassoja fenkun jazzikka, musamieltä muutama laadukkaampi ja muita en muistakaan. mä en kylläkään noita käytä, vaan soittelen ainoastaan ehtalla lesin '57 gold topilla.

2) löytyy mesan komboo, täysputki-marsua ja wanha legendaarinen fenkun twini (se ooikee ja ehta)

3) vain laatukamaa: blues, jazz ja tiluliitkin onnistuu helposti jempulla

• Unikuvia soittimista

Vaikuttava lista laatusoittimia etsätiedäkukamäoonilla. Minullakin on vaikka mitä, ja omistamieni soittimien laatu ja määrä riippuu unitilani syvyydestä. Kevyessä unessa minulla on vain vintage Fender Stratocaster, mutta syvässä unessa minulla on koko Fenderin kitaratuotanto 50-luvulta alkaen. Joskus minulla oli unessa Gibsoninkin kitaratehdas, mutta myin sen unen kaverille, joka näki vain halpiskitaraunia.

• Fmaj7#
        Unikuvia soittimista kirjoitti:

Vaikuttava lista laatusoittimia etsätiedäkukamäoonilla. Minullakin on vaikka mitä, ja omistamieni soittimien laatu ja määrä riippuu unitilani syvyydestä. Kevyessä unessa minulla on vain vintage Fender Stratocaster, mutta syvässä unessa minulla on koko Fenderin kitaratuotanto 50-luvulta alkaen. Joskus minulla oli unessa Gibsoninkin kitaratehdas, mutta myin sen unen kaverille, joka näki vain halpiskitaraunia.

Elänytsä!
        "etsätiedäkukamäoon" unohti reffastaan trollin tärkeimmä instrumentin: lärvinsä. Sillä se tuuttaa tiluliitä & ripulia täysillä driveillä

• Bassot

1. Warmoth short scale jazz bass, Fender MIM jazz bass Rickenbacker 4003

2. Mark bass

3. Iskelmä, pop, rock, rautalanka.

• mim ei ruleta

Onko ollu ongelmia ton Rikun kaulan kanssa. Mulla on haaveena hankkia joskus tommoinen musta, mutta onko vain kateellisten panettelua kaulalaatuongelmat? Tosi tyylikäs ja melleväsaundinen basukki, mikäli tyylistä pitää!

• laatusoitin
        mim ei ruleta kirjoitti:

Onko ollu ongelmia ton Rikun kaulan kanssa. Mulla on haaveena hankkia joskus tommoinen musta, mutta onko vain kateellisten panettelua kaulalaatuongelmat? Tosi tyylikäs ja melleväsaundinen basukki, mikäli tyylistä pitää!

Hyvä on!

• ssssssssssssssssssss

1.Gibsoneilla soitan (13kpl omistan:D )
      2.Marshallin kaappikajareilla
      3.Rock

• kitarisa

1. Ibanetz GIO GRX70DXJU-CA
      2. Ibanetz GTA10, Ibanetz DE7 Delay/Echo
      3. Rautalanka

• Hyvä,hyvä!

70-luvulla japsikepit sai hymyn huulille. Tänäpänä on melkein pakko ostaa japsikeppi tai tilata rakentajalta mieluisensa, mikäli halajaa laatusoitinta!

Toinen juttu, rautalangan melodioita soittelee melkein joka ukko, mutta puhtaasti ja improvisoiden... vaatii oikeata soitotaitoa. Näin ne käsitykset muuttuvat ajan myötä vanhuksellakin.

• kitarisa
        Hyvä,hyvä! kirjoitti:

70-luvulla japsikepit sai hymyn huulille. Tänäpänä on melkein pakko ostaa japsikeppi tai tilata rakentajalta mieluisensa, mikäli halajaa laatusoitinta!

Toinen juttu, rautalangan melodioita soittelee melkein joka ukko, mutta puhtaasti ja improvisoiden... vaatii oikeata soitotaitoa. Näin ne käsitykset muuttuvat ajan myötä vanhuksellakin.

"Toinen juttu, rautalangan melodioita soittelee melkein joka ukko, mutta puhtaasti ja improvisoiden... vaatii oikeata soitotaitoa. Näin ne käsitykset muuttuvat ajan myötä vanhuksellakin. "

Juu, noinhan se on. En minäkään pysty korvakuulolta soittelee, mutta osaan lukea nuotteja, ja siltä pohjalta sujuu. Innostuin nyt eläkkeellä ostamaan sähkökitaran ja yritän herätellä nuoruusmuistoja sen avulla. Paheksuttu rautalankamusiikki innosti minua jo 60-luvulla, jolloin rakensin itse oman kitarani. Idoleitani oli The Shadows, The Spotnicks, The Violents, The Strangers ja The Sounds. Niitä nytkin yritän vääntää omaksi ilokseni, ja kummaa mielihyvää oma soitto tuottaa.

• :)
        kitarisa kirjoitti:

"Toinen juttu, rautalangan melodioita soittelee melkein joka ukko, mutta puhtaasti ja improvisoiden... vaatii oikeata soitotaitoa. Näin ne käsitykset muuttuvat ajan myötä vanhuksellakin. "

Juu, noinhan se on. En minäkään pysty korvakuulolta soittelee, mutta osaan lukea nuotteja, ja siltä pohjalta sujuu. Innostuin nyt eläkkeellä ostamaan sähkökitaran ja yritän herätellä nuoruusmuistoja sen avulla. Paheksuttu rautalankamusiikki innosti minua jo 60-luvulla, jolloin rakensin itse oman kitarani. Idoleitani oli The Shadows, The Spotnicks, The Violents, The Strangers ja The Sounds. Niitä nytkin yritän vääntää omaksi ilokseni, ja kummaa mielihyvää oma soitto tuottaa.

Kerrassaan loistava harrastus!!!

• Squikka

1. Squier Strat ''96 (MIC/T) Tarkotuksena ostaa nytte mexico Fender...
      2. VOX VT30 efektilaitteet
      3. Rautalankaa

• jampalaija

1. williams
      2.pehringer
      3.teknoa

• Squikka

Vähä muoksin tota kun mm. uuden skitan hankin:

1. Fender Telecaster Standard & Squier Strat ''96 (MIC/T)
      2. Vox VT30 Ibanez Delay Zoom G1XNext
      3. Rautalankaa, sorminäppäilyä jonkun verran ja country komppeja...

• dfb5n ht

1. ESP Horizon nt 2
      2. H&K Switchblade 50
      3. Mitä vaan

• Paprikaaa...........

1. Gibson Les Paul Studio 60's Tribute Slim Neck LMTD
      2. Marshall MG15FX
      3. Blues, Rock... Mitä mieleen sattuu. Improvisaatiota.

• Rockstar77

1. Jackson RR-24 EMG BLK
      2. Koch Twintone II
      3. HEVIÄ \m/
      Kitaraa on tullut soitettua noin 17 vuotta ...

• nonii123

1.epiphone les paul custom special model
      2.ibanez toneblaster 225
      3.heavy metal

• tidapi
    • Eetu Van Halonen

Van Halenin uhkaavan paluun kunniaksi mainittakoon, että löytyy:

1. Peavey Wolfgang ja
      2. Peavey 5150 combo

...molemmat kelpo vehkeita :D

• 1. B.C. Rich Virgo/ ESP LTD MMV alexi laiho
      2. Vox VT50/Peavey Vypyr 15
      3. Enimmäkseen metallia /,,/

• Minulla on

kitarana muutaman vuoden vanha Squier Strat jossa en ole havainnut virheitä, mikäli ei oteta huomioon mikrofonien tuottamaa ääntä joka on mielestäni erityisen kirkkaan terävä ja korviinpistävä erityisesti tallamikillä soitettaessa.
      Osan tuosta ongelmasta voi toki korja ta vahvistimen säädöillä, joka on Fender -merkkinen, sekä käyttämällä V-Amp 3 multiefektilaitetta.
      Se vähä mitä tulee soitettua on enemmänkin melodista tyyliä.

• 1. Mikä sähkökitaramerkki/merkit ja malli/mallit? = Esp ltd on hyviä itsellä on ex50 mutta haluaisin paremman :)
      2. Vahvistin? Marshallin valvestate 80wattinen putki
      3. Minkätyyppistä musiikkia soitat? melodic metal , death metal , akustisia , vähän rockia :)

• njäin.

1. Mikä sähkökitaramerkki/merkit ja malli/mallit? Vintagen Les Paul

2. Vahvistin? Squier

3. Minkätyyppistä musiikkia soitat? Riippuu.. yleesä pop, rock, metal, heavy..

• AngusYoungSuomi24ssa

Gibson SG:t

2. Vahvistin?

Junan kokoisilla Marshalleilla soittelen...

Rock. AC/DC

Arvaatteko kuka olen? Olen Angus Young!!

• assgas

Gibsoni oli mutta vaihdoin sen Anttilan Williamsiin rahapulassa joten kyllä nyt lähtee p....kele!

• Metallia PRKL

Charvel San Dimas 2 koawood
      Ibanez RG570 (japan 90 luvulta)
      Crate vintage club 30
      Fender frontman 15watt treeni vahvistin
      Zoom Ut 7.1 kotistudio käytössä
      Yamaha akustinen

Heviä pääsääntöisesti, mutta tulee sitä kaikenlaista soiteltua myös.

• TJ..

- Fenderin Mexico-starto

2. Vahvistin?
      - Fenderin Mustang 1

- Rock-tyyppistä rämpyttelyä, ei aivan täytä musiikin tunnusmerkistöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      100
      4213
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2694
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2242
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1476
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1334
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1235
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1088
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1029
    Aihe