Death

Mr.

Olen ks. bändin jonkinsorttinen fani. Ainakin Humanin ja Symbolicin perusteella mitkä ovat aivan mestariteoksia, mutta kävin ostamassa tuon Individual thought patternsin ja se sai minut karvan verran pettymään, vaikka se tuleekin soimaan pitkään ja hartaasti. Kaikki on loistavaa levyllä mutta se on mielestäni ehkä pikkaisen hajanainen.

Kysyisin vain että mitä mieltä muut ovat ks. levystä..tai ylipäätänsä bändistä? Parantuukohan levy vielä monilla uudelleenkuuntelemisilla?

6

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mentally Blind

      Parantuu. Mun mielestä Individual on melkein paras levy. Overactive Imagination, Trapped In A Corner, Everything is Nothing ja Philosopher on ihan hittikamaa tai no koko levy on hyvä. Avautuu ehkä hitaammin, mutta huiippukamaa. Ko. levyllä paras Death-kokoonpano.

      • \,,//

        on iskenyt ainoastaan Human levy.
        Ehkä yksi kaikkien aikojen parhaista metallilevyistä!

        SECRET FACE!!


    • Daem

      Individual Thought Patterns on kyllä yksi deathin parhaista! Itselle kolahtaa kaikki Humanista eteenpäin levyt...

      Kuuntele myös Sound Of Perseverancea

      Chuck Schuldiner R.I.P.

    • Death -fani

      Itelläni on kyseisen bändin miltei koko tuotanto.
      Ainoastaan Live in Eindhoven ja Spiritual Healing -levyt puuttuu.
      En oo kyllä parempaan yhtyeeseen vielä törmännyt.
      Kaikki bändin levyt vaatii mun mielestä jonkin asteista syventymistä, ennen ku ne aukeaa kuuntelijalle.
      Jaksat vaan kuunnella levyä, kyllä sieltä löytyy positiivisia puolia paljon enemmän kuin negatiivisia.
      Oon myös soittanut Deathin biisejä vanhan bändin kanssa.. ei oo kyllä helppoa tavaraa vaikka oon useemman vuoden rumpuja ja kitaraa soittanutkin.

      • Hell

        ... hommata se Spiritual Healing! Kuuluu bändin parhaimmistoon ehdottomasti!


    • Leprosyspiritualheal

      Leprosy, koska mielestäni deathin raa'empi 1980-luvun tuotanto on parasta. Myös 1990-luvun tuotanto on hyvää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe