Mikä on tämän sivuston tarkoitus?

Weronmaksaja

Riitely?
Informaatio?
Lyödä maahan ne jotka uskovat Raamattuun?
Minua ei häiritse jos ihminen raitistuu luettuaan Raamattua.

Enkä suinkaan ivailisi asiaa.
Raitis Tie on olemassa.

Se on paljon parempaa kuin kalsarikännit,
maksakirroosi ja aivojen oksentaminen vessanpyttyyn.
Myös lähimmäisten ja yhteiskunnan kannalta.

51

954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pii on 3.0

      -Siis oletko kiinnostunut Weronmaksusta, Wiinanjuonnista , vai Uskonnosta ?
      veronmaksu ei ole mikään oikeus vedota siihen , vaan vero on Verottajan suorittama Ryöstö, Sotaväen otto on toinen ryöstö , siinä ei kohteelta kysellä. ne ovat kaksi Ikiwanhaa tapaa, jolla valtiot korostavat yliherra-asennettaan ,
      Suuri osa alkoholismista-, tai muista Addikteista kärsiviä turvautuu viime hädässään Uskoon, -tahi Uskontoon, ja se on sinänsä hyvä tapa, muiden neuvojen ohella , parantua etyylin,- tai muiden huumeaineiden orjuudesta. Ja muistutan , että tervehtyminen on vasta alku jonkin ymmärtämiselle.
      -Jos taas puhutaan Wiinan juomisesta, niin ei viinan juontiin ole muuta tosi syytä kuin kova halu juoda Wiinaa. Viinan juoja on juodessaan Koko maailman hallitsija.
      -Eikä alkoholi ole sairaus ; , Etyylin juomisen aiheuttamat _muutokset aiheuttavat sairauksia , ,
      Jos noilla pärjäät, niin hyvä on.

      • Wery Bitter

        jos Wanhukset joutuu olemaan alirawittuina hoitolaitoksissa, kun
        samaan aikaan hyysätään alkoholisteja "katkolla".

        Katkolla ne vaan parantelevat kuntoaan jotta jaksavat juoda lisää.
        Näkihän sen "Katkolla"-ohjelmastakin, ettei ne katkot mitään auta.
        Pidentävät vaan juopon elämänkaarta.

        Alentasivat vaan Wiinan hintaa niin kaikki Juopot joisivat ittensä kerralla kuoliaaxi,
        ilman mitään katkoja.
        Päästäs niistäkin eroon.
        Myös juopoista Jt:sta .


    • tulee oleenki

      Eiköhän se känni mene raamatun edelle, känni on todellista ;)

      • Delirium Tremens

        vievät rahat ja terveyden.

        Veronmaksajien rahoilla kustannetaan
        nämä viinasairauksien hoito.

        SE on todellista, ja sen kokee kansalaiset kaikki kukkaroissaan.
        Ilman omaa syytä sairastuneet saa kärsiä kun juoppojen
        alkoholisairauksien hoitoon menee rahaa.

        Alkoholi on suurin kuoleman syy Suomessa työikäisten keskuudessa.


      • miinustaja

        Vastuuntuntoista mainostusta.
        Saat muutaman miinuksen siitä hyvästä.


      • Pii on 3.0
        Delirium Tremens kirjoitti:

        vievät rahat ja terveyden.

        Veronmaksajien rahoilla kustannetaan
        nämä viinasairauksien hoito.

        SE on todellista, ja sen kokee kansalaiset kaikki kukkaroissaan.
        Ilman omaa syytä sairastuneet saa kärsiä kun juoppojen
        alkoholisairauksien hoitoon menee rahaa.

        Alkoholi on suurin kuoleman syy Suomessa työikäisten keskuudessa.

        ..Kuten tuossa aiemmin jo sanoin, eivät verorahat ole maksajien rahoja, vaan Valtion, -ja tietty kuntien,
        ..Ei maksajien.
        Siitä vain luodaan Myyttiä , että maksaja voisi ikäänkuin määrätä Valtiota.


    • Sivuston tarkoitus on keskustella jehovantodistajuudesta. Se lukee ihan etusivulla.

      Jehovantodistajuus on kulttimainen uskonto, joka kiristää jäseniään näiden sosiaalisilla suhteilla ja pyrkii pitämään vapaan informaation järjestöstään jäseniltä pimennossa. Jos karttamissääntöä ei olisi, ja asioista olisi mahdollista keskustella avoimesti, niin jehovantodistajuutta koskeva keskustelu olisi aivan toisenlaista kuin nykyään.

      Niin ja se että sinulla on tai on ollut ongelmia tupakan ja alkoholin käytössä, ei tarkoita että kaikilla muillakin on tai olisi.

      • Weronmaksaja

        ..ja alat olettaa että minulla on ongelmia tupakasta /alkoholista?

        Olen vanha ihminen, ja nimenomaan veronmaksajana olen kiinnostunut siitä,
        ettei minulla maksatettaisi niistä aiheutuvien sairauksien kustannuksia.

        Itse en ole niitä eläessäni käyttänyt, joten pilkkasi meni väärään kohteeseen.

        Jos tuolla tavalla ihmisille puhut, en ihmettele miksi sinua kartetaan,
        muittenkin kuin todistajien taholta :(

        Kiitos mielipiteistäsi kuitenkin.
        Hyvin avartavaa, todellakin...


      • Weronmaksaja kirjoitti:

        ..ja alat olettaa että minulla on ongelmia tupakasta /alkoholista?

        Olen vanha ihminen, ja nimenomaan veronmaksajana olen kiinnostunut siitä,
        ettei minulla maksatettaisi niistä aiheutuvien sairauksien kustannuksia.

        Itse en ole niitä eläessäni käyttänyt, joten pilkkasi meni väärään kohteeseen.

        Jos tuolla tavalla ihmisille puhut, en ihmettele miksi sinua kartetaan,
        muittenkin kuin todistajien taholta :(

        Kiitos mielipiteistäsi kuitenkin.
        Hyvin avartavaa, todellakin...

        >>ja alat olettaa että minulla on ongelmia tupakasta /alkoholista?

        Ensimmäisen oletuksen teit sinä, olettaessasi että muilla kuin jehovantodistajilla on ongelmia alkoholin kanssa.

        >>Itse en ole niitä eläessäni käyttänyt, joten pilkkasi meni väärään kohteeseen.

        Mihin oman pilkkasi kohdistit? Ehdottomasti oikeaan osoitteeseen?

        >>Jos tuolla tavalla ihmisille puhut, en ihmettele miksi sinua kartetaan,
        muittenkin kuin todistajien taholta

        Hehe, ensin 'pahoitat mielesi' siitä että vedin luonnollisen johtopäätöksen kirjoittamastasi, ja nyt vedät itse hatusta kaksi oletusta. Jälkimmäinen meni törkeän puolelle, josta sinulla ei luonnollisesti voi olla mitään käsitystä. Niin ja väärinhän se meni oikein kunnolla.

        >>Kiitos mielipiteistäsi kuitenkin.

        Ole hyvä vain. Kehoitan kuitenkin miettimään muutamaan kertaan ennenkuin lähdet olettamaan omiasi palstan kirjoittajista, ja vetämään samanaikaisesti marttyyrin roolia siitä samasta mitä itse teet. MEillä on täällä jo yksi sellainen mimmi. Vaikka odotusarvo sille että se olet juuri sinä onkin korkea.


      • kummallisia höpötyks
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>ja alat olettaa että minulla on ongelmia tupakasta /alkoholista?

        Ensimmäisen oletuksen teit sinä, olettaessasi että muilla kuin jehovantodistajilla on ongelmia alkoholin kanssa.

        >>Itse en ole niitä eläessäni käyttänyt, joten pilkkasi meni väärään kohteeseen.

        Mihin oman pilkkasi kohdistit? Ehdottomasti oikeaan osoitteeseen?

        >>Jos tuolla tavalla ihmisille puhut, en ihmettele miksi sinua kartetaan,
        muittenkin kuin todistajien taholta

        Hehe, ensin 'pahoitat mielesi' siitä että vedin luonnollisen johtopäätöksen kirjoittamastasi, ja nyt vedät itse hatusta kaksi oletusta. Jälkimmäinen meni törkeän puolelle, josta sinulla ei luonnollisesti voi olla mitään käsitystä. Niin ja väärinhän se meni oikein kunnolla.

        >>Kiitos mielipiteistäsi kuitenkin.

        Ole hyvä vain. Kehoitan kuitenkin miettimään muutamaan kertaan ennenkuin lähdet olettamaan omiasi palstan kirjoittajista, ja vetämään samanaikaisesti marttyyrin roolia siitä samasta mitä itse teet. MEillä on täällä jo yksi sellainen mimmi. Vaikka odotusarvo sille että se olet juuri sinä onkin korkea.

        Eipä tee mieli keskustellakaan.
        Heippa vaan :)
        Vainoharhaiset jankuttajat,hyvästi!


      • kummallisia höpötyks kirjoitti:

        Eipä tee mieli keskustellakaan.
        Heippa vaan :)
        Vainoharhaiset jankuttajat,hyvästi!

        Eikös sun pitänyt lähteä jo monta viestiä sitten?


      • rangaistuskomitea
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>ja alat olettaa että minulla on ongelmia tupakasta /alkoholista?

        Ensimmäisen oletuksen teit sinä, olettaessasi että muilla kuin jehovantodistajilla on ongelmia alkoholin kanssa.

        >>Itse en ole niitä eläessäni käyttänyt, joten pilkkasi meni väärään kohteeseen.

        Mihin oman pilkkasi kohdistit? Ehdottomasti oikeaan osoitteeseen?

        >>Jos tuolla tavalla ihmisille puhut, en ihmettele miksi sinua kartetaan,
        muittenkin kuin todistajien taholta

        Hehe, ensin 'pahoitat mielesi' siitä että vedin luonnollisen johtopäätöksen kirjoittamastasi, ja nyt vedät itse hatusta kaksi oletusta. Jälkimmäinen meni törkeän puolelle, josta sinulla ei luonnollisesti voi olla mitään käsitystä. Niin ja väärinhän se meni oikein kunnolla.

        >>Kiitos mielipiteistäsi kuitenkin.

        Ole hyvä vain. Kehoitan kuitenkin miettimään muutamaan kertaan ennenkuin lähdet olettamaan omiasi palstan kirjoittajista, ja vetämään samanaikaisesti marttyyrin roolia siitä samasta mitä itse teet. MEillä on täällä jo yksi sellainen mimmi. Vaikka odotusarvo sille että se olet juuri sinä onkin korkea.

        "Ensimmäisen oletuksen teit sinä, olettaessasi että muilla kuin jehovantodistajilla on ongelmia alkoholin kanssa."

        Kirjoittaja ei tehnyt mitään oletusta kenestäkään, sen sijaan sinä teit. Tyypillistä sinulle, sinähän et ole koskaan tehnyt väärin mitään.


        "Mihin oman pilkkasi kohdistit? Ehdottomasti oikeaan osoitteeseen?"

        Aloittaja ei ole pilkannut ketään, toisin kuin sinä, joka käyttäydyt vihamielisesti ja aggressiivisesti toista kirjoittajaa kohtaan.


        "Niin ja väärinhän se meni oikein kunnolla."

        Menikö?


        "Ole hyvä vain. Kehoitan kuitenkin miettimään muutamaan kertaan ennenkuin lähdet olettamaan omiasi palstan kirjoittajista, ja vetämään samanaikaisesti marttyyrin roolia siitä samasta mitä itse teet. MEillä on täällä jo yksi sellainen mimmi. Vaikka odotusarvo sille että se olet juuri sinä onkin korkea. "

        On suositeltaa katsoa peiliin, sillä sinä teit itse oletuksen aloittajan ongelmista, joka on luonnollinen VAIN SELLAISEN HENKILÖN MIELESTÄ, JOKA EI YMMÄRRÄ ETTÄ JOTKUT NÄKEVÄT ISOMPIA KOKONAISUUKSIA JA MYÖS OHI OMIEN ONGELMIEN.
        Sinulla on paljon opittavaa vielä.

        TEILLÄ on jo mimmi? Tämä ei liene "teidän" palstanne, vai olenko väärässä? Tosin käyttäydyt toistuvasti kuin tämä olisi sinun hallussasi, mitä se ei ole.
        Kommentointisi koskien kolmatta henkilö ON TÖRKEÄ, JA ASIAANKUULUMATON. Kuten tavallista sinulta.
        Lue siitä netiketistä ITSE, ja valita vasta sitten toisten käytöksestä.


      • Wyatt Earp
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt lähteä jo monta viestiä sitten?

        Kommentoisitko tekstiä, et kirjoittajaa.


      • Wyatt Earp kirjoitti:

        Kommentoisitko tekstiä, et kirjoittajaa.

        Tekstiähän minä kommentoinkin. Siinä kirjoittaja lupasi jo ties monennenko kerran lähteä.

        Tarkkaavaisuutta nyt vähän, Polter hyvä.


      • rangaistuskomitea kirjoitti:

        "Ensimmäisen oletuksen teit sinä, olettaessasi että muilla kuin jehovantodistajilla on ongelmia alkoholin kanssa."

        Kirjoittaja ei tehnyt mitään oletusta kenestäkään, sen sijaan sinä teit. Tyypillistä sinulle, sinähän et ole koskaan tehnyt väärin mitään.


        "Mihin oman pilkkasi kohdistit? Ehdottomasti oikeaan osoitteeseen?"

        Aloittaja ei ole pilkannut ketään, toisin kuin sinä, joka käyttäydyt vihamielisesti ja aggressiivisesti toista kirjoittajaa kohtaan.


        "Niin ja väärinhän se meni oikein kunnolla."

        Menikö?


        "Ole hyvä vain. Kehoitan kuitenkin miettimään muutamaan kertaan ennenkuin lähdet olettamaan omiasi palstan kirjoittajista, ja vetämään samanaikaisesti marttyyrin roolia siitä samasta mitä itse teet. MEillä on täällä jo yksi sellainen mimmi. Vaikka odotusarvo sille että se olet juuri sinä onkin korkea. "

        On suositeltaa katsoa peiliin, sillä sinä teit itse oletuksen aloittajan ongelmista, joka on luonnollinen VAIN SELLAISEN HENKILÖN MIELESTÄ, JOKA EI YMMÄRRÄ ETTÄ JOTKUT NÄKEVÄT ISOMPIA KOKONAISUUKSIA JA MYÖS OHI OMIEN ONGELMIEN.
        Sinulla on paljon opittavaa vielä.

        TEILLÄ on jo mimmi? Tämä ei liene "teidän" palstanne, vai olenko väärässä? Tosin käyttäydyt toistuvasti kuin tämä olisi sinun hallussasi, mitä se ei ole.
        Kommentointisi koskien kolmatta henkilö ON TÖRKEÄ, JA ASIAANKUULUMATON. Kuten tavallista sinulta.
        Lue siitä netiketistä ITSE, ja valita vasta sitten toisten käytöksestä.

        >>sinähän et ole koskaan tehnyt väärin mitään.

        En niin. Mukava että olet huomannut asian.

        Kirjoittaja teki oletuksen että alkoholiongelmat poistuisivat raamatun tai vt-seuran avulla.

        >>Aloittaja ei ole pilkannut ketään, toisin kuin sinä, joka käyttäydyt vihamielisesti ja aggressiivisesti toista kirjoittajaa kohtaan.

        Trollisi saavat vain sen mitä ansaitsevatkin.

        >>Menikö?

        Pitääkö asia esittää jotenkin erityisellä painokkuudella, vai mikä siinä on kertauskysymyksen arvoista? Auttaisiko kenties jos esittäisin asian isoilla kirjaimilla?

        >>On suositeltaa katsoa peiliin

        Katsoin, sama tyyppi sieltä aina katsoo. Katsonko jotenkin väärin?

        Muusta kirjoituksestasi en saanut selvää. En nimittäin noteeraa lapsellista caps-lockailua. Kirjaimet ja sanat ovat ymmärrettävässä muodossa ilman että niitä korostetaan. Caps-lockeilla kirjoittaminen tulkitaan nettikirjoittelussa huutamiseksi, ja huutavat ihmiset saavat puolestani huutaa itsekseen.

        >>Tämä ei liene "teidän" palstanne, vai olenko väärässä?

        Et ole. Sinunhan tämä on.

        Lopusta en taas saanut selvää. Korviin sattuu.


      • Wyatt Earp
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        Tekstiähän minä kommentoinkin. Siinä kirjoittaja lupasi jo ties monennenko kerran lähteä.

        Tarkkaavaisuutta nyt vähän, Polter hyvä.

        Kirjoittaja pohtii tämän palstan tarkoitusta ja sen kummallista menoa. Asiaa on turha ohittaa toteamalla että tämän piti poistua jo monta viestiä sitten, varsinkaan kun et voi tietää onko kyse samasta henkilöstä.

        Ja aivan turha selittää että "kyllä tunnistaa". Olet tässäkin aloituksessa osoittanut tunnistamiskyvyttömyytesi jo riittävästi.

        Pysy kirjoituksissa, ÄLÄ kirjoittajissa.


      • Wyatt Earp
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>sinähän et ole koskaan tehnyt väärin mitään.

        En niin. Mukava että olet huomannut asian.

        Kirjoittaja teki oletuksen että alkoholiongelmat poistuisivat raamatun tai vt-seuran avulla.

        >>Aloittaja ei ole pilkannut ketään, toisin kuin sinä, joka käyttäydyt vihamielisesti ja aggressiivisesti toista kirjoittajaa kohtaan.

        Trollisi saavat vain sen mitä ansaitsevatkin.

        >>Menikö?

        Pitääkö asia esittää jotenkin erityisellä painokkuudella, vai mikä siinä on kertauskysymyksen arvoista? Auttaisiko kenties jos esittäisin asian isoilla kirjaimilla?

        >>On suositeltaa katsoa peiliin

        Katsoin, sama tyyppi sieltä aina katsoo. Katsonko jotenkin väärin?

        Muusta kirjoituksestasi en saanut selvää. En nimittäin noteeraa lapsellista caps-lockailua. Kirjaimet ja sanat ovat ymmärrettävässä muodossa ilman että niitä korostetaan. Caps-lockeilla kirjoittaminen tulkitaan nettikirjoittelussa huutamiseksi, ja huutavat ihmiset saavat puolestani huutaa itsekseen.

        >>Tämä ei liene "teidän" palstanne, vai olenko väärässä?

        Et ole. Sinunhan tämä on.

        Lopusta en taas saanut selvää. Korviin sattuu.

        "Minua ei häiritse jos ihminen raitistuu luettuaan Raamattua."

        Kirjoittaja toteaa ettei häntä häiritse jos ihminen raitistuu, ei voida olettaa että kaikki uskossa olevat ihmiset olisivat hänen mielestään entisiä alkoholisteja.

        Ei myöskään voida olettaa että kirjoittajalla on, tai on ollut päihdeongelma sen vuoksi että uskonto ja usko hänen mielestään tarjoaa vaihtoehdon joillekin. Sinähän esitit asian näin:

        "Niin ja se että sinulla on tai on ollut ongelmia tupakan ja alkoholin käytössä, ei tarkoita että kaikilla muillakin on tai olisi."

        Eli kyllä sinä oletit aloittajalla olevan päihdeongelma.
        Ihan vertaukseksi, minulla ei ole päihdeongelmaa, ja vaikka olen uskontokielteinen niin pitkin hampain joudun olemaan aloittajan kanssa samaa mieltä.
        En ole vielä koskaan tavannut henkilöä, joka epätoivoissaan kiertelisi paikkoja ja tuttavia kysyen saisiko muutaman hetken armosta lukea raamattua, tai yrittäisi varastaa jotain saadakseen raamatun, tai olisi joutunut vankilakierteeseen kun ei ole saanut avata raamattua hetkeen aikaan.
        Raamatunlukupuute ei myöskään aiheuta kaatuilua tien poskeen kun on tullut luettua hiukan liikaa raamattua, Ylivainion kosketus voidaan jättää tässä kohtaa väliin, sillä se yleensä tapahtuu valvotuissa olosuhteissa.
        Eikä vielä toistaiseksi ole tarvinut perustaa AUH-ryhmää (anonyymit uskontoholistit) helpottamaan raamattu- ja uskontoriippuvaisten elämää.

        Kirjoittaja ei myöskään väitä että ihminen raitistuu raamattua lukemalla, hän toteaa ettei häntä häiritse jos joku raitistuu sillä tavoin.


        "Trollisi saavat vain sen mitä ansaitsevatkin. "

        Aloittaja ei ole trolli, etkä voi käyttäytyä asiattomasti vain sen vuoksi että et kehtaa myöntää tehneesi virheen omalla olettamisellasi.


        "Pitääkö asia esittää jotenkin erityisellä painokkuudella, vai mikä siinä on kertauskysymyksen arvoista? Auttaisiko kenties jos esittäisin asian isoilla kirjaimilla?2

        Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?


        "Katsoin, sama tyyppi sieltä aina katsoo. Katsonko jotenkin väärin? "

        Huomasitko, että mokasit tekemällä tarpeettoman oletuksen, etkä kehtaa myöntää sitä?


        "Muusta kirjoituksestasi en saanut selvää."

        Oletko ajatellut ilmoittautua kouluun uudelleen? Pisa-tulosten lasku alkaa olla ymmärrettävää.


        "Et ole. Sinunhan tämä on."

        Tämä on Suomi24:n palsta.


        "Lopusta en taas saanut selvää. Korviin sattuu. "

        En ole kuullut ennen henkilöistä, jotka lukevat korvillaan, kerta se on ensimmäinenkin. Jehovan tiet ovat tutkimattomat.


      • Wyatt Earp kirjoitti:

        Kirjoittaja pohtii tämän palstan tarkoitusta ja sen kummallista menoa. Asiaa on turha ohittaa toteamalla että tämän piti poistua jo monta viestiä sitten, varsinkaan kun et voi tietää onko kyse samasta henkilöstä.

        Ja aivan turha selittää että "kyllä tunnistaa". Olet tässäkin aloituksessa osoittanut tunnistamiskyvyttömyytesi jo riittävästi.

        Pysy kirjoituksissa, ÄLÄ kirjoittajissa.

        >>Kirjoittaja pohtii tämän palstan tarkoitusta ja sen kummallista menoa.

        Ei täällä ole meno mitenkään kummallista, ja kerroin avaajalle miksi näin on.

        >>Asiaa on turha ohittaa toteamalla että tämän piti poistua jo monta viestiä sitten, varsinkaan kun et voi tietää onko kyse samasta henkilöstä.

        Joko se olet sinä tai aloittaja, saat valita.

        >>Ja aivan turha selittää että "kyllä tunnistaa". Olet tässäkin aloituksessa osoittanut tunnistamiskyvyttömyytesi jo riittävästi.

        Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa.

        >>Pysy kirjoituksissa, ÄLÄ kirjoittajissa.

        Jos kirjoittaja puhuu itsestään, aihe koskee häntä.


      • Wyatt Earp kirjoitti:

        "Minua ei häiritse jos ihminen raitistuu luettuaan Raamattua."

        Kirjoittaja toteaa ettei häntä häiritse jos ihminen raitistuu, ei voida olettaa että kaikki uskossa olevat ihmiset olisivat hänen mielestään entisiä alkoholisteja.

        Ei myöskään voida olettaa että kirjoittajalla on, tai on ollut päihdeongelma sen vuoksi että uskonto ja usko hänen mielestään tarjoaa vaihtoehdon joillekin. Sinähän esitit asian näin:

        "Niin ja se että sinulla on tai on ollut ongelmia tupakan ja alkoholin käytössä, ei tarkoita että kaikilla muillakin on tai olisi."

        Eli kyllä sinä oletit aloittajalla olevan päihdeongelma.
        Ihan vertaukseksi, minulla ei ole päihdeongelmaa, ja vaikka olen uskontokielteinen niin pitkin hampain joudun olemaan aloittajan kanssa samaa mieltä.
        En ole vielä koskaan tavannut henkilöä, joka epätoivoissaan kiertelisi paikkoja ja tuttavia kysyen saisiko muutaman hetken armosta lukea raamattua, tai yrittäisi varastaa jotain saadakseen raamatun, tai olisi joutunut vankilakierteeseen kun ei ole saanut avata raamattua hetkeen aikaan.
        Raamatunlukupuute ei myöskään aiheuta kaatuilua tien poskeen kun on tullut luettua hiukan liikaa raamattua, Ylivainion kosketus voidaan jättää tässä kohtaa väliin, sillä se yleensä tapahtuu valvotuissa olosuhteissa.
        Eikä vielä toistaiseksi ole tarvinut perustaa AUH-ryhmää (anonyymit uskontoholistit) helpottamaan raamattu- ja uskontoriippuvaisten elämää.

        Kirjoittaja ei myöskään väitä että ihminen raitistuu raamattua lukemalla, hän toteaa ettei häntä häiritse jos joku raitistuu sillä tavoin.


        "Trollisi saavat vain sen mitä ansaitsevatkin. "

        Aloittaja ei ole trolli, etkä voi käyttäytyä asiattomasti vain sen vuoksi että et kehtaa myöntää tehneesi virheen omalla olettamisellasi.


        "Pitääkö asia esittää jotenkin erityisellä painokkuudella, vai mikä siinä on kertauskysymyksen arvoista? Auttaisiko kenties jos esittäisin asian isoilla kirjaimilla?2

        Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?


        "Katsoin, sama tyyppi sieltä aina katsoo. Katsonko jotenkin väärin? "

        Huomasitko, että mokasit tekemällä tarpeettoman oletuksen, etkä kehtaa myöntää sitä?


        "Muusta kirjoituksestasi en saanut selvää."

        Oletko ajatellut ilmoittautua kouluun uudelleen? Pisa-tulosten lasku alkaa olla ymmärrettävää.


        "Et ole. Sinunhan tämä on."

        Tämä on Suomi24:n palsta.


        "Lopusta en taas saanut selvää. Korviin sattuu. "

        En ole kuullut ennen henkilöistä, jotka lukevat korvillaan, kerta se on ensimmäinenkin. Jehovan tiet ovat tutkimattomat.

        >>Kirjoittaja toteaa ettei häntä häiritse jos ihminen raitistuu, ei voida olettaa että kaikki uskossa olevat ihmiset olisivat hänen mielestään entisiä alkoholisteja.

        Eli jos minä teen avauksen jossa taivastelen ettei minua häiritse ihmisten raitistuminen sen johdosta, että nämä jättävät uskontonsa, niin avauksesta ei voida tehdä mitään johtopäätöksiä?

        >>Eli kyllä sinä oletit aloittajalla olevan päihdeongelma.

        On kaksi vaihtoehtoa. Joko aloittajalla on ollut tai on päihdeongelma, tai sitten aloittaja tekee törkeitä yleistyksiä. Saat valita kummasta on kyse.

        >>Eikä vielä toistaiseksi ole tarvinut perustaa AUH-ryhmää (anonyymit uskontoholistit) helpottamaan raamattu- ja uskontoriippuvaisten elämää.

        Uskontojen uhrien tuki on osoitus siitä ettei raamatulla pelkkiä positiivisia vaikutuksia ole.

        >>Kirjoittaja ei myöskään väitä että ihminen raitistuu raamattua lukemalla, hän toteaa ettei häntä häiritse jos joku raitistuu sillä tavoin.

        Sinä et tietenkään olisi puuttunut aloitukseeni millään tavalla, jonka sanoma olisi ollut ettei minua häiritse jos joku raitistuu jättämällä raamatun ja uskonnon, ja olisin heittänyt mukaan muutaman provosoivan yleistyksen.

        >>Aloittaja ei ole trolli, etkä voi käyttäytyä asiattomasti vain sen vuoksi että et kehtaa myöntää tehneesi virheen omalla olettamisellasi.

        Aloittaja on trolli. Kai sinun pitäisi se tietää.

        >>Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?

        Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?

        >>Huomasitko, että mokasit tekemällä tarpeettoman oletuksen, etkä kehtaa myöntää sitä?

        Trollille tarjoillaan trollin ruokaa.

        >>En ole kuullut ennen henkilöistä, jotka lukevat korvillaan, kerta se on ensimmäinenkin. Jehovan tiet ovat tutkimattomat.

        No nyt olet kuullut. Tutkimattomat ovat trollin tiet.


      • Wyatt Earp
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Kirjoittaja pohtii tämän palstan tarkoitusta ja sen kummallista menoa.

        Ei täällä ole meno mitenkään kummallista, ja kerroin avaajalle miksi näin on.

        >>Asiaa on turha ohittaa toteamalla että tämän piti poistua jo monta viestiä sitten, varsinkaan kun et voi tietää onko kyse samasta henkilöstä.

        Joko se olet sinä tai aloittaja, saat valita.

        >>Ja aivan turha selittää että "kyllä tunnistaa". Olet tässäkin aloituksessa osoittanut tunnistamiskyvyttömyytesi jo riittävästi.

        Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa.

        >>Pysy kirjoituksissa, ÄLÄ kirjoittajissa.

        Jos kirjoittaja puhuu itsestään, aihe koskee häntä.

        "Ei täällä ole meno mitenkään kummallista, ja kerroin avaajalle miksi näin on."

        Keskustelu on täsyin typerää toisinaan, kuten tämäkin sivujuonne osoittaa.


        "Joko se olet sinä tai aloittaja, saat valita."

        Sinun tehtäväsi ei ole arvailla kuka on kukin kirjoittaja, keskity tekstiin, älä kirjoittajaan.


        "Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa."

        Jälleen osoitus henkilöön käynnistä ja solvaavasta kirjoittelusta. Voin taata, että sinun kommenttisi ovat arvosteluasteikossa pakkasen puolella, kaikin tavoin.
        Tunnistamiskyvytömyytesi on todettu ja tarpeesi arvailla kirjoitajien henkilöllisyyksiä täysin tarpeetonta.


        "Jos kirjoittaja puhuu itsestään, aihe koskee häntä. "

        Ja jos ei puhu, niin sinä puhut silti kirjoittajasta et aiheesta, ja vedät vielä muitakin mukaan. Toimintasi EI OLE ASIALLISTA.


      • Billy the Kid
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Kirjoittaja toteaa ettei häntä häiritse jos ihminen raitistuu, ei voida olettaa että kaikki uskossa olevat ihmiset olisivat hänen mielestään entisiä alkoholisteja.

        Eli jos minä teen avauksen jossa taivastelen ettei minua häiritse ihmisten raitistuminen sen johdosta, että nämä jättävät uskontonsa, niin avauksesta ei voida tehdä mitään johtopäätöksiä?

        >>Eli kyllä sinä oletit aloittajalla olevan päihdeongelma.

        On kaksi vaihtoehtoa. Joko aloittajalla on ollut tai on päihdeongelma, tai sitten aloittaja tekee törkeitä yleistyksiä. Saat valita kummasta on kyse.

        >>Eikä vielä toistaiseksi ole tarvinut perustaa AUH-ryhmää (anonyymit uskontoholistit) helpottamaan raamattu- ja uskontoriippuvaisten elämää.

        Uskontojen uhrien tuki on osoitus siitä ettei raamatulla pelkkiä positiivisia vaikutuksia ole.

        >>Kirjoittaja ei myöskään väitä että ihminen raitistuu raamattua lukemalla, hän toteaa ettei häntä häiritse jos joku raitistuu sillä tavoin.

        Sinä et tietenkään olisi puuttunut aloitukseeni millään tavalla, jonka sanoma olisi ollut ettei minua häiritse jos joku raitistuu jättämällä raamatun ja uskonnon, ja olisin heittänyt mukaan muutaman provosoivan yleistyksen.

        >>Aloittaja ei ole trolli, etkä voi käyttäytyä asiattomasti vain sen vuoksi että et kehtaa myöntää tehneesi virheen omalla olettamisellasi.

        Aloittaja on trolli. Kai sinun pitäisi se tietää.

        >>Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?

        Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?

        >>Huomasitko, että mokasit tekemällä tarpeettoman oletuksen, etkä kehtaa myöntää sitä?

        Trollille tarjoillaan trollin ruokaa.

        >>En ole kuullut ennen henkilöistä, jotka lukevat korvillaan, kerta se on ensimmäinenkin. Jehovan tiet ovat tutkimattomat.

        No nyt olet kuullut. Tutkimattomat ovat trollin tiet.

        "Eli jos minä teen avauksen jossa taivastelen ettei minua häiritse ihmisten raitistuminen sen johdosta, että nämä jättävät uskontonsa, niin avauksesta ei voida tehdä mitään johtopäätöksiä?"

        Ottaa näemmä koville kun tekee vääriä johtopäätöksiä, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä.
        Noh, siperia opettaa.


        "On kaksi vaihtoehtoa. Joko aloittajalla on ollut tai on päihdeongelma, tai sitten aloittaja tekee törkeitä yleistyksiä. Saat valita kummasta on kyse."

        En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.


        "Uskontojen uhrien tuki on osoitus siitä ettei raamatulla pelkkiä positiivisia vaikutuksia ole. "

        Meno on kuitenkin erilaista kuin AA-kerhossa, joten vertauksesi on vain osoitus tietämättömyydestäsi.


        "Sinä et tietenkään olisi puuttunut aloitukseeni millään tavalla, jonka sanoma olisi ollut ettei minua häiritse jos joku raitistuu jättämällä raamatun ja uskonnon, ja olisin heittänyt mukaan muutaman provosoivan yleistyksen."

        Alkuosaan vastaus: en.
        Jälkiosaan: voi olla että en, tai sitten olisin.
        Väliäkö tuolla, mielipiteesi kun on nollan arvoinen.


        "Aloittaja on trolli. Kai sinun pitäisi se tietää."

        En tiedä miksi minun juuri pitäisi tietää. Mutta sinun mielikuvituksesi on sitä luokkaa, että keksit varmasti mitä vaan.


        "Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?"

        Tätä ei esitetty minusta vaan sinusta.


        "Trollille tarjoillaan trollin ruokaa."

        Keisarilla ei ole vaatteita, jos et huomannut.


        "No nyt olet kuullut. Tutkimattomat ovat trollin tiet."

        Olenkin ajatellut että olet trolli.


      • tutkiva M
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Kirjoittaja pohtii tämän palstan tarkoitusta ja sen kummallista menoa.

        Ei täällä ole meno mitenkään kummallista, ja kerroin avaajalle miksi näin on.

        >>Asiaa on turha ohittaa toteamalla että tämän piti poistua jo monta viestiä sitten, varsinkaan kun et voi tietää onko kyse samasta henkilöstä.

        Joko se olet sinä tai aloittaja, saat valita.

        >>Ja aivan turha selittää että "kyllä tunnistaa". Olet tässäkin aloituksessa osoittanut tunnistamiskyvyttömyytesi jo riittävästi.

        Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa.

        >>Pysy kirjoituksissa, ÄLÄ kirjoittajissa.

        Jos kirjoittaja puhuu itsestään, aihe koskee häntä.

        tupakaton koko ikänsä, muttei haluaisi osallistua muittenkaan juopottelun kustannuksiin.

        .Olen samaa mieltä hänen kanssaan,raitis ihminen on kansantaloudelle vähemmän rasitukseksi.
        Kuuluu mihin uskontoon tahansa , tai on uskonnoton .
        Raamattuun perustuva raitistuminen on näkynyt olevan joittenkin kohdalla pitkäkestoisempaa,
        liekö hänestä olemassa tilastoja sitten .
        Parempi uskossa kuin aineissa.Tosi on.


      • Wyatt Earp kirjoitti:

        "Ei täällä ole meno mitenkään kummallista, ja kerroin avaajalle miksi näin on."

        Keskustelu on täsyin typerää toisinaan, kuten tämäkin sivujuonne osoittaa.


        "Joko se olet sinä tai aloittaja, saat valita."

        Sinun tehtäväsi ei ole arvailla kuka on kukin kirjoittaja, keskity tekstiin, älä kirjoittajaan.


        "Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa."

        Jälleen osoitus henkilöön käynnistä ja solvaavasta kirjoittelusta. Voin taata, että sinun kommenttisi ovat arvosteluasteikossa pakkasen puolella, kaikin tavoin.
        Tunnistamiskyvytömyytesi on todettu ja tarpeesi arvailla kirjoitajien henkilöllisyyksiä täysin tarpeetonta.


        "Jos kirjoittaja puhuu itsestään, aihe koskee häntä. "

        Ja jos ei puhu, niin sinä puhut silti kirjoittajasta et aiheesta, ja vedät vielä muitakin mukaan. Toimintasi EI OLE ASIALLISTA.

        >>Keskustelu on täsyin typerää toisinaan, kuten tämäkin sivujuonne osoittaa.

        Ei varmaan sitten kannattaisi aloittaa tämänkaltaisia sivujuonteita monissa ketjuissa. Meikäläisen aloittamat ketjut on teikäläisen taholta viimeaikoina tärvelty juuri tällaisen diibadaaban ja joutavan hölynpölyn jauhamiseen. Kun itse aihekin olisi aina käsiteltävänä.

        Itse palstan kantavina aiheina eivät kuitenkaan ole mitenkään typerät asiat, vaan ihmisoikeudelliset aihiot karttaminen etunenässä. Se että lahkomielenhallinnassa olevat eivät ymmärrä asian olevan epäkohta, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää tai lievempää. Aiheesta tulee herättää keskustelua niin kauan kuin se kuuluu vt-seuran toimintamalliin. Ja ei, edellisellä en tarkoita että juuri sinä olisit lahkomielenhallinnen alla. Vaikka välillä niinkin voisi ymmärtää.

        >>Sinun tehtäväsi ei ole arvailla kuka on kukin kirjoittaja, keskity tekstiin, älä kirjoittajaan.

        Onhan se kuitenkin hyvä että edes joku muistuttaa sinulle ettei täällä(kään) voi olla miten vaan. Tai että jos on, niin asiasta joku joskus ja välillä huomauttaa.

        >>Jälleen osoitus henkilöön käynnistä ja solvaavasta kirjoittelusta.

        Onko todisteena sitten jotain muutakin kuin sanasi?

        >>Voin taata, että sinun kommenttisi ovat arvosteluasteikossa pakkasen puolella, kaikin tavoin.

        Tämä on jälleen ainoastaan sinun arviosi, kaikin tavoin.

        >>Tunnistamiskyvytömyytesi on todettu ja tarpeesi arvailla kirjoitajien henkilöllisyyksiä täysin tarpeetonta.

        Itseasiassa tunnistamiskykyni on priimaluokkaa. Halusit sinä sitä tunnustaa tai et.

        >>Ja jos ei puhu, niin sinä puhut silti kirjoittajasta et aiheesta, ja vedät vielä muitakin mukaan.

        Vaan kun puhui.

        >>Toimintasi EI OLE ASIALLISTA.

        Ai, älä nyt huuda, Polter hyvä.


      • Billy the Kid kirjoitti:

        "Eli jos minä teen avauksen jossa taivastelen ettei minua häiritse ihmisten raitistuminen sen johdosta, että nämä jättävät uskontonsa, niin avauksesta ei voida tehdä mitään johtopäätöksiä?"

        Ottaa näemmä koville kun tekee vääriä johtopäätöksiä, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä.
        Noh, siperia opettaa.


        "On kaksi vaihtoehtoa. Joko aloittajalla on ollut tai on päihdeongelma, tai sitten aloittaja tekee törkeitä yleistyksiä. Saat valita kummasta on kyse."

        En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.


        "Uskontojen uhrien tuki on osoitus siitä ettei raamatulla pelkkiä positiivisia vaikutuksia ole. "

        Meno on kuitenkin erilaista kuin AA-kerhossa, joten vertauksesi on vain osoitus tietämättömyydestäsi.


        "Sinä et tietenkään olisi puuttunut aloitukseeni millään tavalla, jonka sanoma olisi ollut ettei minua häiritse jos joku raitistuu jättämällä raamatun ja uskonnon, ja olisin heittänyt mukaan muutaman provosoivan yleistyksen."

        Alkuosaan vastaus: en.
        Jälkiosaan: voi olla että en, tai sitten olisin.
        Väliäkö tuolla, mielipiteesi kun on nollan arvoinen.


        "Aloittaja on trolli. Kai sinun pitäisi se tietää."

        En tiedä miksi minun juuri pitäisi tietää. Mutta sinun mielikuvituksesi on sitä luokkaa, että keksit varmasti mitä vaan.


        "Mistä tiedät kuinka moni sinua karttaa?"

        Tätä ei esitetty minusta vaan sinusta.


        "Trollille tarjoillaan trollin ruokaa."

        Keisarilla ei ole vaatteita, jos et huomannut.


        "No nyt olet kuullut. Tutkimattomat ovat trollin tiet."

        Olenkin ajatellut että olet trolli.

        >>Ottaa näemmä koville kun tekee vääriä johtopäätöksiä, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä.
        Noh, siperia opettaa.

        Ottaa näemmä koville kun asia käännetään samalla tavalla sinua vastaan, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä. Noh, toivottavasti joku opettaa.

        >>En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.

        No hyvä että asia tuli nyt selväksi.

        >>Meno on kuitenkin erilaista kuin AA-kerhossa, joten vertauksesi on vain osoitus tietämättömyydestäsi.

        Ei kai se vähennä uskontojen uhrien tarpeetonta kärsimystä.

        >>Alkuosaan vastaus: en. Jälkiosaan: voi olla että en, tai sitten olisin.

        Annas kun korjaan vähän rehellisempään muotoon:

        Alkuosaan vastaus: TOTTA HELVETISSÄ.
        Jälkiosaan: TOTTA HELVETISSÄ.

        >>Väliäkö tuolla, mielipiteesi kun on nollan arvoinen.

        Koulussa sanottiin että nolla ei ole mitään. Kovin tuntuu olevan tarve kommentoida "ei mihinkään".

        >>Tätä ei esitetty minusta vaan sinusta.

        Mielenkiinen väistö. Kertoneekohan jostain jotain.

        >>Keisarilla ei ole vaatteita, jos et huomannut.

        Syö se silti trollin ruokaa.

        >>Olenkin ajatellut että olet trolli.

        Nyt olen. Otinhan käyttöön persoonani, joka lähtee hupsutteluihisi mukaan.


      • Kaino Vieno
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Keskustelu on täsyin typerää toisinaan, kuten tämäkin sivujuonne osoittaa.

        Ei varmaan sitten kannattaisi aloittaa tämänkaltaisia sivujuonteita monissa ketjuissa. Meikäläisen aloittamat ketjut on teikäläisen taholta viimeaikoina tärvelty juuri tällaisen diibadaaban ja joutavan hölynpölyn jauhamiseen. Kun itse aihekin olisi aina käsiteltävänä.

        Itse palstan kantavina aiheina eivät kuitenkaan ole mitenkään typerät asiat, vaan ihmisoikeudelliset aihiot karttaminen etunenässä. Se että lahkomielenhallinnassa olevat eivät ymmärrä asian olevan epäkohta, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää tai lievempää. Aiheesta tulee herättää keskustelua niin kauan kuin se kuuluu vt-seuran toimintamalliin. Ja ei, edellisellä en tarkoita että juuri sinä olisit lahkomielenhallinnen alla. Vaikka välillä niinkin voisi ymmärtää.

        >>Sinun tehtäväsi ei ole arvailla kuka on kukin kirjoittaja, keskity tekstiin, älä kirjoittajaan.

        Onhan se kuitenkin hyvä että edes joku muistuttaa sinulle ettei täällä(kään) voi olla miten vaan. Tai että jos on, niin asiasta joku joskus ja välillä huomauttaa.

        >>Jälleen osoitus henkilöön käynnistä ja solvaavasta kirjoittelusta.

        Onko todisteena sitten jotain muutakin kuin sanasi?

        >>Voin taata, että sinun kommenttisi ovat arvosteluasteikossa pakkasen puolella, kaikin tavoin.

        Tämä on jälleen ainoastaan sinun arviosi, kaikin tavoin.

        >>Tunnistamiskyvytömyytesi on todettu ja tarpeesi arvailla kirjoitajien henkilöllisyyksiä täysin tarpeetonta.

        Itseasiassa tunnistamiskykyni on priimaluokkaa. Halusit sinä sitä tunnustaa tai et.

        >>Ja jos ei puhu, niin sinä puhut silti kirjoittajasta et aiheesta, ja vedät vielä muitakin mukaan.

        Vaan kun puhui.

        >>Toimintasi EI OLE ASIALLISTA.

        Ai, älä nyt huuda, Polter hyvä.

        "Meikäläisen aloittamat ketjut on teikäläisen taholta viimeaikoina tärvelty juuri tällaisen diibadaaban ja joutavan hölynpölyn jauhamiseen. "

        Täällä on monia kirjoittajia, koetä ymmärtää tämä yksinkertainen asia. Jos et pidä kommenteista, joita aloituksiisi tulee, tee ne jossain muualla missä voit aloittaa ruikutuksen siitä mitä mielipiteitä hyväksyt ja mitä et.


        "Se että lahkomielenhallinnassa olevat eivät ymmärrä asian olevan epäkohta, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää tai lievempää"

        Mielenhallintaa on monenlaista, mielenkiintoista että jotkut eivät huomaa sitä.


        "Onhan se kuitenkin hyvä että edes joku muistuttaa sinulle ettei täällä(kään) voi olla miten vaan. Tai että jos on, niin asiasta joku joskus ja välillä huomauttaa."

        Kuvittelet liikoja omasta asemastasi, ja siitä minkä verran täällä on kirjoittajia. Lienee tarpeellista muistuttaa sinua jatkossakin siitä että SINULLA ei ole oikeutta olla täällä miten haluat ja syytellä ketä haluat ilman minkäänlaisia todisteita.
        Jos jatkat vielä samanlaista mollaavaa henkilään käyvää kirjoittelua, olen pakotettu ilmoittamaan viestisi asiattomiksi. SINÄ ET VOI KÄYTTÄYTYÄ MITEN HALUAT, eikä tämä ole sinun palstasi.


        "Onko todisteena sitten jotain muutakin kuin sanasi? "

        Kommenttisi:

        "Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9579080/47514045


        "Tämä on jälleen ainoastaan sinun arviosi, kaikin tavoin."

        Seurausta sinun omasta toiminnastasi, ei muuta. Tulet kuulemaan jatkossakin.


        "Itseasiassa tunnistamiskykyni on priimaluokkaa. Halusit sinä sitä tunnustaa tai et. "

        Tunnistuskykysi on täyttä sutta ja sekundaa, kuten on havaittu tässä aloituksessakin. Kuvitelmasi omasta hyvyydestäsi ei ole totuus, pidät siitä eli et.


        "Vaan kun puhui."

        Onko tästä muukin todiste kuin sinun sanasi?


        "Ai, älä nyt huuda, Polter hyvä. "

        SINUN TOIMINTASI EI OLE ASIALLISTA!!! MENEEKö JAKELUUN????


      • vaya con dios
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Ottaa näemmä koville kun tekee vääriä johtopäätöksiä, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä.
        Noh, siperia opettaa.

        Ottaa näemmä koville kun asia käännetään samalla tavalla sinua vastaan, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä. Noh, toivottavasti joku opettaa.

        >>En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.

        No hyvä että asia tuli nyt selväksi.

        >>Meno on kuitenkin erilaista kuin AA-kerhossa, joten vertauksesi on vain osoitus tietämättömyydestäsi.

        Ei kai se vähennä uskontojen uhrien tarpeetonta kärsimystä.

        >>Alkuosaan vastaus: en. Jälkiosaan: voi olla että en, tai sitten olisin.

        Annas kun korjaan vähän rehellisempään muotoon:

        Alkuosaan vastaus: TOTTA HELVETISSÄ.
        Jälkiosaan: TOTTA HELVETISSÄ.

        >>Väliäkö tuolla, mielipiteesi kun on nollan arvoinen.

        Koulussa sanottiin että nolla ei ole mitään. Kovin tuntuu olevan tarve kommentoida "ei mihinkään".

        >>Tätä ei esitetty minusta vaan sinusta.

        Mielenkiinen väistö. Kertoneekohan jostain jotain.

        >>Keisarilla ei ole vaatteita, jos et huomannut.

        Syö se silti trollin ruokaa.

        >>Olenkin ajatellut että olet trolli.

        Nyt olen. Otinhan käyttöön persoonani, joka lähtee hupsutteluihisi mukaan.

        "Ottaa näemmä koville kun asia käännetään samalla tavalla sinua vastaan, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä. Noh, toivottavasti joku opettaa."

        Ei minullaole epäselvyyttä sinun kiukunpuuskastasi, se on yleinen kehittymättömillä ja epärehellisillä henkilöillä.


        ">>En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.

        No hyvä että asia tuli nyt selväksi."

        En tiennytkään että olet suuruudenhullu.


        "Ei kai se vähennä uskontojen uhrien tarpeetonta kärsimystä."

        Ei kai tämä tarkoita että yrität edelleenkin rinnastaa päihdeongelman ja uskonnollisuuden toisiinsa.
        Sinulla lienee omaa kokemusta raamatturiippuvuudesta.


        "Annas kun korjaan vähän rehellisempään muotoon:

        Alkuosaan vastaus: TOTTA HELVETISSÄ.
        Jälkiosaan: TOTTA HELVETISSÄ."

        Annas kun kerron sinulel jotain:

        SINÄ ET TIEDÄ MITÄ MUUTA AJATTELEVAT, VIELÄ VÄHEMMÄN TUNNET MINUN AJATUKSIANI.
        Hyväksy se, vaikka oletkin luulotautinen ja suuruudenhullu.


        "Koulussa sanottiin että nolla ei ole mitään. Kovin tuntuu olevan tarve kommentoida "ei mihinkään"."

        Sanoi pata kun kattilaa soimasi.
        Ja pakkohan jonkun on kertoa sinulle että toimintasi on sopimatonta.


        "Mielenkiinen väistö. Kertoneekohan jostain jotain."

        Olen samaa mieltä, mietin sitä jo tuossa aiemmin miksi väistit asian. Mutta ehkä se on liian henkilökohtainen juttu.


        "Syö se silti trollin ruokaa."

        Et ymmärtänyt, kerron siis uudelleen: KEISARILLA EI OLE VAATTEITA.
        Toivottavasti olin nyt selvempi tällä kertaa, muuten joudun epäilemään ajattelukykyäsi.


        "Nyt olen. Otinhan käyttöön persoonani, joka lähtee hupsutteluihisi mukaan. "

        Olet siis monipersoonainen henkilö. Tietävätkö persoonasi toistensa olemassaolosta?
        Minä olen yksi persoona yhdessä olemuksessa. Nikkejä on monta, mutta niillä ei ole eri persoonaa.


      • Kaino Vieno kirjoitti:

        "Meikäläisen aloittamat ketjut on teikäläisen taholta viimeaikoina tärvelty juuri tällaisen diibadaaban ja joutavan hölynpölyn jauhamiseen. "

        Täällä on monia kirjoittajia, koetä ymmärtää tämä yksinkertainen asia. Jos et pidä kommenteista, joita aloituksiisi tulee, tee ne jossain muualla missä voit aloittaa ruikutuksen siitä mitä mielipiteitä hyväksyt ja mitä et.


        "Se että lahkomielenhallinnassa olevat eivät ymmärrä asian olevan epäkohta, ei tee asiasta yhtään sen hyväksyttävämpää tai lievempää"

        Mielenhallintaa on monenlaista, mielenkiintoista että jotkut eivät huomaa sitä.


        "Onhan se kuitenkin hyvä että edes joku muistuttaa sinulle ettei täällä(kään) voi olla miten vaan. Tai että jos on, niin asiasta joku joskus ja välillä huomauttaa."

        Kuvittelet liikoja omasta asemastasi, ja siitä minkä verran täällä on kirjoittajia. Lienee tarpeellista muistuttaa sinua jatkossakin siitä että SINULLA ei ole oikeutta olla täällä miten haluat ja syytellä ketä haluat ilman minkäänlaisia todisteita.
        Jos jatkat vielä samanlaista mollaavaa henkilään käyvää kirjoittelua, olen pakotettu ilmoittamaan viestisi asiattomiksi. SINÄ ET VOI KÄYTTÄYTYÄ MITEN HALUAT, eikä tämä ole sinun palstasi.


        "Onko todisteena sitten jotain muutakin kuin sanasi? "

        Kommenttisi:

        "Tästä on todisteena vain sinun sanasi, joka on arvoltaan nollan luokkaa."

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9579080/47514045


        "Tämä on jälleen ainoastaan sinun arviosi, kaikin tavoin."

        Seurausta sinun omasta toiminnastasi, ei muuta. Tulet kuulemaan jatkossakin.


        "Itseasiassa tunnistamiskykyni on priimaluokkaa. Halusit sinä sitä tunnustaa tai et. "

        Tunnistuskykysi on täyttä sutta ja sekundaa, kuten on havaittu tässä aloituksessakin. Kuvitelmasi omasta hyvyydestäsi ei ole totuus, pidät siitä eli et.


        "Vaan kun puhui."

        Onko tästä muukin todiste kuin sinun sanasi?


        "Ai, älä nyt huuda, Polter hyvä. "

        SINUN TOIMINTASI EI OLE ASIALLISTA!!! MENEEKö JAKELUUN????

        >>Täällä on monia kirjoittajia, koetä ymmärtää tämä yksinkertainen asia.

        Sitten täällä on myös sinä, joka kirjoittelet monena kirjoittajana, koeta hyväksyä se yksinkertainen asia että se on tiedossa.

        >>Jos et pidä kommenteista, joita aloituksiisi tulee, tee ne jossain muualla missä voit aloittaa ruikutuksen siitä mitä mielipiteitä hyväksyt ja mitä et.

        Kyse on siitä että itse aloitus jää käsittelemättä, ja aloitus täyttyy kaikesta muusta hölynpölystä. Toki niin voi tällaisilla sivuilla käydä, mutta kun hölynpölyn alfa ja omega olet aina sinä, niin onhan se vähän turhauttavaa.

        >>Kuvittelet liikoja omasta asemastasi

        Onko nyt niin etten saa kirjoittaa täällä, eli huomauttaa sinulle asioista?

        >>Lienee tarpeellista muistuttaa sinua jatkossakin siitä että SINULLA ei ole oikeutta olla täällä miten haluat ja syytellä ketä haluat ilman minkäänlaisia todisteita.

        Kirjoittamiseni ei ole ollut ongelma kenellekään ennen sinun paikalle ilmaantumistasi. Päinvastoin täällä on ollut välillä oikein mielenkiintoisia keskusteluita, ilman kaikenmaailman pelleilyä, mitä keskustelut kanssasi saavat aikaan. Vastakirjoittajasta riippumatta.

        >>Jos jatkat vielä samanlaista mollaavaa henkilään käyvää kirjoittelua, olen pakotettu ilmoittamaan viestisi asiattomiksi.

        Jos jatkat vielä samanlaista mollaavaa henkilään käyvää kirjoittelua, olen pakotettu ilmoittamaan viestisi asiattomiksi.

        Sinä et muuten voi huutaa täällä miten haluat.

        >>"Onko todisteena sitten jotain muutakin kuin sanasi? " Kommenttisi:

        Eli mitään muuta ei ollut.

        >>Tunnistuskykysi on täyttä sutta ja sekundaa, kuten on havaittu tässä aloituksessakin. Kuvitelmasi omasta hyvyydestäsi ei ole totuus, pidät siitä eli et.

        On se, usko huviksesi.

        >>Onko tästä muukin todiste kuin sinun sanasi?

        "Eipä tee mieli keskustellakaan.
        Heippa vaan :)
        Vainoharhaiset jankuttajat,hyvästi!"

        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9579080/47512079

        Sinun huutamisesi ei ole asiallista, meneekö jakeluun?


      • vaya con dios kirjoitti:

        "Ottaa näemmä koville kun asia käännetään samalla tavalla sinua vastaan, eikä kantti kestä myöntää erehtyneensä. Noh, toivottavasti joku opettaa."

        Ei minullaole epäselvyyttä sinun kiukunpuuskastasi, se on yleinen kehittymättömillä ja epärehellisillä henkilöillä.


        ">>En tiennytkään että sinulla on valta rajoittaa päätelmien lukumäärää.

        No hyvä että asia tuli nyt selväksi."

        En tiennytkään että olet suuruudenhullu.


        "Ei kai se vähennä uskontojen uhrien tarpeetonta kärsimystä."

        Ei kai tämä tarkoita että yrität edelleenkin rinnastaa päihdeongelman ja uskonnollisuuden toisiinsa.
        Sinulla lienee omaa kokemusta raamatturiippuvuudesta.


        "Annas kun korjaan vähän rehellisempään muotoon:

        Alkuosaan vastaus: TOTTA HELVETISSÄ.
        Jälkiosaan: TOTTA HELVETISSÄ."

        Annas kun kerron sinulel jotain:

        SINÄ ET TIEDÄ MITÄ MUUTA AJATTELEVAT, VIELÄ VÄHEMMÄN TUNNET MINUN AJATUKSIANI.
        Hyväksy se, vaikka oletkin luulotautinen ja suuruudenhullu.


        "Koulussa sanottiin että nolla ei ole mitään. Kovin tuntuu olevan tarve kommentoida "ei mihinkään"."

        Sanoi pata kun kattilaa soimasi.
        Ja pakkohan jonkun on kertoa sinulle että toimintasi on sopimatonta.


        "Mielenkiinen väistö. Kertoneekohan jostain jotain."

        Olen samaa mieltä, mietin sitä jo tuossa aiemmin miksi väistit asian. Mutta ehkä se on liian henkilökohtainen juttu.


        "Syö se silti trollin ruokaa."

        Et ymmärtänyt, kerron siis uudelleen: KEISARILLA EI OLE VAATTEITA.
        Toivottavasti olin nyt selvempi tällä kertaa, muuten joudun epäilemään ajattelukykyäsi.


        "Nyt olen. Otinhan käyttöön persoonani, joka lähtee hupsutteluihisi mukaan. "

        Olet siis monipersoonainen henkilö. Tietävätkö persoonasi toistensa olemassaolosta?
        Minä olen yksi persoona yhdessä olemuksessa. Nikkejä on monta, mutta niillä ei ole eri persoonaa.

        >>Ei minullaole epäselvyyttä sinun kiukunpuuskastasi, se on yleinen kehittymättömillä ja epärehellisillä henkilöillä.

        Kiukunpuuskista puhuu henkilö, jolla on toistuva pakottava tarve osoittaa huutavansa keskusteluissa. Kehittymättömyydestä puhuu henkilö, joka jankuttaa täällä tyhjänpäiväisyyksiä ja haastaa riitaa kaikilla areenoilla joilla vain pystyy. Epärehellisyydestä puhuu henkilö joka ei kykene kirjoittamaan edes tunnistettavalla nimimerkillä. Sillä lailla.

        >>En tiennytkään että olet suuruudenhullu.

        Minä olen Alfa ja Omega.

        Ei kai tämä tarkoita että yrität edelleenkin rinnastaa päihdeongelman ja uskonnollisuuden toisiinsa.

        Ei. Ja onkin ihmeellistä miksi aloittaja teki näin.

        >>Sinulla lienee omaa kokemusta raamatturiippuvuudesta.

        Vt-riippuvuudesta, korjaisin.

        >>Annas kun kerron sinulel jotain:

        Laitoin edellisestä viisastuneena korvatulpat, joten en voi kommentoida kertomaasi.

        >>Ja pakkohan jonkun on kertoa sinulle että toimintasi on sopimatonta.

        Kas kun ainoastaan sinulla on mielipide siitä että toimintani on sopimatonta. Ja kas kun vähän useammalla on mielipide siitä että oma toimintasi on sopimatonta. Jännä juttu, eiks je.

        >>Mutta ehkä se on liian henkilökohtainen juttu.

        En nyt jaksa muistaa edes mistä oli kyse. Varmaan jostain henkilökohtaisesta.

        >>Et ymmärtänyt, kerron siis uudelleen

        Oisit kertonut, etkä huutanut.

        >>Toivottavasti olin nyt selvempi tällä kertaa, muuten joudun epäilemään ajattelukykyäsi.

        Vaikea sanoa. Pidän huutamista heikkouden tai lapsellisuuden merkkinä, enkä noteeraa sellaista.

        >>Olet siis monipersoonainen henkilö.

        Kanssasi kyllä.

        >>Tietävätkö persoonasi toistensa olemassaolosta?

        Soittelevat aika tiuhaan. On sellainen sopimus operaattorin kanssa että puhelut tulee halvaksi.

        >>Nikkejä on monta, mutta niillä ei ole eri persoonaa.

        Ei tietenkään ole. Sitähän voisi vaikka joutua vastaamaan höpinöistään.


      • 0+32njk
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Ei minullaole epäselvyyttä sinun kiukunpuuskastasi, se on yleinen kehittymättömillä ja epärehellisillä henkilöillä.

        Kiukunpuuskista puhuu henkilö, jolla on toistuva pakottava tarve osoittaa huutavansa keskusteluissa. Kehittymättömyydestä puhuu henkilö, joka jankuttaa täällä tyhjänpäiväisyyksiä ja haastaa riitaa kaikilla areenoilla joilla vain pystyy. Epärehellisyydestä puhuu henkilö joka ei kykene kirjoittamaan edes tunnistettavalla nimimerkillä. Sillä lailla.

        >>En tiennytkään että olet suuruudenhullu.

        Minä olen Alfa ja Omega.

        Ei kai tämä tarkoita että yrität edelleenkin rinnastaa päihdeongelman ja uskonnollisuuden toisiinsa.

        Ei. Ja onkin ihmeellistä miksi aloittaja teki näin.

        >>Sinulla lienee omaa kokemusta raamatturiippuvuudesta.

        Vt-riippuvuudesta, korjaisin.

        >>Annas kun kerron sinulel jotain:

        Laitoin edellisestä viisastuneena korvatulpat, joten en voi kommentoida kertomaasi.

        >>Ja pakkohan jonkun on kertoa sinulle että toimintasi on sopimatonta.

        Kas kun ainoastaan sinulla on mielipide siitä että toimintani on sopimatonta. Ja kas kun vähän useammalla on mielipide siitä että oma toimintasi on sopimatonta. Jännä juttu, eiks je.

        >>Mutta ehkä se on liian henkilökohtainen juttu.

        En nyt jaksa muistaa edes mistä oli kyse. Varmaan jostain henkilökohtaisesta.

        >>Et ymmärtänyt, kerron siis uudelleen

        Oisit kertonut, etkä huutanut.

        >>Toivottavasti olin nyt selvempi tällä kertaa, muuten joudun epäilemään ajattelukykyäsi.

        Vaikea sanoa. Pidän huutamista heikkouden tai lapsellisuuden merkkinä, enkä noteeraa sellaista.

        >>Olet siis monipersoonainen henkilö.

        Kanssasi kyllä.

        >>Tietävätkö persoonasi toistensa olemassaolosta?

        Soittelevat aika tiuhaan. On sellainen sopimus operaattorin kanssa että puhelut tulee halvaksi.

        >>Nikkejä on monta, mutta niillä ei ole eri persoonaa.

        Ei tietenkään ole. Sitähän voisi vaikka joutua vastaamaan höpinöistään.

        "Kiukunpuuskista puhuu henkilö, jolla on toistuva pakottava tarve osoittaa huutavansa keskusteluissa. Kehittymättömyydestä puhuu henkilö, joka jankuttaa täällä tyhjänpäiväisyyksiä ja haastaa riitaa kaikilla areenoilla joilla vain pystyy. Epärehellisyydestä puhuu henkilö joka ei kykene kirjoittamaan edes tunnistettavalla nimimerkillä. Sillä lailla."

        Älä muuta virka. Olen ihmetellut kuinka voit valittaa muiden rehellisyydestä ja kirjoittelusta mitään.


        "Minä olen Alfa ja Omega."

        Voi voi, oletko muuten tietoinen että toisissa kielissä on muitakin kirjaimia. Jopa kreikassa on enemmän kuin nuo kaksi kirjainta.


        "Ei. Ja onkin ihmeellistä miksi aloittaja teki näin."

        Aloittaja ei tehnyt niin, SINÄ teit.


        "Vt-riippuvuudesta, korjaisin."

        Ymmärrän, muistat katkerana kaikkia niitä kylmiä öitä, jotka olet viettänyt kadulla nukkuen, kun käytit kaikki rahasi VT-kirjallisuuden hankintaan.


        "Laitoin edellisestä viisastuneena korvatulpat, joten en voi kommentoida kertomaasi."

        Omapa on tappiosi.


        "Kas kun ainoastaan sinulla on mielipide siitä että toimintani on sopimatonta. Ja kas kun vähän useammalla on mielipide siitä että oma toimintasi on sopimatonta. Jännä juttu, eiks je."

        No, kuten todettua, et tiedä kuinka moni sinua karttaa, joten se tuostakin nollan arvoisesta kommentistasi.


        "Oisit kertonut, etkä huutanut."

        MINÄHÄN KERROIN!!!


        "
        Vaikea sanoa. Pidän huutamista heikkouden tai lapsellisuuden merkkinä, enkä noteeraa sellaista."

        PIDÄN VÄISTELYÄSI LAPSELLISENA JA TYPERÄNÄ.


        "Kanssasi kyllä."

        Ehkä sinun kannattaa jatkossa vältellä keskustelemasta kaikkien muiden paitsi tuntemiesi nimimerkkien kanssa, koska et kykene erottamaan meitä toisistamme, ja minä aiheutan sinussa outoja oireita.


        "Soittelevat aika tiuhaan. On sellainen sopimus operaattorin kanssa että puhelut tulee halvaksi."

        Oletko ajatellut että persoonasi voivat keskustella keskenään ihan ilman operaattoriakin. Ihan vinkkinä vaan...


        "Ei tietenkään ole. Sitähän voisi vaikka joutua vastaamaan höpinöistään. "

        Sitä voi joutua vastaamaan näemmä muiden kommenteista kun itsestään liikoja luuleva henkilö kuvittelee omiaan. Mielipiteesi arvo on pakkasen puolella jälleen.


      • >>Mitä siitä?

        No sitä siitä että yllättävän moni kirjoittaja ei ole "moni kirjoittaja", vaan yhden henkilön tuotosta.

        >>ja vaikka sinä sanot kirjoittavasi vain tuolla nikillä, niin sori, minä en usko.

        Oikeutesi on olla uskomatta.

        >>Ota myös e huomioon., että täällä on oikeasti monia kirjoittajia, jotka kirjoittavat rekkaamattomana, ja rekattuja nikkejäkin voi olla vaikka kuinka monta.

        Sinä voit ottaa huomioon, että vaikka täällä on monia kirjoittajia, niin vuosien kokemuksella voin kertoa että eritason kettuiluviestit kyllä tunnistaa. Tietäen vielä viehtymyksesi multinickeilyyn ja omien kirjoituksiesi nuoleskeluun kolmannessa persoonassa, kuvio ei ole ollenkaan niin monimutkainen kuin äkkiseltään voisi luulla. Täällä kun ei ole ollut tällaista Polter-hihhulointia ennen.

        >>Yritä laajentaa näkemystäsi.

        Ei käy. Ainakaan tässä yhteydessä.

        >>Onko aivokurkiaisesi toiminnassa ongelmia?

        Jaa-a, vaikea sanoa näin jäävinä, mutta ymmärtääkseni olen oikeutettu huomauttamaan täällä kirjoittajille asioista siinä missä heillä minulle. Voisit toki olla heittelemättä tuota ad.h:a jatkuvasti ja keskittyä kirjoitettuun, ei henkilöön.

        >>Ja voisitko todistaa että nämä ovat jonkun tietyn kirjoittajan kommentteja, kuten vaikka minun?
        Sinun "tunnistuskykysi" ei riitä.

        No todistan sen vaikka niin että kyse ei edes ollut siitä kuka oli kirjoituksen takana, vaan siitä että kirjoittaja kirjoitti itsestään ja minä vastasin siihen, josta sinulle tuli pakottava tarve huomauttaa ettei kirjoittajaa kohtaan sovi hyökätä, vaikka vastasin vain kirjoittajan omaan vastaukseen, joka koski häntä itseään. Kivasti tuli ilmi sekin että olit itse kirjoituksen takana. Mites ne nuoret sanoopi: lol.

        Sinulla on edelleen ongelmia tuon temperamenttisi kanssa. Huutaminen ei ole ratkaisu.


      • 0+32njk kirjoitti:

        "Kiukunpuuskista puhuu henkilö, jolla on toistuva pakottava tarve osoittaa huutavansa keskusteluissa. Kehittymättömyydestä puhuu henkilö, joka jankuttaa täällä tyhjänpäiväisyyksiä ja haastaa riitaa kaikilla areenoilla joilla vain pystyy. Epärehellisyydestä puhuu henkilö joka ei kykene kirjoittamaan edes tunnistettavalla nimimerkillä. Sillä lailla."

        Älä muuta virka. Olen ihmetellut kuinka voit valittaa muiden rehellisyydestä ja kirjoittelusta mitään.


        "Minä olen Alfa ja Omega."

        Voi voi, oletko muuten tietoinen että toisissa kielissä on muitakin kirjaimia. Jopa kreikassa on enemmän kuin nuo kaksi kirjainta.


        "Ei. Ja onkin ihmeellistä miksi aloittaja teki näin."

        Aloittaja ei tehnyt niin, SINÄ teit.


        "Vt-riippuvuudesta, korjaisin."

        Ymmärrän, muistat katkerana kaikkia niitä kylmiä öitä, jotka olet viettänyt kadulla nukkuen, kun käytit kaikki rahasi VT-kirjallisuuden hankintaan.


        "Laitoin edellisestä viisastuneena korvatulpat, joten en voi kommentoida kertomaasi."

        Omapa on tappiosi.


        "Kas kun ainoastaan sinulla on mielipide siitä että toimintani on sopimatonta. Ja kas kun vähän useammalla on mielipide siitä että oma toimintasi on sopimatonta. Jännä juttu, eiks je."

        No, kuten todettua, et tiedä kuinka moni sinua karttaa, joten se tuostakin nollan arvoisesta kommentistasi.


        "Oisit kertonut, etkä huutanut."

        MINÄHÄN KERROIN!!!


        "
        Vaikea sanoa. Pidän huutamista heikkouden tai lapsellisuuden merkkinä, enkä noteeraa sellaista."

        PIDÄN VÄISTELYÄSI LAPSELLISENA JA TYPERÄNÄ.


        "Kanssasi kyllä."

        Ehkä sinun kannattaa jatkossa vältellä keskustelemasta kaikkien muiden paitsi tuntemiesi nimimerkkien kanssa, koska et kykene erottamaan meitä toisistamme, ja minä aiheutan sinussa outoja oireita.


        "Soittelevat aika tiuhaan. On sellainen sopimus operaattorin kanssa että puhelut tulee halvaksi."

        Oletko ajatellut että persoonasi voivat keskustella keskenään ihan ilman operaattoriakin. Ihan vinkkinä vaan...


        "Ei tietenkään ole. Sitähän voisi vaikka joutua vastaamaan höpinöistään. "

        Sitä voi joutua vastaamaan näemmä muiden kommenteista kun itsestään liikoja luuleva henkilö kuvittelee omiaan. Mielipiteesi arvo on pakkasen puolella jälleen.

        >>Älä muuta virka. Olen ihmetellut kuinka voit valittaa muiden rehellisyydestä ja kirjoittelusta mitään.

        Sehän meni taas mukavasti. Liian nappiin osunut analyysi sivuutetaan lapsellisella höpöhöpöllä. Sillä lailla. Huudapa tähän väliin jotain.

        >>Voi voi, oletko muuten tietoinen että toisissa kielissä on muitakin kirjaimia. Jopa kreikassa on enemmän kuin nuo kaksi kirjainta.

        Höpö höpö. Muissa kielissä ei ole muita kirjaimia, eikä muita kieliä edes ole olemassa.

        >>Aloittaja ei tehnyt niin, SINÄ teit.

        No tuota, kyllä muuten teit, eikun siis teki. Alkoholin kittaamisen ongelman ja raamatun pelastuksen siitä kivasti nivoi yhteen ja heitteli yleistäviä höpöhöpö-kommentteja loppuun.

        >>Ymmärrän, muistat katkerana kaikkia niitä kylmiä öitä, jotka olet viettänyt kadulla nukkuen, kun käytit kaikki rahasi VT-kirjallisuuden hankintaan.

        Hyi hyi, Polter. Enhän toki ole näin väittänyt. Miksi sinä valehtelet?

        >>Ehkä sinun kannattaa jatkossa vältellä keskustelemasta kaikkien muiden paitsi tuntemiesi nimimerkkien kanssa, koska et kykene erottamaan meitä toisistamme, ja minä aiheutan sinussa outoja oireita

        Ei kyllä sinut on helppo tunnistaa. Heittää vähän trollin ruokaa ja heti alkaa nykimään.

        >>Sitä voi joutua vastaamaan näemmä muiden kommenteista kun itsestään liikoja luuleva henkilö kuvittelee omiaan. Mielipiteesi arvo on pakkasen puolella jälleen.

        Pakkasen puolella se on ilmakin. Silti se puree kuin vasta tahkottu veitsi.


      • 09+9 09
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Mitä siitä?

        No sitä siitä että yllättävän moni kirjoittaja ei ole "moni kirjoittaja", vaan yhden henkilön tuotosta.

        >>ja vaikka sinä sanot kirjoittavasi vain tuolla nikillä, niin sori, minä en usko.

        Oikeutesi on olla uskomatta.

        >>Ota myös e huomioon., että täällä on oikeasti monia kirjoittajia, jotka kirjoittavat rekkaamattomana, ja rekattuja nikkejäkin voi olla vaikka kuinka monta.

        Sinä voit ottaa huomioon, että vaikka täällä on monia kirjoittajia, niin vuosien kokemuksella voin kertoa että eritason kettuiluviestit kyllä tunnistaa. Tietäen vielä viehtymyksesi multinickeilyyn ja omien kirjoituksiesi nuoleskeluun kolmannessa persoonassa, kuvio ei ole ollenkaan niin monimutkainen kuin äkkiseltään voisi luulla. Täällä kun ei ole ollut tällaista Polter-hihhulointia ennen.

        >>Yritä laajentaa näkemystäsi.

        Ei käy. Ainakaan tässä yhteydessä.

        >>Onko aivokurkiaisesi toiminnassa ongelmia?

        Jaa-a, vaikea sanoa näin jäävinä, mutta ymmärtääkseni olen oikeutettu huomauttamaan täällä kirjoittajille asioista siinä missä heillä minulle. Voisit toki olla heittelemättä tuota ad.h:a jatkuvasti ja keskittyä kirjoitettuun, ei henkilöön.

        >>Ja voisitko todistaa että nämä ovat jonkun tietyn kirjoittajan kommentteja, kuten vaikka minun?
        Sinun "tunnistuskykysi" ei riitä.

        No todistan sen vaikka niin että kyse ei edes ollut siitä kuka oli kirjoituksen takana, vaan siitä että kirjoittaja kirjoitti itsestään ja minä vastasin siihen, josta sinulle tuli pakottava tarve huomauttaa ettei kirjoittajaa kohtaan sovi hyökätä, vaikka vastasin vain kirjoittajan omaan vastaukseen, joka koski häntä itseään. Kivasti tuli ilmi sekin että olit itse kirjoituksen takana. Mites ne nuoret sanoopi: lol.

        Sinulla on edelleen ongelmia tuon temperamenttisi kanssa. Huutaminen ei ole ratkaisu.

        "No sitä siitä että yllättävän moni kirjoittaja ei ole "moni kirjoittaja", vaan yhden henkilön tuotosta."

        Jotkut ovat, jotkut eivät. Se mitä sinä sanot, on kuitenkin menettänyt merkityksensä, ja uskottavuutesi on mennyt jo aikaa sitten.


        "Oikeutesi on olla uskomatta."

        Näin on.


        "Sinä voit ottaa huomioon, että vaikka täällä on monia kirjoittajia, niin vuosien kokemuksella voin kertoa että eritason kettuiluviestit kyllä tunnistaa. Tietäen vielä viehtymyksesi multinickeilyyn ja omien kirjoituksiesi nuoleskeluun kolmannessa persoonassa, kuvio ei ole ollenkaan niin monimutkainen kuin äkkiseltään voisi luulla. Täällä kun ei ole ollut tällaista Polter-hihhulointia ennen. 2

        Muistutan sinua edelleen että syyttämällä yhtä tiettyä henkilöä, ET VOI ESTÄÄ KESKUSTELUJA ETKÄ TODELLAKAAN OLE OIKEASSA KAIKESSA MITÄ LUULET.


        "Ei käy. Ainakaan tässä yhteydessä."

        Omapa on sitten ongelmasi.


        "Jaa-a, vaikea sanoa näin jäävinä, mutta ymmärtääkseni olen oikeutettu huomauttamaan täällä kirjoittajille asioista siinä missä heillä minulle. Voisit toki olla heittelemättä tuota ad.h:a jatkuvasti ja keskittyä kirjoitettuun, ei henkilöön."

        Valitettavasti olen joutunut tilanteeseen, jossa minun on huomautettava sinulle käyttäytymisestäsi. Jos toimit jatkossa asiallisemmin, tilanne korjaantuu.


        "No todistan sen vaikka niin että kyse ei edes ollut siitä kuka oli kirjoituksen takana, vaan siitä että kirjoittaja kirjoitti itsestään ja minä vastasin siihen, josta sinulle tuli pakottava tarve huomauttaa ettei kirjoittajaa kohtaan sovi hyökätä, vaikka vastasin vain kirjoittajan omaan vastaukseen, joka koski häntä itseään. Kivasti tuli ilmi sekin että olit itse kirjoituksen takana. Mites ne nuoret sanoopi: lol. "

        Olet tässä yhtä yksinkertainen kuin tuossa päätelmässäsi että aloittajalla on päihdeongelma.
        Koeta nyt käsittää että kaikki mitä sinä ajattelet ei ole absoluuttista totuutta.


        "Sinulla on edelleen ongelmia tuon temperamenttisi kanssa. Huutaminen ei ole ratkaisu. "

        En näe tässä ongelmaa...


      • +0´+ klöfg
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Älä muuta virka. Olen ihmetellut kuinka voit valittaa muiden rehellisyydestä ja kirjoittelusta mitään.

        Sehän meni taas mukavasti. Liian nappiin osunut analyysi sivuutetaan lapsellisella höpöhöpöllä. Sillä lailla. Huudapa tähän väliin jotain.

        >>Voi voi, oletko muuten tietoinen että toisissa kielissä on muitakin kirjaimia. Jopa kreikassa on enemmän kuin nuo kaksi kirjainta.

        Höpö höpö. Muissa kielissä ei ole muita kirjaimia, eikä muita kieliä edes ole olemassa.

        >>Aloittaja ei tehnyt niin, SINÄ teit.

        No tuota, kyllä muuten teit, eikun siis teki. Alkoholin kittaamisen ongelman ja raamatun pelastuksen siitä kivasti nivoi yhteen ja heitteli yleistäviä höpöhöpö-kommentteja loppuun.

        >>Ymmärrän, muistat katkerana kaikkia niitä kylmiä öitä, jotka olet viettänyt kadulla nukkuen, kun käytit kaikki rahasi VT-kirjallisuuden hankintaan.

        Hyi hyi, Polter. Enhän toki ole näin väittänyt. Miksi sinä valehtelet?

        >>Ehkä sinun kannattaa jatkossa vältellä keskustelemasta kaikkien muiden paitsi tuntemiesi nimimerkkien kanssa, koska et kykene erottamaan meitä toisistamme, ja minä aiheutan sinussa outoja oireita

        Ei kyllä sinut on helppo tunnistaa. Heittää vähän trollin ruokaa ja heti alkaa nykimään.

        >>Sitä voi joutua vastaamaan näemmä muiden kommenteista kun itsestään liikoja luuleva henkilö kuvittelee omiaan. Mielipiteesi arvo on pakkasen puolella jälleen.

        Pakkasen puolella se on ilmakin. Silti se puree kuin vasta tahkottu veitsi.

        "Sehän meni taas mukavasti. Liian nappiin osunut analyysi sivuutetaan lapsellisella höpöhöpöllä. Sillä lailla. Huudapa tähän väliin jotain."

        Hienoa että olet ymmärtänyt kuinka epärehellinen olet, ja kuinka olet itse vienyt keskustelun sivuraiteille vetämällä mukaan henkilöitä OMAN MIELIKUVITUKSESI PERUSTEELLA. Etkö kykene kyseenalaistamaan omia ajatuksiasi lainkaan.


        "Höpö höpö. Muissa kielissä ei ole muita kirjaimia, eikä muita kieliä edes ole olemassa."

        "Eri kirjaimistoihin perustuvia aakkosia

        * Heprealaiset aakkoset
        * Kreikkalaiset aakkoset
        * Latinalaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Kyrilliseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Armenialaiset aakkoset
        * Arabialaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Georgialaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Thai-aakkoset
        * Glagoliittiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Aakkoset


        "No tuota, kyllä muuten teit, eikun siis teki. Alkoholin kittaamisen ongelman ja raamatun pelastuksen siitä kivasti nivoi yhteen ja heitteli yleistäviä höpöhöpö-kommentteja loppuun."

        Voi voi, taas sinulla on tuo sitkeä kuvitelma siitä että aloittaja ja minä olemme yksi ja sama. Taitaa olla jo kroonista.


        "Hyi hyi, . Enhän toki ole näin väittänyt. Miksi sinä valehtelet?"

        Sinullahan on kokemusta VT-riippuvuudesta jonka rinnastat päihdeongelmaan. Eikö vertaus nyt ollutkaan sopiva?


        "Ei kyllä sinut on helppo tunnistaa. Heittää vähän trollin ruokaa ja heti alkaa nykimään."

        Hupaisaa katsella kun heittelet trollinruokaa mihin sattuu, ja kuvittelet kaiken nykimisen olevan yhden ja saman henkilön tuotosta.
        Oletko usein noin... putkinäköinen?


        "Pakkasen puolella se on ilmakin. Silti se puree kuin vasta tahkottu veitsi. "

        Ei se pure mitään, tarkoituksella vain sinulle pitää antaa hiukan vastinetta suuriluuloisuudessasi.


      • 09+9 09 kirjoitti:

        "No sitä siitä että yllättävän moni kirjoittaja ei ole "moni kirjoittaja", vaan yhden henkilön tuotosta."

        Jotkut ovat, jotkut eivät. Se mitä sinä sanot, on kuitenkin menettänyt merkityksensä, ja uskottavuutesi on mennyt jo aikaa sitten.


        "Oikeutesi on olla uskomatta."

        Näin on.


        "Sinä voit ottaa huomioon, että vaikka täällä on monia kirjoittajia, niin vuosien kokemuksella voin kertoa että eritason kettuiluviestit kyllä tunnistaa. Tietäen vielä viehtymyksesi multinickeilyyn ja omien kirjoituksiesi nuoleskeluun kolmannessa persoonassa, kuvio ei ole ollenkaan niin monimutkainen kuin äkkiseltään voisi luulla. Täällä kun ei ole ollut tällaista Polter-hihhulointia ennen. 2

        Muistutan sinua edelleen että syyttämällä yhtä tiettyä henkilöä, ET VOI ESTÄÄ KESKUSTELUJA ETKÄ TODELLAKAAN OLE OIKEASSA KAIKESSA MITÄ LUULET.


        "Ei käy. Ainakaan tässä yhteydessä."

        Omapa on sitten ongelmasi.


        "Jaa-a, vaikea sanoa näin jäävinä, mutta ymmärtääkseni olen oikeutettu huomauttamaan täällä kirjoittajille asioista siinä missä heillä minulle. Voisit toki olla heittelemättä tuota ad.h:a jatkuvasti ja keskittyä kirjoitettuun, ei henkilöön."

        Valitettavasti olen joutunut tilanteeseen, jossa minun on huomautettava sinulle käyttäytymisestäsi. Jos toimit jatkossa asiallisemmin, tilanne korjaantuu.


        "No todistan sen vaikka niin että kyse ei edes ollut siitä kuka oli kirjoituksen takana, vaan siitä että kirjoittaja kirjoitti itsestään ja minä vastasin siihen, josta sinulle tuli pakottava tarve huomauttaa ettei kirjoittajaa kohtaan sovi hyökätä, vaikka vastasin vain kirjoittajan omaan vastaukseen, joka koski häntä itseään. Kivasti tuli ilmi sekin että olit itse kirjoituksen takana. Mites ne nuoret sanoopi: lol. "

        Olet tässä yhtä yksinkertainen kuin tuossa päätelmässäsi että aloittajalla on päihdeongelma.
        Koeta nyt käsittää että kaikki mitä sinä ajattelet ei ole absoluuttista totuutta.


        "Sinulla on edelleen ongelmia tuon temperamenttisi kanssa. Huutaminen ei ole ratkaisu. "

        En näe tässä ongelmaa...

        >>Jotkut ovat, jotkut eivät. Se mitä sinä sanot, on kuitenkin menettänyt merkityksensä, ja uskottavuutesi on mennyt jo aikaa sitten.

        Voisit vaikka tähän väliin kertoa miksi et uskalla kirjoittaa yhdellä nimimerkillä.

        Jotain taisit huutaa tähän väliin, mutta antaa sen jäädä omaan arvoonsa.

        >>Valitettavasti olen joutunut tilanteeseen, jossa minun on huomautettava sinulle käyttäytymisestäsi. Jos toimit jatkossa asiallisemmin, tilanne korjaantuu.

        Valitettavasti olet joutunut tilanteeseen, jossa sanomisillani ei ole mitään merkitystä, vaan purat muita tarpeitasi vaihtuviin kohteisiin. Tilanne ei korjaannu millään keinolla, eikä ole merkitystä onko purkauksen kohteena minä, vai joku muu jonka habitus ei syystä tai toisesta nappaa.

        >>Olet tässä yhtä yksinkertainen kuin tuossa päätelmässäsi että aloittajalla on päihdeongelma.
        Koeta nyt käsittää että kaikki mitä sinä ajattelet ei ole absoluuttista totuutta.

        Koeta nyt käsittää että jäit jo kiinni aloittajana olemisesta.

        >>En näe tässä ongelmaa...

        On tyypillinen vastaus kun ongelman omaava kiertää ongelmaansa. Lets face it: sun huutaminen ei ole merkki tasapainoisuudesta.


      • 4646 hgjghj
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Jotkut ovat, jotkut eivät. Se mitä sinä sanot, on kuitenkin menettänyt merkityksensä, ja uskottavuutesi on mennyt jo aikaa sitten.

        Voisit vaikka tähän väliin kertoa miksi et uskalla kirjoittaa yhdellä nimimerkillä.

        Jotain taisit huutaa tähän väliin, mutta antaa sen jäädä omaan arvoonsa.

        >>Valitettavasti olen joutunut tilanteeseen, jossa minun on huomautettava sinulle käyttäytymisestäsi. Jos toimit jatkossa asiallisemmin, tilanne korjaantuu.

        Valitettavasti olet joutunut tilanteeseen, jossa sanomisillani ei ole mitään merkitystä, vaan purat muita tarpeitasi vaihtuviin kohteisiin. Tilanne ei korjaannu millään keinolla, eikä ole merkitystä onko purkauksen kohteena minä, vai joku muu jonka habitus ei syystä tai toisesta nappaa.

        >>Olet tässä yhtä yksinkertainen kuin tuossa päätelmässäsi että aloittajalla on päihdeongelma.
        Koeta nyt käsittää että kaikki mitä sinä ajattelet ei ole absoluuttista totuutta.

        Koeta nyt käsittää että jäit jo kiinni aloittajana olemisesta.

        >>En näe tässä ongelmaa...

        On tyypillinen vastaus kun ongelman omaava kiertää ongelmaansa. Lets face it: sun huutaminen ei ole merkki tasapainoisuudesta.

        "Voisit vaikka tähän väliin kertoa miksi et uskalla kirjoittaa yhdellä nimimerkillä."

        Miksi pitäisi? Ja mitä se sinua haittaa???


        "Jotain taisit huutaa tähän väliin, mutta antaa sen jäädä omaan arvoonsa."

        VÄISTELETKÖ USEINKIN KESKUSTELUA VAIN SIKSI ETTÄ SE ON KOVAÄÄNISTÄ!!


        "..sanomisillani ei ole mitään merkitystä..
        ..Tilanne ei korjaannu millään keinolla."

        Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ytimen.


        "Koeta nyt käsittää että jäit jo kiinni aloittajana olemisesta."

        Koeta nyt tajuta ettei kaikki mitä luulet ole totta.


        "On tyypillinen vastaus kun ongelman omaava kiertää ongelmaansa. Lets face it: sun huutaminen ei ole merkki tasapainoisuudesta. "

        Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla.


      • +0´+ klöfg kirjoitti:

        "Sehän meni taas mukavasti. Liian nappiin osunut analyysi sivuutetaan lapsellisella höpöhöpöllä. Sillä lailla. Huudapa tähän väliin jotain."

        Hienoa että olet ymmärtänyt kuinka epärehellinen olet, ja kuinka olet itse vienyt keskustelun sivuraiteille vetämällä mukaan henkilöitä OMAN MIELIKUVITUKSESI PERUSTEELLA. Etkö kykene kyseenalaistamaan omia ajatuksiasi lainkaan.


        "Höpö höpö. Muissa kielissä ei ole muita kirjaimia, eikä muita kieliä edes ole olemassa."

        "Eri kirjaimistoihin perustuvia aakkosia

        * Heprealaiset aakkoset
        * Kreikkalaiset aakkoset
        * Latinalaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Kyrilliseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Armenialaiset aakkoset
        * Arabialaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Georgialaiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset
        * Thai-aakkoset
        * Glagoliittiseen kirjaimistoon perustuvat aakkoset"

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Aakkoset


        "No tuota, kyllä muuten teit, eikun siis teki. Alkoholin kittaamisen ongelman ja raamatun pelastuksen siitä kivasti nivoi yhteen ja heitteli yleistäviä höpöhöpö-kommentteja loppuun."

        Voi voi, taas sinulla on tuo sitkeä kuvitelma siitä että aloittaja ja minä olemme yksi ja sama. Taitaa olla jo kroonista.


        "Hyi hyi, . Enhän toki ole näin väittänyt. Miksi sinä valehtelet?"

        Sinullahan on kokemusta VT-riippuvuudesta jonka rinnastat päihdeongelmaan. Eikö vertaus nyt ollutkaan sopiva?


        "Ei kyllä sinut on helppo tunnistaa. Heittää vähän trollin ruokaa ja heti alkaa nykimään."

        Hupaisaa katsella kun heittelet trollinruokaa mihin sattuu, ja kuvittelet kaiken nykimisen olevan yhden ja saman henkilön tuotosta.
        Oletko usein noin... putkinäköinen?


        "Pakkasen puolella se on ilmakin. Silti se puree kuin vasta tahkottu veitsi. "

        Ei se pure mitään, tarkoituksella vain sinulle pitää antaa hiukan vastinetta suuriluuloisuudessasi.

        >>Etkö kykene kyseenalaistamaan omia ajatuksiasi lainkaan.

        Toki. Kanssasi se kieltämättä teettää vaikeuksia.

        Menit sitten oikeasti perustelemaan että muissa kielissä on eri kirjaimia ja aakkosia. Hieno homma.

        >>Voi voi, taas sinulla on tuo sitkeä kuvitelma siitä että aloittaja ja minä olemme yksi ja sama. Taitaa olla jo kroonista.

        Ongelmaa tuskin olisi olemassa jos sinulla olisi selkärankaa kirjoitella tunnistettavalla nimimerkillä. Se peili.

        >>Sinullahan on kokemusta VT-riippuvuudesta jonka rinnastat päihdeongelmaan. Eikö vertaus nyt ollutkaan sopiva?

        Väitit että olen viettänyt kadulla kylmiä öitä kun olen antanut rahani vt-konsernille. Hyi hyi Polter, en minä niin ole väittänyt.

        >>Hupaisaa katsella kun heittelet trollinruokaa mihin sattuu, ja kuvittelet kaiken nykimisen olevan yhden ja saman henkilön tuotosta.

        Huoaisaahan se onkin, koska se on totta.


      • 4646 hgjghj kirjoitti:

        "Voisit vaikka tähän väliin kertoa miksi et uskalla kirjoittaa yhdellä nimimerkillä."

        Miksi pitäisi? Ja mitä se sinua haittaa???


        "Jotain taisit huutaa tähän väliin, mutta antaa sen jäädä omaan arvoonsa."

        VÄISTELETKÖ USEINKIN KESKUSTELUA VAIN SIKSI ETTÄ SE ON KOVAÄÄNISTÄ!!


        "..sanomisillani ei ole mitään merkitystä..
        ..Tilanne ei korjaannu millään keinolla."

        Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ytimen.


        "Koeta nyt käsittää että jäit jo kiinni aloittajana olemisesta."

        Koeta nyt tajuta ettei kaikki mitä luulet ole totta.


        "On tyypillinen vastaus kun ongelman omaava kiertää ongelmaansa. Lets face it: sun huutaminen ei ole merkki tasapainoisuudesta. "

        Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla.

        >>Miksi pitäisi? Ja mitä se sinua haittaa???

        Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen.

        Se muuten huutaa joka pelkää.

        >>Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ytimen.

        Jep. Polter elää esikuvansakin mukaan huomiosta, eikä sitä edes ole ilman huomiota.

        >>Koeta nyt tajuta ettei kaikki mitä luulet ole totta.

        Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta.

        >>Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla.

        Sanoi alkoholistikin.


      • voe voe...
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Etkö kykene kyseenalaistamaan omia ajatuksiasi lainkaan.

        Toki. Kanssasi se kieltämättä teettää vaikeuksia.

        Menit sitten oikeasti perustelemaan että muissa kielissä on eri kirjaimia ja aakkosia. Hieno homma.

        >>Voi voi, taas sinulla on tuo sitkeä kuvitelma siitä että aloittaja ja minä olemme yksi ja sama. Taitaa olla jo kroonista.

        Ongelmaa tuskin olisi olemassa jos sinulla olisi selkärankaa kirjoitella tunnistettavalla nimimerkillä. Se peili.

        >>Sinullahan on kokemusta VT-riippuvuudesta jonka rinnastat päihdeongelmaan. Eikö vertaus nyt ollutkaan sopiva?

        Väitit että olen viettänyt kadulla kylmiä öitä kun olen antanut rahani vt-konsernille. Hyi hyi Polter, en minä niin ole väittänyt.

        >>Hupaisaa katsella kun heittelet trollinruokaa mihin sattuu, ja kuvittelet kaiken nykimisen olevan yhden ja saman henkilön tuotosta.

        Huoaisaahan se onkin, koska se on totta.

        "Toki. Kanssasi se kieltämättä teettää vaikeuksia."

        Sitten sinulla on ongelma, ja kuten yleensäkin yrität tehdä siitä ongelman myös muille.
        Opettele kyseenalaistamaan ajatuksesi kaikkien kohdalla, älä syrji ketään.
        Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi NIIIN paljon. Toivottavasti opit tämän asian.


        "Ongelmaa tuskin olisi olemassa jos sinulla olisi selkärankaa kirjoitella tunnistettavalla nimimerkillä. Se peili."

        Sinulla on sitten vaan ongelma sinulle, kenenkään ei ole pakko kirjoittaa jollain tietyllä nikillä.


        "Väitit että olen viettänyt kadulla kylmiä öitä kun olen antanut rahani vt-konsernille. Hyi hyi , en minä niin ole väittänyt."

        Olin vain osaaottavainen, kun ajattelin sinulla olleen tuollaisia ongelmia kun rinnastat uskonnon ja päihderiipppuvuuden ongelmat toisiinsa.


        "Huoaisaahan se onkin, koska se on totta. "

        Niinhän sinä kuvittelet. Kuvitelmasi sen kuin vain pahenevat.


      • Ystävällisyys A ja Ö
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Miksi pitäisi? Ja mitä se sinua haittaa???

        Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen.

        Se muuten huutaa joka pelkää.

        >>Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ytimen.

        Jep. Polter elää esikuvansakin mukaan huomiosta, eikä sitä edes ole ilman huomiota.

        >>Koeta nyt tajuta ettei kaikki mitä luulet ole totta.

        Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta.

        >>Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla.

        Sanoi alkoholistikin.

        hän ei pystyisi lainkaan asialliseen keskusteluun ihmisten kanssa ovityössä.


      • e45e4 på¨p
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Miksi pitäisi? Ja mitä se sinua haittaa???

        Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen.

        Se muuten huutaa joka pelkää.

        >>Hienoa, että olet ymmärtänyt asian ytimen.

        Jep. Polter elää esikuvansakin mukaan huomiosta, eikä sitä edes ole ilman huomiota.

        >>Koeta nyt tajuta ettei kaikki mitä luulet ole totta.

        Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta.

        >>Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla.

        Sanoi alkoholistikin.

        "Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen."

        En todellakaan näe tässä muuta ongelmaa, kuin mitä SINÄ JA MIELIKUVITUKSESI SAAVAT AIKAAN suuruudenluuloissasi itsestäsi.


        "Se muuten huutaa joka pelkää."

        :D)))))

        Se, joka pelkää ei kestä huutoa.


        "Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta."

        Voi sentään, tauti sen kun pahenee.


        "Sanoi alkoholistikin. "

        Pelkäät huutavia alkoholisteja?


      • kakkapöksyt
        e45e4 på¨p kirjoitti:

        "Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen."

        En todellakaan näe tässä muuta ongelmaa, kuin mitä SINÄ JA MIELIKUVITUKSESI SAAVAT AIKAAN suuruudenluuloissasi itsestäsi.


        "Se muuten huutaa joka pelkää."

        :D)))))

        Se, joka pelkää ei kestä huutoa.


        "Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta."

        Voi sentään, tauti sen kun pahenee.


        "Sanoi alkoholistikin. "

        Pelkäät huutavia alkoholisteja?

        oman sisäisen pelokkuuden ilmaisemisesta.

        Kun kyky pelkojen kohtaamiseen on jäänyt vajaaksi,
        tuo pelokkuus kääntyy vihamielisyydeksi muita kohtaan.

        Toisen mollaaminen on kuin housuun paskantamista talvipakkasella.
        Siinä vaiheessa, kun huomaa toisen loukkaantuneen, tulee hyvä mieli.Hetken se lämmittää.
        Kun sitten saa niittää, mitä on kylvänytkin, tulee taas itselle paha mieli.


      • voe voe... kirjoitti:

        "Toki. Kanssasi se kieltämättä teettää vaikeuksia."

        Sitten sinulla on ongelma, ja kuten yleensäkin yrität tehdä siitä ongelman myös muille.
        Opettele kyseenalaistamaan ajatuksesi kaikkien kohdalla, älä syrji ketään.
        Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi NIIIN paljon. Toivottavasti opit tämän asian.


        "Ongelmaa tuskin olisi olemassa jos sinulla olisi selkärankaa kirjoitella tunnistettavalla nimimerkillä. Se peili."

        Sinulla on sitten vaan ongelma sinulle, kenenkään ei ole pakko kirjoittaa jollain tietyllä nikillä.


        "Väitit että olen viettänyt kadulla kylmiä öitä kun olen antanut rahani vt-konsernille. Hyi hyi , en minä niin ole väittänyt."

        Olin vain osaaottavainen, kun ajattelin sinulla olleen tuollaisia ongelmia kun rinnastat uskonnon ja päihderiipppuvuuden ongelmat toisiinsa.


        "Huoaisaahan se onkin, koska se on totta. "

        Niinhän sinä kuvittelet. Kuvitelmasi sen kuin vain pahenevat.

        >>Sitten sinulla on ongelma, ja kuten yleensäkin yrität tehdä siitä ongelman myös muille.

        Ai, niinkuin tähän malliin:

        "Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla."

        >>Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi NIIIN paljon. Toivottavasti opit tämän asian.

        Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi niin paljon. Toivottavasti opit tämän asian.

        >>Sinulla on sitten vaan ongelma sinulle, kenenkään ei ole pakko kirjoittaa jollain tietyllä nikillä.

        Mistä se mielestäsi kertoo että joku ei uskalla kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?

        >>Olin vain osaaottavainen, kun ajattelin sinulla olleen tuollaisia ongelmia kun rinnastat uskonnon ja päihderiipppuvuuden ongelmat toisiinsa.

        Väitit, et edes olettanut, vaan väitit näin olleen. Hyi hyi.


      • e45e4 på¨p kirjoitti:

        "Monilta ns. ongelmilta varmaan vältyttäisiin, jos sinulla olisi selkärankaa moiseen."

        En todellakaan näe tässä muuta ongelmaa, kuin mitä SINÄ JA MIELIKUVITUKSESI SAAVAT AIKAAN suuruudenluuloissasi itsestäsi.


        "Se muuten huutaa joka pelkää."

        :D)))))

        Se, joka pelkää ei kestä huutoa.


        "Tässä ei ole onneksi edes kyse luulemisesta."

        Voi sentään, tauti sen kun pahenee.


        "Sanoi alkoholistikin. "

        Pelkäät huutavia alkoholisteja?

        >>En todellakaan näe tässä muuta ongelmaa

        Ensimmäinen kerta se olisikin jos jotain ongelmaa toiminnassasi näkisit. Se että moni näkee, ei tietenkään muuta käsitystäsi.

        Miksi pelkäät kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?

        >>Pelkäät huutavia alkoholisteja?

        No tulihan se selitys outoon käytökseesi.


      • +´0+mk r16
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>En todellakaan näe tässä muuta ongelmaa

        Ensimmäinen kerta se olisikin jos jotain ongelmaa toiminnassasi näkisit. Se että moni näkee, ei tietenkään muuta käsitystäsi.

        Miksi pelkäät kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?

        >>Pelkäät huutavia alkoholisteja?

        No tulihan se selitys outoon käytökseesi.

        "Miksi pelkäät kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?"

        Miksi kuvittelet kyseessä olevan pelkäämisen? Ja mitä tämä asia kuuluu sinulle?


        "No tulihan se selitys outoon käytökseesi. "

        Ahaa, kuvittelet siis minun olevan alkoholisti, ja sen lisäksi kuvittelet että kaikki kommentit jotka eivät sinua miellytä ovat minun kirjoittamiani.
        Ja sitten vielä esität että ongelma on minulla.


      • 345fggb
        t-i-u-k-u kirjoitti:

        >>Sitten sinulla on ongelma, ja kuten yleensäkin yrität tehdä siitä ongelman myös muille.

        Ai, niinkuin tähän malliin:

        "Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla."

        >>Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi NIIIN paljon. Toivottavasti opit tämän asian.

        Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi niin paljon. Toivottavasti opit tämän asian.

        >>Sinulla on sitten vaan ongelma sinulle, kenenkään ei ole pakko kirjoittaa jollain tietyllä nikillä.

        Mistä se mielestäsi kertoo että joku ei uskalla kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?

        >>Olin vain osaaottavainen, kun ajattelin sinulla olleen tuollaisia ongelmia kun rinnastat uskonnon ja päihderiipppuvuuden ongelmat toisiinsa.

        Väitit, et edes olettanut, vaan väitit näin olleen. Hyi hyi.

        "Huutamiseni ei ole minulle ongelma, SINULLE kylläkin. Joten Lets face it: SULLA on ongelma, ei mulla."

        >>Sinulla on varaa kyseenalaistaa ajatuksiasi NIIIN paljon. Toivottavasti opit tämän asian.

        Toivottavasti nyt otat noista onkeesi, niin pääset elämässä eteenpäin. Kyllä se siitä.


        "Mistä se mielestäsi kertoo että joku ei uskalla kirjoittaa tunnistettavalla nimimerkillä?"

        Mitä se mielestäsi kertoo, että jollekin on ongelma jos joku ei kirjoita rekatulla nikillä?


        "Väitit, et edes olettanut, vaan väitit näin olleen. Hyi hyi. "

        En toki, olin vain osaaottava. Pääsitkö kuinka usein suihkuun?


    • Listaaja

      Sivuston tarkoitus on tuhota mahdollisimman monen uskovaisen usko.

      Erilaisia siihen käytettyjä keinoja ovat:

      - henkilöön käyvä kommentointi, jonka jo huomasitkin kun sinulle annettiin ongelmia joita sinulla ei ole
      - pyrkimys estää kaikenlainen positiivinen kommentointi
      - aasinsiltojen rakentaminen kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiiin keskusteluihin, joissa sitten mainostetaan muutamaa linkkiä johon on koottu huikeasta ja massiivisesta julkaisumateriaalista kohdat, joita tod. näk. löytyy vain YKSI, ja rakennettu niistä suuria todisteita osoittamaan mitä kulloinkin.
      - tekemällä aloituksia näistä mainituista linkeistä, mutta kun jotkut muut keskustelevat asian vierestä, ryhdytään kiiruusti peräämään aloituksen aihetta.
      - oppikysymyksistä on aivan turha keskustella, sillä niistähän ei voi keskustella käyttäen noita muutamaa linkkiä
      - muistuttamalla positiivista kirjoittajaa siitä että vaikka hänellä onkin positiivinen asenne, niin kaikilla ei ole
      - vetoamalla erilaisiin syihin ja tekemällä erilaisia temppuja, joilla positiivinen kirjoittaja pyritään vaientamaan, jotta hapankatkero-mielialan pilaavat soraäänet vaikenisivat

      • I go away..........

        olen todellakin huomannut asiallisen keskustelun mahdottomaksi näillä palstoilla.
        Keskustelen mieluummin muualla, missä katkeruus ja viha eivät ole vaikuttimina.

        Asenne vaikuttaa, enkä tahdo tulla kitkeräksi jankuttajaksi.
        Tulee ryppyjä naamaan sillä tavoin ;D
        Pahempaa kuin rypyt on verenpaineen nousu...
        se käy pumpun päälle,
        ja voipa tulla aivoinfarktikin.
        Epäterveellinen sivusto tämä.

        Olisi aika kornia saada aivohalvaus kinatessaan näillä sivuilla jonkun ateistin kanssa, hehheh :D
        Raikkaita pakkaspäiviä kaikille lukijoille!


    • Immanuekl

      Ihmiset loukkaavat toisiaan, tahallen tahattomasti. Mutta se ei tarkoita sitä, että Jumala olisi jotenkin ns. ahdasmielinen. Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä vaikka se kuulostaakin kliseeltä, mutta ehkä juuri siksi se on niin helppo uskoa koska ihmiset ovat jo tuhansia vuosia huutaneet kaduilla ja toreilla JEESUS RAKASTAA SINUA! Ajatellen sitä siinä on silloin jotain. Minä en halua ketään painostaa luskomaan Jeesukseen vaan haluan sanoa, että anna Jeesukselle mahdollisuus muuttaa sinun elämäsi, Hän tekee sen varmasti. Haluan kertoa sinulle joka luet tätä oman elämäni muutoksen, jonka yksin Jeesus on saanut aikaan.
      Muistutan edelleen, että me kaikki olemme ihmisiä ja saatamme sanoa paljon asioita, joita emme tarkoita ja silloin satutamme läheisiämme, mutta Jeesuksen kun antaa ohjata niin Hän kyllä aina muistuttaa jos menemme väärään suuntaan.

      http://www.youtube.com/watch?v=QT2uPNn4D28

      Jos haluat kokeilla onko Jeesus ns. aito. Niin lue tämä rukous ja katso tapahtuuko mitään elämässäsi, mutta lue se sydämestäsi:

      "Herra Jeesus, olen syntinen ihminen ja tarvitsen sinulta apua. Uskon, että olet kärsinyt ristillä syntieni rangaistuksen ja otan vastaan lahjana anteeksiantamuksen.

      Ota elämäni johtoosi ja vaikuta minussa ja elämässäni niin kuin tahdot. Kiitos siitä, että annat minulle iankaikkisen elämän ja turvan ja avun jokapäiväiseen elämääni!"

      Jos haluat apua uskonelämääsi niin laita mailia:
      [email protected]

      • Juuri tälläisiä kirjoituksia tarvitaan tällä sivustolla enemmänkin.
        Entinen Jehovantodistajakin voi uudestisyntyä ja antaa elämänsä Hänelle joka ei petä,Jeesukselle kristukselle jumalan Pojalle.
        Kirjoittaa nimim.entinen Jehovan todistaja.


      • pahapäviäkö ?
        m.naat kirjoitti:

        Juuri tälläisiä kirjoituksia tarvitaan tällä sivustolla enemmänkin.
        Entinen Jehovantodistajakin voi uudestisyntyä ja antaa elämänsä Hänelle joka ei petä,Jeesukselle kristukselle jumalan Pojalle.
        Kirjoittaa nimim.entinen Jehovan todistaja.

        http://www.youtube.com/watch?v=XDv7W0eeVVY
        Tuntuu olevan AIKUISILLA täällä Känkkäränkkä-päivä jatkuvasti ?

        Mihin on kadonnut ILO elämästä?


      • happyasölark;)
        pahapäviäkö ? kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=XDv7W0eeVVY
        Tuntuu olevan AIKUISILLA täällä Känkkäränkkä-päivä jatkuvasti ?

        Mihin on kadonnut ILO elämästä?

        Huonojen, negatiivisten energioiden levitys ei ole täällä palstoilla
        hyväksi. Ilkeällä ja pahansuopaisella kommentilla saa nopeasti
        monta ihmistä pahalle mielelle. Mutta sehän on luonnon lakikin:

        "Mitä taakse jättää, sen edestä löytää."
        "Mitä kylvät, sitä niität."

        Kaikkien känkkäränkkien kannattaisi ihan oman itsensä takiakin,
        laittaa kiertoon hyvää eikä pahaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe