Liian lyhyt nainen?

pieni nainen 85

Mitä te miehet tykkäätte lyhyistä naisista? Esim. minä olen 158 cm, aikuisen ikäinen siis en kasva enää, normaalipainoinen (BMI 22-23).

Vieläkin on mielessäni pyörinyt viime lauantai, kun olin yksissä tupareissa. Siellä oli mulle ennestään tuntematon mies, ihan mukavan näköinen muttei mikään komistus kuitenkaan, timmi kroppa, kivannäköiset kasvot, kivat vaatteeta, ei ollut kännissä. Aika lyhyt hän tosin oli, selvästikin mies jota voi sanoa lyhyeksi. Olimme sitten jutteluetäisyydellä, hymyilin ja yritin jutella ja juteltiinkin me jotain, tosin mies oli selvästikin torjuva ja suorastaan tylyn oloinen.Jätin sit asian siihen. Seuraavana päivänä kuulin yheltä kaverilta, että se mies inhoaa lyhyitä naisia (siis minuakin sitten).

No, oli se mies kyllä niin tyly ja ynseä, että asia tuli selväksi heti. (Mulla oli tosin korkkarit, olin siis ne jalassa kai keskipituisen naisen kokoinen; mutta useimmilla muillakin naisilla korkkarit, joten muita selvästi lyhyeksihän mä tietty jäin).

Siis kelpaisiko lyhyt nainen? Jos ei niin miksei? Minkä pituinen itse olet?

64

3773

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliko asiaakin?

      Heippa. Olen kolme ja puoli metriä pitkä nainen joten olen joutunut muuttamaan jugendtaloon ettei pääni osu kotona kattoon. Mieheni, King Kongin, mielestä olen kuitenkin pieni ja sievä.
      Haloo! Muuta pygmien keskuuteen Afrikkaan, siellä olet suorastaan jättiläinen.

      • pieni nainen 85

        Älykkyysosamäärä ali kaikkien mittojen? No voi.


      • Lyhyestä virsi
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Älykkyysosamäärä ali kaikkien mittojen? No voi.

        Edellinen kommentti on ironiaa? Voiko joku oikeasti kysyä tällaista? Pelkästään Euroopassa esim. Italiassa ja Portugalissa kuten myös Espanjassa suurin osa naisista on mittaisiasi tai lyhyempiä. Ajattele jos hekin pohdiskelisivat pituuttaan aamusta iltaan. Kaverisi kommentti ym. miehestä oli myös todella kummallinen.


      • pieni nainen 85
        Lyhyestä virsi kirjoitti:

        Edellinen kommentti on ironiaa? Voiko joku oikeasti kysyä tällaista? Pelkästään Euroopassa esim. Italiassa ja Portugalissa kuten myös Espanjassa suurin osa naisista on mittaisiasi tai lyhyempiä. Ajattele jos hekin pohdiskelisivat pituuttaan aamusta iltaan. Kaverisi kommentti ym. miehestä oli myös todella kummallinen.

        Hieman realismia, kiitos. Asun Suomessa, en asu Italiassa, Portugalissa, Espanjassa tms..


      • Sivuseikka
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Hieman realismia, kiitos. Asun Suomessa, en asu Italiassa, Portugalissa, Espanjassa tms..

        VVaimoni on 155 ja itse olen 185. Kaikki ihan OK.


    • mittoja katota

      Kun rakkaus iskee =) Oot juuri oikean mittanen =)

      • pieni nainen 85

        Kiitos. Toivottavasti törmään häneen vielä joku päivä...


      • yksi sellainen
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Kiitos. Toivottavasti törmään häneen vielä joku päivä...

        Joka haluaisi "törmätä" sinuun =)


    • miniminä

      ymmärrän tuota miestä oikein hyvin, lyhyet naiset on yleensä kaikista tylyimpiä. mulle on pitkät naiset olleet poikkeuksetta kivoja :) olen 164cm

      • pieni nainen 85

        En ollut todellakaan millään tavoin tyly enkä koskaan ole, en katso että siihen olisi mitään tarvetta.

        Eli sulla on sama kieroutunut kompleksi kuin sillä lyhyellä miehellä, johon törmäsin tupareissa? Oma lyhyys käy itsetunnollesi ja se täytyy jotenkin kostaa ja heijastaa lyhyisiin naisiin? Typerää. Ja epärehellistä.


      • ertyuiyui

        Provo.


      • miniminä
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        En ollut todellakaan millään tavoin tyly enkä koskaan ole, en katso että siihen olisi mitään tarvetta.

        Eli sulla on sama kieroutunut kompleksi kuin sillä lyhyellä miehellä, johon törmäsin tupareissa? Oma lyhyys käy itsetunnollesi ja se täytyy jotenkin kostaa ja heijastaa lyhyisiin naisiin? Typerää. Ja epärehellistä.

        Lueppa nyt itse mitä kirjoitit. Mä en edes jaksanut provota kunnolla kun siellä jo käydään kuumana. Missä vaiheessa mä sanoin käyttäytyväni mitenkään? Vastasit kysymykseesi ihan itse, mutta sähän halusitkin vain kuulla olevasi niiiiiin ihanan pieni ja sympaattinen että :D


      • järki käteen N89
        miniminä kirjoitti:

        Lueppa nyt itse mitä kirjoitit. Mä en edes jaksanut provota kunnolla kun siellä jo käydään kuumana. Missä vaiheessa mä sanoin käyttäytyväni mitenkään? Vastasit kysymykseesi ihan itse, mutta sähän halusitkin vain kuulla olevasi niiiiiin ihanan pieni ja sympaattinen että :D

        Tuo lyhyt nainenhan oli ystävällinen ja hymyilevä kun meni ITSE tuon miehen juttusille? Eli mies ei siis tullut tuota naista iskemään ja nainen ei ollut hänelle tyly. Menikö sulta tämä pointti ohi kenties? Säälittävää kostaa kaikille lyhyille naisille jos pari on ollut epäystävällisiä tuota miestä kohtaan.

        Heh, tässä nähdään se pitkien naisten hehkuttama lyhyiden miesten "hyvä" itsetunto. Tottahan toki lyhyellä miehellä on hyvä itsetunto kun se haluaa itseään pidemmän naisen. Kääntöpuolena tosin että mies potee jotain kummaa kompleksiä pituudestaan ja kostaa sen sitten ainoille itseään lyhyemmille ihmisille, eli lyhyille naisille.

        Itse olen myös "tappi" eli 160 ja toivon etten tule törmäämään tälläisiin itsetuntovammaisiin miehiin :). Minun mieheni kun ei tarvitse olla vähintään 180 pitkä..


    • Mies22vkl

      Minusta 158 on kyllä hieman liian lyhyt. 165 olisi minun mielestäni se raja, jonka jälkeen ei pituudella ole juurikaan merkitystä ellei ylitä 175cm rajaa. Itse olen 177 pitkä ja pidän siitä että nainen on minua lyhyempi tai saman mittainen.

      • N158

        Minä olen 158 ja tyytyväinen mittaani. Minuun on suhtauduttu hyvin joka paikassa ja ollessani vielä vapailla markkinoilla, ihailijoita riitti, vaikka olen ihan tavallisen näköinen. On myös kevyt ja kätevä olla hiukan pieni, ja olen mieluummin pieni nainen kuin suuri. Luulen että kertomasi mies ei jostain muusta syystä pitänyt sinusta, tuskin torjunta johtui pituudesta.

        Hullua kylläkin olen itse pitänyt pitkistä miehistä ja seurustelin aina itseäni paljon pitempien kanssa, mutta pituus ei ratkaise kuitenkaan. Aviomieheni on 182 cm. On ihanaa kun mies on pitkä ja vahva ja tunnen itseni siroksi hänen rinnallaan.

        Älä ihmeessä murehdi pituuttasi vaan käännä se eduksesi. Voit olla naisellinen, siro ja hellitelty juuri pituutesi takia. Monet myös suhtautuvat lyhyeen ystävällisemmin, sallivammin ja ymmärtävämmin kuin isokokoiseen ihmiseen, senkin olen huomannut. Ihan kuin olisin hiukan vapaampi kuin isot naiset... jostain syystä. Voit nauttia kivoista vaatteista ja kengistä, jotka näyttävät pienikokoisina kauniimmalta kuin isossa koossa. Oma suhtautumisesi vaikuttaa siihen miten sinuun suhtaudutaan. Kun hyväksyt itsesi, muutkin hyväksyvät, ja jos olet reilusti ja avoimesti ja tyytyväisesti omassa mitassasi, toiset ajattelevat sinusta samoin.


      • pieni nainen 85
        N158 kirjoitti:

        Minä olen 158 ja tyytyväinen mittaani. Minuun on suhtauduttu hyvin joka paikassa ja ollessani vielä vapailla markkinoilla, ihailijoita riitti, vaikka olen ihan tavallisen näköinen. On myös kevyt ja kätevä olla hiukan pieni, ja olen mieluummin pieni nainen kuin suuri. Luulen että kertomasi mies ei jostain muusta syystä pitänyt sinusta, tuskin torjunta johtui pituudesta.

        Hullua kylläkin olen itse pitänyt pitkistä miehistä ja seurustelin aina itseäni paljon pitempien kanssa, mutta pituus ei ratkaise kuitenkaan. Aviomieheni on 182 cm. On ihanaa kun mies on pitkä ja vahva ja tunnen itseni siroksi hänen rinnallaan.

        Älä ihmeessä murehdi pituuttasi vaan käännä se eduksesi. Voit olla naisellinen, siro ja hellitelty juuri pituutesi takia. Monet myös suhtautuvat lyhyeen ystävällisemmin, sallivammin ja ymmärtävämmin kuin isokokoiseen ihmiseen, senkin olen huomannut. Ihan kuin olisin hiukan vapaampi kuin isot naiset... jostain syystä. Voit nauttia kivoista vaatteista ja kengistä, jotka näyttävät pienikokoisina kauniimmalta kuin isossa koossa. Oma suhtautumisesi vaikuttaa siihen miten sinuun suhtaudutaan. Kun hyväksyt itsesi, muutkin hyväksyvät, ja jos olet reilusti ja avoimesti ja tyytyväisesti omassa mitassasi, toiset ajattelevat sinusta samoin.

        Eka kerran mä tuollaiseen törmäsin. Ja kyllä hänen tylyytensä johtui lyhyydestäni. Myöhemmin kuulin, että hän vain inhoaa lyhyitä naisia. (Vaikka on itse lyhyt tai ehkä juuri sen takia).

        Eniten mua on ihmetyttänyt se, että kun hän oli itse lyhyt... Ja inhoaa sen takia lyhyitä naisia. Jokin kompleksi tietty. Mutta voisihan sitä aikuinen ihminen käyttäytyä hieman asiallisemmin kuitenkin.

        Kiitos kommentistasi, lohdullista kuultavaa. Olen kyllä huomannut sen, että minulle "sallitaan" ja annetaan anteeksi paljon enemmän ja helpommin kuin isokokoisemmille naisille, vaikkei sen ehkä ihan näinkään pitäisi mennä.


      • vakka ja kansi
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Eka kerran mä tuollaiseen törmäsin. Ja kyllä hänen tylyytensä johtui lyhyydestäni. Myöhemmin kuulin, että hän vain inhoaa lyhyitä naisia. (Vaikka on itse lyhyt tai ehkä juuri sen takia).

        Eniten mua on ihmetyttänyt se, että kun hän oli itse lyhyt... Ja inhoaa sen takia lyhyitä naisia. Jokin kompleksi tietty. Mutta voisihan sitä aikuinen ihminen käyttäytyä hieman asiallisemmin kuitenkin.

        Kiitos kommentistasi, lohdullista kuultavaa. Olen kyllä huomannut sen, että minulle "sallitaan" ja annetaan anteeksi paljon enemmän ja helpommin kuin isokokoisemmille naisille, vaikkei sen ehkä ihan näinkään pitäisi mennä.

        Varmaan jotkut lyhyet ihmiset haluaa näyttää parina pitemmiltä, siis niin että kun on lyhyt mies ja häntä vähän pitempi nainen niin ovat yhteensä pitempi pari kuin jos on kaksi lyhyttä yhdessä. Usein lyhkäsillä miehillä todellakin on iso vaimo! Kaksi lyhkästä kieltämättä voi jäädä yhdessä toisten jalkoihin, ja niinhän edellinenkin seurusteli pitkien miesten kanssa..... Tai päinvastoin, pitkä nainen viihtyy vähän lyhyemmän miehen kanssa niin eivät kokonaisuudessaan olisi ihan kamalan iso pari (esim Leena Harkimo) :D Varmaan tämä mies ei todellakaan halunnut muodostaa "pienten ihmisten" paria vaan naisen joka nostaisi hänet isompien joukkoon. Etsippä itsellesi pitkä ja komea mies, joka pitää sinua kuin kukkaa kämmenellään.


      • pieni nainen 85
        vakka ja kansi kirjoitti:

        Varmaan jotkut lyhyet ihmiset haluaa näyttää parina pitemmiltä, siis niin että kun on lyhyt mies ja häntä vähän pitempi nainen niin ovat yhteensä pitempi pari kuin jos on kaksi lyhyttä yhdessä. Usein lyhkäsillä miehillä todellakin on iso vaimo! Kaksi lyhkästä kieltämättä voi jäädä yhdessä toisten jalkoihin, ja niinhän edellinenkin seurusteli pitkien miesten kanssa..... Tai päinvastoin, pitkä nainen viihtyy vähän lyhyemmän miehen kanssa niin eivät kokonaisuudessaan olisi ihan kamalan iso pari (esim Leena Harkimo) :D Varmaan tämä mies ei todellakaan halunnut muodostaa "pienten ihmisten" paria vaan naisen joka nostaisi hänet isompien joukkoon. Etsippä itsellesi pitkä ja komea mies, joka pitää sinua kuin kukkaa kämmenellään.

        Joo. Mutta eihän silti tarvitse tyly olla ja suorastaan inhota lyhyitä naisia.

        Etsinpä sitten pitkän miehen. Ehkä heillä on parempi itsetunto.


      • 3+8
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Joo. Mutta eihän silti tarvitse tyly olla ja suorastaan inhota lyhyitä naisia.

        Etsinpä sitten pitkän miehen. Ehkä heillä on parempi itsetunto.

        liian lyhyitä naisia ole olemassa, kuten ei miehiäkään. On vain eri pituisia. Miksi te kiinnitätte huomionne parisuhteen kannalta täysin toisarvoisiin seikkoihin?


      • 155

        Eli kiva ja nätti nainen mäkeen vaan, ei oo tutustumisen arvonenkaan, ellei osu tuohon 165-175 cm haarukkaan? HA-loo!!!


      • pieni nainen 85
        155 kirjoitti:

        Eli kiva ja nätti nainen mäkeen vaan, ei oo tutustumisen arvonenkaan, ellei osu tuohon 165-175 cm haarukkaan? HA-loo!!!

        Mäkeen vaan...

        No, en ole aikaisemmin tuollaiseen törmännyt.


      • 26
        N158 kirjoitti:

        Minä olen 158 ja tyytyväinen mittaani. Minuun on suhtauduttu hyvin joka paikassa ja ollessani vielä vapailla markkinoilla, ihailijoita riitti, vaikka olen ihan tavallisen näköinen. On myös kevyt ja kätevä olla hiukan pieni, ja olen mieluummin pieni nainen kuin suuri. Luulen että kertomasi mies ei jostain muusta syystä pitänyt sinusta, tuskin torjunta johtui pituudesta.

        Hullua kylläkin olen itse pitänyt pitkistä miehistä ja seurustelin aina itseäni paljon pitempien kanssa, mutta pituus ei ratkaise kuitenkaan. Aviomieheni on 182 cm. On ihanaa kun mies on pitkä ja vahva ja tunnen itseni siroksi hänen rinnallaan.

        Älä ihmeessä murehdi pituuttasi vaan käännä se eduksesi. Voit olla naisellinen, siro ja hellitelty juuri pituutesi takia. Monet myös suhtautuvat lyhyeen ystävällisemmin, sallivammin ja ymmärtävämmin kuin isokokoiseen ihmiseen, senkin olen huomannut. Ihan kuin olisin hiukan vapaampi kuin isot naiset... jostain syystä. Voit nauttia kivoista vaatteista ja kengistä, jotka näyttävät pienikokoisina kauniimmalta kuin isossa koossa. Oma suhtautumisesi vaikuttaa siihen miten sinuun suhtaudutaan. Kun hyväksyt itsesi, muutkin hyväksyvät, ja jos olet reilusti ja avoimesti ja tyytyväisesti omassa mitassasi, toiset ajattelevat sinusta samoin.

        " Voit nauttia kivoista vaatteista ja kengistä, jotka näyttävät pienikokoisina kauniimmalta kuin isossa koossa. "

        Totta,Barbielle tuli muuten uusi kevät mallisto


    • Gabriel1914

      Max.160 cm.

      Enkä ees harkitse omani mittaista tai itseäni pidempää enään...
      Lyhyt nainen on söpö ja sillä hyvä. Mielumin huomattavankin lyhyt kasvuinen
      kuin edes oman mittaiseni, joten anna mennä vaan miehet pitävät lyhykäisistä.

    • asdasdasdasdadasdasd

      Mä oon kanssa 158cm aikuinen normaalipainoinen nainen ja se ei ole koskaan ollut yhdellekään miehelle ongelma, päinvastoin kuulen usein sitä että olen ihan pieni. :D Poikaystäväni on 190cm, vaikka se nyt ei asiaan niinkään liity.

      • asdasdasdadasdasdada

        ihanan*


      • gcgfycd
        asdasdasdadasdasdada kirjoitti:

        ihanan*

        inaha oot :)


    • ...

      Itse olen 174cm mies, ja mun mielestä 150-160cm on juuri paras pituus naiselle. Ja meitä lyhyistä naisista pitäviä miehiä on paljon.

    • ....

      kuin pitkä.

      Liian iso ei mahdu kainaloon.

    • lkjojiok

      juuri enemmän pienemmistä naisista. Ei sillä pituudella kuitenkaan mitään väliä ole, kun kolahtaa.

    • Pitkä mies

      Huhhuh. Tuohan on aikuisen naisen ihanne pituus ja paino.

      • pieni nainen 85

        Kiitos myönteisistä kommenteista.

        Jostain syystä ei tarvita kuin yks ääliöpää, joka saa pahan olon aikaan, vaikka tietäisi että ympärillä on samaan aikaan yhdeksän fiksua ihmistä. Kumma juttu.


      • pikkumyy :)
        pieni nainen 85 kirjoitti:

        Kiitos myönteisistä kommenteista.

        Jostain syystä ei tarvita kuin yks ääliöpää, joka saa pahan olon aikaan, vaikka tietäisi että ympärillä on samaan aikaan yhdeksän fiksua ihmistä. Kumma juttu.

        Olen 152cm "pitkä" nainen, pieni, söpö ja 100% varattu :) ja siltikin vientii olisi. Edelleen miehet "kiusii" mua pituudesta, mutta ne on vaan läppää, mua on kuulema kiva kiusata. Musta tuntuu että tälläistä pientä naista on miesten lisäksi helpompi lähestyä. Oma mies on 168cm.


    • n

      Mä olen jotain 163-165 cm ja haluaisin niin paljon olla 5 cm pidempi. just 168-170 cm olis ihanne. ja sen mittasesta ei yleensä ole kellään mitään pahaa sanottavaa..

    • 2103460360

      Makuja on erilaisia. Itse taas pidän lyhyistä naisista eniten. Valitettavasti sinunkin pituiset naiset haluavat yleensä pitkän miehen (olen itse mieheksi lyhyt).

    • Gabriel1914

      Oot siin ihan listan kärkipääs, sust voi viel olla 10 cm pidempi mut sit täytyy olla jo rikas. Ite en oo kun just sen 168 cm, enkä kyl ottais itteäni pidempää naista. 150-158 cm on se ehdoton maximi ilman miljoonaomaisuutta.

    • hei Gabriel

      Ottaisitko tälläisen lyhyen perijättären?

    • vfnrvn

      Mikä on lyhyen ja keskipitkän raja mielestänne?

    • :))

      yks lyhyistä naisita pitävä ilmottautuu jonon jatkoks

    • Alzbeta

      Olen 157cm nainen ja ihailijoita riittää.. Mielestäni olen normaali.. 170cm normaalille eurooppalaiselle miehelle olen hyvä saalis! En puhu mistään skandinaavisista jättiläisistä!! Normipituus eurooppalaiselle naiselle 155-165cm, totta puhui yksi esim espanjalaisista. Suomalaiset normia pidempiä! En oo ite supisuom ja oon ylpeä siitä!!!

    • Kääpiöhkö 85

      Olen myös lyhyt 155 cm ja pituuteeni ei ole kukaan suhtautunut aikuisiällä negatiivisesti, päinvastoin useat miehet ovat pitäneet lyhyydestäni, enkä tietääkseni ole lyhyyteni takia saanut koskaan pakkeja :o) Luulen että pituuteni tekee minusta myös helpommin lähestyttävän, tai sitten se on vain aurinkoinen luonteeni :D Avomieheni on 185 cm pitkä, mutta elämääni on mahtunut miehiä pituusväliltä 172-192 cm. Kyllä se on usein niin että korvien väli ratkaisee lopulta. Jos pituudesta tekee ongelman, se myös on sitä. Jos en olisi näin lyhyt, en olisi minä vaan joku muu! Toivon että aloittajakin kantaa lyhyytensä ylpeänä pienestä takaiskusta huolimatta, kaikkia kun ei voi miellyttää! (ja ko. "ystävällisellä" herrasmiehellä oli oma kompleksinsa, joten ehkä parempikin näin!)

    • 45ehjy7jtr6ku

      Tuo on naurettava juttu ainakin mun mielestä että "lyhyt mies inhoaa lyhyitä naisia". Ikinä en o aiemmin tollasta nähny missään :D
      Ehkä mies on mieleltään sairas, joita mahtuu kaikkiin kokoluokkiin, eikä hänen juttujaan kannata ottaa vakavasti.

      Moni pitempi (tai muuten vaan isompi :D) nainen haluaa olla pienempi, ja tää on fakta.

      • aevan

        Samaa mieltä. Jos se lyhyt mies jotain alkaa pituutensa takia vihaamaan niin ehkä ennemminkin sitten niitä pidempiä naisia, jotka yleensä huomio ensimmäisenä ne pidemmät miehet. Tämä siis jos miehellä on taipumus tulla katkeraksi vastoinkäymisten takia.

        Mutta ite en kyllä keksi mitään syytä miks lyhyt mies olis katkera lyhyelle naisella, joka todennäkösesti kelpuuttaa sen lyhyen miehenkin (jos vaan muuten kemiat natsaa).


    • ei niin pitkä mies

      Mulle kelpais lyhyt nainen. Tuu tänne heti alkaa olee mun kaa?

    • -lyhyt-

      Ite oon 161cm, ja myös ihan normaalipainoinen jne.. Kaikki tapaamani pitkät naiset ovat olleet ärsyttäviä ja rumia :D (huom, mun tapaamat) ku olin 6.lk nii sielä oli yks tosi pitkä tyttö, ja se luuli et kaikki pojat tykkää siitä o____o ja sit se väitti et muka mun silloinen poikakaverini rakastaa sitä koska se oli vaan joskus vastannu sen "moi" viestiin ".." Niin ei hemmetti :DD ja tää kaveri on vieläki ohuthiuksinen hilsepää finninaama, yöks! :p

    • Hoh hoijaa...

      Olipas erikoinen ketju. Nainen kertoo kokemuksensa yhdestä ja vain siis yhdestä lyhyestä miehestä, joka jostain syystä inhoaa lyhyitä naisia. No tämän seurauksena haukutaankin sitten lyhyitä miehiä ja vielä pitkät naisetkin siihen samaan syssyyn, vaikkei aloituksessa edes mainittu pitkiä naisia varsinaisesti ja kukaan pitkä nainen ei ollut ilmeisesti käyttäytynyt asiattomasti aloittajaa kohtaan.

      Jos yksi itsekin lyhyt mies inhoaa lyhyitä naisia, niin miksi hänellä silloin olisi ongelma oman pituutensa kanssa? Eihän se ole sen kummempi inhon aihe kuin se, että hyvin monet miehet inhoavat pienirintaisia naisia. Onko heillä sitten joku kompleksi omista tisseistään tuolla logiikalla? Tuo kyseinen mies ei nyt vaan jostain kummasta syystä sattunut pitämään lyhyistä naisista, hänelle se fyysinen piirre oli turn off...

      Mitä jos pitkä mies olisi inhonnut lyhyitä naisia, ketä silloin olisi pitänyt haukkua ja syyllistää ja kenellä silloin olisi ollut ongelma?

      Mitä jos pitkä mies olisi inhonnut pitkiä naisia? Se varmaan olisi ollut ihan fine eikä ainakaan merkki kompleksista, koska pitkällä miehellähän ei voi olla kompleksia pituudestaan ja kukas nyt muutenkaan pitkistä naisista pitäisi, kuin korkeintaan joku jolla on joku kompleksi!

      Ja kun yhden miehen oudosta käytöksestä nyt oli kyse, niin miksi sen perusteella piti haukkua pitkät naiset, miten he tähän aloitukseen ja aiheeseen mitenkään liittyivät? Eihän tuo mies välttämättä pitänyt pitkistä naisista sen kummemmin kuin lyhyistä, ehkä hän piti keskimittaisista.

      • ei tarvitse ilkeillä

        Empatiakykysi on pyöreä 0 onneksi olkoon siitä.

        Samalla yhtä oudolla logiikallahan voisi loukata jotain keskimittaista ettei pidä keskimittaisista tai keskipituisesta munasta tai vastaavaa. Ei kai ole mitään pahaa kysyä mielipidettä siihen onko ap:n loukkaantuminen jonkun kyhyen miehen kommenteista yleistettävissä useampiin, tätä varmaan haki.

        Veikkaan että alkoholilla tai aiemmalla kokemuksella jostain aiemmasta lyhye naisen kohtaamisesta oli tällä itsellään lyhyellä miehellä kyse. Onhan se sukupuolistereotyyppisesti hiukka outoa että lyhyt arvostelee lyhyttä, joten tulee mieleen että mies ei itse halua nähdä lyhyyttä itsessään ja haukkuu siksi naisen pituutta. Myös tuo ettei voi sietää tai vihaa on melko voimakas ilmaisu, joten jää varmasti mietityttämään. Tuo keskipituus vertaus on siinä mielessä ontuva, että yleisen normin mukaanhan on tämä joukko mihin suurin osa naisista tai miehistä pituutensa perusteella asettuu, ja kun vastaaja, tässä tapauksessa ap asettuu tuon joukon laitamille, toki hänellä käy mielessä onko lyhyiden vihaaminen miten yleistä. Tai ikä siitä tekee muiden mielestä vihattavan ominaisuuden. Ehkä et tätä voi käsittää jos et omaa empatiakykyä tai sinulla itselläsi on jokin huono kokemus nimenomaan lyhyestä naisesta tai miehestä tai olet kaikilta osin niin keskimittojen sisällä, ettet voi käsittää ollenkaan millaisia paineita ulkonäköön voi kohdistua, etenkin naisilla. Naisten ulkonäkö on aina suurennuslasin alla ja toki vieraiden kommentit saavat miettimään, onko omassa ulkonäössä jotain ns. vinossa yleisen vai yksittäisen mielipiteen mukaan.


      • Hoh hoijaa...
        ei tarvitse ilkeillä kirjoitti:

        Empatiakykysi on pyöreä 0 onneksi olkoon siitä.

        Samalla yhtä oudolla logiikallahan voisi loukata jotain keskimittaista ettei pidä keskimittaisista tai keskipituisesta munasta tai vastaavaa. Ei kai ole mitään pahaa kysyä mielipidettä siihen onko ap:n loukkaantuminen jonkun kyhyen miehen kommenteista yleistettävissä useampiin, tätä varmaan haki.

        Veikkaan että alkoholilla tai aiemmalla kokemuksella jostain aiemmasta lyhye naisen kohtaamisesta oli tällä itsellään lyhyellä miehellä kyse. Onhan se sukupuolistereotyyppisesti hiukka outoa että lyhyt arvostelee lyhyttä, joten tulee mieleen että mies ei itse halua nähdä lyhyyttä itsessään ja haukkuu siksi naisen pituutta. Myös tuo ettei voi sietää tai vihaa on melko voimakas ilmaisu, joten jää varmasti mietityttämään. Tuo keskipituus vertaus on siinä mielessä ontuva, että yleisen normin mukaanhan on tämä joukko mihin suurin osa naisista tai miehistä pituutensa perusteella asettuu, ja kun vastaaja, tässä tapauksessa ap asettuu tuon joukon laitamille, toki hänellä käy mielessä onko lyhyiden vihaaminen miten yleistä. Tai ikä siitä tekee muiden mielestä vihattavan ominaisuuden. Ehkä et tätä voi käsittää jos et omaa empatiakykyä tai sinulla itselläsi on jokin huono kokemus nimenomaan lyhyestä naisesta tai miehestä tai olet kaikilta osin niin keskimittojen sisällä, ettet voi käsittää ollenkaan millaisia paineita ulkonäköön voi kohdistua, etenkin naisilla. Naisten ulkonäkö on aina suurennuslasin alla ja toki vieraiden kommentit saavat miettimään, onko omassa ulkonäössä jotain ns. vinossa yleisen vai yksittäisen mielipiteen mukaan.

        Ja sinä sitten vedit johtopäätökset empatiakyvystäni, kun et edes ymmärtänyt mitä sanon... *Huokaus* väännetään rautalangasta. Minä ihmettelin tämän ketjun VASTAUKSIA.

        Miten saatiin aikaan kauhea rimpsu haukkuja lyhyitä miehiä ja erityisesti pitkiä naisia kohtaan, kun aloittajaa on loukannut YKSI lyhyt mies - HUOM ei kaikki, vain yksi - eikä ilmeisesti yksikään pitkä nainen.

        Tässä ketjussahan ei "keskustella" edes siitä, mikä on aloittajan aihe, kun haukutaan vain täysin ulkopuolisia ihmisiä (pitkiä naisia) ja niputetaan lyhyet miehet aloittajan kohtaaman kusipään kaltaisiksi ääliöiksi joilla on huono itsetunto ja komplekseja.

        Ei tarvi ilkeillä? No lyhyille miehille ja erityisesti pitkille naisille ilmeisesti kuitenkin tarvii, vai mites se nyt menikään..?


      • menee vierestä
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Ja sinä sitten vedit johtopäätökset empatiakyvystäni, kun et edes ymmärtänyt mitä sanon... *Huokaus* väännetään rautalangasta. Minä ihmettelin tämän ketjun VASTAUKSIA.

        Miten saatiin aikaan kauhea rimpsu haukkuja lyhyitä miehiä ja erityisesti pitkiä naisia kohtaan, kun aloittajaa on loukannut YKSI lyhyt mies - HUOM ei kaikki, vain yksi - eikä ilmeisesti yksikään pitkä nainen.

        Tässä ketjussahan ei "keskustella" edes siitä, mikä on aloittajan aihe, kun haukutaan vain täysin ulkopuolisia ihmisiä (pitkiä naisia) ja niputetaan lyhyet miehet aloittajan kohtaaman kusipään kaltaisiksi ääliöiksi joilla on huono itsetunto ja komplekseja.

        Ei tarvi ilkeillä? No lyhyille miehille ja erityisesti pitkille naisille ilmeisesti kuitenkin tarvii, vai mites se nyt menikään..?

        nimenomaan, palstalla keskustellaan, sinun mielestäsi kysymys oli turha, epäkiinnostava ja mitä muuta.kerro oma mielipiteesi ja jätäs nyt muut kirjoittajat ja heidän kommentit rauhaan, okei?


      • lisäys
        menee vierestä kirjoitti:

        nimenomaan, palstalla keskustellaan, sinun mielestäsi kysymys oli turha, epäkiinnostava ja mitä muuta.kerro oma mielipiteesi ja jätäs nyt muut kirjoittajat ja heidän kommentit rauhaan, okei?

        lisään vielä että näkee kyllä sun läpi, sen verran että en ainakaan mä huomannut että aloittaja tuolla 85- nimimerkillään olis pitkiä naisia haukkunut


      • Hoh hoijaa...
        lisäys kirjoitti:

        lisään vielä että näkee kyllä sun läpi, sen verran että en ainakaan mä huomannut että aloittaja tuolla 85- nimimerkillään olis pitkiä naisia haukkunut

        Niin - edelleenkin - minä kommentoin VASTAUKSIA siis VASTAUKSIA... Niissä pitkiä naisia haukuttiin ja ihmettelin MIKSI koska aloittajahan ei heistä sanonut mitään, joten lievästi sanottuna erikoista että tämä ketju saatiin käännettyä aika näppärästi pitkien naisten haukkumisketjuksi... Onko oikeasti noin vaikea tajuta?

        Ja vielä väännän rautakangesta. Minä en missään vaiheessa ole edes väittänyt aloittajan haukkuneen pitkiä naisia. Minähän sanoin, että ei haukkunut, joten miksi muut haukkuivat. Menikö nyt jakeluun vai vieläkö on jokin asia jota et millään ymmärrä?


      • ei tod. ymmärrä
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Niin - edelleenkin - minä kommentoin VASTAUKSIA siis VASTAUKSIA... Niissä pitkiä naisia haukuttiin ja ihmettelin MIKSI koska aloittajahan ei heistä sanonut mitään, joten lievästi sanottuna erikoista että tämä ketju saatiin käännettyä aika näppärästi pitkien naisten haukkumisketjuksi... Onko oikeasti noin vaikea tajuta?

        Ja vielä väännän rautakangesta. Minä en missään vaiheessa ole edes väittänyt aloittajan haukkuneen pitkiä naisia. Minähän sanoin, että ei haukkunut, joten miksi muut haukkuivat. Menikö nyt jakeluun vai vieläkö on jokin asia jota et millään ymmärrä?

        sitä että sinä yrität mitätöidä koko aiheen kun tänne saa kukakin kirjoittaa oli kompleksinen, cp-vammainen tai afroamerikkalainen ja kysellä mielipiteitä, ja toisekseen, miksi sinä sitten sodit muiden mielipiteitä vastaan yleensäkään?häh!


      • kerro mielipiteesi
        ei tod. ymmärrä kirjoitti:

        sitä että sinä yrität mitätöidä koko aiheen kun tänne saa kukakin kirjoittaa oli kompleksinen, cp-vammainen tai afroamerikkalainen ja kysellä mielipiteitä, ja toisekseen, miksi sinä sitten sodit muiden mielipiteitä vastaan yleensäkään?häh!

        miksi et itse vastaa omalla mielipiteelläsi kysymykseen tai jätä kokonaan kommentoimatta? aika paljon täällä lyhyitäkin on haukuttu jos luet ketjua, mikä todentaa sitä että JOILLEKIN pituudella on todella niin helvetin paljon merkitystä.


      • Hoh hoijaa...
        kerro mielipiteesi kirjoitti:

        miksi et itse vastaa omalla mielipiteelläsi kysymykseen tai jätä kokonaan kommentoimatta? aika paljon täällä lyhyitäkin on haukuttu jos luet ketjua, mikä todentaa sitä että JOILLEKIN pituudella on todella niin helvetin paljon merkitystä.

        Miten niin yritän mitätöidä aiheen jos ihmettelen sitä, että YHDEN AINOAN tyhmästi käyttäytyneen miehen takia haukutaan ihan KAIKKI lyhyet miehet ja pitkät naiset?

        Ja sanoin jo kyseistä miestä kusipääksi, joten miksi tässä pitäisi alkaa hänestä mitään syvällisempiä analyysejä heittämään? Kusipää mikä kusipää, eikä se siitä kummene.

        Ja vastataan nyt sitten siihen, että kelpaako lyhyt nainen... Mitä väliä sillä on kelpaako lyhyt nainen kaikille? Jotkut tykkää pitkistä jotkut lyhyistä jotkut siltä väliltä olevista, joillekin ei ole pituudella mitään väliä... MUTTA jos se nyt sattuu olemaan jollekin se juuri tärkein asia, että onko senttejä enemmän kuin keskiverrolla tai vähemmän, niin se hänelle sallittakoon aivan samoin kuin kilojen (läski vai laiha) tai rintojen koon, hiusten värin - you name it - kohdalla.

        Yleensä juuri lyhyet miehet pitävät lyhyistä naisista, niin mitä se haittaa hirveästi jos yksi ei pidä?

        No mikä sitten on sinun mielipiteesi asiasta, ethän sinäkään ole vastannut aloittajan kysymykseen kuin vain jankuttanut jotain älyvapaata paskaa minulle.


    • Problems

      Tuo vertaus tissien koosta oli huono sillä eihän miehet luonnollisestikaan omista rintoja, joten miksi heillä olisi kompleksi pienistä rinnoista? Mitä tulee taas pituuteen niin se on selvä tosiasia että pitkät miehet ovat miehekkäämpinä pidettyjä kuin lyhyet miehet. Pitkät ovat naisten keskuudessa suositumpia. Olen muuten huomannut itsekin miten usein lyhyillä miehillä on kompleksi pituudestaan, he ovat suorastaan katkeria siitä että sattuivat syntymään lyhyeksi. Aloittajan kuvailema mies on selvästi tyytymätön pituuteensa ja sen takia käyttäytyi aloittajaa kohtaan töykeästi. Hän näki sinussa itsensä.

      • yleistystä

        Kyllä lyhyemmissäkin miehissä voi olla todella miehekkään näköisiä. Suomalaiset miehet taas eivät ole oikein miehekkään näköisiä oli sitten kyseessä lyhyt tai pitkä.


      • Ristiriitaista

        Yleensähän lyhyet miehet juuri pitävät lyhyistä naisista ja se viha ja katkeruus kohdistuu pitkiin naisiin kun ehkä he jotenkin kokevat, että se on väärin kun nainen on pitempi heistä. Melkein kuin se nainen olisi varastanut heiltä jotain olemalla pitempi.

        Taas on hyvin yleistä, että lyhyet naiset inhoavat lyhyitä miehiä, eivätkä ikinä voi kuvitellakaan olevansa lyhyen tai usein edes keskimittaisen miehen kanssa, vaan lyhyille naisille yleensä täytyy olla sellainen paria metriä lähentelevä hujoppi, että kelpaa... Miksi sitten lyhyillä naisilla on oikeus vihata lyhyitä miehiä eikä se ilmeisesti ole mikään merkki kompleksista? Usein kuulee lyhyiden miesten ihmettelevän kun ovat lähestyneet lyhyttä naista ja saaneet tylyt pakit sen vuoksi, että ovat lyhyitä.


    • bujbbknkninibubyvyvu

      Itse olen noin 180 senttinen mies ja kyllä tykkään lyhyistä naisista, ovat mukavia kainaloisia. Tietty jos on myös muodollisesti pätevä niin erittäin hyvä.

    • et silleensä

      Miten aikuiset ihmiset edes jaksaa jankata samaa shittiä jatkuvasti pituudesta?Itse olen 180 cm hoikka nainen ja hyvin menee.En haluaisi ikinä olla kenenkään kainaloinen.Mieheni on 172 cm ja häntä ei häiritse mun vähän korkeampien korkojen käyttö ajoittain:)

      • 090909090909

        No jollet haluaisi olla kenenkään kainaloinen niin kait sillä pituudella on väliä.


      • Luetunymmärtäminen
        090909090909 kirjoitti:

        No jollet haluaisi olla kenenkään kainaloinen niin kait sillä pituudella on väliä.

        Eihän tuo sanokaan ettei pituudella ole väliä, kuin ihmettelee miten jostain noin typerästä aiheesta jaksaa aikuiset ihmiset jankata jatkuvasti.


    • mi811

      Itse olen 186 cm pitkä mies ja oma naisihannepituus on jotain väliltä 155 - 165 cm. Mikään pituusrasisti en ole, mutta jos saan valita niin otan mielummin lyhyen kuin pitkän naisen.

    • 170cm

      Jos lyhyt nainen antaa pakit ja aukoo päätään lyhyelle miehelle se on ihan ok ja normaalia sallittavaa käytöstä? Yleensähän se menee juuri näin päin... Itselle kyllä kelpaisi lyhyt nainen, mutta kun en itse kelpaa heille.

    • Jagdpanther

      Ite 190 cm pitkänä suosin pidempiä naisia. Kerran tapasin itteäni pidemmänki mutta voi sitä vitutusta ku homma ei lähteny käyntiin ;-(

    • CoverKill

      Joopa joo. Sanon että paksaa. Oli huono tekosyy tai sitten mies on erikoinen tapaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe