Kuules sheriff Antti.....

YHHYH

Kyllä sun pitäisi raijata tältä palstalta suurin osa teksteistä poies, hirveetä luettavaa, kuten suurimmalla osalla täällä Suomi24 keskustelupalstoilla. Kaikenlaista törkyä sitä keksitäänkin kirjoitella. HYI! Asiallistakin tekstiä löytyy kyllä. Mä ainakin lopetan näitten palstojen lukemisen nyt.

19

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokokokokokokokokokk

      Lopeta vaan lukeminen ja uikuttaminen. Lukeminen on vapaaehtoista ja sinun paikkasi olisi Tunisiassa uutena diktaattorina.

      • Kai Puu

        Niin, juuri sinun kaltaisiasi kirjoittajia aloittaja varmaan tarkoitti.
        Kaipuu jonkilaiseen tasoon on minullakin syvä.


      • vienoeinari
        Kai Puu kirjoitti:

        Niin, juuri sinun kaltaisiasi kirjoittajia aloittaja varmaan tarkoitti.
        Kaipuu jonkilaiseen tasoon on minullakin syvä.

        Ai-van. Asiallisiin keskusteluihin ei enää ehdi edes vastaamaan kun joku elämään tympiintynyt on jo pilannut koko ketjun. Keljuttaa kun joku haluaisi ihan oikeastikin keskustella.
        Minusta tänne voisi ihan hyvin laittaa rekisteröitymisen pakolliseksi niinkuin monilla muilla foorumeilla jo on.
        Se siistisi tätäkin palstaa jo kummasti. Samoin seriffille lisää valtuuksia.


      • Ihan tässä harmittaa
        Kai Puu kirjoitti:

        Niin, juuri sinun kaltaisiasi kirjoittajia aloittaja varmaan tarkoitti.
        Kaipuu jonkilaiseen tasoon on minullakin syvä.

        kun yritämme olla oikein asiallisia ja ns.sivistyneitä keskustelijoita.
        Sitten joku onneton luuseri ja mikä liekkään tulee meidän palstoille...kirjoittaa jotain mikä poikkeaa meidän hienostuneesti keskustelevien tyylistä ja ennen kaikkea ajatusmaailmasta...huh huh!
        Tulee tosissaan kaipuu kyllä todelliseen elämään ja sen ajatuskulkuihin jotka ovat ne ainoat ja oikeat.
        Kyllä on maailmassa paljon korjattavaa....voi voi.
        Onneksi sheriffi on meidän sheriffimme ja se poistaa kaiken mitä me haluamme.


    • parhaimpani yritän...

      -Antti

      • Hyvä ,hyvä Iso A !!

        ...sillälailla sitä pitää...parhaansa yrittää...Yesh!


      • Suivaantunut

        Antti... jos minäkin yritän esim laulamisessa parhaimpani, tulos on surkea.
        Että seltykselso tuo ei kelpaa. Tiedät, mistä on kyse, olen antanut palautetta
        suomi24.lle kajaanin palstan todella leväperäisestä valvonnasta.
        Täällä saa vapaasti kirjoitella yksityisten kaupunkilaisten privaattielämästä,
        ilman että useankaan poistopyynnön jälkeen toimit.
        Sekö on parhaintasi? Jos sinulla ei ole aikaa, jätä tehtäväsi.
        Tässä on kyse on meidän ihan kenen tahansa oikeusturvasta, jos tänne
        tosiaan saa näin vapaasti kirjoitella kun nyt saa.


      • Suivaantunut kirjoitti:

        Antti... jos minäkin yritän esim laulamisessa parhaimpani, tulos on surkea.
        Että seltykselso tuo ei kelpaa. Tiedät, mistä on kyse, olen antanut palautetta
        suomi24.lle kajaanin palstan todella leväperäisestä valvonnasta.
        Täällä saa vapaasti kirjoitella yksityisten kaupunkilaisten privaattielämästä,
        ilman että useankaan poistopyynnön jälkeen toimit.
        Sekö on parhaintasi? Jos sinulla ei ole aikaa, jätä tehtäväsi.
        Tässä on kyse on meidän ihan kenen tahansa oikeusturvasta, jos tänne
        tosiaan saa näin vapaasti kirjoitella kun nyt saa.

        Kuten aikaisemminkin olen jossain ketjuissa sanonut...
        Minun lisäkseni palstaa valvoo myös suomi24 ylläpito.

        Eli ylläpidon kanssa yhteistyössä parhaimpamme mukaan pidämme palstan siistinä.

        Mikäli lopettaisin valvonta työt palstalla silloin valvonta jäisi kokonaan ylläpidon harteille. Eli todennäköisesti palstan valvonta ei paranisi.

        Olisitko kenties itse sitten sopiva valvomaan palstaa? Laita ylläpidolle hakemusta menemään mikäli siltä tuntuu! Palstallehan on mahdollista olla myös useampi valvoja.

        Et semmoista tähän palaan..

        koitetaanhan olla ihmisksi!

        -antti


      • 8+1777
        antti1 kirjoitti:

        Kuten aikaisemminkin olen jossain ketjuissa sanonut...
        Minun lisäkseni palstaa valvoo myös suomi24 ylläpito.

        Eli ylläpidon kanssa yhteistyössä parhaimpamme mukaan pidämme palstan siistinä.

        Mikäli lopettaisin valvonta työt palstalla silloin valvonta jäisi kokonaan ylläpidon harteille. Eli todennäköisesti palstan valvonta ei paranisi.

        Olisitko kenties itse sitten sopiva valvomaan palstaa? Laita ylläpidolle hakemusta menemään mikäli siltä tuntuu! Palstallehan on mahdollista olla myös useampi valvoja.

        Et semmoista tähän palaan..

        koitetaanhan olla ihmisksi!

        -antti

        Oletko jo täysi-ikäinen vai pelkkä finninaamainen nörtti? Tämä ei ole loukkaukseksi tarkoitettu vaan suora kysymys.


      • 8+1777 kirjoitti:

        Oletko jo täysi-ikäinen vai pelkkä finninaamainen nörtti? Tämä ei ole loukkaukseksi tarkoitettu vaan suora kysymys.

        Hei,

        Kiitos viestistäsi.

        Kuten profilistanikin selviää olen 25-vuotias.
        Olen toiminut serffin tehtävissä 7 vuoden ajan.

        Joten täysikäinen olen.

        -Antti


      • nuuhka
        antti1 kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos viestistäsi.

        Kuten profilistanikin selviää olen 25-vuotias.
        Olen toiminut serffin tehtävissä 7 vuoden ajan.

        Joten täysikäinen olen.

        -Antti

        Voisikos kyse olla sitten nettaajien turhautumiseen siinä, että olet ollu aiwan liian kaun kyseisessä hommassa...
        Niinhän se usein menee, ettei työstä saa enää inspiraatiota jatkaa satavarmana taas seuraavana päivänä..kuukautana..jopa vuotena.

        En pottuile tai keljuile, mut mielestäni liian usein ollaan nähty negatiivinen palaute palstan valvojalle --> Antti-boylle.


      • katin kontit
        nuuhka kirjoitti:

        Voisikos kyse olla sitten nettaajien turhautumiseen siinä, että olet ollu aiwan liian kaun kyseisessä hommassa...
        Niinhän se usein menee, ettei työstä saa enää inspiraatiota jatkaa satavarmana taas seuraavana päivänä..kuukautana..jopa vuotena.

        En pottuile tai keljuile, mut mielestäni liian usein ollaan nähty negatiivinen palaute palstan valvojalle --> Antti-boylle.

        Älä puhu potaskaa, Antti hoitaa hommansa hyvin, kiitos hänelle!


      • suivaantunut
        katin kontit kirjoitti:

        Älä puhu potaskaa, Antti hoitaa hommansa hyvin, kiitos hänelle!

        Noooh, kehua pitää kun on kehumisen aihetta, mutta rehellisesti tässä ei ole
        Jos perustellut ja asialliset poistopyynnöt ei aiheuta mitään toimenpiteitä useaan päivään
        selkeästi laittomien viestien ollessa kyseessä, ei voi kehua.
        Mutta tämmöstähän tämä on, ja jos nyt tosiaan yritettäisiin kaikki elää ihmisiksi, niin ei
        Antinkaan tarvitsisi muden siivottomuuksista ottaa mitään pulttia.
        Kelju hommahan tuo seriffin homma on, ei kai siitäkään koskaan pelkkää kiitosta tule,
        vaikka miten parhaansa yrittäisi.


      • Siitä hyvä alkaa
        antti1 kirjoitti:

        Hei,

        Kiitos viestistäsi.

        Kuten profilistanikin selviää olen 25-vuotias.
        Olen toiminut serffin tehtävissä 7 vuoden ajan.

        Joten täysikäinen olen.

        -Antti

        Ensitöiksesi voisit katsoa, että aina kun tulee jonkun idiootin kirjoituksia piereskelystä, niin poistat ne heti alkuunsa. Silloin olisi jo huomattavasti siistimpää ja raikkaampaa täällä.


      • kannatan juu
        Siitä hyvä alkaa kirjoitti:

        Ensitöiksesi voisit katsoa, että aina kun tulee jonkun idiootin kirjoituksia piereskelystä, niin poistat ne heti alkuunsa. Silloin olisi jo huomattavasti siistimpää ja raikkaampaa täällä.

        Kannatan. Jos on vatsavaivoja, kirjoitukset kuuluvat terveys osastolle.
        Ja jos taas on kyse palstan häiriköistä, nämä kiusaajien viestit pitäisi poistaa
        järjestelmälliseti aina ja ip:nkin voisi panna estoon.


      • Puhdasta ilmaa!!!!!!
        Siitä hyvä alkaa kirjoitti:

        Ensitöiksesi voisit katsoa, että aina kun tulee jonkun idiootin kirjoituksia piereskelystä, niin poistat ne heti alkuunsa. Silloin olisi jo huomattavasti siistimpää ja raikkaampaa täällä.

        Noin se pitää.
        Jatka samaa rataa vaan!! Tsemppiä sulle!


      • luin palstaa
        kannatan juu kirjoitti:

        Kannatan. Jos on vatsavaivoja, kirjoitukset kuuluvat terveys osastolle.
        Ja jos taas on kyse palstan häiriköistä, nämä kiusaajien viestit pitäisi poistaa
        järjestelmälliseti aina ja ip:nkin voisi panna estoon.

        Juu, on jutut muuttuneet ihan muuhun suuntaan kuin muutama vuosi sitten, kun ahkerasti seurasin palstaa. Nytkin silmille hyppäs ensimmäisenä, kun otsikossa kyseltiin isoa kyrpää. Juttua en edes lukenut. Eikö nää mulkku , pillu ja naimis, pettämisasiat todella kuulu jonnekkin muulle palstalle. Ei tartte sanoa, että ole lukematta, sillä niin aion olla ja pysyä pois tältä palstalta.


    • sangen kiusallista

      ukot haluu isointa tissiä tai akat suurinta mulkkua ????
      kuka on siihen paras??
      kuka ukkomies pettää ? is akkaansa vai itteään,,, tai akka huoraa ?
      naapuri kasaa lunta, minne ? vittu, nehän sulaa ennen Juhannusta ????????
      ei Antti voi sitä päättää ....
      Mut, muutama viikko, ja sit vaan nimimerkillä tääl kärvistellään, eli kaikki ukkomiehet/ja akka pettäjät, joutuu kirjautuun, mikä ihana sattuma ; )

    • Antti yrittää

      antti1
      1.2.2011 17:19
      1
      Sulje


      parhaimpani yritän...

      -Antti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe