kuu leijonassa

Sani

tietääkö kukaan millanen on jos on kuu leijonassa?

9

2159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuu-Leijona

      Olen kuu-leijona.Ehkä paras tunnusmerkki on se ettei siedä epärehellisyyttä ja toisten hyväksikäyttöä.Voi toki sopia monelle muullekin,mutta korostuu juuri kuu-leijonilla.

    • määä

      no mä vastaisin ihan miälällään mutta on vain yksi asia se on se et mä en tiiä mitä sä meinaat.t.määä

    • hauskoja

      moi!
      tunnen pari kuu-leijonaa, mielestäni ovat hauskoja (jos ego kohdallaan) ja muita innostavia, osaavat nauraa itselleen ja hauskuuttavatkin muita omilla torveiluillaan. vedet kihoo silmiin nauraessa näillä kuuleoilla, miehillä myös. mutta voit toki käydä lukaisemassa anyarassa kuu tulimerkeissä tekstit ja taisi siellä olla erikseen kuu leijonassa tekstikin. löytyiköhän esseistä vai mistä..??

      • En ole itserakas...

        Kuvailitpa minua aika selkeästi...se on suuri onni,että kuu-leijonat osaavat nauraa itselleen,nimittäin tää kohelluspuoli kun tulee niin takaraivosta,ettei sitä pysty estämään...olen kuullut moninaista kommenttia..toiset pitää tosi hauskana ja pirteenä tyyppinä..sit taas toiset idioottina ja lapsellisena..Ne ei kattokaas ymmärrä,että ei tätä elämää niin vakavasti pidä ottaa.Sitäpaitsi tylsäkin työpäivä menee tosi mukavasti heitellessä bullshittiä!Nauttikaa elämästä!


      • Täällä ja...

        Joo,olen tuo kuu-leijona minäkin.Tavaramerkkini on toisten eteenpäin "potkiminen" ja rohkaiseminen.Olen erittäin kannustava ja kehun muita jos aihetta.(tulkitaan liian usein lipomiseksi)Mikä on harmi...ihmiset eivät suurin osa osaa ottaa kehuja vastaan,jostain syystä.Mutta muuten osui nuo edelliset kirjoitukset suht hyvin.Terkut kaikille meille naurattajille.....


    • Sarah-74

      Niin!? Mitäs se merkitsee? -Onko se kun on täyskuu samana päivänä kun on syntynyt?!
      -Muiden kertoma luonneanalyysi sopii aika lailla minuun, mutta en ole kuullut kenenkään kertovan mitä sillä meinataan vieläkään?!!

      • Kuumerkkisi...

        ..luonteestasi paljonkin.Se on se,minkä näytät muille tai kätket muilta.Jos joku joskus sanoo,ettet muistuta yhtään aurinkomerkkiäsi...
        ,olet enemmän kuumerkkisi kaltainen eli vaikuttaa voimakkaammin kuin aurinkomerkkisi.


    • kuu leijonassa

      Eikö nämä kuu-leijonassa ihmiset ole myöskin vähän itsekeskeisiä ja tykkäävät ottaa itselleen kunniaa asioista? Se ilmenee jokaisella erivahvana, mutta halusin ottaa tuon esille..

      Kuu Leijonassa: Minäpä elävöitän ympäristöä. Ja rohkaisen jokaista tuntemaan itsensä suureksi! Silloin he rakastavan minua. - Stephen Arroyo

      Leijona-Kuun ... ihmiset havaitsevat korkeamman voiman ja ollessaan pitkälle kehittyneitä, omaa tahtoaan korkeamman tahdon, taivaallisen tahdon. Jokapäiväisissä suhteissaan he kuitenkin ovat keskus, josta virtaa käskyjä. - Ingrid Naiman

      Hartaus, uskonnollinen taipumus, on huomattavin piirre niillä, joiden horoskoopissa Leijona korostuu, ja erityisen usein uskonnollisissa tapauksissa Kuu on Leijonassa. Tämä johtuu kenties siitä, että Leijonassa on paljon rakkauden elementtiä, ja myös siitä tosiasiasta, että Leijonaa todennäköisesti viehättää oppi Jumalasta Isänä. Esimerkkieni mukaan Kauris ja Vesimies tulevat seuraavina ... Härkä, Rapu, Skorpioni ja Kalat ovat merkkejä, jotka tilastollisten tutkimusten mukaan arvioiden keskimääräisesti eivät korostu uskonnollisilla kartoilla. - Charles E.O. Carter

      Monilla Kuu-Leijonilla on kykyä panna pystyyn show. Elleivät he varsinaisesti toimikaan viihdealalla he ainakin tietävät miten viihdyttää ja hurmata kaikki, jotka tulevat heidän magneettisen auransa vaikutuspiiriin. ... Itseään toteuttavat Kuu-Leijonat tuntevat usein, että heillä on kutsumuksena kohottaa ja valaista ihmiskunnan sorretuimpia osia, ja he myös taistelevat hyväksi käytettyjen kansojen puolesta kaikella Leijonaan liitetyllä rohkeudella. He ovat päättäväisiä pyrkiessään voittamaan omat heikkoutensa tarpeellisena askeleena maailman tekemisessä paremmaksi, he myös paneutuvat tällaiseen työhön intensiivisen henkilökohtaisella tavalla. - Marcia Moore ja Mark Douglas

      Olen myöskin kuu Leijonassa, mutta myöskin Nousevalta merkiltäni Skorpioni joka inhoaa moista "epäpyhyyttä", ei se ihme ole että olen ainaisessa sodassa itseäni ja identiteettiäni vastaan. En tunne itseäni oikein, mutta tiedän sen että pidän huomiosta ja olen hyvin huomaavainen ja rakastava ihminen.

    • takkukarvatyttönen

      Parhaimmillaan lämmin ja antelias, pahimmillaan itsekeskeinen, ylimielinen ja liian ylpeä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe