normaalien huoltojen lisäksi 65000km kohdalla paloi rekisterikilven valon polttimo,edellinen autoni oli focus 05 malli ja ajoin sillä 65000km ilman yhtään vikaa.
focus 1.6 vm 2007 aj.75000 km vikalista.
9
1115
Vastaukset
- ththrthr
onpa palanut ihan tasalukemissa,ettei vain olisi vaikka 65001 kohdalla mennyt vai noin tarkkaan seurasit.no hyvä että paloi vaan polttimo eikä levinnyt muualle,olisi sattanut palaa kokoauto
- Taivaaseeen pääset..
Mikä tahansa nyky kaara kestää 2 vuotta. Ja sitten vaihtoon, jopa ford kestää nykyyään ruostumatta pari voutta YEEEEEEE hyvä vortin paska
- ja Ford
Niin minäkin luulen, että taivaaseen pääsen! Olen meinaan noiden viiden tojotan kanssa niin paljon kärsinyt vilua ja nälkää...
- putsaa
sulta PASKAN housuusta
- Parempi people
ja Ford kirjoitti:
Niin minäkin luulen, että taivaaseen pääsen! Olen meinaan noiden viiden tojotan kanssa niin paljon kärsinyt vilua ja nälkää...
tää on ford palsta. Vai onko maalaisjuntit fordistit lukihäriöisiäkin?
Minun viimeinen fortti, työnantajan pakottamana. Kesällä ostan auton, liisaus loppu. ja paska pellolle(siis voorrttti) on meinaan korjaamolla niin maan perkeleen paljon. - toyota,yarsis.......
ja Ford kirjoitti:
onse mukava huomata miten,tojotakuskiin sattuu.tässäkohtaa. voijeesus mitä pellejä..... en olisi uskonu...
- ei edes ajovaloja
Vaimolla on myös 1.6 -07. Autolla ei tosin ole ajettu kuin 40 tonnia, mutta ainoa korjaustoimenpide on ollu parkkivalon polttimon vaihto.30
- KYRPÄ JOOSEPPI
FORD FOCUS VM 2008 AJ 45000 AINOA VIKA YKSI AJOVALOPOLTTIMO ON PALANUT.EI MITÄÄN MUITA VIKOJA HUOLLOT ON TEHTY SÄÄNNÖLLISESTI.
- Vendome
Ihan turhanpäiväistä lätinää jos joku polttimo on sipannut Focuksesta 30tkm
kohdalla voi se kärähtää mistä tahansa pirssistä ennemmin tai myöhemmin,
joka automerkillä on omat heikot kohdat ja tyyppiviat, sitten voidaan alkaa puhu-
maan vioista kun tulee vetari tai vaikka sähköpuolen vikoja oikein kunnolla.
Ja eiköhän Focuksessa ala kunnon korjaukset tuolla 200tkm kohdalla jos huollot
ja ennaltaehkäisevät toimenpiteet on laiminlyöty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k363815Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet511764- 731379
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751221Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille1871140Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911051- 84965
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41856Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?49801- 39780