Tuliko tehtyä virhe, et maanantaina lähden risteilylle ja tanssiminen on se mun juttu siellä.
Onko siellä viikolla muita kuin eläkeläisiä? Itse 40 mut tanssiahan voi vaikka 8-kymppisen kanssa jos vaan jalka nousee :)
Siltikin toivon suurinpiirtein itseni ikäisiä hakijoita.
7.2 baltic princess
46
1722
Vastaukset
- hjp.
Jos ihan oikeasti haluat tanssia, niin on tuo laiva ihan väärä paikka siihen.
- joatrdes
Kerroppa hjp taas kerran miten sitä tanssitaankaa IHAN OIKEASTI?
Ihan ihan ihan pikkusen oli taas asennetta nähtävissä tuossakin älynväläyksessä. - lets kou
joatrdes kirjoitti:
Ihan ihan ihan pikkusen oli taas asennetta nähtävissä tuossakin älynväläyksessä.Vouho ei nyt kommentoi sellaista mitä ei ymmärrä. Jos joku ei pidä hyvänä tanssia oksentelevien ja kähmivien humalaisten joukossa niin siihen ei mitään "asennetta" tarvita.
- hjp.
joatrdes kirjoitti:
Ihan ihan ihan pikkusen oli taas asennetta nähtävissä tuossakin älynväläyksessä.Ihan oikean tanssimisen ja laivalla "tanssimisen" eroittaa lähinnä siitä että laivoilla on suurin osa, ei tosin kaikki, enemmän tai vähemmän jurrissa, samoin tanssitaito ja muiden ihmisten huomioiminen on monesti puutteellinen. Samoin tanssilattia on todella pieni, ja kun hillujat läikyttävät juomiaan sinne, ei voi enään puhua mistään tanssin nautinnosta. Tässä ei ole kyse mistään asenteellisuudesta, vaan ihan oikeasta tilanteesta. Ehkä se ei sinun ymmärrykseesi kuitenkaan mahdu, niin voisit joskus itse käydä vertaamassa laivojen "tansseja" oikeisiin lavatansseihin, niin oppisit ehkä jotakin.
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Ihan oikean tanssimisen ja laivalla "tanssimisen" eroittaa lähinnä siitä että laivoilla on suurin osa, ei tosin kaikki, enemmän tai vähemmän jurrissa, samoin tanssitaito ja muiden ihmisten huomioiminen on monesti puutteellinen. Samoin tanssilattia on todella pieni, ja kun hillujat läikyttävät juomiaan sinne, ei voi enään puhua mistään tanssin nautinnosta. Tässä ei ole kyse mistään asenteellisuudesta, vaan ihan oikeasta tilanteesta. Ehkä se ei sinun ymmärrykseesi kuitenkaan mahdu, niin voisit joskus itse käydä vertaamassa laivojen "tansseja" oikeisiin lavatansseihin, niin oppisit ehkä jotakin.
Suurinosa laivalla on melkein selviä, niin siellä tannsipuolella, yökerhosta enkä pubista en sano mitään.
Tanssitaito ehkä lavalla on parempi, joillakin ei suinkaan kaikilla, olen lavoillakin "kävellyt".
Moni menee laivalle tanssimaan, ei juomaan, juopuneitahan näkee lavoillakin ikävä kyllä. - mua etoo to sakki
lets kou kirjoitti:
Vouho ei nyt kommentoi sellaista mitä ei ymmärrä. Jos joku ei pidä hyvänä tanssia oksentelevien ja kähmivien humalaisten joukossa niin siihen ei mitään "asennetta" tarvita.
No mikä tuo sitten on jos ei asenne? Ainakin mielipiteistä paistaa se että juuri oma asenne on se paras ja tärkein. Ihme narsisteja tanssiporukka täynnä.. Jos joku ei käyttäydy juuri niinkuin joku "etiketti" tai sopulin päässä asuva rajoittunut kaava määrää niin sellaisten paikka on näiden hinttapulien mielestä jossain muualla kuin tansseissa. Tanssisakki on täynnä todella ärsyttävää ja pikkusieluista pilkunviilaajaa.
- kysyyvastaa
mua etoo to sakki kirjoitti:
No mikä tuo sitten on jos ei asenne? Ainakin mielipiteistä paistaa se että juuri oma asenne on se paras ja tärkein. Ihme narsisteja tanssiporukka täynnä.. Jos joku ei käyttäydy juuri niinkuin joku "etiketti" tai sopulin päässä asuva rajoittunut kaava määrää niin sellaisten paikka on näiden hinttapulien mielestä jossain muualla kuin tansseissa. Tanssisakki on täynnä todella ärsyttävää ja pikkusieluista pilkunviilaajaa.
Se "etiketti" on juuri se malli joka on kehittynyt tanssipaikoilla vuosikymmenien saatossa. Vastustatko siis perinteistä tanssikäytäntöä?
- hjp.
mua etoo to sakki kirjoitti:
Asenteellinen, todella sitä sinä olet "tanssiporukoita" kohtaan, sitä ei voi olla huomaamatta. Jos sua kerran etoo niin kauheasti muiden tanssiminen ja mielipiteet niin eikös se ongelma ole silloin sinussa itsessäsi ja suppeassa, negatiivisessa ajattelumaailmassasi? Jos minä en pidä jollakin laivalla tanssimista miellyttävänä kokemuksena, niin mitä v...n asenteellisuutta siinä muka on? Kyllä sinä voit sinne purkille mennä ihan vapaasti tanssimaan, ehkä kannattaisikin ostaa vain pelkkä menolippu mahdollisimman kauas, niin ei pääsis "tanssiporukat" ja etiketit häiritsemään.
- loveboat-09
Tuli!
- 8+5
Onhan siellä muitakin kuin eläkeläisiä, mutta jos tanssimaan haluaa niin suosittelen ennemmin Turun lähtöjä. Kokemusta on. t. -50
- Maana...
sen tiedän ennestään, tangobaarissa on hyvät tanssit ja yleensä ihan hyviä tanssittajia.
Päivä nyt vaan hiukan mietityttää.
Turun lähtöjä en viitsi käyttää, kun satamaan pitkä matka, asun idässä.- kammiossaan vielä
Ihmettelen kyllä suuresti sitä että pitää tukkia talvipakkasella merelle seilaamaan, tanssin takia. Kyllä ihmettelen...mutta jos on hyviä tanssiaisia etsimässä, kehottaisin jäämään kiinteälle maalle.
Jos nimittäin sattuu myrsky juuri sille päivälle, ei porukalla ole minkäänlaista tanssi-iloa tai fiilistä tarjota, sillä ainoa mitä ympärilleen katsellessaan näkee on kalpeita hymyttömiä "pallo hukassa" ilmeitä. - .................
kammiossaan vielä kirjoitti:
Ihmettelen kyllä suuresti sitä että pitää tukkia talvipakkasella merelle seilaamaan, tanssin takia. Kyllä ihmettelen...mutta jos on hyviä tanssiaisia etsimässä, kehottaisin jäämään kiinteälle maalle.
Jos nimittäin sattuu myrsky juuri sille päivälle, ei porukalla ole minkäänlaista tanssi-iloa tai fiilistä tarjota, sillä ainoa mitä ympärilleen katsellessaan näkee on kalpeita hymyttömiä "pallo hukassa" ilmeitä.vain tunnin verran ollaan avomerellä, ruotsinristeilyt eri juttu.
balric prinsessalla tanssiyhtyeitä usein, tuollakin risteilyllä, eli hyvät tanssit siellä on. - Tanssiristeilyllä
................. kirjoitti:
vain tunnin verran ollaan avomerellä, ruotsinristeilyt eri juttu.
balric prinsessalla tanssiyhtyeitä usein, tuollakin risteilyllä, eli hyvät tanssit siellä on.Jos haluaa tanssia laivalla, niin kannattaa ottaa oma tanssittaja mukaan. Harvoin siellä tapaa ketään tanssia harrastavaa ja jos tapaa, niin hänellä on oma pari (vaimo tai mies) on mukana. Jos on sinkkuna, niin suosittelen ihan rehellistä lavatanssia maankamaralla.
- +50 siNkku
Varmaankin jonkin verran vaikuttaa esiintyjätkin siihen kuinka on tanssiporukkaa. Itse olin ma 31.1 lähdöllä Princesillä ja oli kyllä aika vähän porukkaa, enimmäkseen vanhempia pariskuntia ja naisia. Jukka Hallikainen ja Monarkia oli kyllä hyvä, vaikka tällä reissulla menikin pelkäksi kuunteluksi. Hyvä reissu silti.
- Maana...
Pitää asennoitua niin että menee musiikin kuuntelemiseksi, mutta mistäpä sinkku omaa tanssikaveria mukaansa tempaisisi :-)
- hjp.
Maana... kirjoitti:
Pitää asennoitua niin että menee musiikin kuuntelemiseksi, mutta mistäpä sinkku omaa tanssikaveria mukaansa tempaisisi :-)
Ei sinkkuus ole mikään este löytää omaa tanssikaveria. Kyllä niitä löytyy, jos niin vain haluaa.
- 135487643131
hjp. kirjoitti:
Ei sinkkuus ole mikään este löytää omaa tanssikaveria. Kyllä niitä löytyy, jos niin vain haluaa.
Ootko käyny laivallakin tyrkyttämässä ittees?
- hjp.
135487643131 kirjoitti:
Ootko käyny laivallakin tyrkyttämässä ittees?
...vai oliko toi sun varausnumerosi porauslautalle? Ei nyt vaan kiinnosta, joten sori vaan!
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Ehkä pitäisi alkaa etsimään, kevät tulossa ja kesälavat aukeaa.
- hjp.
Maana... kirjoitti:
Ehkä pitäisi alkaa etsimään, kevät tulossa ja kesälavat aukeaa.
Kyllähän tanssikaverin aina löytää, pitää vain osata katsella oikealla tavalla. Varmasti parhaiten tanssikaverin löytää joltakin tanssilavalta, tai tanssikurssilt, ei välttämättä kuitenkaan ihan ekana iltana. Voi olla että jotkut ovat tavanneet jonkun keskustelu- tai treffisivustonkin kautta. Siitä vaan etsimään! ;-)
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Kyllähän tanssikaverin aina löytää, pitää vain osata katsella oikealla tavalla. Varmasti parhaiten tanssikaverin löytää joltakin tanssilavalta, tai tanssikurssilt, ei välttämättä kuitenkaan ihan ekana iltana. Voi olla että jotkut ovat tavanneet jonkun keskustelu- tai treffisivustonkin kautta. Siitä vaan etsimään! ;-)
Pitää kai alkaa katselemaan sillä silmällä miehiä ;-)
Missä sä käyt tanssimassa?
Missä käy kivat poikamiehet, tai eronneet.
Tanssikaveriksi ilmoittautumisia otetaan vastaan :-) - hjp.
Maana... kirjoitti:
Pitää kai alkaa katselemaan sillä silmällä miehiä ;-)
Missä sä käyt tanssimassa?
Missä käy kivat poikamiehet, tai eronneet.
Tanssikaveriksi ilmoittautumisia otetaan vastaan :-)Nyt oot oikeilla jäljillä, kannattaa katsella sillä silmällä...;-)
Mä nyt en viitsi mainostaa tällä sivulla missä käyntanssimassa, täällä kun jotakin tyyppiä näyttää suuresti häisritsevän mun läsnäoloni ja mielipiteeni, kuten voit lukea.
Uskoisin että millä tahansa hieman isommalla lavalla käy ihan mukavia miehiä tanssimassa, ainakin naiset on ihan yes! Tiedä sitten noista pikkulavoista, niillä kun käy lähinnä vain pariskunnat ja vanhat ukot. ;-)
Tietty voit itse hieman vihjata missä käyt, niin joku voi vaikka innostua. - Maana...
hjp. kirjoitti:
Nyt oot oikeilla jäljillä, kannattaa katsella sillä silmällä...;-)
Mä nyt en viitsi mainostaa tällä sivulla missä käyntanssimassa, täällä kun jotakin tyyppiä näyttää suuresti häisritsevän mun läsnäoloni ja mielipiteeni, kuten voit lukea.
Uskoisin että millä tahansa hieman isommalla lavalla käy ihan mukavia miehiä tanssimassa, ainakin naiset on ihan yes! Tiedä sitten noista pikkulavoista, niillä kun käy lähinnä vain pariskunnat ja vanhat ukot. ;-)
Tietty voit itse hieman vihjata missä käyt, niin joku voi vaikka innostua.Lavoilla olen törmännyt lähinnä vanhoihin ja ukkomiehiin, eli kyllähän niidenkin kanssa tanssii vaan ei muuta. Jos haluaisi suurinpiirtein ikäisensä niin ei kyllä osu. Pitää mainostaa täällä seuraavan kerran kun lavalle lähden :-)
- Tanssihullu
Kerroppa Maana millainen oli tanssireissusi laivalla. Oliko hyviä tanssittajia...tarkoitan tanssitaitoisia?
Itse menossa 27.2. samalle laivalle ja orkesterina Sinitaivas...ja on hyvä orkesteri!- Maana..
Ihan hyvä risteily, paljon pappoja jotka tietenkin tanssittivat minua :-)
Oli siellä nuoriakin jonkun verran, eli pääsin tanssimaan itseäni nuoremman ja vielä komean miehen kanssa.
Humalaiset oli pubissa tai istuivat ravintolassa, ei mitään ihme törmäilyjä tanssilattialla. - hjp.
Maana.. kirjoitti:
Ihan hyvä risteily, paljon pappoja jotka tietenkin tanssittivat minua :-)
Oli siellä nuoriakin jonkun verran, eli pääsin tanssimaan itseäni nuoremman ja vielä komean miehen kanssa.
Humalaiset oli pubissa tai istuivat ravintolassa, ei mitään ihme törmäilyjä tanssilattialla.Hyvä niin jos oli onnistunut reissu. Itsekkin olen pyöritellyt lahjakorttia käsissäni, mutta ei mua vaan saa millään lähtemään laivalle. Kun se inho tuota änkeevää, tönivää, örveltävää, jne. laivaporukkaa kohtaan vaan on joskus tullut, niin se pysyy kyllä mielessä. Tietysti siellä on muitakin, ja ihan fiksua väkeä myös, mutta ei tarvita kun yksi jouppo joka voi pilata kaikkien muiden tanssimisen. Siksipä meen tänäänkin oikealle tanssipaikalle. ;-)
- hjp.
Vetää varmasti paljon etenkin nuorempaa porukkaa laivalle tuo Sinitaivas. Hyvä yhtye. Onkohan rumpalin sairausloma ohi jo tuohon mennessä?
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Hyvä niin jos oli onnistunut reissu. Itsekkin olen pyöritellyt lahjakorttia käsissäni, mutta ei mua vaan saa millään lähtemään laivalle. Kun se inho tuota änkeevää, tönivää, örveltävää, jne. laivaporukkaa kohtaan vaan on joskus tullut, niin se pysyy kyllä mielessä. Tietysti siellä on muitakin, ja ihan fiksua väkeä myös, mutta ei tarvita kun yksi jouppo joka voi pilata kaikkien muiden tanssimisen. Siksipä meen tänäänkin oikealle tanssipaikalle. ;-)
Minä suunnittelin huomenna lähteä jonnekin :-)
- hjp.
Maana... kirjoitti:
Minä suunnittelin huomenna lähteä jonnekin :-)
Joo, hetkinen, hieman piti vikaista päivyristä mistä päivästä on kyse, sen verran on vielä pyörryksissä eilisen jäljiltä. Tänää lauantaina Satulinnaan olis tarkotus mennä.
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Joo, hetkinen, hieman piti vikaista päivyristä mistä päivästä on kyse, sen verran on vielä pyörryksissä eilisen jäljiltä. Tänää lauantaina Satulinnaan olis tarkotus mennä.
Harmi, väärä linna :-)
- hjp.
Maana... kirjoitti:
On vähän turhan kaukana. Kukahan siellä edes esiintyy?
- hjp.
Maana... kirjoitti:
Tän illan esiintyjät on sitä tasoa ettei millään saa innostuun ajamaan niin kauaksi, ei vaan kolahda noi. Onhan siellä joskus ihan hyviäkin soittajia, joten pitää harkita.
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Tän illan esiintyjät on sitä tasoa ettei millään saa innostuun ajamaan niin kauaksi, ei vaan kolahda noi. Onhan siellä joskus ihan hyviäkin soittajia, joten pitää harkita.
soita ihan tanssittavaa,?
Minusta on tyhmää juosta jonkun yhtyeen perässä... - hjp.
Maana... kirjoitti:
soita ihan tanssittavaa,?
Minusta on tyhmää juosta jonkun yhtyeen perässä...Joo, tyhmäähän se perässä juokseminen on. Viimeksi kun kuulin 4:n __________:n, niin kyllä se oli kaukana tanssittavasta. Ehkä se niille teineille sopii jotka lavan edessä kuolaa, mutta mielestäni kaukana ollaan hyvästä ja monipuolisesta tanssimusiikista. Täähän on vain mun mielipide, eikä siitä kannata kenenkään vetää hernettä nenään, tai alkaa taas syytellä asenteelliseksi. ;-)
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Joo, tyhmäähän se perässä juokseminen on. Viimeksi kun kuulin 4:n __________:n, niin kyllä se oli kaukana tanssittavasta. Ehkä se niille teineille sopii jotka lavan edessä kuolaa, mutta mielestäni kaukana ollaan hyvästä ja monipuolisesta tanssimusiikista. Täähän on vain mun mielipide, eikä siitä kannata kenenkään vetää hernettä nenään, tai alkaa taas syytellä asenteelliseksi. ;-)
Muistaakseni en ole kuullut niitä ja onhan siellä muitakin esiintyjiä.
Toki mäkin lähtisin odottavammalla mielellä jos tietäisin mikä odottaa,
mutta täytyy joskus yllätttää itsensä :-) - hjp.
Maana... kirjoitti:
Muistaakseni en ole kuullut niitä ja onhan siellä muitakin esiintyjiä.
Toki mäkin lähtisin odottavammalla mielellä jos tietäisin mikä odottaa,
mutta täytyy joskus yllätttää itsensä :-)Yks tuttu tokaisi tuosta porukasta että "kenelekköhän ne esiintyy, vai itselleen". Onhan siellä muitakin, mutta niiden varaan on vaikea laskea mitään. ;-) Hyvä ilta kun syntyy monesti siitä että tietyt asiat on linjassa keskenään, niin soittajat, tanssittajat, ja tanssitettavat. Itseäni kun en oikein pysty kuvittelemaan "pikkutyttöjen" tanssittajana. Se on joidenkin juttu, ja se heille suotakoon. ;-)
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Yks tuttu tokaisi tuosta porukasta että "kenelekköhän ne esiintyy, vai itselleen". Onhan siellä muitakin, mutta niiden varaan on vaikea laskea mitään. ;-) Hyvä ilta kun syntyy monesti siitä että tietyt asiat on linjassa keskenään, niin soittajat, tanssittajat, ja tanssitettavat. Itseäni kun en oikein pysty kuvittelemaan "pikkutyttöjen" tanssittajana. Se on joidenkin juttu, ja se heille suotakoon. ;-)
Eiköhän siellä joku soita tanssijoillekin, eikö Nuotio ole ainakin ihan hyvä.
Mä taas olen tottunut pappojen kanssa tanssimaan, eikä siinä mitään, parempi niin kuin penkissä.
Toki miellyttävä itseni ikäinen olis se ihanne, vielä kun askeleet sattuis kohilleen :-) - hjp.
Maana... kirjoitti:
Eiköhän siellä joku soita tanssijoillekin, eikö Nuotio ole ainakin ihan hyvä.
Mä taas olen tottunut pappojen kanssa tanssimaan, eikä siinä mitään, parempi niin kuin penkissä.
Toki miellyttävä itseni ikäinen olis se ihanne, vielä kun askeleet sattuis kohilleen :-)Nuotio on ihan outo tapaus, voi olla hyväkin. Se onkin jo hyvin jos kaikki osuu kohdalleen, jopa askeleetkin, sitä ei edes takaa hyvä tanssitaito, niin erilaisia kun ihmiset on, onneksi.
- Maana..
hjp. kirjoitti:
Nuotio on ihan outo tapaus, voi olla hyväkin. Se onkin jo hyvin jos kaikki osuu kohdalleen, jopa askeleetkin, sitä ei edes takaa hyvä tanssitaito, niin erilaisia kun ihmiset on, onneksi.
Nuotio ollut ennen Finlandersin laulusolisti?
Joo harvoin kaikki osuu kohdalleen, mutta joskus on hakenut sellanenkin mies jonka tyylistä tykkään ja joka vie minua ihan miten vaan :-) - hjp.
Maana.. kirjoitti:
Nuotio ollut ennen Finlandersin laulusolisti?
Joo harvoin kaikki osuu kohdalleen, mutta joskus on hakenut sellanenkin mies jonka tyylistä tykkään ja joka vie minua ihan miten vaan :-)Näemmä on ollut yli 20 vuotta sitten. Saattaa olla ihan hyvääkin tanssimusaa heillä. Sellainen nainen on paras joka seuraa miestä ihan mihin ja miten vain mies haluaa. ;-)
- Maana...
hjp. kirjoitti:
Näemmä on ollut yli 20 vuotta sitten. Saattaa olla ihan hyvääkin tanssimusaa heillä. Sellainen nainen on paras joka seuraa miestä ihan mihin ja miten vain mies haluaa. ;-)
Miehestä kiinni, eli osaako viedä ;-)
- tanssihullu
hjp. kirjoitti:
Vetää varmasti paljon etenkin nuorempaa porukkaa laivalle tuo Sinitaivas. Hyvä yhtye. Onkohan rumpalin sairausloma ohi jo tuohon mennessä?
sittenkään nuoria niin paljon, koska kyseessä on sunnuntai-lähtö ja maanantai on monellakin työpäivä.
Ei sillä, että olis mitään nuorempaa väkeä vastaan, mutta eivät oikein hae keski-ikäisiä tanssimaan, paitsi tanssiin hurahtaneet, koska heille ei ole ikä tärkein kriteeri haettaessa, vaan, että osaa tanssia ja kuunnella vientiä. - hjp.
tanssihullu kirjoitti:
sittenkään nuoria niin paljon, koska kyseessä on sunnuntai-lähtö ja maanantai on monellakin työpäivä.
Ei sillä, että olis mitään nuorempaa väkeä vastaan, mutta eivät oikein hae keski-ikäisiä tanssimaan, paitsi tanssiin hurahtaneet, koska heille ei ole ikä tärkein kriteeri haettaessa, vaan, että osaa tanssia ja kuunnella vientiä.Ei mikään ongelma ole nykyisin ottaa töistä tai opiskeluista yhtä päivää vapaata. Tosin kyseinen yhtye soittaa todella monipuolisesti, niin varmasti paikalla on myös hieman vanhempaa porukkaa.
- Tanssihullu
hjp. kirjoitti:
Ei mikään ongelma ole nykyisin ottaa töistä tai opiskeluista yhtä päivää vapaata. Tosin kyseinen yhtye soittaa todella monipuolisesti, niin varmasti paikalla on myös hieman vanhempaa porukkaa.
Totta joka sana ;))
Täytynee nyt kuitenkin toivoa mukavaa tanssi-iltaa.
Ps. Mukava lukea asiallisia vastauksia ja kommentteja, eli kiitos Sinulle niistä tässäkin ketjussa. - hjp.
Tanssihullu kirjoitti:
Totta joka sana ;))
Täytynee nyt kuitenkin toivoa mukavaa tanssi-iltaa.
Ps. Mukava lukea asiallisia vastauksia ja kommentteja, eli kiitos Sinulle niistä tässäkin ketjussa.Kiitos vaan itsellesi. Jotkut kyllä pitää mua ihan täyshulluna.... Mitäpä siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k814054Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k242851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552053Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2212044- 721446
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761300- 901109
Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?57945Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906