Kurdi mies

Jeri.n

Voisiko joku kertoa minulle millainen on kurdi mies? olen alkanut tapailemaan kurdimiestä ja olemme olleet noin 2kk yhdessä ja mies osaa olla ihana mutta osaa olla tosi ilkeäkin. mustasukkasuus kohtaukset ja salailu häiritsee eniten hänessä, muulloin hän on ihana.

69

11047

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jesi

      on olemassa erillaisia kurdi miehiä mutta tuo mustasukkasuus on kaikilla kurdi miehillä yhteistä. olen seurustellut 3 vuotta kurdimiehen kanssa ja se on ollut ylä ja alamäkeä!! hän on ollut koko suhteemme ajan erittäin epävärma itsestään ja tämäkin piirre koskee lähes kaikkia kurdi miehiä.
      epävarmuus tulee esille mustasukkaisuudella, raivokohtauksilla, paskanjauhannalla muista ja mustamaalaamalla kaikkia miehiä elämässäni (kavereita) sekä minun tyttökavereita jotka saattavat käydä baareissa! kurdi mies väittää kaikkien kurdi naisten olevan neitsyitä ja "kunnollisia" mutta hänen iso sekä pikkusiskot ovat kertoneet olevansa jo monta kertaa harrastaneensa seksiä ja todella moni kurdi tyttö harrastaa salaa perheeltään irtosuhteitakin ( tunnen todella monta kurdi tyttöä/naista! ja mitä isoisiin puheisiin ja pieneen pippeliin tulee... sekin on usein totta :D mieheni on ihana "välillä ;D ) mutta sängyssä hän muuttuu agressiiviseksi jos hän tulee noin 1-3minuutissa.. joka tapahtuu aika usein.... monella ystävälläni sekä kurdi että venäläisillä naisilla jolla on kurdi mies myös ovat sanoneet että heilläkin on usein ongelmia saada sängyssä johtuen miehnsä peniksen koosta ja lyhyestä aktista... tässä on minun kokemukseni...

    • Beentheredonethat

      Ihmettelen aiempia vastauksia. Kurdimies on mustasukkainen, omistushaluinen, herkästi loukkaantuva, pitkävihainen, erittäin isänmaallinen, sovinisti sekä hivenen akkamainen mitä tulee laittautumiseen ja ulkonäköön muutenkin. Ja itse kyllä sanoisin, että ihan sama mitä aiemmat naiset ovat sanoneet kurdimiesten peniskoosta tai rakastelutaidoista, niin itse olen kahden kurdin kanssa seurustellut, ja molemmat ovat olleet hyvin varusteltuja ja myös todella hyviä rakastajia. Minun nautinto on ollut pääasia, eli molemmille tärkeää että minä saan ensiksi orgasmin.

      Kurdien kanssa on monia muita ongelmia, eli kannattaa ihan tältä palstalta lukea aiempia kirjoituksia hakusanalla "kurdi". Yleensä ainakin nuorilla miehillä (alle 30v) on sovitut ja järjestetyt liitot kotimaisten naisten kanssa, suominaisten kanssa haetaan pelkkää seksiä vaikka puheet olisi mitä, eikä totuutta kerrota oikeastaan mistään. Kultturiero ja uskonto (islam) ovat sellaiset esteet suomi-kurdi-liittojen välillä, että ei kannata maalailla ruusuista tulevaisuutta. Jos osaat elää hetkessä, nauttia upeasta seksistä, etkä haikaile vaimoksi niin silloin homma toimii.

      • r4r4r4r44r

        yleistit koko kansaan. ilmeisesti et ymmärrä naisista mitään. nainen kiihottuu ja nauttii seksistä, jos on mielestään kiihoittavan miehen kanssa. muut kirjoittajat eivät ole olleet, joten seksi on ollut huonoa. sinä taaas joudut heti kiihkon valtaan, kun näet vuohenpaskalle haisevan karvapeeniksen. kukin tavallaan.


      • Anonyymi

        Turkkilaisilla parempi varustus.


    • ,.-.-,.-,.-.,.

      Kurdit ovat erilaisia..
      onko hän asunut koko ikänsä Suomessa? jos ei ovat hänen asenteensa tod.näk. entistäkin tiukemmat
      onko hän harras muslimi? jos on suhde ei toimi ellet käänny/vähintään teidän mennessä naimisiin tee lapsistasi muslimeita
      millainen suhde hänellä on omaan perheeseen?
      opiskeleeko hän/onko hän töissä? moni ei valitettavasti ole
      onko hän hyvin integroitunut suomeen? suurin osa kurdeista ei ole.
      valehteleeko hän paljon? kurdit usein sanovat yhtä ja tekevät toista, kierous on osa heidän kulttuuria, minkä tulet huomaamaan aikanaan. Mikäli sinun poikaystäväsi ei ole yksi niistä 9/10 joka valehtelee usein oman edun tavoitteluksi tulet poikaystäväsi tapaamaan hänen tuttuja/kavereita jotka tekevät sitä. Tiedän poikaystäväni kautta monia kurdimiehiä, osa on kunnollisia mutta moni on kieroja, kaksinaamaisia, valehtelevat pettävät ja elävät muiden rahoilla. Vaikka minun oma kokemukseni kurdipoikaystävästä on todella positiivinen suomi-kurdi liitot harvoin toimimat. Kannattaa hyvissä ajoin selvittää millaiset odotukset kurdipoikaystävälläsi on tulevasta vaimostaan, voit joutua luopumaan monista sinulle tärkeistä asioista tämän liiton vuoksi.

      • Neveragain.

        Tähän lisäyksenä kokemukset suhteen alussa olivat positiiviset yhteenmuuton jälkeen alkoi väkivalta ja muu paska


      • Anonyymi
        Neveragain. kirjoitti:

        Tähän lisäyksenä kokemukset suhteen alussa olivat positiiviset yhteenmuuton jälkeen alkoi väkivalta ja muu paska

        Niin se menee. Varokaa tai kokeilkaa ja kärsikää.


    • hkbhhb

      minä olen ollut kauan kurdimieheni kanssa. Mustasukkaisuus on ominaista mutta ei liika mustasukkaisuus vetele kyllä. Joten ei kuulosta hyvältä. Salaileeko hän surustelemistanne tutuiltaan??

    • tsekkaa luuri

      Kuitenkin pari kk:ta seurusteltu/tapailtu niin ei silloin pitäisi olla epävarma että haluaako olla toisen kanssa.

      Veikkaanpa ettet ole ainoa nainen, pilluhaukkoja suurimmaksi osaksi olevat ja valehtelut, pettäminen ja valehtelu kuuluu asiaan, kuitenkin sitä ollaan naisesta mustasukkaisia ja omistushaluisia. Lieneekö syynä uskonto ja kasvatus missä nainen on miehen tarpeita varten.

      Teeppä näin, kun mies ei huomaa niin räpläät puhelinta ja katsot soitto, - historia tiedot. Väärinhän tuokin on mutta, kannattaako epävarmuudessa elää ja miettiä syitä tuohon salailuun. Jos epäilykset on vääriä (tuskin on) niin podet morkkista asiasta viikon tai kaksi mutta, saat selville syyn. Miksi parisuhteessa pitää salata jos on puhtaat jauhot pussissa?

      • vaikea luottaa enää

        Kuinka monta kertaa luin näitä juttuja että mies on ollut niin ihana ja sitten sillä onkin olut vaimo. Puhuin näistä omalle kurdi-poikaystävälleni ja ihmettelin miten joku saattaa olla niin kiero ja valehdella pitkäänkin. Minun poikaystävänihän oli maailman ihanin ja ensimmäinen mies joka TODELLA rakasti minua ja kohteli paremmin kuin kukaan muu ikinä. Suunnittelimme yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa, ihan kaikkea.

        Hän lähti käymään Turkissa ja tämän reissun aikana minulle paljastui että hänellä on siellä vaimo. Olen NIIN rikki NIIN rikki! Uskon kyllä miehen tunteisiin että ne ovat olleet aitoja, mutta kaikki muu on ollut valhetta. Mies ei ole pystynyt jättämään minua, vaikka hänen olisi pitänyt jo sukunsa painostuksenkin takia. Ilmeisesti hän on vain elänyt päivän kerrallaan ja ajatellut että viimeistään sitten kun vaimo tulee Suomeen. Sitten hän sepittää minulle jotain miksi hänen on PAKKO jättää. Tiesinhän minä jo ettei suku meitä hyväksy, joten tämän syyn kai hän minulle olisi kertonut, mutta en usko että hän olisi ikinä kertonut vaimosta ellei asia olisi nyt tullut ilmi.

        Minä itken rikki revittyä sydäntäni, itken itken ja itken. Minä olin hyvä tyttöystävä, paras mitä kuvitella saattaa ja minun ylitseni käveltiin. Ryven itsesäälissä. Välillä tekisi vain mieli kuolla.


      • Myös sydän verillä
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa luin näitä juttuja että mies on ollut niin ihana ja sitten sillä onkin olut vaimo. Puhuin näistä omalle kurdi-poikaystävälleni ja ihmettelin miten joku saattaa olla niin kiero ja valehdella pitkäänkin. Minun poikaystävänihän oli maailman ihanin ja ensimmäinen mies joka TODELLA rakasti minua ja kohteli paremmin kuin kukaan muu ikinä. Suunnittelimme yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa, ihan kaikkea.

        Hän lähti käymään Turkissa ja tämän reissun aikana minulle paljastui että hänellä on siellä vaimo. Olen NIIN rikki NIIN rikki! Uskon kyllä miehen tunteisiin että ne ovat olleet aitoja, mutta kaikki muu on ollut valhetta. Mies ei ole pystynyt jättämään minua, vaikka hänen olisi pitänyt jo sukunsa painostuksenkin takia. Ilmeisesti hän on vain elänyt päivän kerrallaan ja ajatellut että viimeistään sitten kun vaimo tulee Suomeen. Sitten hän sepittää minulle jotain miksi hänen on PAKKO jättää. Tiesinhän minä jo ettei suku meitä hyväksy, joten tämän syyn kai hän minulle olisi kertonut, mutta en usko että hän olisi ikinä kertonut vaimosta ellei asia olisi nyt tullut ilmi.

        Minä itken rikki revittyä sydäntäni, itken itken ja itken. Minä olin hyvä tyttöystävä, paras mitä kuvitella saattaa ja minun ylitseni käveltiin. Ryven itsesäälissä. Välillä tekisi vain mieli kuolla.

        Mulla kuule ihan sama juttu kuin sulla, jonka sydän verillä! Ihan kuin olisin itse kirjoittanut joka sanan, paitsi että mies on Irakista. Ei siinä auta sydänsuruissa ja pettyneenä kuunnella mistään PAKOSTA mikä sanelee, tai suvun painostuksesta... Haistakoon paskan nämä miehet jotka ei uskalla tehdä niin kuin itse haluavat ja ottaa vaimokseen sitä jonka itse haluavat!! Mä en ainakaan enää ikinä sekaannu kurdeihin, koska tätä sydänsurua en jaksa enää toiste kokea :((


      • vaikea luottaa enää
        Myös sydän verillä kirjoitti:

        Mulla kuule ihan sama juttu kuin sulla, jonka sydän verillä! Ihan kuin olisin itse kirjoittanut joka sanan, paitsi että mies on Irakista. Ei siinä auta sydänsuruissa ja pettyneenä kuunnella mistään PAKOSTA mikä sanelee, tai suvun painostuksesta... Haistakoon paskan nämä miehet jotka ei uskalla tehdä niin kuin itse haluavat ja ottaa vaimokseen sitä jonka itse haluavat!! Mä en ainakaan enää ikinä sekaannu kurdeihin, koska tätä sydänsurua en jaksa enää toiste kokea :((

        Sinä jolla myös sydän verillä:

        Uskomatonta, mutta luettuani sun kirjoituksen, mun olo hieman helpottui. Kyllähän jo tiesin että nää palstat on täynnä näitä huijattuja ja kaltoin kohdeltuja naisia, jotka kaikki kirjoittavat ettei olisi ikinä uskonut näin käyvän. Jotenkin kun kohdistit kirjoituksesi suoraan mulle niin siitä tuli henkilökohtaisempaa. Että joku ihan oikeasti tälläkin hetkellä on samassa tilanteessa.

        Milloin tää sun tapaus on sattunut, vai haluatko keskustella asiasta enää?


      • Myös sydän verillä
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        Sinä jolla myös sydän verillä:

        Uskomatonta, mutta luettuani sun kirjoituksen, mun olo hieman helpottui. Kyllähän jo tiesin että nää palstat on täynnä näitä huijattuja ja kaltoin kohdeltuja naisia, jotka kaikki kirjoittavat ettei olisi ikinä uskonut näin käyvän. Jotenkin kun kohdistit kirjoituksesi suoraan mulle niin siitä tuli henkilökohtaisempaa. Että joku ihan oikeasti tälläkin hetkellä on samassa tilanteessa.

        Milloin tää sun tapaus on sattunut, vai haluatko keskustella asiasta enää?

        Mun tilanne on tosi tuore ja vielä päällä, koska mies lähtee parin viikon päästä sille saatanan vaimonhakureissulleen... Kertoikin siitä mulle vasta muutama päivä sitten, eli olen käynyt läpi koko tunneskaalan mitä voi, eli huutanut, itkenyt ja taatusti näyttänyt kuinka minuun koskee. Uni ei tule ja ruoka ei maistu. Ja mies sanoo vain että mun pitää olla aikuinen ja ymmärtää hänen tilannettaan!! Mä vihaan koko sanaa "kulttuuri" ja "uskonto", koska niihin mies vetoaa koko ajan. Hän on vakuutellut mulle rakkauttaan niin kauan, ja vaikka tiesin että on pieni mahdollisuus siihen että hänellekin perhe joskus etsii puolison, niin en olisi silti ikinä uskonut että se oikeesti sattuu omalle kohdalle, ja niin että mulle sanotaan asiasta pari viikkoa aikaisemmin! Oletin että mies sanoo että ei huoli ketään koska hänellä on minut!! En silti pysty heittämään miestä pihalle ainakaan vielä, koska kaikesta huolimatta on rakas ja tärkeä. NII-IN, en itsekään tajua miten voin sanoa vielä noin!!! Tuntuu että tuolla omalla äijällä ei ole sydäntä ollenkaan, koska ei ole itkenyt tai mitään, vaan päinvastoin odottaa innolla reissua kotimaahan (ei nyt ehkä sen ämmän takia joka hänelle on määrätty, vaan sen takia että näkee omaa perhettään pitkästä aikaa). Onko nää paskiaiset oikeesti täysin tunteettomia??

        Kerrotko pliis sunkin tilanteesta enemmän? Helpottaa se hiukan kun on kohtalonsisaria...


      • vaikea luottaa enää
        Myös sydän verillä kirjoitti:

        Mun tilanne on tosi tuore ja vielä päällä, koska mies lähtee parin viikon päästä sille saatanan vaimonhakureissulleen... Kertoikin siitä mulle vasta muutama päivä sitten, eli olen käynyt läpi koko tunneskaalan mitä voi, eli huutanut, itkenyt ja taatusti näyttänyt kuinka minuun koskee. Uni ei tule ja ruoka ei maistu. Ja mies sanoo vain että mun pitää olla aikuinen ja ymmärtää hänen tilannettaan!! Mä vihaan koko sanaa "kulttuuri" ja "uskonto", koska niihin mies vetoaa koko ajan. Hän on vakuutellut mulle rakkauttaan niin kauan, ja vaikka tiesin että on pieni mahdollisuus siihen että hänellekin perhe joskus etsii puolison, niin en olisi silti ikinä uskonut että se oikeesti sattuu omalle kohdalle, ja niin että mulle sanotaan asiasta pari viikkoa aikaisemmin! Oletin että mies sanoo että ei huoli ketään koska hänellä on minut!! En silti pysty heittämään miestä pihalle ainakaan vielä, koska kaikesta huolimatta on rakas ja tärkeä. NII-IN, en itsekään tajua miten voin sanoa vielä noin!!! Tuntuu että tuolla omalla äijällä ei ole sydäntä ollenkaan, koska ei ole itkenyt tai mitään, vaan päinvastoin odottaa innolla reissua kotimaahan (ei nyt ehkä sen ämmän takia joka hänelle on määrätty, vaan sen takia että näkee omaa perhettään pitkästä aikaa). Onko nää paskiaiset oikeesti täysin tunteettomia??

        Kerrotko pliis sunkin tilanteesta enemmän? Helpottaa se hiukan kun on kohtalonsisaria...

        Mun mies sanoi mulle kokoajan ettei anna vanhempiensa vaikuttaa eikä missään nimessä suostu ottamaan sieltä vaimoa. Lupasi ja vannoi ummet ja lammet. Olin tosi huolissani että siellä reissulla nyt kuitenkin tapahtuu jotain. Siis että suku painostaa jättämään tai pakottavat sen naimisiin. Mies sieltä lohdutteli ettei hätää, eivät ole paljon minusta puhuneet eikä häntä siellä mihinkään pakoteta.

        Kappas vain kun toisen käden kautta sain tiedon että mies on ollut naimisissa viime kesästä asti. Mies tietenkin tunnusti kun jäi kiinni, mutta vannoi rakkauttaan minuun ja vannoi että ei ole tunteita tätä vaimoa kohtaan eikä heillä ole tulevaisuutta. Oli mennyt naimisiin ennen meidän tapaamistamme eikä kertonut kun ei halunnut menettää minua.

        Ja tässä vaiheessa täytyy sanoa että uskon kyllä hänen rakkauteensa että todella rakastui minuun eikä pystynyt kertomaan, mutta uskon myöskin siihen että hänen tarkoituksensa oli jättää minut viimeistään sitten kun vaimo pääsee Suomeen. Mehän ollaan täällä kotona oltu kuin paita ja perse. Nyt tilanne on se etten tiedä mihin pitäisi uskoa, tuleeko mies minun luokseni kuten lupasi eli jättää vaimonsa vai eikö tule. Suvun painostus on suuri ja ties mitä tapahtuu jos mies sen vaimonsa jättää ja jatkaa minun kanssani. En ole kuullut hänestä mitään useampaan päivään, joten täällä vain odotan mitä tuleman pitää.


      • vaikea luottaa enää
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        Mun mies sanoi mulle kokoajan ettei anna vanhempiensa vaikuttaa eikä missään nimessä suostu ottamaan sieltä vaimoa. Lupasi ja vannoi ummet ja lammet. Olin tosi huolissani että siellä reissulla nyt kuitenkin tapahtuu jotain. Siis että suku painostaa jättämään tai pakottavat sen naimisiin. Mies sieltä lohdutteli ettei hätää, eivät ole paljon minusta puhuneet eikä häntä siellä mihinkään pakoteta.

        Kappas vain kun toisen käden kautta sain tiedon että mies on ollut naimisissa viime kesästä asti. Mies tietenkin tunnusti kun jäi kiinni, mutta vannoi rakkauttaan minuun ja vannoi että ei ole tunteita tätä vaimoa kohtaan eikä heillä ole tulevaisuutta. Oli mennyt naimisiin ennen meidän tapaamistamme eikä kertonut kun ei halunnut menettää minua.

        Ja tässä vaiheessa täytyy sanoa että uskon kyllä hänen rakkauteensa että todella rakastui minuun eikä pystynyt kertomaan, mutta uskon myöskin siihen että hänen tarkoituksensa oli jättää minut viimeistään sitten kun vaimo pääsee Suomeen. Mehän ollaan täällä kotona oltu kuin paita ja perse. Nyt tilanne on se etten tiedä mihin pitäisi uskoa, tuleeko mies minun luokseni kuten lupasi eli jättää vaimonsa vai eikö tule. Suvun painostus on suuri ja ties mitä tapahtuu jos mies sen vaimonsa jättää ja jatkaa minun kanssani. En ole kuullut hänestä mitään useampaan päivään, joten täällä vain odotan mitä tuleman pitää.

        P.S. Meillä oikeasti oli elämäni paras suhde. Luulin että nyt mulla on kunnon mies joka ei edes halunnut riidellä. Kohteli minua paremmin kuin kukaan ikinä ja kertoi ja osoitti rakastavansa kaikin eri tavoin. Tämä oli JUURI SE OIKEA kenen kanssa olin valmis olemaan koko loppuelämäni. Minulla on vielä lapset edellisestä suhteesta ja lapseni olivat tälle miehelle kuin omia, joten ei tässä ainoastaan minun sydämeni särkynyt. Olen siis jo henkisesti valmistautunut siihen että ehkä en enää näe miestä ollenkaan. Uskon kyllä että hän haluaa tulla luoksemme ja yritääkin, mutta mitä sitten... Mitä sitten jos se ei edes muuta asiaa millään tavalla. Pitäisikö mies ottaa vastaan vaikka tunniksi jättämään hyvästit? Haluaisin nähdä hänet vaikka vilaukselta, mutta en tiedä pystynkö siihen. Nyt sydämessäni oon jo tehnyt eroa, tai lähinnä järjellä, en sydämellä ja näkeminen vielä vaikeuttaisi asiaa. Olisin taas lähtöpisteessä ja aloittaisin itkuni alusta.


      • Myös sydän verillä
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        P.S. Meillä oikeasti oli elämäni paras suhde. Luulin että nyt mulla on kunnon mies joka ei edes halunnut riidellä. Kohteli minua paremmin kuin kukaan ikinä ja kertoi ja osoitti rakastavansa kaikin eri tavoin. Tämä oli JUURI SE OIKEA kenen kanssa olin valmis olemaan koko loppuelämäni. Minulla on vielä lapset edellisestä suhteesta ja lapseni olivat tälle miehelle kuin omia, joten ei tässä ainoastaan minun sydämeni särkynyt. Olen siis jo henkisesti valmistautunut siihen että ehkä en enää näe miestä ollenkaan. Uskon kyllä että hän haluaa tulla luoksemme ja yritääkin, mutta mitä sitten... Mitä sitten jos se ei edes muuta asiaa millään tavalla. Pitäisikö mies ottaa vastaan vaikka tunniksi jättämään hyvästit? Haluaisin nähdä hänet vaikka vilaukselta, mutta en tiedä pystynkö siihen. Nyt sydämessäni oon jo tehnyt eroa, tai lähinnä järjellä, en sydämellä ja näkeminen vielä vaikeuttaisi asiaa. Olisin taas lähtöpisteessä ja aloittaisin itkuni alusta.

        Voi ystävä-rakas, sun teksti on edelleen niin kuin mun kirjoittamaa... Mutta jos haluat niin meilaillaan mieluummin jatkossa, ettei palstan hyeenat syö meitä suihinsa. Mulle voit meilata [email protected]


      • 3333333333333
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        Mun mies sanoi mulle kokoajan ettei anna vanhempiensa vaikuttaa eikä missään nimessä suostu ottamaan sieltä vaimoa. Lupasi ja vannoi ummet ja lammet. Olin tosi huolissani että siellä reissulla nyt kuitenkin tapahtuu jotain. Siis että suku painostaa jättämään tai pakottavat sen naimisiin. Mies sieltä lohdutteli ettei hätää, eivät ole paljon minusta puhuneet eikä häntä siellä mihinkään pakoteta.

        Kappas vain kun toisen käden kautta sain tiedon että mies on ollut naimisissa viime kesästä asti. Mies tietenkin tunnusti kun jäi kiinni, mutta vannoi rakkauttaan minuun ja vannoi että ei ole tunteita tätä vaimoa kohtaan eikä heillä ole tulevaisuutta. Oli mennyt naimisiin ennen meidän tapaamistamme eikä kertonut kun ei halunnut menettää minua.

        Ja tässä vaiheessa täytyy sanoa että uskon kyllä hänen rakkauteensa että todella rakastui minuun eikä pystynyt kertomaan, mutta uskon myöskin siihen että hänen tarkoituksensa oli jättää minut viimeistään sitten kun vaimo pääsee Suomeen. Mehän ollaan täällä kotona oltu kuin paita ja perse. Nyt tilanne on se etten tiedä mihin pitäisi uskoa, tuleeko mies minun luokseni kuten lupasi eli jättää vaimonsa vai eikö tule. Suvun painostus on suuri ja ties mitä tapahtuu jos mies sen vaimonsa jättää ja jatkaa minun kanssani. En ole kuullut hänestä mitään useampaan päivään, joten täällä vain odotan mitä tuleman pitää.

        "Ja tässä vaiheessa täytyy sanoa että uskon kyllä hänen rakkauteensa että todella rakastui minuun eikä pystynyt kertomaan, mutta uskon myöskin siihen että hänen tarkoituksensa oli jättää minut viimeistään sitten kun vaimo pääsee Suomeen."

        Aika jännää rakkautta tuollainen. Mitä virkaa on enää vihalla, jos tuollainen luokitellaan rakkaudeksi? Kaikkea te uskotte, kaikkeen te venytte. En oikein osaa edes sääliä, niin säälittävää meininkiä.


      • ei sääliä
        3333333333333 kirjoitti:

        "Ja tässä vaiheessa täytyy sanoa että uskon kyllä hänen rakkauteensa että todella rakastui minuun eikä pystynyt kertomaan, mutta uskon myöskin siihen että hänen tarkoituksensa oli jättää minut viimeistään sitten kun vaimo pääsee Suomeen."

        Aika jännää rakkautta tuollainen. Mitä virkaa on enää vihalla, jos tuollainen luokitellaan rakkaudeksi? Kaikkea te uskotte, kaikkeen te venytte. En oikein osaa edes sääliä, niin säälittävää meininkiä.

        Miksi tollasten huijareiden perään pitää viellä itkeä. Eihän ne muuta ,kuin nauraa paskasen naurun teille oleskeluluville ja teidän ansioita ne tuo koko perhesä suomeen elätiksi. Eikö yhtään hävetä.


      • --------------------
        ei sääliä kirjoitti:

        Miksi tollasten huijareiden perään pitää viellä itkeä. Eihän ne muuta ,kuin nauraa paskasen naurun teille oleskeluluville ja teidän ansioita ne tuo koko perhesä suomeen elätiksi. Eikö yhtään hävetä.

        niinpä. jos mies asuu Suomessa kyllä hänellä on vaihtoehto olla avioitumatta omanmaalaisen kanssa. Minun kullallani on 3 veljeä joista 2 on naimisissa (suomalaisen ja venäläisen) ja yksi seurustelee suomalaisen tytön kanssa. Silti hänen suomessa asuva äiti oli raivoissaan, että minun poikaystäväni alkoi seurustella suomalaisen kanssa, minun poikaystäväni ei kuitenkaan välittänyt tästä ja meillä menee hyvin. eli tuollaiset suku-perusteet ovat usein tekosyitä miehillä. he vain pitävät omanmaalaisia naisia parempina vaimo-kandidaatteina.


      • kokemustaonjoo
        -------------------- kirjoitti:

        niinpä. jos mies asuu Suomessa kyllä hänellä on vaihtoehto olla avioitumatta omanmaalaisen kanssa. Minun kullallani on 3 veljeä joista 2 on naimisissa (suomalaisen ja venäläisen) ja yksi seurustelee suomalaisen tytön kanssa. Silti hänen suomessa asuva äiti oli raivoissaan, että minun poikaystäväni alkoi seurustella suomalaisen kanssa, minun poikaystäväni ei kuitenkaan välittänyt tästä ja meillä menee hyvin. eli tuollaiset suku-perusteet ovat usein tekosyitä miehillä. he vain pitävät omanmaalaisia naisia parempina vaimo-kandidaatteina.

        tässä vähän tietoa kurdien/heidän kanssa seurusteluun haluaville:

        tosi monien kurdien mielestä nainen on huora jos on ollut enemmän kuin 1 kurdi mies, näin on usein. Toinen asia että yleensä ottavat serkkuvamon, vaikka sanoisivat mitä!
        olen irl ja chateissa keskustellut monien parikymppisten kurdimiesten kanssa je heistä joka toinen on lopulta myöntänyt että pakko ottaa serkku, tai "ei vielä" mikä tarkoittaa odottamista 25-30 ikään asti, myös "en halua" tai ehkä saattaa tarkottaa sitä että haluavat ensin kokemusta naisista ja vasta vanhempina naimisiin.. oma suku on hirveän tärkeä etenkin kun heitä harvoin lomilla vain pääsee näkemään niin siinä ei paljon auta sanoa vastaan kun neitsytserkku odottaa pääsevänsä naimisiin vuosikaudet jne. suvun sana merkkaa niin paljon että helposti joku ulkomaalaisnainen siinä jää sivuun niin ikävältä kun tuntuukaan.. Jotkut miehet saattavat myös kuvitella saavansa kaksi naista kerralla: oman maalaisen ja suomalaisen, serkku otetaan vaimoksi usein suvun hyväksymisen takia.

        Tietysti myös omat juuret on tärkeitä kuten myös oma uskonto ja ne usein vaikuttaa miesten päätökseen ottaa vaikka serkku/oman maalainen vaimo Suomessa odottavasta tyttöystävästä huolimatta. Tunnen monia arabi-suomi pareja joissa liitot on sujuneet vain JOS nainen on ollut valmis vaikkapa kääntymään muslimiksi ja pitää huivia, kurdeilla voisi olla vähän sama juttu kuten: uskonnon vaihto, kielen opetteleminen, alkoholista ja kaikista muista miehistä erossa pysyminen ja kotona pysyminen.. puhukaa, puhukaa ja puhukaa, niin ette ehkä pety!


      • 10+13
        kokemustaonjoo kirjoitti:

        tässä vähän tietoa kurdien/heidän kanssa seurusteluun haluaville:

        tosi monien kurdien mielestä nainen on huora jos on ollut enemmän kuin 1 kurdi mies, näin on usein. Toinen asia että yleensä ottavat serkkuvamon, vaikka sanoisivat mitä!
        olen irl ja chateissa keskustellut monien parikymppisten kurdimiesten kanssa je heistä joka toinen on lopulta myöntänyt että pakko ottaa serkku, tai "ei vielä" mikä tarkoittaa odottamista 25-30 ikään asti, myös "en halua" tai ehkä saattaa tarkottaa sitä että haluavat ensin kokemusta naisista ja vasta vanhempina naimisiin.. oma suku on hirveän tärkeä etenkin kun heitä harvoin lomilla vain pääsee näkemään niin siinä ei paljon auta sanoa vastaan kun neitsytserkku odottaa pääsevänsä naimisiin vuosikaudet jne. suvun sana merkkaa niin paljon että helposti joku ulkomaalaisnainen siinä jää sivuun niin ikävältä kun tuntuukaan.. Jotkut miehet saattavat myös kuvitella saavansa kaksi naista kerralla: oman maalaisen ja suomalaisen, serkku otetaan vaimoksi usein suvun hyväksymisen takia.

        Tietysti myös omat juuret on tärkeitä kuten myös oma uskonto ja ne usein vaikuttaa miesten päätökseen ottaa vaikka serkku/oman maalainen vaimo Suomessa odottavasta tyttöystävästä huolimatta. Tunnen monia arabi-suomi pareja joissa liitot on sujuneet vain JOS nainen on ollut valmis vaikkapa kääntymään muslimiksi ja pitää huivia, kurdeilla voisi olla vähän sama juttu kuten: uskonnon vaihto, kielen opetteleminen, alkoholista ja kaikista muista miehistä erossa pysyminen ja kotona pysyminen.. puhukaa, puhukaa ja puhukaa, niin ette ehkä pety!

        Olipa asiallinen ja oikeaa tietoa sisältävä kirjoitus. Itse haluan kommentoida vain sitä, että se kotimainen puoliso ei välttämättä ole serkku tai muukaan lähisukulainen, mutta kuitenkin ystäväperheen tai muuta kautta läheinen tyttö, josta on miehelle (pojalle) kaavailtu morsianta jo tyyliin lapsesta asti.

        Ja kun sitä sukua/perhettä nähdään tosiaan vain kerran vuodessa tai harvemminkin ja ikävä on koko ajan, niin näiden poikien on käytännössä mahdoton vastustaa perheensä tahtoa. Ja sisimmässään moni haluaakin omasta kulttuurista olevan vaimon, joka tottelee vastaansanomatta, on puhdas (eli neitsyt) ja tietää millaisia nämä miehet ovat ja miten he elävät. Eipä tarvitse keskustella ja riidellä niin kuin suomalaisen kanssa.


      • kurdinvaimo
        Myös sydän verillä kirjoitti:

        Mun tilanne on tosi tuore ja vielä päällä, koska mies lähtee parin viikon päästä sille saatanan vaimonhakureissulleen... Kertoikin siitä mulle vasta muutama päivä sitten, eli olen käynyt läpi koko tunneskaalan mitä voi, eli huutanut, itkenyt ja taatusti näyttänyt kuinka minuun koskee. Uni ei tule ja ruoka ei maistu. Ja mies sanoo vain että mun pitää olla aikuinen ja ymmärtää hänen tilannettaan!! Mä vihaan koko sanaa "kulttuuri" ja "uskonto", koska niihin mies vetoaa koko ajan. Hän on vakuutellut mulle rakkauttaan niin kauan, ja vaikka tiesin että on pieni mahdollisuus siihen että hänellekin perhe joskus etsii puolison, niin en olisi silti ikinä uskonut että se oikeesti sattuu omalle kohdalle, ja niin että mulle sanotaan asiasta pari viikkoa aikaisemmin! Oletin että mies sanoo että ei huoli ketään koska hänellä on minut!! En silti pysty heittämään miestä pihalle ainakaan vielä, koska kaikesta huolimatta on rakas ja tärkeä. NII-IN, en itsekään tajua miten voin sanoa vielä noin!!! Tuntuu että tuolla omalla äijällä ei ole sydäntä ollenkaan, koska ei ole itkenyt tai mitään, vaan päinvastoin odottaa innolla reissua kotimaahan (ei nyt ehkä sen ämmän takia joka hänelle on määrätty, vaan sen takia että näkee omaa perhettään pitkästä aikaa). Onko nää paskiaiset oikeesti täysin tunteettomia??

        Kerrotko pliis sunkin tilanteesta enemmän? Helpottaa se hiukan kun on kohtalonsisaria...

        On teillä outoja kurdimiehiä. Onneksi minun mieheni ei koskaan "tarvitse" mennä hakemaan vaimoa omasta maaastaan. Eikä kyllä muidenkaan tuntemani kurdien. Mistä maasta hän on kotoisin? Olen todella pahoillani, mutta hän ei ole sitten sinulle tarkoitettu henkilö.


      • Totisinta totta
        vaikea luottaa enää kirjoitti:

        Kuinka monta kertaa luin näitä juttuja että mies on ollut niin ihana ja sitten sillä onkin olut vaimo. Puhuin näistä omalle kurdi-poikaystävälleni ja ihmettelin miten joku saattaa olla niin kiero ja valehdella pitkäänkin. Minun poikaystävänihän oli maailman ihanin ja ensimmäinen mies joka TODELLA rakasti minua ja kohteli paremmin kuin kukaan muu ikinä. Suunnittelimme yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa, ihan kaikkea.

        Hän lähti käymään Turkissa ja tämän reissun aikana minulle paljastui että hänellä on siellä vaimo. Olen NIIN rikki NIIN rikki! Uskon kyllä miehen tunteisiin että ne ovat olleet aitoja, mutta kaikki muu on ollut valhetta. Mies ei ole pystynyt jättämään minua, vaikka hänen olisi pitänyt jo sukunsa painostuksenkin takia. Ilmeisesti hän on vain elänyt päivän kerrallaan ja ajatellut että viimeistään sitten kun vaimo tulee Suomeen. Sitten hän sepittää minulle jotain miksi hänen on PAKKO jättää. Tiesinhän minä jo ettei suku meitä hyväksy, joten tämän syyn kai hän minulle olisi kertonut, mutta en usko että hän olisi ikinä kertonut vaimosta ellei asia olisi nyt tullut ilmi.

        Minä itken rikki revittyä sydäntäni, itken itken ja itken. Minä olin hyvä tyttöystävä, paras mitä kuvitella saattaa ja minun ylitseni käveltiin. Ryven itsesäälissä. Välillä tekisi vain mieli kuolla.

        Meillä kävi naapurille samantapainen ikävä juttu. Hän rakastui (nuori nainen) kurdiin, muuttivat yhteen ja saivat lapsenkin. Totta kai nainen auttoi miehen muutakin sukua asettumaan maahan asumaan, ja mies sai itse varmistettua oleskelulupansa, kun oli suomalainen vaimo ja lapsi. Sitten kun olivat saaneet suvun raahattua suomeen ja perustettu perhe-yritys (pitseria), niin tulikin yhtäkkiä ero tästä suomalaisnaisesta. Tämä oli naiselle niin kova isku, että muutti paikkakunnaltamme muualle lapsen kanssa. Kaiken lisäksi kurdimies meni lopulta kurdinaisen kanssa naimisiin.

        Tarina ei lopu tähän, vaan samasta kurdisuvusta toinen tuttava-naisemme muutti toisen kurdipojan kanssa yhteen ja lapsikin tuli taas. Nyt nainen alkaa olla ihan loppuunpalanut, kun hänen on päivän varoitusajalla oltava aina valmis järjestelemään majoitus ulkomailta tuleville sukulaisille, ja suunnitelmia muutellaan miesten mukaan. Vaimolla ei ole mitään sananvaltaa, vaikka pitäisihän elämää lastenkin arjen mukaan järjestää.

        Eli voi todenmukaisesti sanoa, ettei ihmisen (edes oman lihallisen lapsen) hyvinvointi merkitse noille mitään. Lopulta katsovat aina vain sukunsa parasta, suomalaisiin solmitut suhteet ovat vain pääsylippu maahan. Eivätkä he näytä näkevän siinä mitään väärää.


      • 22121
        kokemustaonjoo kirjoitti:

        tässä vähän tietoa kurdien/heidän kanssa seurusteluun haluaville:

        tosi monien kurdien mielestä nainen on huora jos on ollut enemmän kuin 1 kurdi mies, näin on usein. Toinen asia että yleensä ottavat serkkuvamon, vaikka sanoisivat mitä!
        olen irl ja chateissa keskustellut monien parikymppisten kurdimiesten kanssa je heistä joka toinen on lopulta myöntänyt että pakko ottaa serkku, tai "ei vielä" mikä tarkoittaa odottamista 25-30 ikään asti, myös "en halua" tai ehkä saattaa tarkottaa sitä että haluavat ensin kokemusta naisista ja vasta vanhempina naimisiin.. oma suku on hirveän tärkeä etenkin kun heitä harvoin lomilla vain pääsee näkemään niin siinä ei paljon auta sanoa vastaan kun neitsytserkku odottaa pääsevänsä naimisiin vuosikaudet jne. suvun sana merkkaa niin paljon että helposti joku ulkomaalaisnainen siinä jää sivuun niin ikävältä kun tuntuukaan.. Jotkut miehet saattavat myös kuvitella saavansa kaksi naista kerralla: oman maalaisen ja suomalaisen, serkku otetaan vaimoksi usein suvun hyväksymisen takia.

        Tietysti myös omat juuret on tärkeitä kuten myös oma uskonto ja ne usein vaikuttaa miesten päätökseen ottaa vaikka serkku/oman maalainen vaimo Suomessa odottavasta tyttöystävästä huolimatta. Tunnen monia arabi-suomi pareja joissa liitot on sujuneet vain JOS nainen on ollut valmis vaikkapa kääntymään muslimiksi ja pitää huivia, kurdeilla voisi olla vähän sama juttu kuten: uskonnon vaihto, kielen opetteleminen, alkoholista ja kaikista muista miehistä erossa pysyminen ja kotona pysyminen.. puhukaa, puhukaa ja puhukaa, niin ette ehkä pety!

        Hyvin sanottu. Miksi valitatte, jos ette ole valmiina kääntymään muslimiksi, jonka suhde vaatii?! Kärsikää nahoissanne...


      • ....................
        Totisinta totta kirjoitti:

        Meillä kävi naapurille samantapainen ikävä juttu. Hän rakastui (nuori nainen) kurdiin, muuttivat yhteen ja saivat lapsenkin. Totta kai nainen auttoi miehen muutakin sukua asettumaan maahan asumaan, ja mies sai itse varmistettua oleskelulupansa, kun oli suomalainen vaimo ja lapsi. Sitten kun olivat saaneet suvun raahattua suomeen ja perustettu perhe-yritys (pitseria), niin tulikin yhtäkkiä ero tästä suomalaisnaisesta. Tämä oli naiselle niin kova isku, että muutti paikkakunnaltamme muualle lapsen kanssa. Kaiken lisäksi kurdimies meni lopulta kurdinaisen kanssa naimisiin.

        Tarina ei lopu tähän, vaan samasta kurdisuvusta toinen tuttava-naisemme muutti toisen kurdipojan kanssa yhteen ja lapsikin tuli taas. Nyt nainen alkaa olla ihan loppuunpalanut, kun hänen on päivän varoitusajalla oltava aina valmis järjestelemään majoitus ulkomailta tuleville sukulaisille, ja suunnitelmia muutellaan miesten mukaan. Vaimolla ei ole mitään sananvaltaa, vaikka pitäisihän elämää lastenkin arjen mukaan järjestää.

        Eli voi todenmukaisesti sanoa, ettei ihmisen (edes oman lihallisen lapsen) hyvinvointi merkitse noille mitään. Lopulta katsovat aina vain sukunsa parasta, suomalaisiin solmitut suhteet ovat vain pääsylippu maahan. Eivätkä he näytä näkevän siinä mitään väärää.

        jännää. olen naimisissa irakin kurdin kanssa (kurdistanista), ja hänen perheensä on minusta innoissaan, aina lähettelevät lentosuukkoja minulle ja kehuvat, ovat onnellisia puolestamme. Äitinsäkin halusi että naisi minut muun perheen kanssa :)

        hän ei halua suomeen muuttaa vaikka mieheni tätä toivoisikin, vaan haluaa että muuttaisimme Kurdistaniin, monesti pyytänyt minua kurdistaniin ja toivoo että jäisin asumaan luoksensa.

        tietenkään tällainen ei tule kyseesen,kun on vakituinen työ täällä, mutta tulevaisuudessa ..kenties ;)

        hänellä on jo kansalaisuus, jos joku nyt siihenkin haluaisi takertua, niin kuin täällä on tapana...


      • ari88
        Myös sydän verillä kirjoitti:

        Mun tilanne on tosi tuore ja vielä päällä, koska mies lähtee parin viikon päästä sille saatanan vaimonhakureissulleen... Kertoikin siitä mulle vasta muutama päivä sitten, eli olen käynyt läpi koko tunneskaalan mitä voi, eli huutanut, itkenyt ja taatusti näyttänyt kuinka minuun koskee. Uni ei tule ja ruoka ei maistu. Ja mies sanoo vain että mun pitää olla aikuinen ja ymmärtää hänen tilannettaan!! Mä vihaan koko sanaa "kulttuuri" ja "uskonto", koska niihin mies vetoaa koko ajan. Hän on vakuutellut mulle rakkauttaan niin kauan, ja vaikka tiesin että on pieni mahdollisuus siihen että hänellekin perhe joskus etsii puolison, niin en olisi silti ikinä uskonut että se oikeesti sattuu omalle kohdalle, ja niin että mulle sanotaan asiasta pari viikkoa aikaisemmin! Oletin että mies sanoo että ei huoli ketään koska hänellä on minut!! En silti pysty heittämään miestä pihalle ainakaan vielä, koska kaikesta huolimatta on rakas ja tärkeä. NII-IN, en itsekään tajua miten voin sanoa vielä noin!!! Tuntuu että tuolla omalla äijällä ei ole sydäntä ollenkaan, koska ei ole itkenyt tai mitään, vaan päinvastoin odottaa innolla reissua kotimaahan (ei nyt ehkä sen ämmän takia joka hänelle on määrätty, vaan sen takia että näkee omaa perhettään pitkästä aikaa). Onko nää paskiaiset oikeesti täysin tunteettomia??

        Kerrotko pliis sunkin tilanteesta enemmän? Helpottaa se hiukan kun on kohtalonsisaria...

        Olen ollut suomessa n15v ja olen seurustellut Sumiaisten kanssa mutta eka kerta kun lähtien takaisiin Kurdistanin odotin innolla koska en ollut käynyt 5teen vuoteen en ole nähnyt perhettä ja sukulaisia kerroin tyttö ystävälleni kuitenkin asiasta oma maa on aina rakas vaikkasielä on nyt sotaa:-( :-( mutta hän ymmärsi tilannetta on kun tulin takas mun tyttö ystävä olikin varattu et kuvittelee kuinka paljon surin ja olin matkalla vain 2vk enkä ole naimisissa mutta nyt etsin sopivaa tyttö ystävää


      • ****....****
        ari88 kirjoitti:

        Olen ollut suomessa n15v ja olen seurustellut Sumiaisten kanssa mutta eka kerta kun lähtien takaisiin Kurdistanin odotin innolla koska en ollut käynyt 5teen vuoteen en ole nähnyt perhettä ja sukulaisia kerroin tyttö ystävälleni kuitenkin asiasta oma maa on aina rakas vaikkasielä on nyt sotaa:-( :-( mutta hän ymmärsi tilannetta on kun tulin takas mun tyttö ystävä olikin varattu et kuvittelee kuinka paljon surin ja olin matkalla vain 2vk enkä ole naimisissa mutta nyt etsin sopivaa tyttö ystävää

        Sun tyttöystävä varmaan luuli, että lähdit hakeen vaimoa kotimaastasi.

        Liian usein kurdimies pettää.

        Toivottavasti löydät naisen joka uskaltaa luottaa sinuun.


    • uusijuttu!!

      Heips!!
      Mä tapasin "erilaisen" kurdimiehen,siis omasta mielestäni,hän ei ollut sellainen että hyökkää heti ja puhuu kuinka ihana olet ja jne. kävimme syömässä ja vietimme aikaa minun luonani jutellen ja tutustuen,hän ei yrittänyt mitään,itse olin aina ajatellut,etten voisi ikinä olla ulkomaalaisen kanssa,no kuitenkin kävi niin,että ihastuin hänen luonteenseensa ja nyt olemme yhdessä! On ollut aikamoinen totutteleminen siihen miten hän kohtelee minua,mitään raskasta en saisi tehdä ja muutenkin pitää kuin kukkaa kämmenellä,yksikään suomalainen ei ole minua näin ihanasti kohdellut,mutta juuri tästä syystä mulla herääkin kysymys,että onko kaikki vain teeskentelyä...??!silti on vaikea uskoa että hän valehtelisi,uskon että hän todella välittää minusta,hän on erittäin kunnianhimoinen,haluaa tehdä paljon töitä ja menestyä elämässä. En tunne vielä kovin hyvin heidän kulttuuriaan,mutta se mitä olen nähnyt on tehnyt minuun suuren vaikutuksen!!Katsotaan siis mitä tuleman pitää!!!

      • dying to be kurdish

        Minäkin oon tavannu tämmösen kurdimiehen joka kohtelee kuin kukkaa kämmennellä: pyytää jopa sitä anteeksi että ehdin kantaa mäkkärissä tarjottimen pöydästä roskikselle ennen häntä!


    • ooo1212

      mikä on miehen nimi tai nimikirjaimet?

      • nitsku80

        kuinka niin??Ajatteletko,että voisi olla sama mies kyseessä????


    • choniiii

      Mun mies on oikee aarre. Pakko sanoo että harvat kurdimiehet on samanlaisia kuin minun. Onhan hän mustasukkainen, mutta niissä rajoissa, ettei se elämää kovin haittaa. Mun mies ei ainakaan koskaan ole ilkeä. Ei salaile suhdetta, mutta ei kyllä kavereille kerskukaan siitä, eikä todellakaan puhu meidän asioista kavereille. Se on heidän kulttuurissaan naisen kunnioittamista. Me olemme olleet noin 3 vuotta yhdessä ja ollaan selvitty vaikeistakin asioista rakkauden voimalla. Onnea toivotan kaikille kurdein vaimoille ja tyttöystäville!

    • jojo9

      mikä juttu se on että kurdimiehet ovat niin tarkkoja seksistä? kun he sanovat että suomalaiset naiset eivät osaa seksiä,mitä he siis haluavat?? ihmettelen vain...

      • Syväkurkku

        Enpä ole koskaan tuollaista kuullut.
        Yks mikä tulee mieleen on peppuseksi, mitä varmaan kaikki kurdit ja arabit ennen pitkää haluaa. Loppujen lopuksi aika harva nainen itse sitä haluaa tai siitä tykkää, joten voi olla vähissä kakkosen saaminen.

        Itse olen ollut vuosia kurdimiehen kanssa, ja vaikka mies ei uskontonsa takia syö sikaa tai juo viinaa, niin kyllä tuo peppua haluaisi sänkytouhuissa, vaikka senkin islam kieltää. Muutaman kerran olen suostunut, mutta ei se minun mielestäni mitään hääppöistä touhua ole.

        Suuseksi on myös tärkeää minun miehelleni, sekä antavana että saavana osapuolena.

        Eli tiivistäisikö tämän siten, että anna peppua ja ota suihin, niin kurdi pysyy tyytyväisenä!


      • ????????????????????
        Syväkurkku kirjoitti:

        Enpä ole koskaan tuollaista kuullut.
        Yks mikä tulee mieleen on peppuseksi, mitä varmaan kaikki kurdit ja arabit ennen pitkää haluaa. Loppujen lopuksi aika harva nainen itse sitä haluaa tai siitä tykkää, joten voi olla vähissä kakkosen saaminen.

        Itse olen ollut vuosia kurdimiehen kanssa, ja vaikka mies ei uskontonsa takia syö sikaa tai juo viinaa, niin kyllä tuo peppua haluaisi sänkytouhuissa, vaikka senkin islam kieltää. Muutaman kerran olen suostunut, mutta ei se minun mielestäni mitään hääppöistä touhua ole.

        Suuseksi on myös tärkeää minun miehelleni, sekä antavana että saavana osapuolena.

        Eli tiivistäisikö tämän siten, että anna peppua ja ota suihin, niin kurdi pysyy tyytyväisenä!

        Syväkurkku:
        " peppuseksi, mitä varmaan kaikki kurdit ja arabit ennen pitkää haluaa."

        Perustuu mihin tietoon? Oletko ihan oikeasti seurustellut niin monen kurdin ja arabin kanssa, että voit oman kokemuksesi pohjalta näin väittää?
        Vai onko sinulle vain joku näin sanonut? Miten heidän halunsa poikkeaa muunmaalaisten haluista? Ruotsalaiset, haluaako ne peppua? Entä venäläiset?
        Sun ukkos haluaa peppuseksia, tarkoittaako se että kaikki kurdimiehet haluaa?
        Oletko sä ihan varma, että suomalaiset miehet ei halua peppuseksiä, vain kurdit ja arabit?

        Minun kurdiukko ei halua paneskella kakkoseen, ei ole koskaan halunnut.

        jojo9:
        "mikä juttu se on että kurdimiehet ovat niin tarkkoja seksistä? kun he sanovat että suomalaiset naiset eivät osaa seksiä,mitä he siis haluavat"

        Kuinka monen kurdimiehen olet kuullut tämän sanovan?

        Minulla ei ole kuin tämä yksi kurdimies, enkä ole kuullut hänen koskaan sanovan näin. Päinvastoin, hän on oikein tyytyväinen.


      • ....................
        ???????????????????? kirjoitti:

        Syväkurkku:
        " peppuseksi, mitä varmaan kaikki kurdit ja arabit ennen pitkää haluaa."

        Perustuu mihin tietoon? Oletko ihan oikeasti seurustellut niin monen kurdin ja arabin kanssa, että voit oman kokemuksesi pohjalta näin väittää?
        Vai onko sinulle vain joku näin sanonut? Miten heidän halunsa poikkeaa muunmaalaisten haluista? Ruotsalaiset, haluaako ne peppua? Entä venäläiset?
        Sun ukkos haluaa peppuseksia, tarkoittaako se että kaikki kurdimiehet haluaa?
        Oletko sä ihan varma, että suomalaiset miehet ei halua peppuseksiä, vain kurdit ja arabit?

        Minun kurdiukko ei halua paneskella kakkoseen, ei ole koskaan halunnut.

        jojo9:
        "mikä juttu se on että kurdimiehet ovat niin tarkkoja seksistä? kun he sanovat että suomalaiset naiset eivät osaa seksiä,mitä he siis haluavat"

        Kuinka monen kurdimiehen olet kuullut tämän sanovan?

        Minulla ei ole kuin tämä yksi kurdimies, enkä ole kuullut hänen koskaan sanovan näin. Päinvastoin, hän on oikein tyytyväinen.

        niin omanikin sitä jossain vaiheessa halusi ja 2 kertaa kkeilin. ei oikein ole minun juttu onneksi sen tajusis, muutenkaan tykkää niin takaa pöin jutuista...ei oikeen suju,,

        noh suuseksiä ei ole kertaakaan pyytänyt eikä ehdottanut, mutta ei kyllä suutelustakaan ole kiinnostunuty muuten kuinn poskelle...mikä minusta on ihan hiton omituista...

        mutta alle 10 minuutin on kaikki aina ohi, ja minun fiiliksilläni nyt ole mitään merkitystä esileikikki yleensä housut pois ja hommiin...

        että siinä mielessä olen myöskin samaa mieltä, joskin epäilen että hänellä on näitä kumppaneita muitakin vaikkei tietenkään myönnä...kondomi pitää kuitenkin olla jka kerta ei muka halua etten syö pllereitä mutta totuushan taitaa kuitenkin olla se että jäisi välistä pillereitä ja voisijn tulla raskaaksi mitä ei todellakaan halua...

        ja kyllä se suku höpinä on ihan täyttä oaskaa,,,aikuinen mies...papereissa 33 mutta todellisudessa varmasti 36-37...itse olen 34 ja näyttää vanhemmalta ja yhdelle tutulleen asian myöntänytkin vaikka nyt kieltääkin...

        suku suku suku...ei hyväksy ja sitä rataa....tekosyitä kaikki tyynni....


      • ....................
        .................... kirjoitti:

        niin omanikin sitä jossain vaiheessa halusi ja 2 kertaa kkeilin. ei oikein ole minun juttu onneksi sen tajusis, muutenkaan tykkää niin takaa pöin jutuista...ei oikeen suju,,

        noh suuseksiä ei ole kertaakaan pyytänyt eikä ehdottanut, mutta ei kyllä suutelustakaan ole kiinnostunuty muuten kuinn poskelle...mikä minusta on ihan hiton omituista...

        mutta alle 10 minuutin on kaikki aina ohi, ja minun fiiliksilläni nyt ole mitään merkitystä esileikikki yleensä housut pois ja hommiin...

        että siinä mielessä olen myöskin samaa mieltä, joskin epäilen että hänellä on näitä kumppaneita muitakin vaikkei tietenkään myönnä...kondomi pitää kuitenkin olla jka kerta ei muka halua etten syö pllereitä mutta totuushan taitaa kuitenkin olla se että jäisi välistä pillereitä ja voisijn tulla raskaaksi mitä ei todellakaan halua...

        ja kyllä se suku höpinä on ihan täyttä oaskaa,,,aikuinen mies...papereissa 33 mutta todellisudessa varmasti 36-37...itse olen 34 ja näyttää vanhemmalta ja yhdelle tutulleen asian myöntänytkin vaikka nyt kieltääkin...

        suku suku suku...ei hyväksy ja sitä rataa....tekosyitä kaikki tyynni....

        ai niin unohui vielä ettei ole muslimi, kurdistanin kurdi irakista.

        perheensäkin niin moderni vaikka äiti muka painostaa naimisiin, on esitellyt minut perheelleen (äidilleen, sisaruksillen) , ystävillleen, ja tavannut minun perhettäni ja vanhempani. Äitinsä vielä kutsui minutkin sinne kurdistaniin käymään,,,että mkä on tämä suku joka painostaa....turussajossa asuu on joku immami joka on tiukka muslimi ja vastustaa suomi suhteita tietenkin, ja häneltä salaa minua yhtenä on sen sanonut,,,törmättiin kaupassa ja tuupopasi minut jatkamaan matkaa kun jäi keksutelemaan tämän kanssa...

        sinkkuna edelleen itseään mainostaa FB ja muualla vaikka tosiaan 6kk suhdetta takana,,,kuvia minusta ei sinne laita eikä mitään muutakaan kun suku ei tykkää...siis mitä ******* ???

        vaikea uskoa ettei olisi tosissan, mutta badoossa pyörii joten usko on koetuksella...
        siellä hänet tosin tapasinkin...


      • ....................
        Syväkurkku kirjoitti:

        Enpä ole koskaan tuollaista kuullut.
        Yks mikä tulee mieleen on peppuseksi, mitä varmaan kaikki kurdit ja arabit ennen pitkää haluaa. Loppujen lopuksi aika harva nainen itse sitä haluaa tai siitä tykkää, joten voi olla vähissä kakkosen saaminen.

        Itse olen ollut vuosia kurdimiehen kanssa, ja vaikka mies ei uskontonsa takia syö sikaa tai juo viinaa, niin kyllä tuo peppua haluaisi sänkytouhuissa, vaikka senkin islam kieltää. Muutaman kerran olen suostunut, mutta ei se minun mielestäni mitään hääppöistä touhua ole.

        Suuseksi on myös tärkeää minun miehelleni, sekä antavana että saavana osapuolena.

        Eli tiivistäisikö tämän siten, että anna peppua ja ota suihin, niin kurdi pysyy tyytyväisenä!

        jaa, ei minun kurdi mieheni ole kiinnostunut suuseksistä, ainakaan ala osastolla ei munule eikä itselleen kskaan pyytänyt, muuta kun kädellä hieromaan välillä...peppuseksiäkin alussa muutaman kerran halusi, mutta nyt sekin on jäänyt, kun en itse tykkää. ihan normia muuten ja tykkää kovasti.

        minulle aina sanoo että kurdi naiset on tosi huonoja sänky hommissa....
        mitään valittamista hänellä ei ole ollut muuta...


    • mryam

      Islamissa on tiukat säännöt moni avioisuuteen
      jos aikoo noudattaa islamin lakeja ,se on lähes mahdotonta
      ehkä yksi miljaanasta voisi mennä naimisiin usemman kuin 1 kanssa
      ilman että rikkoo sääntöjä, koska kaikki pitää olla tasapainossa.
      On tosi haram /väärin mennä useamman kuin 1 kanssa naimisiin
      jos ei ole varma pystyvänsä elättämään vaimojaan ,olemaan
      tasapainossa suhde sekä makuuhuone elämässä jne.
      Islam taas ei kiellä miestä menemään naimisiin
      kristityn kanssa.
      Moni avioisuus johtuu huonosta koti uskonto
      kasvatuksesta.
      Mielestäni kurdit eivät noudata islamia
      vaan käyttävät uskontoa paskanjauhamiseen.

      • mryam

        Islam kieltää anaali seksin ,voitte vedota hänen uskontoonsa. Anaali seksi voi vahingoittaa naista ja on haram.3


    • Toipuva

      Luulin onneni lopulta löytyneen kun tapasi hänet, Turkin kurdin. Alussa kaikki ihanaa ja hellää. Olin ainutlaatuinen ja palvottu. Hän vakuutti uskollisuuttaan ja naisen kunnioitusta. Vuosi yhdessä, menimme naimisiin. Reilu vuosi häistä ja oudot menot lisääntyivät hänellä. Kavereita, vain kavereita hän kertomansa mukaan tapaili. Jos epäilin jotain muuta, olin luulosairas ja vaikea ihminen.. Lopulta, viime kesänä puhelin paljasti, että hänellä useita eri naisten numeroita. Lisäksi paljastui liki 1.5 vuoden suhde toiseen naiseen.
      Nyt avioero on vireillä ja toivon vielä joskun voivani saada luottamukseni ihmisiin takaisin. Älkää uskoko puheisiin vaan tekoihin.

    • tositarina

      SYDÄN VERILLÄ ja muut... teidän juttujanne luettuani ajattelin postata ihan oman juttuni tänne koska toi jotenkin niin kolahti...

      asioita on sekä puolesta että vastaan ja omasta näkökulmasta katsoen....

      Oman entisen Turkin kurdimieheni kanssa menin naimisiin 2012, jotakuinkin lyhyen seurustelun jälkeen(voi näitä nykynuoria), edellisestä suhteesta lapsia oli silloin 1.
      Sydän verillä vieläkin... Ja en ole muuten Turkissa koskaan käynytkään joten kokemusperää oli tuosta silloin aika vähän...
      Alkuaika oli ihan okei, sain perheenkin kanssa puhua puhelimessa, äitinsä suunnitteli uusinta-häitä Turkin puolella kurdien tapaan(olisin ollutkin ihan kiinnostunut ottamaan selvää että mitä tällaiset hää-menot tarkoittavat), perhe oli muutenkin aika nykyaikainen ainakin sisarusten puolesta, mutta osin tavat olivat pinttyneitä vielä... no melkein kättelyssä minua lähstulkoon vaadittiin puhumaan perheelle tulkin välityksellä... nytkun Suomen päässä asia oli virallistettu, sanoin voivani muuttaa hetkeksi Turkkiin(mieluiten muualle kuin epävakaalle kurdi-alueelle) mikäli tilanne sitä joskus vaatisi. Miehen velikin oli Suomessa naimisissa(tosin itse persaukinen mut muija omisti yrityksen... tosin tästä instituutiosta en tosin sanonut mitään enkä puuttunut asiaan)... Mies oli kuitenkin kuuntelevainen, asiallinen ja suojelevainen...ainakin aluksi mun puolellani asiassa ko asiassa...

      ...mutta 3kk päästä naimisiinmenosta tulivat nää säännöt ja mustamaalaamiset: Mun parhaat kaverit olivat kuulemma paskoja, vanhemmat oli paskoja, tutut oli paskoja jne.... Lähes ja jotakuinkin kaikki jotka vähääkään kysyivät suoraan, asioita, olivat paskoja. Kyllä kävin muutaman kerran baarissa ajoittain vanhojen ystävieni kanssa...ehkä noin kerran kahdessa kuukaudessa. Sitäkään ei olisi saanut tapahtua, vaikka mies kävi itse viikonloppuisin pelaamassa korttia ja ihan juomassa...Minä en olisi saanut ottaa edes 1 tuopillista ruokaravintolassa kun hän taas osti olutta ihan kotiinkin asti "työpäivän" rentoutukseksi.... enkä sanonut mitään....

      Nooh sitten vuonna 2013 hän muutti pois kotoa, mukamas "ihan muuten vaan"... (ei ollut hetkeäkään etten olisi miettinyt tuota syytä), vetosi pitkiin työpäiviin jne... tiesin olevan ihan kukkua.... Mies muuten valitti että olen aina rahaton :D Siis henkilökohtaisen vammani takia työkyvytön jonkin aikaa mutta säännöllisesti kuntoutuksessa, kotona kyllä tein koska 3-vuotiaan kanssa asuttiin käytännössä kahdestaan.... mutta syyllisti siitäkin käytännössä kaikkia ja kaikkea...

      Mies oli pikkutarkka ulkonäöstään, muttei minulla siihen mitään vastalausetta ollutkaan... Mä oon itse aina ollut vähän pyöreä mutta siihen ihan tyytyväinen....
      Jopa moninakin kuukausina aloin käydä salilla tämän jutun paikatakseni, ostin miehelle ja minulle kuukausikortteja pilvinpimein(sai kuulla että hän oli valehdellut ihmisille etten ollut käyttänyt kortteja itse), myös solvasi ulkonäkö kysymyksissä minkä kerkesi, oli turhankin tarkka(huom. meikkasin itseni normaalisti joka aamu, ja pukeuduin siisteihin vaatteisiin)...

      Nooh, alkoi tulla yhtäkkiä näitä(pienessä kaupungissa kun asutaan) ihmettelyjä tutuilta jotka olivat olleet todistamassa miehen vaietuista liikkeistä... hyvin monta kertaa monena päivänä... mies eli ikäänkuin salaista elämää minulta ja lapseltani... aluksi en uskonut, ajan kuluessa näitä tuli yhä enemmän, ihmettelyä, sääliviä katseita minua kohtaan ja voivotteluja.... mies oli nähty useasti sinä aikana suutelemassa vieraita naisia baarien edustoilla... aloin tajuta tilanteen, kysyin suoraan ja ainoa vastaus minkä sain: "En ole sinua pettänyt koskaan, kaikki nää ihmiset on vaan olleet kavereita ja sitäpaitsi olen täysin varma että sinäkin olet minua pettänyt" Mikä helvetin vastaus toi oli olevinaan???!! :D tiesin kyllä miten asia on...

      Mut näin meidän kesken täällä palstalla, monta kertaa täällä ruoka-kaupassa ollessani olin tällaista kuullut ja tippunut suoraan polvilleni, ostokset maahan leviten(käsistä)..... olin marssinut miehen työpaikalle pariin otteeseen ja kysynyt miestäni, jotta voisin ihan asiallisesti keskustella näistä jutuista vaikka ulkona... ja kerran tällaisena kertana mies oli ollut teillä tietymättömillä...

      jatkuu seuraavassa viestissä....

    • tositarina

      ...osa 2/3...

      ...2013 lapselleni sattui eräänä iltana vakava onnettomuus, oli leikkiessä tippunut ja toinen lapsi oli tippunut päälle.... Sain kyllä mieheltä kyydin sairaalaan ko olin hädissäni mennyt miehen työpaikalle(mutta tästäkin tapauksesta miehen työkaverit olivat alkaneet haukkua mua hulluksi koska olin niin pelon vallassa lapsen takia), tuntien odottelun jälkeen mies tulikin, kukaan työkavereista ei välittänyt soitella miehelleni tai olivat vaivaantuneita soittassaan(tiesivät missä mies oli??)... Nooh tämän onnettomuuden seurauksena jouduimme lastensuojelun tarkkailuun käytännön vuoksi erääseen kriisi keskukseen, josta mies oli varsin tyytyväinen puhuessaan(sai tilaa omille naisilleen ja menoilleen?)... tätä en ymmärtänyt lainkaan... vieläpä mustamaalasi sossuille, minun ollessa muualla, että en käynyt edes salilla!!! kiillotti omaa kuvaansa ja totesi että hän on aina ollut niin hyvä lasten kanssa jne..........

      Noo tässä instituutiossa olessamme miehen petokset alkoivat tulla ilmi.
      Sain tietää että miehellä oli ollut suhde 40-vuotiaaseen bisnesnaiseen jolla oli mökkejä ja siellä olivat sitten muiden kurdien kanssa viettäneet aikaa... en voinut enää luottaa sekuntiakaan sen jälkeen...

      tästä alkoi toinen episodi: Hain mitä pikimiten eroa... Paperit lähetettin miehen vuokraamaan kämppään, jolloin alkoi tulla soittoja mieheltä ja ihmettelyjä että miksi eroa olin hakemassa ko kaikki oli kuulemma ihan hyvin :D

      Sitten alkoi tulla näitä ovelle koputteluja, ja oudoista numeroista soitteluja, ja siellä mies oli toisessa päässä.... (tässä välissä kuulemma oli löytänyt tyttöystävän, jonka yleisesti tiedettiin tienaavan hyvin joka oli tunnetusti rikkaasta perheestä).... Kuulemma tyttöystävä(miehen sanojen mukaan)tiesi kaikista näistä oven takana käynneistä :D Kerran päästinkin vahingossa sisään kun en ovisilmästä huomannut katsoa ja mies oli tuonut ruokakassin johon sanoin etten kuitenkaan sitä tarvitse ja kieltäydyin... silloin luulin asian olevan puhtaasti sovittelumielinen...

    • tositarina

      ...osa 3/3...

      Toisin kävi... nämä soittelut alkoivat sisältää seksi-pyyntöjä... Kuulemma silloinkin tyttöystävä tiesi!! (No juupa juu!!!)... tietenkään en kaiken tän jälkeen suostunut ja mies lähti kertatoisensa jälkeen pettyneenä menemään.... (ihan oikein)... yritti udella mun mies-asioita ja väitti olevansa asioista vain puhtaasti iloinen.... Nyt mies omistaa uuden huijauksensa kohteen kanssa elintarvike alan yrityksen omalla nimellään(mistä rahat siihen?), ja tän naisen mies usutti mun kimppuun kun kerroin eräällä palstalla miten asiat oikeasti ovat.... että on levittänyt veljensä kanssa ympärikaupunkia valheita, joista sain sitten kuulla vasta myöhemmin.... :D


      Mä en enää ikinä luota kehenkään, koskaan elämässäni ko näin huonosti siinä käy!!! Nykyään mulla on mies josta välitän(tuntuu joskus etten osaa enää rakastaa ketään sillä tavalla mitä aikaisemmin)... mut tää Turkin kurdi on jättänyt muhun lähtemättömät jäljet ulkomaalaisten varomisen suhteen...

      Jos teillä on asiat NOIN verillä suhteidenne ja pettämisen jälkeen, muistakaa että siinä olisi voinut käydä paljon pahemmin....


      Katsos kun se mitä sain käteen tästä kaikesta:

      - Kaikkien miesten vihan ylle tässä kaupungissa varsinkin ulkomaalaisten, olkoonkin sitten Turkkilainen, kurdi tai mitä vaan...

      -menetin poikani huostaanotossa koska oma mielenterveys horui tän tapahtuman jälkeen ja energia oli vähissä, koska tunnetustihan asioiden selvittäminen epäily ja todistaminen vie energiaa... ja sitäkautta myös usko omiin voimiin ja äitiyteen...

      -vihan ulkomaalaisia kohtaan osin(yritän siltikin ajatella ihmistä yksilönä), mutta välillä ajatukset vaeltaa siihen pahimpaan mahdolliseen

      -epäuskon todelliseen, kauniiseen rakkauteen ja ihmisten käytöstapoihin

      -hullun maineen(jonka nykyinen, suomalainen mies on todistanut jo mulle vääräksi)

      -ja sivusta seuraamisen siihen touhuun et paha sa akaiken tässä maailmassa ja huonolla käytöksellä on vain hyvä loppu

      KOITTAKAA IHMISET NYT JAKSAA JA KUUNNELKAA JOS TOINEN ON MAASSA, MUN YSTÄVÄT TÄSTÄ YLÖS AUTTIVAT JA ASIAT ON PAREMMIN KUIN IKINÄ... MUTTA MUISTAKAA, ÄLKÄÄ LUOTTAKO JOSSETTE OLE AIVAN VARMOJA ASIASTA.... ULKOMAALAINENKIN VOI OLLA patologinen valehtelija siinä missä suomalainen tai moni muu eikä tätä saa laskea läpi sormien vain kulttuurin vuoksi :(

      Tsemppiä ja tyhmyydestä voittoon

      • pensselitäti

        Yksi menetyksesi ei ollut kovinkaan paha, oikeastaan ei menetys lainkaan vaan hyöty, nimittäin tämä: "Kaikkien miesten vihan ylle tässä kaupungissa varsinkin ulkomaalaisten, olkoonkin sitten Turkkilainen, kurdi tai mitä vaan..." Eikö ole parempi pysyä erossa moisesta sakista? Eiköhän sinunkin kaupungissasi ole yllin kyllin muitakin ihmisiä, joiden kanssa voit olla tekemisissä.

        Ei ulkomaalaisia tarvitse vihata vain siksi, että he ovat ulkomaalaisia. Heidän kanssaan ei tarvitse myöskään olla tekemisissä vain siksi, että he ovat ulkomaalaisia. Heidän sanomisillaan ei ole mitään merkitystä. Elä omaa elämääsi ja valitse itsellesi kohottavaa seuraa.


    • kurdirakastuutakas

      Mä voin yhden kurdi miehen takia todella huonosti. Itken koko ajan takia.
      Se valehtelee tosi paljo, ihan nimestä lähtien valehteli sillon aluks, mut sit selvis kaikkee ja koskaa en oo ollu sille silti vihanen.
      Sit se väitti aina et yks nainen ei oo sen tyttöystävä, mut sit kuitenki oli, mutta ne eros ja se selvis mulle pari päivää sitte ja kamalat selitykset ku kysyin siltä.

      Kyl mä haluun sen kanssa olla edelleen, mut luottamusta ei oo ollenkaa. En luota yhtään, mut en mä sitä sille sano. Oon 18v ja tää kurdi on 29v ja asuu kaiketi toisel paikkakunnalla. Täst ois junalla 45min. Saa nähä nähdäänkö enää ikinä.

      Haluisin kuitenki kuollakseni nähä sen, voi olla että oon sille raskaanaki.
      Se on vaa tosi ristiriitanen, se sanoo toista ja tekee toisin.
      Kaikki sen sanomiset et on "ikävä" ja yms.. ni en ees usko niitä.
      Koska sit siitä ei pariin päivään kuulu mitää.

      Mut on niin sekotettu tässä, etten tiiä yhtään mikä on totta ja mikä ei. Sitte tunnen myös tän tyypin kavereita 5-6 ainaki ja kysyin niiltä jokaiselta yhden kysymyksen tästä miehestä, ni sain 6 ERI VERSIOTA.. huhu

      Silti teen kaikkeni, et saan tän miehen! Vaikka tiedän että vaikeeta tulee olemaa.

      • Tuttu tapaus

        Kuullostaa samalta kurdilta jolle frendi paksuna 6kk. Pyörittää monia.


      • pensselitäti

        Sääliksi käy.
        Olet 18-vuotias, elämä on edessäsi. Miksi pilaisit sen noin epämääräisen ja epäluotettavan miehen takia?
        Totta kai nuori ihminen etsii elämänkumppania, mutta elämänkumppanin pitäisi olla luotettava, tukena ja turvana elämä myötä- ja vastamäessä. Miehen pitäisi olla myös hyvä isä mahdollisille tuleville lapsille ja pystyä elättämään heidät.
        Tunnen joitakuita Suomessa asuvia kurdimiehiä, ja useimmat ovat täällä aivan hukassa: työttömiä, rahattomia, kielitaidottomia, luku- ja kirjoitustaidottomia. He eivät osaa toimia tässä yhteiskunnassa, vaan ovat täysin "kaverien" johdateltavissa, elävät päähänpistojen varassa, ovat tietämättömiä ja taikauskoisia. Ikävä kyllä valehteleminen kuuluu usein kuvioon. He toimivat aivan kuin eivät kuuluisi lainkaan tähän yhteiskuntaan. Suomen historia, kulttuuri tai politiikka ei voisi vähempää kiinnostaa. Heillä ei ole suomalaisia ystäviä eikä tuttavia, eivätkä Suomen lait ja asetuksetkaan tunnu koskevan heitä. On päivänselvää, että nämä miehet haluavat itselleen puolison, jota he ymmärtävät ja joka ymmärtää heitä. Sellaista ei Suomesta löydy, vaan se haetaan ennen pitkää kurdialueilta.
        Sinun kannattaisi keskittyä opiskeluun ja tulevaisuuteesi ja liittää tuo episodi elämänkokemustesi joukkoon toivottavasti opettavaisena osana.


      • ....................

        ootko sä ihan terve..??

        mielenterveys poilille ja heti, ehkö sat sieltä tarvistemaasi apua, muutoin sääliksi käy tuollaisat ressukkaa....

        oikein raskaana, no onnea sille että saat tuolla menolla toisenkin elömän pilattua heti alkuunsa, toivon todella ettet ole....ei tuollaisen ansaitse lasta saada, sinulle se on vain säälittävä keino koittaa kahlita mies joka pyöritelee sinunlaisiasi tyhmiä heitukoita , koita nyt saada pääsi kasaan, ja muuta vaikka kotinhetkeksi, et ole kypsä vielä leikkimään aikuista.


    • Pensseliporukkaa ova

      Jokohan tämä asia on selvinnyt suomalaisille naisille.

    • huhuu123

      Olen yhdessä kurdi miehen kanssa, on muslimi. Ollaan seurusteltu reilu 3 vuotta, mies oli ensimmäisillä treffeillä todella romanttinen, mut ei ole kyllä sen jälkeen järjestänyt kynttilä illallisia(ilmeisesti yritti tehdä vaikutusta ja siinä myös onnistui :)), kun alettiin seurustelemaan, mutta se nyt on pikku seikka.

      Mies on mustasukkainen, mutta ei liikaa, mulla saa olla miespuolisia kavereita, mutta vaan jos ovat suomalaisia. Saan käydä viettämässä tyttöjen kanssa iltaa, kun haluan.
      Mies tulee joskus baariin mukaan,mutta ei aina, koska ei välitä juomisesta paljonkaan.

      Ennen kun tavattiin oli saanut oleskeluluvan suomeen ja seurustelumme aikana saanut suomen kansalaisuuden, suomea puhuu todella hyvin ja valmistui juuri ammattikoulusta. On ahkera tekemään töitä.

      Mies ei ikinä puhu pahaa kenestäkään, on hyvin positiivinen, tykkää asua suomessa, on luonteeltaan todella kiltti ja saanut kaikki mun sukulaiset ihastumaan itseensä, on todella kohtelias ja tekee sanomatta kotitöitä, ruokaa.
      Yrittää tosissaan antaa mulle mitä haluan, lupasi myös kuun taivaalta,jos olisi mahdollista ;D.

      Tietysti pientä kinaa on välillä, pienistä asioista, kun ollaan väsyneitä tai muuten vaan huono päivä, niinkuin kenellä tahansa parisuhteessa elävällä.

      Monet kerrat ollaan keskusteltu asiasta lapset, naimisiimeno yms. mitä se tarkoittaa molemmille ja miten voidaan tehdä kompromissejä, koska niitä joutu tekemään miehen uskonnon takia.

      Mä en ole nainen ketä katsoo sormien läpi kaiken ja jos en jotain halua tehdä niin teen sen selväksi, ikinä hän ei ole mua pakottanut mitään tekemään.

      Kaikin puolin täydellinen mies, pieniä vikoja lukuunottamatta

      • mulla sama tilanne, paitsi ei ole muslimi ja juo kyllä.

        ulkomaalaisia miehiä ei saa olla kavereinakaan, mutta suomalaisia saa...kokkaa ja siivoaakin, mutta yleensä siivous on minu heiniä koska on niin sovittu, lapsia on luvannut ja niistä on paljon puhuttu, mutta naimisiin ei halua, ainakaan vielä.

        minun sukulaiset jotkut tykkää toiset ei, hänen perhe pitää minusta todella paljon :)


    • huhuu123

      Meillä taas tilanne tällä hetkellä, että molemmat naimisiin haluaa, mutta mies kertoi vanhemmilleen n. puoli vuotta sitten, että on asunut mun kanssa ja haluaa naimisiin, noh hänen isä otti asian hyvin vastaan, mutta äiti taas on vastaan. Haluaa miehelle vaimon omasta kulttuurista.
      Mies suunnittelee matkaa omaan kotimaahans lähiaikoina jotta voi keskutella vanhempien kanssa kunnolla.
      Toisaalta pistää ärsyttämään koko asia,että miksi ei vaan voi tehdä niinkuin itse haluaa, mutta olen itse myös oman perheen kanssa todella läheinen ja ymmärrän, että haluaa kaikkien olevan tyytyväisiä.
      Mies myös sanoi, että jos äiti ei suostu niin mennään silti naimisiin, mutta ensin yrittää puhua hänelle :)

      • hjghghjgkjhgjhghjh

        heh heh, voi vittu sä oot tyhmä...

        menee nyt katsastamaan vanhepiensa mieleisen morison, ja ryhtyy suunnittelemaan, miten sitte saisi helpoiten suomeen, luuletko tosiaan että sulle mitään kertoo, ja että oisit jotenkin erityinen...


      • pensselitäti

        Miksi et lähde mukaan? Olisihan todennäköisempää, että äiti heltyisi, jos näkisi sinutkin ja huomaisi, kuinka rakastunut hänen poikansa on sinuun.
        Ikävä kyllä luulen, että äiti on löytänyt pojalleen kotimaasta sopivan vaimoehdokkaan, ja nyt on vuorossa kihlautuminen tai naimisiinmeno.


    • oikeeeesti_

      Tunnen hyvin mustasukkaisia suomalaisiakin, mitäs nyt? Itselläni oli mustasukkainen itämaalainen, ja tuntuu että kaikki ne ovat mustasukkaisia kun palstaa lukee. Miten voitte kysellä noin tyhmästi....millainen on joku maalainen mies... oletteko todellako niin tyhmiä että sitten vielä uskotte vastauksia? Jokainen suomalainenkin on erilainen ja vaikka samassa kulttuurissa elät et voi sanoa yleisesti millaiset suomalaiset ovat. Jos sanon juoppo, mitäs ne jotka ei juo? jos sanon pihi, mitäs ne jotka eivät ole, jos sanon pettäjä mitäs ne kunnalliset? Ihmiset olette vaan niin tyhmiä.

      • puolikarva

        Islam itseasiassa antoi luvan muslimi miehille mennä naimisiin useamman naisen kanssa vain jos siitä on hyötyä yhteisölle
        Mies ei saa mennä naimisin vain omen halujensa takia. Islam salli moni avioisuus uskon sodan aikaan koska yli puolet miehistä kuoli ja tarvittiin suurperheitä pitämään huolta orvoista .
        Ja silti kannustaa olemaan naimisissa vain yhden kanssa koska avioliitto yhdenkin naisen kanssa on vastuu ja vaimon kanssa pitäisi olla reilu.
        Islam käskee kunnioittaamaan asuin maan lakeja jos ei ole kyse jostain asiasta joka olisi pakollista uskonnon mukaan ,moni avioisuus islamissa ei ole pakollista vain päin vastoin,Joten ihminen joka menee naimisiin useamman kanssa Täällä rikkoo islamin lakeja. Hyvin moni ihminen ei oikein tiedä uskontoaan hyvin ja käyttää sitä hyväksi saadakseen mitä tahtoo.
        Muslimi miehet ovat musta sukkaisia.
        Muslimi miehen vaimon ei ole pakko olla muslimi mutta elämä on vaikeaa jos elämän tapanne ovat erilaisia.
        Äitini ja isäni olivat naimisissa yli 20 vuotta vasta eronneet. , äitini tunsi olevansa kuin vankilassa koska halusi juhlia isäni taas ei ollut ikinä edes koskenut alkoholiin elämässään ,eihän siitä mitään hyvää tullut.
        Itse olen kasvanut muslimina mutta kunnioitan kaikkia uskontoja :3.


    • Ei enää verillä

      Olipas jännää törmätä omaan vanhaan purkaukseensa...

      Kirjoittelin siis nimimerkillä "Myös sydän verillä", ja tuo oli sitä aikaa kun mieheni oli just ilmoittanut joutuvansa naimisiin ja oli lähdössä morsiotaan hakemaan.

      Siinä kävikin niin ja me erosimme muutamaksi viikoksi. Mies oli kuitenkin todennut että haluaakin minut, eikä sitä "nuorta typerää muijaa kotimaasta", joka ei ollut hänen silmissään edes viehättävä. Monien mutkien kautta saivat avioeron ja me olemme edelleen yhdessä. Helppoa ei eron saaminen ollut ja välitkin menivät muutamaan sukulaiseen, mutta olin kuulemma sen arvoinen.

      Viisi vuotta ollaan kohta yhdessä oltu, ei olla menty naimisiin eikä mennäkään. Kotiväki hyväksyy minut siitä huolimatta, ja mitä väliä vaikkei hyväksyiskään. Siellä ne on Irakissa ja me Suomessa. Minulla ei ole mitään aikomusta varsinkaan näinä aikoina mennä sinne arvosteltavaksi (kyllähän he vikoja löytäisivät kristitystä naisesta joka ei suostu kääntymään islamiin, tupakoikin ja sanoo miehelleen vastaan). Eivät ole miestänikään nähneet muutamaan vuoteen livenä, ja shokkina voisi tulla miten länsimaistunut tämä on.

      Tämän updaten tarkoitus oli kertoa vain, että joskus asiat lutviutuu vaikka tunnelin päässä ei valoa näkyisikään. Meidän tapauksessa minä olin loppujen lopuksi tärkeämpi kuin ikiaikaiset tavat ja kulttuuri. Olihan se toki raskasta aikaa, enkä mielelläni sitä muistele, mutta pääasia että on takana.

    • RPlokeillut

      Riippuu ihmisestä aivan täysin. Itselläni kokemusta niin hyvistä kuin huonoista... aivan kuten perussuomalaisistakin. Tietyt kulttuurierot kun ymmärtää niin ei siinä mitään. Tosin en pitkää parisuhdetta hae,vain seksiseuraa.

    • kultainensääntö

      Yksi hyvä ja kultainen sääntö:

      Kiertäkää kurdimiehet kaukaa!

      • kaikistapaskinvalinta

        Yksi hyvä ja kultainen sääntö:

        Kiertäkää suomalaiset miehet kaukaa!


      • Naisenvapaus
        kaikistapaskinvalinta kirjoitti:

        Yksi hyvä ja kultainen sääntö:

        Kiertäkää suomalaiset miehet kaukaa!

        Yksi hyvä ja kultainen sääntö:
        Kiertäkää suomalaiset muslimien patjat kaukaa.


    • Anonyymi

      Pahoja. Kaikki. Älä ainakaan naimisiin...

    • Anonyymi

      Hetkinen ihanuushan on kaikki kaikessa.

    • Anonyymi

      Jaa, hyväksyt tältä kaiken sen mitä et hyväksy kantasuomalaiselta…dorka!

    • Anonyymi

      Ihana ,rakastettava uskotava. Huom! Uskotava. 7 vuotta olimme yhdessä.Uskoin hän leski mies.Asuimme eri osoite, Kunnes vaimo heräsi kuoleista ja suomen kansalisena toi hänet suomeen perhe sitein.Se oli siinä.Opeinko yhdestä kertaa en! Sama jatkui. Ihana mies ,eri kodit ja taas 7v.pää pyörällä rakastuneena. Kunnes hän sai työluvan jatkuneena 7 v. Vakituisen oleskelu luvan ja toi vaimon perhesiteillä suomi! Se oli siinä! Olisivat muuten kummatkin haluneet jatkaa serustelua,suhde,Ei EN JAA MIESTÄ TIETOISESTI. Minulla on itse kunnioitus ja jalka vaimoksi en ryhdy.

    • Anonyymi

      Jos olet ollut 2kk miehen kaa ja alat kyselee millainen hän on tulee mieleen että ajattelet vain ala päällä eikä.minkään maalainen mies ole sinulle oikea

    • Anonyymi

      Meille Suomi naiset pelkkä huora he lähtee tuntemattomien miesten mukaan humalassa antaen seksiä sitten syyte raiskaus .Olen töissä ravintola ja jopa naimisissa olevat rumat Suomi naiset tarjoaa seksiä ravintolan vessassa arabi miehille jotka käy ravintolasta valitsemassa Suomi huoran jolta saa seksiä.Suomi on maa jossa on jopa perheiden tyttölapset huorahtavia ne menee alkoholin ja huumeiden perässä ja antavat nekin seksiä .

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3481
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      185
      1567
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1297
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1162
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      825
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      789
    9. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      48
      786
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    Aihe