AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Edullinen muuttofirma Tampere!

Edullinen muuttofirma Tampere!

76 Vastausta 5 308 Lukukertaa
eli tampereen sisäiseen muuttoon, mistä saa/löytää edullisen muuttofirman? tekeekö esim. jotkut kierrätyskeskukset muuttoja pientä korvausta vastaan?? kyseessä pienen kaksion muutto.

EASYMUUTTO

www.easymuutto.info
0400-960577 /Ari
easymuutto@hotmail.com

muuttopainajainen

Kannattaa varmaan vuokrata itse pakettiauto ja pyytää kaverit talkoisiin. Jos se ei onnistu, niin sitten Muuttopalvelu Niemi on asiantunteva firma. Ei sitten kannata sekoittaa huonomaineiseen Kuljetuspalvelu Ilpo Niemeen! Kaveri kertoi, että hänen muuttonsa hoitanut Ilpo Niemi sai aikaan ihan älyttömän laskun sekä kolhitut huonekalut.

suurin ja kaunein...

...ei todellakaan aina ole se paras vaihtoehto!
Itse muutimme Tampereelta Valkeakoskelle ja Pyysimme tarjouksen usealta muuttofirmalta. Valitsimme Easymuuton joka hoiti homman paremmin kuin olisimme osanneet edes kuvitella. Niemen tarjous oli 2,5 kertaa kalliimpi!!
Taitaa olla mr. Easy Muutto itse siellä kirjoittelemassa ja peukuttelemassa viestiään ylöspäin. Itse valitsen jonkun kokeneen muuttajan, kuten Niemen tai jonkun muun pitkäaikaisen toimijan
Käytin niemee ja noh kissain kiipeilypuu joka oli purettu kahteen osaan tuli 2 osassa mutto autosta, vaikka sänky oli suojattu niin porukka jättä sen ulos kun satoi eli sain vesisängyn jne - itsellä ei niemestä muuta sanottava kun korvaus rahat tuli sentään nopeesti.
tampereella Muuttopalvelu Niemen muutot hoitaa juuri kuljetuspalvelu Ilpo Niemi. että sellasta.
Meillä ammatti piireissä puhutaan vain Niemestä erolla vihreä ja punainen Niemi. Samat kaverit siellä rahat kerää. Kokemusta talosta ei ole mutta, huono kuullut ainoastaan niinkuin Grundellista.
Minun muuton hoiti Ilpo Niemi ja en kyllä käytä toista kertaa. Kaikki oli niin vaikeaa, hidasta ja varsinkin kallista. Helpommalla olisin päässyt, jos olisin pyytänyt kaverit apuun. Tai kysynyt jotain kunnon muuttofirmaa töihin.
Sama meillä toimiston muutossa. Vanhempi mies oli todella töykeä ja suurinpiirtein haukkui meitä tavaroistamme ja kirosi ja pärräsi koko päivän milloin mistäkin. Yhden kaapin ovi hajosi ja jotain muutakin rikkoutui. Meille ei näistä kerrottu vaan huomasimme ne vasta sitten kun olivat jo häipyneet. Apumies oli ilmeisesti jostain vuokrattu koska eivät tunteneet ennestään. En kyllä suosittele kenellekään. Aikaisemmin käytin Iku-kuljetusta ja siellä oli ainakin silloin todella hyvä palvelu.
Kysyä kannattaa firmasta kulmastakulmaan.fi.
Pojat tekevät työnsä hyvin,mutta asiakaspalvelusta on sanottavaa.
Paras on kuitenkin se,että työ on tehokasta ja saa itse vierestä nauraa muuttomiehille kun ärähdellään ja "ärrät" soi...
Huono pulju pienipaketti auto ei mahdu tavarat kun ahdetaan niin täyteen ja siltikään ei mahdu mitään muutto venyy kun haetaan uutta kuormaa 6keikkaa piti hakea kun oli pieni kaksio kyseessä lisäks tuli kauhee hinta
Mainostat itseäs täälä
Täällä ne on helppo kilpailuttaa www.muuttopaikka.fi
Niemi on vaan paras. Ehkä tyyriimpi kuin jotkut, mutta arvostan:
- tullaan kuten sovittu
- nopea
- ystävälliset konstailemattomat kaverit
Ei mulle ainakaan tultu kuten sovittiin, vaan myöhässä. Laskutettiin silti sovitun mukaisesti. Ei mitään kiirettä työssä, itse jouduin neuvomaan miten saada huonekalut ujutettua oviaukosta, kun Niemen jätkät eivät keksineet, missä asennossa ne menee.

Lainalaatikosta olen sittemmin tilannut niin laatikot kuin muuttomiehet. Ei se varmaan halvin ole, mutta tyytyväisempi olen ollut toimintaan.
sun muutto tampereella on aivan loistava. pieni firma, erittäin hyvä palvelu ja loistavat muuttomiehet, ja EDULLINEN. itse pyysin tarjoukset kaikilta mahdollisilta firmoilta, ja tämän valitsin, enkä ole katunut. aion käyttää jatkossakin. www.sunmuutto.fi
Kannattaa kokeilla tampereella Iku-Kuljetusta muutoissa. Jätkät hoitaa hommansa ripeesti ja asiantuntevasti....vaikka vähän vittu raikuukin .))))
EASYMUUTTO t:mi
Kodin muuttoja vuodesta 2007.
easymuutto@hotmail.com
040-4792917 /Ari Perälä
Easymuutto löytyy myös Facebookista.
Kilpailuta muutot pääset itse helpoimmalla: www.kodinmuutot.fi

Tai sitten kokeile myös ilmaisia palveluja mitkä sisältää muutakin esim. sunhinta.fi tai tarjouspalvelu.fi
Nääs Muuttopalvelut oli erittäin hyvä erittäin tyytyväinen olin palveluun
Ei ole mistään kotoisin, töpeksivät, rikkovat, eivät tule aikanaan, hidastelevat, hinta ei vastaa sovittua, jättävät tavaraa muuttamatta.
Onkohan kyseessä oikea muuttofirma jota nyt syytät?
Tuhansia muuttoja ollaan tehty ja mitään ei olla rikottu ja kaikki sovitut muutot ollaan tehty sovitusti ajallaan .osuma.fi todistaa Nääs muuttopalvelun laadun.Terv Nääs muuttopalvelut Esko korhonen
Myös huono kokemus Näässistä. Kannattaa ottaa joku ammattimainen,iso muuttofirma.
On myös erittäin positiivista kokemusta Nääsmuuttopalveluista! Edullinen, mutta luotettava apu :)
Hyvään hintaan sai heiltä myös muuttosiivouksen.

www.naasmuuttopalvelut.fi
Juu ei todellakaan tätä! Mistä ihmeestä näille muka maksetaan kun työt tehdään puolinaisesti ja huonosti. Ei ole edullinen.
Osuma.fi Tampereen paras muuttopalvelu mustamaalamiset sikseen osuma.fi
Nääsmuuttopalvelut on aivan amatöörimaista toimintaa, ei voi suositella todellakaan kenellekään.
Taitaa olla vihainen kilpailija joka yrittää mustamaalata hyvää yritystä. Itse käytin myös Nääs Muuttopalvelua omassa muutossani oli kyllä todella ammattitaitoista pakkaamista, homma sujui ja edullinen oli :) ei voi muuta kuin kehua :)
Terv. tyytyväinen asiakas
Meillä auttoi Nääs muuttopalvelut muutossa todella edullisesti (vertailin hintoja vähän liiankin pitkään ja muuton kanssa tuli kiire..) ja lyhyellä aikataululla. Olin niin tyytyväinen että ostin firmalta myös uuden asunnon siivouksen ja sekin hoitui mallikkaasti (iso asunto kiilsi parissa tunnissa, vaikka alussa asunto oli TODELLA törkyisessä kunnossa) . Eli kyllä minäkin Nääs muuttopalveluita lähden isosti suosittelemaan.
täällä nääs muuttopalvelua mainostavat ja kehuvat ovat nääs muuttopalvelu itse! tai niiden kaverit, ei ole mahdollista, että sen tasoiseen ja hintaiseen (sentään maksaa paljon heidän muuttonsa!) työhön oltaisiin oikeasti tyytyväisiä.

no onhan se tämäkin tapa mainostaa, parempaa mainosta olisi kyllä hyvin tehty työ.
Myös löytyy yksityisiä autolijota jotka tekee muuttoja.
Itse käytin ja homma toimi niin kun piti.
Hintakin oli kohtuullinen olin tyytyväinen
Pyysin tarjouksia 5 eri paikasta oli halvin
Vaikeaa on. Itse otin Niemen täällä Mansessa.
Enkä sitten toista kertaa ota.
Täällä muut toimijat kuten easymuutto yrittää mustamaalata kokenutta ja varmaankin parasta Niemeä. Turha yritys. Niemen kokemus ja edullisuus tiedetään ja tunnetaan Tampereella!
Tampereella on kaksi Niemeä: Punaisista ajoneuvoista tunnettu Niemi, sekä valkoisilla pöristelevä Ilpo Niemi- porukka. Nyt on tullut varmaan sekoitettua nämä kaksi .
Katso http://muuttopalvelu.blogspot.com ja http://lahimuuttto.blogspot.com niin saat apua pikkumuuttoihin oli sitten yritys tai yksityishenkiö / perhekunta kyseessä

Muuttopalvelu Tampere
Korjaus ylimääräinen t . eli http://lahimuutto.blogspot.com ja http://muuttopalvelua-tampere.blogspot.com terveisin tervetuloa tekemään tiedusteluita muuttoa koskien

Tamperelainen muuttomies
Hoidatko myös vähemmistöjen muuttoja?
Saamelaisia on heikosti eikä varmaan maksuksi kelpaa poronnahat ;)

http://lahimuutto.blogspot.com vain ennakkomaksulla toimii tuo muuttopalvelu
Saako myös ilamenn tenniskurssi koska olen työton ja mulla viisi lasta ja me muutetti juuri liettuasta suomi maa jossa huono sosiaali huolto apu.Me halta harrastaa ja ollaan ilma työtä.........blim blim kuka te olette ota meihin yhteys pian me kärsiä ku ei työtä me vaikka tulla muuttoapu työhön ilma palkka...
Paljonko noin suurinpiirtein kustantaisi Tampereella muutaman kilsan kuljetuspalvelu? Lähinnä sänky & patja, hylly, pöytä, tuoleja, laatikoissa jtn kamaa
Niemen muuttopojat...hohhhoijaa.
Never.
Siis Tampereella...nääs.
kulmastakulmaan.fi
muutto-ja apumiespalvelu koti-ja yritysmuuttoja 1/2007 alkaen,tehokas organisointi,kuljetuksissa ei lepoaika-asetuksia ja maan edullisimmat kilometrit..kyllä kulkee;)
T: M Poukka / 050 599 1983
Ai, mainostat itse itseäsi?!??? En kyllä suosittele kenellekään...hinnat paljon korkeammat kuin ensin ilmoitetaan :( ...mutta ei se mitään MUTTA firmalla ei minkäänlaisia suojauksia... meni naarmuille huonekaluja, tv "vääntyi" jne. Älkää ikinä ottako vastaan palveluja tältä firmalta...hyviäkin löytyy Tampereelta!!!
Töykeää palvelua hinta ei ollut sovittua mitä piti olla huonekaluja meni rikki kun pieneen pakettiautoon tunkettiin tavaraa vaikka ei mahtunut kerralla useempi reissu tuli vaikka oli kyseessä kaksio huono maku jäi nurkasta nurkkaan firmasta
käytin itse tätä ihmeen Kulmasta Kulmaan puljua kaksio muuttoon tultiin pienellä pakettiautolla neljä kertaa piti hakea tavaroita meni rikki kun ahdettiin pieneen autoon, töykeää asiakaspalvelua en lähde suosittelemaan sekä kaiken lisäksi oli kallis vaikka puolet tavaroista meni hajalle.
Samaa kokemusta puljusta en suosittele kallis ja rikkoo lisäks aina myöhässä oli
10 kuormaa piti viedä kun muutettiin yksiööni muutto kesti 14tuntia! Työtä ei tehty kunnolla puolet jäi tekemättä
Kulmasta kulmiin mainostaa itseään kaikki on hänen omiaan
Amatööri pulju pienipaku ja tavaraa hajoo
En suosittele Ilpo Niemeä kenellekään. Muutossa hajosi/katosi tavaraa ja kun soitin itse Niemelle asiasta niin sain vastaukseksi haukut vittuilujen kera ja luurin korvaan. Tosi "asiallista" käytöstä!
Ilpo Niemestä huonoja kokemuksia täälläkin. Edullinen hinta selittyikin sillä, että kuljettajalle olisi pitänyt maksaa pimeästi käteen tämän osuus. No, kiireessä suostuttiin, mutta kuljettaja ei sitten rahaa ottanutkaan vastaan. Toki ajateltiin, ettei ko. summaa tarvitse sitten maksaa ollenkaan, koska etukäteen oli sovittu tietty summa. Lasku tuli kuitenkin isommasta summasta (siis "laillinen" summa), ja kun ei meinattu maksaa muuta kuin mitä etukäteen oli sovittu, äijä uhkaili puhelimessa ("mä tiedän missä te asutte..!!"). Peloissamme sitten maksettiin. Paha mieli jäi. Ikinä en enää niitä käytä.
hahahahahha hahahahaah
Turhaan se Ilpo uhkailee et tietää missä asutte, hänen kotiosoite on firman nettisivuilla kaikkien nähtävillä. Firman osoite=kotiosoite
Käytin Nääs Muuttopalvelua juuri muutossani ja muutto sujui erittäin hyvin. Suosittelen firmaa, kaikki hoitui ajallaan, ammattimaisesti ja muuttomiehet olivat huolellisia. Kaikki tavarat säilyivät ehjänä eikä paikkoja kolhittu. Muutto oli edullinen muihin yrityksiin verrattuna.
Nääs muuttopalvelu itse mainostaa itseään täällä lukuisilla eri nimimerkeillä, ja sitten peukuttaa plussia viesteilleen.

Kaikki Tampereella tietää että ovat aivan amatöörimainen toimija. aikataulut ei pidä ja autoon ei mahdu paljoa tavaraa. rikkovat ja jättävät osan tavaroista muuttamatta. ei ammattimaista toimintaa.

Älkää menkö vipuun ja uskoko tässä ketjussa nääs muuttopalvelun itse kirjoittamia tekaistuja kehuviestejä.
Yrittäjään kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä jos joku vaivaa mieltä, ei toi typerä netissä huutelu auta mitään! :)
"Emppuliina" on hyvä ja lopettaa vain täällä itse oman firmansa mainostamisen. on aika läpinäkyvää touhua, lopputulos on kuin ampuisi itseään jalkaan. eli lopputulos on päinvastainen kuin toivottu.

alkakaa tehdä työt kunnolla, niin siitä se maine tulee eikä täällä valehtelemisesta.
sanon nyt nääsmuuttopalveluiden työntekijän näkökulmasta oman mielipiteeni. heinäkuusta asti ollaan eskon kas muuttoja tehty ja aina on kiitosta saatu. minä en ole sellases muutos ollu mukana misä olis tavaraa jätetty muuttamatta. luulen että kyseinen kirjottaja kirjottelee myöskin monella nimimerkillä jonnin joutavaa paskaa :-D jos asiakkailla on jotaki huomautettavaa ne soittelee eikä vingu suomi24:ses :-D :-D ite oon tyytyväinen joka muuttoon mitä on ollu tekemäs. en ymärrä miks täälä syytellään eikä esim. naamakkain ;-) mut tämmönen näkökulma minulla asiaan ja tosiaanki olen nääsmuuttopalveluiden työntekijä eli en ole keksiny tätä juttua ettei siitäki tarvi alkaa syytteleen :-D
Olen itse käyttänyt kaksikertaa Nääs muuttopalvelua ja on myös muuttanut tuttunkin niin ei ole kertaakaan ollut moitittavaa mistään päinvastoin ripeitä ja huolellisia on ollut.tuntuu nyt kun lukee että joku kiusaa ja haluaa tahalteen puhua perättömiä asiota Nääs miehistä
Kaksi muuttoa olen Nääs Muuttopalvelulla teetättäny eikä kummassakaan ole ollut moitteita. Päinvastoin jatkossakin tulen heidän palveluitaan käyttämään ja suosittelemaan.
Suosittelen näille ihmisille, jotka heidän palveluaan moittii, ottamaan suoraan yhteyttä sähköpostilla tai puhelimitse ja antamaan palautetta, jos on ollut ongelmia.
Juuri näin! Ärsyttää toi yrittäjien ainainen nettikiusaaminen.
Itse meinasin jo perua muuttoni Nääs muuttopalveluilta, koska jotkut (tai no joku.. Näyttää olevan kaikki haukkuviestit kirjoteltu suunnilleen samoihin aikoihin)on täällä kirjoittaneet (luultavasti perusteettomia) ihme juttuja.. No meillä ainekin sujui muutto todella hyvin, eikä valittamista mistään. Voisivat haukkujat edes omalla naamallaan kirjoittaa asiansa ja tosiaan.. Yrittäjään kannattaa ensisijaisesti olla yhteydessä jos joku vaivaa, ei toi typerä netissä huutelu auta mitään! :)
Kyllä Nääs-muuttopalvelu hoiti hommansa ihan ammattitaitoisesti. He muuttivat yritykseni uusiin tiloihin. Lasivitriinitkin säilyivät ehjinä. T. Marisanna Multamaa
Nääs Muuttopalvelut hoisi muuttoomme tänään ripeästi, huolellisesti ja ennen kaikkea edullisesti. Kaikki sujui kuten pitikin eikä mikään tavara mennyt rikki. Olimme tyytyväisiä saadessamme hyvää palvelua. Suosittelen lämpimästi.

Marjaana
Kulmasta Kulmaan on ainakin ihan kamala: tulivat myöhässä, käyttäytyivät todella epämiellyttävästi, rikkoivat huonekaluja ja laskuttivat liikaa. Ei IKINÄ enää.
Keskinkertainen korkeintaan, parempia löytyy. Tahtoo olla hidasta ja yhtä kallista kuin muillakin pieni paku
Minkälaisista hinnoista puhutaan jos Tampereen sisällä pitäisi muuttaa pienen yksiön kamat toiseen pieneen asuntoon? Parisänky, pieni keittiön pöytä, kymmenkunta laatikkoa, tv, pölynimuri yms. Kamat mahtuu varmasti yhdellä kuljetuksella pakuun.
Soita muuttofirmaan
Mikset kehtaa kertoa hintojasi täällä julkisesti?
Sellanen kun Sun muutto hoiti minun muuttoni, Homma toimi nopeasti ja kaikki säilyi ehjänä. Ei oollut kylläkään halvimmasta päästä muttei kyllä kallinkaan. Miinusta sen verran että myöhästy paikalta jonki verran.
Täähän on kun seiskapäivää lukis matti veti merviä turpaa?? Tai sitten ei??
Kieltämättä ketjun aloittaja ei varmaankaan ajatellut kolme vuotta sitten, että hänen kirjoituksensa käynnistäisi sodan Tampereen muuttofirmojen kesken. Häpeäisi!
Taitaa olla sun muutto itse kuka kirjoittaa

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

Nääs Muuttopalvelusta saa todella hyvää palvelua! Pojat hoitavat muuton ammattimaisen kylmän rauhallisesti! Itselläni ei ole moitittavaa! Ajallaan tullaan paikalle ja hommat hoidetaan loppuun! Hintakin on kohdallaan!
Muutto- ja kantoapua on järjestynyt helposti

http://kantopalvelu-tampere.blogspot.com taholta

.. käytän jatkossakin
Kokemusta on 6 vuoden takaa Easymuutosta. Kaikki meni ihan nappiin; tarjous oli edullinen, käytössä oli iso auto, ja muuttomiehet olivat aivan mahdottoman nopeita. Käytämme varmasti uudelleen nyt kun olemme jälleen muuttamassa.
 /   /  /  / Edullinen muuttofirma Tampere!

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta