5Street!!

Nodbella

Onko täällä muita 5Streetin (www.5Street.fi) pelaajia? Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia! Itse en ennen pelannut käytännössä mitään pelejä, hyvä kun pasianssiakaan mutta sitten näin kun kaveri pelas tota ja kokeilin itsekkin ja nyt ihan inti pinkeenä melkein joka ilta oon pelannut sitä!

SE siis on sellainen ilmainen suomenkieline virtuaalimaailma johon voi tehdä oman hahmon ja sit tanssia ja chatata muiden kanssa. ja niillä on tuolla vaikka mitä kilpailuja, viimeks tyypit oli voittanu sellasii lippui joilla pääsi katsomaan Burleski elokuva ennen muita. Osallistuin itsekkin siihen mutten voittanut:P mutta olen kerran voittanu pelisälää. Luulin ensin että tuo on joku kakaroiden peli mutta eipä ollut...

Kertokaa kokemuksianne!!!!!

24

2332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milzu

      Olen ajatellu aloittaa sen pelaamisen.. Haluisin eka tietää paljonko se vie tietokoneesta muistia? Tai niinku minkä kokonen se on?

      • annalol

        Se lukee siellä 5streetin sivuilla sen lataus jtu alla:)


    • kortej

      onks teil rune äijii
      voisin meinaa vaihtaa 5street tyypi rune äijää

    • KyllästynytYrittämää

      Heei! Itse oon ihan kokenukki pelaaja, mut nyt on semmonen ongelma, et mulla on miniläppäri...laitoin ison näytön kiinni siihen läppäriin, joten nyt mun PITÄIS pystyy pelaan sitä 5streettii sillä isolla näytöllä....muta en saa siirrettyä sitä 5streettii siihen isolle näytölle D: Neovoja?

    • Kaffusteri(ko)

      Avaa se peli - ikkuna siinä suuremmassa näytössä? ;) Ja asiassa pysyäkseni löytyy toki minultaki kokemusta tuostaki pelistä, suosittelen lämpimästi ^^

    • koukkuun jäännyt

      Pelaan, jäin koukkuu :D

    • annalol

      mäki luulin aluks tota joittenki kakaroitte peliks, mut en tinny sitä si kokeili sitä ja ei se vaikuta yhtää kakaroitte peliltä.

    • sdfgthyjkl
    • macil

      hei mä latasin sen mun macille ja nyt ku paina siitä nii siin tulee vaa s4emmmone teksti juttu et miten voin päästä pelaan sitä mac:il

    • lalallalalalalallala

      Mitkäs on teidän hahmojenne nimet ? Kiinnostaa vaan ... En tiä vastaatteko tähän

    • ÖÖ?

      Okse varmasti hyväpeli?

      • 5street Kim

        Kannattaa ladata todella hyvä olen pelannut sitä 3 vuotta vähän yli ja on mahtavin peli ikinä!


    • EIiiiiiiiiiii.......

      5street suomi osa lopetettiin 13.2.13 Ihan (perseest) XP

    • Joku kahjo

      Onko 5street enää ollenkaan olemassa ? Kun en pääse usa -versioonkaan ? o.o

    • Liippeww

      Minäkin oon miettiny sitä

    • Allam

      Miten sitä pääsee pelaamaan sitä suomen kielistä?

    • Mä en tiiä miks mä en voi lataa 5streettii toivon et joku vois auttaa..Mulle on sanotttuuuuuu lataaaa uuuusiks mut ei oo toiminu ja kannattaa mielummiin ladata highstreet koska se kestää vähemmän...Ja se on aidompi. Mä en pysty lataa kumpaakaan.Miks? Mut jos sulle kävis näin ja sä laitisit uusiks eikä toimis mitä tekisit? Kirjotaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      • Ja vielä että suomenkielistä 5streettiä ei enää ole :( mutta menkää 5streettiin se on avoinna (y) :D Tai high streettii tosi hyvii mut en pääse sinne viimeviikolla olin siellä mutta poistin sen koska emmt ja latasin ja kävi sitten ilmiö Toi mun en voinu lataaa


    • Tietämätön Oo

      Onks 5 streetin suomenkielinen versio lopetettu ?!?!? En ole pelannu monen vuoteen ja tänään ajattelin että vois kokeilla :D No en saanu päivitettyä sitä peliä ja ajattelin tarkistaa täältä että mitäs on tapahtunu oO No sinne meni monta sataa euroo kun piti ostella kaikkee kivaa D: Voi paska... Miks näin kävi ?!?

    • pera91

      ootko p*ska? pentu.

    • 5Street ei toimi

      Mä pelasin %streettiä n. 2 vuotta sitten, kunnes se suomen kielinen lopetettiin ja koska mulla oli Suomen kielinen nii se lakkas toimimasta. Nyt olis ihana taas pelata peliä, vaikka sitten englanniks. Mutta kun laitoin lataamaan, ja odotin 5 tuntia se ei suostu avaamaan sitä :( Olisin tosi kiitollinen jos joku voisi auttaa tässä ongelmassa?

      • Azastoopleijeriusanp

        Mikä kone sul on :D


    • Streetdancerop

      Onko kellään tietoa että onko highstreet5 sama peli kuin 5street?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe