Äänesi oli kallis...

Ääneni on kallis!

Nyt kun ääneni ei ole enään Kallis, on aika miettiä kenelle ääneni annan. Persut oon kyllä olleet mielessä hyvänä vaihotehtona, mutta kun se timo soini meni mokaamaan pahasti kopioidessaan muiden ajatuksia ja peräti ajatuksia ja lauseita..MITÄ SE MIES OIKEESTI SIELLÄ RYSSELISSÄ TEKEE??kopioi toisten asiakirjoja ja ajatuksia..HALOO!!Ja nostaa huippupalkkaa!!

Taidan jättää äänestämättä kokonaan..täysiä paskoja kaikki kansanedustajat ja politiikot...ainakaan östmanille en anna ääntäni, suomenruotsalaisten asioita vain ajaa...pakkoruotsia..hyi hitto..onneks oon päässyt pois PIETARSAARESTA!!

9

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki sanottu

      SOOO WOOOT

      • Uho- Nousu ja tuho

        Totuus persuista alkaa hahmottua jo tyhmimmillekin. Juuri uutisissa kerrottiin, että persujen ympäristä- ja ilmastopolitiikka myötäilee sanasta sanaan Metalliliiton ohjelmaa. Kun persuilla ei ole omaa suoraselkäistä poliittista ohjelmaa, he kopioivat ohjelmat muilta puolueilta ja järjestöiltä. Mihin tuollaista porukkaa oikein tarvitaan ?
        Koko persujen systeemi perustuu siihen, että heiodän riveihinsä on hakeutuneet ne katkerat, jotka eivät ole muissa poliittisissa ja aatteellisissa yhteisöissä menestyneet.
        Persujen porukka tulee vääjäämättä hajoamaan eduskunnassa. Prsujen nousua ja uhoa seuraa edeltäjänsä SMP:n kaltainen hajaanus ja tuho. Niin se vain on !


      • Räkättirastas
        Uho- Nousu ja tuho kirjoitti:

        Totuus persuista alkaa hahmottua jo tyhmimmillekin. Juuri uutisissa kerrottiin, että persujen ympäristä- ja ilmastopolitiikka myötäilee sanasta sanaan Metalliliiton ohjelmaa. Kun persuilla ei ole omaa suoraselkäistä poliittista ohjelmaa, he kopioivat ohjelmat muilta puolueilta ja järjestöiltä. Mihin tuollaista porukkaa oikein tarvitaan ?
        Koko persujen systeemi perustuu siihen, että heiodän riveihinsä on hakeutuneet ne katkerat, jotka eivät ole muissa poliittisissa ja aatteellisissa yhteisöissä menestyneet.
        Persujen porukka tulee vääjäämättä hajoamaan eduskunnassa. Prsujen nousua ja uhoa seuraa edeltäjänsä SMP:n kaltainen hajaanus ja tuho. Niin se vain on !

        Kukahan on kopioinut ja keneltä.
        Ei kait "hullukaan" kopioisi jotain saastaista Metalliliittoa.

        ..."En ole katkera mutta kuitenkin..."
        Hyvä Perussuomi!


      • eikö?
        Räkättirastas kirjoitti:

        Kukahan on kopioinut ja keneltä.
        Ei kait "hullukaan" kopioisi jotain saastaista Metalliliittoa.

        ..."En ole katkera mutta kuitenkin..."
        Hyvä Perussuomi!

        Onko persut niitä irti euusta ja maailmansota uusiks porukkaa, vai mitä?


      • Raimo ja Kaisa
        eikö? kirjoitti:

        Onko persut niitä irti euusta ja maailmansota uusiks porukkaa, vai mitä?

        Persujen ajatus kulkee, että varminta, kun on kaikkea vastaan. Mutta, kun he eivät itse mitään keksi, niin sitten kopioidaan muilta.
        Persut on jopa työväenpuoluekin, tosin ilman työväen aatetta.


      • L.Susimeri
        Uho- Nousu ja tuho kirjoitti:

        Totuus persuista alkaa hahmottua jo tyhmimmillekin. Juuri uutisissa kerrottiin, että persujen ympäristä- ja ilmastopolitiikka myötäilee sanasta sanaan Metalliliiton ohjelmaa. Kun persuilla ei ole omaa suoraselkäistä poliittista ohjelmaa, he kopioivat ohjelmat muilta puolueilta ja järjestöiltä. Mihin tuollaista porukkaa oikein tarvitaan ?
        Koko persujen systeemi perustuu siihen, että heiodän riveihinsä on hakeutuneet ne katkerat, jotka eivät ole muissa poliittisissa ja aatteellisissa yhteisöissä menestyneet.
        Persujen porukka tulee vääjäämättä hajoamaan eduskunnassa. Prsujen nousua ja uhoa seuraa edeltäjänsä SMP:n kaltainen hajaanus ja tuho. Niin se vain on !

        Täällä taas kepulaiset haukkuu muita, kun eivät muuta osaa.


      • Tosirealisti Kokkola
        Raimo ja Kaisa kirjoitti:

        Persujen ajatus kulkee, että varminta, kun on kaikkea vastaan. Mutta, kun he eivät itse mitään keksi, niin sitten kopioidaan muilta.
        Persut on jopa työväenpuoluekin, tosin ilman työväen aatetta.

        Tulee voitelemaan ruosteiset ruuvit...


    • pölitrykki

      kenelle annat äänesi EU-vaaleissa

    • paavofani

      paavo väyrynen on paras

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe