Kevytkenkäistä Latosaaresta

Ei yhden naisen mies

Löytyisikö Latosaaresta kevytkenkäistä naista , keski-ikäiselle miehelle. Nopeat kuviot vaativat nopeat kintut.
Vakavaa keskustelua ja sitoutumista en enää kaipaa, mutta yhteistä hauskanpitoa ja pilkettä silmäkulmassa.

Uusi iloinen nainen kiinnostaa . Tanssitaitoinen ja innokas hakia olen.

18

1349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nopeat jalat

Onpa harmi kun olet niin kaukana nimittäin nopeissa kintuissa löytyis. Harvemmin sattuu kohille hyvä tanssija ja hauskanpito, enemminkin sellaista tosikkomaista puurtamista.....

• ei yhden naisen mies

Hauskaa tansseissa olla pittää. Ehkä siksi koska käyn tanssimassa melko harvoin - en pääse kyllästymään ja tanssimisesta ei tule sellaista puurtamisen makua.
        Ei kaikkien kanssa voi pitää hauskaa. Jos nainen on vakava , ja häneen ei muodostu kontaktia itsestään - niin silloin olen minäkin vakavalla naamalla ja ajatuksen muualla.
        Kyllä sen huomaa, kun ollaan samalla aaltopituudella, askeleet ,viennit menevät perille ja tuntee henkistä läheisyyttä.
        Ei tarvitse pitämällä - pitää hauskaa.....
        Nauru on herkässä - yhdessä olosta , ja tanssissa yhteen sulautumisesta.
        Kevytkenkäinen : ainakin kaksi eri tavoitetta:
        - Herkästi pimperoa antava.
        - Nopea kinttuinen / keveä helposti vietävä.
        Molemmat tavoitteet kiinnostavat, mutta ensisijaisesti - helposti seuraava nainen on ensisijainen tavoite.

• Tumma mies

Miten lähelllä annat tanssia? olisko tappituntuma hyvä? Tangossa pääsee haarukkaan,jos mitta sopiva.
        Olen Latosaaren vaki asiakas,olen saanut vierihoitoa vasta yhdeksältä naiselta,yrittänyt olen ahkeraan.
        Minun tyyliin kuuluu hakea ensin varovasti aristellen,sitten illanmittaan kysäsen,miten olis yhteinen yö saman peitonalla.

• Korkokengät punaiset
        ei yhden naisen mies kirjoitti:

Hauskaa tansseissa olla pittää. Ehkä siksi koska käyn tanssimassa melko harvoin - en pääse kyllästymään ja tanssimisesta ei tule sellaista puurtamisen makua.
        Ei kaikkien kanssa voi pitää hauskaa. Jos nainen on vakava , ja häneen ei muodostu kontaktia itsestään - niin silloin olen minäkin vakavalla naamalla ja ajatuksen muualla.
        Kyllä sen huomaa, kun ollaan samalla aaltopituudella, askeleet ,viennit menevät perille ja tuntee henkistä läheisyyttä.
        Ei tarvitse pitämällä - pitää hauskaa.....
        Nauru on herkässä - yhdessä olosta , ja tanssissa yhteen sulautumisesta.
        Kevytkenkäinen : ainakin kaksi eri tavoitetta:
        - Herkästi pimperoa antava.
        - Nopea kinttuinen / keveä helposti vietävä.
        Molemmat tavoitteet kiinnostavat, mutta ensisijaisesti - helposti seuraava nainen on ensisijainen tavoite.

Minä käyn tansseissa melkein joka lauantai,olen löytänyt montaa kivaa miestä.
        Miksi mies jättää kun saa muutamankerran pimperoa?

Ei haluta sitoutua mihinkään,ainut vaan on saanti,muusta viis.

• Tilaus 47

Jollekin voi löytyä kevytkenkäisiä vietäviä ja se selviää siten, että menee itse Latosaareen ja lyö siellä esille omat pilkkeensä silmäkulmistaan.

Kaiken maailman senssipalstoilla ihmiset ovat reippaita, rehellisiä ja huumorintajuisia, siksi heitä on vaikea tunnistaa samaksi reaalimaailmassa. Mene tataamille ja pistä siellä haku päälle.

• Vain tanssia c

Minulta ei saa pimperoa tanssien jälkeen,jos tanssi luistaa voin yhden kipaleen tanssia sinunkanssa.
        Kengät ovat minulla kevytet,askeleet samoin 176cm olen sportti nainen .

• Ei yhden maisen mies
        Vain tanssia c kirjoitti:

Minulta ei saa pimperoa tanssien jälkeen,jos tanssi luistaa voin yhden kipaleen tanssia sinunkanssa.
        Kengät ovat minulla kevytet,askeleet samoin 176cm olen sportti nainen .

Okei okei, mutta voisinko saada edes haistella, tanssilla ei niin väliä.

• palat peliin

Tosikko voisi luulla että etsit kevytkenkäistä aivan muuten vaan leikkimään, ja tanssi olisi vaan tekosyy. Niin ja missä ajattelit tanssia? Toivon että ei törmätä toisiimme, sillä minä olen yhden miehen nainen, ja aion olla jatkossakin, vaikkakin ilman miestä, sillä sellaista mitä etsin ei löydy tältä planeetalta.
      Tanssin kylläkin ja pidän sillälailla hauskaa samanhenkisen kanssa, ja itselleni sopivan kevyet kengätkin on erilaisiin sopivan nopeisiin kuvioihin.

Lisäksi ongelma on yleensä siinä että todella hyviä leikitellen tanssittavia kuvioita tulee aniharvoin lavoilla. Sen vuoksi kun pääosa porukasta rakastaa niitä vakavamielisiä, hitaita (toivon että olen väärässä). Se on myös yksi syy siihen miksi käyn lavoilla aniharvoin.

Niiden kappaleiden ajan voin hyvinkin keskustella hartaasti ja vakavammin ystävieni kanssa. Saat ihan mielellään etsiä "uusi iloinen nainen", mutta minä en ole niiden joukossa ollut, enkä tule olemaan. Kumma kyllä että jos nainen on iloinen se leimataan heti "kevytkenkäiseksi" naiselle epäedullisessa valossa.

• Kikat.u.uttaa

Täällä olis aloittajalle tanssiva puolikas, vaan kun lapikkaat on liian kaukana... Kun kohdille satutaaan, niin tanssahdellaan silloin sitten kevytkenkäisesti! :D

• Korkkari nainen

Jos olet komea normaalipainoinen sporttinen siisti raitis rikas,
      muuten on turha edes hakea tanssimaan.

Latosaareen 19.02.2011 nähdään.

• Klagerikengät jalass

Tänään katsotaan tyrkkyrivi Lapualla,ehdotan jokaiselle naiselle miten olis.
      Haen takaakin,edessä on helpoiten antavat,takaakin voi löytyä yllätys.

• tanssitila

Minua et löydä tyrkkyrivistä. Taaempana seison tai sitten pidän seinää pystys rappusten juures, tanssipaikat kun puhutaan olevan kaatumas. Tänään en ole siellä ollenkaan.

• Latosaareen 26.02
        tanssitila kirjoitti:

Minua et löydä tyrkkyrivistä. Taaempana seison tai sitten pidän seinää pystys rappusten juures, tanssipaikat kun puhutaan olevan kaatumas. Tänään en ole siellä ollenkaan.

Lauantaina 26.02 tulen Lapualle,haen sinua sieltä kauempaa takaa,minulla on kokemusta kyllä naisista.
        Kysäsen heti alkuillasta olisko mahdollista päästä vierihoitoon,olen kolmannen polven poikamies.
        Minua ei haittaa vaikka olet eronnut karannut tai muuten vaan tyrkyllä,minulle riittää auttamisen halu.

Miksi ottaa omaksi,lainallakin pärjää.

• Sirpa Kylmissäni
        Latosaareen 26.02 kirjoitti:

Lauantaina 26.02 tulen Lapualle,haen sinua sieltä kauempaa takaa,minulla on kokemusta kyllä naisista.
        Kysäsen heti alkuillasta olisko mahdollista päästä vierihoitoon,olen kolmannen polven poikamies.
        Minua ei haittaa vaikka olet eronnut karannut tai muuten vaan tyrkyllä,minulle riittää auttamisen halu.

Hyvä kun varotit. Täytyyki alotaa heti antibioottikuuri.

• ei vieläkään tärppää
        Latosaareen 26.02 kirjoitti:

Miten olette sopineet tapaamisen? Entä jos onkin raskaskenkäinen eikä kevytkenkäinen?

• Sirpa Kylmissäni
        ei vieläkään tärppää kirjoitti:

Miten olette sopineet tapaamisen? Entä jos onkin raskaskenkäinen eikä kevytkenkäinen?

Pettämätön hajukoodi

• haiskahtaa
        Sirpa Kylmissäni kirjoitti:

Pettämätön hajukoodi

Kun itse kysyy ja itse vastaa, ei tule jälkipuheita.... Mutta olisit jättänyt kokonaan kirjoittamatta

• Punaiset korkkarit

Tansseissa tapaa moneen kertaan kierrätettyjä miehiä,paperin voi kierrättää kuudesta seitsemään kertaan,
      kuinkamoneen kertaan miehet?

Itse olen kevytkenkäinen nainen,kolmatta kertaa kierrossa,nähnyt montaa kovaa,toki vastakohtiakin eteen tulllut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      110
      4310
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      72
      3106
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      315
      2871
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2342
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      77
      1562
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      77
      1388
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      98
      1342
    8. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1138
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    Aihe