minulla on ihan uusi navigaattori garmin, päivitin sen heti uusimpaan karttaversioon.
Nyt kun ajan Otanmäessä navigaattori päällä, se näyttää että Hihnamiehentie olisi Veteraanitie. Veteraanitien se näyttää kyllä oikein. tämän mukaan Otanmäessä olisi 2 Veteraanitietä.
Kun laitan navigaattorista päämääräksi tuon Hihnamiehentien niin silloin se näyttää sen oikein.
Onko muilla ollut tällaista juttua?
oletteko huomanneet?
9
403
Vastaukset
- edellisen kirjoittaj
Tomtomissa en huomannut tällaista juttua vaikka olen sitä käyttänyt useamman vuoden
- tämän kirjoittaja
onko sinulla ihan uusi navigaattori, milläs rahalla sellaisen ostit, melko velmu kun tuollaisen menit tekemään, siis ostamaan uuden, voi hitsin hitsi.
- joopa joo
tämän kirjoittaja kirjoitti:
onko sinulla ihan uusi navigaattori, milläs rahalla sellaisen ostit, melko velmu kun tuollaisen menit tekemään, siis ostamaan uuden, voi hitsin hitsi.
vaan sain synttärilahjaksi, joillakin varmaan ollut rahaa ostaa tai ovat keränneet useammalta :) että tällaista
- noissa maisemissa
ajellut, vielä vähemmän navigaattori päällä. Eli en ole huomannut...
- uutinen
Meillekin jos tulee mökille navigaattorin ohjeiden mukaan löytää itsensä keskeltä korpea. Liki kilometrin hutiin annetusta osoitteesta.
Mihin sä muuten tarviit navia Otamäellä ? Kaksi katua ristissä niin voiko niistä erehtyä ?- minä vaan
mutta täytyihän navi testata
- Kartturi löytää
Samaa paskaa kaikki navit, näyttävät mitä sattuu. Ilman kunnon karttaa ei pärjää. Näin on, ihan oikeesti
- AP__
Ilmoitathan virheestä ystävällisesti suoraan Garminin asiakaspalveluun, jotta seuraavaan päivitykseen saadaan kartasto korjattua.
- päivitys numero?
Garminin uusin on 2011.32
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1064287Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k693091Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille3152851Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet622322- 771552
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen771378- 981332
- 771138
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?701136Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911121