Mikä mättää?

mistaken***

Olemme seurustelleet vasta 4 kuukautta, mutta olen todella rakastunut poikaystävääni.
Kun aloimme seurustelemaan poikaystäväni oli todella huomaavainen, hän osoitti usein tunteitaan ja antoi pieniä lahjoja (esim. kukkia). Mutta viimeisen kuukauden aikana meille on alkanut tulemaan riitoja. Ja mikä mua eniten ahdistaa niin pari kertaa poikaystäväni on halunnut erota kun on kännissä, mutta sitten selvinpäin ei halua erota. Viime perjantaina oltiin samassa baarissa ja poikaystäväni oli todella epäkohtelias ja kylmä mua kohtaan, sit kun kysyin mikä on? niin hän sanoi ettei enään halua olla mun kanssa ja en voisi ikinä olla hänen lapsiensa äiti. Riitelimme tosi kauan ja lopussa hän sanoi ettei sillä oo mitään tunteita minua kohtaan. Sit kun olin lähdössä yöllä poikaystävältäni kotiin niin hän ei halunnut että lähden. Aamulla hän sanoi että oli tosi tyhmä eilen ja laittoi kaikki kännin piikkiin, ei kuulemma tarkoittanut mitään mitä sanoi. Illalla hän lähti kaverinsa syntymäpäiville ja sovittiin että haen hänet yöllä kaupungista. Hain hänet sitten baarista yöllä ja hän alkoi heti halaileen ja pussaileen ja kertoi kuinka ikävä oli. Kysyin miten ilta meni ja hän selitti että kaverit oli jossain kohtaa menneet eri baariin ja poikaystäväni oli viettänyt loppu illan jonkun vanhan tutun kanssa, joka oli naispuoleinen. Kun pääsimme poikaystäväni luokse niin hänen puhelin soi ja siellä oli se nainen kenen kanssa hän oli ollut baarissa. Puhelimen ääni oli niin kovalla että kuulin osan mitä nainen puhui ja kuulin kuinka nainen kysyi että "oliko tää sun mielestä yhen illan juttu?" Siinä kohdassa aloin pukemaan vaatteita päälleni ja kysyin poikaystävältäni että mitä vittua toi on? Hän lopetti puhelun ja alkoi raivoon mulle että mitä teen ja mikä mulla on. Hän selitti että ne on kavereita ja ne oli puhunut sen naisen parisuhteesta. Annoin asian olla vaikka mulla oli tosi paha olla. Sen jälkeen poikaystäväni kertoi kuinka paljon mua rakastaa ja haluaa olla mun kanssa loppu elämänsä. Aamulla kun kysyin puhelusta ja koko illasta hän ei muistanut oikeen mitään humalansa takia. Mutta hän edelleen sanoi että he on kyseisen naisen kanssa vanhoja tuttuja ja mitään ei oo tapahtunut. Mulla on edelleen tosi paha olla, koska luulen että jotain siä baarissa on tapahtunut, voi olla että poikaystäväni katuu sitä ja haluaa edelleen olla vain mun kanssa, mutta en enään luota häneen yhtään. En halua olla se mustasukkainen tyttöystävä, koska mulla on silloin vain itselläni tosi paha olla. Pitäisikö mun lopettaa parisuhde vaikka rakastankin häntä tosi paljon? vai mitä tekisin? On varmasti tyhmää kysyä tällaista asiaa jossain keskustelussa, mutta olen todella hukassa ja olo on mitä paskin.

6

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grtimhh

Lähde vetään niin nopeesti kun kintuistasi pääset!

• oppeliini

Te ilmeisesti käytätte vain kolmea aivosolua ystävyytenne ylläpitämiseksi. Mitä muuta odotat ystävyydeltänne?

Onko koskaan tullut mieleesi että sinä, omana yksilonä, tarvitset vielä PALJON aikaa kasvaa ja kehittyä henkisesti. Pidä ihmeessä ystäviä, mutta aseta itsesi ja heidät PALJON korkeammalle asteelle!
      Kertomasi tason seurustelu täyttää vain ne primitiivisimmät vaatimukset. Lisäten epäsovun, juopottelun ja pahan mielen.

Etko todellakaan tajua että elämässä ja ihmis-suhteissä on paljon korkeatasoisempaa?

• tuutupappa

Lähde niin nopeasti kuin voit. Hetinyt. Vaikka se tuntuu kuinka pahalta, niin lähde !!! Aika korjaa kyllä.

• tekisit

riippuu mitä haluat: jos tahdot tuota lisää, jatka vain, se ei ainakaan paremmaksi muutu. Ehkä lisää itkettävää ja täällä purettavaa; onhan sekin jotain.

Mutta jos haluat joskus vielä nauraa, laulaa ja olla iloinen elämästäsi, niin jatka matkaasi, teitä ei ole tarkoitettu yhteen.

• Lörppö2007

Toinen alkaa noin nopeasti puhumaan erosta jne. Kannattaa lähteä eteenpäin. Pojan pitää vielä kasvaa paljon, ja sinä et voi häntä siinä auttaa.

• pidä huolta itsestäs

Tosi harmi, varmaan tuntuu pahalta. Kyllä toki 4 kuukaudessakin alkaa tykkäämään toisesta, mutta... Ikävä kyllä se toinen ei aina vaan ala tykkäämään takaisin. Poikaystäväsi siis aivan varmasti tykkää sinusta, mutta on ihan liian lapsellinen sitoutakseen oikeasti, tai oikeastaan, edes seukatakseen reilusti, mutta kevyesti. Hän kapinoi ja ottaa väärin keinoin etäisyyttä, kun hänen pitäisi olla rehellinen. Hän ihastui, halusi tyttöystävän, muttei nyt haluakaan sitouta, vaan säätää ympäriinsä, juopotella ja renttuilla ympäriinsä: sinua se loukkaa ja tulee loukkaamaan, eikä tilanne siitä ihan hetkeen, -siis vuosiin, parane vielä. Nyt olet kovin ihastunut, mutta nyt pääset vielä pienemmillä kolhuilla ja nyt pääset vielä irti. Jos tässä roikut, alkaa tuo jatkuva valehtelu ja huonosti kohteleminen syödä itsetuntoasi, ja lisätä pelkojasi: sitten on koko ajan vaikeampaa päästää irti ja toisaalta, vaikka pääsisitkin, kiinnyt kuitenkin enemmän ja sattuu pahemmin. Tuo kohtelu ei ole oikein.

Olisi ehkä ihan hyväkin katsella pienen välimatkan päästä, tehdä kunnolla ero ja sopia, että ainakin muutaman kuukauden sitten seikkailette ihan omilla teillänne. Sinä saisit välimatkaa ja ehkä näkisit hieman, millaista kohtelua toivoisit ja millaista et, ja hän ehkä näkisi, haluaako todella olla sinkku vai ei. Jos teidät on tarkoitettu yhteen, te löydätte toisenne uudelleen. Muuten se on vaan mentävä eteenpäin. Ymmärrän, että ero tuntuu tosi surulliselta asialta, mutta aina ei voi välttyä siltäkään. En oikein noita "loppuelämän" lupauksia menisi uskomaan, ymmärrät kai itsekin, että olette varmaan aika nuoria, että käytös ja sanat ei mene ihan yksiin ja että hän aina paikkailee suurilla lupauksilla?

Ilman luottamusta ette ainakaan voi jatkaa. Mielestäni aikalisä olisi ihan hyvä, ottakaa etäisyyttä ja katselkaa hetken aikaa. Miettikää sitten uudelleen. Myöskään paha olo ei kuulu noin tuoreeseen parisuhteeseen jos parisuhteessa on paha olla, se ei ole kovin hyvä. Joskus tulee niitä kriisejä, jotka voi kestää pitkäänkin, mutta ne on sitten pitkässä parisuhteessa, neljän kuukauden jälkeen pitäisi olla vielä aika auvoista. Etsi semmoista ennemmin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      100
      4213
    2. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      51
      3020
    3. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      308
      2694
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      62
      2242
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1476
    6. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      76
      1334
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      95
      1235
    8. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1121
    9. Nyt kerrot mies mitä ajattelet minusta

Ihan suoraan ja suodattamatta.
      Ikävä
      77
      1088
    10. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      62
      1029
    Aihe