Astradog Riihimäki

Huskynomistaja

Hei!

Katselimme sopivia koirahoitoloita ja lähellä oleva hoitopaikka AstraDog (ent. Astracanin tiloissa) pisti silmään viihtyisän näköisenä. Onko kokemuksia paikasta?

11

1985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tsipu

      Itse en ole tuota AstraDogia kokeillut mutta pari tuttavaani on ja sanoivat että ei kuvat vastaa todellisuutta. Kauhean kylmät tilat ja kova melu. Eivät aikoneet viedä sinne enää. Ihan eri meininki kuin AstraCanilla.

      • Huskynomistaja

        Hmm... Entäs onko kenelläkään kokemuksia Miraclesta tai Tassutavolasta?


      • Ei huono
        Huskynomistaja kirjoitti:

        Hmm... Entäs onko kenelläkään kokemuksia Miraclesta tai Tassutavolasta?

        ajatellut Onnentassua.


      • Huskynomistaja
        Ei huono kirjoitti:

        ajatellut Onnentassua.

        Näytti aika ankealta noihin muihin verrattuna :/


    • tyytyväinen astraan:

      moikka!:) mun oli pakko kommentoida, vaikka vanha ketju..meidän koira oli hoidossa kesällä astra dogissa, oli erittäin hyvässä kunnossa ja pirteä koira..kennel lagoonia en voi suositella, sai kamalan ripulin ja oli tois kärsineen näköinen ja halusi nopsaa pois koko hoitolasta. Astradogissa oli kunnon aidat pihalla ja valvontakamerat, iso piha ja oli kuulemma päässyt metsälenkillekin aamulla..aiomme veidä jatkossakin astraan:)

    • rottweiller

      Olisko Riihimäen Onnentassusta muilla mitää kokemuksia,ku sinne olisi koira hoitoo menossa?:))

      • tttttttttttttttttt

        Omia kokemuksia ei ole, mutta aika ristiriitasia kommentteja olen kuullut.
        Harmi jos Astracan on muutttunut huonommaksi samalla kun nimi muutti Astradogiksi. Vaikutti hyvälle ja siistille silloin.


    • kokemusta molemmista

      Kennel Lagoon Riihimäellä, suosittelen. Samoin Onnentassu Riihimäellä.

      Lagoonissa menossa sukupolvenvaihdos, en tiedä tämänhetkistä tilannetta, paljonko ottavat sinne, hyvät tilat ja henkilökunta.

      Onnentassusssa myöskin hyvät tilat ja henkiläkunta.

      Molempia suosittelen lämpimästi.

    • erica6

      Hei Viestisi on jo vanha, mutta vastaan kuitenkin. Koskaan ei koiramme ole ollut niin ihanassa ja hyvässä hoitolassa,kuin tuo Astra Dog. Hoitola on pieni ja kodinomainen. Missä on meteliä, niin ne ovat isot hoitolat.

      • Perhe etelä-hämeestä

        Erittäin hyvä hoitola meidän kokemuksemme perusteella.

        Koiramme oli AstraDog -hoitolassa ja kokemukset olivat pelkästään positiivisia. Koiramme ei tykkää olla meistä erossa, ja hieman pelkäsin hoitolan jälkeistä tarrautumista. Mitään sellaista ei ollut. Koiramme oli saanut ihmisen seuraa hoitolassa niin paljon, että ei ollut lainkaan stressaantunut hoitojakson jälkeen.

        Viemme ehdottomasti koiramme jatkossa samaan hoitolaan, jos tarvetta on.


    • Riksulaiset

      Koiramme oli tässä lähiaikoina Astradogissa hoidossa ja erittäin tyytyväisiä olemme hoidon tasoon. Paikka vaikutti siistiltä ja kodinomaiselta Koira oli syönytkin kaikki mitä tarjottiin. Stressaantunut koira ei välttämättä syö mitään.

      Viemme kyllä jatkossakin koirulin sinne hoitoon, jos koiranhoidon tarvetta ilmenee.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      336
      3794
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1689
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1458
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1308
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1292
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      57
      1264
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1221
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe