Jyväskylän Håle

opiiuuuuuu

Siellä alle 16-vuotiaat lävistyksensä ottaneet: kyselevätkö vanhempien lupia erityisemmin, pitääkö olla joku mukana, soittavatko vai tarviiko kenties lupaa ollenkaan?

46

10452

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lupaa

      aika varmasti. minulta ainakin kysyttiin ensimmäisellä kerralla mutta ei enää toisella kerralla, kai ne sitten muistivat jo kun olin käynyt niitä koruja siellä kuolailemassa.. (:

    • jenniiilol

      ne kysyy siellä vanhempiesi numeron ja nimenn ja sitten soittaa niille jollei ole mukana, ,, mutta se Underground ,,, se on iha nasta paikka ,, monet kaverit on sielläkin tehnyt nii että antanu jonkun keksimän nimen ja numeron ,, että se ois niinkun lupa ,, ne lävistäjät ei tee mitään sillä numerolla ..

      • PollariJepe

        Anna vaan väärät tiedon ni sä olet syyllistyny petokseen.
        Ja se on rangaistava rikos.
        Hölmö.


    • Peeepee

      Alle 16-vuotiailla pitää olla vanhemman lupa Hålessa. Hålessa soitetaan vanhemmalle jos hän ei ole mukana itse..

    • *micro*

      Tehdäänkö siellä Hålessä microdermal "lävistyksiä"?

      • Riviera

        Tehdään microdermaleita.


    • pikkulissudaa

      kyllä ne numeron tahtovat C:. onko tietää miten ammattitaitoinen paikka tää ois, kun napakorua meinailen ? :D

    • kenoinka

      on ammattitaitonen paikka. oon itekki ottanu napakorun siellä ja hyvin tekevät työnsä.

    • dermapertti

      Tehdään HåLEssa microdermaleita!! Ja ihania irtopäitä niihin, käyn joka viikko ihailemassa! Mulle laitettiin ranteeseen siellä 2kk sitten semmonen litteä turkoosi koru.
      A ii van ihaana!

      • *micro*

        Minkä verran noi microdermalit maksaa tuolla Hålessa?


    • Hempukka46

      Mulla ainakin oli äiti mukana ja uskoisin et ne sitä kysyvätkin :)

    • hinta?

      paljonko se napaläväri maksaa hålessa? oon 14 v, ja on vanhempien lupa, äiti tulee mukaankin.

    • molli___

      Ostakaa ihmeessä korunne nettikaupasta, luotettava liike, sekä huimaavasti edullisemmat hinnat kuin lävistämöissä:) valinnan varaakin on. Käykää katsomassa, niin huomaatte kuinka paljon vähemmän maksatte samoista koruista kun tilaatte itse. http://www.crazy-factory.com/

    • ????????????????

      Hålessa meinasin käydä ottamassa napakorun. oon 14v. Huoltaja ei tuu mukaan.. Luuletteko että ne tekee mulle sen?? Soittaako ne kotiin ja kysyvät vai TÄHTÄH!?!?!?!?

    • hholeee

      jjeps tänää kävin ottaa napakorun hålessa, liikkeestä en sen kummempaa infoa aluks tienny, jote aika riskillä.. mut puhdasta on, mukavaa henkilökuntaa ja ammattitaitoa ! tohon ylempään vastaisin, että sä täytät lapun missä sulta kysytää ikä ja vanhemman nimi ja numero jos oot alle 16v, ne sieltä soittelevat ja varmistavat. ilman lupaa en sinuna menis ainakaa ottamaan, tulee vaikeuksia sulle ja hålelle. sä oot väärentäny asiakirjan ja juttujen liikkues JA MUUTTUES håleki on tehny pia jotai väärää.. :)

      • hholee^

        varmistavat siis, et sulla on lupa vanhemmalta..


    • KIELILELLI

      tietääkö kukaan mikä on Hålen halvin kieli koru??? ko meinasin mennä hankkii kielilävärin ni se maksaa 25€ korun hinta!

    • IhqPihq

      Sattuuko Kulmalävistys? =) Ku ottaisin....

    • Innokasfani69

      Siis håle on paras lävistämö, minkä tiedän. Itse oon ottanut jo 3 lävistystä siellä (rusto, huuli, napa) ja mitään ongelmia ei oo ollu.
      Eli tarttet huoltajan suostumuksen, jos ne ei tuu mukaan niin kyllä ne soittaa sun porukoille. Eikä ihan tosta noin vaa onnistu, että lahjot kaverinsedäntuttavanpapanpikkuveljen. :)

      Sitten täyttelet a4 kokosta paperia kahteen kertaan, toinen jää sinne, toinen sulle.
      Hålessa on melkein aina jotain kivoja tarjouksia (on muutenkin halvempi, kuin muut lävistämöt)
      Mäkin aluks aattelin, et ei taida olla kovin "ammattimainen" paikka, ku niin pilkkahinnoin myy. MUTTA positiivinen yllätys. Erittäin kivat ja asian osaavat lävistäjät ja palvelu.
      Olis kiva jos hålelaiset pistäis hinnaston jonnekkin ylös, kun aina kaikki näyttää kyselevän, että tehdäänkö blaa blaa ja paljon maksaa.

      Ja IhqPihq, kuten aina kaikki kysyy, sattuuko ja sattuuko, niin vastaus on jokaisella erilainen. Riippuu ihan sun kipukynnyksestä. Ja kokeilemallahan se selviää.
      (esim, mä en pysty sanomaan lävistystilanteessa, milloin neula menee läpi, kun en sillain tunne)

    • mie vaa

      Kyselevätkö Hålessa porukoiden numeroa jos on yli 16 v ja henkkarit löytyy?

      • (::

        Kyllä se numero siihen asiakaslomakkeeseen pitää laittaa, mutta tuskin kotia soittelevat jos yli 16v ja henkkarit löytyy... ellet jotain nännilävistystä ole ottamassa. Kannattaa kuitenkin varautua että soittelevat, tuo on kuitenkin niin liikekohtaista.


      • Bilehile:D
        (:: kirjoitti:

        Kyllä se numero siihen asiakaslomakkeeseen pitää laittaa, mutta tuskin kotia soittelevat jos yli 16v ja henkkarit löytyy... ellet jotain nännilävistystä ole ottamassa. Kannattaa kuitenkin varautua että soittelevat, tuo on kuitenkin niin liikekohtaista.

        Onko hålessa joku ikäraja? Ite oon 11v. ja ajattelin ottaa hålessa nenäkorun ja tietääkö joku paljon nenäkoru maksais?:)


      • Anonyymi
        Bilehile:D kirjoitti:

        Onko hålessa joku ikäraja? Ite oon 11v. ja ajattelin ottaa hålessa nenäkorun ja tietääkö joku paljon nenäkoru maksais?:)

        Ei tee alle 13 vuotiaille mitään ehkä korvikset ja 13-15 vuotiailla huoltaja mukaan lukekaa netistä!!


    • Jbfani

      Onko hålessa joku ikäraja? Ite oon 11v. ja ajattelin ottaa hålessa nenäkorun ja tietääkö joku paljon nenäkoru maksais?:)

    • huulikorua vailla

      hei tiiättekö paljo maksaa huulikoru HåLE:ssa ? :)

      • kosokka89

        En tiedä siitä, mutta ehdottomasti suosittelen sinua meneen UNDERGROUNDIIN jos haluat lävistyksen. Undergroundissa on osaava ja tosi mukava henkilökunta jotka neuvoo ja on huolehtivia. :) Undergroundissa huulikoru maksaa 30€ ja siihen kuuluu hintaan mukaan se koru ja mä sain viimeksi vaihtokorunkin halvemmalla. Suosittelen Undergroundia ehdottomasti! :)


      • Hååleejoo
        kosokka89 kirjoitti:

        En tiedä siitä, mutta ehdottomasti suosittelen sinua meneen UNDERGROUNDIIN jos haluat lävistyksen. Undergroundissa on osaava ja tosi mukava henkilökunta jotka neuvoo ja on huolehtivia. :) Undergroundissa huulikoru maksaa 30€ ja siihen kuuluu hintaan mukaan se koru ja mä sain viimeksi vaihtokorunkin halvemmalla. Suosittelen Undergroundia ehdottomasti! :)

        Minä taas EHDOTTOmasti suosittelen Håleen menoa jos haluut lävistyksen. Ihan paras paikka. Ehdottomasti. Jo vuosia ollu paras ja parhaat lävistäjät. Osaa kattoo korun oikein ja tekee Indusrial lävistyksen oikein.

        T; ei 2 huulikoruu korvassa oo industrial..... (: /


    • Smileyy

      Paljonkos smiley maksaa hålessa?

      • jurppu

        Kukaan järkevä ihminen ei mene håleen, näkeehän sen jo ulkopuolelle että onks laadukas tai ammattitaitonen paikka. UG muutenki toiminu kauemmin ja ihan terveyatarkastajan hyväksymät tilat läväritilat. Hah, induun ihan perustellusti ja paranemisen kannalta laitetaan ekax kax korua, kyl sen tajuaa ihan järjellä että mix. Underground on asiantuntevin lävistys STUDIO eikä mikään käytävätori.


      • Anonyymi
        jurppu kirjoitti:

        Kukaan järkevä ihminen ei mene håleen, näkeehän sen jo ulkopuolelle että onks laadukas tai ammattitaitonen paikka. UG muutenki toiminu kauemmin ja ihan terveyatarkastajan hyväksymät tilat läväritilat. Hah, induun ihan perustellusti ja paranemisen kannalta laitetaan ekax kax korua, kyl sen tajuaa ihan järjellä että mix. Underground on asiantuntevin lävistys STUDIO eikä mikään käytävätori.

        Hah. Satu Täti Oot. Ja vihaane.


    • 400km

      Håle on aivan mahtava paikka, siellä on ammattitaitoiset ihmiset ja joillekkin ulkonäkö niiden paikasta on likaisen olonen, mikä on hyvin outoa. Mielestäni se on mukava paikka olla ja todellakin on hygieenia kohdallaan! Ottanut septumin ja kielen siellä ja tulen jatkossakin ottamaan. Enkä edes asu enään jkl vaan tulen 400km päästä ottamaan lävistykseni sieltä. Hyvä että on halvat hinnat ja oikein tekevätkin. Helpommin tulee asiakkaita käymään jos siellä on halvempaa. Undergrundissa en ole käynyt enkä tulekkaan koska se näyttää niin pimeältä paikalta ja muutenkin näyttää olevan vaatekauppa ensisilmäyksellä. Mieluummin menen oikeaan lävistämöön missä ensisijaisesti ajatellaan lävistämistä eikä vaatteiden myyntiä. Hålessa on tosi mukavaa olla ja työntekijöiden kanssa on kiva rupatella!

      • gkugkjhnk

        ite oon ottanu ug:ssa läväreitä 19 kappaletta, parasta palvelua mitä voi olla <3 muutenkin paljon lävstyksistä lukeneena ja opiskelleena tiedän undergroundin ja body ctrl:n olevan PALJON ammattitaitoisempi paikka kuin håle. ja undergroundissa se just on parasta että sieltä saa kaikkea, se on elämäntapakauppa, ja siellä itse jatkossakin käyn!


    • 185499

      Tekeekö ne microdermaleita alle 18-vuotiaalle jos huoltajalta on saatu lupa?

    • gukhnk

      juuuuh en todellakaan menisi håleen, mun siskolle tekivät nännikorun, vuoden jälkeen sisko mietti miksei se parane ja otti korun pois. kappas keppanaa olivat siihen muovikorun laittaneet ja koru ihan rosoinen, ihmekkään jos ei parannu? kaverille tökkäsivät kieleen neulan jonka oli tiputtanut lattalle ensin, mm. dermaleja tekevät kans muovisilla osilla. toiselle kaverille teki septumin RUSTOON, mitä vittua. kyllä se liike on underground tai body ctrl mihin luotto menee.

      • Läpinäkyvääääää

        Hehheh ja hekotihekoo :D t, UG eikä kukkaamuu. Vähä ny tsemppiä kehiin etteivä het hoksaa..


    • 13vuotiaz

      oon 13vuotias ja haluisin napalävistyksen saako sen Hålesta jos on vanhempien suostumus mut ei oo henkkareita??

    • Tättäkuuu

      Elä ota, kun olet lapsi vasta.

    • Heivaan12999

      Osaako kukaan sanoa että onko microdermalin poisto ilmainen, vai pitäiskö siitä maksaa?

    • godsniperr

      paljonkoha kielilävistys maksaa hålessa ?

    • 9997

      Onko tietämystä saako hålessa uise valita korun?

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan paljon napakoru maksaa holessa

    • Anonyymi

      Huonot kokemukset. Asiakaspalvelu EI ystävällistä! Korvanreijät meni lävistämällä vinoon. Reklamoin ostamistani korviksista, jolloin sain osakseni tiuskintaa ja niskojen nakkelua. Sain vaihdettu onneksi uudet, mutta toiste en tähän puljuun astu.

      • Anonyymi

        Itse olen käyny 4 korvista laitattamassa . Uudet korut niihin myös oon hankkinu aina sieltä ja laittavat ne aina paikalleen samalla. En ole kertaakaan vaihtanut 5 vuoteen itse koruja! Napakoru muualta, sitäkään en itse ole vaihtanut 10v itse kertaakaan, aina liikkeessä.


    • Anonyymi

      Tietääkö kukaa paljon napakoru maksaa hålessa?

    • Anonyymi

      Jotenkin "Aneeminen" asiakaspalvelu. Ottavat korut suoraan vitriinistä ilman autoklaavausta.

    • Anonyymi

      Liisa Kautto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe