Nämä lapselliset, elämältä suojautuneet 24.v ystäväni eivät tahdo uskoa, että eieheni oli narsisti. Suurinosa ihisistä uskoo, mutta juuri nämä eivät, tai että mitä hän on minulle tehnyt. Koen sen ahdistavaksi. Tulisiko minun katkaista ihmissuhde, koska tuntuu, että menetän yöuneni!
Jotkut ystävät eivät usko, että exäni on narsisti
4
261
Vastaukset
Ymmärsinkö nyt oikein että sinua ahdistaa sekä ihmissuhde, että ystävien näkemys että kumppanissasi ei ole vikaa..?
Jos olet vahingollisessa suhteessa, sun kantsii ajatella itseäsi, itsesi kannalta, kestätkö miten pitkään, onko muutoksiin mahdollisuutta. Sinä olet kuitenkin elämäsi pääosassa, kaverit sivuroolissa.- toinen vastaava
Joo juurikin noin tunnen, viekäähän matto alta.
Olen vahingoksi ainoastaan itselleni, olen kuin koira suhteessani ja ruokaa kotiin kantava on kuin omistaja. En ole pääosassa enää ollut elämässäni suhteiden aloittamisen jälkeen, enkä ennen sitä. Tilanteeni on varsin toivoton, ainakin mitä ruikutuksestani voisi päätellä. Ehkä vain kuitenkin olen mieluummin näin.. Osastolle voisin mennä, mutta sen jälkeen tulisin takaisin paljon vittumaisempana ja sitä en ajatellut tehdä. luulen osaavani nähdä tulevaisuuteen yms. pientä skitsoilua, sehän on meillä narsisteilla tyypillistä.
- Uskomenee
Olen miettinyt, että nyt en enää jaksa olla noissa ihmissuhteissa, koska näin he eivät ole muuttuneet puolessa vuodessakaan ja koen, että nämä pienet tyttöset vain keskenään juttelevat, että ei, ei se kuitenkaan narsisti ole.
- lol ...
heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639