henk koht avustajan palkkaus?

hoitaja

Olen menossa haastatteluun henk koht avustajan työhön ja etsinyt ,mikä on palkkataulukko tässä työssä,mutta en ole löytänyt,kertokaa jos kuka tietää.

24

19452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missy

      Mitä oon itte noita ilmotuksia välillä katellu. Niin jos on luvattu TES:in mukainen palkka, se on ollu 6,80e/h. Mutta muulloin aina enemmän jopa melkeen 10e/h, useimmiten kuitenki toi surkea TES minimi.

      Ei kannata kuitenkaa pelkkää tuntipalkkaa tuijotella. Sillä eniten palkkaan vaikuttaa tuntimäärä, joka vaihtelee 10-30h/vko (koskaan en ole huomannut että 40h työviikkoa olis tarjottu). Eli tuloksena useimmiten sellanen 700e netto per kuukaus.

      Kyllähän tolla jo yks velaton ihminen itsensä elättää, eikä varmaan ihan älyttömän rankkaa hommaa ole fyysisesti (sellasta keskivertoa).
      Mutta esimerkin vuoksi: vakituiset 40h viikkoa tekevät siivoojat tienaavat yleensä about tuplasti (ja on niitä hommiakin sitten jo vähintään kaksinverroin).

      • hoitaja

        minulle tarjottiin 40 tuntista hyvää henk kohtaista avustajan paikkaa hieman alle 1400 eurolla,hyvä homma.


      • Anonyymi

        Vuokrani yli 700€. Nii eipä tolla elä.


      • Anonyymi
        hoitaja kirjoitti:

        minulle tarjottiin 40 tuntista hyvää henk kohtaista avustajan paikkaa hieman alle 1400 eurolla,hyvä homma.

        Viikossa siis 40tuntia😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikossa siis 40tuntia😄

        Normaali viikkotyöaika. Kuukausipalkka siis 1400, mikähän on nykypäivänä?


    • pyytää

      Palkkaa saa nykyään suurinpiirtein sen mitä pyytää. Jos ei pyyntöön suostuta niin eivät he sitten sinua tarvitsekkaan. Ja ei muuta kuin seuraavaan paikkaan kysymään.

      • Eräs henk.koht.avustaja

        Jos henkilökohtaisen avustajan palkan maksaa kaupunki, kuten useinmiten on, silloin se Helsingissä on 7,96e/h(peruspalkka). Jos avustettava itse maksaa palkan, palkka on se, mitä yhdessä sovitaan. Kaupunki maksaa lauantailisät 20%, iltalisät 15% (18:00 eteenpäin) ja sunnuntailisät 100%


      • Anonyymi
        Eräs henk.koht.avustaja kirjoitti:

        Jos henkilökohtaisen avustajan palkan maksaa kaupunki, kuten useinmiten on, silloin se Helsingissä on 7,96e/h(peruspalkka). Jos avustettava itse maksaa palkan, palkka on se, mitä yhdessä sovitaan. Kaupunki maksaa lauantailisät 20%, iltalisät 15% (18:00 eteenpäin) ja sunnuntailisät 100%

        En tekis tolla palkalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tekis tolla palkalla.

        Vuonna 2004, 20v sitten.


    • Hsokero

      Palkka on kuntakohtainen...minun palkkani on 7,38€/h Oulun kaupungin maksamana. Mutta eism. Järvenpäässä tämä on 9,24€/h. Palkan korotus tulee maaliskuuhun mennessä. Korotuksen määrä on kaikille sama...mutta siitä ei ole vielä tietoa.

      • olette avustajat

        palkankorotuksenne saaneet? Olen itse avustaja, eikä ainakaan vielä ole korotus näkynyt palkassani...


      • annexxxmaria
        olette avustajat kirjoitti:

        palkankorotuksenne saaneet? Olen itse avustaja, eikä ainakaan vielä ole korotus näkynyt palkassani...

        Minulla on henkilökohtainen avustaja ja saan hänen
        palkanmaksua varten kunnalta kuukausittain rahat, jotka suoritan avustajalle. Kuntani noudattaa kodinhoitajien palkkaa ja työehtosopimuksia.
        Nyt kuulin kiertoteitse, että joulukuinen kuntasopimuksen erityislisä olisi pitänyt myös suorittaa avustajalle (270 euroa).
        Kuntaliitosta sain myös tietää, että palkankorotus
        koskee 1.3.2008 myös henkilökohtaisia avustajia mikäli noudatetaan kodinhoitajien saamaa palkkaa.
        Nämä tuntuu kyllä aika epäselviltä asioilta.
        Oma kuntani ei milloinkaan ilmoita minulle tulevista korotuksista eikä yleensä mistään
        palkanmaksuun liittyvistä asioista.
        Yritän tässä selvitellä palkankorotuksiin liittyviä asioita ja toivottavasti jotakin kautta
        asia selviäisi jotta avustaja saa hänelle kuuluvat
        korotukset.......


      • yksi avustaja
        annexxxmaria kirjoitti:

        Minulla on henkilökohtainen avustaja ja saan hänen
        palkanmaksua varten kunnalta kuukausittain rahat, jotka suoritan avustajalle. Kuntani noudattaa kodinhoitajien palkkaa ja työehtosopimuksia.
        Nyt kuulin kiertoteitse, että joulukuinen kuntasopimuksen erityislisä olisi pitänyt myös suorittaa avustajalle (270 euroa).
        Kuntaliitosta sain myös tietää, että palkankorotus
        koskee 1.3.2008 myös henkilökohtaisia avustajia mikäli noudatetaan kodinhoitajien saamaa palkkaa.
        Nämä tuntuu kyllä aika epäselviltä asioilta.
        Oma kuntani ei milloinkaan ilmoita minulle tulevista korotuksista eikä yleensä mistään
        palkanmaksuun liittyvistä asioista.
        Yritän tässä selvitellä palkankorotuksiin liittyviä asioita ja toivottavasti jotakin kautta
        asia selviäisi jotta avustaja saa hänelle kuuluvat
        korotukset.......

        Henkilökohtaisten avustajien etsiminen menossa ja toive saada asiamme järjestykseen.
        Kävise linkissä: http://www.omaishoitaja.fi/viewtopic.php?f=16&t=1388


    • Avustaja*

      Mulla oli tuntipalkka alussa 9.68€, nyt työ muuttuu kuukausipalkalle 1577€, kun avustan kahta nuorta samalla luokalla. Työtunnit vaihtelee kouluaikojen mukaisesti.

    • Nuori 21 v uotias mi

      Henkilökohtainen avustaja, palkkaus ja mahdollisuus asuntoon Helsingin ydinkeskustassa.
      Tarjolla olisi nuoren 21 v uotiaan miehen henkilökohtainen avustaminen taloudenpidossa, urheitulaijeissa, kulttuuripidossa jne. Hän palalutuu mielenterveysongemien vuoksi sairaalasta, hänellä on lääkitys, mutta on eittäin lahjakas musikaalisesti, Hänella on oma kaksia ja lisäksi on avustajalla on mahdollisuus pieneen yksiöön. Avustaja voi suorittaa myös opintojaan. Nuori mies on erittiäin monitaitoitoinen ja rauhallinen,
      Jos olette kiinnostuneita yhteys [email protected] ja o5o5308676.

    • p

      Hei. Minulla on kuukausipalkka 1575eur. ja 40h/vko työaika sekä 9.08eur.7h Kiimingin kunta.

    • voikettusta

      Tuntipalkka 10.22 euroa Helsingissä minulla. Maailman tylsin ja yksinäisin työ. Vältä jos mahdollista

    • V- KÄYRÄ KORKEALLA

      HULLUJEN HOMMAA , EI VOI TEHDÄ USEAMPAA AVUSTETTAVAA PÄIVÄN AIKANA ,KOSKA AVUN TARVE YLEENSÄ AAMUISIN , PALKALLA EI ELÄ , PÄÄTTÄJÄT JA LAIN LAATIJAT NÄIHIN HOMMIIN , JOSPA PALKKAUS PARANAISI , AVUSTAJAT RUVETKAA LAKKOON JA AVUSTETTAVAT LAITOKSIIN JOKO SITTEN YMMÄRTÄVÄT.... KUSETUSTA KOKO HOMMA

      • eipä kiinnosta

        Erityisesti Honkalampi säätiö käyttää halpaa työvoimaa , pieni palkka ja sitoutua pitäisi höpö höpö eivät pomot itsekään tekisi tälläisilla ehdoilla hävetkää .....


    • onnnellinen

      hei,minä yksityisellä,palkka 13,80h

    • mää ite

      Ällöttää se että pitäs tehdä avustajan vaativaa tehtävää pikkupalkalla ja vajaalla tuntimäärällä , Honkalampi -säätiön pomot muutamaksi kuukaudeksi sellaiseen pestiin niin tietävät miksi sinneei kukaan halua .........

    • Vuosi-2018

      11,30 €/h

    • Anonyymi

      Ei ainakaan kannata Mehiläiselle mennä. Perin outoa toimintaa🤔

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, outoa toimintaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5730
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3607
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      215
      1804
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1732
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1192
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      263
      910
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe