Kokemuksia Stacker2 Black Burn:sta?

linda5555

Kuten otsikko kertookin, eli onko kellään kokemuksia kyseisitä rasvanpolttopillereistä. :-) Kyseisistä pillereistä mainitaan muunmuassa se, että ne ovat Amerikan tehokkaimpia rasvanpolttopillereitä. Kokemuksia tähän, kiitos! Itselläni harkinnassa tilata näitä, vaikka ylimääräistä ei ole kuin noin kolmisen kiloa :-)

49

14961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikkatsu

      Heii!
      Täällä kanssa ootellaan tietoa tästä :)
      Ehdin jo pari purkkia tilata, mutta
      kerron heti, kun olen päässyt
      testaamaaN!! :)

      Kerro säkin sitten lisää miten kävi?! ;)

      Tsemppii..!

    • höpötystä

      "Amerikan tehokkaimpia rasvanpolttopillereitä"

      No tuohn ei paljon vaadita :)

      Unohtakaa tuollaiset, teillä on varmaan sille rahalle tähdellisempääkin käyttöä.

      Itse olen kuluttamisen sijaan säästänyt mittavia summia ruokakuluissa, kun olen kaloreita laskemalla laihduttanut puolessa vuodessa 19kg.

      Laihtumisessa kyse on ihan vain ja ainoastaan syömisestä. Kyllä jokaisella on sen verran itsekuria että pistää ruokailunsa remonttiin, jos haluaa laihtua.

      • kikkatsu

        No tottahan tuokin on! ;)

        Minä laihduin ihan pelkästään kanssa
        ruokavaliolla yli 10kg alle 2kk ja
        se jäi jotenkin nyt päälle ja
        testattava tuota! :D

        Tonaliniakin olen syönyt ja se ON ainakin TEHOKAS!!!

        *Kaikkea saa kokeilla* =)


    • kikkatsu

      Nyt on testattu jotain kolme päivää ja kiloja tippuu vaan :o
      Vaikka olen ihan "normi"mitoissa..
      Migreeni päällä.. johtuuko juuri tästä vai ei!?
      ..muuten hyvä olo..!! :)

      Olen ottanut aamulla 1, päivällä 1 ja illalla 1
      TEHOKAS kun jo nyt NÄKYY TULOKSIA!!!!

      Suosittelen tätä!!! :)
      Whippii..

      • saahan sitä maksaa

        "Migreeni päällä"

        Ettei vaan olis nestehukkaa? Se selittäisi myös kadonneet kilot.


    • NutriM

      Noh. Yleensä suhtaudun skeptisesti näitä laihdutusvalmisteita vastaan, enkä ole tätä ko. tuotetta täällä maininnut. Mutta sanotaan näin, että tämä on niitä valmisteita, joilla on potentiaalia toimia.

      Kolikolla on sitten myös kääntöpuolensa.

      Kofeiinia tuossa on ainakin "riittävästi". =)

      Joku puhui tuossa migreenistä, ja sen aiheuttaa tuotteessa oleva tyramiini. Jonka sivuvaikutuksiin kuuluu myös hikoilu, kouristukset, tajunnan menetys ja jopa yliannoksina kuolema. MAO estäjien kanssa reaktiot voivat olla todella voimakkaita ja siksi tämä tuote ei käy niille, jotka käyttävät em. lääkettä. Se vapauttaa mm. varastoitunutta dopamiinia, aiheuttaa verenpaineen nousua, nostaa kehon lämpöä... En sitten tiedä, miten mm. dopamiinireseptorit suhtautuvat aineeseen. Tyramiinia esiintyy myös luonnossa mm punaviineissä, avocadoissa ja pilaantuneissa ruoissa. Sen on myös todettu pilkkovan rasvaa.

      Hordeniini on keskushermostoa stimuloiva aine, joka vapauttaa noradrenaliinia, joka lisää vireystilaa ja sen uskotaan olevan vastuussa mm. liikunnasta tulevasta hyvästä olosta. Sen myös on todettu hidastavan ruoansulatusta ja pidentää ruokailuvälejä. Sitä EI pitäisi käyttää muiden keskushermostostimulanttien kanssa... (kofeiini...) Ei käy esim. nitroja käyttäville henkilöille.

      Jos jaksaisi alkaa purkamaan noita kemiallisia kaavoja, niin todennäköisesti sieltä löytyisi myös jonkinlaista efedriini/amfetamiinin kaavaa lähellä olevaa ainetta, joka aiheuttaa myös vireystilan nousua, verenpainetta, hikoilua, hyvän olon tunnetta ja tietysti polttaa rasvaa ja toimii kofeiinin kanssa synenergisesti.

      Sanotaan näin, että tämä tuote on jo vähän sitä harmaata aluetta. Todennäköisesti toimiva, mutta jos on jokin lääkitys, niin en suosittele ottamaan. Jos on vaara joutua doping testiin tai huume testiin, niin ei kannata ottaa. Vaikka ei pitäisi aiheuttaa positiivista tulosta, niin netissä on käyttäjäkokemuksia, joissa jotkin stimulantit ovat aiheuttaneet amfetamiinipositiivisen tuloksen.

      Saattaa myös aiheuttaa vieroitusoireita käytön loputtua, mm. päänsärkyä, vapinaa, hikoilua...

      Joten jokainen puntaroikoon riskit ja edut ja toimikoon sen mukaan.

      • NutriM

        Lisäystä vielä. Eli nämä stimulantit saattavat aiheuttaa sellasen vähän "high" olon, samalla lisäten keskittymiskykyä. Jotkut jopa raportoivat olevansa huomattavasti sosiaalisempia.

        Käytön loputtua sitten edellä mainittujen lisäksi saattaa tulla väsymystä; joillakin jopa todella voimakasta, sekä lievää masennusta. Vähän sellaisen `ei jaksa mitään`olotilan, kun stimulantit häviää elimistöstä.

        JOS joku nyt päättää tuota ottaa riskeistä huolimatta, niin kannattaa jaksottaa sen käyttöä 2 viikkoa on ja 1-2 off.


    • kikkatsu

      Ei ole nestehukasta johtuvaa ollut..
      Mulla, kun migreeni iskee päälle niin se on pahana ja
      kestää kauan!
      Tramalilla lähti vihdoin pois!! :>

      Tauotin blackia migreenin ajaksi ja olen nyt testannut
      uudestaan niin ei tullut migreeni takaisin.. ONNEKSI!!
      Jostain muusta se tuli..

      ..Enkä minäkään tätä ota, kuin sen 3kpl päivässä..
      max. annostus onkin 6kpl pvä., mutta siihen en lähe.. :)

      ^^Eikö muita testaajia ole^^? :o

      • kikkatsu

        ..Niin ja vielä lisäystä tosta kofeiinista, että
        en ole huomannut minkäänlaista virkeyttä tätä käyttäessä..
        Jos sitä olisi niin eihän minua väsyttäisi ;)

        Odottelen muiden kokemuksia.. :)


    • MH

      Itse aloitin Black Burnereitten syönnin eilen. Tammikuusta asti oltu dietillä, lähtöpaino 104,3kg, tänään vaaka näytti 79,4kg. Vielä pitäis saada tuota vatsaa kiinteemmäks.

    • NutriM

      No joo. Edellisestä saarnasta huoolimatta hommasin itsekin tuota ainetta loppukiristykseen. Itse asiassa se oli jo tilauksessa, kun huomasin tämän ketjun.

      Mä vaan tiedän, että mulle on tulossa huumetestit lähiaikoina. Sen verran purin noita ainesosia tuosta, että riski amfetamiinipositiiviseen testitulokseen on todellakin olemassa tuolla aineella. Joten joudun odottamaan aloitusta siihen saakka kunnes labrat on otettu.

    • kikkatsu

      Noniin .. saatiinhan me tuo nutriM:kin kokeilun
      joukkoon mukaan.. ;) HiEnoA!!!! :D

      ..Odottele testitulokset ja labrat ihan rauhassa ja sitten vasta alottelet testauksen..

      Isot tsempit! :P

    • pimatsu-

      hei

      kertokaaha miten on onnistun kuuri?

      Kokeilin vähä aika sit tätä tuotetta, mut oli jotenki huono olo ( huimas ja suussa koko ajan raudan maku, eikä uni meinannut millään tulla, sekä toodella levoton olo, vaikka kahvia menee itellä pannu päivässä, että ei sen kofeiinin pitäisi välttämättä ihan noin paljoa vaikuttaa..

      Ajattelin ottaa uusinta yrityksen nyt..

    • Kikkatsu

      Pimatsu:
      Jos juot jo kahvia noin paljon niin vaikuttaskohan ton olon sekin, että tableteissakin on aika paljon kofeiinia!?!

      ^^Ite en kestä kovinkaan paljoo kofeiinia muutenkaan ja , JOS sitä menee liikaa niin huimaa ja olo on "epätodellinen"..
      Tuntuu, Että kuolee.. en osaa selittää sitä oloa(mutta kauheaa)!!! ^^

      Aamulla juon kahvini ja joskus saatan päivälläkin, mutta enempää en ota, kun
      näissä blackburneissa sitä kofeiinia on!

      Otan sen 3tabl. päivässä!
      Koklasin kerran sen 2tabua kerralla(oisin ottanu 6 päivässä)
      Olo sen mukanen, että ei kiitos!!!!! :D

      Itellä ei unettomuutta ole, mutta mulla meneekin joka ilta sirdalud niin
      sehän nukuttaa!!
      Saattaa vaikuttaa siis asiaan! :D

      ..Kertokaahan lisää kokemuksia..

    • pimatsu-

      Okei, taidan tuota kahvia hiukka vähentää.. :D

      Pystyiskohän kukaa purkaa tuota kaavaa että mitä kaikkee tuo oikein sisältääkään, en ite oikein sitä hallitse ja olishan se kiva tietää et mitä sitä tulee tehtyykää bikiini vartalon vuoksi.. :D

    • NutriM

      Jeps. Tuli otettua 2 kerralla ja aiheutti sen verran hämäriä olotiloja, että aloin selvittelemään tarkemmin tuota ainetta.

      Nuo alkaloidit on sen verran lähellä amfetamiinia, että meikäläisen osalla tämä testi oli tässä. Tietoa on melko vähän saatavilla, mutta se mitä ymmärsin, niin mahdollisesti jopa sisältää amfetamiinia.

      Jos jota kuta kiinnostaa itse noita selvitellä, niin suosittelen aloittamaan tutkimisen tuosta acacia rigidulasta.

    • Kikkatsu

      No jos luet wikiä kunnolla niin tuosta amfetamiinista ei nyt ihan todistetusti ole kyse kuitenkaan! :D

      **!!!Tämä EI olisi markkinoilla, JOS sisältäisi huumetta!!!**

      Hei HaLoo.. ! O_o

      Pimatsu_ :
      Juu koklaas vähentää :D
      Luulen siitä johtuvan vaan.. mutta kerrohan lisää, kuhan
      oot testannu! :)

      --Heiii ja Fitnestukku.fi sivulla lukee ainakin kaikki mitä tuotteessa on!--

      • NutriM

        No tuosta on nyt vähän ristiriitaista tietoa saatavilla.

        Acacia rigidulasta on olemassa 2 eri tutkimusta, joissa molemmissa siitä on löytynyt amfetamiinia. Monet tutkijat pitävät tutkimuksia epäluotettavina ja se olisi ensimmäinen kerta, kun jostain luonnonnosta löytyisi amfetamiinia. Pitoisuus on joka tapauksessa hyvin pieni.

        Lisäksi siinä em. tutkimusten mukaan on erästä psykoaktiivista hallusinogeeniä, jota tavataa mm. joissain kaktuksissa.

        Lisäksi tuossa tuoteselosteessa mainitaan joku kaktusuute, josta ei ole mitään tarkempaa tietoa. Nuo kaktusuutteet voi sisältää ihan mitä vaan. Kuten juuri em. hallusinogeenejä.

        En tiedä, voihan se olla, että kyseessä oli vaan kofeiiniöverit. Mutta mulla kyllä oli niin ufo olo ton jälkeen, että harkitsen vakavasti tuotteen vaihtoa johonkin joka sisältää synefriiniä ilman mitään erikoisia alkoideja ja kemiallisia kaavoja. Tai sitten hommaan ennemmin vaikka rehellistä efua, tietää ainakin mitä sisuksiin laittaa.

        Kaikkeen perkeleeseen sitä tuleekin heikkona hetkenä sorruttua! =D

        p.s. Kyllä mä löydän sulle heti 3 eri luontaistuotetta, jotka sisältää huumaavia aineita. Ne vaan on niin hienosti nimetty, että ei niitä ehdi kukaan viranomainen tarkastamaan. =)

        Mut jokainen tavallaan. Kertokaa nyt sitten, millasia vaikutuksia tolla saatte.


      • NutriM
        NutriM kirjoitti:

        No tuosta on nyt vähän ristiriitaista tietoa saatavilla.

        Acacia rigidulasta on olemassa 2 eri tutkimusta, joissa molemmissa siitä on löytynyt amfetamiinia. Monet tutkijat pitävät tutkimuksia epäluotettavina ja se olisi ensimmäinen kerta, kun jostain luonnonnosta löytyisi amfetamiinia. Pitoisuus on joka tapauksessa hyvin pieni.

        Lisäksi siinä em. tutkimusten mukaan on erästä psykoaktiivista hallusinogeeniä, jota tavataa mm. joissain kaktuksissa.

        Lisäksi tuossa tuoteselosteessa mainitaan joku kaktusuute, josta ei ole mitään tarkempaa tietoa. Nuo kaktusuutteet voi sisältää ihan mitä vaan. Kuten juuri em. hallusinogeenejä.

        En tiedä, voihan se olla, että kyseessä oli vaan kofeiiniöverit. Mutta mulla kyllä oli niin ufo olo ton jälkeen, että harkitsen vakavasti tuotteen vaihtoa johonkin joka sisältää synefriiniä ilman mitään erikoisia alkoideja ja kemiallisia kaavoja. Tai sitten hommaan ennemmin vaikka rehellistä efua, tietää ainakin mitä sisuksiin laittaa.

        Kaikkeen perkeleeseen sitä tuleekin heikkona hetkenä sorruttua! =D

        p.s. Kyllä mä löydän sulle heti 3 eri luontaistuotetta, jotka sisältää huumaavia aineita. Ne vaan on niin hienosti nimetty, että ei niitä ehdi kukaan viranomainen tarkastamaan. =)

        Mut jokainen tavallaan. Kertokaa nyt sitten, millasia vaikutuksia tolla saatte.

        No niin. Nostetaas tätä vielä kerran ylös, nyt kun on tääkin testattu ja joku aika mennyt testistä.

        Eli ehdin syömään Black Burneria 3 kapselia/pv viikon verran ja maksimiannoksella 6 kapselia/pv muutaman päivän.

        3 kapselin annoksella tuli aluksi melko outoja fiilareita, mutta tuohon tottui muutamassa päivässä. Yöunet lyheni tuonne 4 tunnin tietämille, vaikka otin viimeisen kapselin iltapäivällä klo 15:00 aikaan. Silti aamulla jaksoi ihan hyvin lähteä töihin, kun liipas yhden kapselin huiviin.

        Paino putosi tuolla viikolla hieman enemmän, mitä normaali keskiarvo on ollut moneen kuukauteen. Mutta kuvista näkee selkeästi, ja impedanssimittari näytää samaa, että lihasmassaa on lähtenyt myös huomattava määrä. Eli palanut paino ei ollut rasvaa.

        Kuuden kapselin annoksella ehdin olla pari päivää, ja aloin olemaan niin kuutamolla kapselien oton jälkeen, että pudotin annoksen 4 kapseliin. 2 kapselia kerrallaan. Silti parin päivän jälkeen makasin työpäivän päätteeksi sängyllä ja toivoin vain, että olo menisi ohi. Ja samalla päätin, että tämä oli tässä.

        Tuon testin seurauksena kävi jonkinlainen metabolian romahdus, koska tuolla toisellakin viikolla paino kyllä laski hieman keskiarvoa nopeammin, vaikka en edes syönyt koko viikkoa noita kapseleita. Ja kuvat/impedanssi näyttää samaa. Kunto on aivan kuiva ja lihasmassaa hävisi.

        Tämän seurauksena jonkinlaiselle vhh:lle siirtyminen, joka oli ajateltu kesäkuun alkuun aikaistui parilla viikolla, koska romahtanut metabolia oli saatava jälleen käyntiin. Metabolia, onneksi, käynnistyi melko nopeasti. Menetettyä lihasmassaa on tullut jopa takaisin ja lihakset on nesteytyneet melko normaaleiksi, huolimatta edelleen melko alhaisesta kalorimäärästä (~1400-1500).

        Ja tästä typerästä testistä sisuuntuneena päätin, että v***uun kaikki synerfiinit, efet ja muut hippituotteet! Tähän projektiin ei ole lähdetty sen takia, että mennään siitä mistä aita on matalin.

        Omasta puolestani voin sanoa, että tätä tuotetta EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN! Enkä ylipäätään mitään, missä on jotain hienoja nimiä, kaavoja tai yhdisteitä, joiden selvittäminen vaatii kohtuuttoman suurta vaivaa. Joskus siihen lyhimpäänkin tikkuun tarttuminen tuntuu vaihtoehdolta, kun tarpeeksi on kituuttanut itseään. Mutta suosittelen miettimään 2 kertaan!

        T: Ent NutriM, nykyään VHH-hippi =D


    • häiriöinen

      Miksi kukaan laittaa rahojaan tuollaiseen huijauskamaan. En ikinä lakkaa ihmettelemästä tätä. Ei laihauteen tai rasvanpolttamiseen tai lihaksien kasvattamiseen yms. ole mitään oikotietä pillereiden avulla. No omatpa ovat rahanne.

      Toinen asia on sitten se, että kukaan ei valvo mitä nuo tuotteet todella sisältävä ja millaisia vaikutuksia niillä on elimistään. Siitä on jo aikaa, mutta eräs luontaistuote aiheutti ihmisille vakavia maksavaurioita. On aika hullunrohkeaa tilata jenkeistä jotakin pillereitä ja popsia niitä. Ei niissä oli mitään takuuta mitä ne todellisuudessa sisältävät.

      • NutriM/VHH-hippi

        "Miksi kukaan laittaa rahojaan tuollaiseen huijauskamaan. En ikinä lakkaa ihmettelemästä tätä. Ei laihauteen tai rasvanpolttamiseen tai lihaksien kasvattamiseen yms. ole mitään oikotietä pillereiden avulla. No omatpa ovat rahanne."

        No varsinaisesti investointi ei ollut kovin iso. Sitä paitsi, en pitäisi tuota ihan huijauskamana. Kyllä se mitä todennäköisimmin polttaa rasvaa. Mulle sivarit vaan oli liian fataalit hyötyihin nähden. Mutta kyllä sitä rahaa on mennyt enemmänkin turhiinkin asioihin. Puhutaan kuitenkin suuruusluokasta yhden pääsylipun hinta ohjemaravintolaan viikonloppuna.

        Ja kyllä maailmassa on olemassa tuotteita, joilla on todistetusti, tai vähintään selviä viitteitä rasvanpolttoon tai lihasmassan kasvatukseen. Niitä on vain hyvin, HYVIN pieni osa myytävistä tuotteista. Ja niissäkin harvoissa, joissa em. aineita esiintyy, vain murto-osassa pitoisuudet ovat riittävät edes jonkinlaisen efektin saamiseksi.

        Mutta esim. Alli on esimerkki täysin toimivasta laihdutusvalmisteesta.

        Ja tietenkin sitten jos mennään pimeälle puolelle, niin sieltä kyllä alkaa löytymään pilleriä ja lääkettä jotka polttaa rasvaa ja kasvattaa lihaksia.

        Kyse on vain siitä, millaisia sivuvaikutuksia on valmis kestämään ja millaisia riskejä ottamaan. Jokainen tekee omat valintansa itse.

        "Toinen asia on sitten se, että kukaan ei valvo mitä nuo tuotteet todella sisältävä ja millaisia vaikutuksia niillä on elimistään. Siitä on jo aikaa, mutta eräs luontaistuote aiheutti ihmisille vakavia maksavaurioita. On aika hullunrohkeaa tilata jenkeistä jotakin pillereitä ja popsia niitä. Ei niissä oli mitään takuuta mitä ne todellisuudessa sisältävät."

        Tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sekin vain piti kokea kantapään kautta. =)


    • heipppavaan

      saako näitä muuten käytttää e-pillereiden kanssa? Minulla on Bayerin Yaz-pillerit.

    • Muhoinen

      Ite alotin (osittain tyhmänä) heti 2tbl kerralla. Ja sivarit oli perseestä!

      Millasia sivareita tullu tolla 1 krt 3? Uskaltaiskohan noi syödä pois, mieli tekis kuitenkin laihtua..

      • Muhoinen

        Ja vielä.. Miten nopeesti paino teillä on tippunu? Miten pitkään aikaan pitää varautua?


    • ammattilaisjuomaraha

      itse syön 3kertaa 2 tablettia päivässä enkä oo kyllä minkäälaisia sivuoireita saanut...tuloksia olen huomannut siinä että vatsanalueelta rasvaa palanut. en siis tosiaankaan mikään klihava ole. eli koitan vaan saada vatsanseudun jämärasva varaston alas treenin ja black burnin avulla. ja alkaa tulokset näkymään. purkissahan on suositus että tuntia ennen ateriaa 1-2 pilleriä. voin kuvitella että jos on muutoin ravintoarvoissa häikkää niin saattaa oireita tullakin. itse teen kolmivuoroa ja treenaan salilla ja lisäksi vielä kamppailulaji harrastus ja ei nuo black burnit ole oloa muuttaneet miksikään. en edes ole kärsinyt unettomuudesta vaikka kofeniinia sisältävät.

      • Muhoinen

        sama juttu mullakin, ei ongelmia.. outoa vaan, että laihtunut olen, vaatteet mahtuu ja koko pienentynyt., muttei paino ole laskenut.. :D


    • Mr.Holopainen

      Tuli tässä itsekin testattua kyseistä ainetta viikon ajan. En käyttänyt täyttä 6 pillerin annosta koska kofeiinin määrä tuntui tajuttomalta. Otin 4 pilleriä/pv ja eilen lopetin käytön koska tuli huimausta ja heikotusta ja huonoa oloa! Eikä pelkästään treenin päälle vaan huimaus jatkui levossakin. Tuli myös testattua mittarilla, että aine nostaa verenpainetta kaksi kertaa normaalia korkeammalle tasolle. Paino saattaa pudota mutta noilla sivuvaikutuksilla en kyllä suosittelis kenellekään...

    • lol

      Itsekkin sorruin huijaukseen, jos nyt sitä on, ihan vaan huvin vuoksi. Jos sisältää amfetamiinia tai "kaktusuutetta" (meinasitko meskaliinia?), täytyy vetää koko purkki kerralla, tuleehan tuo nyt halvemmaksi kun pirin veto. Meskaliinia vähemmän suomessa liikkuukaan. Onko kapselin sisällä jotain jauhetta? Ehkä sitä vois nokittaa. Kuvittelen ainakin, että olen vähän kutistunut. Ehkä näen vaan hallusinaatioita peilissä tai minä kuvani on kovin vääristynyt näiden pillereiden sisältämien huumeiden takia. Hei c'moon... Mitään sivuoireita ei kyllä ole ollut

    • nene

      Ite ostelin myöskin. Ekana päivänä otin 1 pillerin sillä lueskelin näitä teidän kommentteija ja pelkäsin mahd. sivuvaikutuksia. Seuraavana päivänä menin 1tab/3krt päivässä ja kolmantena 2tab/3kert päivässä. Mitään sivuoireita ei oo so far havaittu.. Vaikka toivoin et olisin saanu :D haha ! Painon pudotusta ei tod näin lyhyessä ajassa oo, mutta ei kauhee nälkä kuitenkaa oo tullu..

    • Konemele

      Eiköhän jokanen kuka on pirilaskut kokenu kestä näitten sivuoireet :D
      Itellä tää kama tilauksessa ku tulee halvemmaks (ja terveellisemmäks salee) ku nokittaa pitkin päivää laihtuakseen.
      Ja kyllä, on toi ruokavalioki fiksattu, 2 viikossa -2kg (75->73kg) pelkästään sillä että söin 6kertaa/pvä entisen 3kerran sijaan.
      Laihahan se mäki oon jo mut pakko saada loputki vyötäröltä ennen kesää.

    • nene

      Ainoo juttu minkä huomannu, ni ei ainekaa kannata noita ennen nukkumaan menoo ottaa :D Ite parina kertana vuorotyön takia jääny ottamatta vikat tabut, niin oon sit vet'ssy ennen nukkumaanmenoo, ja aika sekavia unia tullu/heränny keskelä yötä eikä ollenkaa väsyttäny. Muuten kyl toimiva tuote, vaikkakaan näin 2vkn käytön aikana en oo laihtunut ollenkaan (olen hoikka jo ennestään,..)

    • pässi

      Itsekin sorruin kokeilemaan kyseisiä tabuja. Kokeilin niitä itse asiassa jo kuukausi taaksepäin, mutta lopetin kesken. Nyt aloitin uudestaan, koska haluan testata johtuivatko oireet ainoastaan kofeiiniövereistä. Nyt jätin kahvinjuonnin pois kuurin ajaksi. Neljäs päivä, joista kolme ekaa päivää kolmen tabun päiväannoksella. Tänään maksimiannos eikä nyt ihan hirveitä oireita. Hieman paleltaa, mutta mua paleltaa herkästi muutenkin. Päänsärkyä ollut myös hitusen, mutta ei muuta. Paino tippunut reilu 2 kiloa vajaassa neljässä päivässä. Aion olla kuurilla juhannukseen asti ellei nyt jotain dramaattisempia oireita ilmaannu. Palaan kertomaan lisää. Niin ja btw: ei tosiaankaan kannata ottaa sitä viimeistä settiä kovin myöhään jos meinaa saada unen päästä kiinni :D Jahas, on aika taas syödä :D --->

      • Anonyymi

        Ei mitään oireita tullu...


    • juupee153

      Ittellä on tullu kauheeta väsymystä ja heikkoo oloo ja pää kipeeks. Mutta toimii :) Painoo putoo nesteen lähdön vuoks ja uskon että pitkällä tähtäimellä lähtee iha rasvaaki :)

    • Ei kerta homoksi tee

      Kolme päivää mie yritin syödä tätä saibaa mutta safkaaminen oli pakko lopettaa koska mullekkin tili aivan järjetön väsy.. ei mitään tolkkua...
      Töistäkin piti lähetä aikaisemmin himaan kun silmät eivät pysyneet auki..
      Aiheuttaako väsyn se efedriinin puute?

    • koskari1

      Itte otin tnä ekaa krt 2 tablettia aamulla ja vähä hämärä ja sekava olo tuli. Voi johtua antibiotista samaa aikaa, mut en tiiä. Kuuri kun loppuu kokeilen yhellä tabletilla.

    • trollolol

      Ku se oliski etttei tarvi ku pilleri syödä.Mutta kyllä tuossa busines rakoa on kun suomalaiset on maailman tyhmin kansa jenkit sen jälkeen,
      toki löytyy anaboleja ja efedriiniä mutta nekään ei tee mitään jos ei itse tee. Sellaista pilleriä ei ole olemassa mikä vaan tekee duunin sun puolesta kun makaat sängyssä... Ei ole oikopolkuja.

      JOS tuollaista olis olemassa ilman, et virtsa ois vihreetä niin
      kaikki niitä vetäis.

    • pakkokokeilla

      Täytyi itsekkin kokeilla tätä joten tilasin purkillisen kapseleita. Aloitin tänään,
      otin heti 2 kapselia aamulla ja 2 päivällä ja vielä olisi yksi "annos" jäljellä. Sivuvaikutuksia tuli samantien joten seuraavana päivänä ajattelin että kokeilen ottaa päivässä vain 3 kapselia. Kokoajan on saanut juosta vessassa, vatsa aivan sekaisin ei ihme että laihtuu jos joutuu kokoajan käymään. Huimausta on hirveän paljon kun vain liikkuu normaalisti. Vähän semmoinen sekavakin olo. Täytyy katsoa uskaltaako sitä tänään mennä salille vetämään treeniä.. Saa nähdä tepsiikö mutta todentotta aion vähentää päivä annosta jos sivuoireet vähenisi.

    • wexi

      Voiko black burnia käyttää e-pillereiden kanssa???

    • Fitnes-mimmi

      vitun kemikaali keijot menkää lenkille

    • makke2

      Hyvin ne toimii mut eihän kukaan varmaan luulekkaa et ne yksistään tepsii...Toleranssi kasvaa niiku kaikessa eli pitäkää pikku paussi ja kokeilkaa uusiksi. Sivuoireet menee nopeesti ohi kun muistatte juoda tosi paljon vettä. Varsinkin alussa reilusti vettä ennen ottamista niin häviää oireet. Kusella saa kyllä käydä mut sehän ei ainakaa mua haittaa...Jos siis jää vaan makaamaan sohvalle nii en suosittele meinaa oireet lähtee lopullisesti liikkumalla....

    • diplomiliikkuja

      Kyllä jo menee yliäyräiden nämä laihdutuskeinot, syödään huuhaa pillereitä ja oikeesti uskotaan että ne laihduttaa. Nyt niskasta itseä kiinni ja terveellisesti painonpudotus käyntiin, niinkuin nimimerkki Fitnes-minnikin suosittelee. Eikö yhtään pelota syödä tollaisia pillereitä mitä ei ole edes tutkittu kunnolla.

    • homopaskahippi

      Loistava tuote

    • vajaatoiminta

      samoja fiilareitä noista kapseleista on täälläkin päin tullut, mietityttää vaan mahtaako olla jees syödä kun on kilpirauhasen vajaatoiminta...

    • kokeilu tuokin

      tulipa itsekin kokeiltua kesällä, sivuvaikutuksista huolimatta, tai niiden takia ;-)

      tulee hiki, näläntunne katoaa pariksi tunniksi eli on helppo harventaa/vähentää syömistä. aluksi koitin juoda paljon, helpottaa oloa ja hikoillessa vettäkin kuluu. kokoajan hieman huono olo, ajan mittaan tuohon tottui ja siis teho hävisi.

      kestävyysurheilusta ei tule oikein mitään, syke korkealla ja energiaa ei riitä. ei siis moiseen. keskeytin pillerien oton kestävyysurheilupäivinä kokonaan, silloin muutenkin kulutus on korkealla ja pitää tankata että jaksaa.

      lyhytkestoisemmat puuhastelut, esim kahvakuulailu, sali, alle tunnin juoksulenkit, uinti jne menee hyvin jos on saanut syötyä sopivasti, paitsi että on heti hiki. paitsi tietty uidessa.

      painoa katosi kyllä, mutta varmaan olisi pudonnut ilman noitakin. luultavasti auttoi kun ei ollut nälkä niin ei saa energiaakaan niin paljoa ja pysyi metabolismi käynnissä vaikka oli urheilusta taukoja. lihakset kasvoi ja samalla painoa lähti pari kiloa kuukaudessa.

      aloittelin heti 6 pilleriä päivässä, mutta viimeiset noin 8 tuntia ennen nukkumaanmenoa sillä muuten ei saanut nukuttua.

    • ghnfdsh

      Kokeilin kaksiviikkoa musta tuli sivari ja paskoin housuuni .

    • Anonyymi

      Hei onko kenelläkään tietoa mitenkä Sensilabin tilauksen saa peruttua suomen kielellä. Aukee kyllä tuo keskustelu chatti mutta siihen ei voi kirjoittaa mitää ???
      Miten saan tilauksen peruttua ?

    • Anonyymi

      Kuuleppas Linda, pillerit ovat lumetta ja rasvaa saa poltettua tehokkaasti ja pysyvästi liikunnalla (kävely, hulavanteen pyöritys jne. ) ja syömällä oikein (kovat rasvat pois ja tilalle pehmeät rasvat, runsaasti kasviksia, pieniä aterioita useamman kerran päivässä).

      • Anonyymi

        Tytöt kyllä kaipaavat Sensilab-käsittelyä. Sitä saa pojilta, ei pillereistä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe